News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Pentti Oinonen ja keskustelu homoparien oikeuksista

Started by Lentomestari, 12.05.2009, 19:41:00

Previous topic - Next topic

Vasarahammer

Kunhan eläimille ensin saadaan "ihmisoikeudet", joku keksii käsitteen lajineutraali avioliitto. Sitten voi reinokin mennä vuohen kanssa naimisiin.
"The trouble with our liberal friends is not that they're ignorant; it's just that they know so much that isn't so." -Ronald Reagan

markus

lähinnä tässä ainakin itse kaipaisin sitä arvokeskustelua;mihin tämä länsimainen yhteiskunta on menossa kun kaikki asiat halutaan liberalisoida ja kukaan meidän poliitikoista ei uskalla/halua sanoa asioita ääneen.

lainaus käyttäjältä braeden
Kyllä, valtion kuuluu pyrkiä estämään lasten hyväksikäyttöä. Mutta kerro nyt vielä miten tämä liittyy mitenkään homoseksuaalisuuteen.

todettakoon vielä ettei minulla ole homoja vastaan yhtään mitään mutta omiin arvoihini ei sovi että he saavat adoptio-oikeuden,se nyt vaan on MINUN mielestä vastoin kaikkea sitä mitä olen oppinut pitämään oikeana.

katson asiaa myös eteenpäin:voiko olla mahdollista,että vaikka 15vuoden päästä meillä on yhteiskunta "vapautunut"niin paljon että esim.avioitumisikärajaa halutaan laskea alaspäin jne jne jne..

Hoff

Homot eroavat eläimiinsekaantujista ja pedofiileistä siinä, että homosuhteessa ei ole hyväksikäyttäjää eikä uhria, vaan se perustuu vapaaehtoisuuteen. Näin niitä ei voi verrata mitenkään keskenään.

Quote from: Alceste on 13.05.2009, 11:06:25
Kun naiset saivat äänioikeuden, oli varmasti joku (tai useampikin, ainakin tästä ketjusta päätellen) Oinonen huutamassa pää punaisena että seuraavaksi annetaan varmaan sikojenkin äänestää, kun ämmiäkin pitäisi muka jo kuunnella.
Jep. Samaa tyyliä näyttää olevan.
"I would rather be exposed to the inconveniences attending too much liberty than to those attending too small a degree of it" -Thomas Jefferson

Taustavaikuttaja

Öh,

jos vanhemmat rakastavat lastaan ja toisiaan ja hoitavat tätä asiallisesti ja huolehtivat tämän tarpeista, mitä väliä vanhempien sukupuolella on?

Whatsername

Quote from: Taustavaikuttaja on 13.05.2009, 12:10:30
Öh,

jos vanhemmat rakastavat lastaan ja toisiaan ja hoitavat tätä asiallisesti ja huolehtivat tämän tarpeista, mitä väliä vanhempien sukupuolella on?

Ihan samaa mielta! Taalla foorumilla oli jossain vaiheessa jo keskustelua homopareista ja adoptio-oikeudesta.

Itse en ymmarra mika haloo tasta asiasta on noussut. Mita valia onko vanhempana mies/nainen, mies/mies, nainen/nainen, pelkka mies tai nainen! Tarkeinta kuitenkin on, etta lapsella on vanhemmat jotka rakastavat hanta.
"I have nothing to declare but my genius" - Oscar Wilde

Vihervasemmisto

Quote from: Lunoir on 13.05.2009, 12:18:22
No johan pääsi Oinoselta sammakko.

En oikein käsitä miksi joitain ihmisiä rassaa aivan mielettömästi homoliittojen sisäinen adoptio-oikeus. Käsittääkseni suurin osa homosuhteista joissa on lapsia ja joissa halutaan adoptiota ovat sellaisia joissa toinen tai kummatkin osapuolet ovat aiemmin tehneet lapsia heterosuhteessa, eläen tätä nykyä yhdessä rekisteröidyssä parisuhteessa, yhteisessä kodissa pitäen lapsista yhdessä huolta. Käytännössä sisäinen adoptio antaisi perheen toiselle aikuiselle, holhoajalle, luvan laittaa nimmarin lapsen reissuvihkoon silloin kun biologinen vanhempi ei ole paikalla. Aika kauheaa? Suorastaan lietsoo ihmisiä erilaisien luonnottomien elämäntapojen pariin sekä vaatimaan oikeutta avioitua koiran kanssa!

Juuri näin. Laki parantaa lapsen oikeuksia, en ymmärrä miksi sitä pitää vastustaa niin ankarasti ja samalla lähteä vielä todella kaukaa hakeamaan esimerkkejä - eläinseksi, pedofilia, joilla ei ole mitään yhteyttä homoseksualisuuteen. 

