News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2012-12-28 Kulttuurierot näkyvät synnytyssalissa (yhdistetty)

Started by Mo, 04.05.2012, 11:29:45

Previous topic - Next topic

Eino P. Keravalta

QuoteLindh kertoo, että monet ulkomaalaiset äidit ovat aktiivisia synnyttäjiä.

Sehän tässä juuri ongelmana onkin.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Uuno Nuivanen

Quote from: Eino P. Keravalta on 28.12.2012, 20:11:16
QuoteLindh kertoo, että monet ulkomaalaiset äidit ovat aktiivisia synnyttäjiä.

Sehän tässä juuri ongelmana onkin.

QuoteEtelä-Karjalan alueella asuu paljon ulkomaalaisia äitejä ja joinakin päivinä huoneiden ovissa olevat nimet ovat kaikki ulkomaalaisperäisiä.

Nyt se on sitten toden teolla alkanut.  >:(  :'( PK-seudulla ovessa varmaan on joskus harvoin joku pottukärsänimikin.

Jääpää

Quote from: Marko Parkkola on 28.12.2012, 16:38:38
http://www.youtube.com/watch?v=arCITMfxvEc

"You are not qualified."
;D
Mikä johtikin seuraavaan, jonka olemassa olon muistin hämärästi, minkä vuoksi KOKO toiseusihailu onkin tuntunut niiiiin tutulle.

"Frontiers in Medicine "
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=FZmx0jml1jk&feature=endscreen
Perustuslaki 29§
"Kansanedustaja on velvollinen toimessaan noudattamaan oikeutta ja totuutta. Hän on siinä velvollinen noudattamaan perustuslakia, eivätkä häntä sido muut määräykset."

desperaato

Ai tämmöistäkin on tullut.  :o 

Tässä joulun jälkeisinä päivinä olen ensin ihmetellyt, sitten ymmärtänyt, että YLEllä on nyt jonkinlainen moku-isku kun juontajia on lomalla mutta kuuntelijoita paljon. Joka kerta kun olen ollut autolla liikkeellä joulun jälkeen, radiosta on tulvinut moku-moku-propagandaa puhtaimmillaan ja kauneimmillaan. Ilman estoja. Siellä on olleet todelliset aatteen tytöt ja pojat äänessä.

YLE Puhe.

:facepalm:

http://yle.fi/radio1/tiede/historiasarjoja/maahanmuuton_historiaa_-_7-osainen_sarja_35617.html

Marius

Quote from: Nuivake on 28.12.2012, 16:56:49
Suomalainen myös synnyttää väärin?
Nokitan ja väitän: Suomalainen myös siittää väärin, tästä syystä ns. "puskarikastus" onkin parempi, kansainvälisempi, toivotumpi ja värisevämpi vaihtoehto.
Vielä kun joku kertoisi että Suomalainen myös kuolee väärin?

Eikö tälle mokupropagandalle ole enää minkäänlaisia rajoja?
:facepalm:

Suomalainen ainakin kuolee liian hitaasti.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Emo

Quote from: Marius on 28.12.2012, 21:06:33

Ei hätää. EUtanasialakia valmistellaan, mielipideilmaston pehmittely on käynnissä.

Archaeopteryx

Alkaa nykysuomen meno olla niin perseestä, että vähitellen alkaa oikeasti toivomaan nopeampaa loppua itselleen.

Blanc73

Jokohan värisevää toiseutta edustavien supersynnyttäjien avuksi on kenties perusteilla uusi virka "Maahanmuuttajataustaisten synnyttäjien koordinaattori"? Kai nyt mokuklusteri takoo kun rauta on kuumaa ja mamu-mammat paxuna?
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Iloveallpeople

"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

dothefake

Quote from: Lalli IsoTalo on 28.12.2012, 22:05:25
Quote from: dothefake on 28.12.2012, 20:48:13
Se jumppapallo pannaan tyhjänä kakkoseen ja kompuralla ilmat sisään.

Hyppykeppimiehen toimesta, joka myös toimittaa kengurupallon. http://www.youtube.com/watch?v=x6RP9wRYdUQ

QuotePaisunut pallo pullauttaa piltin näppärästi ulos. Alunperin Afrikassa käytettiin opossumista tehtyä palloa ja kengurunnahkapalkeita.

