News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2012-09-06 ILKKA: Vuoden pakolaisnaisen poliittista toimintaa rajoitetaan

Started by Bigger-John, 06.09.2012, 20:14:45

Previous topic - Next topic

FadeAway

Ilta-sanomissa oli juttu "julkkisehdokkaista" ja ehdolla on monta entistä pakolaisnaista. Miksi ihmeessä tätä pitää rajoittaa?
Jos vuoden pakolaisnainen valitaan politiikkaan hän luopuu "kruunustaan".

Esim. Nasima Razmyar on vaikuttanut ihan fiksulta neidiltä. Ei mua yhtään haittaa jos valtuustoissa tai eduskunnassa olisi maahanmuuttajataustaisia vaikuttajia. He varmaan parhaiten tietävät tilanteen, hyvässä ja pahassa.
On paljon vaikeampi purkaa syntynyttä ongelmaa, kuin ennaltaehkäistä se.

MW

Quote from: FadeAway on 08.09.2012, 00:34:03
Ilta-sanomissa oli juttu "julkkisehdokkaista" ja ehdolla on monta entistä pakolaisnaista. Miksi ihmeessä tätä pitää rajoittaa?
Jos vuoden pakolaisnainen valitaan politiikkaan hän luopuu "kruunustaan".

Esim. Nasima Razmyar on vaikuttanut ihan fiksulta neidiltä. Ei mua yhtään haittaa jos valtuustoissa tai eduskunnassa olisi maahanmuuttajataustaisia vaikuttajia. He varmaan parhaiten tietävät tilanteen, hyvässä ja pahassa.

No joo. Ja sitten minun äveriäät, yhteiskuntarahoitteiset taustavoimani kehittävät "vuoden jöötimies" -valinnan, jossa olen luonnollinen voittaja. Taustavoiman agendan mukaisesti "jöötimies" on lausuntoautomaattina kaikissa medioissa ja puffattuna ja fluffattuna  varsinkin YLEssä jöötimiesten asioista. Ja yllätys yllätys, ehdokkaana.

Köyhät tyytyy kunnalliseen, jöötimies for president!!11!1!

EDIT: No mistä nämä taustavoimat sitten tulevat? Suomessa on tavaton usko siihen, että ainoastaan akateeminen loppututkinto on oikea asia. Valitettavasti ihmiset ovat yhtä tyhmiä kuin ennenkin, joten humanistisille aloille keksitään yhä uusia höpsismejä luusereille, näistä sitten systeemiin ujuttautuneet höpsismin yo:t palkkaavat toimistoihinsa lisää höpsismin ylitarkastajia.

Ei tule kestämään, höpsismi on huono vientituote.