News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Turussa tulossa JYTKY!

Started by Hans Huttunen, 06.10.2012, 17:49:53

Previous topic - Next topic

Tuomas Tähti

Quote from: mikkoellila on 21.10.2012, 17:29:54
Se, että Tähti on joskus teini-ikäisenä ollut Suomen Sisu ry:n jäsen, ei kerro mitään hänen nykyisestä linjastaan.
Minulla ei ole mitään Suomen Sisu ry:n olemassaoloa vastaan, mutta en ole koskaan ollut päivääkään Sisun jäsen. Mitä poliittiseen linjaani tulee, olen nationalisti. Se mitä tarkoitan sanalla nationalismi, on selostettu tässä blogikirjoituksessani.

Olavi Mäenpää

Quote from: Tuomas Tähti on 21.10.2012, 20:36:32
Quote from: mikkoellila on 21.10.2012, 17:29:54
Se, että Tähti on joskus teini-ikäisenä ollut Suomen Sisu ry:n jäsen, ei kerro mitään hänen nykyisestä linjastaan.
Minulla ei ole mitään Suomen Sisu ry:n olemassaoloa vastaan, mutta en ole koskaan ollut päivääkään Sisun jäsen. Mitä poliittiseen linjaani tulee, olen nationalisti. Se mitä tarkoitan sanalla nationalismi, on selostettu tässä blogikirjoituksessani.

Muistan, kun nuorena poikana pidit kunnia-asiana armeijan käymistä.
Mutta kuinkas sitten kävikään? Sinussa ei ollut miestä niin tehdä.
Ymmärrän kyllä niitä, jotka eivät voi sairauden takia asepalvelusta
suorittaa, vaikka kuinka haluaisivat. Vielä nationalistiksikin itsesi
ylennät. Lyöt korville sotaveteraaneja, jotka Suomen itsenäisyyden
pelastivat. Saisit hävetä!

Mitä tulee sinun ja Laihisen suhteeseen, niin sinä lähetit mm.
sähköpostit Kaupposelle ja Sellmannille, joissa heiltä kiellettiin
persujen vaalimökin käyttö. Sähköpostissa mainitsit toimivasi
Laihisen toimeksiannosta. Ihmettelen suuresti, miksi ei Laihinen itse
kieltoposteja lähettänyt, vaikka taitaa sähköpostin käytön. Tämä
toimintasi todisti sinun olevan Laihisen juoksupoika.

Marko Parkkola

Quote from: mossad on 19.10.2012, 11:47:01
Quote from: Swen OF Sweden on 19.10.2012, 00:49:06
3.Henri Myllyniemi 

1. Ovatko nuo nuivia, onko suosituksia (From Finland), onko esiintymistaitoa, onko Hommassa näkynyt .. ?

2. Vastaavatko sähköpostiinsa, arvaa moniko (%) on vastannut viime viikolla puolueettomasti lähetettyyn kyselyyn (otos 60 kpl) ??

Lupasin pysyä poissa tästä loanheittoketjusta, mutta kun vilahti kyseinen nimi, niin...

Itse annan tukeni täältä Tampereelta Henrille hänen Uuden Suolen blogaustensa vuoksi. Nuivuusasteesta en osaa sanoa. Kysy sähköpostilla ja kerro muillekin!

Tuomas Tähti

Quote from: Olavi Mäenpää on 22.10.2012, 08:02:16
Mitä tulee sinun ja Laihisen suhteeseen, niin sinä lähetit mm. sähköpostit Kaupposelle ja Sellmannille, joissa heiltä kiellettiin persujen vaalimökin käyttö. Sähköpostissa mainitsit toimivasi Laihisen toimeksiannosta. Ihmettelen suuresti, miksi ei Laihinen itse kieltoposteja lähettänyt, vaikka taitaa sähköpostin käytön. Tämä toimintasi todisti sinun olevan Laihisen juoksupoika.
Normaalisti en kommentoi yhdistystoimintaan liittyviä päätöksiä julkisella keskustelupalstalla, mutta koska tämä vaalimökkiasia on jo ollut julkisuudessa esillä, voinen ainakin siteerata tiedotusvälineitä. Turun Sanomissa nimittäin uutisoitiin 9.10. näin: "Turun Perussuomalaiset sallii Yliopistonkadun vaalikoppinsa käytön vain yhdistykseen kuuluville ehdokkaille. Yhdistyksen hallituksen viime viikolla tekemä päätös tarkoittaa sitä, että kaksi Turun kuntavaaliehdokasta joutuu kampanjoimaan muualla." (Lihavointi minun.)

