News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2012-04-25 US: Poliisi oikoo: Tällainen oli raiskaajia puolustellut ryhmä

Started by juge, 25.04.2012, 12:39:55

Previous topic - Next topic

anatall

Quote from: Late on 25.04.2012, 13:10:00
Quote from: qwerty on 25.04.2012, 12:52:38
Quote from: juge on 25.04.2012, 12:39:55
Huomiotta on jäänyt se, että ryhmässä oli vähintään yhtä paljon raiskaajien tuomiota puolustaneita kommentteja, Forss sanoo.

–Ja keskustelijoistahan suurin osa oli junioreita, ja kyse oli nuorten ajattelemattomasta suunsoitosta. Ironista, että kantaväestö kritisoi tämän ryhmän keskustelua, kun itse syyllistyvät samaan usein erilaisten raiskaustapausten käsittelyssä keskustelupalstoilla, Forss puuskahtaa.

HAN HAN  :facepalm:

Kuvottavaa että poliisi käyttää tuollaista yleistystä (http://www.israelforum.com/board/images/smilies/vomit.gif)

Meinaatko että Forss tarkoitti kaikkia kantaväestön edustajia?
Ja oletko sitä mieltä ettei yksikään kantaväestön edustaja syyllisty ylilyönteihin kun maahanmuuttajataustaisen tekemisiä kommentoidaan?

Quote from: Nuivanlinna on 25.04.2012, 12:53:20
Hieman makaaberi ajatusleikki, että yksikään poliisi puolustelee raiskaustukiryhmää. Jotenkin niin kuin persiistä tämä todellisuus nyt.
Forss selvensi viranomaisen asemassa sitä, ettei itse ryhmän perustaminen ole kiellettyä. Siitä on puolusteluun jonkin verran matkaa.

Ryhmän perustaja naureskeli itse uhrille, ja sanoi tälle suuseksiä hakemaan aikovalle: "Sakke, jäbä jämien peräs...xDxD"
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Huolestunut Kansalainen

Quote from: Lasse on 25.04.2012, 19:50:44
Tuolta Maltsun tapauksen jälkipuintiketjusta luin tämmöisen kommentin:

Quote from: Koivisto on 25.04.2012, 19:00:46
Oma pointti oli se ettei kaikki lapset saa sitä turvallisuutta ja aikuista edes sieltä omasta perheestä, jolloin lasten oikeuksia tulisi viranomaisten erityisesti turvata, kuitenkin nyt viranomaiset siunaavat tuon huorittelun välinpitämättömyydellään.

Josta sikisi idea: eikö tuon fb-ryhmän alaikäisistä huorittelijoista sun muista voitaisi tehdä lastensuojeluilmoitus, kun kotiolot tuntuvat olevan retuperällä, perustuen julkisuudessa avoimeen huoritteluun?

Lastensuojeluilmoituksen voi tehdä kun huomaa itse tai saa tietää lapsen hoitoon tai huolenpidon tarpeeseen liittyviä seikkoja, joiden vuoksi lapsen lastensuojelun tarve on syytä selvittää. Huoli voi liittyä myös lapsen kehitystä vaarantaviin olosuhteisiin tai lapsen omaan käyttäytymiseen.
(korostus minun)
http://www.lapsiasia.fi/lapsiasiat/kysymyksia_ja_vastauksia/kysymys/-/view/1438187

"Ilmoituksen voi tehdä silloin kun havaitsee tai saa tietää sellaisia seikkoja, joiden vuoksi lapsen lastensuojelun tarve on syytä selvittää. Kyseessä on siis henkilön oma arvio tarpeesta selvittää lapsen lastensuojelun tarve."

Eli senkus teet vaan. :)
Mursu: "Siis vertaatko ihan tosissasi sitä, että amerikkalaiset lopettivat toisen maailmansodan atomipommeilla säästäen siten satojen tuhansien elämän siihen, että natsit murhasivat miljoonia juutalaisia ja valloittivat noin kymmenen itsenäistä valtiota?"
Kekkeruusi: "Kyllä se on täysin oikeudenmukainen näkemys."

acc

Quote–Tätä tapausta ei siis voi verrata Lieksan tapaukseen. Siinä oli kyse kansanryhmää vastaan kiihottamisesta, mikä on virallisen syytteen alainen rikos, Forss kertoo.

