News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2009-05-29: MTV3 Van Wonterghem: Olen ostanut seksiä useita kertoja

Started by tapio, 29.05.2009, 15:08:09

Previous topic - Next topic

maitotyttö

Quote from: annepa on 29.05.2009, 17:20:24
Ei se huora minun toiveammattilistalla ole ekana eikä tokanakaan mutta eipä ole paskakuskikaan tai viemärisukeltaja. En silti koe oikeudekseni kieltää niitä ihmisiä, jotka näissä ammatteissa haluavat toimia, toimimasta ko ammatissa.

Mutta mitä kertoo se, että sujuvasti rinnastit prostituoidun paskakuskiin ja viemärisukeltajaan.

IDA

Quote from: pavor nocturnus on 29.05.2009, 17:18:47
Nyt on pää yhtenä halkona, mitä tuo tarkoitti ? Jotain ydinperhe arvoja ja teennäisiä ihmisen eroja eläimiin ? Mitä ?

Ihan perusjuttuja vaikkapa länsimaisen filosofian historiasta :)

Myös uskonnollisissa teksteistä on pohdittu asiaa paljon. Mikäli pitää ihmisen ja eläimen eroja teennäisinä - mitä itse en tee - niin sitten asia muuttuu niin monimutkaiseksi, että keskusteluun pitäisi panostaa enemmän.

Parisuhteissa on kuitenkin kysymys myös muusta kuin seksistä ihan evolutiivisestikin ajatellen. Myös uros panostaa jälkeläisiin, eikä pelkästään seksiin.

Rutja

Quote from: maitotyttö on 29.05.2009, 17:24:51
Ei se huora minun toiveammattilistalla ole ekana eikä tokanakaan mutta eipä ole paskakuskikaan tai viemärisukeltaja. En silti koe oikeudekseni kieltää niitä ihmisiä, jotka näissä ammatteissa haluavat toimia, toimimasta ko ammatissa.

Mutta mitä kertoo se, että sujuvasti rinnastit prostituoidun paskakuskiin ja viemärisukeltajaan.
Sen, että von Bock pitää ko. hommia vastenmielisinä. Pitäisikö paskakuskin ja viemärisukeltajan työt kriminalisoida? Koko kuviohan on inhottava ja elämälle vihamielinen.

pavor nocturnus

Se että sinä rinnastat prostituutiota inhottavuuteen, pakottamiseen ja yleisesti kaikkeen epämiellyttävään. Onko tosiaan vaikea uskoa että joku myy itseään ja on aivan sinut sen kanssa ?

maitotyttö

Quote from: vonBock on 29.05.2009, 17:24:42
Tuo kaikki pätee työhön josta ei pidä. Vaikkapa vakityö tehtaassa tai suolakaivoksessa. Siinä myydään keho toisen käytettäväksi. Työ voi olla pidemmän päälle inhottavaa,työympäristö huono jne.

Ei päde. Prostituoidun psyyke on todella kovilla eikä alanvaihtokaan ole niin helppoa kuin voisi luulla. Seksuaalisuus ja sen alalla operointi on ihan eri ulottuvuuden juttu kuin tavallinen fyysinen ikävä työ.

annepa

Ai rinnastinko? Vertailin erilaisia ammateja. Jos sanon että "minun toiveammattilistalla on insinööri ja arkeologi" niin rinnastanko silloin insinööri ja arkeologin ammatit toisiinsa? Mielestäni en. Jos olet sitä mieltä että rinnastan niin siinähän olet. Mielipide-eroja :)

Itse asiassa mitäpä sitten jos rinnastinkin? Kyse on ihmisen omasta tahdosta ja vapaudesta tehdä sitä työtä mitä haluaa. Jos joku haluaa olla viemärisukeltaja niin ei se mulle kuulu. Jos joku haluaa olla prostituoitu niin ei sekään mulle kuulu. Eikä se muuten kuulu sullekaan.

JM-K

Pitäisiköhän tähän kohtaan heittää kiihkokansallismielinen kommentti tyyliin, että "samaan aikaan, kun muslimit ja islamistitaistelijat valtaavat isänmaamme, niin te vaan jauhatte jostain seksinostosta (ja murmeleista)"?

Syyllistyinköhän nyt kiihotukseen kansanryhmää kohtaan (ryhmä: kansallismieliset öyhöttäjät)?