Olavi, en lähettänyt mainitsemaasi sähköpostia Timo Laihisen toimeksiannosta, vaan Turun Perussuomalaisten hallituksen puolesta. Näin ollen myös viestisi viimeinen virke on silkkaa kuraa.

mikkoellila

Quote from: Tuomas Tähti on 22.10.2012, 10:28:03
Normaalisti en kommentoi yhdistystoimintaan liittyviä päätöksiä julkisella keskustelupalstalla, mutta koska tämä vaalimökkiasia on jo ollut julkisuudessa esillä, voinen ainakin siteerata tiedotusvälineitä. Turun Sanomissa nimittäin uutisoitiin 9.10. näin: "Turun Perussuomalaiset sallii Yliopistonkadun vaalikoppinsa käytön vain yhdistykseen kuuluville ehdokkaille. Yhdistyksen hallituksen viime viikolla tekemä päätös tarkoittaa sitä, että kaksi Turun kuntavaaliehdokasta joutuu kampanjoimaan muualla."

Sinä itse siis hallituksen jäsenenä olit tekemässä tätä päätöstä. Ilmeisesti kannatit sitä.

Yleisesti vaalimökeillä on myös sitoutumattomia ehdokkaita, jotka eivät ole puolueen jäseniä. Menettelynne on siis hyvin erikoinen.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Susijumala

Saksin tästä hieman, en vastaa alisteisesti.

Quote from: sepes on 12.10.2012, 09:58:58
Oma analyysini Turun tilanteesta

Mäenpään äänestämisestä on hyötyä ihan yhtä paljon kuin siitä on ollut hyötyä aina ennenkin. Kuten hän itse toteaa:
Quote from: Olavi MäenpääSille en mitään voi, jos muut ryhmät eivät ole esityksiäni kannattaneet.

Käytännössä yhdistykseen on tullut uusia jäseniä ovista ja ikkunoista eduskuntavaalien jälkeen ja näillä uusillä jäsenillä ei ole mitään tietoa Laihisen aikaisemmista sekoiluista ja toimintatavoista. Nyt olen kuullut parilta tyypiltä, että päreet alkavat olla lopussa jo uusiltakin jäsenilta. Katsotaan nyt jos siellä tehdään jonkinlainen vallanvaihdos seuraavassa syyskokouksessa.

Mitä kunnallisvaaliehdokkaisiin tulee, niin sanoisin, että jos ehdokas on Laihisen lähipiiriä ja siis kannattaa tätä sekoilua, eikä kykene tunnustamaan Turun Perussuomalaisten kunnallisvaaliohjelman surkeutta, niin mielestäni hänen kykynsä hoitaa luottamustointa on hyvin rajallinen. Pilvenpiirtäjät, aurajoen kattaminen betonilla, tunnelit, ym. järkiehdotukset, vailla yhtäkään leikkausehdotusta tekee tästä ohjelmasta aika ainutlaatuisen. Otan osaa niiden puolesta, jotka joutuvat valtuustossa tekemään ehdotuksia näistä asioista ja painamaan vihreää... Myöskin yllä linkatussa radiokeskustelussa n. ajassa 1:04:00 Laihinen kertoo visioistaan rakentaa pilvenpiirtäjiä Aurajoen päälle...  :o

Toinen hyvä vaihtoehto on Henri Myllyniemi. Hän ainakin ymmärtää talousasioiden päälle, joten hänelle on käyttöä viimeistään lautakuntapaikkoja jaettaessa.