Minulle siis valehdeltiin, kun kerrottiin, että norsua käyttävät?
No ei aivan, sillä jo Livingstone löysi kengurunnahkapalkeet, jossa letku oli norsun kärsästä taidokkaasti valmistettu. Laitteessa oli jopa apinan kives-häntäyhdistelmestä modifioitu painemittari. Häntä oli jäykistetty. Kuulopuheiden mukaan oli Livingstone painemittarin nähtyään tokaissut: Stanleyn, otaksun.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Marius

Quote from: Archaeopteryx on 28.12.2012, 22:07:47
Alkaa nykysuomen meno olla niin perseestä, että vähitellen alkaa oikeasti toivomaan nopeampaa loppua itselleen.

Sanoisin, että nikin valinta on mitä hienoin.

maisteri

Mun mielestä pitäisi olla oikeus kieltäytyä hunnutetun kätilön tai labranhoitajan palveluksista.

Viimeksi kun kävin kätilöopistolla hoitajalla oli muslimi päähine yllään ja mielestäni minun tulee kristittynä ja ortodoksina saada minulle kuuluvaa palvelua:

eli haluan normaaleja suomalaisia kristittyjä (nais)sairaanhoitajia enkä halua nähdä  vääräuskoisia. 

Marius

Periaatehan on käsittääkseni se, että mistä tahansa palvelusta, josta maksaa, pitää voida nauttia, mutta siitä pitää myös voida kieltäytyä, mikäli palvelu ei jostain syystä vastaa sitä laatua jota on kohtuudella oikeus odottaa.

Jos olen ostamassa porkkanoita, mutta myyjä yrittää tasa-arvoisuuteen vedoten saada minut ostamaan punajuuria, onko minun tasa-arvoisuuden nimissä ostettava porkkanoita?

Jos maksan lääkäripalveluista, etukäteen, onko minun otettava vastaan poppamies, tasa-arvoisuuden nimissä?

Onko minulla oikeus olla kriittinen autoa ostaessani?
Onko minulla oikeus olla kriittinen missään mikä koskee lompakkoani?

Jos en validioi sitä, mikä ei kelpaa heille, jotka vaativat minua ostamaan sian läpinäkyvässä säkissä, miksi validioisin?

Miksi minun olisi ostettava rikkinäinen auto, ja teeskenneltävä että en muka huomaa,
että auto on risa?

Sylvia borin

Jutussa kehumalla kehutaan erinomaisia mamusynnyttäjiä aktiivisuudesta. Siis siitä samasta asiasta, mikä nimenomaan halutaan kitkeä pois kantasuomalaisista, sillä minun vaikutelmani synnytyssairaaloista oli, että jos haluat synnyttää luomuna, liikkua yms, olet "hankala" tapaus. Synnyttäjä haluttiin lähinnä kytkeä koneisiin ja laitteisiin tarkkailun ja operoinnin kohteeksi ja kaikki aloitteellisuus ja elämän merkkien osoittaminen (kuten liikkuminen) äidin taholta oli häiriköintiä. Poikkeuksena Suomessa oli Tammisaaren synnytyssairaala, jossa sitten aikoinani pukkasinkin lapseni maailmaan, mutta se oli liian hyvää hoitoa tähän maahan ja toimiva ja ihana synnytysosasto suljettiin väkisin vuonna 2010 taloudellisilla tekosyillä.

Mutta siis mamuja kehutaan aina, tekivätpä he mitä tahansa, samoin kuin vastaavasti suomalaisia aina haukutaan jopa samoista asioista, jotka ovat niin ihmeellisen fantastisia varsinaisten tekeminä. Virallinen asenne nyt vain sattuu olemaan mamu - hyvä, suomalainen - huono. Se siitä seuraa, kun Suomea riivaavat RKP, Demla ja sielunsa myyneet, oman edun tavoittelija-päättäjät kuin pahimman luokan luusyöpä. Tämä maa on sairas.

Juoni

Quote from: VeePee on 28.12.2012, 13:35:01
Hohhoijaa. Ulkomaalaiset synnyttävätkin paremmin ja osaavammin kuin suomalaiset naiset. Kyllä me ollaan paskaa kansaa.

Onko arvon homma-väki ajatellut että kenties asia todella on -ainankin jossain mielessä- kuten yllä todettua, koska suomalaiset itsekin tätä jaksavat joka välissä hokea?

Sarkasmi ei käy selitykseksi, sillä tuollaisen jatkuva hokeminen jos mikä on alistuvan orjakansan selkein tunnusmerkki.

Blanc73

Quote from: Juoni on 29.12.2012, 00:53:59
Quote from: VeePee on 28.12.2012, 13:35:01
Hohhoijaa. Ulkomaalaiset synnyttävätkin paremmin ja osaavammin kuin suomalaiset naiset. Kyllä me ollaan paskaa kansaa.

