News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Vappu-Homma

Started by Taimi, 20.04.2013, 16:43:49

Previous topic - Next topic

Topi Junkkari

Quote from: Emo on 24.04.2013, 12:57:41
Senaatintori 1.5.2013 klo 10-16

--

13.30 EXIT-KONSERTTI

Tarkoittaako tämä sitä, että yksi nuoruuteni tärkeistä bändeistä konsertoi Senaatintorilla kello 13.30 kaikelle kansalle? Vai onko konsertti jossakin sisätiloissa?

Jos Exit oikeasti on edelleen hengissä (varmaankin eri kokoonpanolla kuin silloin ennen), voisin käyttää yksittäisen taistelijan etenemismuotoja ja siirtyä kulman takaa PerusS-vapusta kuuntelemaan Exitin ulostuloa (pun intended).

Taidan säästää piknikkihommat Haltialaan, elleivät hompanssit ehdota jotakin wappupiknikkijuttua.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Taimi

Vähän tuonsuuntaista aattelin itsekin.

Emo

Quote from: Topi Junkkari on 27.04.2013, 19:04:44

--

13.30 EXIT-KONSERTTI

Tarkoittaako tämä sitä, että yksi nuoruuteni tärkeistä bändeistä konsertoi Senaatintorilla kello 13.30 kaikelle kansalle? Vai onko konsertti jossakin sisätiloissa?

Jos Exit oikeasti on edelleen hengissä (varmaankin eri kokoonpanolla kuin silloin ennen), voisin käyttää yksittäisen taistelijan etenemismuotoja ja siirtyä kulman takaa PerusS-vapusta kuuntelemaan Exitin ulostuloa (pun intended).

Taidan säästää piknikkihommat Haltialaan, elleivät hompanssit ehdota jotakin wappupiknikkijuttua.

Tuossa nykyinen kokoonpano:

http://www.exityhtye.com/exit/

Topi Junkkari

Quote from: Emo on 27.04.2013, 19:19:26
Tuossa nykyinen kokoonpano:

http://www.exityhtye.com/exit/

Useita enempi tai vähempi tutun oloisia tyyppejä, osa ihan muista bändeistä vuonna miinus miljoona.

Taidanpa lyödä suunnitelman lukkoon: minut tapaatte ensin PerusS-vapussa ja sitten Exit-konsertissa. Olen se teekkarilakkinen pöllön näköinen tyyppi.

Tosin on pakko sanoa, että vierastan käsitettä "yhteiskristillinen". Ainakin nuoruudessani se tarkoitti "kaikki mahdolliset hörhölahkot paitsi ns. viralliset kirkot".
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

L.N

Järkkäsin perheelle ikimuistoiset vappubileet. Menemme rankamettään. Oikeesti.

yst.terv.nimim. vappu on hanurista

herra 4x

Quote from: Lasse Nortunen on 27.04.2013, 23:03:52

Jos savotta olisi lähempänä tulisin kuokkimaan ja ulkoiluttamaan jonserediä  :)
Rakkaudesta lajiin.

guest584

Quote from: Taimi on 20.04.2013, 16:52:34
Helsinki / Pääkaupunkiseutu:  http://helsinki.perussuomalaiset.fi/ :

VAPPUTAPAHTUMA 1.5.2013 SNELLMANN:in PATSAALLA, SUOMEN PANKIN EDESSÄ KLO 12.00 ALKAEN

Kaikki pääkaupunkiseudun perussuomalaiset 0-100-vuotiaat

ovat tervetulleita PS Nuorten organisoimaan tapahtumaan, jonka toivomme muodostuvan perinteeksi kaikille perussuomalaisille.

Ensimmäisen vapputapahtuman puhujina ovat Samuli Voutila, Nuoertn puheenjohtaja Voutila,  valtuustoryhmän pj. Lindell uudenmaan piirin pj. Sinisalo. Yhteislaulut: Maamme-laulu ja Siniristilippumme...ja sitten Kaivariin piknikille!

T E R V E T U L O A !

