News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Naiset, ohoi!

Started by Jouko, 09.03.2013, 12:43:02

Previous topic - Next topic

Tabula Rasa

Njooh, se yksilöiden välinen ero on edelleen isompi kuin tilastoryhmien. Itse olen joskus ihmetellyt, onko oikeasti olemassakaan sellaista ihmistä joka vastaisi täydellisesti kaikkia keskiarvoja.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

femacco

Quote from: Marshal_Mannerheim[Fin] on 17.03.2013, 21:50:00
Njooh, se yksilöiden välinen ero on edelleen isompi kuin tilastoryhmien. Itse olen joskus ihmetellyt, onko oikeasti olemassakaan sellaista ihmistä joka vastaisi täydellisesti kaikkia keskiarvoja.

Menikö tämä sataan kertaan pureksittu älynväläys nyt varmasti oikeaan ketjuun?

Miniluv

Kuuleman mukaan häntä säilytetään Pariisissa metrin standardimitan vieressä lasikuvun alla.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Tabula Rasa

Quote from: Miniluv on 17.03.2013, 21:57:44

Kuuleman mukaan häntä säilytetään Pariisissa metrin standardimitan vieressä lasikuvun alla.

Valitettavasti on vielä ne kolme valtiota jotka käyttävät tuumamitoitusta. Ehkä tahdon helpottaa niiden nuivien Jenkki-, Burma- tai Liberiahenkisten käyttäjien asioiden tajuamista. Kun kuitenkin periaatteessa tämä on vain tätä jatkuvaa toistamista kunnes jokainen tajuaa perusasiat.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

femacco

Quote from: Marshal_Mannerheim[Fin] on 17.03.2013, 22:08:25

Valitettavasti on vielä ne kolme valtiota jotka käyttävät tuumamitoitusta. Ehkä tahdon helpottaa niiden nuivien Jenkki-, Burma- tai Liberiahenkisten käyttäjien asioiden tajuamista. Kun kuitenkin periaatteessa tämä on vain tätä jatkuvaa toistamista kunnes jokainen tajuaa perusasiat.

Jenkeissä on käytössä eri järjestelmä, koska Washington DC:n lobbarit saivat sen aikanaan aikaan. Niinpä NASA:lla on luotaimia, jotka ovat riskialttiita onnettomuuksille siksi, että niihin on sovellettu sekä tuuma- että metrijärjestelmää. James Randi kertoi asiasta Helsingin-luennolla kolme vuotta sitten.

Sitä miettii mitä Brysselin lobbarit ovat meidän kiusaksi junailleet. No, eipä tule liittovaltiossa aika pitkäksi kun joka päivä saa lukea uusimmista brysselin poikain aivopieruista, jotka tuoksuvat rivien välistä hyvälle. Suurimmasta osasta ei edes tiedoteta ja sitä kummastelee sitten mistä se mätä haju tulee, Tanskan maaltako.

MW

Yksi Mars-luotain meni tonttiin, koska metrit ja jaardit sekaisin. Tässä väännössä asetun metrijärjestelmän puolelle.

Vaikka ovathan nämä AWG (American Wire Gauge n kappaletta tuumalle) -tyyppiset mittayksiköt kovasti kiehtovia.

Professori

Quote from: Emo on 13.03.2013, 16:02:46
http://i-cias.com/e.o/boumedie.htm

Quote1974: In a UN speech, Boumedienne declares: "One day, millions of men will leave the Southern Hemisphere to go to the Northern Hemisphere. And they will not go there as friends. Because they will go there to conquer it. And they will conquer it with their sons. The wombs of our women will give us victory."

Kysymys Homman miehille: Mitä meinaatte tehdä? Sota on jo meneillään. Onko hyvät vasta-argumentit jo mielessänne joilla tästä selviätte/ selvitään?

Kun kysytään, niin on vastattava. Nopeasti ajatellen käytössä on ainakin seuraavat mahdollisuudet, joista varmaankin asiaintilan pahentuessa joku olisi valittava.

