News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Jussi Halla-ahon kirjoituksia

Started by lot, 07.12.2008, 13:30:08

Previous topic - Next topic

kekkeruusi

Quote from: mikkoellila on 29.09.2011, 14:27:26

Jussi Halla-aho facebookissa:
QuoteMitä taksialaan tulee, vastustan kiivaasti markkinataloutta ja kannatan tarveharkintaa, hintasääntelyä ynnä muuta kontrollia. On ehdottoman hieno asia, että taksikuski a) puhuu paikallista kieltä, b) osaa ajaa autoa, c) tuntee pääpiirteissään sen kaupungin, jossa työskentelee.

Helvetin typerä argumentti.

Taksikuskin pätevyysvaatimukset ovat AIVAN ERI ASIA kuin taksien hintasääntely ja taksilupien tarveharkinta.

Samalla linjalla olen, olennaisinta olisi vapauttaa taksitoiminta nykyisestä harvainvallasta. Nuo mainitut ovat oikeasti minimivaatimus millekään taksitoiminnalle tässä maassa.

Ant.

Quote from: Tomi on 25.09.2011, 22:42:21
Odotan mielenkiinnolla Jussi Halla-ahon seuraavaa Scriptaa.
Olisi mielenkiinnoista Scripta liittyen Norjan tapahtumiin liittyvään Halla-ahon ajojahtiin, vihapuheeseen SDP:N törmäyskurssista PS:ää kohtaan yms.

Jos tarkoitat seuraavalla Scriptalla seuraavaa blogikirjoitusta, kannattaa olla maltillinen. Kuten Jussi vaalien jälkeen sanoi, on tärkempää että poliitikko käyttää aikansa vaikuttamiseen eikä kannattajiensa viihdyttämiseen. Halla-ahon aikaa syönevät normaalin eduskuntatyön lisäksi: a) uutena kansanedustajana eduskuntatyöhön oppiminen b) luottamustehtävien kuten valiokunnan puheenjohtajuuden hoito (koko valiokuntatyöskentely on uudelle kansanedustajalle uutta) c) ennen kaikkea äsken nähty "skandaali" ja sen jälkien paikkailu.

Scriptalla on tärkeä rooli kun Jussi välittää tietoa kansalle, kannattajille ja medialle, mutta me kannattajat varmaan hyväksymme sen, ettei Scripta ole viikoittain uutta julkaiseva Aku Ankka ja tyydymme pidempiinkin taukoihin silloin kuin kokonaisetu sitä vaatii.
Homma is the new black.

Porilainen munalla

QuoteMitä taksialaan tulee, vastustan kiivaasti markkinataloutta ja kannatan tarveharkintaa, hintasääntelyä ynnä muuta kontrollia. On ehdottoman hieno asia, että taksikuski a) puhuu paikallista kieltä, b) osaa ajaa autoa, c) tuntee pääpiirteissään sen kaupungin, jossa työskentelee.

Taksikuskin pätevyysvaatimukset ovat AIVAN ERI ASIA kuin taksien hintasääntely ja taksilupien tarveharkinta.
Nimenomaan. Outo ja ilmeisen asiaan perehtymätön tulkinta Halla-aholta.
Suomessa, venäläisen, ruotsalaisen, saamelaisen, saksalaisen ja amerikkalaisen kulttuurin vaikutuksessa kasvanut.
Monikulttuuriasiantuntijako?

Topi Junkkari

Quote from: kekkeruusi on 29.09.2011, 14:59:16
Samalla linjalla olen, olennaisinta olisi vapauttaa taksitoiminta nykyisestä harvainvallasta.

Aamen. On pöyristyttävää, että vielä vuonna 2011 homma menee käytännössä niin, että tietyn toimialan paikallinen yrittäjäyhdistys päättää, saako paikkakunnalle tulla uusia saman alan yrittäjiä.