Korjaisivat nyt edes tuon kirjoitusvirheen tuolta jossain vaiheessa.  :facepalm:

Tom Kärnä

Quote from: tomkedooni on 24.04.2013, 03:08:53
Voisin osallistua Jeesus-marssille, jos olisin marssi-ihmisiä. En vietä tälläkään kertaa vappua mitenkään erityisesti. Itse asiassa yritän unohtaa koko asian. Ainoastaan ylläpidän yhden yhdistyksen toimipistettä, joka ilman minua olisi kiinni.

Eipä tuossa muuta tarvii kuin kävellä ison joukon jatkeena... voi ottaa lapset ja koirat mukaan. Lyöt sen toimipisteen Vapuksi kiinni ja lähdet tuonne tapaamaan ihmisiä!

En voi olla marssi-ihmisiä, koska olen ihmiskammoinen. Ja sitä paitsi menisi hyvä nimeni, jos löisin toimipisteen vapuksi kiinni.

terveisin entinen nimimerkki "tomkedooni"
"Delenn's fleet is a start. Now we have to build on it."
-John Sheridan

Taimi

Quote from: Rooivalk on 27.04.2013, 23:32:20
Korjaisivat nyt edes tuon kirjoitusvirheen tuolta jossain vaiheessa.  :facepalm:

Yritteliäisyydessään liikuttavaa.
Maamme toivot. Toivottavasti itse juhla menee sillai sujuvasti.    :)

Tabula Rasa

Quote from: Lasse Nortunen on 27.04.2013, 23:03:52

Kappas, samixia! Tuulenkaatoja traktorikärryllä ja klapeiksi. Siinä se yksi aamu meni kivasti autellen.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Emo

Quote from: Tom Kärnä on 28.04.2013, 00:55:16
Voisin osallistua Jeesus-marssille, jos olisin marssi-ihmisiä. En vietä tälläkään kertaa vappua mitenkään erityisesti. Itse asiassa yritän unohtaa koko asian. Ainoastaan ylläpidän yhden yhdistyksen toimipistettä, joka ilman minua olisi kiinni.

Eipä tuossa muuta tarvii kuin kävellä ison joukon jatkeena... voi ottaa lapset ja koirat mukaan. Lyöt sen toimipisteen Vapuksi kiinni ja lähdet tuonne tapaamaan ihmisiä!

En voi olla marssi-ihmisiä, koska olen ihmiskammoinen. Ja sitä paitsi menisi hyvä nimeni, jos löisin toimipisteen vapuksi kiinni.

Joo, huomasin tuon nimimerkkimuutoksesi. Et kovin arka tyyppi voi olla kun uskallat nimellisenä omalla kuvallasi täällä vihapuhua.

Vappuhan on mm. työn juhla, joten mikä onkaan sopivampi tapa viettää vappua kuin tehdä työtä ja pitää toimipiste avoinna! Hauskaa vappua sinulle!  :)

Tom Kärnä

Quote from: Emo on 28.04.2013, 21:33:34
Quote from: Tom Kärnä on 28.04.2013, 00:55:16

Joo, huomasin tuon nimimerkkimuutoksesi. Et kovin arka tyyppi voi olla kun uskallat nimellisenä omalla kuvallasi täällä vihapuhua.

Vappuhan on mm. työn juhla, joten mikä onkaan sopivampi tapa viettää vappua kuin tehdä työtä ja pitää toimipiste avoinna! Hauskaa vappua sinulle!  :)

Samoin sinulle!   :)

...Olin vain ajatellut, että koska olen pitänyt nettisivujani omalla nimelläni 1990-luvulta asti ja lähes vuoden nyt myös blogiani. Ja kirjoitellut yhteen lehteen välillä artikkeleita omalla nimelläni. Niin voisin ryhtyä täälläkin nimelliseksi.

Ja kun olen työkyvyttömyyseläkkeellä, niin ei voi tulla ongelmia työasioissakaan...

Mutta muuten olen oikeasti sen verran arka aikuisten oikeasti, että ei paljoa puutu, etten kulkisi kämppäni ulkopuolella rakennusten seinustoja pitkin.
-John Sheridan

Emo

Eka tippaleipä tänään syöty, mikä ilmoitettakoon kun en jaksa kommentoida tämän päivän kymmeniä uusia rasismiuutisointeja mutta viestejä pitää lähettää tai keskimääräinen vuorokausilukema pienenee.

