News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Jussi Halla-ahon kirjoituksia

Started by lot, 07.12.2008, 13:30:08

Previous topic - Next topic

Sinapis alba

Quote from: hakare on 18.12.2011, 23:27:52
Tuskin menee pieleen, jos oletan, että Suomessa yliopistoissa, korkeakouluissa, virastoissa yms. laitoksissa nauttii täyttä palkkaa vähintään satoja "tutkijoita" ja muita verbaalihuijareita, jotka ovat löytäneet ehtymättömän runsaudensarven maahanmuuton ilmiöiden selvittelyssä.
Lisäksi vähän jokainen tutkija vaikuttaa tarvitsevan omat hienot tilat/minkälien keskuksen joissa/isomman joukon tullessa vuokratiloissa voi kestitä rikastuttajia tunteakseen tekevänsä hyvää ja tehdäkseen selväksi arvoisille vieraille että heistä välitetään ja että he ovat tärkeitä.

Vähän väliä taitaa tuollaisia kaikenmoisia tilaisuuksia olla. No, onhan sitä suomalaisillekin kerran-pari kuussa jossain kaupassa kauppiaan maksamana kahvitarjoilu, kerran-pari vuodessa peräti pullaakin saavat, sekä unionin puolesta jonoja joissa saavat talvisinkin jonotella ulkosalla muutamaa leipää ja maitojauhetta.

Kuulopuhetta vain tuo kestitseminen, en ole käynyt katsomassa. Foorumilta joku rohkeampi ehkä voisi käydä tutustumassa tuollaisiin joskus (jollei ole jo käynytkin.)

Juha J.

Tuli ihan nostalginen fiilis. Tervetuloa takaisin Jussi.

Hyvää ja rauhallista Joulua.
Chillax mothafuckas. Toimitaan järkevästi.

Jorma Merikoski

Lueskelin eilen kirjaa Mitä-Missä-Milloin 1969. Löysin seuraavaa (s. 60, kursivoinnit minun).

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
SUOMALAISET – KATEUDEN KANSA?
Suomalaisten kannalta vähemmän mairitteleviin tuloksiin on päätynyt amerikkalainen psykologi, prof. Charles Osgood laajassa vertailevassa tutkimuksessaan, joka pyrki selvittelemään, minkälaisen sisällön eri kulttuuripiirien jäsenet antavat tunnetiloja kuvaaville käsitteille. Osgoodin mukaan suomalaiset ainoana kansana maailmassa kokevat negatiivisiksi arvostetut tunteet, kuten vihan, kateuden ja häpeän, korostuneen voimakkaina, ja positiiviset tunteet, erityisesti lämpöä kuvaavat tunnetilat, kuten rakkauden, heikkoina ja selvästi passiivisina. – Prof. Yrjö Littunen pitää tulosta "sangen dramaattisena", joka paljastaa "miltei vainoharhaisen oirekasautuman", ja otaksuu tulosten antavan aihetta kansalliseen itsetutkisteluun.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"Kansallinen itsetutkistelu" on sittemmin osoittanut, ettei tuollaiseen "oirekasautumaan" auta mikään muu kuin "monikulttuuri". Maamme tarvitsee "lämpöä kuvaavien tunnetilojen" välittäjiä. Heitä onkin pölähtänyt tänne kirjava joukko, joka on saanut ilosanomalleen paljon julkisuutta. (Tietenkään sellaisia "yksittäistapauksia", kuten esimerkiksi Halla-ahon viime kirjoituksessaan käsittelemiä, "ei pidä yleistää".) Niinpä "rakkautta" on jo havaittavissa suomalaistenkin keskuudessa – ellei muualla niin ainakin poliitikkojen retoriikassa. Yksi ylistää puoluettaan "rakkauden puolueeksi". Toinen "rakastaa" pohjoismaista yhteistyötä. Kolmas kutsuu tv:ssä keskustelukumppaniaan "rakkaaksi". Jne.

