News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2013-02-08 YLE: Halllituksen naisjäsenille hommataan muslimivetimet

Started by rähmis, 08.03.2013, 14:07:23

Previous topic - Next topic

maallemuuttaja

Quote from: Blanc73 on 08.03.2013, 19:37:16
Kun Saudi-valtuuskunta tulee aikanaan Suomeen, niin toki he kättelevät täällä suomalaisia naisia? Maassa maan tavalla, eikö niin??

Ei, he kävelevät ohi tuijottaen varpaisiinsa, mikä vastaa suomalaisten harjoittamaa naisten piilohalveksuntaa esim. työmarkkinoilla ja eläkkeissä.

Jotenkin sinnepäin...  :facepalm:

tosipaha

Quote from: elven archer on 08.03.2013, 18:08:47
Quote from: tosipaha on 08.03.2013, 17:38:34
Burkhat ja kankaiset vankilat, mistähän oikein edes puhut. Itse puhun tuosta uutisartikkelista (jossa ei puhuta burkhista mitään).
Reistaako muistikin? Sinä kävit punomaan olkiukkoja: "Näköjään "maassa maan tavalla" pitäisi päteä vaan Suomessa."

Mitään olkiukkoahan tuossa ei ole. Täysin totta tuo on. Sitten aloit horista jostain kankaisista vankiloista ja ihmisoikeuksista jotka eivät liittyneet aiheeseen millään tavalla.

QuoteToisin sanoen et siis ymmärrä sanoja "mahdollisimman paljon".

Mitä ymmärtämistä tuossa on? Haluaisit että Suomi "rajoittaisi mahdollisimman paljon" kaupankäyntiä maiden kanssa joissa ihmisoikeudet eivät ole kunnossa. Ja minä vastasin että et elä tässä todellisuudessa. Eiköhän tämä tullut selväksi.

Quote from: Emo on 08.03.2013, 17:44:44
Onko perseennuolijan osa aina mukava ja helppo?

En tiedä, kerro ihmeessä jos olet asiantuntija.

Mehud

Ei jumalauta. Nyt voin sanoa, että uutisen luettuani käteni meni nyrkkiin taskussani. Tällä menolla on aivan varmaa, että jotkut muuteivät tyydy nyrkkien puristeluun taskuissaan

Tässä lietsotaan kansalaisten vihaa, joka tulee vielä joskus purkautumaan väkivaltaisuuksina.

Olen aivan varma siitä!
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

MW

Quote from: elven archer on 08.03.2013, 18:19:27

Sen arvostelu ei sopisi oikein mokumedian mantraan siitä, että islam on kuin mikä tahansa muu uskonto, eikä siinä ole lähtökohtaisesti mitään vikaa.

Asian ytimessä. Ihan yhtä hyvä. Sitten, kädet korville, simmut kiinni ja hoetaan "naaa naaa naa naa" kovaan ääneen.

Tehdään vaan kauppaa, tekee ne muutkin. Mutta jätetään burkhaleikit ja naiset kotiin. Maassa maan tavalla, naiset kotona.

Olen tässä juuri kohta lähdössä työmatkalle alueelle, jossa en ole konsaan vieraillut. Sosialiseeraamista, minun osaltani, lähinnä. Jos minulle lähtiessä annettaisiin joku rätti, ja sanottaisiin että "pidäthän tuota siellä sitten, että sinua suvaitaan, me muut kyllä pärjätään", niin arvatkaapa lähtisinkö?

Mehud

Tämä tarkoittaa sitä, että meidän ei kannata äänestää naisia virkoihin. Eli, muslimit saa sen mitä haluavat. Siis,naiset kotiin ja nyrkin sekä hellan väliin.

Näköjään muslimi voittaa aina.

