News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2012-07-26 IL:Poika puristi nuorta naista takapuolesta ja löi häntä kasvoihin

Started by Aeon, 26.07.2012, 12:08:23

Previous topic - Next topic

Cotton Eyed Joe

Quote from: VH on 26.07.2012, 20:57:55
Muistetaanpas nyt kuitenkin poliisin antama ohjeistus ennen kuin ruvetaan harrastamaan itsepuolustusta

Unohdetaanpas nyt poliisin jakelemat itsemurha-ohjeet.
Länsimainen kulttuuriperintömme on parasta mitä tältä pallolta löytyy!

Emo

Quote from: Cotton Eyed Joe on 26.07.2012, 21:12:49
Muistetaanpas nyt kuitenkin poliisin antama ohjeistus ennen kuin ruvetaan harrastamaan itsepuolustusta

Unohdetaanpas nyt poliisin jakelemat itsemurha-ohjeet.

Minä ainakin ammun vaikka kärpästä tykillä, jos joku kimppuuni käy. Poliisin ohjeita voi muistella sitten rauhallisemmassa tilanteessa myöhemmin.

Marko M

QuotePoliisin mukaan suora väkivallan käyttö ei ole sallittua edes tilanteessa, jossa pyrkii suojelemaan itseään tai perhettään.

– Pitäisi käyttää vain passiivista väkivaltaa eli vetää ovi painokkaasti kiinni, kehottaa rikosylikonstaapeli Satu Värri.

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/206574/Avovaimoaan+suojellutta+epaillaan+pahoinpitelysta

Niih...kele...

Ja raiskaustilanteessa pitää vetää vetskari painokkaasti kiinni. Kele...

Säälittävä ääliö tuo poliisi.

Olen itse joutunut vuosia sitten hengenvaaraan kun aseistautunut mielipuoli hyökkäsi kimppuuni mutta selvisin tilanteesta niin kutsutulla "apinan raivolla" ja annoin paskiaiselle koulutusta koko rahan edestä. Jos olisin noudattanut tuon rikosylikonstaapeli Satu Värrin typerää ohjetta minut olisi tapettu.

VH

Quote from: Marko M on 26.07.2012, 21:17:27

QuotePoliisin mukaan suora väkivallan käyttö ei ole sallittua edes tilanteessa, jossa pyrkii suojelemaan itseään tai perhettään.

– Pitäisi käyttää vain passiivista väkivaltaa eli vetää ovi painokkaasti kiinni, kehottaa rikosylikonstaapeli Satu Värri.

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/206574/Avovaimoaan+suojellutta+epaillaan+pahoinpitelysta

Niih...kele...

Olen itse joutunut vuosia sitten hengenvaaraan kun aseistautunut mielipuoli hyökkäsi kimppuuni mutta selvisin tilanteesta niin kutsutulla "apinan raivolla" ja annoin paskiaiselle koulutusta koko rahan edestä. Jos olisin noudattanut tuon rikosylikonstaapeli Satu Värrin typerää ohjetta minut olisi tapettu.

Kerpele, et kai vaan rikkonut lakia?
"Paras tapa päästä eroon laittomasta maahanmuutosta on toki luoda riittävä määrä väyliä lailliselle maahantulolle."
Anni Sinnetännemäki

Cotton Eyed Joe

Quote from: Emo on 26.07.2012, 21:15:21
Poliisin ohjeita voi muistella sitten rauhallisemmassa tilanteessa myöhemmin.

Todennäköisesti saat itsepuolustuksesta pidemmät rapsut, kuin rikollinen olisi saanut onnistuessaan, mutta henkikulta on tallella.

Cotton Eyed Joe

Olis tullut yhteiskunnalle halvemmaksi: Yhdet hautajaiset ja jollekin pöpille 50 tuntia puiston haravoimista. Tietty miinuksena rikollisen maksuton oikeudenkäynti huippis-juristilla ja menetyksenä sinulta saamatta jäävät ylinopeussakot tulevilta vuosilta.

Emo

Quote from: Cotton Eyed Joe on 26.07.2012, 21:19:38

Todennäköisesti saat itsepuolustuksesta pidemmät rapsut, kuin rikollinen olisi saanut onnistuessaan, mutta henkikulta on tallella.

Niin. Kuolleena ei kovasti osaa iloita siitä, että eipähän ainakaan mitään tuomiota tullut itselleen itsepuolustuksella hankkineeksi.