Ilkka Partanen

Luin Mestarin aiempia kirjoituksia ja minulle heräsi kysymys, että mihin tapaukseen liittyen hän kutsuu Kaarina Hazardia plagiaattikolumnistiksi? Olen kyllä huomannut että Kaarina pyrkii monesti samanlaiseen satiiriseen tyyliin kuin Jyrki Lehtola, mutta onko hän ihan todistetusti syyllistynyt plagiointiin? Googlettamallakaan ei asiaan löytynyt selkeää vastausta.

rölli2

Hienoa! Näistä ei voi koskaan kirjoittaa liikaa. Eikö vähemmistövaltuutettu ole vielä sanonut painavaa sanaansa asian tiimoilta?

Jukka Wallin

Quote from: Ilkka Partanen on 19.12.2011, 17:49:02
Luin Mestarin aiempia kirjoituksia ja minulle heräsi kysymys, että mihin tapaukseen liittyen hän kutsuu Kaarina Hazardia plagiaattikolumnistiksi? Olen kyllä huomannut että Kaarina pyrkii monesti samanlaiseen satiiriseen tyyliin kuin Jyrki Lehtola, mutta onko hän ihan todistetusti syyllistynyt plagiointiin? Googlettamallakaan ei asiaan löytynyt selkeää vastausta.

Itse mielsin että kyseinen toimittaja on olevinaan jokinlainen "tähtitoimittaja" vaikka taidot voivat olla joidenkin mielestä olemattomat kyseiseen ammattiin..
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Ilkka Partanen

Quote from: d100a on 20.12.2011, 16:57:41

Itse mielsin että kyseinen toimittaja on olevinaan jokinlainen "tähtitoimittaja" vaikka taidot voivat olla joidenkin mielestä olemattomat kyseiseen ammattiin..

Enemmän minua ihmetyttää miksi hänet kutsutaan kommentoimaan etenkin YLE:n ohjelmiin niinkin laajasti, vaikka hänen antinsa keskusteluihin on pyöreä nolla, johtuen siitä ettei hän ilmeisesti taustoita tulevia aiheita mitenkään, vaan laukoo ihan fiilispohjalta mitä sattuu. Se on monesti todella noloa seurattavaa ja pitäisi kaiken järjen mukaan johtaa potkuihin, mutta siellä Kaarina vaan istuu.

Kolumnit ovat muutaman kerran vuodessa jopa ihan luettavia. Sillä paneutumisella aiheisiinsa kieltämättä eräänlainen lahjakkuuden merkki. 

TheJ

Quote from: ananaskaarme on 17.12.2011, 12:40:30
Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 17.12.2011, 07:41:54
Minun mielestäni häntä ei kyllä enää näy tämän sivuston bannerissa:

http://migrantchurch.fi/

Ennen sensurointia hän siellä oikeassa laidassa näkyi ja kuva oli myös tarkempi.

Kuvakaappaukset eivät ehkä ole parhaita mahdollisia, mutta espoolaismiehen näkymisen/näkymättömyyden osalta ne ovat tarkkoja (huom. on tosin vieritettävä palkkia).

Mysteeri taisi selvitä. Käytän noscriptiä ja flashblockia, jotka estivät kuvan päälle latautuvan flash-kammotuksen näkymästä. Flashissä olevasta kuvasta kaveri on poistettu. Minä taas näen vain tavallisen staattisen kuvan.

Sensuroija on itsekin tainnut unohtaa scrubata tuon suurimmalle osalle näkymättömiin jäävän kuvan! Mitä opimme tästä? :D

Joo tämä on totta ja varsin koomista.

Jos katsot ko. sivua NoScript päällä (joka blockkaa Flashin), vanha kuva näkyy. Kun aktivoit flashin, katoaa tämä herra kuvasta kuin taikaiskusta.

Kuvasta poispyyhkiminen on selvästi jälleen Oikeamielisten tampioiden käsissä jotka Eivät Vain Osaa, jolloin lopputulos on paitsi koominen, myös kuvan retusoinnin räikeästi paljastava.