QuoteTäällä kun on ehditty moneen kertaan kakomaan yhdistelmälle homot+pyllyseksi ( ???), niin mainittakoon että tilastojen mukaan heterot ovat peppukivan kovimpia harrastajia.

Hyi, eikä. Kuinka luonnotonta, eihän niin lapsia tule! Mitäs jos lapset naapurihuoneessa näkevät / kuulevat?
Punaisen paholaisen verkoston jäsen.

kelasin

Quote from: Harald Littlebeard on 13.05.2009, 11:08:51
Quote from: kelasin on 13.05.2009, 10:03:27
Ehkäpä Jammu-setäkin saa vielä adoptio-oikeuden, kun ja jos  Halla-Aho tuomitaan ennakkotapauksena pedofilien perusoikeuksia syleilevässä oikeudenkäynnissä. 

Noinkohan Jammu-setä on enää elossa? Viimeksi kun luin asiasta, niin tarina meni jotenkin niin, että kyseistä pervoa on pyöritelty erilaisissa laitoksissa sen verran vinhaan tahtiin, että oikein kukaan ei enää tiedä mistä Jamppa löytyy. Hyvin paljon mahdollista on myös se, että Jammu on siinä matkalla 'kadonnut'. Sellaista sattuu ja eipä tuo kyllä pahemmin haittaisi  ;)

Jospa Jammu on liittynyt Arabian posliinirakastajien uskontoon/lahjaan ja Youtubestahan tietenkin Jammu löytyy selittelemässä
http://www.youtube.com/watch?v=jTZKkF9mKrM
sitä kuinka hänen munsulmaaninen uskonto/lahja on ihan kiva juttu, jonka tarkoitus ei ole tehdä väkivaltaa lapsille tai naisille, joille Jammun vahvemmat hengenheimolaiset vielä mahtavat paljonkin kun vain käyttävät hyväkseen sharjalakia, joka mahdollistaa naisen fyysisen rankaisupahoinpitelyn sielläkin missä se on laissa kielletty.

Mistä lienee johtunee että vieraannun päivä päivältä enemmän tuosta "munsulmaniasta"? Siksipä pitäydyn henkilökohtaisessa müeslimi uskonnossani rajaten sen ainoaksi tavoitteeksi syödä müesliä autuaassa maailmanjärjestyksessä ilman karnaalisia skandaaleja, kuten pedofiliaan kiihottavaa ja  munsulmaniaa puolustava syyttely voi Halla Ahon tapauksessa johtaa. jos tuomitsemme Jussin.
"Sarja-laki voimaan! Ins Halla." laulaa müeslimi ja pian alkaa Herra kutsumaan omiaan rukoukseen:
"Preacherman dont tell me that heaven is under the earth. I know you don't know what life is really worth. If you'd know what life is worth you'd look for yours on earth" B.M.

AaJii

Tuolla Amerikan maalla on ollut näitä tapauksia joissa ankarat homojen tuomitsijat ovatkin sitten paljastuneet salahomppeleiksi.
Esim. http://en.wikipedia.org/wiki/Ted_Haggard

JM-K:n puheet uuden puolueen perustamisesta alkavat tuntumaan yhä järkevämmiltä.
"Monikulttuurisuus on tie sivistyksen, inhimillisyyden ja yhteiskuntarauhan takaamiseen."
- Espoon piispa Mikko Heikka, HS 23.02.2009 -

Iiro Iso-Ilomäki

Quote from: Whatsername on 13.05.2009, 12:16:49
Quote from: Taustavaikuttaja on 13.05.2009, 12:10:30
Öh,

Ihan samaa mielta! Taalla foorumilla oli jossain vaiheessa jo keskustelua homopareista ja adoptio-oikeudesta.

Itse en ymmarra mika haloo tasta asiasta on noussut. Mita valia onko vanhempana mies/nainen, mies/mies, nainen/nainen, pelkka mies tai nainen! Tarkeinta kuitenkin on, etta lapsella on vanhemmat jotka rakastavat hanta.

On varmasti paljon mahdollista että heteropariskunnissa on paaaaaaljon vanhempia jotka käytännössä jättävät lapsensa yhtä kuin heitteille. Edelleen sanon, kasvatuksesta se lapsen elämä on kiinni.
Loppujen lopuksi, olemme vain vain lihaa ja verta.

Paholaisen asianajaja

Quote from: markus on 13.05.2009, 12:02:09
todettakoon vielä ettei minulla ole homoja vastaan yhtään mitään mutta omiin arvoihini ei sovi että he saavat adoptio-oikeuden,se nyt vaan on MINUN mielestä vastoin kaikkea sitä mitä olen oppinut pitämään oikeana.

