News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Montako euroa olisit valmis maksamaan 6 kuukauden Hesareista (norm. 164,60 €)

Started by Tomi, 27.03.2012, 22:26:55

Previous topic - Next topic

Montako euroa olisit valmis maksamaan 6 kuukauden Hesareista  (norm. 164,60 €)

Olen HS:n tilaaja (määräaikainen tai kestotilaaja)
8 (4.9%)
150-164,60
0 (0%)
135-150
0 (0%)
120-135
0 (0%)
105-120
0 (0%)
90-105
1 (0.6%)
75-90
0 (0%)
60-75
2 (1.2%)
45-60
5 (3%)
30-45
4 (2.4%)
20-30
3 (1.8%)
10-20
6 (3.7%)
0-10
20 (12.2%)
En mitään, HS on täysi roskalehti
92 (56.1%)
En lukisi vaikka minulle  maksettaisiin
23 (14%)

Total Members Voted: 164

Voting closed: 01.04.2012, 22:26:55

Tomi

http://asiakaspalvelu.hs.fi/tilaus//
Tämän verran maksaa HS kuudelle kuukaudelle:
Kokonaishinta
164,60 €(27,43€/kk)

Hinta sisältää arvonlisäveroa 9%. Erittely löytyy laskusta.

Kun HS on nykyään aika PS-vastainen ja toimittajina on Vihervasemmistolaiset, tehdään tällainen Galluppi hommalaisille.
Tässä muun tämän päivän HS:n mielipiteitä:
http://hommaforum.org/index.php/topic,67596.msg970849.html#msg970849

Itselleni tulee se työpaikalleni ja tutulleni, jossa käyn sitä lukemassa, mutta sellainen 60-75 euroa olisin valmis maksaa siitä, että se tulisi kotiini.

Arto Tuhkamuna

MW

En mitään, nothing, nada, enkä huoli enään ilmaiskappaleitakaan. 90-luvulla olin vielä tilaaja, vaikken Helsingissä ole koskaan asunutkaan.

guest7001

Edes ilmaiseksi en sitä saastaa huolisi.

Kotiin tulee riittävästi ilmaisjakelulehtiä, joita voi käyttää varaavan takan sytykkeinä.

Luotsi

Quote from: Tomi on 27.03.2012, 22:26:55...sellainen 60-75 euroa olisin valmis maksaa siitä, että se tulisi kotiini.

Moraalitonta luonnonvarojen haaskausta, IMHO.
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

Riukulehto

"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Taikakaulin

Hesari on roskalehti, jota en ikinä tukisi maksamalla siitä senttiäkään. Ilmaiseksi roskaa voin tietenkin aina ottaa. Näkeepähän taas miksi sitä ei kannata maksusta tilata.
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Tomi

Quote from: Riukulehto on 27.03.2012, 22:54:32
Linkistä Hesari ja HS digilehti viikoksi maksutta. -> http://kokeile.hs.fi/

Tilasin jo viikoksi, enää en voi tilata. Paitsi korkeintaan johonkin valeosoitteeseen ja sitä kautta ilmainen lukuoikeus (jos sekään toimii).

Jaakko P.

Sarjikset voi lukea netissä, muutaman euron maksu ei riittäisi siitä työstä että kannan paperijätettä roskiin kilotolkulla. Eli en vaikka maksettais. Ellei maksettais huomattavasti ja voisin tilata sen toiseen osoitteeseen itse käsiäni likaamatta.
Quote from: Uuno Nuivanen on 07.05.2010, 12:31:14
Olen todennut, että kaikki on rasismia. Paitsi mokutus.

Joker

Shaving primate Fahad Firas - Pelastakaa sotalapsi Fahad Firas

Marius

0-10 euroa. Hesari on käypää sytykettä saunanpesään ja hellaan. Kelpaa myös alustaksi erilaisille duuneille, kengänlankkauksesta moottorisahan rassailuun. Varmuuden vuoksi silti toivoisin hesarini
navajon-kielellä...
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Jepulis

En maksa mitään. HS:n anti on se, että siitä voi lukea vihervassareiden mielipiteen mutta kunnioittaakseni kirjoittajien näkemyksiä en halua kuitenkaan tuhota luonnonvaroja ostamalla lehteä.

Olen entinen HS:n tilaaja.
Vihapuhe on parempi kuin lässytetty valhe.

Masa76

Sain männävuosina Hesarin määräaikaisena lahjatilauksena epätasaisin väliajoin. Viimeinen tikki oli muutaman vuoden takainen toimittaja Esa Mäkisen luotsaama kriittinen kierros kansallismuseossa, laahuksenaan vasemmistolainen brittitutkija ja somalikätilö.

Soittelevat vieläkin Hesarin tilauspalvelusta silloin tällöin, mutta en jaksa enää olla edes kohtelias.
"Kane seemed fine... " - Ellen Ripley

Rekku

En markkaakaan. Saisin sen työsuhde-etuna ilmaiseksi, mutta olen osoittanut sen edun sukulaiselleni.
"Nykyvihreät kuolisivat melkoisen äkkiä nälkään, kylmään ja sukupuuttoon, jos saisivat tahtonsa läpi kaikissa ajamissaan asioissa."
—Asta Tuominen

"The earth is flat. Whoever claims it is round is an atheist deserving of punishment."
—Sheik Abdul-Aziz Ibn Baaz, supreme religious authority of Saudi Arabia, 1993

Miiluvahti

Puukuitu eristeenähän tuo hesari menee vintillä, hieman jatkojalostettuna tosin.

Oami

Sanomalehden tuloista valtaosa tulee mainosmyynnistä. Mainosten hinnoittelu taas korreloi selvästi lukijoiden määrän kanssa.

