News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2012-11-08 IL: TS:Mamujen raiskausten takana eri käsitys seksuaalisuudesta

Started by Elemosina, 08.11.2012, 18:13:42

Previous topic - Next topic

Outo olio

Quote from: MW on 08.11.2012, 23:20:07
Quote from: Rekku on 08.11.2012, 23:14:39
Kyllähän se vika nyt vaan on meissä ihan tavallisissa suomalaisissa. Viereenistujissa ja silmiinkatsojissa.

Ja, kuten jo aiemmin todettu: jos et viereen istu ja silmiin katso, syyllistyt rasistiseen elehdintään. Muussa tapauksessa taas saatat joutua laajennetun jonkin piiriin.

Mamuille omat bussit yms. ajoneuvot?
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

MW

Quote from: Outo olio on 08.11.2012, 23:40:38
Kyllähän se vika nyt vaan on meissä ihan tavallisissa suomalaisissa. Viereenistujissa ja silmiinkatsojissa.

Ja, kuten jo aiemmin todettu: jos et viereen istu ja silmiin katso, syyllistyt rasistiseen elehdintään. Muussa tapauksessa taas saatat joutua laajennetun jonkin piiriin.

Apartheid. VHN nyt vaan istuu siihen viereen silmittelemään antirasistisesti, ja sitten laajennettua...

elukka

Myös varkailla on laajenpi käsitys omistamisesta.
Väkivaltaisilla on laajempi käsitys koskemattomuudesta.
Tappajilla on laajempi käsitys elämästä.

Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

nuiv-or

Quote from: ämpee on 08.11.2012, 23:24:38
Jos eivät kerran tuo väkivaltaa mukanaan, niin miten hemmetissä ovat osanneet tilata sen tänne odottamaan ?

On surullista, jos maahanmuuttajat oppivat huonoille tavoille Suomessa.

l'uomo normale

Quote from: Outo olio on 08.11.2012, 23:40:38

Tai eri sukupuolille. Olinpa kerran bussissa. Nuori välimerellinen, mutta länsimaisittain pukeutunut maahanmuuttajamies tuli bussin takaosaan. Hän e voinutkaan istua siellä minnekään, kun miehillä oli kassit vierellään ja jokaisen tyhjän paikan viereisellä paikalla istui nainen. Mies palasi bussin etuosaan, jossa oli soveliaita vapaita paikkoja.

Toisaalta, monet naiset joiden olemassaoloa en ole edes huomannutkaan, ovat kuvitelleet että minulla olisi jotain intressiä heidän suuntaansa. Kellä on silloin ollut se laajennettu käsitys?
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Sunt Lacrimae

Quote from: elukka on 08.11.2012, 23:47:53
Myös varkailla on laajenpi käsitys omistamisesta.
Väkivaltaisilla on laajempi käsitys koskemattomuudesta.
Tappajilla on laajempi käsitys elämästä.

Rasistilla on laajempi käsitys kansallisuudesta.
Play stupid games, win stupid prizes.

Veikko

Minä ihmettelen kuinka paljon erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusilaa hävettää oma (satunnainen - oletan ja toivon)  typeryytensä luettuaan tämän artikkelin. Jos minä olisin mennyt lässyttelemään julkisesti jotain tuollaista, niin minua hävettäisi niin paljon että olisin itse valmis maahanmuuttoon  ja/tai nimen vaihtamiseen.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Elcric12

Vääntyikö tuo "laajempi käsitys" nyt kuitenkin tarkoittamaan sitä, että kirjoittaja hyväksyy raiskaamisen, vaikka kirjoittaja nimenomaan painotti, että näin ei asianlaita ole? Ihan hauska läppä (l. ei ole), mutta vie keskustelun entistäkin oudommille raiteille.

