News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Aseiden kontrolli (yhdistetty)

Started by VMJ, 31.05.2009, 11:50:28

Previous topic - Next topic

Ernst

Kurkon tapauksessa nimi on enne, enkä tällä suinkaan tarkoita hänen etunimeään   :)
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: Esa N. on 18.12.2010, 11:29:51
Quote from: PMH on 17.12.2010, 14:16:53
Runolla on edelleenkin asiaa. Ehkä turhan kärkevästi ilmaistu mutta...Olen aikalailla samaa mieltä vaikka 4-vuoden kakku uhkaakin ;D

PUHEENJOHTAJAN KOLUMNI XII/2010 101216
POLIISIN VIRKA-ASEHANKINTA JA ASEENKÄSITTELY
HYVÄKSYTTY VÄKIVALTA JA ETNISET RYHMÄT

Runo K. Kurko
puheenjohtaja

Komppaan täysin - ei lisättävää.

Vaikka Runo tuossa puolustaa Glockeja, niin aina asia ei ole ollut ihan näin.

1980-luvulla (silloin kun poliisi teki tuota hankintaa) Runo vastusti varsin äänekkäästi Glockien hankkimista poliisin virka-aseiksi. Syy tähän oli se, että Kurko omisti tuolloin myymäläänsä Mannerheimintiellä (Tullinpuomissa) pitkäneen Smith & Wesson Centerin, josta poliisi oli ostanut virka-aseiksi revolvereja jo ETYK-kokouksen ajoilta saakka.

Eli Runolla oli tuolloin ns. oma lehmä ojassa.

Runon kampanja sai välillä koomisiakin piirteitä. Riihimäen Erämessut katkaisivat Kurkon standilta virran, koska tällä oli (sekä standin keskellä sijainneessa valopatsaassa, että punaisissa monisteissa) teemana "poliisi, tehdäänkö Sinusta miliisi?"

Runo sai sähköt takaisin luvattuaan poistaa valomainoksen ja olla jakamatta punaisia "Poliisi, tehdäänkö Sinusta miliisi"-monisteita. Valomainos poistui - ja monisteiden väri vaihtui, teeman pysyessä samana.

(Sääli, ettei minulla ole enää tallessa tuollaista monistetta...)
---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com

PaulR

Nakkasin Tukholman taksijonossa joutselinkaulat irti.

Mitä! Haistakaa äijät vittu .ja hakekaa lisää koulutusta.

buuri johannesbuurista

Alussa minäkin olin pelkkä puutarhuri..., mutta sitten iski taiteellinen kipinä ja senjälkeen mikään inhimillinen ei ole ollut mahdottomuus.

http://www.youtube.com/watch?v=sz2NCEW77

buuri johannesbuurista

Google: (Cover song) John Cougar Mellencamp's - Rain On The Scarecrow:

http://www.youtube.com/watch?v=rwHpzdKe8cY&feature=related

buuri johannesbuurista

Mikä vittu niissä aseissa oikein viehättää. Minä tiedän niistä enemmän kuin te kaikki yhteensä.

Olen tapellut kahta miestä vastaan paljain käsin. Toisella oli puukko ja toisella viidakkoveitsi.

Ja tässä olen ja kirjoitan. Toinen niistä on elossa.

Osaan puukkoa pitää, ja pyssyllä ampua paremmin kuin kukaan teistä. Osaan tykillä ja ohjuksella ampua ja osaan ampua ydinohjukset alas.

Mutta en minä ole vielä koskaan pyssyä tarvinnut siihen, että minun pitää itseäni puolustaa.

Silloin kun olin 14 vuotias, monet mun kavereista halusi ampua haulikolla ja tappaa jäniksiä ja metsoja. Sitten kun mentiin armeijaan niistä ei ollut mihinkään.

Osasin ampua paljon papemmin. Osasin ampua Ukko Pekalla 300m päähän 3 laukauksella kohdistamatta 10cm rinkiin kaikki laukaukset.

Sitten osasin ampua ohjuksella alas.

Suomessa naurettiin joskus 1998 kun "ameriikkalaiset epäonnistui ohjuksen ampumisessa" alas Alaskassa.

Onko kukaan nauranut sen jälkeen, kun ampuivat neljännen alas?