Olen itsekin yrittäjä ja yrittäjäjärjestön jäsen, mutta minkäänlaisen sääntelyn ehdottaminen tai kannattaminen omalle alalleni olisi kertakaikkisen absurdia.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Jouko

Quote from: Porilainen munalla on 29.09.2011, 15:08:45

En kannata taksilupien pihtailua. Mutta tutkintovaatimuksia pitäisi nostaa. Kieli-ja kartanlukutaito ovat ehdottomia mutta pitäisi lisätä vaatimus ensiapukortin suorittamisesta. Olen siihen ongelmaan törmännyt lähipiirissäni. Jos asiakkaalle tulee sairaskohtaus niin taksinkuljettajan pitää osata toimia oikein. Sama koskee linja-autokuljettajiakin.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Renegade Kane

Quote from: Porilainen munalla on 29.09.2011, 15:08:45

Tai sitten JH-a näkee (tässäkin asiassa) kokonaisuuden.
Kuten kaikkialla muuallakin länsimaissa, on vapaasta taksialasta tullut siirtolaisten "sisäänheitto-ala" palvelutason ollessa mitä sattuu. Tarveharkintaisessa systeemissä on poikkeus, ettei kuljettaja osaa kunnolla kieltä ja ajaa miten sattuu minne sattuu. Liberaalissa systeemissä se tulee olemaan pääsääntö. Enkä usko hintojenkaan paljoa halpenevan...

Topi Junkkari

Quote from: Renegade Kane on 29.09.2011, 15:36:18
Tarveharkintaisessa systeemissä on poikkeus, ettei kuljettaja osaa kunnolla kieltä ja ajaa miten sattuu minne sattuu.

Näitä poikkeuksia valitettavasti on. Pari viikkoa sitten sain 17 euron arvoisen taksikyydin ilmaiseksi, kun "taustainen" kuljettaja ei osannut käsitellä korttimaksua. Siis ei osannut käyttää taksin maksupäätettä. Kortissani ei ollut mitään vikaa, mutta kuski häkeltyi jo pelkästä korttimaksun tarjoamisesta. Sama kortti toimi hienosti siinä alppiharjulaisessa karaokebaarissa, johon olin menossa.

Ilmeisesti rasismin pelossa kuljettaja antoi minulle kyydin ilmaiseksi. Harmittaa, etten ottanut taksin numeroa ylös - haluaisin kyllä maksaa taksiyrittäjälle sen, mitä olen velkaa.

Helsingissä on nykyään poikkeus maksaa taksi käteisellä, suurin osa maksuista menee kortilla.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Jari-Petri Heino

Samalla linjalla olen, olennaisinta olisi vapauttaa taksitoiminta nykyisestä harvainvallasta. Nuo mainitut ovat oikeasti minimivaatimus millekään taksitoiminnalle tässä maassa.

Taksinkuljettajan ajotaitoa ei mitata mitenkään. Siihen riittää vuonna 1960 Kälviän kunnassa ajettu voimassa oleva ajokortti.

Kaupunkituntemukseen taas riittää se, että pääsee kolmella yrityksellä muistikokeesta läpi. Kaupunkituntemus toki kasvaa ammattiin päästyä nopeasti.

Kieltä taas on pakko osata vähintään välttävästi jotta suoriutuu edes edellä mainituista vaatimuksista.

"Vallan, rahan ja tilan uudelleen jakaminen on seuraava vaiheemme"

Renegade Kane

Quote from: Topi Junkkari on 29.09.2011, 15:47:19
Quote from: Renegade Kane on 29.09.2011, 15:36:18
Tarveharkintaisessa systeemissä on poikkeus, ettei kuljettaja osaa kunnolla kieltä ja ajaa miten sattuu minne sattuu.

Näitä poikkeuksia valitettavasti on. Pari viikkoa sitten sain 17 euron arvoisen taksikyydin ilmaiseksi, kun "taustainen" kuljettaja ei osannut käsitellä korttimaksua. Siis ei osannut käyttää taksin maksupäätettä. Kortissani ei ollut mitään vikaa, mutta kuski häkeltyi jo pelkästä korttimaksun tarjoamisesta. Sama kortti toimi hienosti siinä alppiharjulaisessa karaokebaarissa, johon olin menossa.

Ilmeisesti rasismin pelossa kuljettaja antoi minulle kyydin ilmaiseksi.