Todettakoon aluksi, ettei minun fokukseni ollut vielä kesälläkään niinkään kunnallisvaaleissa. Olen pyrkinyt tekemään taustatyötä ja juttuvinkkejä (uusimman PS-lehden haastattelu Peter Nybergistä oli sellainen, lisäksi olen informoinut eurosekoilun puolella eduskuntaryhmämme talousasioista vastaavia tahoja aina valtiolainojen korkokäyrien "flättiintymisestä" yksityiskohtaisempiin kysymyksiin, omat kirjoitukseni ovat julkisia kaikille jne) en niinkään olla itse esillä. Alkusyksyllä ehdokkuuskyselyitä alkoi kuitenkin tupsahdella niin mailitse kuin pari puhelimellakin. Harkintaan aikaa ehti vierähtää, koska käsiteltävät asiat ovat erit, mutta onhan talousasiat nyt sellaisia, jotka joka tasolla ja joka kolkassa ovat merkittäviä. Suostuin ja paikallisyhdistyksen sääntöjen vuoksi myös liityin ko. yhdistykseen.

Tästä syystä minua voidaan pitää henkilönä, jolla ei ole ollut kosketuspintaa paikallisyhdistyksen kuvioihin. Pariin kertaan on tullut esille jotain sellaista, mikä nostattaa kulmakarvoja.

Tavattuani herra Mäenpään aiemmin tässä kuussa ensimmäistä kertaa en ollut mitenkään asennoitunut. Tuon parituntisen jälkeen moni varmasti olisi, mutta en minä. Lehtien palstoilla herra Mäenpäästä annetaan selkeä kuva totaalisesta änkyrästä, joka vain häiritsee pyörien pyörimistä. Muutaman julkisen asiakirjan luettua käy kuitenkin selväksi se, ettei ainakaan kaikki herra Mäenpään pitämä meteli ole turhasta. Kohtaamisemme sisälsi ymmärrettävästi normaalia puolueiden välistä verbaalista yhteenottoa, sen sijaan herra Mäenpään nostattamat kysymykset paikallisyhdistyksemme puheenjohtajasta hän kuittasi itse toteamalla, että totta kai minä puolustan. Itse asiassa en puolustanut, en ottanut lainkaan kantaa. Parin kuukauden yhdistyksen jäsenenä oltuani minulle tuli vaikutelma, että siltä istumalta minun olisi pitänyt tuulettaa suunnilleen puolet koko paikallisyhdistyksestä sen hallitusta myöden. Koska en halua aliarvioida herra Mäenpään älykkyyttä niin taktiikkana ilmeisesti olikin varmuuden vuoksi informoida, ettei herra Mäenpään mielestä kaikki ole ihan kohdillaan. Varmuuden vuoksi siksi, jos en olisikaan kuullut mitään muuta kautta.

Valitettavasti en voi ottaa kantaa herra Mäenpään esittämiin asioihin, joissa ainoat konkreettiset asiat ovat hypistellä paksua kirjekuorta sanoen, että täällä ovat kaikki dokumentit. En minä voi tietää, mitä siellä kirjekuoressa on.

Mitä lainaamani kirjoittajan leikkausohjelmiin tulee niin peruspalvelulautakunnalle tullut esitys sisälsi melko tuntuvia leikkauksia koskien lastensuojelua. Tämä dokumentti on luettavissa: http://www05.turku.fi/ah/perla/2012/0328007x/2707557.htm

Sen sijaan päätös tehtiin vaihtoehtoisen esityksen mukaan, jolloin säästöjä ei tullutkaan, vaan rahaa uppoaa lisää n. puoli miljoonaa euroa. Turussa on tilanne, jossa on osa lapsista ja nuorista aivan tarpeettomasti sijoitettu lastenkoteihin ja sitten taas vakavasti apua tarvitsevat eivät enää mahdukaan hoidon piiriin. Ennaltaehkäisevä tukimuoto on hyvä, ja kannatan sitä. Samanlainen ennaltaehkäisevä tuki oli myös peruspalvelulautakunnalle tulleeseen ensisijaiseen esitykseen. Turun kunnallisverosta menee n. 6,5% lastensuojeluun. Jos jonkun mielestä tämä on ihan aiheellista niin äänestäkää jotakuta muuta kuin minua, vaikka lainaamani kirjoittaja pitääkin ehdokkuutta mielekkäänä.