Mursu

Koska tuossa nainen oli jo päässyt kotiin, ei itsepuolustustarvetta ollut. Ei itsepuolustustarkoituksessa saa mennä kodin ulkopuolelle tappelemaan. Toki miehen käytös vaikutti aika oudolta, jos rappuun asti seurasi, mutta tämä ei muuta asiaa. Poliisin sanoja on saatettu leikata pois asiayhteydestä.

Luotsi

Quote from: VH on 26.07.2012, 21:19:33

Niih...kele...

Jos joku jää kriittisellä hetkellä miettimään lakia, hänestä tulee jälleen yksi todiste Darwinin teorioiden toimivuudestä  ;)
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

Marko M

Quote from: VH on 26.07.2012, 21:19:33

Niih...kele...

Kyllä siinä niin taisi käydä ja sitten se hyökkääjä kävi inisemässä poliisilaitoksella mutta poliisit kai hautasivat paperit jonnekin, silloin Suomessa oli vielä oikeita poliiseja jotka ymmärsivät oikean ja väärän.

Cotton Eyed Joe

Quote from: Emo on 26.07.2012, 21:27:53

Niin. Kuolleena ei kovasti osaa iloita siitä, että eipähän ainakaan mitään tuomiota tullut itselleen itsepuolustuksella hankkineeksi.

Entäs jos Viimeisellä Tuomiolla Jahvetti kysyy, että "mitäs menit tapattamaan itsesi tyhmyyttäsi? Eikun alakertaan! Hissi on tuolla vasemmalla, ja alin kerros."

Cotton Eyed Joe

Quote from: Luotsi on 26.07.2012, 21:31:20
Jos joku jää kriittisellä hetkellä miettimään lakia, hänestä tulee jälleen yksi todiste Darwinin teorioiden toimivuudestä  ;)

...tai pääsee jäseneksi Darwin-seuraan, postuumisti+

Emo

Quote from: Cotton Eyed Joe on 26.07.2012, 21:32:48
Quote from: Emo on 26.07.2012, 21:27:53

Entäs jos Viimeisellä Tuomiolla Jahvetti kysyy, että "mitäs menit tapattamaan itsesi tyhmyyttäsi? Eikun alakertaan! Hissi on tuolla vasemmalla, ja alin kerros."

Tähän en osaa muuta sanoa kuin sen, että kristitylläkin on oikeus puolustaa itseään. Joskus jopa velvollisuus. Pelkällä toisen posken kääntämisellä ei itsepuolustusta ole tarkoitus hoidella.

Adolf Stege

Kaiken tärkeintä on kumminkin, ettei vaan rikota lakia. :flowerhat: Sehän tässä tärkeintä on. Kääntäkää sitä poskea nyt vaan!

Cotton Eyed Joe

Quote from: Emo on 26.07.2012, 21:36:53
Tähän en osaa muuta sanoa kuin sen, että kristitylläkin on oikeus puolustaa itseään. Joskus jopa velvollisuus. Pelkällä toisen posken kääntämisellä ei itsepuolustusta ole tarkoitus hoidella.

Juuri sitä tarkoitin! Temppeliherrojen perintö velvoittaa.

(http://suomenkuvalehti.fi/s/files/vanhat/library/images/arn5.JPG)

http://jumalasuomi.tripod.com/temppeliherrat.htm

VH

Quote from: Mursu on 26.07.2012, 21:30:45

Koska tuossa nainen oli jo päässyt kotiin, ei itsepuolustustarvetta ollut. Ei itsepuolustustarkoituksessa saa mennä kodin ulkopuolelle tappelemaan.

Minun käsittääkseni uutisessa lukee

QuoteKotiovelle päästyään nainen oli hälyttänyt avomiehensä apuun

siinä ei lue, että nainen olisi päässyt kotiin.

Ja miksi kotona ei voi olla itsepuolustustarvetta, loppuuko se kynnykselle?
"Paras tapa päästä eroon laittomasta maahanmuutosta on toki luoda riittävä määrä väyliä lailliselle maahantulolle."
Anni Sinnetännemäki

Le Chiffre

Quote from: iloinen marko on 26.07.2012, 13:23:52
Viimeksi kun kävin Helsingissä tällainen lauma yritti kähmiä muijaani vaikka oltiin vierekkäin, onneksi ei osunut, koska olisin joutunut ottamaan näiltä turpaani siinä tapauksessa. Näitä vastaavia juttuja kuulee frendeiltä jatkuvasti ja se saa miettimään, että pitääkö tuolla pääkaupunki seudulla oikeasti olla aina kättä pidempää mukana? Ihan ihmettelen miten tuolla edes joku viitsii asua, junasta hypätessä tuntuu, että astuu johonkin hervottoman kokoiseen junttikylään, jonka asukkiasta on 50% mustia tai muita darkyja, joilla ei ole mitään käytöstapoja.