1. Luotamme suomalaisen naisen älykkyyteen ja annamme naisten itsensä päättää (ehkä kanssamme neuvotellen) edelleen montako lasta he haluavat tehdä kanssamme ja kuinka monta maahanmuuttajamiesten kanssa.
2. Teemme omista naisistamme lapsentekokoneita kyselemättä asiasta sen enempää heidän mielipiteitään.
3. Ryhdymme raiskaamaan kaikenlaisia naisia vielä innokkaammin kuin etelän pojat.
4. Pidämme huolen, ettei tänne ilmaannu kilpailevia uroita täyttämään naistemme kohtuja.
5. Poistamme elävinä tai kuolleina tänne saapuneet kilpailijat ja heidän geeninsä kerralla tai yksi toisensa jälkeen.

Itse luulisin taipuvani vaihtoehtoon 1 ja yhdisteleväni siihen vaihtoehtoa 4. Olen kuitenkin sen verran iäkäs, että tätä pitäisi kysyä pikemminkin jälkeläisiltäni kuin minulta. Tyydyttääkö vastaukseni hommanaisia?
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

sivullinen.

:)

Vanhaa tietoa: Valkoinen Hetero Mies ei enää ole arkkityyppi.

-- -- --

Mutta siitä puhuminen saattaa mennä hieman ketjun aiheen ohi, joten naisista. Eräs ihmisten erikoispiirre on joukon älykkyyden jääminen reilusti alle joukon muodostaneiden yksilöiden keskimääräisen älykyyden. Kotitehtävänä olkoon tämän todistaminen. Naisiin tämäkään ei pelkästi liity - mutta naisten tapa muodostaa joukkoja eroaa selvästi miesten tavasta: "Naisjoukko raiskasi miehen" on jotain uutta. Siten naiset eivät myöskään pysty samaistumaan ja ymmärtämään miesten käytöstä - tarkemmin sanottuna saalistavaa laumakäytöstä. Olisiko nyt sopiva historiallinen hetki hieman valottaa tämän ikiaikaisen salaliiton varjoja hompanssittarille? Samalla se saattaisi saada meidät näkemään itsemme uudella tavalla ja tehostamaan suvaitsemattomuuden järjestäytymistä.

Professorin vastaus nyt on ainakin puhdasta kaliumkarbonaattia. Kun kysytään mitä te aiotte tehdä, ei vastaus voi olla: emme mitään; luotamme teihin - siis vastuunsiirto. Käskisin Sannan piiskata tuollaisesta, jos en olisi armollisella päällä. Suvaisemattomuuden järjestäytyminen se oikea vastaus on. Professorin jälkeläiset voivat sillä tyydyttää hommanaisia professorin katsoessa vieressä; tai mieluummin ollessa mukana yhteisessä hankkeessa.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

femacco

Quote from: Professori on 17.03.2013, 22:37:09
Kun kysytään, niin on vastattava. Nopeasti ajatellen käytössä on ainakin seuraavat mahdollisuudet, joista varmaankin asiaintilan pahentuessa joku olisi valittava.

1. Luotamme suomalaisen naisen älykkyyteen ja annamme naisten itsensä päättää (ehkä kanssamme neuvotellen) edelleen montako lasta he haluavat tehdä kanssamme ja kuinka monta maahanmuuttajamiesten kanssa.
2. Teemme omista naisistamme lapsentekokoneita kyselemättä asiasta sen enempää heidän mielipiteitään.
3. Ryhdymme raiskaamaan kaikenlaisia naisia vielä innokkaammin kuin etelän pojat.
4. Pidämme huolen, ettei tänne ilmaannu kilpailevia uroita täyttämään naistemme kohtuja.
5. Poistamme elävinä tai kuolleina tänne saapuneet kilpailijat ja heidän geeninsä kerralla tai yksi toisensa jälkeen.

Itse luulisin taipuvani vaihtoehtoon 1 ja yhdisteleväni siihen vaihtoehtoa 4. Olen kuitenkin sen verran iäkäs, että tätä pitäisi kysyä pikemminkin jälkeläisiltäni kuin minulta. Tyydyttääkö vastaukseni hommanaisia?