JM-K

Quote from: maitotyttö on 29.05.2009, 17:29:53
Tuo kaikki pätee työhön josta ei pidä. Vaikkapa vakityö tehtaassa tai suolakaivoksessa. Siinä myydään keho toisen käytettäväksi. Työ voi olla pidemmän päälle inhottavaa,työympäristö huono jne.

Ei päde. Prostituoidun psyyke on todella kovilla eikä alanvaihtokaan ole niin helppoa kuin voisi luulla. Seksuaalisuus ja sen alalla operointi on ihan eri ulottuvuuden juttu kuin tavallinen fyysinen ikävä työ.

Juuri näin

KK

Verotettaisiinko laillisen prostituution ansiot alapääomatulona?

JPU

Quote from: JM-K on 29.05.2009, 17:31:09

Juuri näin

Olen eri mieltä. Vastenmielisen työn tekeminen taloudellisesta pakosta on psyykeelle vahingollista. Taloudellisten syiden takia alan vaihtaminen voi olla vaikeaa tai mahdotonta. Parisuhdekin voi kärsiä.
"– Kun tänne tulee ihmisiä, joilla on erilaisia tapoja toimia, pukeutua ja puhua, he muuttavat meidän arkeamme. Muutoksen voi nähdä hyvänä tai huonona, mutta on järkevämpää nähdä se hyvänä, koska sille ei mitään mahda. Suomi ei voi umpioitua enää."

- Tiede-lehti, 9/2014

Rutja

Se ei kuitenkaan ole mikään peruste kieltää tätä ihmisiltä, mikäli he niin haluavat tehdä. Mielestäni sinun ei tulisi mennä kenellekään aikuiselle sanomaan, että "minä kiellän sinua tekemästä tätä, sillä uskon sen olevan sinulle huono asia." Asiasta valistaminen riitäköön.

Muistaakseni markkinaliberalismin isä Adam Smith esitti joskus vertauksen, että "En voi enkä halua kieltää sinua kävelemästä tätä siltaa. Voin kertoa, että tämä silta ei välttämättä kestä, mutta jos silti haluat sitä kävellä, niin siihen sinulla on oikeus ja minun vastuuni asiasta päättyy tähän."

Mielestäni tässä vertauksessa on paljon mietittävää niille, jotka uskovat tietävänsä muita paremmin, mikä muille ihmisille on hyväksi.

pavor nocturnus

Juuri näin

Paskapuhetta. Itse teen erittäin likaista työtä kuumissa olosuhteissa, ja työn voisi vielä luokitella jokseenkin vaaralliseksi. Ja on muuten suht rankkaa hommaa.

Mutta itse pidän siitä, olen aina ollut tekijä ruumilta ja sydämeltä. Toimistoleimaisinta minusta ei ikinä saisi. Joku joka ei itse pidä seksin myynnistä, ei tule siihen pakottaa. Mikä ihmeen valta ihmisillä on sanoa mikä on "eri ulottuvuuden juttu" kuin minun puskemiseni .. noh työpaikallani ? Onko maitotytölla vuosikymmenen kokemus alalta ? Tai kattavaa tutkimustietoa toisesta ulottuvuudesta ?

Lisäksi: Mikä siinä seksin ostossa on sitä säälittävää ?

JM-K

Quote from: vonBock on 29.05.2009, 17:34:32

Juuri näin

Olen eri mieltä. Vastenmielisen työn tekeminen taloudellisesta pakosta on psyykeelle vahingollista. Taloudellisten syiden takia alan vaihtaminen voi olla vaikeaa tai mahdotonta. Parisuhdekin voi kärsiä.

En nyt kyllä väittäisi, että pelkästään "vastenmielisen" työn tekeminen psyykettä vahingoittaa. Olen ollut tehtaassa 4 vuotta töissä. Se oli aika vastenmielistä, mutta ei siinä pää nyt sentään sekaisin mennyt.

Mietippä itseäsi "harrastamassa seksiä" hikisten, paskalta haisevien, kännisten, ylipäätään muutenkin vastenmielisten jne. äijien kanssa. Mieluiten varmaan moni olisi siellä tehtaassa ennemmin töissä vai?

Taloudelliset syyt on pelkkä arvostuskysymys. Itse olen kerran puolittanut ansiotasoni vain saadakseni henkisesti tyydyttävämmän työn. Kannatti.

