News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2012-02-14 IS: Chisora: Helsingissä rasistinen ilmapiiri

Started by Suomi2050, 14.02.2012, 17:50:43

Previous topic - Next topic

Nuivanlinna

Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

D-con

http://www.iltasanomat.fi/nyrkkeily/chisora-helsingissa-rasistinen-ilmapiiri/art-1288449078186.html

Robert Heleniusta vastaan joulukuussa otellut Dereck Chisora haukkuu kovin sanoin ottelukaupunki Helsinkiä.

Lauantaina Vitali Klitshkon Münchenissä haastava brittinyrkkeilijä Dereck Chisora muisteli Guardianin haastattelussa joulukuista otteluuan Robert Heleniusta vastaan.

Chisora tuomittiin ottelun häviäjäksi, vaikka jopa Heleniuksen oma valmentaja Ulli Wegner on myöntänyt tuomion hävettäneeen häntä.

- Voitin ottelun 15000 katsojan edessä, ja he antoivat hänelle voiton. Mutta nyrkkeilin upeasti. Voin päästä sen ylitse, että he ryöstivät minut, Chisora sanoi.

Zimbabwelaissyntyisen Chisoran mukaan helsinkiläisyleisö solvasi häntä.

- Ilmapiiri oli erittäin rasistinen. Jotkut juutalaisista ystävistäni olivat siellä, ja he joutuivat kuuntelemaan todella ilkeitä sanoja. Minä samoin. Mutta en välittänyt.

Mikko Marttinen

Paskan marjat. Chisoralle buuattiin siksi, että tämä käyttäytyi punnituksessa ja puheissaan niin kuin teki. Paljon kovempaa kieltä käytettiin Tony Halmeen alkuaikojen otteluissa, jolloin mies vielä veti vapaapainikehissä omaksumaansa, vihattua Ludwig Borga -roolia. Sitä saa mitä tilaa.

Tonysta tuli kiistämätön otteluiden vetonaula, yleisön arvostama ja monien jopa rakastama suurisydäminen urheilija, jonka energia riitti vielä moneen muuhunkin asiaan. Kaikki on mahdollista Derek Chisorallekin, kunhan alkaa itse ensin arvostamaan vastustajiaan ja yleisöään, eikä ainakaan vedä ylleen rasistisesti kohdellun tummaihoisen itkupillin viittaa.

Suomessa on hieno ja oikeudenmukainen, nyrkkeilyä ymmärtävä ja aktiivinen yleisö, ja kuten Chisora itsekin sanoo, se kyllä suoraan tai epäsuorasti tunnusti hänen voittonsa Helsingissä. Lusikka nätisti käteen ja niellään se mikä on keitetty kasaan, piipitykset pois, tyylin muutos ja eteenpäin.

(Korjasin otsikon päiväyksen. Ja sitten huomasin että aiheesta olikin jo ketju, kiitos modeille yhdistämisestä ja sorry).

Lauttasaaren Emiiri

Quote from: D-con on 18.02.2012, 10:21:52
Paskan marjat. Chisoralle buuattiin siksi, että tämä käyttäytyi punnituksessa ja puheissaan niin kuin teki. Paljon kovempaa kieltä käytettiin Tony Halmeen alkuaikojen otteluissa, jolloin mies vielä veti vapaapainikehissä omaksumaansa, vihattua Ludwig Borga -roolia. Sitä saa mitä tilaa.

Tämä ja lisäksi on otettava huomioon että suomalainen yleisö, suomalaisen ottelijan vastustaja. Vaikka vastassa olisi ollut Vladimir, Vitali, Gunnar tai kuka tahansa ulkomaalainen, olisi hän saanut buuausta osakseen. Sitä ei vaan kutsuta rasismiksi vaan kotiinpäin vetämiseksi.
Onko falskia sitten sanoa, että edustan suomalaisia, jos en kuitenkaan halua puhua sellaisten puolesta, jotka elämästä vieraantuneina ajattelevat vain omaa napaansa, täyttävät vatsansa teollisesti kasvatetulla lihalla ja katsovat maailmaa televisiosta ja autonsa ratin takaa mukavasti istuen?
- Kimmo Helistö

Blanc73

http://www.iltasanomat.fi/nyrkkeily/chisora-loi-klitshkoa-punnituksessa---katso-kuvat/art-1288449714211.html

Tuo black brotha ei todellakaan ole penaalin terävin kynä. Ja idiootti vielä ihmettelee esim Helsingin ottelun kuumaa tunnelmaa.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Bwana

Quote from: ElenaDaylights on 14.02.2012, 18:01:20
Quote- Ilmapiiri oli erittäin rasistinen. Jotkut juutalaisista ystävistäni olivat siellä, ja he joutuivat kuuntelemaan todella ilkeitä sanoja. Minä samoin. Mutta en välittänyt.
Jos näin olisi ollut, siitä olisi lehdistö vouhkannut välittömästi ottelun jälkeen. Eipäs nyt puijata. Voisit  myös kertoa näistä "juutalaisista ystävistäsi" vai vetäisitkö hatusta tämän vihjaamasi natsikortin?
Onhan tuo Chisoara cockney ja niillä seuduilla on perinteisesti ollut myös paljon juutalaisia.