Suomalaisten säilymistä ajatellen keinot 2.-5. ovat tehokkaimpia. Eettisessä tarkastelussa ajatellen humanistista länsimaista käsitystä 1. ja 4. ovat parhaita keinoja. Niiden lisäksi tarvitaan suoraa demokratiaa ja perustuslakituomioistuin, koska tavalliset ihmiset ovat osoittautuneet arvostelukyvyttömiksi dhimmeiksi, jotka äänestävät vuodesta toiseen kok-sd-kes-linjalla. Suurin osa ihmisistä on ekstrovertteja puupäitä, jotka äänestävät vaalikopissa kanalan johtoon komeinta kukkoa, jolla on suurin heltta ja pöyhkeimmät höyhenet.

iäti

Quote from: Professori on 17.03.2013, 22:37:09
Quote from: Emo on 13.03.2013, 16:02:46
http://i-cias.com/e.o/boumedie.htm

Quote1974: In a UN speech, Boumedienne declares: "One day, millions of men will leave the Southern Hemisphere to go to the Northern Hemisphere. And they will not go there as friends. Because they will go there to conquer it. And they will conquer it with their sons. The wombs of our women will give us victory."

Kysymys Homman miehille: Mitä meinaatte tehdä? Sota on jo meneillään. Onko hyvät vasta-argumentit jo mielessänne joilla tästä selviätte/ selvitään?

1. ja 4. toimivat vähän huonosti lihavoimaani kohtaan.

Toinen lisäys: Vai ymmärränkö "meidän muijat" väärin. Algeriahan on pohjoisella pallonpuoliskolla. Toisaalta, jos koko lainaus on olemassa vain valkoista yliherruutta kannattavilla sivustoilla, niin sen aitoutta sopii epäillä eikä merkityskään ole kovin selvä.

Lisäys: 6. Vähän tyttöjen koulutuksen tukemista ja feminismiä vientiin sinne etelään. Se on humaani ratkaisu ei vain yo. julistukseen uskoville vaan väestöräjähdykseen, köyhyyteen, sotiin, pakolaisuuteen, tauteihin, nivelvaivoihin, ilmastonmuutokseen ja Riemannin hypoteesiin. Homman miehet (ja ilman muuta myös naiset) voivat siis aloittaa vaikka tyttöjen tölkin: Girls can. Mikrolainojahan täällä jo laitetaankin menemään.

iäti

Kun täällä on joukolla pohdiskeltu naiseuden syvintä olemusta miesten ja miesmäisinä itseään pitävien naisten toimesta ja itse pidän tuollaista varsin naisten touhuna, en voi olla aprikoimatta, että olisimmekohan me ihmiset kuitenkin hiukan moniulotteisempia ja huonosti arvioitavissa naismaisuus-miesmäisyys-akselilla.

J. Lannan haamu

Ei hyvänen aika tässä ei 120 päivän automaattivaroitukset pidättele, niin hyvin piristää perjantai-iltaani nuo lukuisat mielipiteet. Tuo sivun kahdeksan (8) viimeinen jääkaappijuttu oli top 10 hommaviesteissä, vieläkin naurattaa, heh heh.

No mutta, kai tämä liittyy vielä aiheeseen, nimittäin näin haastattelun, jossa salainen agentti Sean Connery sanoi hyväksyvänsä naiseen kohdistuvan väkivallan käytön (siinä yhteydessä ilmeisesti läpsäisyn tai lyömisen), jos nainen on täysin holtiton tai hysteerinen. En lähde spekuloimaan sanatarkasti, koska en muista, mutta koska kyseessä on merkittävä asia niin vastaajat voivat spekuloida.

Kiinnostaisi tietää, mitä itse kukin on mieltä tästä lausunnosta, sekä vanhoista 007 elokuvista ylipäätään?

Tässä dramaattisen kaunista laulantaa pohdinnan ajaksi...

http://www.youtube.com/watch?v=51Wg6k9cWhM
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.