Voi pojat, jos te edes olisitte armeijan kunnialla käyneet läpi, niin sitten te alkaisitte kyseleen - saako mulla olla pyssy. Voi kun mulla ei saa olla pyssy, vaikka mä haluun.

MW

Quote from: buuri johannesbuurista on 18.12.2010, 21:45:20
Mikä vittu niissä aseissa oikein viehättää. Minä tiedän niistä enemmän kuin te kaikki yhteensä.

Olen tapellut kahta miestä vastaan paljain käsin. Toisella oli puukko ja toisella viidakkoveitsi.

Öh, olisiko parempi, jos juteltaisiin tästä huomenna, tai koska nyt vaan ajattelit laittaa korkin kiinni?

buuri johannesbuurista

Sopii.

Olen ollut päissään olen ollut selvinpäin. Korkki on ollut auki ja korkki on ollut kiinni.

Ja minun milestä niidenkin pikkupoikien jotka sitä pyssyä halajaa, on paras pistää korkki kiinni.

Tai sitten mennä armeijaan ja palvella kunnialla ainakin 6 kuukautta. Vaikka sitten vaunumiehenä.

Esa N.

On siis taas laatulauantai ja loistavat kännipostaukset..  :facepalm:
There's too many men, too many people making too many problems..

Jos Suomi nähdään maana, josta saa turvapaikan tai on helppo oleskella, se voidaan nähdä vetovoimatekijänä. - Astrid Thors 25.02.2009

buuri johannesbuurista

Lisää kännipostauksia, saa ottaa talteen ja nauraa!

Minä en tarkoittanut mitään pahaa.

Tarkoitin sitä, että se joka pyssyä kantaa - sen pitää se ansaita ja siitä vastuu kantaa.

Ja sitäpaitsi, niistä ohjuksista Alaskassa, koodasin c:ä kolme functiota joilla laskettiin tähdistä paikat alle metrin tarkkuudella jokahetkenä vuorokaudessa ja niistä asemista ohjattiin ohjukset maaliin. Se oli isoin pyssy millä koskaan olen ampunut.

Okei, korkki kiinni. Korkki auki.

Kävelin töihin aamulla, mun kaveri UCT:ä tuli aina vastaan, me sanottiin aina toisillemme huomenta. Hyvä professoori ja oikein mukava oppilaiden joukossa piedetty.

Yhtenä päivänä olin töissä, halusin mennä aikaisin kotiin. Muinusta tuntui, että jotakin on tapahtumassa. Halusin juosta, mutta sitten mun piti jäädä töihin neuvotteluun.

Juoksin ulos, juoksin näin ambulanssit poliisiautot.

Mulle kerrottiin, että se oli tapettu, puukotettu.

Ja mua vitutti, en vieläkään anna itselleni anteeksi, etten ollut silloin siellä. Olisin voinut olla, mutta mukamas töissä oli kiireitä.

Se kaveri jonka ne puukotti kuoliaaksi, oli yksi niistä jotka tiesi tähtien paikat.

Sen jälkeen Rondebosch on tullut hieman turvallisemmaksi. Vartioita on pamppujen kanssa 100m välein.

Mutta minä en tarvitse pamppua, enkä pyssyä. Jos tapella pitää, niin sitten tapellaan.

Jos ase pitää ottaa käteen niin sitten otetaan.

Mutta rauhan aikana sitä ei tarvitse. Eikä sen kanssa tarvitse leikkiä.

Minusta tuntuu, että kaikista eniten ne jotka haluaa leikkiä aseiden kanssa on ne jotka ei armeijaan huolita ja jotka ei siellä pärjää.

junakohtaus

Halu leikkiä aseiden kanssa ei ainakaan mulla liity vähimmässäkään määrin mihinkään voimankäytön alaan kuuluvaan. Ne vain pamahtavat mukavasti ja tuntuvat käteen hyviltä ja on kivaa yrittää osua. En mäkään mitään mutkaa kantaisi vaikka laki olisi mikä.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Ernst

Quote from: buuri johannesbuurista on 18.12.2010, 22:24:08

Minusta tuntuu, että kaikista eniten ne jotka haluaa leikkiä aseiden kanssa on ne jotka ei armeijaan huolita ja jotka ei siellä pärjää.

