News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2012-02-22 IL: Perussuomalaisten yhteydet Cannonballiin!

Started by Red Alert, 24.02.2012, 10:53:40

Previous topic - Next topic

Red Alert

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012022215239666_uu.shtml

Quote from: IltalehtiSTT:n tietojen mukaan viranomaiset ovat kiinnostuneita kansanedustaja Kike Elomaan (ps) puolison Kimmo Elomaan yhteyksistä Cannonball-moottoripyöräjengiin, jota poliisi pitää rikollisena.

Suomessa ei tarkisteta järjestelmällisesti kansanedustajien eikä heidän lähipiiriensä taustakytköksiä.

Esimerkiksi suojelupoliisi ei tee kansanedustajien tai ministereiden turvallisuusselvityksiä. Myöskään eduskunnan turvallisuusyksikkö ei selvittele parlamentaarikkojen tai heidän läheistensä taustoja.

Miksei tästäkään ei ole tehty vieläkään omaa aihealuetta Hommaforumille? Se tulee olemaan Suomen tuho, jos tuollainen rikollisjärjestö pääsee perussuomalaisten kautta sanelemaan Suomen politiikkaa. Vai ohjaileeko tämä Cannonball myös Hommaakin, kun eivät tunnu keskustelevan asiasta yhtään?

Professori

Hyvähän se on että selvitetään. Minä en kaipaa koko Cannonballia Suomeen; kuten en mitään muitakaan rikollisjärjestöjä. Sinänsä en kyllä usko Kikellä olevaan mitään rikollisyhteyksiä, en vaikka Kimmolla sellaisia olisikin; mutta selvityksissähän tuo selviää.
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

Maatiaisjuntitar

Quotehttp://www.iltalehti.fi/turku/200801297167836_tu.shtml
Ulkoministeri Ilkka Kanervan (kok) syntymäpäiväjuhlallisuuksiin tuli eilen ylimääräistä säpinää, kun onnittelijoiden joukkoon liittyi kaksi Cannonball-moottoripyöräjengin jäsentä.

Onko näitä Ilkka Kanervan yhteyksiä tutkittu? Hänhän sentään on itse kansanedustaja.

Kimmo Elomaahan ei ole edes kansanedustaja, eikä edes enää kuin nimellisesti avioliitossa Kiken kanssa.
Oikeastihan molemmat ovat parisuhteessa ihan toisten ihmisten kanssa.

IDA

Joku Iltalehden toimittaja on kuulemma naimisissa. Sääli puolisoa.
qui non est mecum adversum me est

Red Alert

Quote from: Ulkopuolinen on 24.02.2012, 11:02:52
Kuinka monta ketjua tästä samasta aiheesta tarvitaan?
Itse yritin uutisosastolta etsiä, mutta en löytänyt ainuttakaan.

kohmelo

Quote from: Red Alert on 24.02.2012, 11:05:07

Ainakin täällä:

2012-02-22 IL: Kimmo Elomaalla yhteyksiä moottoripyöräjengiin
http://hommaforum.org/index.php/topic,67924.0.html

Hog

Quote from: Red Alert on 24.02.2012, 10:53:40

Miksei tästäkään ei ole tehty vieläkään omaa aihealuetta Hommaforumille? Se tulee olemaan Suomen tuho, jos tuollainen rikollisjärjestö pääsee perussuomalaisten kautta sanelemaan Suomen politiikkaa. Vai ohjaileeko tämä Cannonball myös Hommaakin, kun eivät tunnu keskustelevan asiasta yhtään?
:facepalm:
(a) Onhan tästä juttua ja lankaa ollut.
(b) Onko foliohattu jo hankinnassa?

Jari-Petri Heino

Mää taas kuulin pataljoonan hevosmiehiltä, että SDP:llä on suhteita entiseen katupoikaan ja nykyiseen mafiapäällikköön.
"Vallan, rahan ja tilan uudelleen jakaminen on seuraava vaiheemme"

Nuivanlinna

Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

RP

Quote from: Red Alert on 24.02.2012, 11:05:07

Haku ei toim hyvin, mutta väitätkö, että jos tuonne kirjoitat 'cannonball', että mitään ei löydy?
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

AuggieWren

Quote from: Red Alert on 24.02.2012, 10:53:40Se tulee olemaan Suomen tuho, jos tuollainen rikollisjärjestö pääsee perussuomalaisten kautta sanelemaan Suomen politiikkaa.

Eikös näitä ole muitakin "epäilyttäviä tahoja", jotka perussuomalaisten kautta sanelevat Suomen politiikkaa: katolinen kirkko, helluntaiseurakuntien salaliitto, viitasaarelaiset sahurit, kymenlaakson media ja PÖÖ! Suomen Sisu?

Kaikki ongelmat johtuvat rasismista ja kantaväestön asenteista.

Emo

Quote from: IltalehtiSTT:n tietojen mukaan viranomaiset ovat kiinnostuneita kansanedustaja Kike Elomaan (ps) puolison Kimmo Elomaan yhteyksistä Cannonball-moottoripyöräjengiin, jota poliisi pitää rikollisena.

