News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2012-07-30 HS: Itiksen kävijämäärä lähtenyt selvään laskuun

Started by rähmis, 30.07.2012, 08:32:32

Previous topic - Next topic

Punaniska

Quote from: Ulkopuolinen on 30.07.2012, 12:48:05

Tässä maassa on tapahtunut viime vuosina monta kovan luokan käännettä. Epäjärjestyksessä lueteltuna noita tärkeitä käänteitä:
- Scriptan suosio ja Halla-ahon nousu julkisuuden henkilöksi.
- Virkkusen potkut Hesarista.
- Jytky.
- Arvolipilaarisiiven tappio Kepussa.

Saiko Virkkunen tosiaan potkut? Kuitenkin syntynyt -48, eli eläkeikäinen jo.

Mitä tuohon heräämiseen tulee, niin Itiksen alamäki ja etnisnotkujat yhtenä alamäen syynä on sellainen asia, että siihen ei auta Biaudetin tai Thorssin ylemmyydentuntoinen syyttely. Tyhmä kansa ei taaskaan ymmärrä, mutta sitä on paha vetää tilille tällä kertaa.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Eino P. Keravalta

Yllämainitusta HS:n pääkirjoituksesta:

QuotePie­ni­kin ajat­te­le­ma­ton uu­dis­tus saat­taa muut­taa kau­pun­ki­lai­sil­le tär­keän kaup­pa­pai­kan hen­gen ko­ko­naan vää­räk­si.

En kutsuisi hallitsematonta ja haitallista massamaahanmuuttoa, joka muuttaa koko Suomen historian ja demografian "pieneksi ajattelemattomaksi uudistukseksi".
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Khalifatta

QuoteEi mun tulis mieleenikään lähteä johonkin Jumboon tai Selloon ostoksille vaikka kiesi onkin tossa

Aivan loistavaa, mutta suuri maksava asiakaskunta ei valitettavasti ihan noin ajattele. Trendi on ollut jo vuosia toisenlainen: maksavat autoilevat (lapsiperheet) ovat lähes tyystin kadonneet. Väki on korvautunut mustakaavuilla ja turhan notkujilla. Joka taas ajaa loputkin maksavat tiehensä, kuten MikkoAP tuossa osuvasti ilmaisikin.

Tämän kesän selvä trendi on ollut musulmaanien joukkorynnäkkö ja muualta Suomesta tulleiden joukkokato. Sattumaako?
(ot:na:  mustakaapuja, jopa kantisnaisina, on tänä vuonna ollut ensimmäistä kertaa runsaasti "näytillä" - samoin hunnutettuja pikkulapsia)

Lupulle: kannatta jo ruveta katselemaan vaihtoehtoista shoppailupaikkaa. Itiksen remontin tarkoitus on tehdä kauppakeskus (Pietarista tuleville) varakkaille. Kaikki lähiympäristöä palvelevat liikkeet (ja lähiasukkaat) tullaan poistamaan. Tuon aikaisemmin mainitun Lidlin (kuin myös Tarjoustalon) kohtalot ovat kyllä sinetöidyt.

Tulette näkemään kyllä kokolailla erilaisen kauppakeskuksen, mikäli suunnitelmat aiotaan viedä läpi. Uskon, että tässä kuviossa ei varsinaisille ja lähikantiksille ole kovin suurta roolia varattu...

QuoteItäkeskus nyt vain alkaa olla vanhentunut, ei niin kätevällä paikalla oleva ostoskeskus, joka on vähän ahtaan oloinen eikä taida tarjota edes ihan niin monipuolista valikoimaa kauppoja

"vanhentunut" oli ainoa adjektiivi, mikä tuossa lauseessa piti paikkansa.

"Toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus." - Rikoskomisario J. Kiiskinen

JJohannes

Quote from: Kaptah on 31.07.2012, 07:29:38
Itäkeskus nyt vain alkaa olla vanhentunut, ei niin kätevällä paikalla oleva ostoskeskus, joka on vähän ahtaan oloinen eikä taida tarjota edes ihan niin monipuolista valikoimaa kauppoja.

Tämä johtuu siitä, että nykyinen "asiakas"kunta on kiinnostunut lähinnä Alkosta, baareista, kolikkopeleistä, halpahalleista, kirpputoreista, etnisistä maustebasaareista, idän muovikrääsästä, ghettokauneussalongeista ja kebabista sekä S-marketin halvoista riisisäkki-, lenkkimakkara- ja kaljatarjouksista. Näin ollen Itäkeskuksesta on hävinnyt valtava määrä laadukkaampia tuotteita tarjoavia liikkeitä ja siellä on jäljellä lähinnä edellämainittuja. Liiketiloja Itäkeskuksessa on paljon enemmän kuin Sellossa tai muualla joten siellä voisi olla monipuolisesti kauppoja.

Samaten nuhjuisuutta ja vanhetuneisuutta on edistänyt se, että tiloissa hengailee juoppoja, narkkareita ja nuorisojengejä.
Ei ole turhia päiviä, tai jos on, on koko elämä.

Eino P. Keravalta

QuoteItiksen remontin tarkoitus on tehdä kauppakeskus (Pietarista tuleville) varakkaille.

Varmaan näin, mutta ei se estä mustakaapuja notkumasta paikalla. Eiköhän se Id-juhlinta jatku vuodesta toiseen kasvavin osaanottajamäärin. Ainoa keino pitää mustakaavut poissa varakkaiden pietarilaisten tieltä on häätää mustakaavut muualle lähimmältä 20 kilometrin säteeltä ja mieluiten tietenkin kotiin Mogadishuun saakka. On naiivia kuvitella, että voimme ensin raahata maahamme ongelmia ja sitten välttyä niiltä mielemme mukaan.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Aallokko

Itiksessä on jännä taika. Jos sinne menee heti aamusta, ollaan Suomessa - ihmiset ovat tavallisia suomalaisia, mitä nyt yksittäinen aasialainen on saattanut osua joukkoon. Mutta kun Itikseen menee iltapäivällä tai illalla, ollaankin - simsalabim - Afrikan sarvessa: kaavut, älämölö, tumma hipiä hallitsevat näkymiä. Aamulla paikka on taas muuttunut Suomeksi. Magiaa?

Leijona78

Itistä rempataan, koska siitä "halutaan tehdä Suomen paras/viihtyisin kauppakeskus". Se taas ei onnistu remppaamalla ja nimeä vaihtamalla vaan ensin pitäisi vaihtaa siellä kävijät, mikä taas ei onnistu. Siellä notkuvat mustakaavut tuovat mieleen halvan basaarin. Ja "Itiksen" alamäki jatkuu rempasta huolimatta, sääli niitä rahoja joita tuonnekin käytetään ja ihan turhaan.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Eino P. Keravalta

Lupu(kulkuri)

Quote from: Khalifatta on 31.07.2012, 10:14:03
QuoteEi mun tulis mieleenikään lähteä johonkin Jumboon tai Selloon ostoksille vaikka kiesi onkin tossa

Aivan loistavaa, mutta suuri maksava asiakaskunta ei valitettavasti ihan noin ajattele. Trendi on ollut jo vuosia toisenlainen: maksavat autoilevat (lapsiperheet) ovat lähes tyystin kadonneet. Väki on korvautunut mustakaavuilla ja turhan notkujilla. Joka taas ajaa loputkin maksavat tiehensä, kuten MikkoAP tuossa osuvasti ilmaisikin.

Tämän kesän selvä trendi on ollut musulmaanien joukkorynnäkkö ja muualta Suomesta tulleiden joukkokato. Sattumaako?
(ot:na:  mustakaapuja, jopa kantisnaisina, on tänä vuonna ollut ensimmäistä kertaa runsaasti "näytillä" - samoin hunnutettuja pikkulapsia)

Lupulle: kannatta jo ruveta katselemaan vaihtoehtoista shoppailupaikkaa. Itiksen remontin tarkoitus on tehdä kauppakeskus (Pietarista tuleville) varakkaille. Kaikki lähiympäristöä palvelevat liikkeet (ja lähiasukkaat) tullaan poistamaan. Tuon aikaisemmin mainitun Lidlin (kuin myös Tarjoustalon) kohtalot ovat kyllä sinetöidyt.

Tulette näkemään kyllä kokolailla erilaisen kauppakeskuksen, mikäli suunnitelmat aiotaan viedä läpi. Uskon, että tässä kuviossa ei varsinaisille ja lähikantiksille ole kovin suurta roolia varattu...

QuoteItäkeskus nyt vain alkaa olla vanhentunut, ei niin kätevällä paikalla oleva ostoskeskus, joka on vähän ahtaan oloinen eikä taida tarjota edes ihan niin monipuolista valikoimaa kauppoja

"vanhentunut" oli ainoa adjektiivi, mikä tuossa lauseessa piti paikkansa.

Onko sulla, Khalifatta, virman pitäjänä tietoa mitkä sieltä lähtee ja mitä tulossa?
Jossain kirjoitettiin muotiliikkeistä ja täälläkin pietarilaisista miljonääreistä.
Koska cittari mahdetaan purkaa ?

Khalifatta

QuoteOnko sulla, Khalifatta, virman pitäjänä tietoa mitkä sieltä lähtee ja mitä tulossa?
Jossain kirjoitettiin muotiliikkeistä ja täälläkin pietarilaisista miljonääreistä.

Varmaa tietoa ei ole, arveluja kylläkin. Jotain tämänsuuntaista on suunnitteilla: http://www.kluuvi.fi/#home

Notkujien vetovoimatekijöitä on jo osittain ajettu alas. Ja taatusti tullaan vielä voimallisemmin ajamaan. Tämä on se strategia, millä asiakaskunta kuvitellaan vaihtuvan. Voi osittain olla tottakin.
Minun on vaikeaa kuvitella mitään muuta potentiaalista markkina-aluetta, kuin Pietari. Sieltä uskoisin asiakkaat haalittavan. Kyllä vajaasta 5 miljoonasta jokunen varakas onistuttaneen Itikseenkin houkuttelemaan...
Hotellia ja kylpylääkin on kaavailtu. Ja uusia avarampia sisääntuloja jne. 

Cittaria ei pureta, vaan laajennetaan. Paikkahan on Keskon (aina Hansasillan Cittarin puoleiseen päähän). Wereldhaven omistus alkaa taas Hansasillan Itiksen puolelta. Itse silta kuuluu Helsingin kaupungille (muistaakseni). Aika sekavaa siis.

Monethan ovat ihmetelleet, miksi siltaa ei rakennettu Piazzan päästä Prismaan. Tällaistahan jossain vaiheessa kaavailtiin. Maksajasta vaan tuli kinaa ("tekö sen maksatte?" oli kauppakeskuksen kommentti yrittäjille...). (meni nyt vähän ot:ksi)
"Toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus." - Rikoskomisario J. Kiiskinen

Jukka Wallin

Quote from: Khalifatta on 31.07.2012, 12:55:03
QuoteOnko sulla, Khalifatta, virman pitäjänä tietoa mitkä sieltä lähtee ja mitä tulossa?

Varmaa tietoa ei ole, arveluja kylläkin. Jotain tämänsuuntaista on suunnitteilla: http://www.kluuvi.fi/#home

Notkujien vetovoimatekijöitä on jo osittain ajettu alas. Ja taatusti tullaan vielä voimallisemmin ajamaan. Tämä on se strategia, millä asiakaskunta kuvitellaan vaihtuvan. Voi osittain olla tottakin.
Minun on vaikeaa kuvitella mitään muuta potentiaalista markkina-aluetta, kuin Pietari. Sieltä uskoisin asiakkaat haalittavan. Kyllä vajaasta 5 miljoonasta jokunen varakas onistuttaneen Itikseenkin houkuttelemaan...
Hotellia ja kylpylääkin on kaavailtu. Ja uusia avarampia sisääntuloja jne. 

Cittaria ei pureta, vaan laajennetaan. Paikkahan on Keskon (aina Hansasillan Cittarin puoleiseen päähän). Wereldhaven omistus alkaa taas Hansasillan Itiksen puolelta. Itse silta kuuluu Helsingin kaupungille (muistaakseni). Aika sekavaa siis.