Onko arvon homma-väki ajatellut että kenties asia todella on -ainankin jossain mielessä- kuten yllä todettua, koska suomalaiset itsekin tätä jaksavat joka välissä hokea?

Sarkasmi ei käy selitykseksi
, sillä tuollaisen jatkuva hokeminen jos mikä on alistuvan orjakansan selkein tunnusmerkki.

Minun puoleltani se on brutaalin ilkeää sarkasmia, käy se sinulle tai ei, ihan sama. Kiinnostavampaa on se miksi media toitottaa tuota samaa hävettävän läpinäkyvää toiseuden palvonta-propagandaansa ihan tosissaan.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Marius

Arvon Hommaväki varmasti on ajatellut, mutta itse en kykene ajattelemaan, sillä olen syntynyt epätasa-arvoisesti ja väärin. Sen vuoksi kykenen vain hyväksymään veetuilun omiltani, mutta en veetuilua omilleni. Tämän ymmärtämättömyyttä pidän hieman ulkopuolisena.

Vähän sama, kuin että voin haukkua Ladaani, mutta sinä et.

matkamasentaja

Quote from: dothefake on 28.12.2012, 23:11:57
Quote from: Lalli IsoTalo on 28.12.2012, 22:05:25
Quote from: dothefake on 28.12.2012, 20:48:13
Se jumppapallo pannaan tyhjänä kakkoseen ja kompuralla ilmat sisään.

Hyppykeppimiehen toimesta, joka myös toimittaa kengurupallon. http://www.youtube.com/watch?v=x6RP9wRYdUQ

QuotePaisunut pallo pullauttaa piltin näppärästi ulos. Alunperin Afrikassa käytettiin opossumista tehtyä palloa ja kengurunnahkapalkeita.

Minulle siis valehdeltiin, kun kerrottiin, että norsua käyttävät?
No ei aivan, sillä jo Livingstone löysi kengurunnahkapalkeet, jossa letku oli norsun kärsästä taidokkaasti valmistettu. Laitteessa oli jopa apinan kives-häntäyhdistelmestä modifioitu painemittari. Häntä oli jäykistetty. Kuulopuheiden mukaan oli Livingstone painemittarin nähtyään tokaissut: Stanleyn, otaksun.

Koska Afrikassa ei ole kenguruita, palkeet oli innovoinut ja tuonut mukanaan Australialainen maahanmuuttaja-siirtolainen?.

dothefake

QuoteKoska Afrikassa ei ole kenguruita, palkeet oli innovoinut ja tuonut mukanaan Australialainen maahanmuuttaja-siirtolainen?
Ei, vaan afrikkalaiset merimiesosaajat kävivät hakemassa. Kenguru on parasta paljemateriaalia, koska siinä ovat ne voimakkaat varret valmiina.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

maisteri

Sairaalassa työskentelevä toimi siellä ns virkamiehenä jolla on myös virkamiehen vastuu.

Uskonnolliset tunnukset tämän tyyppisissä laitoksissa ei ole suotavaa.
Ei ole ainakaan ennen ollut, ennen multikultia.

En minäkään kanna työssäni uskonnollisia tunnuksia mukana.

Malla

Miten jumppapalloa voi käyttää luonnollisesti ja taidokkaasti pystyssä ollessaan?

Nuivake

Quote from: Malla on 29.12.2012, 09:01:03
Miten jumppapalloa voi käyttää luonnollisesti ja taidokkaasti pystyssä ollessaan?

Se, että meidän täytyy ihmetellä tätä jumppapalloa, kertoo jo sen, kuinka suppea ja tietämätön käsitys meillä on synnyttämisestä. ParhaatSynnyttäjät(TM) käyttävät mahdollisesti myös trampoliinia ja pyykkikoria.
Miten? Sitä me ahdistavat puskasuomalaiset voimme vain ihmetellä.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Malla

Quote from: Nuivake on 29.12.2012, 10:53:21
Se, että meidän täytyy ihmetellä tätä jumppapalloa, kertoo jo sen, kuinka suppea ja tietämätön käsitys meillä on synnyttämisestä. ParhaatSynnyttäjät(TM) käyttävät mahdollisesti myös trampoliinia ja pyykkikoria.