:facepalm:

nuiv-or

Quote from: TheJ on 22.12.2011, 09:01:22
Kuvasta poispyyhkiminen on selvästi jälleen Oikeamielisten tampioiden käsissä jotka Eivät Vain Osaa, jolloin lopputulos on paitsi koominen, myös kuvan retusoinnin räikeästi paljastava.

:D

Eihän sitä viiden tonnin palkalla voi liikaa vaatia. Konsultointia muutamalla tonnilla, pari puhelua web-kehittäjälle.

Miten olisi ollut vaikkapa kokonaan uusi kuva?

Jouko

Quote from: Ilkka Partanen on 20.12.2011, 21:12:54
Quote from: d100a on 20.12.2011, 16:57:41

Enemmän minua ihmetyttää miksi hänet kutsutaan kommentoimaan etenkin YLE:n ohjelmiin niinkin laajasti, vaikka hänen antinsa keskusteluihin on pyöreä nolla, johtuen siitä ettei hän ilmeisesti taustoita tulevia aiheita mitenkään, vaan laukoo ihan fiilispohjalta mitä sattuu. Se on monesti todella noloa seurattavaa ja pitäisi kaiken järjen mukaan johtaa potkuihin, mutta siellä Kaarina vaan istuu.

Kolumnit ovat muutaman kerran vuodessa jopa ihan luettavia. Sillä paneutumisella aiheisiinsa kieltämättä eräänlainen lahjakkuuden merkki.

Kyllähän se onnistuu kun YLE:ssä on paljon opiskelukavereita tai jopa hiekkalaatikolla solmittuja ystävyyksiä.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

ikuturso

Quote from: Ulkopuolinen on 18.12.2011, 21:08:46
Quote from: Fetissimies on 17.12.2011, 16:47:18
Ohjelman nimeksi sopisi esimerkiksi Suurin Rikkaus, Unelmien Voimavara tai Huippuosaaja Haussa.

Tai Maahanmuuttajalle Lapsimorsian.

Repesin tuolle "Huippuosaaja haussa" -kommentille.

Onhan meillä jo "Amazing race"

Kumma, että tämä sanaleikki ei ole auennut Amerikan ammattiloukkaantujille, ja ohjelman nimeä ei ole vaadittu muutettavaksi.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Veikko

Quote from: TheJ on 22.12.2011, 09:01:22
Quote from: ananaskaarme on 17.12.2011, 12:40:30
Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 17.12.2011, 07:41:54
Minun mielestäni häntä ei kyllä enää näy tämän sivuston bannerissa:

http://migrantchurch.fi/

Ennen sensurointia hän siellä oikeassa laidassa näkyi ja kuva oli myös tarkempi.

Kuvakaappaukset eivät ehkä ole parhaita mahdollisia, mutta espoolaismiehen näkymisen/näkymättömyyden osalta ne ovat tarkkoja (huom. on tosin vieritettävä palkkia).

Mysteeri taisi selvitä. Käytän noscriptiä ja flashblockia, jotka estivät kuvan päälle latautuvan flash-kammotuksen näkymästä. Flashissä olevasta kuvasta kaveri on poistettu. Minä taas näen vain tavallisen staattisen kuvan.

Sensuroija on itsekin tainnut unohtaa scrubata tuon suurimmalle osalle näkymättömiin jäävän kuvan! Mitä opimme tästä? :D

Joo tämä on totta ja varsin koomista.

Jos katsot ko. sivua NoScript päällä (joka blockkaa Flashin), vanha kuva näkyy. Kun aktivoit flashin, katoaa tämä herra kuvasta kuin taikaiskusta.

:facepalm:

Jep, näin on. Mutta pitäisikö tapaus otsikoida Huippuosaajat asialla vai Valheella on lyhyet jäljet?
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Ruckafella

Quote from: ikuturso on 22.12.2011, 11:22:40
Quote from: Ulkopuolinen on 18.12.2011, 21:08:46
Quote from: Fetissimies on 17.12.2011, 16:47:18
Ohjelman nimeksi sopisi esimerkiksi Suurin Rikkaus, Unelmien Voimavara tai Huippuosaaja Haussa.

Tai Maahanmuuttajalle Lapsimorsian.