Emo

Quote from: Veikko on 09.11.2012, 00:40:54
Minä ihmettelen kuinka paljon erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusilaa hävettää oma (satunnainen - oletan ja toivon)  typeryytensä luettuaan tämän artikkelin. Jos minä olisin mennyt lässyttelemään julkisesti jotain tuollaista, niin minua hävettäisi niin paljon että olisin itse valmis maahanmuuttoon  ja/tai nimen vaihtamiseen.

Lääkäreissä on karmaisevan mokuttunutta porukkaa. En tiedä onko se ammattikuntana erityisen mokuttunut, mutta pahalta näyttää.

Arkkiatrikaan ei nykyään ole sitä mitä ennen. Saa monesti hävetä sen lausuntoja. Naista ei muuten ole arkkiatrina ollutkaan!   :flowerhat:   Brusilan ei pitäisi olla edes lääkäri. Tuohan on niin puolueellinen ja rasisti kuin olla voi. Eihän tuolta potilas voi puolueetonta tasa-arvoista hoitoa saada.

e: piti vähän riviväliä muokata, että sain tuon kukkahatun tuohon hyvin sopimaan...

Kokoliha

Quote from: Elcric12 on 09.11.2012, 00:45:05
Vääntyikö tuo "laajempi käsitys" nyt kuitenkin tarkoittamaan sitä, että kirjoittaja hyväksyy raiskaamisen, vaikka kirjoittaja nimenomaan painotti, että näin ei asianlaita ole?

Ei vääntynyt, vaikka sinä omassa pikku mokupäässäsi - muiden dissaamiskeinojen puuttuessa - yritätkin epätoivoisesti sen sellaiseksi väittää väännetyn.

nuiv-or

Quote from: Veikko on 09.11.2012, 00:40:54

Lähetin sähköpostilla linkin tähän ketjuun. En muuten suosittele googlen kuvahakua.

To: [email protected]

QuoteTerve,

juttusi Turun Sanomissa on herättänyt hilpeyttä ja raivoa ja sitä kommentoidaan täällä:

http://hommaforum.org/index.php/topic,77200.0.html

Osallistun itsekin kommentointiin.

Terveisin,
Junes Lokka.

Toivottavasti meni perille.

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2011042113527856_lz.shtml

Ämmähän on aito sherlock. Seksiterapeutti kuulostaa puoskaroinnilta. Monessa mukana, ODL, Mehiläinen, Vantaan lääkärikeskus. Hieno ihminen.

Elcric12

Quote from: Nousuhumala on 09.11.2012, 00:52:07
Quote from: Elcric12 on 09.11.2012, 00:45:05
Vääntyikö tuo "laajempi käsitys" nyt kuitenkin tarkoittamaan sitä, että kirjoittaja hyväksyy raiskaamisen, vaikka kirjoittaja nimenomaan painotti, että näin ei asianlaita ole? Ihan hauska läppä (l. ei ole), mutta vie keskustelun entistäkin oudommille raiteille.
Ei, vaan se vääntyi niin, että ikävät asiat voidaan perustella "laajemmalla käsityksellä", mutta niitä ei voi oikeuttaa sillä. Eli esimerkiksi Jammulla oli laajempi käsitys seksuaalisuudesta.

Toisinsanoen todetaan tosiasia? Jos pidän kättelyä seksuaalisena, niin on totuudenmukaista sanoa, että minulla on laaja käsitys seksuaalisuudesta.

nuiv-or

Quote from: Elcric12 on 09.11.2012, 01:07:13
Toisinsanoen todetaan tosiasia? Jos pidän kättelyä seksuaalisena, niin on totuudenmukaista sanoa, että minulla on laaja käsitys seksuaalisuudesta.

Eikö tuota sanottaisi normaalien ihmisten kesken kättelyfetissiksi.

Elcric12

Quote from: Junes Lokka on 09.11.2012, 01:10:58

Ei oikeastaan, fetisismi on yhteen tiettyyn ja rajattuun asiaan kohdistuvaa seksuaalista himoa.