Toisin sanoen: vaikka saisin lehden ilmaiseksi, niin tietäisin, että lisäämällä lehden levikkiä omalta osaltani olisin mukana nostamassa sen rahan määrää, jonka Sanoma saa mainosmyynnistä.

Siksi ei, en huolisi ilmaiseksikaan.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

AstaTTT

En minäkään lukisi, vaikka maksettaisiin - altistumista propagandalle kannattaa tietoisesti välttää.  :)

AuggieWren

Vastasin 20-30 euroa. Olisi valmis maksamaan euron per viikko Nyt-liitteen TV-ohjelmaosiosta. Jos kaupan päälle saisi vielä kuukausiliitteet, niin olisin valmis maksamaan jopa 30 euroa kokonaisuudessaan. Päivittäisen paperihesarin "kolumnien" ja "pääkirjoitusten" pelkästä olemassaolosta pitäisi HS velvoittaa maksamaan jotain äärimmäisen typeryyden veroa.
Kaikki ongelmat johtuvat rasismista ja kantaväestön asenteista.

Emo

Äänestin: En mitään, Hesari on täysin roskalehti.

Nettihesaria kyllä luen kun ilmaiseksi sen voi tehdä. Vaikka tiedän HS:n olevan värittynyttä propagandaa, mutta pienet päivittäiset mokutukset ja propagandat eivät venettäni keikuta.

maahanmuuttaja

Tomi

Quote from: Emo on 28.03.2012, 09:15:44
Äänestin: En mitään, Hesari on täysin roskalehti.

Nettihesaria kyllä luen kun ilmaiseksi sen voi tehdä. Vaikka tiedän HS:n olevan värittynyttä propagandaa, mutta pienet päivittäiset mokutukset ja propagandat eivät venettäni keikuta.

Mitenkä luet nettihesaria ilmaiseksi?

http://www.hs.fi/valitsetuote/?fromURL=http%3A%2F%2Fwww.hs.fi%2Fverkkolehti%2Fkulttuuri%2Fartikkeli%2F1329103698509%2F

Hinnat:

HS Digilehti
Tilaajana saat:

HS Digilehti
    Nyt-liite
    Kuukausiliite
    Arkiston täysi lukuoikeus
    Lehtihylly

30 vrk 18,00 € 90 vrk 54,00 € 180 vrk 108,00 € 365 vrk 216,00 €

Emo

^ Itsekin mietin että tulikohan tuo nyt oikein. Mikään digilehti meillä ei näy mutta tämä näkyy:

http://www.hs.fi/

Mikä lie tämän nimi jos se ei ole nettihesari, mutta sitä luen.

Pitääpä mieheltä illalla kysyä, onko tuosta jotain maksettu? Vaan tuskin, tuo näkyy vanhemmillanikin ja isäni on niin kitsas ettei maksaisi penniäkään hesarista netissä.

Kerro sinä, mitä minä luen!  :-[

Eino P. Keravalta

Ei syytä maksaa moisesta, minulla on tallessa pahvilaatikollinen Maailma & Me-lehtiä 70-luvulta. Ne antavat saman informaation.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

nuiv-or

Quote from: Axel Cardan on 27.03.2012, 22:58:41
Onneksi täällä Pohjois-Suomessa kukaan ei tilaa hesaria. Saan kunnian polttaa sytykkeenä Kalevaa, joka on vähintään yhtä paha kuin hesari. Sitä löytyy yhtiön paperinkeräyksestä riittävästi (valitettavasti).

Tulee se tuohon naapurin kerhohuoneelle. Meidän puolelle tulee Kaleva. Molemmat samaa tasoa.

Vastasin "En mitään, HS on täysi roskalehti". Toki tilaisin, jos siitä maksettaisiin, ei se ole kuin jättää lukematta.

Ystävä

Noin 10€. On siinä paljon hyviäkin juttuja poliittisesta umpimielisyydestä huolimatta. Nyt-liite on ihan kuraa, mutta kuukausiliitteestä pidän kovasti.

L.N

Tänää Hesarin lehtikauppias uskalsi häiritä minua kesken koskikalastuksen ja kehtasi vielä toivottaa kalaonnea! Jäi tilaamatta.

ps. Kalamiesten keskuudessa ei koskaan toivoteta kalaonnea, sillä se tuottaa huonoa onnea. Korkeintaan kireitä siimoja tms.

Veli Karimies

Suostuisin ottamaan tilauksen vastaan kahdessa tapauksessa.

1. Jos saisin sen ilmaiseksi tai
2. minulle maksettaisiin siitä.

Lupu(kulkuri)

kolki

En halua valehtelevaa p:aa postiluukusta. Olen ajatellut laittaa kirjastollekin palautelaatikkoon viestiä, että voisivat vähentää tilaamisen yhteen kpl:een, jos eivät kokonaan meinaa lopettaa.

<offtopic>
Quote from: Lupu(kulkuri) on 28.03.2012, 19:08:47
http://www.youtube.com/watch?v=rY-p1O3Xjt8
Kuin kaksi marjaa
</offtopic>

Lupu(kulkuri)

Antero Allin tekemästä yleensä. Mies on arvostettu psykedeelikko.
Täällä on Hesarin sivuilla joka ainoa päivä luettavissa turinaa, joka ei johda minnekään. Toimittajien mielenkiinto on ainoastaan kommentoida olemassa olevaa. Sehän on jo historiaa !
Toimittajilta puuttuu useimmilta tutkimisen halu. Hesarin toimittajista voi nostaa vain Tuomo Pietiläisen tutkivaksi toimittajaksi.
Mielestäni.
Muut siellä tekevät kivoja juttuja.