Tässä tapauksessa raiskauksen uhri lienee valittu kansanryhmään kuulumisen perusteella. Huorittelussa ja FB-uhoamisessa oli siis kyse kansanryhmänvastaisesta kiihotuksesta, jolla rohkaistiin muita tekijöiden kanssa samaa ryhmää olevia vastaavanlaisiin tekoihin. Jos  Malminkarton raiskaajat olisivat raiskanneet myös omaan kansanryhmäänsä kuuluvia tyttöjä, niin silloin heitä voitaisiin pitää pelkästään raiskaajina.

2017 Personality 13: Existentialism via Solzhenitsyn and the Gulag
(Huomaa: käsittämätön feministin raivokohtaus, kohta 42:00 eteenpäin)
https://www.youtube.com/watch?v=w84uRYq0Uc8

anatall

Quote from: Kaksiulotteinen Mies on 25.04.2012, 13:10:12
Olen kyllä Fobban kanssa samoilla linjoilla. Kyllä tätä tilannetta vääristeltiin levittämällä ainoastaan noita muutamaa pahinta kommenttia. Mielestäni se on harhaanjohtavaa esittää ainoastaan osatotuus tuosta ryhmästä ja levittää sitä julkisesti.

Kuvakaappaukset kyllä ryhmästä löytyy, uhrin huorittelijoita, naureskelijoita ja "tykkääjiä" oli 20-30, se ei ole muutama. Ja sitten tämä:"Pojat on poikia"-asenne, eikös ne Lieksalaisetkin ollut poikia, eikä raavaita miehiä?
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

JoKaGO

Quote from: Late on 25.04.2012, 19:46:19
En ollenkaan väittänyt että promillerajan lasku juuri henkiä säästäisi.

Joo, ymmärsin kyllä sun logiikan. Tämä promillerajan lasku on todellakin vain uusi rahastusautomaatti, ei mikään liikenneturvallisuutta parantava asia, sitä todistelin.
Mua kyrsii kaikkinainen kikkailu autoilun ympärillä, joilla rahastetaan autoilijoita rahastamasta päästyäkin, siksi valitan.

Vielä enemmän kyrsii pseudokeskustelu jostain FB-ryhmästä, kun otsallaankin jokainen tunteva ihminen näkee, mistä hirvittävyydestä on kyse. Ja keskustelu FB-ryhmästä on tarkoituksellista, jolla yritetään haudata mukavanoloisten poikien keppostelu niin syvälle, että se unohdetaan. Se on se sylttytehdas, tuo FB:ssä huorittelu vain saman ilmiön lievä oire, joka pitää hoitaa kuntoon. Mieluummin heti kuin juuri ajoissa.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

JoKaGO

Quote from: anatall on 25.04.2012, 20:31:05
Kuvakaappaukset kyllä ryhmästä löytyy, uhrin huorittelijoita, naureskelijoita ja "tykkääjiä" oli 20-30, se ei ole muutama. Ja sitten tämä:"Pojat on poikia"-asenne, eikös ne Lieksalaisetkin ollut poikia, eikä raavaita miehiä?

Oli oli, mutta hehän olivatkin syntyneet Suomessa  ;)
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

anatall

Quote from: Nuivanlinna on 25.04.2012, 20:16:36
Quote from: anatall on 25.04.2012, 20:14:19
Quote from: jmm on 25.04.2012, 12:57:10
Quote from: juge on 25.04.2012, 12:39:55Huomiotta on jäänyt se, että ryhmässä oli vähintään yhtä paljon raiskaajien tuomiota puolustaneita kommentteja, Forss sanoo.

Osaako kukaan sanoa pitääkö tämä paikkaansa?

Ei pidä, itse seurasin ryhmää livenä, muutama arveli, että ei kai tuomiota syyttä suotta annettu. Siis muutama, korkeintaan 2-3

Muistaakseni Osaman ja Ysuf eivät saaneet tuomiota, ainoastaan jonkun ehdonalaisjutskan, mutta ei oikeata tuomiota.