Tämä nyt on kyllä kauhea yleistys, mutta kukaan ei pakota ottamaan ylisuuria lainoja yms.

Mika

Mikähän tämäkin ulostulon tarkoitus mahtaa olla?  Eipä ole Freddyllä pelisilmää lainkaan. Persujen imago hörhöpuolueena sai taas vahvistusta.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

IDA

Quote from: JM-K on 29.05.2009, 17:30:26
Pitäisiköhän tähän kohtaan heittää kiihkokansallismielinen kommentti tyyliin, että "samaan aikaan, kun muslimit ja islamistitaistelijat valtaavat isänmaamme, niin te vaan jauhatte jostain seksinostosta (ja murmeleista)"?

Syyllistyinköhän nyt kiihotukseen kansanryhmää kohtaan (ryhmä: kansallismieliset öyhöttäjät)?

Täytyy puolustaa oman, kansallismielisen ehdokkaan hyvin syvällisesti eurooppalaiseen kulttuurihistoriaan nivoutuvia näkemyksiä tässä ;)

pavor nocturnus

QuoteMietippä itseäsi "harrastamassa seksiä" hikisten, paskalta haisevien, kännisten, ylipäätään muutenkin vastenmielisten jne. äijien kanssa. Mieluiten varmaan moni olisi siellä tehtaassa ennemmin töissä vai?

Asiaan kuuluisi mahdollisuus valita asiakkaat. Jos asiakas on liian kännissä, vastenmielinen jne. äijä niin ei muuta kuin ulos...

Nyt tietenkin tulee se että eihän niitä muita asiakkaita olekkaan. Itse väitän että on, noin muutaman dokkarin perusteella ( olivat tietenkin hiukan, kröhöm puolueellisia )

annepa

Quote from: pavor nocturnus on 29.05.2009, 17:38:22

Emmie tiiä. Mun mielestä sekin on säälittävää kun jotkut istuu baarissa katsomassa futista, juovat kaljaa ja ovat ihan innoissaan siitä futiksesta. Tai lätkästä. Sekin on säälittävää että jonkun täytyy olla isosti esillä ja pitää itsestään meteliä tunteakseen olevansa joku. Ja sekin on säälittävää että kaupunkiviherpiiperöt jotka KUITENKIN syö lihaa sanoo mulle että "ei niitä hirviä saa ampua, ne on söpöjä!".

Vähän niinku silleen. Säälittävä mielikuva jää noista ihmisistä.

turha jätkä

Quote from: maitotyttö on 29.05.2009, 17:16:24
Siksi, että juuri mikään ihmisryhmä ei ole heikommassa asemassa kuin köyhä nainen.

Naisten köyhyys ei ole peruste kieltää yksittäistä miestä tai naista myymästä seksipalveluja, aivan kuten köyhyys ei ole peruste kieltää kivityömiestä tekemästä työtänsä. Luonnollisesti mikään ei toisaalta oikeuta riistämään köyhää, olipa hän sitten kivityömies tai prostituoitu. Seksin myymistä pitäisi valvoa ja säännellä kuten kaikkea muutakin yritystoimintaa. Yhteiskunnan ei pitäisi hyväksyä sen enempää prostituutioon pakottamista kuin halpatyövoiman käyttöä.

QuoteMitään seksibisneksen järjestelmää ei saada sillä tavalla pomminvarmaksi, etteikö siihen voisi jäädä hyväksikäytön aukko.

Totta, aivan kuten ei voi olla varma siitä, että onko kaupasta ostamani kaakao lasten poimimaa tai onko kerrostaloja rakentavien puolalaisten työmiesten sopimusasiat kunnossa. Voimme samaan aikaan todeta riskien olemassaolon ja koettaa pontevasti toimia niiden poistamiseksi.

QuoteKuten Korhonen totesi, oikeus koskemattomuuteen on perusoikeus.

Aivan totta. Ketään ei pidä pakottaa seksin myyntiin. Siihen ei mielestäni voida esim. työvoimatoimistosta pakottaa, aivan kuten ei ketään muutenkaan voi pakottaa yrittäjäksi.

QuoteSeksin saaminen ei ole ihmisoikeus.

Samaa mieltä. Mielestäni prostituutiota ei voi hyvin perustella sillä argumentilla, että muuten jotkut eivät saa seksiä. Ainoa peruste on mielestäni se, että yksilöllä on oikeus halutessaan myydä seksipalveluja.