Ei minua oikeastaan paljoa kiinnosta muiden ihmisten tai kulttuurien seksuaalikäsitykset. Raiskaus on määritelmällisesti melko yksiselitteinen asia.

nuiv-or

Quote from: Elcric12 on 09.11.2012, 01:20:09
Quote from: Junes Lokka on 09.11.2012, 01:10:58

Ei oikeastaan, fetisismi on yhteen tiettyyn ja rajattuun asiaan kohdistuvaa seksuaalista himoa.

Ei minua oikeastaan paljoa kiinnosta muiden ihmisten tai kulttuurien seksuaalikäsitykset. Raiskaus on määritelmällisesti melko yksiselitteinen asia.

Kerrankin olet oikeassa ja minä väärässä.

Nyt pitäisi vain keksiä tapa välttää näitä raiskauksia. Miten olisi vaikkapa maahanmuuton rajoittaminen. Ensin jäädytetään maahantulijoiden määrä nollaan ja karkotetaan nykyiset raiskaajat. Sitten kun alkaa näyttää siltä, että raiskaukset on saatu takaisin kontrolliin, voidaan ehkä harkita taas oleskelulupien myöntämistä. Muutama sata vuositasolla, mutta ei yhtäkään humanitaarista tms. toissijaista.

Elcric12

Ulkomaalaisten tekemien seksuaalirikosten (ilmoitettujen) määrän nollautuminen olisi häviävän pieni seuraus siitä kaikesta mitä tapahtuisi, jos Suomen rajat suljettaisiin liikenteeltä.

nuiv-or

Quote from: Elcric12 on 09.11.2012, 01:38:43
Ulkomaalaisten tekemien seksuaalirikosten (ilmoitettujen) määrän nollautuminen olisi häviävän pieni seuraus siitä kaikesta mitä tapahtuisi, jos Suomen rajat suljettaisiin liikenteeltä.

Pötypuhetta. Enkä puhunut liikenteen sulkemisesta.

cassius ali

Nimenomaan meissä kantaväestössä itessä se vika on kun emme tartu asiaan.

Pieni konkreettinen tosielämän esimerkki: olen koko ikäni ollut innokas uimari ja käyn vähintään kerran viikossa paikallisessa pohjoisen pikkukaupungin uimahallissa.

Mutta nyttemmin on ruvennut vähän tympimään kun eksoottisten eriväristen kävijöiden määrä on jo muutaman vuoden ajan tasaisesti lisääntynyt, eikä siinä mitään, se on aivan oikeen.

Taikka olisi oikeen jos mentäisiin uimahallin sääntöjen ja suomalaisen saunakulttuurin mukaan, mutta kun ei mennä; tullaan pukuhuoneesta koko ajan uikkarit jalassa, käväistään suihkussa kuka käväisee, saunassa vielä harvempi ja sitten samoissa hikisissä p askoissaan suoraan altaaseen ja taas sama edes takaisin eikä uikkareita riisuta vahingossakaan ennenkuin pukuhuoneessa.

Tyypilliseen suomalaiseen tapaan monetkin kantikset kyllä jupisee hiljaa itekseeen ja kavereille, että kun ei ole ihmistapoja nuilla eksoottisilla erivärisillä, mutta ei mitenkään muuten puututa asiaan.

Itseäni asia ottaa kuitenkin niinpaljon kupoliin, että  olen aina puuttunut asiaan ja sanonut suoraan asianomaisille, että nyt ollaan suomalaisessa uimahallissa ja täällä noudatetaan suomalaisen uimahallin sääntöjä ! Vastaukseksi on tullut yleensä pyöriviä hämmästeleviä silmiä ja vastauksia, että "sinä ole rasisti", mutta ei mitään mutoksia toimnnoissa!

Ja vastaukseksi on tullut myös, että onko parempi että heillä on uikkarit vaiko se että he harjoittavat uimahallin pesutiloissa seksiä !