No jonkinlainen tuomio kai se on huonokin tuomio?

anatall

Quote from: JoKaGO on 25.04.2012, 20:33:42
Quote from: anatall on 25.04.2012, 20:31:05

Oli oli, mutta hehän olivatkin syntyneet Suomessa  ;)

Niinpä, ja pahaksi onnekseen vielä väärän värisiä ja kantasuomalaisista vanhemmista polveutuneet.  :-[

Emo

Quote from: Huolestunut Kansalainen on 25.04.2012, 20:29:03
Quote from: Lasse on 25.04.2012, 19:50:44
Tuolta Maltsun tapauksen jälkipuintiketjusta luin tämmöisen kommentin:

Quote from: Koivisto on 25.04.2012, 19:00:46
Oma pointti oli se ettei kaikki lapset saa sitä turvallisuutta ja aikuista edes sieltä omasta perheestä, jolloin lasten oikeuksia tulisi viranomaisten erityisesti turvata, kuitenkin nyt viranomaiset siunaavat tuon huorittelun välinpitämättömyydellään.

Josta sikisi idea: eikö tuon fb-ryhmän alaikäisistä huorittelijoista sun muista voitaisi tehdä lastensuojeluilmoitus, kun kotiolot tuntuvat olevan retuperällä, perustuen julkisuudessa avoimeen huoritteluun?

Lastensuojeluilmoituksen voi tehdä kun huomaa itse tai saa tietää lapsen hoitoon tai huolenpidon tarpeeseen liittyviä seikkoja, joiden vuoksi lapsen lastensuojelun tarve on syytä selvittää. Huoli voi liittyä myös lapsen kehitystä vaarantaviin olosuhteisiin tai lapsen omaan käyttäytymiseen.
(korostus minun)
http://www.lapsiasia.fi/lapsiasiat/kysymyksia_ja_vastauksia/kysymys/-/view/1438187

"Ilmoituksen voi tehdä silloin kun havaitsee tai saa tietää sellaisia seikkoja, joiden vuoksi lapsen lastensuojelun tarve on syytä selvittää. Kyseessä on siis henkilön oma arvio tarpeesta selvittää lapsen lastensuojelun tarve."

Eli senkus teet vaan. :)

Kimppailmoitus? Niinhän paremmissakin kulttuureisssa KOKO KYLÄ KASVATTAA LASTA. On yhteisöllisyyttä ja rikkautta.

maltti on valttia

Quote from: Emo on 25.04.2012, 20:47:01
Kimppailmoitus? Niinhän paremmissakin kulttuureisssa KOKO KYLÄ KASVATTAA LASTA. On yhteisöllisyyttä ja rikkautta.
Eipä taida onnistua. En tiedä olenko ymmärtänyt oikein, mutta nähdäkseni ns. paremmat kulttuurit perustuu johonkin muuhun asiaan kuin siihen itse kulttuuriin. ?

Vk

Vilkaiskaapa muuten mielenkiinnosta tätä ketjua. Paljon on muuttunut parissa vuodessa.

Palaan asiaan laajemmin paremmalla ajalla.

mikkoellila

Quote from: juge on 25.04.2012, 12:39:55
Teinitytön raiskaustapaukseen liittyneen Facebook-ryhmän luonne ja koko on käsitetty osittain väärin verkkokeskusteluissa, sanoo nettipoliisi Marko Forss.

Ks.
Nettipoliisi Marko Forss valehtelee somaliraiskaajien faniryhmästä
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

anatall

Joskus on tullut mieleen, että kun koko kylä kasvattaa lasta, on heimon vanhimmat sun muut "tietäjät", niin eikö sen lapsen kalloon tosiaan saada koko opetussession aikana iskostettua ajatusta: Ä-L-Ä   P-A-S-K-O   J-U-O-M-A-V-E-S-I-K-A-I-V-O-O-N  !!!   >:(

mikkoellila

Quote from: juge on 25.04.2012, 12:39:55Huomiotta on jäänyt se, että ryhmässä oli vähintään yhtä paljon raiskaajien tuomiota puolustaneita kommentteja, Forss sanoo.

Minä osaan sanoa, että tuo ei pidä paikkaansa. Konstaapeli Forss valehtelee tahallaan.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

mikkoellila

Quote from: jmm on 25.04.2012, 13:13:53
Olen kyllä Fobban kanssa samoilla linjoilla. Kyllä tätä tilannetta vääristeltiin levittämällä ainoastaan noita muutamaa pahinta kommenttia. Mielestäni se on harhaanjohtavaa esittää ainoastaan osatotuus tuosta ryhmästä ja levittää sitä julkisesti.