Joo ja päätin että taidankin perua Vappulounaan ja grillaamme sen sijaan! Toisinsanoen mies grillaa, minä en grilliin  koske sillä grillaaminen ei ole naisten hommaa. Syöminen on.

Elemosina

QuoteKukkivat jo maat, vapusta nauttia saat, kun...

Pysyt irti biilistä fiinistä, jos nauttinut olet viinistä.

Vappupalloa puhaltele, liikenteessä älä koheltele.

Liiallisessa simassa, pysy himassa.

Vappu on kevään ja ilon juhlaa, älä sitä väkivallalla tuhlaa.

Meil teihin luottamus on, vaik väkemme valveil on!

Wappuruno Kanta-Hämeen poliisilta.
http://www.poliisi.fi/poliisi/kanta-hame/home.nsf/pfbd/2972498C39D1291CC2257B5C003C6990?opendocument
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Taimi

Hieno ja hauska runo.
Itsekin nautin juuri simaa ja tippaleipää.   :)

Taimi

Koti siivottu ja koristeltu.
Friteerattuja katkarapuja, siman kanssa. 

Emo

Muistakaa Jeesusmarssia huomenna minunkin puolesta!

SHOUT TO THE LORD   
http://www.youtube.com/watch?v=gn5CMSSAx_c

Ottakaa marssiin oikein sellainen hommafoorumilainen, jankkaava askel ja ote!  :D

Emo

Niin että missäkö Jeesusmarssitaan?

No ainakin Tampereella...

http://www.jeesusmarssi.net/2011/index.php

Ja Helsingissä...

QuoteKoko perheen vappu – tule mukaan!

VAPAA PÄÄSY

Jeesus-marssi 20 vuotta – tule sinäkin marssimaan!

Juontajina Markku Vuorinen ja Kirsi Rostamo.

Mukana on suuri lasten Jippii-kuoro, Mika Yrjölä, Arto Antturi ja Antero Laukkanen, Exit ja Pekka Simojoki, paloauto, kahvilateltta, Riku-pelle, pomppulinna ja muuta mukavaa.

Haluatko rukousta – tule rukousteltaan!

OHJELMA

11.00 YHTEISLAULUA
PEKKA SIMOJOKI

11.30 Eduskunnan puhemies Eero Heinäluoma

Valtuuston 2. vpj
Sara Paavolainen

11.40 EXIT

12.00 JEESUS-MARSSI

13.00 YHTEISLAULUA
PEKKA SIMOJOKI

13.20 PUHE MIKA YRJÖLÄ

13.30 EXIT-KONSERTTI

15.00 JIPPII-KONSERTTI TUOMIOKIRKOSSA

Ehkä muuallakin. Mutta tuolla ainakin.

Tom Kärnä

Yhdistyksessäni nautittiin tänään tortilloja. Oli sekä kana- että jauhelihatäytettä. Oli ihan hyvää.

Lisäksi arvostelin tänään Mallaskosken Kuohu Amber Lagerin Tapio Tuurin seuraavan blogimerkinnän lukijakommenteissa:

http://tuuritapio.blogspot.fi/2013/04/tuomas-harpf-antoi-potkut-vainajalle.html

Ja huomenna vapunpäivänä sitten yhdistyksen toimipistettä ylläpitämään. Toivottavasti minulla on hauskaa.

Hyvää vappua kaikille Jeesus-marssijoillekin.
-John Sheridan

Timo Rainela

Tärkeimmät ja rakkaimmat olivat luonani.

Apulanta kertoo:
http://www.youtube.com/watch?v=6fa2yT0sjZs&list=PL27E9D19AA03AD390

Teit meistä kauniin.....

Nyt vanhempi nuiva herkistelee.
Ettei aivan sörsseliksi mene, laitan kommenttini eräällä keskustelupalstalla tekemääni huomautukseen.
Tässä on suvaitsevainen jälkimaku, mutta tottumattomalle sanon suoraan, että zoukilla mennään:

"Taas te luutuneet äijänkäppyrät ja fasistisilla ajatuksenjuoksuilla brodeeratut tympeät vihapuhujat hyökkäätte niitä arvoja vastaan, joista kukkea nuorisomme ylpeästi ammentaa maamme tulevaisuuden jatkumoa".
Hyvää Walpuria työtätekevän, edistyksellisen ja kantaaottvan kehittyneistön nimissä Sepille, Karille, Joukolle, Jukalle ja väkevästi myös Tapiolle!
TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

Emo

Quote from: Tom Kärnä on 30.04.2013, 20:03:33
Toivottavasti minulla on hauskaa.