Miten te pääkaupunkiseudun asukkaat kykenette viihtymään siellä, minä vaan kysyn?

Helsingissä ja muualla pääkaupunkiseudulla pystyy asumaan varsin hyvin, sillä pääosa ihmisistä käyttäytyy kunnolla, eikä kaupungilla liikumista tarvitse pelätä kuin yöaikaan. Haastavaksi tilanteen tekee se, että pääkaupunkiseutu on fragmentoitunut. Alueella "A" asuu kantaväestöä, joka on usein korkeasti koulutettua ja tulotasoltaan keskiluokkaa tai jopa sen yli. Sen sijaan alueella "B" asuuu paljon ei-kantaväestöä, joka tietyissä oloissa saattaa aiheuttaa kantaväestölle ongelmia ja kustannuksia, kuten takapuolestapuristelua, raiskauksia ja pahoinpitelyjä. Ja niin kuin kaikki fiksut ihmiset ymmärtävät, nämä ovat ne ääripäät: metropolialueelta löytyy myös kaikkea siltä väliltä.

Helsingissä - ja muualla pääkaupunkiseudulla - viihtyminen riippuu paljon siitä, millaisen sosiaaliluokkaan kuuluu, millaisella alueella asuu ja ennen kaikkea siitä, millaisen viiteryhmän kanssa elää. Eli siis suomeksi; missä porukoissa aikaansa viettää. Jossakin itäisen Helsingin lähiössä asuva, mutta empire-keskustan yliopistokampuksella opiskeleva Olli kokee elämänsä todennäköisesti mukavaksi ja etuoikeutetuksi, kun taas naapurirapun Kalle näkee kolikon toisen puolen - maahanmuuttajat, alkoholismin, syrjäytyneisyyden ja sosiaalisten ongelmien laajan kirjon. Elämän arvaamattomuudesta johtuen myös Olli voi joutua kokemaan sen, miten rikastuttajat pilaavat hienosti menneen sitsi-illan: Olli ja hänen iltapukuun sonnustautunut daaminsa joutuvat pelkäämään yöbussissa matkalla kotiin. On muuten mielenkiintoinen tilanne, olla ainoana valkoihoisena dösässä, joka on täynnä mamuja Lähi-idän, Maghrebin ja muun Afrikan alueelta.

Ja lopuksi vielä kommentti tuohon takapuolesta puristeluun ja kasvoille lyömiseen: ihan järkyttävän typerää, toivottavasti saavat kyseisen äpärän kiinni. Niin, ja toivottavasti salilla on huomenna nyrkkeilysäkki vapaana - mä haluan päästä taas harjoittamaan oikeaa suoraani.

J. Lannan haamu

Quote from: Cotton Eyed Joe on 26.07.2012, 21:11:12
Quote from: Mad Dog on 26.07.2012, 20:44:33
Quote from: JoKaGO on 26.07.2012, 20:07:20
Quote from: Cotton Eyed Joe on 26.07.2012, 19:50:23
Pohdin aivot rypyssä vaihtoehtoa, ja yksi löytyi: Naisten itsepuolustuskurssit.

Eieiei! Tai jos itsepuolustuskurssilla opetetaan naisille valppautta sekä heti väkivaltatilanteen alkaessa kovaa huutoa sekä karkuunjuoksua, niin sitten. Mitkään budo-opit eivät auta naista, kun roteva mies nappaa hänestä kiinni. Fysiikan laki.

Tähän esitän eriävän mielipiteen. Napakka potku palleille on tehokas keino saada hyökkääjä luopumaan leikistä. Tilanne tietysti muuttuu, kun hyökkääjien määrä kasvaa.

Josko hyökkääjiä on useampia, kuten lauma-oloilta voikin odottaa, tärkeintä on sijoittua niin ettei joudu ympäröidyksi.

Kun tribaalinen lauma tulee vastaan, väistä.

Jos tribaalien aikeet ovat aggressiivisia, ne kääntyvät tulemaan kohti. Silloin juokse.

Jos yhä seuraavat, huuda. Saat minun luvallani käyttää rasistia sanontoja, kuten: "Suomalaiset apuun! Keekerit hyökkää!"

