News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Hommakerho Keski-Uusimaa

Started by Martti Munne, 09.09.2012, 22:25:41

Previous topic - Next topic

Martti Munne

Edellisessä Järvenpään kerhossa päätimme laajentaa vähän reviiriä keskisellä Uudellamaalla ja hommailla välillä isommalla porukalla. Perustan tässä siis Hommakerho Keski-Uusimaa ketjun, ja ilmoitan ketjun perustamisesta myös Keravan, Vantaa/Tikkurilan, Sipoon ja Hyvinkään omissa kerhoketjuissa. Toivottavasti saamme ketjusta niin aktiivisen, että voimme vuorokerroin kokoontua kaikissa yllä mainituissa paikoissa.

Hommakerho Keski-Uusimaan ensimmäinen kokoontuminen voisi olla lauantaina 6.10.2012 klo 17 alkaen Keravan aseman sporttibaari Revanssissa.
"Kaupungit oppivat korkeiden muurien ja sotalaivojen rakentamisen vihollisiltaan, eivät ystäviltään. Tämä opetus pelastaa heidän lapsensa, kotinsa ja omaisuutensa."

Aristofanes (n. 446 – n. 386 eKr.)

pikkukolmonen

Täältä tullaan näillä näkymin paikalle ja rekrytointikampanjan tuotoksena nyt jo kaksi uutta potentiaalista nousevaa kykyä on lupautunut paikalle.. Nyt kaikki Keski-Uusimaalaiset aktiivisesti paikalle pistämään asioita ruotuun.
"Banaanit ja lakritsat lopussa - juhlat on ohi"

Lumina

Minäkin ehdottomasti paikalla, merkkasin kalenteeriin jo Jäken kerhosta kotiuduttuani. :)

Meillä oli muuten ajatuksena, että tavattaisiin aina joka kuukauden ensimmäinen lauantai.

Eino P. Keravalta

HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Kalevi Soilander

Melko varmasti tulen paikalle.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Lumina

Muistakaa huomenna 6.10.2012 klo 17.00 KUUMA-hommakerho Keravalla!

Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle. Mä tuon siskon todennäköisesti mukanani.  :)

Eino P. Keravalta

Quote from: Lumina on 05.10.2012, 12:46:23
Muistakaa huomenna 6.10.2012 klo 17.00 KUUMA-hommakerho Keravalla!

Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle. Mä tuon siskon todennäköisesti mukanani.  :)

Juu, kaikki paikalle siskoja, broideja, setiä, tätejä ja serkkuja myöden!

Ja jos joku ei tiedä, Keski-Uudenmaan kunnat muodostavat KUUMA-nimisen yhteistyöelimen, jonka nimi muistaakseni tulee sanoista Kohti Uutta Uljasta Maahanmuuttovapaata Aluetta.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Lumina

Keski-Uudenmaan ensimmäisessä kerhossa sovimme alustavasti seuraavaksi tapaamiseksi lauantain 10.11.2012. Paikkana olisi tällä kertaa Järvenpää. Pidetäänkö tästä kiinni?

Edellinen Järvenpään kerho pidettiin Koronassa (sijaitsee kävelykadulla). Olisiko sama paikka ja kello 18.00?

Martti Munne

Mulle sopii. Siis kerhoillaan Koronassa 10.11. klo 18 alkaen.
"Kaupungit oppivat korkeiden muurien ja sotalaivojen rakentamisen vihollisiltaan, eivät ystäviltään. Tämä opetus pelastaa heidän lapsensa, kotinsa ja omaisuutensa."

Eino P. Keravalta

Quote from: Martti Munne on 31.10.2012, 10:50:57
Mulle sopii. Siis kerhoillaan Koronassa 10.11. klo 18 alkaen.

Muistakaahan tämä tärkeä päivämäärä.

Itse tulen paikalle, mikäli Allah suo.

Lumina

Ehdottomasti oon tulossa, vaikka pää kainalossa. Muutamaa ihmistä oon rekrytoinut paikalle. Toivottavasti tulevat. :D

Martti Munne

Joudun valitettavasti jättämään kerhoilut väliin huomenna.

pikkukolmonen

Mie tuun huomenissa Koronaan, joten pois tieltä risut ja männynkävyt..yritän houkutella jonkun uudenkin megeen. Joten nähdäänpäs siellä kaikki kynnelle kykenevät!
"Banaanit ja lakritsat lopussa - juhlat on ohi"

Eino P. Keravalta

Joudun lauantaina töihin, en ikäväkseni pääse osallistumaan ihanaan ja lämminhenkiseen tapaamiseen, joka siis osaltani siirtyy johonkin muuhun ajankohtaan. Lisäksi myös Martti ja Kalevi laittoivat textaria, että heilläkin on este. Mutta iloista iltaa mielenkiintoisen keskustelun merkeissä teille muille. Kyllä me vielä nähdään! Varmasti!

Lumina

Ollaanpas valittu huono päivä, koitetaan joulukuun alkupuolelle sopia parempi ajankohta.

Onneks Pikkukolmonen on edes aikasemmilta kerroilta paikalla. Toivottavasti saadaan paljon uusia naamoja paikalle. :)

Eino P. Keravalta

QuoteOllaanpas valittu huono päivä

Päivä on ihan hyvä, mutta minä olen huono ihminen.

Lumina

Kerhoiltiin pikkukolmosen kanssa kahdestaan silloin reilu viikko sitten.  :o

Alustavasti puhuttiin, että seuraavan kerran voitaisiin tavata lauantaina 15.12.2012. Miltäs kuulostais? Oisko paikkana vuorostaan Kerava?

Eino P. Keravalta

Quote from: Lumina on 23.11.2012, 14:11:47
Kerhoiltiin pikkukolmosen kanssa kahdestaan silloin reilu viikko sitten.  :o

Alustavasti puhuttiin, että seuraavan kerran voitaisiin tavata lauantaina 15.12.2012. Miltäs kuulostais? Oisko paikkana vuorostaan Kerava?

Kysyn, sopiiko se ehdonalaisen valvojalleni.

Martti Munne

Yritän päästä paikalle.

Lumina

Miltäs muilla näyttää, pääseekö kukaan paikalle? Ja olisiko ehdotuksia monelta aloitellaan?

Eino P. Keravalta

Quote from: Lumina on 11.12.2012, 21:55:39
Miltäs muilla näyttää, pääseekö kukaan paikalle? Ja olisiko ehdotuksia monelta aloitellaan?

Voisin tunniksi, pariksi tulla moikkaamaan. Mutta ehkä joskus iltakasin tienoilla. Olisiko Revanssi hyvä, mikäli ne enää ottavat minua sinne sisään?

Lumina

Mulla ei ole mitään erityistä aikataulua huomiselle, mutta ollaan systerin kanssa lähdössä liikenteeseen. Tokikaan ei kahdestaan lähdetä Keravalle kerhoilemaan.

Miltäs Martilla ja Kalevilla näyttää?

Eino: Jos muut eivät ole tulossa, mutta kaipaat kahta upeaa neitosta seuraksesi (emme kerro ehdonalaisvalvojallesi), niin laita mulle huomenna viestiä. Laitan sulle YV:llä numeron.

PS. Täältä böndeltä tulee busseja sen verran huonosti, että meille paras aloitusaika olisi joko klo 17, 18 tai 21. 

Lalli IsoTalo

Quote from: Eino P. Keravalta on 14.12.2012, 19:43:46
... mikäli ne enää ottavat minua sinne sisään?

Kerro toki lisää!  :P
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Eino P. Keravalta

Quote from: Lalli IsoTalo on 14.12.2012, 20:05:55
Quote from: Eino P. Keravalta on 14.12.2012, 19:43:46
... mikäli ne enää ottavat minua sinne sisään?

Kerro toki lisää!  :P

E.

:facepalm: :o ??? :P :-[ :-X

PS: Joo, viesteillään huomenissa.

PS: Lallikin on tervetullut joukkoon tummaan.

Eino P. Keravalta

No nih, Kotkanpesä Kerava kutsuu Nuivien Planeettaa! Kaikki kynnellekykenevät nuiva-armeijan rakkauspuhujat komentosillalle välittömästi ja valmistautumaan massiiviseen joukkotapaamiseen tänä iltana Keravalla!

Eino P. Keravalta

Ei suvaita saa, ei mokuttaa saa, Eino voi tulla ikkunan taa!

Martti Munne

Tulen kahdeksan jälkeen Revanssiin.

Eino P. Keravalta

Quote from: Martti Munne on 15.12.2012, 18:31:33
Tulen kahdeksan jälkeen Revanssiin.

Siinä näyttää mies tervettä esimerkkiä nuorisolle! Hyvä, Martti!

Lumina

Juttelin äsken Pikkukolmosen kanssa. Oisko ens lauantaina (12.1.2013) kerho? Vuorossahan ois Järvenpää ja Korona on pariin kertaan todettu hyväksi paikaksi.

Mulla tulee busseja huonosti eli oisin joko 16.30 tai 20.30 paikalla...

LISÄYS: Ollaan alustavasti puhuttu klo 16.30. Jos ei vastustusta ilmene, niin tapaamme silloin!

Lumina

Einon kanssa sovimme, että helmikuun kuumakerho pidetään tämän viikon lauantaina 23.2.2013 Järvenpään Koronassa.

Onko ehdotuksia monelta tapaamme? Mulle ois (taas) sopivin aika joko 16.30 tai 20.30, mutta muuhunkin aikaan onnistunee.