QuoteSitten on ne vielä ne lukuisat tutkimukset siitä, mitä seksityöläisen mielenterveydessä tapahtuu vuosien mittaisen uran aikana.

Kannattaa toisaalta tutustua esim. Kontulan tutkimuksiin aiheesta.

Lemmy

Quote from: Italehti"Freddy van Wonterghem pyrkii europarlamenttiin Keskustan listoilta sitoutumattomana ehdokkaana"

Kysyyköhän ne Matti69:n mielipidettä et Soini saa huilia viikonlopun?
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

hoxpox

Poliitikon työ tulisi kieltää myös. Henkinen paine on aivan eri luokkaa kuin yksinkertaisemmissa fyysisissä töissä. Prostituoidun asiakkaista suurin osa lienee tyytyväisiä palveluun, kun taas poliitikot saavat lähes yksinomaan negatiivista palautetta tappouhkauksiakaan unohtamatta.

Säälin poliitikkoja, he ovat selvästi ajautuneet ammattiinsa eivätkä tiedä paremmasta. Ne poliitikot jotka väittävät nauttivansa työstään todennäköisesti valehtelevat. Ei tuollainen oman persoonan myyminen ole normaalia.

maitotyttö

Quote from: pavor nocturnus on 29.05.2009, 17:27:24

Se että sinä rinnastat prostituutiota inhottavuuteen, pakottamiseen ja yleisesti kaikkeen epämiellyttävään. Onko tosiaan vaikea uskoa että joku myy itseään ja on aivan sinut sen kanssa ?

Senpä takia kannattaakin tutustua tähän edellä mainitsemaani tutkimuksissa paljastuneeseen kuvioon, jossa kaikki voi alussa tuntua ihan hienolta tai ainakin tuntuu hienolta sanoa että se on hienoa mutta vaurioituminen on jo hyvässä vauhdissa. Ja nämä sentään ovat niitä ns vapaaehtoisia, joilla on paljon paremmat lähtökohdat.

Tutkimusten nimiä en osaa tähän suoriltaan heittää, mutta jokainen aiheesta kiinnostunut voi marssia Naisasialiitto Unionin kirjastoon ja tiedustella niitä sieltä. Siellä minäkin niitä selailin, kun seksilakia viimeksi sorvattiin. Harvaa asiaa on tutkittu yhtä paljon, prostituutio vahingoittaa miltei jokaista alan ammattilaista, niin naista kuin miestäkin.

IDA

Quote from: Lemmy on 29.05.2009, 17:51:40
Quote from: Italehti"Freddy van Wonterghem pyrkii europarlamenttiin Keskustan listoilta sitoutumattomana ehdokkaana"

Kysyyköhän ne Matti69:n mielipidettä et Soini saa huilia viikonlopun?

:) Hieno moka Iltalehdeltä.

Korhosella on kovat tavoitteet:

Keskustan listoilta sitoutumattomana europarlamenttiin pyrkivä Korhonen haluaa kriminalisoida seksin oston unionin alueella.

Mikäli hän pääsee läpi, niin työtä riittää kyllä koko edustajakaudeksi:

http://www.europarl.europa.eu/hearings/20040119/femm/document1_en.pdf

En oikein itse usko, että Keskusta onnistuu saamaan edes liberaaliryhmää omalle kannalleen.

pavor nocturnus

Quote from: annepa on 29.05.2009, 17:45:00
Quote from: pavor nocturnus on 29.05.2009, 17:38:22

Emmie tiiä. Mun mielestä sekin on säälittävää kun jotkut istuu baarissa katsomassa futista, juovat kaljaa ja ovat ihan innoissaan siitä futiksesta. Tai lätkästä. Sekin on säälittävää että jonkun täytyy olla isosti esillä ja pitää itsestään meteliä tunteakseen olevansa joku. Ja sekin on säälittävää että kaupunkiviherpiiperöt jotka KUITENKIN syö lihaa sanoo mulle että "ei niitä hirviä saa ampua, ne on söpöjä!".

Vähän niinku silleen. Säälittävä mielikuva jää noista ihmisistä.

Ok eli tämä säälittävyys tuli ainostaan fiilispohjilta ?

Minusta sauvakävely on vastenmielistä. Lapset ovat vastenmielisiä ja haisevat. Minusta Vantaalaiset ovat urpoja kun eivät osaa käyttä metron ovi hierarkiaa. Minusta jokainen pariskunta joka lenkkeilee samanlaisissa tuuliasuissa pitäisi ruoskia julkisesti.