Toivon lisäksi, ettei herra Mäenpää koe minua henkilökohtaisesti vastustajana. Hänen mainintansa hyvistä keskusteluyhteyksistä edustaja Lohelaan ilahduttavat siinä määrin, ettei joka ainoa turkulainen politiikassa mukana oleva polta joka ainoaa siltaa minkä vain sattuu näköpiiriinsä saamaan.

---

Jälkikirjoitus: Viestiketjun aihe ja Venäjän historia eivät oikein istu keskenään. Niitä viestejä kun ketjuun tulee peräkkäin useampia niin tahattomastikin silmät hakevat jo seuraavaa viestiä, jossa keskustellaan itse aiheesta.
How is it that I have become the Hunter and the Hunted and thought has become my enemy?

Susijumala

Quote from: nitkunatku on 20.10.2012, 13:53:29
Mitä mieltä: olen ajatellut antaa ääneni Ville Taviolle. Syy: kaveri on lakimies. Juristin luulisi olevan asioista perillä ja tietävän, mitä saa ja mitä ei saa tehdä. Juristi vaikuttaa lähtökohtaisesti paremmalta idealta kuin pitkäaikaistyötön lumenpudottaja. Tietysti todellisuus puhuu puolestaan, olihan Asteroidikin juristi... Vittu, kun kaikki Turun persut on ihan nevöhööd.

Tavio on mielestäni hyvä valinta, samoin kuin Tähtikin.

MUOKKAUS: Niin, kyseessä on talouspuolen asioiden mielipiteeni. Ns. "nuivuusasteikkoon" en pysty sanomaan kummastakaan mainitsemastani ehdokkaasta mitään. Tuokoot he itse esille asian, jos heillä on siihen jotain lisättävää.
How is it that I have become the Hunter and the Hunted and thought has become my enemy?

Susijumala

Quote from: Marko Parkkola on 22.10.2012, 08:17:03
Quote from: mossad on 19.10.2012, 11:47:01
Quote from: Swen OF Sweden on 19.10.2012, 00:49:06
3.Henri Myllyniemi 

1. Ovatko nuo nuivia, onko suosituksia (From Finland), onko esiintymistaitoa, onko Hommassa näkynyt .. ?

2. Vastaavatko sähköpostiinsa, arvaa moniko (%) on vastannut viime viikolla puolueettomasti lähetettyyn kyselyyn (otos 60 kpl) ??

Lupasin pysyä poissa tästä loanheittoketjusta, mutta kun vilahti kyseinen nimi, niin...

Itse annan tukeni täältä Tampereelta Henrille hänen Uuden Suolen blogaustensa vuoksi. Nuivuusasteesta en osaa sanoa. Kysy sähköpostilla ja kerro muillekin!

Parkkolan sähköpostiin vastaukseni tuli tähän ketjuun. Vastaan 1. sähköposteihin yli 95% otoksella, jopa hankaliin. Sen sijaan puhdas mölyäminen ei välttämättä kirvoita vastausta, eikä myöskään "Henkilö X kutsuu sinut [lisää oma SoMe:si tähän] kaverikseen." Toisinaan s-postin välityksellä keskustelut voivat venyä pidemmiksikin, mutta kun asiat on mielestäni käsitelty, en valitettavasti aina ehdi harrastamaan ns. säästä puhumisesta.

nitkunatku

Olen nyt päättänyt äänestää Ville Taviota. En tiedä oikein kenestäkään mitään ja ehkä arveluttaa tuo Taviokin. Kohta lähden pääkirjastoon raapustamaan numeron lappuun.
Nyt tai joskus toiste.

mossad

Quote from: Olavi Mäenpää on 22.10.2012, 08:02:16

Muistan, kun nuorena poikana pidit kunnia-asiana että nationalistiksikin itsesi
ylennät ....

Vähän siviilirohkeutta:

Tiesitkö että juuri nyt Airistolla lymyää vaalitarkkailijoita.

