News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Hommakerho Keski-Uusimaa

Started by Martti Munne, 09.09.2012, 22:25:41

Previous topic - Next topic

Lumina

Quote from: Lumina on 05.05.2015, 11:06:45
Moneltakos me perjantaina nähtäisiin ja missä?

Ehdotan klo 18 aloitusta. Joku paikallinen kertokoon sopivan kohtaamispaikan.

Eino P. Keravalta

Paikallisena ehdotan, että kokoontuminen tapahtuu Wanhassa Veijarissa.

http://wikimapia.org/29054942/fi/Wanha-Veijari

HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Lumina

Quote from: Eino P. Keravalta on 06.05.2015, 10:48:11
Paikallisena ehdotan, että kokoontuminen tapahtuu Wanhassa Veijarissa.

http://wikimapia.org/29054942/fi/Wanha-Veijari

Tavataan siis siellä klo 18. Pääsethän Eino mukaan?

Leijona78

Minä harkitsen myös osallistumista. Eikö tuo ole siinä Savion sydämessä?
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Eino P. Keravalta

Quote from: Leijona78 on 06.05.2015, 14:32:24
Minä harkitsen myös osallistumista. Eikö tuo ole siinä Savion sydämessä?

Kyllä on. Junalta kävelee pari minuuttia.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Leijona78

Mulla on käsi paketissa. Valmiiksi.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Lumina

Onko Eino, Martti, Kalevi tai Leijona78 varmuudella tulossa klo 18? Ettei mun tarvitse yksin viettää iltaa...

Leijona78

No kyllä mä olen vakavasti harkinnut, eli tulen ellei tule jotakin olennaista estettä. Vahvistakaa nyt muutkin. Eino kans.

Martti Munne

"Kaupungit oppivat korkeiden muurien ja sotalaivojen rakentamisen vihollisiltaan, eivät ystäviltään. Tämä opetus pelastaa heidän lapsensa, kotinsa ja omaisuutensa."

Aristofanes (n. 446 – n. 386 eKr.)

Eino P. Keravalta

Quote from: Leijona78 on 06.05.2015, 23:06:56
No kyllä mä olen vakavasti harkinnut, eli tulen ellei tule jotakin olennaista estettä. Vahvistakaa nyt muutkin. Eino kans.

Tulen toki, ellei ylitsepääsemätöntä estettä ilmaannu.

Kalevi Soilander

En voi vielä luvata varmasti, toivottavasti ehdin.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Eino P. Keravalta

Quote from: Lumina on 06.05.2015, 20:51:57
Onko Eino, Martti, Kalevi tai Leijona78 varmuudella tulossa klo 18? Ettei mun tarvitse yksin viettää iltaa...

Mistäs lähtien kauniin naisen on tarvinnut viettää yksin iltaa?

Leijona78

Huom! Olen sitten erinäköinen kuin tuossa kuvassa.  8)

Miniluv

Toivottavasti Kalevikin on.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Eino P. Keravalta

Quote from: Leijona78 on 07.05.2015, 09:42:33
Huom! Olen sitten erinäköinen kuin tuossa kuvassa.  8)

Kyllähän maahanmuuttokriittisen tunnistaa jo luihusta ja pälyilevästä olemuksesta, toisessa kädessä roikotettavasti kiljupöntöstä puhumattakaan.

Lumina

Quote from: Eino P. Keravalta on 07.05.2015, 09:38:55

Mistäs lähtien kauniin naisen on tarvinnut viettää yksin iltaa?

Kiitos Eino. En toio ketään Savion paikallista sankaria seuraksi. Katsoo nyt tuleeko mun komeampi puoliskoni mukaan. Tuskin.

Eino P. Keravalta

Huomenna perjantaina 8. päivä siis nähdään Wanhassa Veijarissa Keravan Saviolla kello 18! Voin olla paikalla vain pari tuntia, mutta mukavaa, että pääsen tervehtimään!

:)

Penan kaveri Eki

Olisin muutoin ilmestynyt paikalle, mutta perjantai/viikonloppu ja mökillä perunankylvötalkoot.
"They were some bad people... I say hombres."