Onko kenelläkään tallessa kuvakaappauksia kaikista tuon ryhmän keskusteluista peukkumäärineen?

On. En kuitenkaan julkaise ko. kuvakaappauksia, koska ne voisivat olla kunnianloukkauksia ko. raiskauksen uhria kohtaan. On kuitenkin täysin selvää, että Forss valehtelee tahallaan.

Forss pyrkii selittelemään somalien ym. maahanmuuttajien käytöstä parhain päin.

Forss puolustelee tuota törkeää häirikköryhmää ja samaan aikaan hyökkää aggressiivisesti tuota ryhmää kritisoineita suomalaisia kohtaan.

törö

Niissä kulttuureissa kaikki tehdään kimpassa yllätysseksiä myöten, mutta edustuksellista demokratiaa ei saada muodostettua millään ilveellä, koska se on yksilöille tarkoitettu yhteiskuntamalli. Ei se toimi jos äänestyspäätökset tehdään yhteisöllisesti.

aféni Watson

Fobba, mä tiedän että sua houkuttelee valta, kuuluisuus ja raha. Sut valittiin vuoden poliisiksi vuonna 2011 ja sait Vuoden yhteistyöteko -tunnustuspalkinnon liikenneministeri Suvi Lindéniltä. Tietenkin, jos jatkat tolla linjalla, niin saat vielä lisää palkintoja, valtaa ja rahaa. Ja tällä hetkellä mediakin kohtelee sinua kauniisti.

Mutta mä tiedän, että sä olet kohdannut multikultturismin haitat todellisuudessa ja olet viisas ihminen. Varmasti haluisit rajoittaa maahanmuuttoa, kuten useimmat työkaverisikin. Olisiko aika lopettaa monikultturisimin ihannointi, puhua rehellisesti ja saada tavallisten kansalaisten kunnioitus? Tietenkin se vaatii rohkeutta, että myönnät monikultturismin haitat, mutta rehellisyys kyllä palkitaan :)

Kumpi on sinulle tärkemäpää? rehellisyys ja kansalaisten kunnioitus vai raha, valta, kuuluisuus ja valtapuolueiden kunnioitus?

anatall

Quote from: mikkoellila on 25.04.2012, 21:05:59

Minä osaan sanoa, että tuo ei pidä paikkaansa. Konstaapeli Forss valehtelee tahallaan.

Allekirjoitan tämän, tuomiota puolustaneita ei juurikaan kommenteissa näkynyt, muutama epäili, että voisiko oikeus olla väärässä, ja pitäisikö poikien nostaa asiasta "juttu".

anatall

Quote from: mikkoellila on 25.04.2012, 21:09:13

Onko kenelläkään tallessa kuvakaappauksia kaikista tuon ryhmän keskusteluista peukkumäärineen?

On. En kuitenkaan julkaise ko. kuvakaappauksia, koska ne voisivat olla kunnianloukkauksia ko. raiskauksen uhria kohtaan. On kuitenkin täysin selvää, että Forss valehtelee tahallaan.

Forss puolustelee tuota törkeää häirikköryhmää ja samaan aikaan hyökkää aggressiivisesti tuota ryhmää kritisoineita suomalaisia kohtaan.

Minultakin löytyy kuvakaappauksia tiukan paikan tullen.

AstaTTT

Olen pahoillani, jos tämä on jo käsitelty. Kahdeksan sivua luettavaa on tällä hetkellä liikaa ennen kirjoittamista.

QuoteUhrin huorittelu sen sijaan täyttää rikoksen tunnusmerkit. Kunnianloukkaus on kuitenkin asianomistajarikos, joten poliisi ei voi viedä asiaa eteenpäin, ellei uhri näin halua.

Kun kyse on alaikäisestä, jota huoritellaan netissä, syytteen nostamisen ei pitäisi riippua asianomaisesta vaan yhteiskunnan eli tässä tapauksessa viranomaisten tulisi huolehtia alaikäisen kunnianloukkaukseen puuttumisesta. Alaikäinen yleensä koetaan huollettavaksi, mutta tässä tapauksessa virkakoneisto olettaa häneltä kykyä syytteen nostamiseen, kuten aikuiselta. Jos näin on oikeasti asia, lakimme on huonosti laadittu, jos huollettavan tulee huolehtia oikeuksistaan.