Jenkkilästä Los Angeles-luokan hyökkäyssukellusveneet USS Toledo ja USS Memphis.
Veli venäläisiltä ainakin Kursk II, tosin varustettuna vanhanaikaisilla VA-232 Schkval torpedoilla sekä parilla tusinalla monikärkisiä keskimatkan ohjuksia.
Vain tämän paatin ydinaselasti vastaa 960 x Hirosima.

Mites on Olavi, soudetaanko nyt sinne pystykorvat kädessä ja sanotaan niille suorat sanat?

Lxoxvxe axnxd dxexmxoxcxraxcxy wxixlxl pxrxexvxaxixl !  - Ei vihaviesti, vaan vitutusviesti -

Swen OF Sweden

Mäenpää lupaa, että toriparkki rakennetaan vain hänen kuolleen ruumiinsa yli!!!!
Jos tähän lupaukseen olisi edes murusen verran luottamista, niin kyllä suurin osa turkulaisista politiikoista välittömästi alkaisi kannattamaan toriparkkia.http://hommaforum.org/Smileys/default/smiley.gif

Tietysti herää epäillys, että onko toriparkkia ajavat yhtiöt sopineet Mäenpään kanssa moisesta letkautuksesta?
https://www.youtube.com/watch?v=hNWu4FFoUj4

"Ei valheet mene ohi sillä et ne unohdetaan"
  -Dave Lindholm

"Voisitteko kertoa minulle missä ilmansuunnassa suomesta katsottuna on:Itämeri?"
-Swen

Svensk Polis: https://www.youtube.com/shorts/eyOT0wOcD5U

nitkunatku

Mäenpää meinasi sitä, että hän tulee vastustamaan toriparkkia viimeiseen saakka. Äijä on niin änkyrä, että tekee valituksia valittamasta päästyään. Todennäköisesti parkki rakennetaan, kun sellainen muissakin, jopa Turkua pienemmissä, kaupungeissa on.
Nyt tai joskus toiste.

Marko Hirvonen

Quote from: ttw on 10.10.2012, 19:03:06
On typerää, että toiset Turkulaiset perussuomalaiset joutuu vetämään omaa vaalikampanjaa erikseen. Tuo ehdokasjärjestely on myös aika outo.

Niin on. Vituttaa et nämä sotkut ja Laihisen esiintyminen Hansan vaalipaneelissa ei ainakaan tuo meille lisää äänia.

Olavi Mäenpää

Quote from: nitkunatku on 22.10.2012, 18:42:41
Mäenpää meinasi sitä, että hän tulee vastustamaan toriparkkia viimeiseen saakka. Äijä on niin änkyrä, että tekee valituksia valittamasta päästyään. Todennäköisesti parkki rakennetaan, kun sellainen muissakin, jopa Turkua pienemmissä, kaupungeissa on.

Tiedätkö kuka oli ensimmäinen valittaja edellisestä v.2009
toriparkkipäätöksestä, joka kaatui hallinto-oikeudessa, että heilahti?
Saat arvata kaksi kertaa.

mossad

^ "TJ" Laihialainen .. osuiko?

Lxoxvxe axnxd dxexmxoxcxraxcxy wxixlxl pxrxexvxaxixl !  - Ei vihaviesti, vaan vitutusviesti -

Swen OF Sweden

Kerro nyt Olavi Rakas!! Oletko todella valmis siihen, että toriparkki rakennetaan vain kuolleen ruumisi yli? tai onko tuokin vain sellaista sinulle tyypillistä turhan lupaamista?

-Dave Lindholm

"Voisitteko kertoa minulle missä ilmansuunnassa suomesta katsottuna on:Itämeri?"
-Swen

Olavi Mäenpää

Quote from: mossad on 22.10.2012, 22:56:58

^ "TJ" Laihialainen .. osuiko?

