News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Muutos 2011:n nettisivut auki

Started by JM-K, 31.05.2009, 22:48:36

Previous topic - Next topic

JM-K

Quote from: karkoittaja on 11.11.2009, 07:49:56
Quote from: JM-K on 11.11.2009, 06:50:26
Quote from: Kyrsimys on 11.11.2009, 02:04:10
Anteeksi nyt vain, en halua lietsoa minkäänlaista tappiomielialaa tai negatiivisuutta mutta näitäkö sivuja tässä ollaan odotettu kuukausikaupalla?

Ihanko ajattelit, että mitään muuta ei ole tässä viime kuukausina tehty, kun pohdittu näitä sivuja? Edelleenkään en pidä tätä asiaa prioriteetti numero ykkösenä. Kanssani saa toki olla eri mieltä, mutta kaunis pyyntö: älkää laittako minulle enää meiliä tai privaviestejä asiasta. Laittakaa vaikka Keroselle, jos ihan välttämättä haluatte purkautua asiasta. Mieluiten tähän ketjuun.

Sivut on ihan täysin ok tässä vaiheessa. Asia on selkeästi löydettävissä eikä ulkoasu ole epäsiisti ja rivitykset yms. on kohdallaan. Se on pääasia tässä vaiheessa. Flash-animaatiota yms. "krumeleeria" voidaan lisäillä sitten myöhemmin.

Nettisivuista ei ole niinkään hyötyä meille, jotka asian tiedämme vaan se on juurikin kun kerrot muutoksesta ja kysymys "mikä url?" tulee niin on sitten jotain antaa. Tästä on hyvä jatkaa!

Tämä se oli nettisivujen alkuperäinen tarkoituskin. Ja on edelleen.

Jotenkin olen - no, sanotaanko nyt vaikka hämmentynyt - että sivujen avautumisen jälkeen olen saanut 49 privaviestiä koskien sitä, kuinka huonot, rumat, kamalat jne jne. ne ovat. Jos pyydän esimerkiksi apua korttien keräämiseen, niin siihen tulee vastauksia... no joo.

Siis neljäkymmentäyhdeksän. Niistä peräti kolmessa (3) on luvattu ihan ITSE tehdä asioiden eteen jotain. Tai oikeastaan kahdessa, yksi viesti koski muuta avun tarjoamista. Yksikään noista kolmesta avuntarjoajasta ei sinänsä minua yllättänyt, sillä he ovat tarjonneet apuaan jo ennemminkin.

Eerikäisen Harri tuossa äsken tekstaili ja osuvasti sanoi, että liittykää yhdistykseen, niin voitte alkaa ajamaan ihan sellaisia nettisivuja kuin mikä itseä miellyttää. Näin se juuri menee, en minä näistä nettisivuista yksin päätä vaan yhdistyksen jäsenet. Luonnollisesti myös muodostamme jäsenistöstä vastuuryhmän nettisivujen kehittämiseksi. Olet siihen oikein tervetullut yhdistyksen jäsenenä. Huomaa kuitenkin sana vastuu. Sillä on tietty sisältönsä.

Saan myös valitusta siitä, kuinka ilkeästi rohkenen täällä "kannattajillemme" puhua.

Ensinnäkin, täällä saa ihan kuka tahansa melskata mitä vaan (tietyissä moderointirajoissa tietysti) olematta sen kummemmin Muutoksen puolella kuin sitä vastaankaan. Se, kuka oikeasti on kannattajamme, ei käy selville mistään.

Toisekseen, tapoihini kuuluu sanoa asioista suoraan silloin, kun sen aika on. Sanon jatkossakin asiani suoraan ihan kaikille, riippumatta siitä, mitä leiriä joku edustaa tai ei edusta. Jos jollekin tulee paha mieli,niin ei voi mitään. Elämä on välillä kurjaa.

Mielestäni on muuten aika tragikoomista, että kun puhun televisiossa asiallisesti maahanmuutosta, täällä alkaa hirveä ininä, että mitä niitä faktoja kiertelet, huuda täysillä, että "muslimiarmeijat nousevat parhaillaan maihin ja raiskaa meidän naiset" (lukutaidottomille selvennys, että en suinkaan väitä asian olevan näin).

