News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Naiset, ohoi!

Started by Jouko, 09.03.2013, 12:43:02

Previous topic - Next topic

Arvoton

Naisille sen verran, vaikka mua ällöttää tyhjäksi jokelteluksi kokemani vääntö sukupuolista, että MAAPALLO ON PIZZAN MUOTOINEN LÄTYSKÄ JA MIEHET OVAT SOLIDAARISIA.

Miljoonat tunnit ja palstametrit sössötetään tyhjää paskaa mediassa, että miehet ne vaan sortaa naisia. Todellisuudessa alfaurokset, ISÄNNÄT mitätöivät muitakin miehiä sen kuin pystyvät. Ei miesten keskuudessakaan ole mitään demokratiaa.

Jos naiset eivät ole tajuavinaan, väännän nyt rautalangasta, että miehet kilpailevat ***lusta. Se ei takaa mitään miesten yksituumaisuutta. Toinen mies on aina enemmän tai vähemmän uhka, että hän vie omistajalta vaki- tai satunnais***lun. Miehillä on ***lunkateus. Sitten valovuoden päästä tulee ehkä joku solidaarisuus.

Phantasticum

Quote from: Inna on 09.03.2013, 19:27:45
Hahaa, no mä ainakin oon täällä mikälie femakkolutka kun erehdyn kommentoimaan jotain, mistä hommavaltiaskonservatiivi ei ole samaa mieltä. Surukseni arvelen (osittain saamieni yksityisviestien perusteella) myös joitakin muitakin ennen aktiivisia naiskirjoittajia savustetun ulos täältä, näitä valtiaskonservatiiveja kun riittää 20 vs 1 jokaiseen vääntöön.

Täytyy myöntää, että olen huomannut saman. Se, että tällaisia "konservatiiveja" vaikuttaa täällä Hommassa, on täydellinen tabu. Täällähän paikalliset miehet nimenomaan suojelevat paikallisia naisia barbaarisilta vierailta miehiltä. Annoin tällaisesta "naisia halveksivasta ajattelutavasta" yhden esimerkinkin pari viikkoa sitten. Minulle on kuitenkin täysin yhdentekevää, löytyykö Hommasta tällaisia näkemyksiä. Annan asian mennä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos, niin homma on omalta kohdaltani sillä hoidettu. Toisaalta ymmärrän senkin, että joku ottaa asian henkilökohtaisena loukkauksena.

Emo

Quote from: Phantasticum on 09.03.2013, 20:40:08
Hahaa, no mä ainakin oon täällä mikälie femakkolutka kun erehdyn kommentoimaan jotain, mistä hommavaltiaskonservatiivi ei ole samaa mieltä. Surukseni arvelen (osittain saamieni yksityisviestien perusteella) myös joitakin muitakin ennen aktiivisia naiskirjoittajia savustetun ulos täältä, näitä valtiaskonservatiiveja kun riittää 20 vs 1 jokaiseen vääntöön.

Täytyy myöntää, että olen huomannut saman. Se, että tällaisia "konservatiiveja" vaikuttaa täällä Hommassa, on täydellinen tabu. Täällähän paikalliset miehet nimenomaan suojelevat paikallisia naisia barbaarisilta vierailta miehiltä. Annoin tällaisesta "naisia halveksivasta ajattelutavasta" yhden esimerkinkin pari viikkoa sitten. Minulle on kuitenkin täysin yhdentekevää, löytyykö Hommasta tällaisia näkemyksiä. Annan asian mennä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos, niin homma on omalta kohdaltani sillä hoidettu. Toisaalta ymmärrän senkin, että joku ottaa asian henkilökohtaisena loukkauksena.

Tuo laittamasi linkki ei aukea, mutta muuten alkaa kyllä nyt ahdistaa... Minähän olen konservatiivi joka usein haukkuu viherpunafemakkonaisia ja heidän mokutustaan niin kotona kuin kirkossa kuin puutarhassa... enkai ole tahattomasti loukannut myös muita Hommanaisia ympäriinsä hutkiessani?