Monethan ovat ihmetelleet, miksi siltaa ei rakennettu Piazzan päästä Prismaan. Tällaistahan jossain vaiheessa kaavailtiin. Maksajasta vaan tuli kinaa ("tekö sen maksatte?" oli kauppakeskuksen kommentti yrittäjille...). (meni nyt vähän ot:ksi)

Hyvä että eivät tehneet. Saisivat rakentaa muurin ja Natolankaa päälle
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Khalifatta

QuoteHyvä että eivät tehneet. Saisivat rakentaa muurin ja Natolankaa päälle

Tuon kun olisit pari vuotta takaperin esittänyt Piazzan pään yrittäjille, sinut olisi siltä istumalta lynkattu. Nythän asia ei enää ole ajankohtainen, kun Stocka valtaa koko Piazzan. Menee kahvilanotkujilta päiväkerho.  ;)

Jukka Wallin

Pitää kait kiertää itis sen jälkeen kun Ramandan loppuu parinviikon jälkeen, Rax taitaa olla täysi ja mäkkärin edessä velloo "musta meri".
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Khalifatta

QuotePitää kait kiertää itis sen jälkeen kun Ramandan loppuu parinviikon jälkee

Suosittelen! Sitä tulevaa sirkusta on järkyttävää seurata!  :facepalm:

Lupu(kulkuri)

Aikamoinen myllerrys juu.
Tossa kun miettii tarkemmin, niin aika harvoin nykyään tulee kyllä siellä varsinaisen kauppakeskuksen puolella käytyä. Lähinnä cittarissa, ja divarissa. Joskus Anttilan tarjouslevyt tulee tsekattua.
Ärsyttävin mesta on se Hesburgerin risteys, mihin jengi parkkeeraa ittensä ja alkaa kokoustamaan siinä; usein he, jotka käyttävät sandaalien kanssa tummansinisiä sukkia ja tummansinisiä prässibyysia jauhavat siinä. Toinen oli siellä ylhäällä se tasanne, minne pääsee sen kahvilan viereisillä liukuportailla - voi sitä räpin rytkettä. Se on kyllä rauhoittunut viime aikoina.
Hansasilta on ihan kapisessa kunnossa: jos se on kaupungin hallinnassa/omistuksessa, niin huonosti ovat hoitaneet omaisuuttaan, porukka kompuroi kun laatat irtoo lattiasta.
Olen ymmärtänyt, että cittari poistettais kokonaan ja paikalle tulisi just leffateattereita ja hotelli. Hotelli tietenkin olisi kauempaa tuleville OK pystytys. Cittarin nykyisen parkkipaikan alle autohalli ja myös lähikiinteistöjen parkkipaikkoja ja päälle sit noi em:t + asuntoja.
Olen optimisti uuden kauppakeskuksen suhteen.

Ramadaralli alkaa taas, jep !  :-[

MattiL

Minua ei kyllä ole häirinnyt monikulttuurisuus Itiksessä, kun olen jonkin kerran siellä käynyt. Ehkä se johtuu siitä, etten ole rasisti.

Alkuasukas

Quote from: MattiL on 31.07.2012, 17:56:43
Minua ei kyllä ole häirinnyt monikulttuurisuus Itiksessä, kun olen jonkin kerran siellä käynyt. Ehkä se johtuu siitä, etten ole rasisti.
Lapsenomainen ja siten poikkeuksellisen virkistävä kukkahattuilu. Annan kolme pistettä.
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Ksenofobi

Ja entistä parempihan se paikka on sinulle tulevaisuudessa, kun rasistiset asiakkaat häipyvät sieltä.

Ernst

Ei minuakaan se monikulttuurisuus ole häirinnyt  mutta häiriökäyttäytyminen kylläkin. En näet ajattele kävellessäni kulttuurikysymyksiä.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Eino P. Keravalta

En usko reaktiosi johtuvan siitä.

Minäkään nimittäin en ole rasisti, ja juuri siksi minua häiritseekin suomalaisten vähittäinen ahtaalle joutuminen Itiksessä. En nimittäin halua mitään rotua sorrettavan, ja rotusortoa pahimmillaan on se, että jokin kansa joutuu omassa maassaan tielle, joka johtaa sen vähemmistöksi näivettymiseen ja sen arvojen, kielen ja kulttuurin kuristamiseen. Jokaisella kansalla on oikeus elää omassa tilassaan, omassa maassaan, ja Itiksen viime vuosien kehitys ei tuota luonnollista ihmisoikeutta kunnioita vähääkään, vaan edustaa rasismia ja ihmisoikeusrikkomusta suomalaisia kohtaan.