Anyway, toivottavasti Klitshko painaa sitä lujaa naamaan.
Nkosi sikelel' Afrika.

Eino P. Keravalta

Mihin aikaan tuo kongolainen saakaan tänään turpaansa? Olen odottanut matsia jo pitkään..
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Bwana

Quote from: ElenaDaylights on 14.02.2012, 22:11:01

Luulisi toimittajakuntaakin olevan paikalla itse ottelussa tai muitakin joilla rasismimittari on kovin herkässä.

Toimittajat vs. nyrkkeilystä uutisoivat toimittajat...
Nkosi sikelel' Afrika.

Bwana

Quote from: Eino P. Keravalta on 18.02.2012, 17:59:21
Mihin aikaan tuo kongolainen saakaan tänään turpaansa? Olen odottanut matsia jo pitkään..
Puoli 11 Saksan aikaa.
Nkosi sikelel' Afrika.

Tykkimies Pönni

Voisiko joku laittaa linkkejä niihin piraattistreameihin?

Blanc73

http://www.firstrowsports.eu/watch/108284/1/watch-boxing-:-vitali-klitschko-vs-dereck-chisora.html

Tuon takaa löytyy toimiva live-striimi. 23:15 alkamisajankohta, en tiedä onko tuo meidän vaiko Saksan aikaa...
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Emo

Taitaa olla zimbabwelaissyntyinen tämä itkupilli-Chisora.

Olen pyytänyt Voitto-Taistolta linkkiä Penkkiurheiluhommaan, mutta kuka nyt vaan linkin jostain haltuunsa saa, niin olkoon ystävällinen ja laittakoon sen meille, kiitos!  :)

http://hommaforum.org/index.php/topic,64891.msg934274/topicseen.html#msg934274

Emo

Quote from: Blanc73 on 18.02.2012, 18:07:17

http://www.firstrowsports.eu/watch/108284/1/watch-boxing-:-vitali-klitschko-vs-dereck-chisora.html

Tuon takaa löytyy toimiva live-striimi. 23:15 alkamisajankohta, en tiedä onko tuo meidän vaiko Saksan aikaa...

Ok, täällähän näköjään olikin jo yksi linkki!

Kiitos, Blanc73!  :D

Enpä alunalkaen arvannut tästä ketjusta linkkiä matsiin löytäväni.

Muistakaahan jatkossa, että meillä on myös PENKKIURHEILUHOMMA-ketju olemassa.

Tykkimies Pönni

Quote from: Blanc73 on 18.02.2012, 18:07:17

kiitos!

Eino P. Keravalta

Anteeksi, että kutsuin zimbabwelaista kongolaiseksi.

Noh, britti hän ei ainakaan ole - niillä on knallit päässä, tuolla ei ole mitään päässä.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Emo

Quote from: Eino P. Keravalta on 18.02.2012, 20:57:09

Noh, britti hän ei ainakaan ole - niillä on knallit päässä, tuolla ei ole mitään päässä.

No jopas olet herkkähipiäinen!
En arvannut, että tuollainen pikkuhuomautus järkyttää noin perinjuurin, muistanpa jatkossa.

Eino P. Keravalta

Quote from: Emo on 18.02.2012, 21:39:39
Quote from: Eino P. Keravalta on 18.02.2012, 20:57:09

No jopas olet herkkähipiäinen!
En arvannut, että tuollainen pikkuhuomautus järkyttää noin perinjuurin, muistanpa jatkossa.

En ymmärrä, mistä puhut. En ole loukkaantunut, järkyttynyt tai muutoinkaan mitenkään negatiivisella tuulella. Anteeksipyyntöni oli kohdistettu Chisoralle symbolisesti vaikka minulle kongolaiset ja zimbabwelaiset ovat kuin "samaa kansaa".

Pahoitteluni siis jos olen jälleen kerran ilmaissut itseäni epäselvästi. Minulla ei ole mitään pahaa sanaa sanottavana aiheellisesta pikku huomautuksestasi. 