Voi vittu. Jos naisministeri suostuu tuollaiseen nöyryytykseen, ei hän ole pätevä työhönsä.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

JoKaGO

Quote from: tyhmyri on 08.03.2013, 19:46:37
Kun Saudi-valtuuskunta tulee aikanaan Suomeen, niin toki he kättelevät täällä suomalaisia naisia? Maassa maan tavalla, eikö niin??
Buaahahahha haha haha hahahhaha...

Päivän paras vitsi. Kiitos.

Kättelee tai ei tai vitsi eli ei, mutta jos saadaan ne putsatuiksi turhista taaloistaan, niin nauretaan sitten matkalla pankkiin.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

tyhmyri

Quote from: MW on 08.03.2013, 20:03:25Olen tässä juuri kohta lähdössä työmatkalle alueelle, jossa en ole konsaan vieraillut. Sosialiseeraamista, minun osaltani, lähinnä. Jos minulle lähtiessä annettaisiin joku rätti, ja sanottaisiin että "pidäthän tuota siellä sitten, että sinua suvaitaan, me muut kyllä pärjätään", niin arvatkaapa lähtisinkö?
No perskeles. Jos minulle sanottaisiin noin ja luvassa olisi riittävän isoja kauppoja, niin totta helvetissä lähtisin. Vaikka maalaisin pallini sinisiksi ja kulkisin sukelluslasit päässä ja uimaräpylät jalassa ilman housuja kunhan vain kauppaa tulisi. Saisivat vaikka ottaa lehtikuvia kunhan kaupat olisivat riittävän isoja.

tyhmyri

Quote from: JoKaGO on 08.03.2013, 20:12:03Kättelee tai ei tai vitsi eli ei, mutta jos saadaan ne putsatuiksi turhista taaloistaan, niin nauretaan sitten matkalla pankkiin.
Juuri noin.

Tämä ei tarkoita, että jotenkin arvostaisin tai hyväksyisin vaikkapa Saudien valtiota tai systeemiä. Päin vastoin.

Mutta kauppa on kauppaa.

maallemuuttaja

Quote from: tyhmyri on 08.03.2013, 20:15:39
No perskeles. Jos minulle sanottaisiin noin ja luvassa olisi riittävän isoja kauppoja, niin totta ***ä lähtisin. Vaikka maalaisin pallini sinisiksi ja kulkisin sukelluslasit päässä ja uimaräpylät jalassa ilman housuja kunhan vain kauppaa tulisi. Saisivat vaikka ottaa lehtikuvia kunhan kaupat olisivat riittävän isoja.

Entä jos sinun olisi pidettävä paitaa, jossa lukee "Tykkään raiskata lapsia"?

Kyllä kai moni meistä voisi hetken aikaa hullutella hassut vaatteet päällä, mutta ei tässä taida olla ihan siitä kysymys...

Mehud

Quote from: tyhmyri on 08.03.2013, 20:19:22
Quote from: JoKaGO on 08.03.2013, 20:12:03Kättelee tai ei tai vitsi eli ei, mutta jos saadaan ne putsatuiksi turhista taaloistaan, niin nauretaan sitten matkalla pankkiin.
Juuri noin.

Tämä ei tarkoita, että jotenkin arvostaisin tai hyväksyisin vaikkapa Saudien valtiota tai systeemiä. Päin vastoin.

Mutta kauppa on kauppaa.
0

Eli, huorauttaisit naistasi, jotta saisit Carinasi myytyä? Heh, ei muuta kuin onnea parisuhteeseenne.

Minulla on hieman eri periaate naiseni kanssa. Olen valmis puolustamaan häntä viimeiseen hengen vetooni.

JoKaGO

Quote from: maallemuuttaja on 08.03.2013, 20:26:20
No perskeles. Jos minulle sanottaisiin noin ja luvassa olisi riittävän isoja kauppoja, niin totta ***ä lähtisin. Vaikka maalaisin pallini sinisiksi ja kulkisin sukelluslasit päässä ja uimaräpylät jalassa ilman housuja kunhan vain kauppaa tulisi. Saisivat vaikka ottaa lehtikuvia kunhan kaupat olisivat riittävän isoja.