No ainaskin sinulla on hyvää ja samanmielistä seuraa  :D

l'uomo normale

Aika hiljaista oli vappuna Helsingissä alkuillasta kuuden molemmin puolin keskustassa. Mitä turhaan palelemaan, kun jokainen kesäinen viikonloppuyö on yhtä vappua Helsingin keskustassa nykyisin.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Ari-Lee

Kaasutinremontin jälkeen käväsin kruisailemassa Kajaanin keskustassa. Näkyi joitakin autoja ja muutama ihminen, useita poliisipartioita. Kaksi partiota oli menossa jonnekin tehtävään peräkkäin.

Skippaan vapun perinteisesti. Nyt kippaan muutaman lagerin - perinteisesti kotona. Sielläpä mölytköön amatööriapinat kirkolla keskenään.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Emo

Quote from: Ari-Lee on 30.04.2013, 22:44:51
Nyt kippaan muutaman lagerin - perinteisesti kotona.

Täällä menee kanssa lujaa - söin juuri vapun toisen tippaleivän.

CaptainNuiva

Vappu-aattoa onkin nyt juhlistettu perinteisin menoin:
-Kesäkiidätintä on roplattu,uudet vanteet laitettu alle ja akku yöksi lataukseen
-Kuumassa kylvyssä loikoiltu pitkä tovi, selailtu vanhoja V8-magazineja ja lioteltu kesäkiidättimen roplauksen aiheuttamia likoja pois.

Huomenna sitten päräytän vappubaanalle...mies ja koneensa luonnonvoimia (Räntäsadetta) uhmaten  >:(

Ihan niiku olisi jouluaaton aatto ;D
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Supernuiva

Mikä olisi Homman oma vappulaulu?

-Tsuhnia Suomen oomme kaikki..., sävel joululaulusta: porsaita äidin oomme kaikki, sanat pitäisi vielä keksiä.

-Haistakaa paska koko valtiovalta, ette osaa muuta kuin mokuttaa. Irwinin hengessä tämän laulun sanat voisi muuttaa vastaamaan paremmin nykypäivää.

-Show must go on, tämänkin laulun sanat voisi muuttaa melko nopsaan mokutuskriittisiksi.

Leso

Ihmettelenpä kovasti tuota nimellisen Topi Junkkarin intoa viettää vappua.
Se on kommarijuhla, senkin höhlä!

Viikon ajan piti muistuttaa internationaalista naistenpäivästä, ja vastaus oli aina, ettei "meillä mitään kommunistisia juhlia vietetä".
Sitten se taipui kirskahdellen hakemaan minulle (vaalean)punaisen ruusun, ja kun tulin kotiin, totesi vain tylysti, että "siinä sulle naistenpäiväs kukka".

Kaksoisstandardihälytys!

Itselleni vappu on juhla siinä missä muutkin juhlat.
Olen sitä mieltä, että jos ottaa tyytyväisenä vastaan joko vapaapäivän tahi tuplapalkan, niin suu suppuun ja mölinät mahaan.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Ink Visitor

Älä ole "Leso" ollenkaan ärmätöitynyt, laita vain "Topi" ruotuun, (saattaa jopa tehdä miehelle hyvää).
Jos vappu punertaa liikaa, tehkää kuin meillä, juhlikaa Cameronea (30.4.1863). Sopii täysin Homman henkeen, 65 vastaan 3000...
If I am ever killed in a terrorist attack, I want my candlelight vigil to be done with torches and guns. Rename it posse and go have fun in the night...

Leso

Kiitos, Ink Visitor! Niin teenkin.

Topi. HETI, kun heräät, heität sen kuivahtaneen ruusun roskiin ja pistät tuopin kukkamaljakon likoon. Ruokasoodaa ja! Ja paljon.
Sitten tiskaat kaikki astiat siitä tiskipöydältä lojumasta.

Näin on närhen nännit.

e: Prkl.
Ja hauskaa vappua vaan kaikille, jotka siitä osaavat iloita!
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Ari-Lee

"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä