News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Pikavippien korot

Started by Sour-One, 06.09.2012, 18:36:14

Previous topic - Next topic

Mursu

Quote from: ekto on 10.09.2012, 09:48:13
Quote from: ElinaElina on 08.09.2012, 01:35:31
Olen mieheni kanssa ottanut kuusi kertaa 100-200 euron pikavipin ja systeemi oli tosi hyvä. Sopi meidän silloisiin tilanteisiin mainiosti. Niillä sai vältettyä luottotietojen menemisen ja kerran auton pois korjaamolta.

Eikö luottokortti olisi kätevämpi? Toimii saman tien maksaessa ja vasta kuukauden lainaamisen jälkeen tulee reilulla 10% vuosikorolla kuluja. Jos pystyitte pikavipin kuittaamaan parissa viikossa, olisitte saaneet kortilla kyseisen lainan kuluitta. Yleensä palvelusta ei tarvitse muutenkaan maksaa mitään jos sattuu olemaan pankista muitakin tuotteita, kuten asuntolainaa.

Kaikki eivät saa luottokorttia vaikka haluaisivat. Toisaalta jos pikavipit saisivat henkilön ongelmiin, luottokortti olisi pahin asia mitä hankkia. On totta, ettei juuri kannata laskuja maksella pikavipeillä. Maksuista voi sopia tai vain venyttää. Nykysääntöjen mukaan makuista ei saa muistuttaa ennen kuin on kulunut kaksi viikkoa ja jos muistuttavat niin sekin on vain viitosen verran. Tarkkana kannattaa lähinnä olla velkojen lyhennyksistä ja vuokrasta.

Jaska Pankkaaja

Ei kun hlö-kohtainen konkurssi mahdolliseksi niin jopa loppuisi PA porukalle vippailu.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

törö

Liivijengeiltäkin saa lainaa paremmalla korolla kuin pikavippifirmoilta ja ne myös katsovat vähän kenelle lainaavat.

Sour-One

Quote from: törö on 10.09.2012, 14:00:48
Liivijengeiltäkin saa lainaa paremmalla korolla kuin pikavippifirmoilta ja ne myös katsovat vähän kenelle lainaavat.

Lainaako liivijengi satasen kuukaudeksi reilun neljän euron korolla?

Sour-One

Quote from: Nuivanlinna on 10.09.2012, 16:36:27
Quote from: Sour-One on 10.09.2012, 16:30:18

Voi olla hyvin mahdollista. Takaisinmaksupäivän kalja tuo 4 euroa!

En nyt satu tietämään ketään liivijengiläistä, mut sähän voisit lainata mulle satasen kuukaudeksi reilun neljän euron korolla. Lupaan maksaa takaisin. Ihan varmasti!

Sour-One

Quote from: Nuivanlinna on 10.09.2012, 16:42:25
Quote from: Sour-One on 10.09.2012, 16:39:39
Quote from: Nuivanlinna on 10.09.2012, 16:36:27
Quote from: Sour-One on 10.09.2012, 16:30:18

Okei. Mull on varmaan taas rahat lopussa kuun lopulla. Hyvän tilin teet!
Voi olla hyvin mahdollista. Takaisinmaksupäivän kalja tuo 4 euroa!

En nyt satu tietämään ketään liivijengiläistä, mut sähän voisit lainata mulle satasen kuukaudeksi reilun neljän euron korolla. Lupaan maksaa takaisin. Ihan varmasti!

Voisin vaikka lainatakin.

Alkuasukas

Neljään euroon sisältyy se että sinä toimitat rahan minulle omalla kustannuksellasi.
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Sour-One

Quote from: Alkuasukas on 10.09.2012, 17:12:05
Neljään euroon sisältyy se että sinä toimitat rahan minulle omalla kustannuksellasi.

Juu ja pitää muistaa maksaa verottajalle osansa.

Lisäys: ja tuolla sitten pitäisi hankkia elantonsa. Luottotiedotkin pitäisi tarkastaa (mitä maksanee?). Montakohan pikavippiä päivässä pitäisi myöntää kahden tonnin bruttopalkkaan?

Sour-One

Quote from: Nuivanlinna on 10.09.2012, 18:54:48
Quote from: Sour-One on 10.09.2012, 17:17:12
Quote from: Alkuasukas on 10.09.2012, 17:12:05

Juu ja pitää muistaa maksaa verottajalle osansa.

Lisäys: ja tuolla sitten pitäisi hankkia elantonsa. Luottotiedotkin pitäisi tarkastaa (mitä maksanee?). Montakohan pikavippiä päivässä pitäisi myöntää kahden tonnin bruttopalkkaan?

Juu, alepan kassalta saa kympin tunti bruttona (eläkekuluineen 15 euroa). neljästä eurosta kun ottaa ensin firman kulut pois, niin aika monta lainaa saa tunnissa myöntää että pääsee samalle tienestille.

Jos ei 4 euroa per satanen riitä, niin menee sitten Alepan kassalle tienaamaan lisää!