Näistä ei tiedä. Alan sisällä on epäilyjä siitä, etteivät kaikki alalla toimivat mamu-kuljettajat olisi käyneet vaadittavaa taksinkuljettajakoulutusta. Joissakin "suvaitsevaisemmissa" kulttuureissa henkilökohtainen taksinajolupa on koko suvun yhteinen taksinajolupa. Räikeimmät tapaukset saattavat siis olla töissä "suvun luvalla" viranomaisen antaman luvan sijaan. Kaikkihan ne ovat ihan saman näköisiä...  

Näissä "täysin kädettömissä" -tapauksissa pitäisi ottaa auton tiedot ylös ja soittaa taksitarkastajalle. Taksikurssilta ei esim. pääse läpi olemattomalla kielitaidolla, ja korttimaksun vastaanottaminen pitäisi olla hallussa.

Jussi Halla-aho

QuoteMuutama ajatus kunniaväkivallasta

Lehdissä kerrottiin hiljattain 17-vuotiaasta pakistanilaistytöstä nimeltä Kainat Soomro. Neljä miestä joukkoraiskasi Kainatin, kun tämä oli 12-vuotias.

Tulemalla raiskatuksi ja menetettyään siinä yhteydessä neitsyytensä Kainat paikallisen käsityksen mukaan häpäisi perheensä. Yhteisö vaati Kainatin isää surmaamaan tyttärensä, mistä tämä kuitenkin kieltäytyi. Perhe joutui pakenemaan kotikaupungistaan Karachiin, mutta häirintä on jatkunut sielläkin.

Islamilaisten maiden kunniamurhaperinteet ovat länsimaissa kovin vaikea puheenaihe. Keskustelu kääntyy automaattisesti ja nopeasti siihen, että kyllähän naisia oikeastaan sorretaan kaikkialla, sorron muoto vain vaihtelee.

Aivan kuin naisten aliedustus pörssiyhtiöiden hallituksissa olisi jotenkin samaan paradigmaan kuuluva epäkohta kuin se, että 12-vuotias tyttö tapetaan siksi, että hänet on raiskattu.

...

http://halla-aho.com/scripta/muutama_ajatus_kunniavakivallasta.html
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Nuivanlinna

QuoteKaikki kulttuurit eivät ole samanarvoisia. Kulttuuri, jonka mielestä raiskatuksi tullut 12-vuotias tyttö häpäisee itsensä, perheensä tai sukunsa ja ansaitsee siksi tulla tapetuksi, on ala-arvoinen paskakulttuuri, jolla ei ole mitään oikeutta olemassaoloon

Ja tämä jotenkin edistää keskustelua perustuslakivallankaappauksestako?
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Teemu Lavikka

QuoteMyös Euroopassa tapahtuu nykyään kunniamurhia, sillä Eurooppaan muuttaa ja on muuttanut valtava määrä ihmisiä, joiden mielestä perheen kunniaa tahraavien naisten ja tyttöjen tappaminen on ok. Asiasta ei puhuta ollenkaan niin paljon kuin pitäisi, koska ei haluta leimata erään uskontokunnan edustajia ja siten (hehheh) vaikeuttaa heidän integroitumistaan.

Ei Jussi ihan väärässä ole, meillähän oli ihan oma pakistanilainen kunniamurhaaja täällä Lappeenrannassa...

http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/ex-vaimon-surmannut-pakistanilainen-mielentilatutkimukseen/552328
"Mikä vittu se oli?"
Hiroshiman pormestari, 1945

Emo

Quote from: Nuivanlinna on 30.09.2011, 18:00:15
QuoteKaikki kulttuurit eivät ole samanarvoisia. Kulttuuri, jonka mielestä raiskatuksi tullut 12-vuotias tyttö häpäisee itsensä, perheensä tai sukunsa ja ansaitsee siksi tulla tapetuksi, on ala-arvoinen paskakulttuuri, jolla ei ole mitään oikeutta olemassaoloon

Mitä höriset? Etkö ymmärtänyt, että kirjoituksessa puhuttiin kunniamurhista? Ja hyvin puhuttiinkin.

Veikkaan, että huomenna otsikot huutavat "Halla-aho sanoi paskakulttuuri!" eikä itse asiasta uskalleta keskustella lainkaan!! Oikeastaan kyrsii jo etukäteen tämä "ennustamani" reaktio!

Mutta se hyvä tässä kuitenkin on, että varmasti taas moni uusi lukija hakeutuu Scriptaan tämänkin tulevan kohun saattelemana.