Kieliposkessa vaahtoilen tässä vähän

Rutja

Quote from: maitotyttö on 29.05.2009, 17:58:08
Quote from: pavor nocturnus on 29.05.2009, 17:27:24

Senpä takia kannattaakin tutustua tähän edellä mainitsemaani tutkimuksissa paljastuneeseen kuvioon, jossa kaikki voi alussa tuntua ihan hienolta tai ainakin tuntuu hienolta sanoa että se on hienoa mutta vaurioituminen on jo hyvässä vauhdissa. Ja nämä sentään ovat niitä ns vapaaehtoisia, joilla on paljon paremmat lähtökohdat.

Tutkimusten nimiä en osaa tähän suoriltaan heittää, mutta jokainen aiheesta kiinnostunut voi marssia Naisasialiitto Unionin kirjastoon ja tiedustella niitä sieltä. Siellä minäkin niitä selailin, kun seksilakia viimeksi sorvattiin. Harvaa asiaa on tutkittu yhtä paljon, prostituutio vahingoittaa miltei jokaista alan ammattilaista, niin naista kuin miestäkin.
Voisitko argumentoida jotain liittyen vastaukseen #105?

pavor nocturnus

QuoteTutkimusten nimiä en osaa tähän suoriltaan heittää, mutta jokainen aiheesta kiinnostunut voi marssia Naisasialiitto Unionin kirjastoon ja tiedustella niitä sieltä. Siellä minäkin niitä selailin, kun seksilakia viimeksi sorvattiin. Harvaa asiaa on tutkittu yhtä paljon, prostituutio vahingoittaa miltei jokaista alan ammattilaista, niin naista kuin miestäkin.

Puhutaanko nyt samasta femakko Naisasialiitosta ? Sitten voidaan kaikki mokuttajienkien tutkimukset rasismista päästää seulan läpi.

En väitä etteivätkö jotku tulisi katumapäälle, tai toimisi ammatissa tilanteen pakottamana. Mutta katsoppa pahasti velkaantuneita, tai itseasiassa ketä tahansa
joka joutuu tekemään omasta mielestää erittäin vastenmielistä työtä elääkseen.

Mika

Prostituoidun psyyke on todella kovilla eikä alanvaihtokaan ole niin helppoa kuin voisi luulla. Seksuaalisuus ja sen alalla operointi on ihan eri ulottuvuuden juttu kuin tavallinen fyysinen ikävä työ.

Joo, alan vaihto on varmaan vaikeaa. Kun on tottunut tienaamaan 1/2 tunnin duunilla saman kuin koko päivänä marketin kassalla, on taatusti vaikeaa siirtyä takaisin normaaliin 9 to 5 palkkatyöhön.

Mitä tohon psyykejuttuun tulee, en usko, että sekään yleisesti ottaen pitää paikkaansa. Onhan tutkittu juttu, että monet prostituoidut itse asiassa pitävät (suhteellinen käsite) työstään ja siitä, että saavat itse päättää työajoistaan ja työtavoistaan. Kaikki hutsut eivät ole crack-koukussa kiemurtelevia katuhuoria, joita sutenööri käy vetämässä turpaan, jos perse ei mene tarpeeksi hyvin kaupaksi.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

JPU

Quote from: JM-K on 29.05.2009, 17:39:54
En nyt kyllä väittäisi, että pelkästään "vastenmielisen" työn tekeminen psyykettä vahingoittaa. Olen ollut tehtaassa 4 vuotta töissä. Se oli aika vastenmielistä, mutta ei siinä pää nyt sentään sekaisin mennyt.
Tuosta on juttua vähän väliä. Työssä jaksamisesta, mielenterveysongelmista, työpaikkakiusaamisesta jne.

Mietippä itseäsi "harrastamassa seksiä" hikisten, paskalta haisevien, kännisten, ylipäätään muutenkin vastenmielisten jne. äijien kanssa. Mieluiten varmaan moni olisi siellä tehtaassa ennemmin töissä vai?
Moni varmaan vaihtaa työnsä parempaa, jos vaan voi. Niiden kannalta jotka eivät voi tai halua sitä työtään vaihtaa, on parempi että lakisääteisesti niitä työolosuhteita parannetaan. Huoran hommakin voi olla parempi jos se on valvottua ja kännikalat ja paskalta haisevat asiakkaat käännytetään ovelta. Silloin kuvasta jää pois myös törkein ihmiskauppa, huumekauppa jne.