Khalifatta

QuoteMinua ei kyllä ole häirinnyt monikulttuurisuus Itiksessä, kun olen jonkin kerran siellä käynyt. Ehkä se johtuu siitä, etten ole rasisti

Korjaisin tuon viimeisen sanan sanalla: "yrittäjä"

hammerzeit

Tuolla hesarin kommenteissa joku selitti sitä "Varissuon itäkeskukseen palkattiin maahanmuuttajataustaisia vartijoita ja kaikki ongelmat loppuivat" -settiä. Olen itse asioinut tuolla Varissuon itiksessä useita kertoja viikossa ja kaikki vartijat ovat nykyään suomalaisia, eli mitähän lie tapahtunut niille maahanmuuttajavakseille, joita siellä tosiaan noin vuosi sitten oli.
A war is easily won if your enemy does not know he is fighting.

Darvi

Ehkä tai ehkä se johtuu siitä, että olet rasisti. Eikö olisi kuitenkin rakentavan keskusteluilmapiirin kannalta parempi, ettei heiteltäisi tuollaisia perusteettomia vihjauksia? Minuakaan ei muutamilla käyntikerroilla ole häirinnyt monikulttuurisuus itäkeskuksessa, vaikken usko kaikkien rotujen olevan täysin samanarvoisia.

Aallokko

Hesarin ja Taloussanomien Itis-uutisen ympärillä käyty kommentointi osoittaa, että jokin sivu on kääntynyt. Ihmisiä - tavallisia matteja ja maijoja - ärsyttää suunnattomasti seurata kustantamaansa "Maailma kylässä 24/7" -kokeilua, etnografista sirkusta, jossa ei ole päätä eikä häntää ja jonka pyörteissä kantasuomalainen tuntee olonsa vieraaksi ja huonovointiseksi. He sanovat tämän suoraan eikä heidän näkemyksiään voi enää painaa kannen alle.

Itis on mikä on: näyteikkuna hulluudesta ja aikapommista. Jos Itiksellä on jokin myönteinen funktio, se on toimia herättäjänä. Tilannetta ei ole enää helppo korjata, mutta se ei ole vielä mahdotonkaan.

Kaikkein tehokkain keino tyhjentää Itis ja koko Suomi maailmansivun helppohiippareista on sulkea taikaseinä.

Nuivake

Quote from: Aallokko on 31.07.2012, 20:11:46

Kaikkein tehokkain keino tyhjentää Itis ja koko Suomi maailmansivun helppohiippareista on sulkea taikaseinä.

Juuri näin. Tästä syystä odotan tulevaa talouden todellista romahtamista kuin lehmä kevättä.
Loppuu notkuminen ja alkaa elämäntapapummeillekin työ kuin työ kelpaamaan, kun kaukalo keittiönpöydällä tyhjenee.
Saamme (viimein) myös arvostuksen elämän oikeasti tärkeisiin asioihin takaisin.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Pakkoanonyymi

Quote from: Punaniska on 31.07.2012, 09:41:03
Quote from: Ulkopuolinen on 30.07.2012, 12:48:05

Tässä maassa on tapahtunut viime vuosina monta kovan luokan käännettä. Epäjärjestyksessä lueteltuna noita tärkeitä käänteitä:
- Scriptan suosio ja Halla-ahon nousu julkisuuden henkilöksi.
- Virkkusen potkut Hesarista.
- Jytky.
- Arvolipilaarisiiven tappio Kepussa.

Saiko Virkkunen tosiaan potkut? Kuitenkin syntynyt -48, eli eläkeikäinen jo.

Ei saanut.

valkka

Soitin kaverille Raumalle ja sanoin, "arvaa missä olen". Ohi kävelee:

neekeri, neekeri ,valkoinen, ryssä, ryssä, pualineekeri, valkoinen, neekeri, mustalainen, säkkiämmä... 8 islamistin lauma... vartija, neekeri...

raumalainen siihen että Pariisissako? Sanoin että ei, vaan Itiksessä.