Möhömaha

Naiset pitävät tämän maan ruodussa.
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f2/Fanni_Luukkonen_with_decorations.jpg/200px-Fanni_Luukkonen_with_decorations.jpg)
Offer me money, offer me power, I don't care. I'll say what I want to say, and if the consequence is losing money, so be it -Elon Musk

AstaTTT

^^ Et minun tietääkseni.  :)

Ja jatko ei liity millään tavalla Emoon, josta tykkään todella paljon.  :-*

On mielenkiintoista, että vaikka hommanaiset jakavat maahanmuuttokriittisyyden, muiden näkemysten perusteella ollaan valmiita sitten julistamaan heidät vaikka miksi. En nyt puhu pelkästään hommanaisten puolesta kun pyydän, että kanssakirjoittajiin suhtauduttaisiin asiallisemmin, jotta keskustelu voisi edetä katkeamisen sijaan.

Emo

Quote from: Arvoton on 09.03.2013, 20:35:44
Naisille sen verran, vaikka mua ällöttää tyhjäksi jokelteluksi kokemani vääntö sukupuolista, että MAAPALLO ON PIZZAN MUOTOINEN LÄTYSKÄ JA MIEHET OVAT SOLIDAARISIA.

Miljoonat tunnit ja palstametrit sössötetään tyhjää paskaa mediassa, että miehet ne vaan sortaa naisia. Todellisuudessa alfaurokset, ISÄNNÄT mitätöivät muitakin miehiä sen kuin pystyvät. Ei miesten keskuudessakaan ole mitään demokratiaa.

Jos naiset eivät ole tajuavinaan, väännän nyt rautalangasta, että miehet kilpailevat ***lusta. Se ei takaa mitään miesten yksituumaisuutta. Toinen mies on aina enemmän tai vähemmän uhka, että hän vie omistajalta vaki- tai satunnais***lun. Miehillä on ***lunkateus. Sitten valovuoden päästä tulee ehkä joku solidaarisuus.

Hyvinkin mielenkiintoinen perustelu. Muuta en asiasta tiedä, mutta opiskeluaikoina huomasin kurssini pojista/miehistä, että melkoista selkäänpuukottavaa juoruäijää ja kaksinaamaista valehtelijaa löytyi miehistäkin (juuri niitä ominaisuuksia joita naisellisiksi väitetään).  Olin hämmästynyt, koska lapsena pojat vaikuttivat niin rehdeiltä ja suoraviivaisilta kavereilta. Ja sellaisiksihan miehiä aina väitetään, mutta ei kokemukseni tuota väitettä tukenut.

Itse olen aina ollut vähän "vaikeasti kiinni otettava", eli en ihan sukupuoleni mukaisesti ole itsekään kaikkiin tilanteisiin reagoinut mikä on aiheuttanut vastapuolessa mukavaa hämmennystä. Ja silloinhan peli menetetään, kun sorrutaan hämmennykseen.

Emo

Quote from: Asta Tuominen on 09.03.2013, 20:48:33
^^ Et minun tietääkseni.  :)

Jos sanavalinnoillani olen ihmisiä loukannut, niin se on mahdollista. Mutta törky-yksäreitä nyt en tieten tai tietämättäni ole lähetellyt, mutta ehkä Phantasticum ja Inna kertovat mitä tarkoittavat. En ole törky-yksäreitä saanutkaan, pari kertaa jonkun ehkä loukkaavaksi  tarkoitetun mutta ihan menivät nekin hukkaan kun en edes niistä pahastunut.

dothefake

Minä sinulle törky-yksärit näytän.
         -Fingerporin Rivo Riitta
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Phantasticum

Quote from: Emo on 09.03.2013, 20:59:35
Mutta törky-yksäreitä nyt en tieten tai tietämättäni ole lähetellyt, mutta ehkä Phantasticum ja Inna kertovat mitä tarkoittavat. En ole törky-yksäreitä saanutkaan, pari kertaa jonkun ehkä loukkaavaksi  tarkoitetun mutta ihan menivät nekin hukkaan kun en edes niistä pahastunut.