Ei osunut! Arvaapa uudelleen.

nitkunatku

Quote from: Olavi Mäenpää on 22.10.2012, 22:45:16
Arvaus nro 1: Kai se sinä olit.
Tarkoitin edellisellä kommentillani, että en itsekään missään nimessä halua toriparkkia, varsinkin, kun vähän muutakin rahanreikää olisi Turussa. Pahoin vain pelkään, että toriparkki tullee saamaan äänestyksessä määräenemmistön. Nämä kaikenmaailman toriparkki-, musiikkitalo-, kirjastosilta- ym. hankkeet yleensä vain tuntuvat olevan asialistalla niitä tärkeimpiä asioita, koska ne kohottavat kaupungin profiilia ja näyttävät kivoilta. Aivan sama, vaikka jouduttaisiin säästämään peruspalveluista...
Nyt tai joskus toiste.

Swen OF Sweden

Tietysti Olavi Mäenpää on joitakin valituksia ja asioita osannut hoitaa onnistuneesti, koska olihan hän lähes kymmenen vuotta Hans Huttusen oppipoikana ja ohjauksessa!

-Dave Lindholm

-Swen

Olavi Mäenpää

Quote from: nitkunatku on 23.10.2012, 12:58:17
Quote from: Olavi Mäenpää on 22.10.2012, 22:45:16
Arvaus nro 1: Kai se sinä olit.
Tarkoitin edellisellä kommentillani, että en itsekään missään nimessä halua toriparkkia, varsinkin, kun vähän muutakin rahanreikää olisi Turussa. Pahoin vain pelkään, että toriparkki tullee saamaan äänestyksessä määräenemmistön. Nämä kaikenmaailman toriparkki-, musiikkitalo-, kirjastosilta- ym. hankkeet yleensä vain tuntuvat olevan asialistalla niitä tärkeimpiä asioita, koska ne kohottavat kaupungin profiilia ja näyttävät kivoilta. Aivan sama, vaikka jouduttaisiin säästämään peruspalveluista...

Osuit tällä arvauskerrallasi oikeaan!

Quote from: Swen OF Sweden on 23.10.2012, 16:15:34
Tietysti Olavi Mäenpää on joitakin valituksia ja asioita osannut hoitaa onnistuneesti, koska olihan hän lähes kymmenen vuotta Hans Huttusen oppipoikana ja ohjauksessa!

Voisitko Sveden olla julkituomatta noita mauttomuuksiasi. Teet niillä
itsesi vain naurunalaiseksi.

Swen OF Sweden

Kyse ei ole mistään mauttomuudesta, vaan tosiasiasta jonka jokainen läheltä seurannut tietää.
Hans Huttunen opetti sinulle monia asioita politiikan arjesta ja käytännöistä, joista sinulle on ollut paljon hyötyä vuosien aikana.
Älä vaan sano, että Huttunen oli adjutanttinasi nämä monet vuodet vain tyhjän panttina.

-Dave Lindholm

-Swen

mossad

Turussa tulossa sätky.

Varmasti on alueita jossa PS-kannatus on yli 20%, mutta Turussa .. #§¤?$!

Toivottavasti ainakin Huttunen menee läpi, pääsee sitten taas loikkimaan Olavin leiriin.

Hans Huttunen

Quote from: mossad on 23.10.2012, 18:01:58

Turussa tulossa sätky.

Toivottavasti ainakin Huttunen menee läpi, pääsee sitten taas loikkimaan Olavin leiriin.

Kentältä äänestäjiltä tulevan palautteen perusteella uskon, että mahdollisuudet omaan läpimenoon on hyvät. Niin moni aiemmin äänestänyt on kyseisen leirin toimintaan hyvin pettyneitä.

En ole edellä mainitun leirin kanssa tekemisissä milloinkaan. Opin kerrasta ja se riitti ja siinäkin oli kerta liikaa. Kymmenen vuoden koirakaruselli oli varsin kokemusrikas ja avartava. Paljon jouduin myös joissain asioissa kädestäpitäen opettamaan.

Pottunenä

Toivon todella, että Olavi pääsisi jatkossakin läpi. En jaksaisi uskoa, että persujen "mr nobody" listalta kellään olisi yhtä suurta intoa ja halua selvittää Turun eliitin rötöksiä vuodesta toiseen.
Miksi ylipäänsä Turusta ei löydy esimerkiksi James Hirvisaaren kaltaista ääniharavaa?
Kiitos persujen listan taitaa Mäenpää saada itse JYTKYN!
Itse äänestin Perussuomalaista mutta asunkin Kaarinassa.