Entä jos sinun olisi pidettävä paitaa, jossa lukee "Tykkään raiskata lapsia"?

Kyllä kai moni meistä voisi hetken aikaa hullutella hassut vaatteet päällä, mutta ei tässä taida olla ihan siitä kysymys...

Tässä naiskansanedustajien säkityksessä ei tietenkään ole mitään järkeä. Sellainen hullutus pitää lopettaa alkuunsa!
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

JoKaGO

Quote from: Mehud on 08.03.2013, 20:29:58
Juuri noin.

Mutta kauppa on kauppaa.
0

Eli, huorauttaisit naistasi, jotta saisit Carinasi myytyä? Heh, ei muuta kuin onnea parisuhteeseenne.

Minulla on hieman eri periaate naiseni kanssa. Olen valmis puolustamaan häntä viimeiseen hengen vetooni.

En ole ammatiltani sutenööri.

Nuivanlinna

Itse näkisin asian niin, että noiden ählyjen kanssa voisi asioida miesministerit ja jättää omat naisministerit huivittamatta. Asiaan ei kukaan juurikaan kiinnittäisi huomiota muuta kuin feministit.
Suomalaisministerien huivittaminen on kaikkien maailman naisten muroihin kusemista.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Mangustin

Näköjään kättelee:

http://svenskdam.se/2011/06/kronprinsessparet-halsar-prins-turki-av-saudiarabien-valkommen/

Sori, en osaa laittaa kuvaa liitteenä tänne. Joka tapauksessa, nää korkean profiilin tapaamiset on aivan eri asia kuin jos joku kehitysmaalikka menee maahan piikomaan. Ulkomaisella piialla on pakko olla abaya, ulkomaisella naisministerillä ei todellakaan. Tämä on Suomen hallitukselta pelkkää nöyristelyä. Rouville ministereille riittäisi edustuspuvustoksi aivan tavalliset, peittävät vaatteet tyyliin 50-l kunniallinen kirkkoleninki, esim näin:

http://royalhats.wordpress.com/category/qatar/

Muotibloggaus-huomio: Abayalla ja abayalla on huoma ero. Sen pitäisi olla kaikilla samanlainen, koristelematon ja vaatimaton, mutta niitä ohjesäännön mukasia käyttää vaan köyhät ja vierastyöläiset. Nää mitä valde meinaa ostaa on tod.näk. niitä halpoja ja rumia, joihin paikalliset edustusprinsessat ei pukisi edes orjattariaan. Jos on pakko lähettää virkanaisia juomaan teetä saudeihin, niin parempi antaa niiden pukeutua länsimaisittain, koska saudikulttuuria matkimalla ei voi kuin nolata itsensä. Vrt. stadin sompputyttöjen trendi käyttää polyesterisatiinisia "saudi"-abayoja, helmat loskassa.

elven archer

Quote from: tosipaha on 08.03.2013, 19:55:31
Mitään olkiukkoahan tuossa ei ole. Täysin totta tuo on. Sitten aloit horista jostain kankaisista vankiloista ja ihmisoikeuksista jotka eivät liittyneet aiheeseen millään tavalla.
Sinun todistuksesi oman väitteesi totuuden puolesta ei lisää väitteen uskottavuutta. Horinaa minun sanomiseni oli ainoastaan, jos Saudi-Arabian pukeutumissäännöt naisille eivät ole maan tapa, mutta valitettavasti ne ovat.

Väitteesi oli olkiukko, koska väitit, että maan tapaa vaaditaan noudatettavaksi (kaksinaismoralistisesti) vain Suomessa. Minä selitin sinulle kärsivällisesti, kuinka kyse on myös siitä, että mikä se noudatettava maan tapa on. Jos maan tapa rikkoo pahasti ihmisoikeuksia, niin on täysin ymmärrettävää, että kaikkia maailmasta löytyviä maan tapoja ei arvosteta yhtä paljon.