Sitten kun täällä rohkenen ihmetellä korttikeräyksen melko nihkeää starttia ja sitä, josko niitä kortteja saisi edes kaksi kerättyä ilman maailman ihquimpia nettisivuja, niin johan menee moni sekaisin.

No, asioilla on tietysti tärkeysjärjestyksensä. Niin minulle kuin teillekin.

Iloveallpeople

49!!?? En kyllä ymmärrä mikä ihmeen idea tuosta jollain on laittaa privaviestiä, ellei henkilö itse pysty asialle mitään tekemään avun muodossa. No nyt alan ymmärtämään Mäki-Ketelän kyllästymistä touhuun.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

JM-K

Quote from: Iloveallpeople on 11.11.2009, 08:26:28
49!!?? En kyllä ymmärrä mikä ihmeen idea tuosta jollain on laittaa privaviestiä, ellei henkilö itse pysty asialle mitään tekemään avun muodossa. No nyt alan ymmärtämään Mäki-Ketelän kyllästymistä touhuun.

Samaa minäkin olen ihmetellyt. "Fiksuimmat" jopa laittavat viestinsä Muutoksen sivuston palaute-kentän kautta, joten en voi edes vastata heille mitään. Voi sinänsä olla parempi, että vastaakkaan.

EDIT: Voi kunpa tietäisitte, millaista privapalautetta saan siitä, että olen vaihtanut ajatuksia Hommawatchilla ja peräti Jussi Jalosen kanssa. En niitä nyt julkaise, koska Jalosta luonnehditaan noissa palautteissa...no, sanotaan nyt vaikka "mielenkiintoisesti" eikä minulla ole mitään Jalosta vastaan.

Pitäisköhän Jussikin laittaa sille listalle, kenen nimeäminäensaamainitataieiffeltornisortuutaituleetsunamijatappaakaikki?

Julmuri

Kannattajakorttitilanne tässä vaiheessa ei mielestäni kerro mitään muuta kuin sen, että politiikka on kovaa työtä. Koska omat voimani ja jaksamiseni on tällä hetkellä melko kortilla sen suhteen mitä kykenen muutoksen eteen tekemään, en myöskään ala täällä kovaan ääneen melskata mitä pitäisi tehdä. Näitä pitäisi, voisi, kannattaisi-miehiä/naisia on varmasti jo ihan yli kotitarpeiden.

10:sen % korteista alkaa kuitenkin jo olla kasassa. Maalia ei vielä näy, mutta olemme jo tukevasti matkan päällä.

Itse olen Muutoksen nettisivusta ja keräyksestä kertonut Maikkarin ja KL:n palstoilla. Nimen tunnettavuuden lisäämisen luulisi näkyvän korttitilanteessa jollain viiveellä.

Tabula Rasa

Mitenkäs tuonne oikeudenmukaiset tuomit-kohtaan lisäys jolla kotiaan, perhettään ja omaisuuttaan saa suojella väkivallalta ilman pelkoa tuomiosta, elikkä jenkkilänmallinen omaisuudensuoja tai jtn sinnepäin?

edit.

luin tekstin uudestaan jotenka unohtakaa koko kommentti.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Rise

Sellainenkin pikku yksityiskohta noissa privaattiviesteissä ynnä muissa suoran, JM-K:n kaistanleveyttä tukkivan kommunikaation muodoissa on, että niillä myös hidastetaan ihan oikean informaation kulkua. Ne yksi tai kaksi oikeasti hyödyllistä viestiä hukkuvat kovin helposti niiden 47:n "me too" -henkisen älämölön alle. Ei ole nimittäin kerran eikä kaksi, kun ukko on valitellut ja pyydellyt anteeksi jonkun viestin missaamista täällä jälkeen päin. Tästä syystä esim. meikäläisellä on nykyään kynnys aika korkealla sen suhteen, missä asioissa enää edes yritän ottaa Juha-setään yhteyttä. Onneksi Keronenkin on olemassa :-)
Kaiken se estää.

JM-K

Quote from: karkoittaja on 11.11.2009, 08:36:07

Itse olen Muutoksen nettisivusta ja keräyksestä kertonut Maikkarin ja KL:n palstoilla. Nimen tunnettavuuden lisäämisen luulisi näkyvän korttitilanteessa jollain viiveellä.