Jos poistumisesi estyy, yritä asettua niin ettei kukaan ole takanasi. Tämä on hyvin tärkeää.

Käytä hämäystä. katso piirittäjien ylitse, ja sano iloisella äänellä: "Mikko, siinähän sinä tulit!" Jos kriminaali jengi menee halpaan, ne tai useimmat niistä kääntävät päätään. Tämä on Sinun sekuntisi: Juokse.

Jos kriminaalit pitävät aloitteen hallussaan, olet mennyttä. Tuon kukkia haudallesi.

Pidä siis aloite käsissäsi nimenomaan tilanteen siirtämisessä kovemmalle levellille. Niin pysyt hengissä ja terveenä.

Po. esimerkissä kriminaali löi HETI kun hänet oli sanallisesti torjuttu. HUOMAA: Niillä ei ole sekunninkaan viivettä väkivaltaiselle tasolle siirtymisessä. Ei sekunninkaan.

Palataan tilanteeseen:  Olet selkä seinää/estettä vasten, tribaali-kriminaalit ovat asettuneet estämään poistumisesi (SE ON JO TODISTE VÄKIVALTAISESTA AIKEESTA), olet sekunniksi hajottanut heidän huomionsa em. huudahduksella. Nyt on Sinun AINOA tilaisuutesi selviytyä.

Jos poistumisesi esteenä on henkilö, Sinun ei tule kantaa huolta hänen hyvinvoinnistaan. Psyykkaa itsesi taisteluvalmiiksi. Tähtää lyöntisi kymmenen senttiä kriminaalin nenäluun taakse, kallon sisään. Et lyö häntä nenään vaan peremmälle. Sinun ainoa lyöntisi johon Sinulla on mahdollisuus, ei saa olla läpsäisy, vaan full-contact-isku, -ja perille.  Muista että taistellaan Sinun elämästäsi.

Sinulla on elämänhalua, läheisesi tarvitsevat Sinua, Sinulla on oikeus tulevaisuuteen, hyökkääjät ovat vapaaehtoisesti luopuneet omastaan. ANNA PALAA!

Toivotan Sinulle onnea!

Sorry kun en osaa lainata lyhentäen, opettelen pian.

Näistä kamppailulajeista kuulee puhuttavan ties keiden senseiden suusta. Mutta tuo ylläoleva oli kiistatta paras analyysi ehkä mitä olen koskaan lukenut :) En lähde kirjoittamaan tähän mihin perustan analyysini, mutta tarvittaessa sekin käyköön ilmi. Olen itse huomannut saman, että hitto vie kun 'nyky'ajan monet nuoret naiset eivät todellakaan osaa edes juosta! Eikä välttämättä pojatkaan. Saatika kävellä teknisesti oikein. Tekisi mieli kirjoittaa taistelutilanteen mentaalisesta ja fyysisestä tasosta ties kuinka monta saraketta, mutta tuo ylläoleva pitkä lainaus tiivisti asian niin hyvin.

Tarkennan hieman tuota silmä silmästä touhua, ettei nyt tule kuvaa että tarvitsee mitään lynkkaustouhua tukea.. Kyseessä ei tarvitse olla mikään joukolla joukkoa vastaan, mutta kyllä se on valta ja vallan käyttö mikä saa ihmisen jalat tutajamaan. Todellakin tämä lintukoto ja koko touhu on niin evolvoitunut, että meidän vanhat näkemykset vihollisen torjumisesta eivät enää riitä, niin mahtavia ja hyveellisiä kun ne teoriassa ovat. Katsotaan oikeasti niitä 'faktoja' välillä, vallan käyttö ei lopu vaan se vaan jatkuu ja jatkuu.

Olen viettänyt aikaa tietyissä piireissä Tukholmassa ja on sanomattakin selvää että viidakossa pätevät viidakon lait. Ts. fysiikan lait. Ja tiedän aivan 100 % varmasti, että myös Suomessa jos kuka tahansa alkaa tietoisesti ryppyilemään, hän ottaa tietoisesti myös vastuun teoistaan. Vaikka tätä kuinka yritetään vältellä ja kieltää ja selitellä. Ja kyllä näissäkin on aina selvää se, kuka homman on aloittanut. Eri asia on sitten jengien välinen touhu, mutta tässä onkin kyseessä ihan mano i mano, ja usein vielä niinkin helppo tilanne että joku tekee tuntemattomalle jotain pahaa ilman mitään syytä.