Khalifatta

QuoteHesarin ja Taloussanomien Itis-uutisen ympärillä käyty kommentointi osoittaa, että jokin sivu on kääntynyt. Ihmisiä - tavallisia matteja ja maijoja - ärsyttää suunnattomasti seurata kustantamaansa "Maailma kylässä 24/7" -kokeilua, etnografista sirkusta, jossa ei ole päätä eikä häntää ja jonka pyörteissä kantasuomalainen tuntee olonsa vieraaksi ja huonovointiseksi. He sanovat tämän suoraan eikä heidän näkemyksiään voi enää painaa kannen alle

Joo, katselin myös kommentointia ja täytyy sanoa, että asiakkaamme ovat valittaneet samasta asiasta. Tietyt porukat saa aikaan maksavien asiakkaiden väistymisen. 

Kaarin M

Quote from: M on 31.07.2012, 18:27:09

Ei minuakaan se monikulttuurisuus ole häirinnyt  mutta häiriökäyttäytyminen kylläkin. En näet ajattele kävellessäni kulttuurikysymyksiä.

Viime kerta Itiksen Lidilissä....kakarat juoksee, huutaa, näpelöi joka pakettia ja tuotetta, yksi yrittää rikkoa tyhjiöpakattuja kahvipaketteja hakkaamalla niitä polviinsa, toinen työntää joka ainoaa eteen tulevaa limpsapulloa suuhunsa, kolmas murskaa sipsejä pusseihin....kiljuntaa....käytävän tukkivat kaavutetut hyökkäysvaunuineen täysin sokeina pilttiensä riehunnalle. Ajattelen miksi en saa käyttää a:lla alkavaa sanaa noista ah niin suloisista lapsosista, nimittäin enää puuttuu että joku roikkuisi liaanista katossa. Äitinsä  "rupattelevat" kovaäänisesti keskenään, eivät väistele vaan tukkivat käytävät muilta asiakkailta.

Kuumassa kaupassa haisee vahva likainen mieskainalo, sisään astelee ukko pelkkä mekko päällään ja joku kangasmytty päässään, mieleen tulee  että mahtaako tuolla olla edes kalsareita jalassa mekkonsa kätköissä....maksan ostokseni ja inhoan hieman enemmän taas näitä joilta puuttuvat alkeellisemmatkin käytöstavat....

En enää asioi Itiksessä kuin Lidilissä, muut ostokset haen Jumbosta. Syynä Itiksessä maleksiva "asiakaskunta". Olen kyllästynyt kulkemaan Itiksen käytävillä väistellen päälle puskevia äitejä lastenvaunuineen, kyttääviä miehiä, mölyäviä laumoja,  haistelemaan hien, lian  ja liiallisen partaveden yhdistelmää.

Tänään ei saa uskoa
tänään täytyy unohtaa
tänään ei saa tuntea tuskaa
tänään täytyy diskossa persettä heiluttaa

Melbac

Quote from: valkka on 31.07.2012, 23:17:13
Soitin kaverille Raumalle ja sanoin, "arvaa missä olen". Ohi kävelee:

neekeri, neekeri ,valkoinen, ryssä, ryssä, pualineekeri, valkoinen, neekeri, mustalainen, säkkiämmä... 8 islamistin lauma... vartija, neekeri...

raumalainen siihen että Pariisissako? Sanoin että ei, vaan Itiksessä.
Unohdit ainakin virolaiset,kroatialaiset,bulgarialaiset ja kurdit.Välillä tuntuu ettei täällä päin enää muita kuin ulkomailta tulleita asukkaan.Toi että itiksessä on noita paljon aiheuttaa ainakin itselläni sen ettei sinne enää viitsi edes mennä kahville.:(

/edit
Muistan vielä ajan jolloin yksi suurimpia "ongelmia" itiksessä oli skeittarit jotka skeittasi rullaportaissa yms.On ajat vähän muuttuneet.:(

/edit2
Tuli muuten todettua että itiksen lidlissä joku käy avaamassa ja syömässä niitä ruokia suoraan hyllystä.Tuolla myöskin aika monta kertaa on mamut vain kävelleet kassan ohi "ostamatta" mitään.Myyjätkin tuntuvat noita kyttäävän normaalia enemmän.