Kiitos, juuri tällaista aktiivisuutta nyt tarvitaankin!

JM-K

Quote from: Rise on 11.11.2009, 08:56:00

Sellainenkin pikku yksityiskohta noissa privaattiviesteissä ynnä muissa suoran, JM-K:n kaistanleveyttä tukkivan kommunikaation muodoissa on, että niillä myös hidastetaan ihan oikean informaation kulkua. Ne yksi tai kaksi oikeasti hyödyllistä viestiä hukkuvat kovin helposti niiden 47:n "me too" -henkisen älämölön alle. Ei ole nimittäin kerran eikä kaksi, kun ukko on valitellut ja pyydellyt anteeksi jonkun viestin missaamista täällä jälkeen päin. Tästä syystä esim. meikäläisellä on nykyään kynnys aika korkealla sen suhteen, missä asioissa enää edes yritän ottaa Juha-setään yhteyttä. Onneksi Keronenkin on olemassa :-)

Jep, tämä on yksi hyvin yleinen häiriköintistrategia. Ja toimii juuri noin, kun sanoit. Minulla ei ole mitään hyvää syytä olla epäilemättä, että osa välillä hyvinkin tolkuttomaksi paisuneesta meililiikenteestä on täysin organisoitua ja masinoitua, näennäisestä asiallisuudesta huolimatta. Noiden viestien lukemiseen saa helposti palamaan muutaman tunnin päivässä, jos haluaa itseään kiusata. Siksi en niitä yleensä luekaan. Valitettavasti paljon tärkeääkin jää sitten samalla lukematta.

Rise: Tekstarina kysymäsi asia on kunnossa, kiitos kysymästä. Ja toivottavasti hommaan lupautunut ei tee ohareita... Lähtekäähän käymään Tampereella kokoustamassa ja vaikka Plevnassa samalla. Ota kamera messiin, kyllä täällä aina kuvattavaa on!

SamBuddy

Hemmetin hienoa, että sivut on nyt lopultakin auki!

Nykypäivänä omat webbisivut on eräänlainen kiintopiste tai maamerkki mille tahansa yhteisölle. Asiasta tulee jotenkin konkreettisempi myös ulkopuolisten silmissä, kun sillä on "virallista" näkyvyyttä.

En ole itse halunnut ryhtyä aktiivisesti Muutoksen puolesta kampanjoimaan, ennen kuin takana on jotain konkreettista. Nyt tämä on tapahtunut. Uskon, että samalla tavalla ajattelevia on useampia. Aikomus on aluksi tulostella noita tukimatskuja ja jaella niitä tutuille, sekä jossain välissä yrittää kerätä vähän korttejakin.

Niille, jotka valittavat sivujen ilmeestä - onhan se vähän simppeli, mutta kyllä sitä ehtii rukata vielä moneen kertaan. Tärkeintä on, että asiasta kiinnostuneilla on paikka, jossa Muutokseen voi tutustua.
Earth.ini corrupted, cannot find god.sys. Reboot universe? Yes/No/Ignore _

Jiri Keronen

Pistäkää nettisivuja koskevat ehdotukset, privaviestit ja muut mieluusti meikälle.

-- Edit: vähän fonttia.
Suoraa demokratiaa ja vapautta kaikille.

Vae Victis -blogini

Iloveallpeople

Sisällöllisesti kommentoisin sivuja, että entäs Muutos2011:n mediatiedotteet, esim. vaatimus sisäministeri Anne Holmlundin erosta?
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

AaJii

Asialliset ja kevyen oloiset sivut. Toiminevat mobiilivempeleilläkin nopeasti, kun ei ole ylimääräistä kuormaa. Ton tyyppiset sivut eivät varmaankaan myöskään syö kauheasti kaistaa ja kuormita palvelinta siinä vaiheessa kun alkaa se kauhea rynnistys nettisivuille.  :)

Ulkoasua ehtii viilata myöhemminkin. Pääasia, että nyt domainin alta löytyy tiukka tietopaketti.