Leijona78

Quote from: Eino P. Keravalta on 07.05.2015, 21:08:06
Huomenna perjantaina 8. päivä siis nähdään Wanhassa Veijarissa Keravan Saviolla kello 18! Voin olla paikalla vain pari tuntia, mutta mukavaa, että pääsen tervehtimään!

:)

Kuten myös. Itsellänikin on about sama aikataulu. Sitäpaitsi tekee hyvää lopettaa juominen hyvän sään aikana, kun on tämä käsipaketti.

Saavun paikalle jossakin siinä klo 17:40-18:20 välimaastossa.

Leijona78

Ettei mun tarvitse yksin viettää iltaa...

Mites tämä viimeksi meni?

Quote from: Lumina on 05.10.2012, 12:46:23
Mä tuon siskon todennäköisesti mukanani.  :)

Eino P. Keravalta

Quote from: Penan kaveri Eki on 07.05.2015, 21:43:11
Olisin muutoin ilmestynyt paikalle, mutta perjantai/viikonloppu ja mökillä perunankylvötalkoot.

Pois jäämisesi hyväksytään tällä kertaa, koska sinulla on siihen isänmaallinen syy huolehtiessasi maamme omavaraisuudesta.

Leijona78

Quote from: Leijona78 on 08.05.2015, 08:26:26Sitäpaitsi tekee hyvää lopettaa juominen hyvän sään aikana

Kun katson ulos, havaitsen että sää on huono. Täten on epäselvää, miten voin seurata tätä omaa neuvoani.  :o

Eino P. Keravalta

Tuo vain Lumina mukanasi kenet tahansa, kunhan et siskoasi! Meillähän on porttikielto ravintolaan sen jälkeen..

;D ;D ;D

Lumina

Quote from: Eino P. Keravalta on 08.05.2015, 10:25:20
Tuo vain Lumina mukanasi kenet tahansa, kunhan et siskoasi! Meillähän on porttikielto ravintolaan sen jälkeen..

;D ;D ;D

Ei huolta. Me ei olla siskon kanssa väleissä. Luultavasti saavunia yksin.

Kalevi Soilander

Mä voisin tulla vähäksi aikaa, mutta viimeksi Wanhaan Weijariin oli narikkamaksu, enkä mä halua maksaa sitä koska sitten se mun yksi olut olisi yhteensä yli kympin mitä en viitsi maksaa kun sitä saa kaupasta eurolla. (Sori, ilonpilaaja...)

Ulkona paistaa aurinko, voitaisiinko tavata siinä viereisessä puistossa "suihkulähteen" äärellä, niinkuin aina Einon kanssa?

Martti Munne

Mulle sopii. Kohtahan se suihkulähde kai puretaankin. Olikohan se skeittipuisto, jota siihen suunniteltiin tilalle...
Oreganosta kaljat kantoon ja puistoon 8)
"Kaupungit oppivat korkeiden muurien ja sotalaivojen rakentamisen vihollisiltaan, eivät ystäviltään. Tämä opetus pelastaa heidän lapsensa, kotinsa ja omaisuutensa."

Aristofanes (n. 446 – n. 386 eKr.)

Kalevi Soilander

Sovittiin tuossa Einon kanssa puhelimessa, että menemme puistoon. Eino käy vielä sitten kapakasta katsomassa että onko siellä joku, joka ei ole nähnyt tätä ketjua. Ulkona on niin täydellinen hommasää, ettei viitsi maksaa siitä, että joutuu menemään sisätiloihin juomaan kallista olutta, kun voi juoda edullisempaa olutta paremmista valikoimista kauniissa säässä ilmaiseksi.

Eino tulee paikalle puoli seitsemään mennessä, minä varmaan pian kuuden jälkeen. "Suihkulähde" (ei toimi, pelkkä iso allas) on aivan siinä Weijaria vastapäätä.

Kalevi Soilander

Jees, siinä on K-Supermarket aivan vieressä, sieltä saa virvokkeita.

Lumina

En nyt suuresti innostu ajatuksesta, mutta jos kaikki muut ovat ulkoruokinnan kannalla, niin mennään sitten.

Leijona78

En minäkään, oikeastaan, mutta olen joka tapauksessa matkalla. Sijaintini Pizza Grilli Mino, Koivikontie 35, 02460 Kerava. Tai ainakin niin kuitissa lukee. Vähän heikohko olo, pakko syödä jotakin.