Erittäin hyvä kirjoitus.

Nuivanlinna

Quote from: Emo on 30.09.2011, 18:15:58

Mitä höriset? Etkö ymmärtänyt, että kirjoituksessa puhuttiin kunniamurhista? Ja hyvin puhuttiinkin.

Veikkaan, että huomenna otsikot huutavat "Halla-aho sanoi paskakulttuuri!" eikä itse asiasta uskalleta keskustella lainkaan!! Oikeastaan kyrsii jo etukäteen tämä "ennustamani" reaktio!Mutta se hyvä tässä kuitenkin on, että varmasti taas moni uusi lukija hakeutuu Scriptaan tämänkin tulevan kohun saattelemana.

Erittäin hyvä kirjoitus.

Joskohan minä  vaikkapa siksi hörisinkin! ???
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Jouko

Halliksen pitäisi kyllä keskittyä ajankohtaiseen aihepiiriin eduskunnassa. Siellä tehdään nyt kauaskantoisia päätöksiä. Nämä maahanmuuttoteemat voivat odottaa vuoroaan.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Emo

Quote from: Nuivanlinna on 30.09.2011, 18:22:53

Veikkaan, että huomenna otsikot huutavat "Halla-aho sanoi paskakulttuuri!" eikä itse asiasta uskalleta keskustella lainkaan!! Oikeastaan kyrsii jo etukäteen tämä "ennustamani" reaktio!Mutta se hyvä tässä kuitenkin on, että varmasti taas moni uusi lukija hakeutuu Scriptaan tämänkin tulevan kohun saattelemana.

Erittäin hyvä kirjoitus.

Joskohan minä  vaikkapa siksi hörisinkin! ???

No niin minä arvelinkin!  ;)

Mutta ehkäpä J H-a vielä nostaa perustuslakivallankaappauksenkin otsikoihin? Kyllä hänelle mediatilaa löytyy jos hän sitä tahtoo. Ei tämä tuleva kunniamurhakirjoituskohu sitä tule estämään. Tärkeä asia tämäkin.

Myönnän toki, että itsekin näkisin mielelläni jonkun PS-kansanedustajan jo ÄKKIÄ työntävän otsikoihin tuon perustuslakimuutosasian, sillä uutisoinnilla ja keskustelulla alkaa jo olla kiire!!!

Olen jo aiemmin täälläkin ihmetellyt, MIKSI SOINI EI JO JYRÄHDÄ !? Soinin odottaisin sanovan jotain perustuslakiuudistuksesta tutulla tyylillään, hän ei ole sanonut käytännössä asiasta yhtikäs mitään.

Siili

Veikkaan, että huomenna otsikot huutavat "Halla-aho sanoi paskakulttuuri!" eikä itse asiasta uskalleta keskustella lainkaan!!

Minä luulen, että keskimääräinen kukkahattu myöntää että sikäläisissäkin kulttuureissa on paskamaisia aspekteja, mutta katsoo, että nämä johtuvat muista paikallisista perinteistä, eivätkä liity sinänsä islamin uskoon.  

Näin argumentoivilta voidaan tietenkin kysyä, että miksei vuosisatoja alueella vaikuttanut jalo rauhanuskonto ole kyennyt kitkemään moisia paskamaisia perinteitä.  

Jussi Halla-aho

Tuota noin...

Perustuslakikysymys on tietysti kovin tärkeä, ja olen asian tiimoilta puhunut ja äänestänyt eduskunnan salissa, mutta on hiukan kohtuutonta, että kaikkien tärkeiden asioiden osalta juuri minun (kaikista 39:stä ps-edustajasta) pitäisi olla äänitorvena.

Ongelma (joka todennäköisesti on krooninen) on se, että en ehdi kirjoittaa juuri mistään.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Emo

Quote from: Siili on 30.09.2011, 18:33:55
Veikkaan, että huomenna otsikot huutavat "Halla-aho sanoi paskakulttuuri!" eikä itse asiasta uskalleta keskustella lainkaan!!

Minä luulen, että keskimääräinen kukkahattu myöntää että  sikäläisissäkin kulttuureissa on paskamaisia aspekteja, mutta katsoo, että nämä johtuvat muista paikallisista perinteistä, eivätkä liity sinänsä islamin uskoon.  