Toki kuvat olis kivoja! Etusivulle Keronen foliopipo päässä?
"Monikulttuurisuus on tie sivistyksen, inhimillisyyden ja yhteiskuntarauhan takaamiseen."
- Espoon piispa Mikko Heikka, HS 23.02.2009 -

dothefake

Quote from: AaJii on 11.11.2009, 11:58:13
Asialliset ja kevyen oloiset sivut. Toiminevat mobiilivempeleilläkin nopeasti, kun ei ole ylimääräistä kuormaa. Ton tyyppiset sivut eivät varmaankaan myöskään syö kauheasti kaistaa ja kuormita palvelinta siinä vaiheessa kun alkaa se kauhea rynnistys nettisivuille.  :)

Ulkoasua ehtii viilata myöhemminkin. Pääasia, että nyt domainin alta löytyy tiukka tietopaketti.

Eri hyvä huomio tuo mobiilivempainjuttu. Sään salliessa voi keräysryhmällä olla vaikkapa
retkipöytä ja mokkulakone matkassa, jaksaa mokkulakin vääntää, kun sivu on kepeä.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

JM-K

Asialliset ja kevyen oloiset sivut. Toiminevat mobiilivempeleilläkin nopeasti, kun ei ole ylimääräistä kuormaa. Ton tyyppiset sivut eivät varmaankaan myöskään syö kauheasti kaistaa ja kuormita palvelinta siinä vaiheessa kun alkaa se kauhea rynnistys nettisivuille.  :)

Jep, tämä oli yksi syy tällaiseen designiin. Ei pitäisi mokkulankaan tökittää.

herra 4x

Juuri niin ei. Jos halutaan uskottavia ja tehokkaita nettisivuja niin huumorin ja erityisesti sisäänpäinlämpiävän käyttö neutraalin asiallisuuden ja normin mukaisen kielen sijaan on lähes aina vaikutukseltaan negatiivista. Esimerkiksi puhekielisyyksien ja lainausmerkkien viljely ei ole hyvä.

Tekstin asiasisällössäkään ei saa olla oletuksena tai viittauksina mitään siihen suuntaan että lukija olisi ollut esim. Hommafoorumilla tai Vieraskirjassa tai vaikka näsijärvipyöräilyllä jo ennestään aihepiirin kanssa tekemisissä ja tietäisi oletuksena jotain mitä ei suoraan sanota. Ei, vaan pitää ajatella että lukija on uutena aiheeseen perehtyvä koska heillehän sivut ovat tarkoitettu ja sivujen pitää olla itsekantava paketti.

Edit:(lisäys) Kuvat ihmisistä todella ovat hyvä asia ja luottamusta ja uskottavuutta lisääviä. Esim. JM-K:n esiintyminen omalla naamallaan ja täällä Turkkilan esiintyminen on hienoa ulostuloa, ja uskon että esimerkki poikii lisää.
Rakkaudesta lajiin.

AaJii

Quote from: herra 4x on 11.11.2009, 13:11:00

Juuri niin ei. Jos halutaan uskottavia ja tehokkaita nettisivuja niin huumorin ja erityisesti sisäänpäinlämpiävän käyttö neutraalin asiallisuuden ja normin mukaisen kielen sijaan on lähes aina vaikutukseltaan negatiivista.

Olisi vissiin pitänyt laittaa hymiö. Viimeinen heittoni kun oli juurikin sitä sisäänpäinläpiävää huumoria.

Oikeastihan siihen pitäisi laittaa kuva jossa Keronen on parvekkeellaan pitämässä puhetta kansakunnan tilasta. Siis sillä parvekkeella jolla Keronen lehtitietojen mukaan piti sitä natsilippuaan. Tähän nyt sitten hymiö perään. :roll:
"Monikulttuurisuus on tie sivistyksen, inhimillisyyden ja yhteiskuntarauhan takaamiseen."
- Espoon piispa Mikko Heikka, HS 23.02.2009 -

antero

Quote from: dothefake on 11.11.2009, 12:07:56

Eri hyvä huomio tuo mobiilivempainjuttu. Sään salliessa voi keräysryhmällä olla vaikkapa
retkipöytä ja mokkulakone matkassa, jaksaa mokkulakin vääntää, kun sivu on kepeä.