Blanc73

Forssin kädet ovat aikalailla sidotut, sillä sen lauluja laulat jonka leipää syöt. Sikäli täällä annettu kritiikki menee kuuroille korville, ei Forss voi alkaa sooloilemaan( lue Hommailemaan) oman päänsä mukaan. Kun poliisin ylimmässä johdossa on Paateron kaltainen lapanen, niin mitä muuta voimme edes odottaa? Käytännön kenttätyötä tekevät poliisit tietävät tasan tarkkaan mikä tilanne kentällä on. Ja se ei ole kaunista katseltavaa...
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

VH

Quote from: anatall on 25.04.2012, 21:30:31
Quote from: mikkoellila on 25.04.2012, 21:09:13

Minultakin löytyy kuvakaappauksia tiukan paikan tullen.

Koetin laittaa saat..an pitkän kuvan aijaa-palveluun, ja siitä tuli saat..an epätarkka ja pieni.
Kuinkas moinen piiiitkä kuvakaappaus saadaan välitettävään/esitettävään kuosiin?
"Paras tapa päästä eroon laittomasta maahanmuutosta on toki luoda riittävä määrä väyliä lailliselle maahantulolle."
Anni Sinnetännemäki

AstaTTT

Quote from: Blanc73 on 25.04.2012, 21:37:14
Forssin kädet ovat aikalailla sidotut, sillä sen lauluja laulat jonka leipää syöt.

Ei.

Vaihtoehtona on myös jättää kokonaan laulamatta.

anatall

Forssin kädet ovat aikalailla sidotut, sillä sen lauluja laulat jonka leipää syöt. Sikäli täällä annettu kritiikki menee kuuroille korville, ei Forss voi alkaa sooloilemaan( lue Hommailemaan) oman päänsä mukaan. Kun poliisin ylimmässä johdossa on Paateron kaltainen lapanen, niin mitä muuta voimme edes odottaa? Käytännön kenttätyötä tekevät poliisit tietävät tasan tarkkaan mikä tilanne kentällä on. Ja se ei ole kaunista katseltavaa...

Silloin pitäisi vuoden poliisin osoittaa rohkeutta ja ammattiylpeyttä, ja sanoa suoraan että tämä on virallinen selitys, eli versio Paatero, ja tämä taas se, mitä mieltä minä itse olen.

Onhan nämä pojat on poikia-, ja muissakin ryhmissä huoritellaan raiskauksien uhreja-meriselitykset aivan saatanan naurettavia ja Forssin kunnioitusta (ainakin minun silmissäni) laskevia.

J. Lannan haamu

Quote from: aféni Watson on 25.04.2012, 21:26:08
Fobba, mä tiedän että sua houkuttelee valta, kuuluisuus ja raha. Sut valittiin vuoden poliisiksi vuonna 2011 ja sait Vuoden yhteistyöteko -tunnustuspalkinnon liikenneministeri Suvi Lindéniltä. Tietenkin, jos jatkat tolla linjalla, niin saat vielä lisää palkintoja, valtaa ja rahaa. Ja tällä hetkellä mediakin kohtelee sinua kauniisti.

Mutta mä tiedän, että sä olet kohdannut multikultturismin haitat todellisuudessa ja olet viisas ihminen. Varmasti haluisit rajoittaa maahanmuuttoa, kuten useimmat työkaverisikin. Olisiko aika lopettaa monikultturisimin ihannointi, puhua rehellisesti ja saada tavallisten kansalaisten kunnioitus? Tietenkin se vaatii rohkeutta, että myönnät monikultturismin haitat, mutta rehellisyys kyllä palkitaan :)

Kumpi on sinulle tärkemäpää? rehellisyys ja kansalaisten kunnioitus vai raha, valta, kuuluisuus ja valtapuolueiden kunnioitus?

Amen.

Voin tähän sanoa hyvällä omatunnolla että ystävämme poliisit ovat tässä maassa helvetin hyviä tyyppejä, vaikka ei aina sattuisi olemaankaan heidän kanssaan samalla lain aaltopituudella  :D. Mutta, kyllä ne ovat myös ihan per****** nuivaa porukkaa massatasolla, hahaha!! Tähän en lähde erittelemään kokemuksia tai lähteitä, mutta impiwaaralaisen 'noble savagen' rehellinen sana väreilee ikuisesti, kuten tuomio kuolleen miehen yllä....