Ongelmia tulee siinä vaiheessa, jos toisen tahon moraali on täysin eri, eli hän/he ovat valmiita menemään terveen ihmisen rajan yli satuttaessaan toista. Mutta minkäs teet kun ei ole enää perinteisiä nyrkkitappeluita ja kolttosia joissa maahanjäänyt on hävinnyt ja valmis myöntämään sen.
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Adolf Stege

aina ei pääse karkuun, vaikka haluaisikin. Kun siitä sitten tuomio tulee, niin linnaan lähtö lähellä, ja onkin ainakin kantikselle.

Joskus vaan tulee mieleen, että: "Minä en lähde minnekkään, minä seison nyt kovennettua."

Eikä se luonto anna koko ajan juosta. Perkele. Kyllä se perässä tulee.

Marko M

Mielestäni ihmiset reagoivat karkeasti jaoteltuna kolmella eri tavalla hyökkäykseen.
Ensimmäinen toimintamalli on täydellinen lamaantuminen.
Toinen toimintamalli on pako
Kolmas toimintamalli on vastahyökkäys.

Kohdattaessa nykypäivän uhkia vain toinen ja kolmas toimintamalli ovat hyödyllisiä.

Huscarl

Quote from: Emo on 26.07.2012, 21:36:53

Tähän en osaa muuta sanoa kuin sen, että kristitylläkin on oikeus puolustaa itseään. Joskus jopa velvollisuus.

Eikä ainoastaan puolustautua vaan kristittyjen velvollisuus on itse asiassa ajaa pois kaikki kehitysmaalainen barbaariaines turmelemasta maitaan eikä olla missään tekemisissä ko. barbaarien kanssa:

2.Moos. 23:31-33

Ja minä panen sinun maas rajat Punaisesta merestä niin Philistealaisten mereen asti, ja korvesta niin virtaan asti: sillä minä annan maan asuvaiset sinun kätees, ajaakses heitä ulos edestäs.

Ei sinun pidä liittoa tekemän heidän kanssansa, eikä heidän jumalainsa kanssa.

Ei heidän pidä asuman sinun maassas, ettei he kehoittaisi sinua syntiä tekemään minua vastaan, niin ettäs palvelet heidän jumaliansa, sillä se on sinulle paulaksi.

Kristitylle Jumalan laki menee aina maallisten lakien edelle. Jos joku valtiovallan säätämä laki tai toimenpide rikkoo Jumalan lakeja vastaan, sellaista ei ole pakko noudattaa. Kristittyjen suomalaisten ei siis ole mikään pakko hyväksyä marksilaisen petturihallituksen rienaavia päätöksiä niiltä osin kuin ne ovat ristiriidassa Herran käskyjen kanssa (esim. pakanallisten, väkivaltaisten muslimimiehittäjien laiton maahantuonti Herran omaisuuskansan pyhälle maaperälle, eli suomalaisiin kohdistettu kansanmurha).

elven archer

"Yksi heistä puristi naista takapuolesta, jolloin nainen oli huutanut, ettei häneen saa koskea.

Puristelija oli välittömästi lyönyt naista kasvoihin niin, että häneltä tuli verta nenästä ja huulesta."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288486568318.html

Minusta tuo lihavoimani sana jotenkin kuvastaa tässä olennaisinta. Eli, kun tulee poikkipuoleinen sana naiselta (ja ihan syystä kaiken lisäksi, varmasti tuon ikäinen poika tietää tehneensä itse väärin), niin heti sitten lyödään turpiin. Se on vain niin luonnotonta käyttäytymistä. Tai ainakin se oli, siellä kaukana Impivaarassa. Ei ole tavatonta, että joku hormonimyrskyn kourissa oleva teini kouraisee tykkäämästään takapuolesta. Se ei ole tietenkään hyväksyttävää, mutta se on ymmärrettävää ja selitettävissä nuoruuden himojen ja ajattelemattomuuden yhdistelmällä.

Mutta millä selittää tuo lyönti? Tuo välitön lyönti, oliko ihan kuin refleksinomainen? Mistä tuo tulee? Tuleeko se siitä opitusta maailmankuvasta ja naisen paikasta siinä? Minä luulen niin.

nuiv-or

Quote from: elven archer on 27.07.2012, 02:06:06
"Yksi heistä puristi naista takapuolesta, jolloin nainen oli huutanut, ettei häneen saa koskea.

Puristelija oli välittömästi lyönyt naista kasvoihin niin, että häneltä tuli verta nenästä ja huulesta."