Siis heille suomalaisten uimahallisääntöjen noudattaminen ja peseytyminen ilman uikkareita  merkitsee seksitoimintojen käynnistymistä !

Tämäkö on meidän tulevaisuuden kuva: sopeudu eksoottisten islamin ihmisten hygieniakulttuuriin (tai oikeastaa hygienian puutteeseen) taikka alistu siihen että he tekevät uimahalleista islamilaisten sekisbasaareja.

Otin muuten asian tärkeimmäksi kuntavaalien äänestyskriteeriksi, kyselin ehdokkailta kantoja ja tutkin vaalikoneita ja yllätys yllätys, tuloksena oli PERSU  ! 
ceterum censeo immigration esse delevit

Veikko

Quote from: Junes Lokka on 09.11.2012, 01:27:20
---
Nyt pitäisi vain keksiä tapa välttää näitä raiskauksia. Miten olisi vaikkapa maahanmuuton rajoittaminen. Ensin jäädytetään maahantulijoiden määrä nollaan ja karkotetaan nykyiset raiskaajat. Sitten kun alkaa näyttää siltä, että raiskaukset on saatu takaisin kontrolliin, voidaan ehkä harkita taas oleskelulupien myöntämistä. Muutama sata vuositasolla, mutta ei yhtäkään humanitaarista tms. toissijaista.

Niin, yksinkertaisin tapa hoitaa ongelma on tietenkin olla päästämättä maahan niistä kulttuureista tulevia maahanmuuttajia, joissa on niin laaja käsitys seksuaalisuudesta että se ilmentyy täällä raiskauksina, niin laaja käsitys sosiaalisuudesta että se ilmentyy täällä väkivaltarikoksina ja ryöstöinä, niin laaja käsitys toimeentulosta että se ilmentyy täällä sukupolvesta toiseen siirtyvänä sosiaalitukien varassa elämisenä. Mutta tämä keinohan voisi viedä varman työpaikan näiltä tyhmyyksiään laukovilta terapeuteilta.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

BeerBelly

Olen valmis maksamaan satkun siitä että pääsen seuraamaan kun Pirkko Brusila valistaa muslimimiehiä seksuaalisuudesta. Mutta niiden pitää olla kunnon parranpäristäjiä, ei mitään metromuslimeja kuten Husein Muhammed. Tuon omat sipsit ja 6-päkin.
Unkari FTW

Paasikivi

Lienee sinänsä totta, että Brusila halusi olla puhumatta muslimikulttuurin seksuaalisuus- ja tasa-arvokäsityksistä ja kiinnitti siksi huomionsa hinduihin ja luterilaisiin. 

Ei hinduista puhuminen silti ole pelkkää muslimien puhdistusyritystä, vaan hinduilla on omat varsin erikoiset näkemyksensä.

Niiden taustalla on kastijako. Se vaikuttaa edelleen vahvasti satojen miljoonien ihmisten elämään, vaikka ei ole enää niin kokonaisvaltainen ja elinikäinen kaikenkattava tuomio kuin joskus aiemmin.

Alhaisiin kasteihin kuuluvat ja varsinkin kastittomat ovat hindulaisuudessa saastaisia, eikä heidän varjonsakaan ei saa koskettaa ylempiin kasteihin kuuluvia. Fyysinen kontakti on tietenkin poissuljettu vaihtoehto. Tähän on kuitenkin olemassa yksi poikkeus, nimittäin naisen emätin. Kätevä järjestely, koska se mahdollistaa kastittoman naisen raiskaamisen. Näitä raiskauksia Intiassa ja muissa kastijärjestelmän piirissä olevissa maissa tapahtuu miljoonia joka vuosi, eikä niistä koidu seurauksia raiskaajalle. Kastittoman kun saa vaikka tappaa ilman seuraamuksia.

Kastijärjestelmä on kyllä vaikuttanut myös alueen muslimimaihin, erityisesti Pakistanissa ja Bangladeshissa muslimit ovat omaksuneet tämän hindulaisen perinteen.