Tommosessa käytössä kannattais sivusto olla sille koneelle kopsattuna. Niin ei tarvi edes mitään mokkulayhteyttä.
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

Oami

En käsittele ulkoasua, siitä lienee meuhkattu jo tarpeeksi.

Sisältöön nyt kuitenkin yksi asia: hallituksen jäsenten yhteystiedot, vähintään nimet. Mikäpä ettei kuviakin. Sanoisin että avoimuus tässä asiassa lisää uskottavuutta.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Julmuri

Quote from: Oami on 11.11.2009, 14:23:38

Sisältöön nyt kuitenkin yksi asia: hallituksen jäsenten yhteystiedot, vähintään nimet. Mikäpä ettei kuviakin. Sanoisin että avoimuus tässä asiassa lisää uskottavuutta.

Tästä samasta minulle huomautettiin toisella foorumilla, jossa esittelin hanketta.

JM-K

Quote from: Oami on 11.11.2009, 14:23:38

Hyvä idis, laitetaan päivitettyyn versioon!

MMA

Kuvat ja jouheva mobiilikäyttö ei oikein mahdu samaan pakettiin. Sivut voi kuitenkin tehdä niin, että kun sivulle surffataan mobiililaitteella jätetään kuvat näyttämättä käyttäjälle.

FadeAway

Sisältöön voisi lisätä vaalirahoitusperiaatteen.

Sivut Googleen. En ole asiantuntija, mutta käsittääkseni sivuja voi  saada korkealle Google-haussa parilla kikalla.

Nyt  muutos2011.com on 8. Googlessa ja muutos2011.fi ei näy missään.

Hakusanoilla: muutos 2011 ensimmäisenä on linkki Vihreään Lankaan.

Neuvoksi tuli seuraava:
Tarvitaan ensisijaisesti linkkejä jo olemassa oleville hakukoneiden indeksoimille sivustoille -> Google/hakukoneet indeksoimaan http://muutos2011.fi/ : omien sivujen omistajat, toimikaa em osin,keskustelupalstailijat,, olkaa hyvät :)
On paljon vaikeampi purkaa syntynyttä ongelmaa, kuin ennaltaehkäistä se.

Matias Turkkila

Quote from: JM-K on 11.11.2009, 06:46:25
Toki tämän tiedämme. On vain yksi este. Mikähän luulisit, että se on? Mistä saadaan ne ihmisten kuvat? Ei ole ollut ihan kamalasti tunkua sen paremmin valmiista kuvista kuin "mannekiineistakaan", vaikka niitä on tässä pitkin kevättä, kesää ja syksyä etsittykin. Mistähän se mahtaa johtua? Ulkomaalaisista kuvatoimistoista kuvia tietenkin saa, mutta ne eivät nyt ihan sovi tähän meidän juttuun.

Kuvatoimistot ovat tosiaan tässä suhteessa vähän kehnoja.

Mutta ei hätä tämän ja niin eespäin.

Olet itse vähintäänkin sovelias mainosmies Muutokselle. Oma naama sivuille vain, sitten on muiden helpompi mukaan tulla.

Jotain tällaista: http://cms.hommaforum.org/index.php?option=com_content&view=article&id=57:juha-maeki-ketelae-ylen-aamu-tvssae-511&catid=11:muutos-2011&Itemid=24

Tai näitä:
http://cms.hommaforum.org/index.php?option=com_content&view=article&id=8:juha-maeki-ketelaen-adressinluovutus&catid=3:tapahtumia&Itemid=11

Tai voi käydä valokuvaajalla.

Tai napsia stillejä videopätkistä, joissa olette olleet. Vaikka näin: http://cms.hommaforum.org/index.php?option=com_content&view=article&id=30:jm-k-ykkoesen-aamu-tv-yle-tv1-592009&catid=11:muutos-2011&Itemid=24

Tai minä voin ottaa. Kerosen taisin joskun jo kuvatakin, ehkä voisin myös ottaa potretin pari hänen kohtuullisen nätistä naisystävästään  ;)

JM-K

Quote from: Matias Turkkila on 11.11.2009, 21:25:40
Quote from: JM-K on 11.11.2009, 06:46:25
Toki tämän tiedämme. On vain yksi este. Mikähän luulisit, että se on? Mistä saadaan ne ihmisten kuvat? Ei ole ollut ihan kamalasti tunkua sen paremmin valmiista kuvista kuin "mannekiineistakaan", vaikka niitä on tässä pitkin kevättä, kesää ja syksyä etsittykin. Mistähän se mahtaa johtua? Ulkomaalaisista kuvatoimistoista kuvia tietenkin saa, mutta ne eivät nyt ihan sovi tähän meidän juttuun.

