News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2012-07-06 Yle: Sotasankarikoiralle näyttävä vastaanotto lentokentällä

Started by Lasse, 07.07.2012, 14:26:17

Previous topic - Next topic

Emo

Lucca ansaitsisi eläkepäivänsä rakkaidensa seurassa, vaikkei olisi koskaan pelastanut ainuttakaan ihmishenkeä.

sologdin

Toisin kuin muut yli-ikäiset "sotapakolaiset" tämä ei tule suomalaisten elätettäväksi sukunsa kanssa. Ja tämä on todistettavasti ollut sodassa ja kärsinyt siitä.
Jos en muitten kanssa mennä saa, kai yksinäni mennä saan.

Sour-One

Quote from: Salaa nuiva on 07.07.2012, 18:20:24
QuoteTässä varmaan törmäilemme toistemme näkemyksiin "koiran hyvästä elämästä" tai vastaavasta "humanismista",
Varmaankin näin,itse olen sitä mieltä,että koiran tulee pystyä/päästä siihen hommaan mihin se on jalostettu.

Oikeesti? Oletko todellakin tuota mieltä? Entäpä kehitysvammaiset? Mitä tekisit heille?

Soromnoo

Hetkonen siis, tässä periaatteessa juhlistetaan sitä että jenkkien taloudellisten intressien takia ei kuole/haavoitu vain ihmisiä vaan myös koirilta raajat irtoilevat?

Melkoista PR:ä kyllä.

Soromnoo

Quote from: Sour-One on 08.07.2012, 23:17:02
QuoteTässä varmaan törmäilemme toistemme näkemyksiin "koiran hyvästä elämästä" tai vastaavasta "humanismista",
Varmaankin näin,itse olen sitä mieltä,että koiran tulee pystyä/päästä siihen hommaan mihin se on jalostettu.

Oikeesti? Oletko todellakin tuota mieltä? Entäpä kehitysvammaiset? Mitä tekisit heille?

Ihan mielenkiinnosta, mihin hommaan kehitysvammaiset on jalostettu?

Sour-One

Quote from: Soromnoo on 08.07.2012, 23:21:14
Quote from: Sour-One on 08.07.2012, 23:17:02

Ihan mielenkiinnosta, mihin hommaan kehitysvammaiset on jalostettu?

Ei mihinkään tietty. Tyhmä kysymys! Ihan mielenkiinnosta vai haluan tietää ton pellen mielipiteen

ilkka75

Rinnastamalla koirat ja kehitysvammaiset Sour-one on itse tilannut itselleen tyhmäksi väittämänsä kysymyksen.

Odotan innolla, että hän puolustaa väitteitään.
"Hulluutta on se, että tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tuloksia."

-- Albert Einstein

"Suomi voi välttää lännen virheet maahanmuuttajien kotouttamisessa."

-- Dosentti Pasi Saukkonen

Sour-One

Quote from: ilkka75 on 08.07.2012, 23:53:35
Rinnastamalla koirat ja kehitysvammaiset Sour-one on itse tilannut itselleen tyhmäksi väittämänsä kysymyksen.

Odotan innolla, että hän puolustaa väitteitään.

Älä nyt sontaa ilkka hyvä jauha. Minä EN RINNASTA koiria ja kehitysvammaisia. Tyhmiäkö olette? Mielestäni olisi mielenkiintoista tietää tämän nimimerkin "salaa nuiva" suhtautuminen kehitysvammaisiin, kun koirakin pitäisi lopettaa, kun siltä puuttuu jalka, mutta elää muuten hyvää täysipainoista elämää.