En tiedä, mitä sanaa Homman "naisvihamielisestä" miespuolisesta vähemmistöstä pitäisi käyttää. Täällä on miespuolisia kirjoittajia, joiden mielestä tämänhetkinen maahanmuuttopolitiikka ja kaikki muutkin kuviteltavissa ongelmat ovat sen syytä, että naiset saavat nykyään itse päättää omasta elämästään. En ymmärrä, miksi jotkut ovat valmiita kiistämään tämän. Niin täällä kuin myös perussuomalaisissa vaikuttaa konservatiivinen (uskonnollinen) siipi. Yksityisviesteistä sen verran, etten itse ole koskaan saanut asian tiimoilta minkäänlaisia viestejä, mutta jotkut ilmeisesti ovat. Ja Emolle vielä, että linkki aukeaa ottamalla se salausässä siitä pois.

Phantasticum

Tässä on vielä yksi klassikko Homman konservatiivisiivestä, kun taas perussuomalaisia uskonnollisia konservatiiveja edustaa esimerkiksi Simon Elo, jonka haastattelun voi lukea Citystä.

Willomina

Taas se yleistys...
[/quote]

Joo, no minusta jo yleistys "Naiset...(jotain negatiivista)", on melkoisen huvittava lähtökohta. Samanlaista puhetta kuin että "Miehet on just tollasii!!"  :)
Ryhmä miehet tai naiset kun on paljon vielä heterogeenisempi kuin "ryhmä" suomalaiset, ranskalaiset, ruotsalaiset...
Yleensäottaen. Kirjoittelen itse tänne vähän satunnaisesti ja harvemmin joten ei ole pahemmin tullut oikein mitään vastaan.

Emo

Sitä näkemystäni en missään vaiheessa tule perumaan (se on totuus), että kirkko alkoi kiihtyvästi luisua päin helvettiä naispappeuden myötä. Sain siitä juuri tänään uusimman todisteen.

http://www.kotimaa24.fi/uutiset/kotimaa/10759-liisa-tuoviselta-ankara-kritiikki-synnintunnustusteksteille

Ja sitten ote naiskirjoittajan kommentista tuohon uutiseen:

QuoteTätä samaista asiaa juuri mietin pari viikkoa sitten kirkossa pitkästä aikaa käydessäni. Itse luin synnintunnustuksen suurin piirtein toisinpäin ihan vain kokeeksi. Muutin sen kiitosrukoukseksi, kääntämällä sen mielessäni päinvastaiseksi ja se tuntui peräti vapauttavalta. Ikään kuin tuon kirkon kirouksen vastavoima tuli valaisemaan päivääni.

Herbert Marcuse määritteli proletariaatin 1960-luvulla uusiksi: naiset, opiskelijat, seksuaalivähemmistöt ja rodulliset vähemmistöt. Näiden yhdessä kolmannen maailman sorrettujen kanssa on määrä tehdä uusi marxilainen vallankumous. Ja sitähän he tekevät, kolmas maailma marssii parhaillaan Euroopan rajojen yli, ja perinteiset länsimaiset porvarilliset (osin kristillisetkin) yhteiskuntarakenteet tuhotaan.

Ei se minua naisena loukkaa, että sanon naisten olevan eturivissä tuossa taistelussa, jota ilmanmuuta itse vastustan (ja jota jokainen nuiva nainen vastustaa). Mutta se loukkaisi, jos jostain hemmetin valheellisesta solidaarisuudesta "siskojani kohtaan" jättäisin tosiasiat sanomatta.

Noottikriisi

Quote from: Phantasticum on 09.03.2013, 21:19:55
Niin täällä kuin myös perussuomalaisissa vaikuttaa konservatiivinen (uskonnollinen) siipi.