Kuvatoimistot ovat tosiaan tässä suhteessa vähän kehnoja.

Mutta ei hätä tämän ja niin eespäin.

Olet itse vähintäänkin sovelias mainosmies Muutokselle. Oma naama sivuille vain, sitten on muiden helpompi mukaan tulla.

Jotain tällaista: http://cms.hommaforum.org/index.php?option=com_content&view=article&id=57:juha-maeki-ketelae-ylen-aamu-tvssae-511&catid=11:muutos-2011&Itemid=24

Tai näitä:
http://cms.hommaforum.org/index.php?option=com_content&view=article&id=8:juha-maeki-ketelaen-adressinluovutus&catid=3:tapahtumia&Itemid=11

Tai voi käydä valokuvaajalla.

Tai napsia stillejä videopätkistä, joissa olette olleet. Vaikka näin: http://cms.hommaforum.org/index.php?option=com_content&view=article&id=30:jm-k-ykkoesen-aamu-tv-yle-tv1-592009&catid=11:muutos-2011&Itemid=24

Tai minä voin ottaa. Kerosen taisin joskun jo kuvatakin, ehkä voisin myös ottaa potretin pari hänen kohtuullisen nätistä naisystävästään  ;)

Juu, pitää alkaa kehittelemään tätä kuvaushommaa. Tai olishan mulla tuolla puhelimessa muutama kuva faneilta... Laitanko ne?

JM-K

Tässäpä teille mainio esimerkki meileistä, joita saan pitkin päivää/viikkoa/kuukaudesta toiseen. Näiden lähettäjien tarkoituksena on siis häiritä meikäläisen sähköpostiliikennettä ja sitoa aikaani turhaan puuhasteluun. Vaan eipä tässä olla itsekään ekaa kertaa pappia kyydissä.

Ensin näennäisen järkevän kysymyksen muotoon puettu lötinä. Jos jollakin on liikaa aikaa, voi yrittää ratkaista tuon (jostain syystä) mahdottoman tehtävän.

Alla sitten Juha-sedän vastaus. Terveisiä muuten sinne Lahteen!

Laitamme tämänkin sitten myöhemmin päivitettyyn FAQ:iin

Hei!

Haluaisin tietää maahanmuuton taloudellisista vaikutuksista. Ehkä teillä on jo olemassa lähteiden kera vuosittaiset tiedot taulukkoina ja kuvaajina.

Taloudelliset haitat:

-Suorat kustannukset
-Välilliset kustannukset (terveydenhuolto, tuet, rikollisuus, opetus...)

Turvapaikanhakijat?
Pakolaiset?
Työn perässä muuttavat?
Töihin tulleen perheet?
Muut ryhmät?

Taloudelliset hyödyt:
-Nyt?
-10, 20, 30, 40, 50, 60, 70 vuoden päästä?
-Yllä mainittujen ryhmien erot hyödyissä?

T: Xxxxx Yyyyy

Ja Juha-setä vastaa:

Tervehdys!
Ja kiitos yhteydenotosta. Ajan tasalla olevat vastaukset kysymyksiisi saat nopeimmin Tilastokeskuksesta (http://www.stat.fi/).

Nykyisessä massiivisessa maahanmuutossa on kyse hyvin merkittävästi suomalaiseen yhteiskuntaan vaikuttavista tekijöistä. Siksi olen vakuuttunut, että Suomen valtion ylläpitämällä laitoksella on varmasti asianmukaiset laskelmat näistä(-kin) asioista. Hämmästyisin kovasti, mikäli näin ei olisi.

Mukavaa syksyn jatkoa!