Tässähän on kyse perheiden sisäisestä adoptiosta, eli kyseiset lapset elävät jo perheessä, jossa on kaksi isää tai äitiä. Jos sattuu jotain (esim. kuolemantapaus), on hyvä että se "toinenkin" perheen aikuinen on lapsen huoltaja, jotta lapsen ei tarvitse joutua esim. lastenkotiin pois tutusta ympäristöstä. Kyse on lähinnä byrokratian helpottamisesta.

Quote from: markus on 13.05.2009, 12:02:09
katson asiaa myös eteenpäin:voiko olla mahdollista,että vaikka 15vuoden päästä meillä on yhteiskunta "vapautunut"niin paljon että esim.avioitumisikärajaa halutaan laskea alaspäin jne jne jne..

Näillä asioillahan ei ole onneksi mitään tekemistä keskenään.
räyhävasemmistolainen viheranarkististalinisti

markus

QuoteTässähän on kyse perheiden sisäisestä adoptiosta, eli kyseiset lapset elävät jo perheessä, jossa on kaksi isää tai äitiä. Jos sattuu jotain (esim. kuolemantapaus), on hyvä että se "toinenkin" perheen aikuinen on lapsen huoltaja, jotta lapsen ei tarvitse joutua esim. lastenkotiin pois tutusta ympäristöstä. Kyse on lähinnä byrokratian helpottamisesta.

-tossa se onkin yksi ongelma:mikä ei ole tällä hetkellä laillista(eli lainvastaista)on sen takia muutettava lailliseksi kun sitä kuitenkin tehdään

QuoteNäillä asioillahan ei ole onneksi mitään tekemistä keskenään.

-vielä...

mutta oma näkökulma tuli varmaan selväksi:avioliitto jälkikasvuineen pysyköön naisen ja miehen välisenä "instituutiona".

Hoff

Quote from: Del on 13.05.2009, 12:38:37
Eli sinun rinnastuksesi eläimiinsekaantujin(sallittua perversiota) ja pedofiilien(rikollista perversiyttä) välillä oli vielä kertaluokkaa pahempi kuin Oinosen homo vs. eläim.sekaant.
En tehnyt mitään vastaavaa rinnastusta. Vertasin vain muutamaa tavallisesta poikkeavaa seksuaalikäyttäytymistä.
"I would rather be exposed to the inconveniences attending too much liberty than to those attending too small a degree of it" -Thomas Jefferson

Jarkko Sandell

Itse homouteen neutraalisti suhtautuvana en ymmärrä, mikä tuossa Oinosen kommentissa on nyt niin kamalaa. Suomi ei konservatiivisiin sikaniskoihin kaadu, päinvastoin, mutta mamuasiaan saattaa kompastua. Vaikka tietysti nousee siitäkin Homman myötä.

Koska poliittinen korrektius on (homojen tai heterojen)perseestä joka suhteessa, niin sallittakoon möläytykset ja mielipiteet. Homot tuskin nyt ovat niin herkkähipiäisiä, että menettävät yöuniaan Oinosten myötä.

Hattu

Quote from: Jarkko Sandell on 13.05.2009, 13:21:53
Itse homouteen neutraalisti suhtautuvana en ymmärrä, mikä tuossa Oinosen kommentissa on nyt niin kamalaa.

Minusta se on vähän sama kuin holtitonta maahanmuuttoa vastustavaa henkilöä haukutaan rasistiksi vain siksi, että hän vastustaa holtitonta maahanmuuttoa. Se nyt vaan on tyhmää ja Oinosen koko ajatuksejuoksu syvältä sieltä itsestään.

Onko sitten TÄMÄN kohun arvoista mitä tästä nyt on tullut? No ei ole, mutta silti aika tyhmää tekstiä Oinoseltä jota minusta on syytäkin kritisoida.
Minä en ole propellihattu! En vaikka minun päässäni onkin propellihattu!

maitotyttö

Itse homouteen neutraalisti suhtautuvana en ymmärrä, mikä tuossa Oinosen kommentissa on nyt niin kamalaa.

No, minusta on kamalaa, että yksi Oinonen voi typerillä kommenteillaan tehdä entstäkin vaikeammaksi esim. vihreän suvaitsevaiston havahduttamista sen asian suhteen, että muslimimamut suurina joukkoina tullessaan tuovat omat 'kivittäkää homot' -agendansa mukanaan paitsi ajatuksen, myös käytännön tasolla.

Jarkko Sandell

Quote from: maitotyttö on 13.05.2009, 13:32:45

No, minusta on kamalaa, että yksi Oinonen voi typerillä kommenteillaan tehdä entstäkin vaikeammaksi esim. vihreän suvaitsevaiston havahduttamista sen asian suhteen, että muslimimamut suurina joukkoina tullessaan tuovat omat 'kivittäkää homot' -agendansa mukanaan paitsi ajatuksen, myös käytännön tasolla.