Mitä ymmärtämistä tuossa on? Haluaisit että Suomi "rajoittaisi mahdollisimman paljon" kaupankäyntiä maiden kanssa joissa ihmisoikeudet eivät ole kunnossa. Ja minä vastasin että et elä tässä todellisuudessa. Eiköhän tämä tullut selväksi.
Sinä tulkitsit tuon mahdollisimman paljon rajoittamisen tarkoittavan, että: "Suomen pitäisi lopettaa kauppasuhteet Saudien ja kaikkien muiden maiden kanssa joissa ei ole sama ihmisoikeustilanne kuin täällä". Ja tuon oman virheellisen tulkintasi kannattaminen tarkoitti sinusta "hippifantasiassa elämistä". Tästä siis seuraa, että sinä et ymmärtänyt sanottua oikein ja että edes itse luomasi määritelmän perusteella et voi päätellä, että en eläisi tässä todellisuudessa, koska minä en kannata kyseistä ajatusta.

Kysy toki vielä, jos jäi jotain epäselvää. Siksihän minä täällä olen, vastailemassa sellaisten ihmisten, jotka eivät osaa argumentoida, kysymyksiin ja olkiukkoihin.

tyhmyri

Quote from: maallemuuttaja on 08.03.2013, 20:26:20Entä jos sinun olisi pidettävä paitaa, jossa lukee "Tykkään raiskata lapsia"?
Miksi ei? Ei minulla olisi estoja pitää päälläni tuollaista paitaa. Varsinainen asia olisi kuitenkin se, että pitäisin paitaa saadakseni kauppaa. Tuon tekstin aktiviteetti ei kuulu harrastuksiini, mutta riittävän ison kaupan kanssa paidan pitäminen kyllä.
Quote from: Mehud on 08.03.2013, 20:29:58Eli, huorauttaisit naistasi, jotta saisit Carinasi myytyä? Heh, ei muuta kuin onnea parisuhteeseenne.
Mistäs sinä tuon nyt tempaisit? Omasta päästä?

Mikäli ideana on myydä vaikka saudelle jotain, niin jos temppu vaatii sitä, että teen itsestäni pellen, niin ei ongelma, voin tehdä sen ilman mitään turhia ylpeyden tuomia kouristeluja.

Tapauksessa, jossa saudit jotain oikeasti haluavat, niin he kyllä toimivat hyvinkin kohteliaasti kohdemaan tapojen mukaan.

Uuno Nuivanen

Juuri noin.

Mutta kauppa on kauppaa.

Mooses on Mooses ja bisnes on bisnes. Samalla tavalla siellä parhaat kyvyt ajattelevat, että Muhammed on Muhammed ja bisnes on bisnes. Siellä vaan pitää ottaa huomioon sheikit ja muftit, eli miksi kaivaa verta nenästään meikäläisten. Kuvitteleeko joku, että esim. saudit jäisivät illman jotain hyödykettä, mikäli emme suvaitsisi sitä heille toimittaa?  ???

elven archer

Quote from: Mehud on 08.03.2013, 20:09:20
Jos naisministeri suostuu tuollaiseen nöyryytykseen, ei hän ole pätevä työhönsä.
Mutta ehkä se olisi heistä vain eksoottista. Esim. aikoinaan Hesarin larppaava toimittaja totesi Burkhan tai jonkin sen lähisukulaisen olleen vapauttava kokemus. Ei ollut ulkonäköpaineita tai jotain. Pari päivää suojatussa ja ohjatussa seurueessa tiukasti peitettynä saattaa hyvinkin olla vain jännittävästi väreilevä kokemus mokukiimaiselle ministerille. Ja tiedä sitä, vaikka erotiikkaa löytyisi yllin kyllin himokkaista hississä vaihdetuista katseista, kuten eräälle islamin rakastajalle tapahtui.