JaniAlander

Kun nyt selvitettäisiin ne sinivalkoisten omatkin rötökset. Tiedän itseni lisäksi ainakin kolme henkilöä, jotka ovat "tietämättään allekirjoittaneet" nimiään sinivalkoisten tukipapereihin.

Hans Huttunen

Quote from: JaniAlander on 24.10.2012, 11:41:48
Kun nyt selvitettäisiin ne sinivalkoisten omatkin rötökset. Tiedän itseni lisäksi ainakin kolme henkilöä, jotka ovat "tietämättään allekirjoittaneet" nimiään sinivalkoisten tukipapereihin.

Kyseisten tukipapereiden kopiot ovat tuossa edessäni. Ovat kyllä sen verran karmaisevaa katseltavaa ja suorastaan pöyristyttävää.

Käyttäisin erään turkulaistuneen poliitikon käyttämää sanontaa, että perästä kuuluu sanoi torven soittaja.

mossad

Quote from: Hans Huttunen on 23.10.2012, 19:13:11
Quote from: mossad on 23.10.2012, 18:01:58

Turussa tulossa sätky.

Kentältä äänestäjiltä tulevan palautteen perusteella uskon, että mahdollisuudet omaan läpimenoon on hyvät. Niin moni aiemmin äänestänyt on kyseisen leirin toimintaan hyvin pettyneitä.

En ole edellä mainitun leirin kanssa tekemisissä milloinkaan. Opin kerrasta ja se riitti ja siinäkin oli kerta liikaa. Kymmenen vuoden koirakaruselli oli varsin kokemusrikas ja avartava. Paljon jouduin myös joissain asioissa kädestäpitäen opettamaan.

"En ole edellä mainitun leirin kanssa tekemisissä milloinkaan."  - siis et koskaan!

"Kymmenen vuoden koirakaruselli oli varsin kokemusrikas ja avartava."  - siis siinä ko. leirissä?

Ei tää nyt oikeen rimmaa .. 

nitkunatku

Quote from: Pottunenä on 24.10.2012, 00:26:03
En jaksaisi uskoa, että persujen "mr nobody" listalta kellään olisi yhtä suurta intoa ja halua selvittää Turun eliitin rötöksiä vuodesta toiseen.
Miksi ylipäänsä Turusta ei löydy esimerkiksi James Hirvisaaren kaltaista ääniharavaa?
Johtuu varmaan siitä, että Turun listalla moni on luullakseni ensikertalainen.
Nyt tai joskus toiste.

Swen OF Sweden

Hans Huttusella on kokemusta erilaisten poliittisten epäselvyyksien selvittämisissä ja myös vaadittava rohkeus tähän.
Eräs etsivä valtuutettu on erittäin tietoinen Huttusen taidoista/tiedoista ja kokee tämän vaarallisimmaksi kilpailijakseen ja tästä syystä on viimeiset kolme vuotta määrätietoisesti häirinnyt Huttusta ja keinoja kaihtamatta heittänyt lokaa Huttusen päälle.

Turun perussuomalaisten listalla on myös tietysti muitakin hyvin ehdokkaita kuten Kirill Kaupponen, Ville Tavio, Henri Myllyniemi ja myös Tuomas Tähti. Tähti on joutunut kovan kritiikin kohteeksi kesän alusta alkaen nuivien piireissä turussa. Toisaalta ymmärrän tämän koska itse olin myös jossain vaiheessa pettynyt häneen. Oli hyvä, että Tuomas Tähti tuli itse tässä keskusteluketjussa kertomaan oman näkemyksensä asioista ja niiden kulusta. Tuomas Tähden asema yhdistyksessä ei ole ollut mitenkään kadehdittava.
Tärkeintä ja suotavinta olisi, että ainakin edellä mainitsemani ehdokkaat tulisivat mahdollisimman hyvin toimeen keskenään ja pystyisivät tukemaan toisiaan, niin vaalien alla kuin myös niiden jälkeen.

-Dave Lindholm

-Swen

tance

Tuo on muuten viime lauantaina Turun sanomissa julkaistu juttu.