Näin argumentoivilta voidaan tietenkin kysyä, että miksei vuosisatoja alueella vaikuttanut jalo rauhanuskonto ole kyennyt kitkemään moisia paskamaisia perinteitä.  

Niin, eikähän sillä ole käytännössä isoa merkitystä käskeekö raiskatun tappaa Muhammed/koraani vaiko heikäläisten kulttuuri. Tämän paskan he tuovat mukanaan  Eurooppaan joka tapauksessa.

Emo

Quote from: Jussi Halla-aho on 30.09.2011, 18:39:39
Tuota noin...

Perustuslakikysymys on tietysti kovin tärkeä, ja olen asian tiimoilta puhunut ja äänestänyt eduskunnan salissa, mutta on hiukan kohtuutonta, että kaikkien tärkeiden asioiden osalta juuri minun (kaikista 39:stä ps-edustajasta) pitäisi olla äänitorvena.

Ongelma (joka todennäköisesti on krooninen) on se, että en ehdi kirjoittaa juuri mistään.

Olenkin erityisesti odottanut Soinin perustuslakiasiasta puhuvan, se ikäänkuin olisi juuri Soinin omaa aluetta. Kun mies on nyt presidenttiehdokaskin, mutta jo paljon aiemminkin odotin Soinin kommentteja. Onhan hän myös puolueen puheenjohtaja.

Voi kun joku vinkkaisi Soinille että nyt suu auki ja perustuslakikommentit otsikoihin!! Taidan itse kyhätä Timo Soinille kohteliaan s-postiviestin aiheesta... kirjoittakaapa muutkin sillä eikös se lopullinen äänestys ole jo ensi viikolla?

Histon

Arveletko että Jussi Halla-aho äänestettiin eduskuntaan enemmän EU- kuin maahanmuuttopoliittisen kritiikkinsä vuoksi?
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.

— Alexander Stubb (@alexstubb) 19. helmikuuta 2017

Vörå

Kyllä, taksien säännöstely on outo asia. Markkinat ovat joillakin aloilla väärä ja tehoton ratkaisu, mutta ei todellakaan esimerkiksi tässä tapauksessa. Yksi loistava esimerkki markkinoiden toiminnasta oli muuten pohjoismaissa 90-luvulla tapahtunut telekommunikaatio-liberalisointi.

Olettaisin kyllä että säännöstelyn purkaminen johtaisi tuottojen pienentymiseen ja varmasti sitä kautta maahanmuuttajien lisääntymiseen ajajakunnassa. Siinä sitä on dilemmaa maahanmuuttaja-vastaisella homma-libertaarilla... Halla-aho näköjään valitsi ainakin mieluummin säännöstelyn. Hymiö.

Jouko

Quote from: Siili on 30.09.2011, 18:33:55

Minä luulen, että keskimääräinen kukkahattu myöntää että  sikäläisissäkin kulttuureissa on paskamaisia aspekteja, mutta katsoo, että nämä johtuvat muista paikallisista perinteistä, eivätkä liity sinänsä islamin uskoon.  

Se on luultavasti totta että tuollaiset tavat ovat ajalta kauan ennen islamia. Mutta on sitten ihan totta kumma ettei islam ole niitä sitten kitkenyt.

Jonkinlainen kulttuurivallankumous olisi paikallaan noilla alueilla. Tai sitten uskonpuhdistus. Sellaiset harvoin kyllä toteutuvat ilman verenvuodatusta.

Katolisellakin uskonnolla on menneisyyden haamuja noitavainoineen ja miekkalähetyksineen ynnä muine rappioilmiöineen. Siksi tuli uskonpuhdistus. Mutta katolisuuskin on kyennyt uudistumaan paineitten edessä.

Mitä tulee maahanmuuttajiin, niin heille tulee kyllä tehdä selväksi että täällä ei hyväksytä noin kammottavia kulttuuritapoja. Uudet sukupolvet kyllä kasvavat täkäläisiin tapoihin jos ei varsin palvota toiseutta yhteiskunnan/valtiovallan toimesta ja hyväksytä kaikkea siihen liittyvää.

Uuno Kailas

Nuivanlinna

Tuota noin...