Penan kaveri Eki

Kaksoisstandardi vaan jaksaa rulettaa - Ulkomailla ollaan maassa maan tavalla, kun Suomessa kuuluisi olla loukkaamatta ulkomaan vieraita.

Now, why am I not surprised?
"They were some bad people... I say hombres."

tyhmyri

^^Voi olla myös niin, että joku naisministeri pitäisi burkhaa työn vaatimana asupelleilynä. Jos vaikka sitä kauppaa tulisi suomalaiselle teollisuudelle.

^Suomessa minusta burkhat taas voisi kieltää lailla.

Mursu

Quote from: Impivaaranilves on 08.03.2013, 16:29:27
Käppyrässä oli lähteenä Tilastokeskus joka ei kovin luotettava taida olla.
Mutta onhan toi mahdollista, kun laskevat kotitaloudet yhteen. Vaikka enemmistöllä meneekin heikommin, pienilukuinen parempia tuloja saava joukko voi olla olemassa, jotka sitten nostavat keskiarvoa.

On totta, että tulot rikkaammilla ovat nousseet enemmän kuin köyhillä. Kuitenkin köyhimpienkin reaalitulot ovat nousseet:

http://www.stat.fi/til/tjt/2009/tjt_2009_2011-05-20_tau_003_fi.html

Alimman tulokymmenyksen keskitulot nousivat vuoden 1987 7880 eurosta vuoden 2009 10645 euroon. (käytettävissä olevat tulot kulutusyksikköä kohden, kummakin vuoden 2009 rahassa.) Kaikilla muillakin mittareilla hyvinvointi on parantunut. Vuonna 1990 pesukone oli 78 %:lla kotitalouksia. Vuonna 2006 se oli 88 %:lla. Ahtaasti asuvien määrä on laskenut vuoden 1990 5,1 %:sta vuoden 2011 3,7 %:iin. Tässä ahtaasti asuva tarkoittaa enemmän kuin yksi henkilö/huone (ml. keittiö).

On tosin yksi tilasto, missä 1980-luku on kärjessä. Uusien autojen rekisteröinti oli 1980-luvun lopulla aivan huippua ja 1980-luku kokonaisuutena menee hieman nollaluvun yli tässä. Tämä kuitenkaan ei ole varsinainen hyvinvointitilasto vaan sen muutosta kuvaava.

Hyvinvointi on erikoinen asia. Siihen tottuu hyvin nopeasti. Hyvinvoinnin kasvaessa odotukset kasvavat nopeammin kuin todellisuus. Tästä helposti tulee mielikuva, että nyt menee huonommin kuin ennen. Syntyy väärinkäsitys kurjistumisesta ja usein tästä on viimeisen parin sadan vuoden aikana syytetty kapitalismia. Vain tunteeton kylmien faktojen tarkastelu voi tuoda asiaan valoa. Toki asiaan liittyy ihan yleustä aika kuultaa muistot -ilmiötä sekä sitä, että ihmiset kokevat, että heidän lapsuudessaan ja nuoruudessaan asiat olivat paremmin.

Tilastokeskus esimerkiksi saa aikaan tilastoja joissa työttömyys on vähentynyt samaan aikaan kun työvoimatoimistojen vai mikä ihme ely nykyisin olikaan, tilastoissa se on kasvussa. T

En tätä ole seurannut, mutta kummalla mielestäsi on objektiivisempi suhtautuminen asiaan? On totta, että samasta asiasta voidaan luoda erilaisia tilastoja, joissa on eroja. Tämä ei ole mitään uutta.

Tilastokeskus kun tekee tilastonsa gallupilla, soittelemalla että ollaankos siellä töissä oltu. Jotenkin juuri myös saivat Suomen pois taantumasta, kun tilastoa tekivät ja korjatut luvut osoitti että eipä olla taantumassa.
Ostovoimakin on hieman kyseenalainen elintasoa mitatessa. Jos ja kun ennen oli verot alhaisempia eikä kaikenmoista maksua erikseen ollut vaikka mistä, niin jäihän sitä rahaa enempi käteen kuin nykyisin.