Suomessa ei tarkisteta järjestelmällisesti kansanedustajien eikä heidän lähipiiriensä taustakytköksiä.

Esimerkiksi suojelupoliisi ei tee kansanedustajien tai ministereiden turvallisuusselvityksiä. Myöskään eduskunnan turvallisuusyksikkö ei selvittele parlamentaarikkojen tai heidän läheistensä taustoja.

Minulla ei ole minkäänlaisia yhteyksiä Cannonballiin. Mutta Helvetin Enkeleihinpä on!

Otin nimittäin viime kesänä miehestäni valokuvan, jossa hän istuu auton ratissa hymyillen avatusta sivuikkunasta kameralle, lähinnä takana on Hell's Angelsin kerhohuoneisto, ja taustalla kauempana häämöttää Tromssan kuuluisa maamerkki Jäämerenkatedraali (josta linkissä kuvia).  http://www.gastrolab.net/s96tromf.htm

Siinä on hyvyys ja pahuus vangittuna samaan otokseen, pieni ihminen siinä kahden vallan välissä.

Suojelupoliisi ei ehdi tehdä kansanedustajien suvuista sukuselvityksiä, kun Supon miehillä on täysi työ järjestellä muslimilapsille kouluihin tasokasta islaminopetusta Tampereella (ja arvatenkin muuallakin) sekä rauhoitella ikkunaputoamisesta säikähtäneitä maahanmuuttajia Oulussa. Ei siinä ehdi kirjaa pitää, kehen kenenkin kansanedustajan aviomies on törmännyt milläkin punttisalilla. Kimmo Elomaakaan ei ole enää ihan eilisen teeren poika, hänen tapaamiensa ihmisten määrä liikkunee hyvinkin kymmenissä tuhansissa?

Hermo

Cannonball? Sehän on löysähkö reliikki 70-luvun lopulta ja jäsenistö on harmaahapsuja vain...

Järjestäytyneen rikollisuuden ohjailun ja Suomen tuhoa hoitaa (1.3 asti) vielä Geishaballs. Kissanhiekkapinppipolitiikka on taannut heteromiehelle kylmiä väreitä ja "hienoja" käänteitä. Kaikki instituutiot ovat maistaneet näitä vaaleanpunaisia herkkupaloja:

(http://www.benwaballs.net/products/250_geishaballs.jpg)

, paitsi siis suurin osa Perussuomalaisista. Miten siis kirjoittaa asiasta, kun yhtymäkohtaa ei ole?

IDA

Quote from: AuggieWren on 24.02.2012, 11:46:35
Eikös näitä ole muitakin "epäilyttäviä tahoja", jotka perussuomalaisten kautta sanelevat Suomen politiikkaa: katolinen kirkko, helluntaiseurakuntien salaliitto, viitasaarelaiset sahurit, kymenlaakson media ja PÖÖ! Suomen Sisu?

Unohdit Opus Dein, Romanian Rautakaartin ja Falangistit ihan alusta.
qui non est mecum adversum me est

Pöllämystynyt

Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Faidros.

Quote from: Emo on 24.02.2012, 12:07:12
Siinä on hyvyys ja pahuus vangittuna samaan otokseen, pieni ihminen siinä kahden vallan välissä.

Ei käy kateeksi miestäsi, jos hän on mielestäsi pieni ihminen HE:n ja sinun valtasi välissä! ;D
Kaivettiinko ratsupiiska illalla esiin! :roll:
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

AuggieWren

Quote from: Markku Stenholm on 24.02.2012, 12:25:05

Ja Unkarin Jobbikin. Sekä tietysti Ruotsin Kansallisen Vastarinnan ja NRA:n. Onkohan olemassa rikollisjärjestöjä, salaliittoja ja muutoin epäilyttäviä tahoja, jotka eivät hallitsisi Suomen politiikkaa perussuomalaisten kautta?
Kaikki ongelmat johtuvat rasismista ja kantaväestön asenteista.

Tsm

Minullakin on yhteyksiä kannonpalleihin, kun minua luultiin joskus Hangossa Helsingin kannonpallien päälliköksi ja paikallinen mankikerho halusi tehdä minuun vaikutuksen tarjoamalla koko illan minulle ja seurueelleni. Pojilla oli ihan oma paari rannassa, jossa ilmaisen viinan lisäksi jokainen kaduntallaaja joka paariin eksyi tuli kumartamaan ja iskemään käsipäivää. Mahdoinkohan minä vaikuttaa salaisesti kannonpallien politiikkaan juomalla heidän viinansa?

Adolf Stege

Kyllä Soinin pitää irtisanoutua. Ois hyvä, että Soini irtisanoutuisi joka päivä, ihan varmuuden vuoksi, milloin mistäkin asiasta.

Emo

Quote from: Mika R. on 24.02.2012, 12:42:56
Kyllä Soinin pitää irtisanoutua. Ois hyvä, että Soini irtisanoutuisi joka päivä, ihan varmuuden vuoksi, milloin mistäkin asiasta.