Ja hienon puheen siellä piditkin. Etulinjan puheen sanoisin. Mutta yhtään paskamyrskytäkyä ei kannattaisi antaa noin tärkeän asian ulkopuolelta just nyt. Jos antaa, siinä pitäisi olla jokin johdannainen just käsitteillä olevaan asiaan.

Hessu

QuoteVoi olla, että kulttuuri ja perinteet vähitellen muuttuvat Pakistanissakin. Voi olla, että Kainat Soomron ja hänen isänsä rohkeus kantavat hedelmää. Mutta ennen kuin näin tapahtuu, on ensiarvoisen tärkeää, että tällaisen kulttuurin edustajia muuttaa länsimaihin mahdollisimman vähän. Peli on menetetty, jos heitä muuttaa tänne niin paljon, että he pystyvät muodostamaan kulttuurisia enklaaveja, joiden sisällä vallitsee musta barbaria.

Hieno kirjoitus. Erityisen oivaltava on tuo viimeinen kappale. Asioiden ennakointi ei ole ollut viime vuosien aikana hyve suomalaisessa politiikassa. Toivon mukaan käänne realismiin on alkanut mahdollisimman laajasti.

Esimerkiksi Isossa-Britanniassa kehitys on jo johtanut vaiheeseen, jossa peruutusvaihteen kytkeminen alkaa olla myöhäistä. Ruotsista puhumattakaan.

Paskakulttuuri on täsmälleen oikea sana kuvaamaan kulttuureita, joissa kunniamurhaperinnettä ylläpidetään. Tällainen asia on uskallettava sanoa ääneen.

Ei ole lainkaan haitaksi, jos media nostaa tämän kirjoituksen esiin. Itse asiassa se olisi jopa toivottavaa.

schenker

Veikkaan, että huomenna otsikot huutavat "Halla-aho sanoi paskakulttuuri!" eikä itse asiasta uskalleta keskustella lainkaan!! Oikeastaan kyrsii jo etukäteen tämä "ennustamani" reaktio!

Mutta se hyvä tässä kuitenkin on, että varmasti taas moni uusi lukija hakeutuu Scriptaan tämänkin tulevan kohun saattelemana.

Erittäin hyvä kirjoitus.

onneksi joku kansanedustaja-statuksen omaava henkilö uskaltaa kirjoittaa jukisesti sen mitä moni muukin ajattelee. kekkonen on kuollut ja neuvostoliitto on hajonnut ja aivot voivat toimia.

Nuivanlinna

Quote from: Histon on 30.09.2011, 18:46:09

Arveletko että Jussi Halla-aho äänestettiin eduskuntaan enemmän EU- kuin maahanmuuttopoliittisen kritiikkinsä vuoksi?

En arvele. Mutta arvelen, että liittovatio EU ei anna osavaltioiden toteuttaa omaa maahanmuuttopolitiikkaa.

Skydd

Tuota noin...

Kannattaa kuitenkin kirjoittaa se on tehokkain vaikutuskeino saada muutosta aikaan,  nykyinen asemasi on vain seurausta kirjoittamisestasi. Väittäisin jopa, että PS puolueen "jytkykin" on enemmän tämän kirjoittelun ansiota, kun minkään vaalityö ansiota. Kirjoittajat saavat aikaiseksi muutoksia ajattelussa  ja siksi ne ovat niin vaarallisia.

myötäjuoksija

Jotenkin sain semmoisen käsityksen, että tuo "musta barbaria"-retoriikka (musta:flowerhat:) olisi ollut harkittu täky median suuntaan, ainakin jonkinlainen huomionkalasteluyritys. Hyvä niin, sillä mikäli media tuohon iskee kiinni, tulee tämäkin tärkeä kirjoitus saamaan ilmaista julkisuutta. Jotenkin luulisi, että noin ilmeisen syötin mediakin älyäisi ansaksi, mutta toisaalta toimittajien tyhmyys on vuoden 2008 jälkeen päässyt kerta toisensa jälkeen yllättämään.
Homman nousu on ihanaa, luonnollista ja väistämätöntä!

http://sverigedemokraterna.se

Aantsa

Ei kai ole kyse toimittajien, kuin lukijoiden tyhmyydestä. Uskovat kaiken mitä lööpeissä kirkuu.