Repesin tuolle "Huippuosaaja haussa" -kommentille.

Onhan meillä jo "Amazing race"

Kumma, että tämä sanaleikki ei ole auennut Amerikan ammattiloukkaantujille, ja ohjelman nimeä ei ole vaadittu muutettavaksi.

-i-
Eikös Ameriikan maassa "rotu" ole ihan käypä käsite? Minua kyllä loukkaa tulla kutsutuksi kaukaasialaiseksi, kun en sikäläiseltä tosiaankaan näytä.

nuiv-or

Rotusairaus

Tabula Rasa

Pitipäs tulla ihan asiakseen Jussia kiittämään, tämän ansiosta joulu alkoi hyvin, ja eiköhän tämä vielä tästä parempaanpäin mene, sekä henkilötasolla, että valtiollisella, kunhan jokainen vaan käyttää järkeään yhtälailla:)
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Jussi Halla-aho

QuoteHyvää uutta vuotta 2012!

Toivotan otsikon mukaisesti kaikille lukijoille hyvää uutta vuotta. Ajattelin aloittaa sen pohtimalla hiukan presidenttikysymystä niin menneen, nykyisyyden kuin tulevankin näkökulmasta.

Koska olen perussuomalaisten kansanedustaja, joutuisin tietysti viran puolesta kannattamaan Timo Soinia riippumatta siitä, mitä oikeasti aion tehdä äänestyskopissa. Sinnehän ei kukaan pääse mukaan tarkkailemaan. Aion kuitenkin äänestää Soinia myös oikeasti, ja kerron seuraavaksi, mistä tämä johtuu.

Kampanjat ovat olleet tähän asti verraten hengettömiä niin hyvässä kuin pahassa. Vaaliteemoiksi on median ja puolueidenkin taholta pyritty nostamaan mm. vanhaa tuttua Natoa, aborttia, eriarvoistumista, rasismia ja euroa. Jos Sauli Niinistö valitaan presidentiksi, Suomi ujutetaan Naton jäseneksi, ja jos Soini voittaa, abortti kielletään. Jos Soini tai Paavo Väyrynen valitaan, Suomi muuttuu Pohjois-Koreaksi, ja hyvät ihmiset muuttavat pois Suomesta.

http://halla-aho.com/scripta/hyvaa_uutta_vuotta_2012.html
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

antero

Ja Arhinmäki oli vahingossa unohtunut kokonaan.  ;D
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

Maatiaisjuntitar

Quote from: Lyyli on 04.01.2012, 15:26:14
Okei! Äänestän siis Soinia. Mutta pitääkö tosiaan laittaa kravatti kaulaan?

Ja eikö saa äänestää ennakkoon?

qwerty

Quote from: Jussi Halla-aho on 04.01.2012, 15:00:48
Halosen kaudella on nähty neljä joukkomurhaa (Myyrmanni, Jokela, Kauhajoki, Sello), jollaisten ei pitänyt olla mahdollisia lintukodossa.

Viisi. Helsingissä vanhuksia sarjamurhaillut Aino Nykopp-Koski kuuluu samaan joukkoon. Tosin hän on ennen hovin päätöstä edelleen vain rikoksesta epäilty.

Hyvää uutta vuotta, Mestari! (http://scalebuildersguild.com/forum/images/smilies/bowdown.gif)
"The oldest fraud is the belief that the political left is the party of the poor and the downtrodden": Thomas Sowell

Jussi Halla-aho

Quote from: qwerty on 04.01.2012, 15:30:10
Hyvää uutta vuotta, Mestari! (http://scalebuildersguild.com/forum/images/smilies/bowdown.gif)

Miten tuollaisen hymiön saa?!