Usein kyselyillä saadaan parempia tilastoja. Tästä asiasta kuitenkaan en ala väittelemään. Muutenkin se on täysin epäoleellista. Jos jotenkin yrität osoittaa tilastokeskuksen tilastot epäluottavammaksi kuin sinun oman mutusi niin et kyllä onnistu.

Tykkimies Pönni

Quote from: tyhmyri on 08.03.2013, 20:43:40
Quote from: maallemuuttaja on 08.03.2013, 20:26:20Entä jos sinun olisi pidettävä paitaa, jossa lukee "Tykkään raiskata lapsia"?
Miksi ei? Ei minulla olisi estoja pitää päälläni tuollaista paitaa. Varsinainen asia olisi kuitenkin se, että pitäisin paitaa saadakseni kauppaa. Tuon tekstin aktiviteetti ei kuulu harrastuksiini, mutta riittävän ison kaupan kanssa paidan pitäminen kyllä.
Quote from: Mehud on 08.03.2013, 20:29:58Eli, huorauttaisit naistasi, jotta saisit Carinasi myytyä? Heh, ei muuta kuin onnea parisuhteeseenne.
Mistäs sinä tuon nyt tempaisit? Omasta päästä?

Mikäli ideana on myydä vaikka saudelle jotain, niin jos temppu vaatii sitä, että teen itsestäni pellen, niin ei ongelma, voin tehdä sen ilman mitään turhia ylpeyden tuomia kouristeluja.

Tapauksessa, jossa saudit jotain oikeasti haluavat, niin he kyllä toimivat hyvinkin kohteliaasti kohdemaan tapojen mukaan.

En usko, että tekemällä itsestään pellen, saa koskaan hyviä kauppoja aikaan. Kyllä vaatimuksia maailmalla riittää. Tosissaan ja vähemmän tosissaan tehtyjä. Kuka suostuu pelleksi jää vähemmälle kunnioitukselle. Jos menetät kunnioituksesi, et saa hyviä kauppoja. Tilanne pitää osata hoitaa tyylikkäästi niin että kaikki säilyttää kasvonsa. Tuo naisministerien kolttu saa arabit lähinnä halveksimaan käyttäjäänsä.

tyhmyri

Quote from: samuliloov on 08.03.2013, 21:05:36
En usko, että tekemällä itsestään pellen, saa koskaan hyviä kauppoja aikaan. Kyllä vaatimuksia maailmalla riittää. Tosissaan ja vähemmän tosissaan tehtyjä. Kuka suostuu pelleksi jää vähemmälle kunnioitukselle. Jos menetät kunnioituksesi, et saa hyviä kauppoja. Tilanne pitää osata hoitaa tyylikkäästi niin että kaikki säilyttää kasvonsa. Tuo naisministerien kolttu saa arabit lähinnä halveksimaan käyttäjäänsä.
Voit uskoa mitä haluat. Mutta aika hyvin kauppaa on tullut toimimalla kohdemaan kulttuurin mukaan vaikka se minusta on totaalista pelleilyä tai umpityperää usein on ollutkin.

Ulkomaalaiset ovat monissa maissa automaattisesti pellejä ja typeriä apinoita. Siitä lähtökohdasta on vaikea ajatella olevansa kovinkaan fiksu ja filmaattinen isäntäväen silmissä. Parempi tehdä mitä pyydetään.

JoKaGO

Quote from: tyhmyri on 08.03.2013, 21:09:19
Quote from: samuliloov on 08.03.2013, 21:05:36
Voit uskoa mitä haluat. Mutta aika hyvin kauppaa on tullut toimimalla kohdemaan kulttuurin mukaan vaikka se minusta on totaalista pelleilyä tai umpityperää usein on ollutkin.