J. Mäki-Ketelä
Muutos 2011 ry

Andy

Joskus jostain luin että jos sivustolla on ylläpitäjän tms. nimi ja naamakuva tarjolla, sivua pidetään heti parempana ja luotettavampana kuin jos pällikuvaa ei löytyisi. Sikäli hallituisten yhteystiedot ja kuvat voisivat tarjota lisäarvoa myös Muutoksen sivustolle. Mitä tulee ulkoasuun, vähän modernimpi olisi toki houkuttelevampi, esimerkiksi Esan laittamat leiskat upposivat ainakin minun silmääni. CSS:llähän pystytään myös vaikuttamaan paljon sivujen ulkonäköön päätelaitteesta riippuen, eli mobiilivehkeille voidaan tarjota simppelimpää ulkoasua (kuten joku jo ylempänä sanoikin). 

Nykyäänhän kuvia ei tarvitse edes niin kauheasti varoa kun mobiililaitteissakin alkaa tiedonsiirto olla ihan hyvissä nopeuksissa. Näyttävätkin sivut saadaan aikaan hyvin kevyesti. Nykyisellään sivut ovat melko kylmät ja kalseat, pari kuvaa joukkoon pehmentäisivät jo kummasti vaikutelmaa.

Tässä minun kaksi senttiäni, en ilkeä apuani tarjota kun hommasta löytyy varmasti oikeitakin ammattilaisia.

Julmuri

Minusta Muutoksen nettisivujen kohdalla ei kannattaisi enään hirveästi meuhkata ulkoasusta. Se on mikä on ja kelpaa varsin hyvin tarkoitukseen. Sivujen tekijät varmasti tulee sitä vielä jossain määrin muokkaamaan, mutta se ei ole todellakaan nyt pääasia vaan sivujen sisältö eli mitä asioita siellä kerrotaan.

Pääasia on kuitenkin se, että nyt on kanava vaikuttaa joka on Väinö Linnaa mukaillen "Valinnut sellaisen tien, jonka päässä naisväki EI tarvitse mustia kaapuja".

JM-K

Lueskelin parin päivän takaisia viestejäni tässä ketjussa. Pakkohan tuo nyt näin seestyneemmässä mielentilassa on todeta, että taisi se sittenkin mennä meikäläisen osalta vähän kiukuttelun ja nillityksen puolelle.

Eli anteeksi kaikille, mikäli kommenttini loukkasivat, ärsyttivät tai muumittivat muuten vaan.

Oli varmaan vähän hermot kireällä meikäläisellä, on nääs ollut pientä painetta viime aikoina... Vaan kyllä tämä tästä!

Jatketaan!

Ernst

Quote from: karkoittaja on 12.11.2009, 07:59:49
Minusta Muutoksen nettisivujen kohdalla ei kannattaisi enään hirveästi meuhkata ulkoasusta. Se on mikä on ja kelpaa varsin hyvin tarkoitukseen. Sivujen tekijät varmasti tulee sitä vielä jossain määrin muokkaamaan, mutta se ei ole todellakaan nyt pääasia vaan sivujen sisältö eli mitä asioita siellä kerrotaan.

Pääasia on kuitenkin se, että nyt on kanava vaikuttaa joka on Väinö Linnaa mukaillen "Valinnut sellaisen tien, jonka päässä naisväki EI tarvitse mustia kaapuja".

Olosuhteisiin nähten ulkoasu on vähintäänkin tyytyttävä!
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

slange

Quote from: JM-K on 13.11.2009, 16:00:58
Lueskelin parin päivän takaisia viestejäni tässä ketjussa. Pakkohan tuo nyt näin seestyneemmässä mielentilassa on todeta, että taisi se sittenkin mennä meikäläisen osalta vähän kiukuttelun ja nillityksen puolelle.

Eli anteeksi kaikille, mikäli kommenttini loukkasivat, ärsyttivät tai muumittivat muuten vaan.

Oli varmaan vähän hermot kireällä meikäläisellä, on nääs ollut pientä painetta viime aikoina... Vaan kyllä tämä tästä!

Jatketaan!

Kai tässä täytyy nyt sitten tuo kortti printata, allekirjoittaa ja meilata. Saatanpa haalia muitakin mukaan.

Hienoa J M-K että väsymykseltäsi jaksat asiaa ajaa.