Huoh! Maailman paras ampuja, lähitaistelija ja älyn jättiläinen selittelemässä omaa ylivertaisuuttaan ja vihjailemassa, ettei kukaan muu osaa/saa touhuta aseiden kanssa haluamallaan tavalla.

Buuri kuvattuna armeijassa:

http://kuvei.com/v.php?i=169.gif

buuri johannesbuurista

Olen lukenut näitä sivuja, olisin sitten ollut älynjättiläinen ja/tai aseenkäpistelytaidon mestari.

Niin silti mulla jää - vaikka mikä mä olisin ja vaikka mitä olisi - ihmettelyksi,...

Koska olen vanha mies ja jaksan uskoa nuoriin.

Minä en kertakaikkiaan tajua, miksi joku Suomessa haluaa pitää asetta kodissaan jos elinkeino ei ole metsästys.

Olen syntynyt -50 luvulla, vielä -70 luvulla monella oli elinkeino metsästys.

Ei mullakaan ole asetta, vaikka olen yksin.

Koska tiedän, jos tarve tulee sen aina saan.

Tottakait, minä tuen kaikkia rehellisiä miehiä ja naisia ja lapsia.

buuri johannesbuurista

Okei, aukaisin muutaman olutpullon. Aseista kerron nyt:

- Kaikilla oikeudenmukaisilla ja rehellisillä miehillä ja naisilla on oikeus kantaa asetta puolustaakseen itseään ja niitä jotka hän lukee oikeuden ja elämän puolustukseen tarpeelliseksi.

- Mikään yhteisö eikä mikään valtio voi kieltää vapaalta ihmiseltä aseenkanto-oikeutta. Kaikilla ihmisillä on oikeus puolustaa itseään kaikkilla mahdollisilla keinoin. Kukaan ei voi kieltää yhdeltäkään oikeutta puolustaa itseään kaikilla mahdollisilla tavoin.

Kukaan, ei edes valtio, hallitus, eduskunta voi määrätä mitä vapaa ihminen tekee. Ja vapaalla ihmisellä on vapaus tehdä. Ja vapaalla ihmisellä pitää olla vapaus tapella ja puolustaa itseään ja kaikkia rakastamiaan.

junakohtaus

Nimenomaan. Vaikka laki sallisi, mä en kantaisi, koska mä en kertakaikkiaan ikinä joudu tilanteisiin, joissa asetta tarvittaisiin.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Ernst

Quote from: junakohtaus on 31.12.2010, 07:17:17
Nimenomaan. Vaikka laki sallisi, mä en kantaisi, koska mä en kertakaikkiaan ikinä joudu tilanteisiin, joissa asetta tarvittaisiin.

Näin kertoo todennäköisyyksien matematiikka. Poikkeuksiin varautumisen politiikka on tietenkin eri kysymys.

P

Quote from: buuri johannesbuurista on 18.12.2010, 21:45:20

Ja tässä olen ja kirjoitan. Toinen niistä on elossa.

Osaan puukkoa pitää, ja pyssyllä ampua paremmin kuin kukaan teistä. Osaan tykillä ja ohjuksella ampua ja osaan ampua ydinohjukset alas.

Mutta en minä ole vielä koskaan pyssyä tarvinnut siihen, että minun pitää itseäni puolustaa.

Silloin kun olin 14 vuotias, monet mun kavereista halusi ampua haulikolla ja tappaa jäniksiä ja metsoja. Sitten kun mentiin armeijaan niistä ei ollut mihinkään.

Osasin ampua paljon papemmin. Osasin ampua Ukko Pekalla 300m päähän 3 laukauksella kohdistamatta 10cm rinkiin kaikki laukaukset.

Sitten osasin ampua ohjuksella alas.

Suomessa naurettiin joskus 1998 kun "ameriikkalaiset epäonnistui ohjuksen ampumisessa" alas Alaskassa.

Onko kukaan nauranut sen jälkeen, kun ampuivat neljännen alas?

Voi pojat, jos te edes olisitte armeijan kunnialla käyneet läpi, niin sitten te alkaisitte kyseleen - saako mulla olla pyssy. Voi kun mulla ei saa olla pyssy, vaikka mä haluun.