Ulkomaalaiset ovat monissa maissa automaattisesti pellejä ja typeriä apinoita. Siitä lähtökohdasta on vaikea ajatella olevansa kovinkaan fiksu ja filmaattinen isäntäväen silmissä. Parempi tehdä mitä pyydetään.

Tuossa postauksessa kohtaa usko ja tieto.

MW

Quote from: MW on 08.03.2013, 20:03:25Olen tässä juuri kohta lähdössä työmatkalle alueelle, jossa en ole konsaan vieraillut. Sosialiseeraamista, minun osaltani, lähinnä. Jos minulle lähtiessä annettaisiin joku rätti, ja sanottaisiin että "pidäthän tuota siellä sitten, että sinua suvaitaan, me muut kyllä pärjätään", niin arvatkaapa lähtisinkö?
No perskeles. Jos minulle sanottaisiin noin ja luvassa olisi riittävän isoja kauppoja, niin totta helvetissä lähtisin. Vaikka maalaisin pallini sinisiksi ja kulkisin sukelluslasit päässä ja uimaräpylät jalassa ilman housuja kunhan vain kauppaa tulisi. Saisivat vaikka ottaa lehtikuvia kunhan kaupat olisivat riittävän isoja.

Kuten sanoin, en ole menossa rahapöytiin, vaan vierailulle. Vastavierailulle.

siikret

Quote from: tosipaha on 08.03.2013, 17:19:29
Quote from: elven archer on 08.03.2013, 16:06:24
Nämä asusteet ovat kuin kankaisia vankiloita.

:flowerhat: :flowerhat: :flowerhat:

Oikeasti nyt. Jos kansanedustajille maksetaan maan tapojen mukainen edustusasu jota "käytetään tarvittessa", niin en vaan jaksa olla hirveän järkyttynyt.

Ja jos olet sitä mieltä että Suomen pitäisi lopettaa kauppasuhteet Saudien ja kaikkien muiden maiden kanssa joissa ei ole sama ihmisoikeustilanne kuin täällä, elät jossain omassa hippifantasiassasi.

Se nyt vaan on niin että Suomen on oman etunsa vuoksi käytävä kauppaa monenlaisten valtioiden kanssa. Osassa asiat on paremmin, osassa huonommin. Suomeen tuodaan myytäväksi mm. lapsosten tekemiä intialaisia vaatteita. Jos me halutaan paras mahdollinen kauppakumppani, saisimme tehdä kauppaa kotimaassamme aivan keskenämme. Niin käy jos kovin krantuksi alkaa.

Finka

Kuinkahan todesta otetaan abayaan pukeutunutta länsimaalaista naista?

Kuten edellä todettukin on, peittävyyssääntöjä voidaan noudattaa käyttäen aivan länsimaalaisiakin vaatteita. Maassa jossa naisten sanaa ei juurikaan kuunneella, ei kannata pukeutumisella samaistaa itseään heihin. Parempi luoda aivan oma sukupuolirooli, johon ei ole liitettynä historian ja kultuurin painolastia.
"On helppoa olla silmiinpistävän 'myötätuntoinen', jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset."-Murray Rothbard

Mohammed Al-gazzaz: "Iraqis and Finns have never met in thoughts, culture and religions. There is huge gap between them and it will never go away. I'm talking in general ofcourse there is exception" -FB:RHC

Lahti-Saloranta

Eiköhän ne saudit viestitä että naispuolisten ministerien vierailu ei ole erityisen suotavaa. Saattavat paikalliset naiset saada huonoja vaikutteita ja rupeavat vielä vouhottamaan tasa-arvosta.
Mitä tuohon viennin edistämiseen tulee niin ehkä tiettyihin maihin suuntautuvilla ministerivierailulla Kataisen kannattaisi käyttää gepardin nahkasta tehtyä suikkaa.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Arvoton