Quote from: Ilkka Partanen on 20.12.2011, 21:12:54

Hazard julkaisi vuosia sitten jossakin Helsingin ilmaisjakelulehdessä kloonin tästä kirjoituksesta: http://halla-aho.com/scripta/kansainvalisesta_adoptiosta_ja_varisokeudesta.html
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

qwerty

"The oldest fraud is the belief that the political left is the party of the poor and the downtrodden": Thomas Sowell

Marko Parkkola

Quote from: Junes Lokka on 22.12.2011, 18:03:15

Rotusairaus

Rotusairaudet johtuvat yhteisistä resursseista joita ei lukita tarpeeksi hyvin. On muistettava, että lukitus voi johtaa kuoleman lukkoihin.

Emo

Quote from: Jussi Halla-aho on 04.01.2012, 15:00:48
QuoteHyvää uutta vuotta 2012!

Toivotan otsikon mukaisesti kaikille lukijoille hyvää uutta vuotta. Ajattelin aloittaa sen pohtimalla hiukan presidenttikysymystä niin menneen, nykyisyyden kuin tulevankin näkökulmasta.

Koska olen perussuomalaisten kansanedustaja, joutuisin tietysti viran puolesta kannattamaan Timo Soinia riippumatta siitä, mitä oikeasti aion tehdä äänestyskopissa. Sinnehän ei kukaan pääse mukaan tarkkailemaan. Aion kuitenkin äänestää Soinia myös oikeasti, ja kerron seuraavaksi, mistä tämä johtuu.

Kampanjat ovat olleet tähän asti verraten hengettömiä niin hyvässä kuin pahassa. Vaaliteemoiksi on median ja puolueidenkin taholta pyritty nostamaan mm. vanhaa tuttua Natoa, aborttia, eriarvoistumista, rasismia ja euroa. Jos Sauli Niinistö valitaan presidentiksi, Suomi ujutetaan Naton jäseneksi, ja jos Soini voittaa, abortti kielletään. Jos Soini tai Paavo Väyrynen valitaan, Suomi muuttuu Pohjois-Koreaksi, ja hyvät ihmiset muuttavat pois Suomesta.

http://halla-aho.com/scripta/hyvaa_uutta_vuotta_2012.html

Aivan mahtava kirjoitus, ehkä Scriptan parhaimmistoa. Ainakin niin ajankohtainen ja tarpeellinen kuin olla voi!

Ja ihan samaa mieltä melkein kaikesta, joskaan Haavistoa en sentään voisi äänestää, vaikka hän kieltämättä on miellyttävän rauhallinen eikä hauku persuja rasisteiksi. Tälläiset normaalit, hyvät käytöstavat ovat nykyisessä Suomessa jo erityismaininnan arvoisia harvinaisuuksia!

Tuo on itsellenikin ongelma äänestääkö Väyrystä vaiko Soinia ensimmäisellä kierroksella. Eikä edes tämä mestarin vakuuttava kannanotto Soinin puolesta täysin saa minua vakuuttumaan, että tulen äänestyskopissa lappuni numeroimaan juuri Soinin numerolla enkä Väyrysen. Asiaa joudun seuraavat pari viikkoa ankarasti pohtimaan. Oikeasti tuntuu siltä, että tämä valinta voi olla kohtalokkaankin merkityksellinen.
Pahinta on, että Väyrynen ja Soini syövät toistensa kannatusta. Siinä on kaksi niin hyvää ja tavallaan tasavahvaa ehdokasta. Kuin raikkaita tuulahduksia näiden ummehtuneiden "vastuu"poliitikkojen joukossa. Myös Essayah on asiallinen ehdokas, mutta niin varma rannallejääjä ettei hänelle kannata ääntä haaskata.

Tuo Lipposuhkako todella olisi olemassa?
Minulle ei sillä - ihme kyllä - ole enää väliä, että Väyrynen on kepulainen. Niin kuin olen kepua koko elämäni karsastanut ja Väyrystä samoin, mutta vuonna 2012 Väyrysen Paavo Vuokko-vaimoineen kelpaisi minulle mielihyvin  :) Varmaankin kysymys on siitä, että nykykepukaan ei enää ole sitä mitä se oli ennen, se on nykyään paljon pahempi. Ja Paavo ei edusta nykykepua.