Voin lohduttaa teitä naisparkoja sillä että me olemme nykyään paljon syrjitympi ja haukutumpi kansanryhmä kuin naiset. ;) Täälläkin isketään mielellään tärähtäneen leimaa jos sattuu kannattamaan konservatiivisia arvoja ja kristinuskoa.

Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Emo

Quote from: Noottikriisi on 09.03.2013, 21:42:55
Quote from: Phantasticum on 09.03.2013, 21:19:55
Niin täällä kuin myös perussuomalaisissa vaikuttaa konservatiivinen (uskonnollinen) siipi.

Voin lohduttaa teitä naisparkoja sillä että me olemme nykyään paljon syrjitympi ja haukutumpi kansanryhmä kuin naiset. ;) Täälläkin isketään mielellään tärähtäneen leimaa jos sattuu kannattamaan konservatiivisia arvoja ja kristinuskoa.

Tuosta minäkin olen saanut kuulla, naiseudestani en mitään.

coscarnorth

Voisin kuvitella, että mikäli Hommalla todella esiintyy sovinismia, niin se ei edusta niinkään näiden kommenttien esittäjien varsinaista kantaa vaan pikemminkin epätoivoista kompensaatioyritystä vasemmistolais-feministiselle valtamedialle. Kun lehdistö tuputtaa päivästä toiseen feminististä propagandaansa suomalaisen heteromiehen pohjattomasta pahuudesta, on siihen joskus niin loputtoman väsynyt, ettei kertakaikkiaan jaksa perustella omia näkemyksiään rakentavin argumentein, vaan taantuu samalle tasolle näiden femakkokolumnistien kanssa nähden tilanteen huomattavasti todellista mustavalkoisempana.

Tällöin kyseessä ei ole enää yritys vakuuttaa vastakkaisen maailmankuvan edustaja argumentein, vaan saada tämä mahdollisimman suuren raivon valtaan, koska viha ja katkeruus vastapuolta kohtaan on jo sitä luokkaa, että loukkaaminen on debatin voittoa keskeisempi prioriteetti. Minäkin lauon ajoittain esim. iltalehden keskustelupalstalla mahdollisimman loukkaavia, mustavalkoisia ja alentavia kommentteja ihan vain sen vuoksi, että toivon sen järkyttävän jotakuta. Vasemmistolainen feminismi/liberalismi on saavuttanut jo hegemonian jokaisella yhteiskunnallisella sektorilla, ja tuskin on sieltä ikinä poistumassa. Tämän realiteetin tunnustamisen tuottama epätoivo ajaa kenet tahansa ajoittain laukomaan sellaisia kommentteja, joita ei todellisuudessa tarkoita.
"False opinions are like false money, struck first of all by guilty men and thereafter circulated by honest people who perpetuate the crime without knowing what they are doing." -Joseph de Maistre

"Bad laws are the worst sort of tyranny." -Edmund Burke

ike60

Onko sinulla yksityisviestien perusteella tietoa esim. Femakon tai Planetan lähdön syistä? Femakko taisi vääntää jonkun ur.. vähemmän henkevän henkilön kanssa pitkän kaksintaistelun ennen lähtöään. Planetan kohdalta taas en muista kuin tapauksia, joissa joku välimerkkien Casanova jaksoi vängätä hänen avautumisketjuun kirjoittamiensa kertomusten uskottavuudesta ja todisteista.

Jos naisten kokemat vastoinkäymiset täällä ovat tuota tyyppiä, täytyy sanoa että kyse ei ole mitenkään spesifisesti naisiin kohdistuvasta käytöksestä. Kyllä täällä on itse kukin saanut tilaamatta ja yllättäen kuuron p**kasadetta niskaansa. Tai useammankin. Mutapainista Urbanusten kanssa selviää sillä ettei vastaa heidän viesteihinsä; Urbolle jää tästä luultavasti tunnelma että hän on voittanut jonkinlaisen matsin, mutta itse olen pitänyt sitä pienenä pahana ajanhukkaan verrattuna.