A. Watson sanoi sen, mihin minulla ei pokka riittänyt  :-\
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

AstaTTT

Quote from: anatall on 25.04.2012, 21:44:15

Silloin pitäisi vuoden poliisin osoittaa rohkeutta ja ammattiylpeyttä, ja sanoa suoraan että tämä on virallinen selitys, eli versio Paatero, ja tämä taas se, mitä mieltä minä itse olen.

Kyseessä on kuitenkin raiskattu alaikäinen tyttö, jota pitäisi puolustaa kaikin kyvyin ja voimin. Jutusta päätellen poliisi vähättelee asiaa. Kuvottavaa.

Tabula Rasa

''Sitä että on melko yleistä huomata keskustelupalstalla erilaisten seksuaalirikosten kohdalla asiatonta kommentointia, joka syyllistää tai vähättelee uhria erilaisin tavoin.''

Forss näyttäköön yhdenkin hommaforumin tai minkä muun hyvänsä forumin viestin jossa todistettavasti han-suomalainen syyllistää tai vähättelee uhria. Uhrin vähättelyä ei ole tuoda esiin esim. sitä seikkaa että 20% raiskauksista on keksittyjä.

Suomalaiset ovat käsittääkseni kollektiivina raiskauksia vastaan, sensijaan nämä millä nimellä heitä nyt haluaa ikinä kutsuakin eivät kunnioita tätä paikallista tapaa, suuren metelin herättää se että täällä sikailevat sellaisilla tavoilla joita suomalainen kollektiivi ei hyväksy, ei se minkä värinen naama on kyseessä(muutakuin hyvin pienen piirin kohdalla, jota edes hommafoorumilla ei arvosteta).
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

JoKaGO

"Näin tapahtuu kaikissa fb-ryhmissä. Nykyään facebookissa minkä tahansa ryhmän perustaja voi liittää kaikki kaverilistallaan olevat ihmiset ko. ryhmään. Forss kuitenkin antaa ymmärtää, että näin olisi käynyt vain tässä ryhmässä. Forss siis levittää väärää tietoa siitä, miten facebook toimii."

Minä pidin Fobbaa asiallisena kaverina  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:

Blanc73

Quote from: Asta Tuominen on 25.04.2012, 21:43:37
Forssin kädet ovat aikalailla sidotut, sillä sen lauluja laulat jonka leipää syöt.

Ei.

Vaihtoehtona on myös jättää kokonaan laulamatta.

Toki hän voisi tehdä niinkin. Mutta Forssista on tullut eräänlainen julkkis ja kasvot "somen" kyttäämiselle vihapuheiden osalta. Jos hän lopettaa lausuntojen antamisen, tilalle otetaan uusi puppulause-generaattori joka antaa viranomaisia ja poliitikkoja tyydyttäviä vastauksia julkisuuteen niin tarvittaessa. Onhan mies kyllä aika pirullisessa välikädessä näin ulkopuolisen silmin katsottuna. Ei käy kateeksi.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

JoKaGO

Quote from: Asta Tuominen on 25.04.2012, 21:35:00
Kun kyse on alaikäisestä, jota huoritellaan netissä, syytteen nostamisen ei pitäisi riippua asianomaisesta vaan yhteiskunnan eli tässä tapauksessa viranomaisten tulisi huolehtia alaikäisen kunnianloukkaukseen puuttumisesta. Alaikäinen yleensä koetaan huollettavaksi, mutta tässä tapauksessa virkakoneisto olettaa häneltä kykyä syytteen nostamiseen, kuten aikuiselta. Jos näin on oikeasti asia, lakimme on huonosti laadittu, jos huollettavan tulee huolehtia oikeuksistaan.

Tälle peukku ylös. Tällä olisi, en muista miten se lakikielellä sanotaan, yleisen oikeustajun mukaan oleellista merkitystä, jos alaikäisen raiskatun huorittelu olisi yleisen syytteen alainen teko. Ja vaikka lakia ei muutettaisikaan, joku viranomainen, vaikkapa Fobba itse, voisi neuvoa tyttöä nostamaan kunnianloukkauskanteen. Mökkimurrossa minuakin poliisi neuvoi, että esitä rangaistusvaatimus, koska muuten tapausta ei tutkita.