Taloudelliset syyt on pelkkä arvostuskysymys. Itse olen kerran puolittanut ansiotasoni vain saadakseni henkisesti tyydyttävämmän työn. Kannatti.
Jotkut arvostavat niitä muutamiakin euroja jotka jää kouraan kahden viikon suolakaivosduunin jälkeen. Arvostusta on monenlaista ja ihmiset tekevät mitä erikoisempia asioita rahasta, osa vapaaehtoisesti ja pakottamatta, osa pakosta tai pakotettuna.

Tämä nyt on kyllä kauhea yleistys, mutta kukaan ei pakota ottamaan ylisuuria lainoja yms.
Ei kai pakota mutta jotkut joutuvat niitä maksamaan. Ja rahaa saa työstä. Eikä sitä työtänsä aina voi valita.
"– Kun tänne tulee ihmisiä, joilla on erilaisia tapoja toimia, pukeutua ja puhua, he muuttavat meidän arkeamme. Muutoksen voi nähdä hyvänä tai huonona, mutta on järkevämpää nähdä se hyvänä, koska sille ei mitään mahda. Suomi ei voi umpioitua enää."

- Tiede-lehti, 9/2014

pavor nocturnus

Näin mauttomana huulena:

Onkohan syy siihen että naiset vastustavat prostituutiota
kaikkein eniten siinä, että valloillaan on Vagina-kateus ?
Kun ei enää pysty viemään miestä kun pässiä narussa kun se
pystyy ostamaan tavaraa tunt.. nooh minuuttihintaan :P

Nainen

Quote from: pavor nocturnus on 29.05.2009, 17:44:11
QuoteMietippä itseäsi "harrastamassa seksiä" hikisten, paskalta haisevien, kännisten, ylipäätään muutenkin vastenmielisten jne. äijien kanssa. Mieluiten varmaan moni olisi siellä tehtaassa ennemmin töissä vai?

Asiaan kuuluisi mahdollisuus valita asiakkaat. Jos asiakas on liian kännissä, vastenmielinen jne. äijä niin ei muuta kuin ulos...

Nyt tietenkin tulee se että eihän niitä muita asiakkaita olekkaan. Itse väitän että on, noin muutaman dokkarin perusteella ( olivat tietenkin hiukan, kröhöm puolueellisia )

Jos minun pitäisi valita joku huoran ammatin tai tehdastyön väliltä, niin valitsisin varmasti tehdastyön. En usko, että enemmistö niistä asiakkaista niin ihania on(fyysisesti miellyttäviä jne), että niiden kanssa nauttii seksistä. Toki huorat varmaan silti hommat hoitavat, mutta kuitenkin. Ainakin sen Las Vegasilaisen bordellin elämästä kertovassa dokumentissa enemmistö asiakkaista oli aika vastenmielisiä:vanhoja, rupsahtaneita,rumia...
Eli jos asiakkaan saisi heittää sen perusteella pois, että tämä on vastenmielinen, niin varmaan 95 % ei pääsisi huoran kanssa pukille.

Mitä tulee lakeihin, niin mielestäni nykyinen laki on paras. Bordelleja en kannata, ja vaikka ne laillistettaisiinkin, niin kyllä edelleen olisi harmaata taloutta sillä alueella. En kuitenkaan kannata myöskään ostokiellon laajentamista. Näin on siis hyvä.

pavor nocturnus

QuoteMitä tulee lakeihin, niin mielestäni nykyinen laki on paras. Bordelleja en kannata, ja vaikka ne laillistettaisiinkin, niin kyllä edelleen olisi harmaata taloutta sillä alueella. En kuitenkaan kannata myöskään ostokiellon laajentamista. Näin on siis hyvä.

Nykyinen paras ? Järjettömin järjestelmä mikä nyt voi mieleen tulla. Nyt ei vain ole "harmaata taloutta" vaan se elää hyvin. Ja siinä samassa bordellit; miksi ihmeessä valvotut, lailliset ja hoidetut bordellit ovat PAHEMPI vaihtoehto kuin nykyinen joka ylläpitää sitä, mitä luulisi jokaisen naisen vastustavan.

Nykyinen järjestelmä palvelee ns.maton alle systeemiä.