Sotilaiden sotilas "Elmo" avautuu. Tuollainen urho varmasti vastaa sataa pensasneuvostoliittolaista?  :facepalm:
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Teemu Lahtinen

Quote from: P on 31.12.2010, 09:29:46
Sotilaiden sotilas "Elmo" avautuu. Tuollainen urho varmasti vastaa sataa pensasneuvostoliittolaista?  :facepalm:

Joo, aika legendaarista settiä kyllä, mutta mikäli nyt oikein historiasta muistan, niin Buuri taisi kyllä olla alan ammattilainen.

Pekkaa kahvassa

Quote from: buuri johannesbuurista on 18.12.2010, 22:24:08

Jos ase pitää ottaa käteen niin sitten otetaan.

Mutta rauhan aikana sitä ei tarvitse. Eikä sen kanssa tarvitse leikkiä.

Voisiko joku selitää minulle ensimmäiseksi sen mitä pahaa siinä on jos joku haluaa leikkiä aseilla? Minua ovat pyssyt kiinnostaneet jo pienestä pitäen. Pikkupoikana oli kivaa esim. ampua ilmakiväärillä tölkkejä ja pienoismalleja jne. Tekeekö tämä minusta yhteiskunnalle vaarallisen yksilön tai huonon ihmisen?

Minusta puolestaan tuntuu, että kaikista eniten ne jotka haluavat kritisoida/rajoittaa toisia kärsivät totaalisen itsekritiikin ja tiedon/realismin puutteesta sekä omasta ahdasmielisyydestä.

Koska näytät keräävän tilastoa siitä kuka on käynyt armeijan, miten on siellä pärjännyt ja leikkiikö aseilla, niin merkkaappa sinne, että olen käynyt armeijan, pärjännyt siellä ja haluan leikkiä aseiden kanssa. Ihan vain, että pysyt ajan tasalla.

Koska joku "Illman" tai  :flowerhat: kuitenkin haluaa tulkita tekstiä ihan omalla tavallaan, niin kerrottakoon, että aseilla "leikkiminen" tapahtuu aina vastuuntuntoisesti, kaikkia ohjeita, lakeja ja varovaisuutta noudattaen.
´´Suomen perustuslakia muutetaan laittomasti ja ilman mediahuomiota!´´ - http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=2&id=1100

vrv

Joskus on mukava härnätä ja hämmentää perusdemarikansaa.
Tässä tositarina noin vuoden takaa kun skupoli-juttu oli vahvasti esillä.

Oltiin miesporukan kanssa menossa kalaan ja pysähdyttiin eräällä ABC asemalla täydennyksiä tekemään. Joku osti kaljaa, joku tupakkia jne...
Ensimmäinen kassalla maksaessaan:
"Kunhan saan vedettyä kännin päälle niin pitää ruveta taas harjoittelemaan rynkyn ja muiden pyssyköiden käpistelyä".

Seuraava jonossa:
"Niin perkele pitää, on tosi vaikeeta kasata ja purkaa rynkky pimeessä ja varsinkin kännissä".

Kolmas jonossa:
"Ja eihän ryssäkään tiedä hyökätessään oletko sä kännissä vai selvinpäin, aina pitää olla valmiina".

Kassaneidillä ja muilla jonossa olevilla meinasi suu jäädä auki. Joku miespuolinen kyllä naurahteli vapautuneesti.

No, tosissaanhan pojat olivat...
"Tulkoot hurttina aroiltaan, multiin mahtuvat tänne"
Uuno Kailas

LambOfGod

Mä en näe mitään pahaa aseharrastuksessa. Kaikki aseenomistajat, jotka tunnen luovat turvallisuuden tunnetta, viläpä ne joilla on useita aseita lupineen, he ovat juuri sellaisia tyyppejä, joilla haluaisinkin aseita olevan. He osaavat käyttää niitä ja osaavat olla käyttämättä. Itsekin tykkään harvakseltaan käydä sisäampumaradalla tai ulkoampumaradalla tai sorakuopalla treenaamassa ja paukuttelemassa huvikseen vaikka en halua (ainakaan laillista) asetta hankkia.