Luotsi

Quote from: Paasikivi on 09.11.2012, 02:03:46

Lienee sinänsä totta, että Brusila halusi olla puhumatta muslimikulttuurin seksuaalisuus- ja tasa-arvokäsityksistä ja kiinnitti siksi huomionsa hinduihin ja luterilaisiin. 

Ei hinduista puhuminen silti ole pelkkää muslimien puhdistusyritystä, vaan hinduilla on omat varsin erikoiset näkemyksensä.

Niiden taustalla on kastijako. Se vaikuttaa edelleen vahvasti satojen miljoonien ihmisten elämään, vaikka ei ole enää niin kokonaisvaltainen ja elinikäinen kaikenkattava tuomio kuin joskus aiemmin.

Alhaisiin kasteihin kuuluvat ja varsinkin kastittomat ovat hindulaisuudessa saastaisia, eikä heidän varjonsakaan ei saa koskettaa ylempiin kasteihin kuuluvia. Fyysinen kontakti on tietenkin poissuljettu vaihtoehto. Tähän on kuitenkin olemassa yksi poikkeus, nimittäin naisen emätin. Kätevä järjestely, koska se mahdollistaa kastittoman naisen raiskaamisen. Näitä raiskauksia Intiassa ja muissa kastijärjestelmän piirissä olevissa maissa tapahtuu miljoonia joka vuosi, eikä niistä koidu seurauksia raiskaajalle. Kastittoman kun saa vaikka tappaa ilman seuraamuksia.

Kastijärjestelmä on kyllä vaikuttanut myös alueen muslimimaihin, erityisesti Pakistanissa ja Bangladeshissa muslimit ovat omaksuneet tämän hindulaisen perinteen.

Juu hindujen raiskailu se onkin täällä ongelmana. Ja se että tappavat kastittomia suomalaisia  :facepalm:
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

Paasikivi

Quote from: Luotsi on 09.11.2012, 02:11:19
Juu hindujen raiskailu se onkin täällä ongelmana. Ja se että tappavat kastittomia suomalaisia  :facepalm:

Kyse oli tuossa tietenkin hindulaisuuden opeista yleensä, ei heidän tekemisistään Suomessa  :roll: Näköjään kaikki pitäisi sitten vääntää rautalangasta.

far angst

Quote from: Nousuhumala on 09.11.2012, 01:11:30
Itse ymmärrän tämän niin, että muslimit saattavat pitää noita asioita suostumuksena seksiin.

Venaas,  miten suostumus seksiin sitten muka johtaisi raiskaukseen?  Eikö suostumus juuri johda seksiin ilman raiskausta?

Itse asiassa tuollainen selittely on pelkkää paskapuhetta, poisselittelyä ja apologeesiä.  Muslimit raiskaavat koska se on kivaa, koska nainen on arvoton olento, koska vääräuskoiselle saa tehdä mitä mieli tekee ja koska länsimaiset yhteiskunnat ovat täysin hampaattomia muslimeitten häiriökäyttäytymisen suhteen. 

Suomalaiset tulisi luopua lainkuuliaisuudesta, josta raiskarit ovat luopuneet jo lähtökohtaisesti. Silloin pantaisiin tuollaiset jutut järjestykseen korpilailla.  Eli raiskarit saisivat mitä itse jakavat.  Tasapeli, fair and balanced.

Mutta tätähän ollaan tilattu ja tätä ollaan saatu.  Hyvä me!

Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

Paasikivi

Quote from: far angst on 09.11.2012, 02:23:02
Suomalaiset tulisi luopua lainkuuliaisuudesta

Ei, vaan lakeja tulisi muuttaa suomalaisten oikeuskäsityksiä paremmin vastaaviksi.