Pyydän, että muistat jatkossa, että en ole herkkähipiäinen laisinkaan.

Parhain terveisin, Eikka.

:) ;) :D ;D

Emo

Ok Eikka!  :D

En tunne sinua kovin hyvin, mutta arvelin, että jos olet herkkähipiäinen, suutut tuosta minun hipiäkommentistani entistäkin enemmän.  :roll:

Mutta huomaan olleeni väärässä, et ole herkkis. Sensijaan epäselvä kyllä olit (kirjoituksessasi), mutta sehän nyt ei tekstareissa ja meileissä ole harvinaistakaan, että asiat ymmärretään juuri päinvastoin kuin mitä kirjoittaja on tarkoittanut!

Anteeksi herkkähipiäisyyteni. Vähän ärsytti, kun ajattelin sinun kritisoineen aiheellista huomautustani.  :-[

Mitä taas tulee illan matsiin, niin taidan heittää pyyhkeen kehään ja antautua jo ennen matsin alkua. Chisora saa nimittäin turpaansa kunnolla, ja vaikken Chisora-fani olekaan, niin toivon todella ettei häneen satu pahasti enkä taida kyetä katsomaan sitä pieksäntää.

Mutta menkää ihmiset katselemaan ja kommentoimaan sitä ottelua Penkkiurheiluhomma-ketjuun, sieltä herkkähermoiset voivat kommenttejenne kautta seurata mitä tapahtuu ilman, että tarvitsee itse nähdä verta ja suolenpätkiä!

Aeon

On muuten todella rasistinen ilmapiiri Saksassa. Chisoralle vihelletään ja rasistinen meteli ei loppunut edes Iso-Britannian kansallislaulun ajaksi. Ja kehtaavat vielä kannustaa vastustajaaa huutamalla Vitalia. Odotan jännityksellä Chisoran kommentteja ottelun jälkeen.  ;D
Hommalla junttaamista vuodesta 2009 lähtien

Aeon

Jaa, Chisora sylkäisi vedet Vladimirin silmille. On siinä sankari!
Hommalla junttaamista vuodesta 2009 lähtien

Emo

Saksa on melko rasistinen maa, on omakohtaisia fiilistelyjä asiasta. Tosin silloin ei puhuttu rasismista vielä mitään, oltiin vaan rasisteja. Tai siis saksalaiset olivat, en minä.

Seurasin muinoin Saksassa Henriiiiiiiiiiiiiiiiiiii MMMMMMMaaaaaaaassskkkkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenn ottelua TV:stä, nyt venyttävät tuossa nimiä vähän samaan tapaan (avasin linkin sittenkin  ;D ).

Blanc73

kekkeruusi

^Hellsingin rasistinen ilmapiiri järkytti miestä niin pahasti, että se purkautui nyt näin. Miesparka.

Tomi

http://www.iltalehti.fi/urheilu/2012021915225317_ur.shtml
Dereck Chisoran törkyily ei ota loppuakseen.
Brittinyrkkeilijä Dereck Chisora onnistui tekemään vielä yhden sikamaisen tempun ennen WBC-liiton titteliottelun alkua. Tällä kertaa Chisora sylkäisi vettä vastustajansa veljen Vladimir Klitshkon kasvoille juuri ennen ottelun alkua.

Punnituksessa Chisora läpsäisi raukkamaisesti Vitali Klitshkoa poskeen.

Nyt on kuitenkin ottelun aika, ja Chisora joutuu vastaamaan teoistaan.

Vielä toinen uutinen kyseisestä hepusta:
http://www.iltalehti.fi/urheilu/201202190134458_ur.shtml
Dereck Chisora joutui poliisin huostaan lehdistötilaisuudessa tapahtuneen tappelun jälkeen.

Lemmy

No, lehdistötilaisuudessa (pidempi video 10min) Chisora sitten meni avautumaan David Hay'elle, josta Haye ei tykännyt vaan hieman kepposteli(slideshow).

Jani Toivola varmaan järkyttyi.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Bored.

Quote from: kekkeruusi on 19.02.2012, 10:58:19
^Hellsingin rasistinen ilmapiiri järkytti miestä niin pahasti, että se purkautui nyt näin. Miesparka.
Eikös joku juuri pelännyt maahanmuuttajien oppivan täällä pahoille tavoille. Nyt ei tarvinnut edes muuttaa maahan, vaan pelkkä visiitti riitti.