Aamu kannatta aloittaa irtisanoutumisella. Vaikkapa Skypen kautta jollekin toimittajalle, joka sitten välittää tiedon Soinin  irtisanoutumisesta medialle ja sitä kautta kansalle.

Emo

Quote from: Faidros. on 24.02.2012, 12:33:06

Ei käy kateeksi miestäsi, jos hän on mielestäsi pieni ihminen HE:n ja sinun valtasi välissä! ;D

Minä olin tietenkin se kolmas valtamahti siinä kokonaisuudessa, mutta tuossa valokuvassa näkyy vain nuo kaksi valtaa: Jeesuksen vallan symbolina kirkko ja pimeyden ruhtinaan kerhotoiminnan edustajana HE:n kerhotalo.
Minä en näy kuvassa, minä otin kuvan  :D

Ratsupiiskaa ei kaivettu esiin koko matkalla, mukana olivat koirat ja lapsikin  :flowerhat: 

Faidros.

Quote from: Emo on 24.02.2012, 12:52:54
Quote from: Faidros. on 24.02.2012, 12:33:06

Minä olin tietenkin se kolmas valtamahti siinä kokonaisuudessa, mutta tuossa valokuvassa näkyy vain nuo kaksi valtaa: Jeesuksen vallan symbolina kirkko ja pimeyden ruhtinaan kerhotoiminnan edustajana HE:n kerhotalo.
Minä en näy kuvassa, minä otin kuvan  :D

Ratsupiiskaa ei kaivettu esiin koko matkalla, mukana olivat koirat ja lapsikin  :flowerhat:

Vitsivitsi...
Lauserakenteesta päätellen järjestys oli: Sinä(kuvaaja), miehesi(pieni ihminen), HA:n kerhotilat ja kirkko (kauimpana).
Perverssiin mieleeni tuli tietysti mielikuva etäisyyksistä, eikä rinnakkainolosta. ;)

PS: Ratsupiiska oli kuitenkin mukana , vaik'ei sitä kaivettu esiin! 8)
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Sunt Lacrimae

Quote from: Jari-Petri Heino on 24.02.2012, 11:11:29
Mää taas kuulin pataljoonan hevosmiehiltä, että SDP:llä on suhteita entiseen katupoikaan ja nykyiseen mafiapäällikköön.

Entä Kataisen yhteydet Illuminatiin? Uusi maailmanjärjestys on täällä!
Play stupid games, win stupid prizes.

PaulR

Quote from: Sunt Lacrimae on 24.02.2012, 15:57:50
Quote from: Jari-Petri Heino on 24.02.2012, 11:11:29

Entä Kataisen yhteydet Illuminatiin? Uusi maailmanjärjestys on täällä!

Mä melkein toivon, että jätkien suunnitela toteutuu. Heck olisin varakas mies.

Emo

Faidros onkin tänään vitsikkäällä tuulella...  :flowerhat:

Niinhän tuosta minun kirjoituksestani voi ymmärtää, että piiska olisi ollut kuitenkin pakaaseissa mukana  ;D  Lakitekstinä kirjoitukseni olisi huonoa, liikaa porsaanreikiä!

Oikeasti siis mies oli etualalla, HE-talo takana oikealla ja kirkko paljon taempana vasemmalla. Tai jotenkin siihen tyyliin. Jos ihan tarkkoja ollaan, niin miesparka oli kuvainnollisesti puristuksissa HE-talon ja muijansa välissä. Onneksi istui autossa peltikuorien suojassa. Enkä laita kuvaa tänne näytille!  :P

matkamasentaja

Quote from: AuggieWren on 24.02.2012, 12:37:33
Quote from: Markku Stenholm on 24.02.2012, 12:25:05

Ja Unkarin Jobbikin. Sekä tietysti Ruotsin Kansallisen Vastarinnan ja NRA:n. Onkohan olemassa rikollisjärjestöjä, salaliittoja ja muutoin epäilyttäviä tahoja, jotka eivät hallitsisi Suomen politiikkaa perussuomalaisten kautta?

Muslimiveljeskunta?.

Jukka Wallin

Quote from: Professori on 24.02.2012, 11:00:51
Hyvähän se on että selvitetään. Minä en kaipaa koko Cannonballia Suomeen; kuten en mitään muitakaan rikollisjärjestöjä. Sinänsä en kyllä usko Kikellä olevaan mitään rikollisyhteyksiä, en vaikka Kimmolla sellaisia olisikin; mutta selvityksissähän tuo selviää.

Poliisi on luonnehtinut julkisuudessa että Cannonball moottoripyöräilijät ovat rikollisia, oikeus tai lakikaan ei sitä määrittele.
Toisaalta poliisin ei pitäisi määritellä mitään tai ketään rikollisiksi. Käräjäoikeus on oikea paikka..

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ec/Cannonball_MC_Members_Helsinki_2009.JPG
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.