Noiden kahden lisäksi muistelen haikeudella Tuijaa, mutta hänen lähtönsä syistä minulla ei ole muistikuvaa.

Voisitko Inna kertoa millä tavoin ne lähteneet olivat kokeneet tulleensa savustetuiksi ulos?

A propos: jos joku tätä lukeva kokee joskus myöhemmin halua lähteä täältä - mikä on melkein kaikkien kohdalla mielestäni valitettava asia, ja yksikään niistä harvoista poikkeuksista ei ole ymmärtääkseni nainen - älkää pyytäkö viestihistorianne poistamista. Nimimerkin koko viestihistorian poistuminen on voitto sille valtiaskonservatiiville, joka ei niistä näkemyksistä ilmeisesti ollenkaan tykännyt. Tappio, tai ainakin harmin aihe, se viestihistorian tuhoaminen on niille, jotka ovat lähtijän kirjoituksia mielellään lukeneet ja nimimerkkiä arvostaneet. Jos syystä tai toisesta päädytte täältä lähtemään, muistakaa JM-K:ta: harva täältä on lähtenyt niin karmit kaulassa kuin hän, mutta viestinsä ovat täällä vieläkin niin kannattajien kuin vastustajien luettavana.

Miniluv

Planetan tiedän, lähtö ei liittynyt valtiaskonservatiiveihin ( :D :D :D )
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

sivullinen.

Jokainen ihminen tykkää eniten itsestään, toiseksi eniten samanmielistä ja vasta sitten muista. Tähän jos vielä lisätään asioiden ottaminen henkilökohtaisesti, niin on selvää että osa naisista kokee kurjuutta - kaikkien tilastojen mukaan he ovat Hommassa vähemmistönä. Mutta on sillä toinenkin puoli - yhteiskunta tarvitsee sekä miehiä että naisia, kuten myös Homma. Siksi naisten ääntä täällä kuunnellaan herkemmin ja naisyksilön mielipiteillä suhteellisesti suurempi painoarvo kuin miesyksilön. Tietenkään tämä ei tarkoita mitään. Homma on pelkkää keskustelua eli jankkausta, eikä täällä kenenkään mielipiteillä ole mitään arvoa.

Harmittaa siis vietävästi, ettei näistä minun loistavista viesteistä tykätä ja niitä myötäillä. Innalle vaan heruu empatiaa - koska hän naiseilee. Vääryys! Vauva lehden palstoilla saisin sentään sovinistirasistisiin mielipiteihin suuremman vasteen - mutta myös vihaa. Haluan huomiota; haluan ihailua; haluan kaikkien rakastavan minua ja vain minua - kuten haluavat kaikki muutkin. Että osaan olla tunteellinen minäkin.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

Emo

Quote from: sivullinen. on 09.03.2013, 21:57:26
Jokainen ihminen tykkää eniten itsestään, toiseksi eniten samanmielistä ja vasta sitten muista.
...

Haluan huomiota; haluan ihailua; haluan kaikkien rakastavan minua ja vain minua - kuten haluavat kaikki muutkin.

En tykkää ihmisistä suinkaan eniten itsestäni, tykkään eniten lapsestani. Rakastan lastani.

Haluan huomiota, ihailu on ok jos sitäkin saan, mutta inhokin kelpaa lähes yhtä hyvin sillä silloinkin olen saanut huomiota.
Rakkaudesta ei täällä nikkejen kesken kannata edes puhua... paitsi tietenkin Leso ja Topi  :)

Miniluv

Herätitte sisäisen sovinistini. Haluan valtiaskonservatiiviksi ja HETI!!!1!

>:(
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Emo

Quote from: Miniluv on 09.03.2013, 22:13:56

No eikös sinua sellaiseksikin täällä vuosien varrella ole haukuttu?  (Se toinen tyranni on valtiasliberaali.)