Tältä sattumus näytti,
http://www.dailymotion.com/video/xdzdqh_des-black-frappe-une-jeune-francais_news

Malla

Quote from: Asta Tuominen on 26.07.2012, 21:00:53
Olen kirjoittanut tämän täällä ennenkin ja kirjoitan uudelleen: yksi entinen naispuolinen työkaverini sai jujutsussa mustan vyön. Toinen työkaveri kysyi häneltä, mitä tämä tekisi, jos vaikka yöllä nakkikopilla joku kävisi uhkaavaksi. Jujutsutyökaverini vastasi juoksevansa karkuun niin lujaa kuin pääsee, koska se, että joutuu tappeluun, on hänen mukaansa jo häviö.  :)

Tuo on hyvä neuvo kaikille, jotka pystyvät juoksemaan. Kaikki eivät pysty edes kunnolla kävelemään, eikä kyse ole aina harjoituksen puutteesta. Vaarallisia tilanteita saattaa tulla, vaikka ei olisi yöllä nakkikopilla. Jopa vanhuksilla ja vammaisilla on oikeus liikkua ulkosalla (ja se on terveyden kannalta jopa suotavaa).

nuiv-or

Quote from: Malla on 27.07.2012, 03:36:48
Tuo on hyvä neuvo kaikille, jotka pystyvät juoksemaan. Kaikki eivät pysty edes kunnolla kävelemään, eikä kyse ole aina harjoituksen puutteesta. Vaarallisia tilanteita saattaa tulla, vaikka ei olisi yöllä nakkikopilla. Jopa vanhuksilla ja vammaisilla on oikeus liikkua ulkosalla (ja se on terveyden kannalta jopa suotavaa).

Tiedät varmaan, mitä Alho tuohon kommentoisi.

Cotton Eyed Joe

Quote from: elven archer on 27.07.2012, 02:06:06

Mutta millä selittää tuo lyönti? Tuo välitön lyönti, oliko ihan kuin refleksinomainen? Mistä tuo tulee? Tuleeko se siitä opitusta maailmankuvasta ja naisen paikasta siinä? Minä luulen niin.

EU:n miehitysjoukkojen vallan tunteesta, jota ruokkii Suomea hallinnoivien satraappien asettuminen rikollisten puolelle.

I-Slam -uskonto myös opettaa että vääräuskoisilla naisilla ei ole mitään ihmisarvoa.

Nuivanlinna

Jopa vanhuksilla ja vammaisilla on oikeus liikkua ulkosalla

Tämä on erittäin hyvä huomio ja ihmettelenkin sitä että suurina humanisteina paistattelevat höllän kriminaalipolitiikan kannattajat halveksivat heikompien oikeutta liikkua vapaasti.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

törö

Quote from: Nuivanlinna on 27.07.2012, 07:16:00

Tämä on erittäin hyvä huomio ja ihmettelenkin sitä että suurina humanisteina paistattelevat höllän kriminaalipolitiikan kannattajat halveksivat heikompien oikeutta liikkua vapaasti.

Eivät ne ole koskaan asuneet lähelläkään rupulähiötä. Tietämys on hankittu puhumalla paskaa muiden keskiluokkaisien ääliöiden kanssa.

Source

Quote from: törö on 27.07.2012, 07:28:53

Eivät ne ole koskaan asuneet lähelläkään rupulähiötä. Tietämys on hankittu puhumalla paskaa muiden keskiluokkaisien ääliöiden kanssa.
ja ne jotka asuvat, eivät itse kulje ulkona iltaisin tai öisin ja osaavat muutenkin sulkea silmänsä ympärillä tapahtuvilta asioilta.
"Nämä ihmiset, turvapaikanhakijat vain pömpsähtivät taivaasta."

Sunt Lacrimae

Quote from: Source on 27.07.2012, 07:57:06
Quote from: törö on 27.07.2012, 07:28:53

ja ne jotka asuvat, eivät itse kulje ulkona iltaisin tai öisin ja osaavat muutenkin sulkea silmänsä ympärillä tapahtuvilta asioilta.

Tai Arkadianmäen taksikortti laulaa eikä tarvitse "töistä" palata viimeisiä juna-tai bussilinjoja käyttämällä ja niiden mielenkiintoista asiakaskuntaa kestäen, jolloin on helppo jeesustella sieltä takapenkiltä käsin että on tämä turvallinen kaupunki juu.
Play stupid games, win stupid prizes.