Minulle oli kyllä yllätys, että Chisora ei tipahtanutkaan tuossa matsissa. Heleniuskin horjutti häntä pahemmin kuin Klitschko. Tosin molemmilla ilmeisesti oli käsi rikki. Kahdessa viimeisimmässä matsissa tullut tappio käsipuolelle; ei näytä hyvältä ansioluettelossa... (ja joo, Heleniuksen matsin tuomio oli mitä oli, mutta tappiona se näkyy kuitenkin.)

Kelpo Hääppönen

Dereck maailmanmestarin haastajasta kuntonyrkkeilyn pariin?

QuoteYleisön joukossa olleen ex-maailmanmestari David Hayen ja Chisoran välille syntyi raju sananvaihto, joka yltyi kähinäksi. Sen päätteeksi Chisora uhkasi ampua Hayen. Lisäksi hän iski Hayen agentin silmäkulmaan vertavuotavan haavan.

Brittien ammattinyrkkeilyn katto-organisaation British Boxing Board of Controlin BBBC:n pääsihteerin Robert Smithin mukaan Chisoraa saattaa uhata jopa elinikäinen kilpailukielto.

http://www.hs.fi/msn/urheilu/Lehdist%C3%B6tilaisuudessa+riehunutta+nyrkkeilij%C3%A4%C3%A4+uhkaa+elinik%C3%A4inen+panna/a1305556080232
Vittu mitä paskaa, sanoi Alexander Stubb.

Kelpo Hääppönen

Dereck todella nolona

Quote"Käyttäytymiseni oli anteeksiantamatonta, mutta siihen vaikuttivat monet kulissien takaiset asiat. Lopulta turhauduin ja minulla keitti yli", Chisora selitti.

"Olen todella nolona kaikesta tapahtuneesta", hän jatkoi.

Chisora löi taiston tuoksinassa verisen naarmun Hayen managerin päähän. Chisora myös uhkasi ampua Hayen.

http://www.hs.fi/urheilu/Kohunyrkkeilij%C3%A4+on+nolona+ja+pyyt%C3%A4%C3%A4+anteeksi+syd%C3%A4mens%C3%A4+pohjasta/a1305556125990?ref=tf_iHSisboksi630

Vittu mitä paskaa, sanoi Alexander Stubb.

Saippuakupla

QuoteIL: Nyrkkeilyn häirikkö Chisora sai maksaa törttöilystään

Saksalainen ammattinyrkkeilyliitto langetti britti Dereck Chisoralle torstaina sadan tuhannen dollarin eli noin 75 000 euron sakot asiattomasta käytöksestä. Chisora häiriköi viime viikolla ammattinyrkkeilyn WBC-liiton titteliottelun yhteydessä Münchenissä.

[...]

Chisoran ottelupalkkion piti olla puoli miljoonaa dollaria, mutta siitä veloitetaan sakkorahat.

- Sakosta 50 000 dollaria tulee Vitali Klitshkoon koskemisesta punnituksessa, 25 000 dollaria siitä, että hän sylki ottelijan veljeä Vladimir Klitshkoa ennen ottelua ja loput 25 000 dollaria lehdistötilaisuuden rähinöinnistä, sanoi Thomas Pütz, saksalaisen ammattinyrkkeilyliiton puheenjohtaja.

http://www.iltalehti.fi/urheilu/2012022315245353_ur.shtml

nimetönkeskustelija

Nyrkkeilykehässä kannattaa olla niin kova, että tyrmää vastustajansa. Siinä tapauksessa ei jää jälki-itkuja siitä kumpi oli parempi. Ammattilaisnyrkkeilyssä pistevoitto on melkein kuin tasapeli joka tapauksessa.
Eikö jokaiselle tullut jos selväksi että kommunismi ei ole koskaan toiminut missään? Mistä näitä uusmarxisteja oikeen sikiää?

nevahood

http://www.hs.fi/urheilu/Kohunyrkkeilij%C3%A4+sai+elinik%C3%A4isen+kilpailukiellon/a1305556679660

QuoteKohunyrkkeilijä sai elinikäisen kilpailukiellon

Raskaansarjan ammattinyrkkeilijä Dereck Chisora sai tiistaina nyrkkeilyn WBC-liiton elinikäisen kilpailukiellon. Hän saa käytöksensä takia myös roimat sakot.

WBC-liitto kuvasi brittiläisen Chisoran käytöstä yhdeksi pahimmista ammattinyrkkeilyn historiassa.
Voi voi mitä olemmekaan menneet tekemään. Tämäkin suomalaisten rasistisuuden syytä.
"On surullista, jos maahanmuuttajat oppivat huonoille tavoille Suomessa."
Suurkiihottaja Runeberg