Itse harrastan käytännöllisiä kamppailulajeja monipuolisesti (ennen vain nyrkkeilin harvakseltaan) ja mitä pidemmälle kehityksessäni olen päässyt, sitä turvallisemmaksi ihmiseksi olen muuttunut. Saman kehityksen huomasin veljessäni kun hän hankki ensimmäisen ampuma-aseensa. Oliko 15 vai 16v silloin ja ihan vierestä katselin hämmentyneenä kuinka aikuismaisesti ja vastuuntuntoisesti hän piti asettaan ja kasvoi muutenkin ihmisenä. Jotkut tyypit kerta kaikkiaan friikahtavat siitä, että joku harjoittelee vahingoittamaan ja tappamaan paljain käsin, terä- tai ampuma-asein. Minä taas tunnen turvallisuutta sellaisessa seurassa.

Vähemmän mua pelottaa aseharrastaja Itkon perässä kuin leipäveitsi 7 vuotiaan sokerihumalaisen lapsen kädessä.

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=Nqy95dWUFO8  Ampuma-ase hysteerikot eivät ymmärrä, kuinka vaarallinen väline ihan tavallinen puukko on. Jos kieltolinjalle lähtisin tarkoituksena pelastaa ihmishenkiä väkivaltaisilta kuolemilta, en lähtisi rajoittamaan tuliaseita vaan kieltäisin teräaseet. Jos olet sellaisessa tilanteessa, että henkeäsi uhataan aseella lähietäisyydeltä (yllät koskettamaan hyökkääjän asetta) on teräase huomattavan paljon vaarallisempi kuin ampuma-ase.
Kukkahattuinen Fatima: "Mitkä positiivisen syrjinnän muodot itseäsi eniten huolettavat ja ärsyttävät?"

Tank U

5 metriä on lyhyt matka hyökätä tai ottaa vastaan hyökkäys oli kyseesä puukko tai mikä tahansa "ase".

Teräase eli puukko, veitsi jne on ihan yhtä vaarallinen kuin ampuma-ase. Molempien käyttämiseen tarvitaan ihminen.

Paitsi että nykyän sodankäyntiin on kehitetty "robotteja" kuljettamaan ja "käyttämään" aseita jopa "automaattisesti" eli ohjelmoidusti tai kauko-ohjattuna.

Minusta on typeryyttä tai sitten vaan tietämätömyyttä, kun määritellään aseen vaarallisuutta ja väittää elotonta esinettä vaaralliseksi. Ihminen, joka niitä esineitä käyttää, tekee niistä vaarallisen.
Inter Arma Silent Leges

LambOfGod

Quote from: Tank U on 05.01.2011, 08:35:15
5 metriä on lyhyt matka hyökätä tai ottaa vastaan hyökkäys oli kyseesä puukko tai mikä tahansa "ase".

Teräase eli puukko, veitsi jne on ihan yhtä vaarallinen kuin ampuma-ase. Molempien käyttämiseen tarvitaan ihminen.

Paitsi että nykyän sodankäyntiin on kehitetty "robotteja" kuljettamaan ja "käyttämään" aseita jopa "automaattisesti" eli ohjelmoidusti tai kauko-ohjattuna.

Minusta on typeryyttä tai sitten vaan tietämätömyyttä, kun määritellään aseen vaarallisuutta ja väittää elotonta esinettä vaaralliseksi. Ihminen, joka niitä esineitä käyttää, tekee niistä vaarallisen.
Eipä tuota voi paremmin sanoa.

Se mitä puhuin esineiden vaarallisuudesta lähti oletuksesta, että vaarallinen ihminen pitää kädessään esinettä. Sen lisäksi painotin sitä, miltä etäisyydeltä mikäkin esine on vaarallinen. Korpraali Furlong on hengenvaarallinen kiväärillään 2430m päästä, jolloin puukko olisi täysin hyödytön. Lähikontaktissa ihan tavallinen pamppu tai keppi riittää viemään kohteelta tajun, sitten vaarallinen ihminen voi vaikka murtaa kohteen niskan vaarallisilla käsillään.

Edit: Näköjään Craig Harrison on rikkonut Furlongin enkan varmistetusta taposta. Uusi luku on 2475m. Mielettömiä osumia.
Kukkahattuinen Fatima: "Mitkä positiivisen syrjinnän muodot itseäsi eniten huolettavat ja ärsyttävät?"

Ernst

Olen edelleenkin sitä mieltä, että kansalaisella pitäisi olla asevelvollisuuden ohella myös aseoikeus. Ekologiasta opetettiin joskus niin, että ei ole kaukaa viisasta ottaa pellosta enemmän kuin sinne antaa. Ei liene viisasta sälyttää kunnon kansalaisen päälle pelkkiä velvollisuuksia ilman että antaa mitään vastineeksi.