Hyvää Uutta Vuotta koko Halla-ahon perheelle!  :)

Maatiaisjuntitar

Quote from: qwerty on 04.01.2012, 15:35:20
Quote from: Jussi Halla-aho on 04.01.2012, 15:33:22
Miten tuollaisen hymiön saa?!

Googlettamalla bowdown.gif  ;)

Tai täältä:http://www.cosgan.de/
(http://www.cosgan.de/images/midi/verschiedene/b020.gif)  (http://www.cosgan.de/images/midi/verschiedene/f040.gif)

Sitten ihan asiasta. Ei tarvitse kuin katsoa, miten Soini käyttäytyy kansan parissa, niin tietää ketä äänestää. Niin luontevaa, vaivaaantumatonta, reilua ja aitoa... Kukaan toinen ehdokkaista ei ole lähellekään samanlainen.

Emo

Kävin taannoin Soinin vaalitilaisuudessa ja tungin ihan kättelemään asti todetakseni, että kädenpuristus oli vahva ja lämmin. Erittäin valtiomiesmäinen.
Onko kellään tuntumaa VäyrysPaavon kädenpuristuksesta? Jos tällä perustein ratkaisisin, Paavo kun on jo käynyt paikkakunnallani minkä valitettavasti missasin.

standardi

Kuulen PS-mielisiltä säännöllisesti, että koska presidentistä on tullut vain eräänlainen mannekiini, Soini "menisi hukkaan" siinä virassa. Tämä ajattelu on kynnys, joka estää joitakin äänestämästä Soinia. En tiedä, kiersitkö sen tarkoituksella, vai etkö vain pidä näkemystä niin yleisenä, että sitä tarvitsisi kommentoida.

No, itse olen jonkin aikaa kiikkunut ja kaakkunut Soinin ja Väyrysen välillä. Niinistö olisi ihan edustava tyyppi eikä saisi aikaan suurta vahinkoa presidentin työkaluilla, mutta kun Kokoomus tulisi tulkitsemaan hänen menestyksensä viestinä siitä, että heidän politiikkansa on menestystarina.

P

Quote from: antero on 04.01.2012, 15:25:28
Ja Arhinmäki oli vahingossa unohtunut kokonaan.  ;D

Kuka? :roll:
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Totuus EPT

Hyvä teksti, ja ajankohtainen analysointi ehdokkaista. Tuo presidentin tärkeimmän tehtävän eli uudenvuodenpuhe kansakunnalle on kyllä tätä nykyä pressan näkyvin anti kansakunnalle.
Missä ******i siellä ongelma.

Emo

Quote from: standardi on 04.01.2012, 15:48:54
Kuulen PS-mielisiltä säännöllisesti, että koska presidentistä on tullut vain eräänlainen mannekiini, Soini "menisi hukkaan" siinä virassa. Tämä ajattelu on kynnys, joka estää joitakin äänestämästä Soinia. En tiedä, kiersitkö sen tarkoituksella, vai etkö vain pidä näkemystä niin yleisenä, että sitä tarvitsisi kommentoida.

...

Soini itse otti kantaa tähän "hukkaan menemiseen" siinä vaalitilaisuudessa, missä olin kuuntelemassa.  Hän on puolueen puheenjohtajana tosissaan kisassa mukana. Ja hän kehoitti kannattajia äänestämään itseään, mikäli siltä tuntuu että hän on se ehdokas jota äänestää halutaan. Ei pidä ajatella mitään "hukkaan menemisiä".

Olin kyllä jo aikaisemminkin tullut siihen loppupäätelmään, ettei edes PS-puolue yhden Soinin varassa seiso ja kaadu. Näillä edellä olevilla sanoilla Soini ei toki kommentoinut, nuo olivat omia sanojani, mutta näin ymmärrän Soininkin ajattelevan. Eihän hän muuten mukaan olisi lähtenyt, sillä ihan viimeaikaisten gallupien valossa ei ehkä sittenkään ole ihan kirkossa kuulutettua, että Niinistön valinta on läpihuutojuttu.

Jukka Wallin

Itse olen paljolti Halla-ahon kanssa samoilla linjoilla, ketkä olisivat vaihtoehtona..
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.