Jatkan siis ihmettelyä ja lähden harjoittamaan luontaista pystyssäolon taitoa ulkosalle, tosin ilman jumppapalloa.
(Muuten: minusta on sangen epäammatillista ja -asiallista, että hoitaja arvioi julkisesti potilaiden tai potilasryhmien "synnytystaitoja".)

foobar

Quote from: Malla on 29.12.2012, 11:37:56
Quote from: Nuivake on 29.12.2012, 10:53:21

Jatkan siis ihmettelyä ja lähden harjoittamaan luontaista pystyssäolon taitoa ulkosalle, tosin ilman jumppapalloa.
(Muuten: minusta on sangen epäammatillista ja -asiallista, että hoitaja arvioi julkisesti potilaiden tai potilasryhmien "synnytystaitoja".)

Eikä ole. Suvisten mielestä varsinaiset mamut eivät ole ihmisiä. Heidän mielestään he ovat jonkin sortin lemmikkejä joiden kanssa leikitään ja joita käydään näyttämässä kavereille. Lemmikkien ja ihmisten kykyjä saa vertailla lemmikkien eduksi, toisin kuin ihmisryhmien kykyjä. Ja jokainen emotionaalisesti lemmikkiinsä kiintynyt omistajahan näkee lemmikissään uskomattomia positiivisia kykyjä, ja tietenkin lemmikit ovat kyvyttömiä sellaisiin asioihin kuin pahansuopaisuus, valehtelu tai epälooginen käytös. Eihän niillä ole riittävästi rationaalista älliä sellaiseen.

Itse uskon jopa varsinaisten olevan ihmisiä. Ei välttämättä tosin ihan hirveän hyödyllisiä sellaisia suomalaisen yhteiskunnan kannalta vaikka kuinka hienosti synnyttelisivät.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Faidros.

Quote from: foobar on 29.12.2012, 11:43:42
Suvisten mielestä varsinaiset mamut eivät ole ihmisiä. Heidän mielestään he ovat jonkin sortin lemmikkejä joiden kanssa leikitään ja joita käydään näyttämässä kavereille. Lemmikkien ja ihmisten kykyjä saa vertailla lemmikkien eduksi, toisin kuin ihmisryhmien kykyjä. Ja jokainen emotionaalisesti lemmikkiinsä kiintynyt omistajahan näkee lemmikissään uskomattomia positiivisia kykyjä, ja tietenkin lemmikit ovat kyvyttömiä sellaisiin asioihin kuin pahansuopaisuus, valehtelu tai epälooginen käytös. Eihän niillä ole riittävästi rationaalista älliä sellaiseen.

Itse uskon jopa varsinaisten olevan ihmisiä. Ei välttämättä tosin ihan hirveän hyödyllisiä sellaisia suomalaisen yhteiskunnan kannalta vaikka kuinka hienosti synnyttelisivät.

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta käsittääkseni kädellisten pito lemmikkinä on kiellettyä Suomessa. Vai onko niin, että kädellistä ei saa ottaa yksityisomistukseen? Mielestäni kollektiivinen kädellisten lemmikkinä pitäminen olisi kriminalisoitava ja siirryttävä ainoastaan yksityisomistukseen, jolloin vastuu lemmikin kohtelusta olisi ainoastaan omistajalla, eikä kaikilla yhteisvastuullisesti.
Myös vieraslajin vapaaksi luontoon päästämisellä olisi omistajan vastuu.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Ilkka

Miten mies voisi harjoitella synnytystaitoja? Onko useita eri koulukuntia aiheen tiimoilta?

Faidros.

Quote from: Ilkka on 29.12.2012, 13:44:28
Miten mies voisi harjoitella synnytystaitoja? Onko useita eri koulukuntia aiheen tiimoilta?

Minä käytän mielikuvaharjoitusta. Joka päivä, yleensä aamuisin, käyn synnyttämässä somalilapsen. En tarvitse jumppapalloa, olen vesisynnyttäjä.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Eino P. Keravalta

Quoteonhan heillä "luonnollinen pystyssäolon taito".

En laisinkaan ihmettele: ovathan mamut meille pystyssä jo monta miljardia.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Emo

Quote from: Eino P. Keravalta on 29.12.2012, 14:19:47
Quoteonhan heillä "luonnollinen pystyssäolon taito".

En laisinkaan ihmettele: ovathan mamut meille pystyssä jo monta miljardia.

Ja täytyyhän siinä olla kaikenlaista muutakin pystyssä, jos/kun lapsia on keskimäärin 8-12 joka muorilla.

Miniluv

Quote from: Emo on 29.12.2012, 14:23:44
Ja täytyyhän siinä olla kaikenlaista muutakin pystyssä, jos/kun lapsia on keskimäärin 8-12 joka muorilla.

BULLSHIT ALERT

Missä ja kenellä? Minkä lähteen mukaan??

Ja Musmlim Demographics-videota on sitten turha tarjota...
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/