IDA

Quote from: Miniluv on 09.03.2013, 22:13:56

Paaston hengessä luovun kaikesta. Myös mahdollisesta valtiaskonservatismista. Löytäjä saa pitää.
qui non est mecum adversum me est

Isäntä ja loinen

Quote from: Inna on 09.03.2013, 19:16:48
Ei täällä moni nainen jaksa pitkään kirjoitella, poikkeuksena uskovaiset/konservatiiviset perheenäidit.

Konservatiiviset perheenäidit ovat ihania. Vanhanaikaisuus on mielettömän seksikästä  :)
Omissa silmissäni kauniskin nainen muuttuu heti jotenkin epäviehättävämmäksi, jos selviää, että kyseessä on joku punavihreä ja arvoliberaali feministi tms.
Jos itse joskus asetun aloilleni, niin se tulee ilman muuta tapahtumaan Emon kaltaisen naisen kanssa!   
- Vapaus vai vastuu?
- Vastuu.
- Oikeus vai velvollisuus?
- Velvollisuus.

KJ

Eiköhän tämäkin ketju pääty kuten lukuisat aikaisemmatkin Homma on sovinistinen -ketjut: naiset tappelevat keskenään ja miehet pakenevat jääkaapille tai Uuninpankolle kertomaan kanavitsejä toisilleen.

Valtiaskonservatiivi on kyllä niin hieno sana, että ihan hiljaiseksi vetää.
What would Gösta Sundqvist do?

Emo

Quote from: Isäntä ja loinen on 09.03.2013, 22:20:52

Jos itse joskus asetun aloilleni, niin se tulee ilman muuta tapahtumaan Emon kaltaisen naisen kanssa!

Jaa-a, nyt pistit itsellesi pahan. Voipi nimittäin olla niin, että meitä on enää jäljellä vain 1960-luvun painoksina  ???

No ei vaisinkaan... vitsi vitsi..  ;D ... hihhulipiireistä löytyy paljon nuorempia ja paljon konservatiivisempiakin vielä!

junakohtaus

Itse tyydyn olemaan päällikkö. Yleispäällikkö.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

ike60

Quote from: Miniluv on 09.03.2013, 21:53:17
Planetan tiedän, lähtö ei liittynyt valtiaskonservatiiveihin ( :D :D :D )

Voitko valottaa, mihin Planetan lähtö liittyi?

Selvyyden vuoksi sanottakoon, että en ole Planetasta nk. henkilökohtaisesti kiinnostunut. Minusta hänellä oli mielenkiintoisia kertomuksia, järkeviä näkemyksiä ja muutenkin hänestä syntyi sympaattinen kuva.

Uuno Nuivanen

Quote from: Isäntä ja loinen on 09.03.2013, 22:20:52

Voisihan se mieli muuttua ajan kanssa, kun sen sijaan että donna kirjoittaa hommaan 30 viestiä päivässä, tulet ajatelleeksi, että voisihan se tuonkin ajan käyttää vaikkapa siivoukseen tai kokkaukseen, muista toiminnoista nyt puhumattakaan.  ;D

Kokoliha

Quote from: Isäntä ja loinen on 09.03.2013, 22:20:52Konservatiiviset perheenäidit ovat ihania. Vanhanaikaisuus on mielettömän seksikästä  :)
Kyllä. Suosittelen. Naimisissa ollaan oltu 15 vuotta ja kimpassa 19. Silti, yhä edelleen, kun näen vaimoni saunatakin verhoaman takapuolen, jokin primitiivinen heteronormatiivisuus saa minussa vallan.

Quote from: Isäntä ja loinen on 09.03.2013, 22:20:52Omissa silmissäni kauniskin nainen muuttuu heti jotenkin epäviehättävämmäksi, jos selviää, että kyseessä on joku punavihreä ja arvoliberaali feministi tms.
Komppaus tähänkin. Onhan esimerkiksi jokin virheiden julkifederalisti Mari Puoskari ulkoisesti söpö, mutta ei sitä viikkoa kauempaa kestäisi.

Miniluv