On hiukan vaikea ymmärtää, että sama valtio, joka opetti minut käyttämään erilaisia aseita ja räjähteitä niin talossa kuin puutarhassakin, ei enää uskaltaisi tai haluaisi antaa käsiini samanlaisia välineitä nyt, kun olen reserviläinen. Luulisi valtion olevan enemmän tyytyväinen, jos haluan harrastuksekseni sihdata pilkkaan polvihollilta tai muistakin asennoista.

Outoa touhua tämä. Kokoomus ei ole enää entisensä, kun kokoomuksen johdolla tätä Khmer Rouge -meininkiä toteutetaan.

PMH

QuoteOn hiukan vaikea ymmärtää, että sama valtio, joka opetti minut käyttämään erilaisia aseita ja räjähteitä niin talossa kuin puutarhassakin, ei enää uskaltaisi tai haluaisi antaa käsiini samanlaisia välineitä nyt, kun olen reserviläinen.

Tuo onkin mielenkiintoinen dilemma. AseVelvollisuus koskee miespuolisia, täysi-ikäisiä kansalaisia, joko suoritat tai kärsit vapausrangaistuksen Mutta jos haluat ylläpitää ja kehittyä reservissä, olet potentiaalinen uhka yhteiskunnalle.

On naurettavaa kuvitella että kriisitilanteessa 10vuotta sitten 6kk palvellut reserviläinen olisi ammattisotilas, jolle voidaan ilman koulutusta törkätä käteen torrakko ja repullinen tenttua ja lähettää tehtävään :facepalm:
Vittuile vielä kun voit vaikuttaa
"Sosiaalisen median syöpä(läinen)
PerusSuomlainen

Ernst

Quote from: PMH on 06.01.2011, 12:08:07
QuoteOn hiukan vaikea ymmärtää, että sama valtio, joka opetti minut käyttämään erilaisia aseita ja räjähteitä niin talossa kuin puutarhassakin, ei enää uskaltaisi tai haluaisi antaa käsiini samanlaisia välineitä nyt, kun olen reserviläinen.

Tuo onkin mielenkiintoinen dilemma. AseVelvollisuus koskee miespuolisia, täysi-ikäisiä kansalaisia, joko suoritat tai kärsit vapausrangaistuksen Mutta jos haluat ylläpitää ja kehittyä reservissä, olet potentiaalinen uhka yhteiskunnalle.

On naurettavaa kuvitella että kriisitilanteessa 10vuotta sitten 6kk palvellut reserviläinen olisi ammattisotilas, jolle voidaan ilman koulutusta törkätä käteen torrakko ja repullinen tenttua ja lähettää tehtävään :facepalm:

Missä tehtävässä tarvitaan repullinen tentttua?

:)

Tunkki

Quote from: M on 06.01.2011, 12:14:46
Missä tehtävässä tarvitaan repullinen tentttua?

Esimerkiksi pitkässä ja tylsässä liikenteenlaskentatehtävässä, mieluummin sitä kuitenkin joisi jotain muuta kuin Hyvää Tulta/Sinolia.

:)

PMH

QuoteMissä tehtävässä tarvitaan repullinen tentttua?

Ei välttämättä missään. Tunnen vain lukkarinrakkutta em. aineita kohtaan, ammattini ja harrastusteni puolesta ;)
Vittuile vielä kun voit vaikuttaa
"Sosiaalisen median syöpä(läinen)
PerusSuomlainen

Ernst

Liekö sukua tehtävälle, jossa tarvitaan paloviinaa ja asbestihanskat?

Ernst

Hyysäri (13.1.2011) on Arizonan ampumatapauksen haaskalla tyylilleen uskollisena.

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Veril%C3%B6ylyn+kokeneen+Arizonan+aselakeja+halutaan+yh%C3%A4+lievent%C3%A4%C3%A4/1135263029128

Arizonan aselakeja liian löysänä pitävä seriffi "paheksuu", mutta aseenkanto-oikeutta puolustava kansalainen "intoilee".

Vaikeata, lähes mahdotonta, on Hyysärin säilyttää edes alkeellinen objektiivisuus - ja joka ruumis on käytettävä tarkkaan hyväksi. Sairas lehti.