Elcric12

Quote from: Junes Lokka on 09.11.2012, 01:40:47

Kyllähän ulkomaalaisten tekemien raiskausten nollaaminen tarkottaisi sitä, että maahamme ei voisi päästää ulkomaalaisia. En tiedä mikä on tilanne juuri seksuaalirikosten suhteen, mutta ulkomaalaisten tekemistä rikoksista muistaakseni noin puolet on turistien tai muuten Suomessa vierailevien tekemiä.

Jääpää

Quote from: Elcric12 on 09.11.2012, 02:28:03
Quote from: Junes Lokka on 09.11.2012, 01:40:47

Kyllähän ulkomaalaisten tekemien raiskausten nollaaminen tarkottaisi sitä, että maahamme ei voisi päästää ulkomaalaisia. En tiedä mikä on tilanne juuri seksuaalirikosten suhteen, mutta ulkomaalaisten tekemistä rikoksista muistaakseni noin puolet on turistien tai muuten Suomessa vierailevien tekemiä.

Puhumattakaan Hare Krisnoista. Vaikka kyllä MIB taitaa olla ykkösiä.
Perustuslaki 29§
"Kansanedustaja on velvollinen toimessaan noudattamaan oikeutta ja totuutta. Hän on siinä velvollinen noudattamaan perustuslakia, eivätkä häntä sido muut määräykset."

Paasikivi

Quote from: Elcric12 on 09.11.2012, 02:28:03
En tiedä mikä on tilanne juuri seksuaalirikosten suhteen, mutta ulkomaalaisten tekemistä rikoksista muistaakseni noin puolet on turistien tai muuten Suomessa vierailevien tekemiä.

Ihan lonkalta heittäen arvaisin, että Suomeen ei tehdä esim. turistin statuksella lyhytaikaisia raiskausreissuja samalla tavalla kuin tehdään ammattimaisia näpistely- ja varastelureissuja.

Paratiisin sahakieli

Quote from: Finka on 08.11.2012, 18:28:05
Auttakaa lukivikaista, miten tuo pitäisi tulkita:
Quote- On myös muistettava, että vaikka maahanmuuttajat ovat yliedustettuina raiskaustilastoissa, väkivalta ei ole maahanmuuttajien tuontitavaraa, sanoo Brunila.

Varmaankin siten, että väkivaltainen raiskaaja ei ole ollut tällainen ennen Suomeen tuloaan.

Väkivaltaisuuden on sitten ilmeisesti tuonut esiin mm. suomalainen suppea seksuaalikäsitys.

punikkikeisari

Quote from: Junes Lokka on 08.11.2012, 21:20:02
Siksi tuossa aiemmin sanoinkin, että pakolaiset vittuun Suomesta, kun ei tästä kuitenkaan mitään tule. Pelkkää kärsimystä. Yhdet vinkuvat rasismia ja meitä raiskataan/ryöstetään.

Pakolaisilla tarkoitan kaikkia mahdollisia eri turvapaikanhakijoita, toissijaisen suojelun saaneita, humanitaarista suojelua saaneita, kiintiöpakolaisia, rakkauden, työn, opiskelun perässä tulleita, kaikkia. Ja Brusiloita ja muita hyysäreitä. Kaikki vaan ulos maasta.

Ja liitteen ämmää ja kavereitaan mokuklusterissa. Ja jokaista, joka tätä meininkiä puolustaa, Elcriccejä, ruuskia, kaikkia.

Tällaisilla ohjelmilla Suomesta tulisi muuten nopeasti yksi helvetin Pohjois-Korea. Tai ehkä vieläkin kuvaavampi olisi punakhmerien hallitsema Kamputsea. Junes Lokka on liian radikaali, että häntä voisi kutsua edes natsihenkiseksi.

Lisäys: Jaa-a, kyseessä taisikin olla känni- , läppä- tai känniläppäpostaus. Ja minä en sitä tajunnut.  :-[ No yritetään puolustautua sillä, että aina välillä iskee hommasokeus, ja ei enää erota vakavasti kirjoitettua pönttöyttä vitsistä. Jatkakaa.
In koala we trust.