Jos vihreät eivät sitä jo nyt tajua, niin eivät he tajua sitä koskaan. Yksi Oinonen ei voi kovin paljon muuttaa. En minäkään sano, etteikö nuo kommentit olisi typeriä, mutta mielipitteessä kullaki, sano savolaene.

Kirjakauppiaan kohta kymmenen vuotta on tehnyt minusta absoluuttisen sananvapauden puolustajan. Typerienkin juttujen. Oinonen ottaa sitten hittiä omassa äänestäjäkunnassaan, jos ottaa. Epäilen, että äijä saa vain lisää kannatusta. Suomi ei pyöri homoakselilla vaan traktorin kardaanilla.

maitotyttö

Quote from: Jarkko Sandell on 13.05.2009, 13:43:52
Jos vihreät eivät sitä jo nyt tajua, niin eivät he tajua sitä koskaan. Yksi Oinonen ei voi kovin paljon muuttaa.

Minä taas paitsi luulen niin myös tiedän, että moni vihreä tietää muslimien asenteet homoja kohtaan. Kuintenkin, koska politiikka pyörii julkisuuden ympärillä, on helpompi antaa muslimien tulla aatteineen päivineen (koska suuri yleisö ei asiaa tiedosta) kuin olla julkisesti heidän tuloaan vastaan ja näin asettautua tiedostavan median reposteltavaksi "samalle puolelle" Oinosten ja kaltaistensa kanssa, vaikka heidän haukkunsa ei haavaa teekään, toisin kuin oikeat kivet ja niiden käyttelyvalmiit heittelijät.

Militantein termein tämän maailman oinoset häviävät tiedotussodan ja sen myötä koko kampanjansa, vaikka kuinka olisivat oikeassa.

Embo

Quote from: Jarkko Sandell on 13.05.2009, 13:43:52
En minäkään sano, etteikö nuo kommentit olisi typeriä, mutta mielipitteessä kullaki, sano savolaene.

Kirjakauppiaan kohta kymmenen vuotta on tehnyt minusta absoluuttisen sananvapauden puolustajan. Typerienkin juttujen.

Typerissä jutuissa on ikävää se, että ne tulevat kansanedustajan suusta, ja tällöin niitä tulee kritisoida ankarasti. Kansanedustajalta voisi olettaa suurempaa harkintakykyä ja sivistystä kuin mullahilta tai tavis-luiskaotsalta.

Jokaisella on tietenkin oikeus mielipiteeseensä ja sen ilmaisuun, mutta siitä ei seuraa se, että kaikki mielipiteet olisivat samanarvoisia saati samantasoisia. Alempiarvoisia ja -tasoisia mielipiteitä tulee ivata ja pilkata ankarasti.

Jarkko Sandell

Juu, kritisoida pitääkin. Kaikkea. Mutta minuakin ärsyttää homo/lesboteeman tunkeminen joka paikkaan, minne se ei välttämättä kuulu. Ehkä Oinonen perusjunttina ei osannut pukea sitä samaa ärsytystä tuon paremmin. Juntti mikä juntti.

Pointtini oli kai se, että asiat voi laittaa tärkeysjärjestykseen. Niin kauan kuin heterous on vallitseva suuntaus, homot saa kuulla vittuilua isomahaisilta äijänköriläiltä. Ikävää, mutta totta.

SyvänneTumpelo

Itse en ymmarra mika haloo tasta asiasta on noussut. Mita valia onko vanhempana mies/nainen, mies/mies, nainen/nainen, pelkka mies tai nainen!

Tai rakastavaiset sisko ja veli, mitäpä väliä.
Tehokkuus alas, kustannukset ylös!

Leikkimielinen pihapeli

Quote from: RedsoutofFinland on 13.05.2009, 10:55:43
QuoteKasvi sanoi, että häntä kiusattiin koulussa silmälasien vuoksi. Pitäisikö sitten lasit kieltää?
Onko tosiaan Kasvi sitä mieltä että silmälasit jotka saa myöhemmin piilotettua piilolinsseilä on sama asia kuin kestää kiusaamista ala-asteella ja myöhemmin häpeää? Silmälasit, lihavuus, anoreksia, masennus, ruma nenä jne. on sellaisia asioita mitä saa korjattua myöhemmin jos niin haluaa. Lisäksi kaikilla on tälläisiä vikoja. Mutta sen lapsen pitää elää koko lapsuutensa ja nuoruutensa vanhempiensa seurassa. Miettikää omat vanhempanne pridekulkueeseen...

Onhan niitä sellaisiakin lapsia, joiden vanhemmat käyvät kommunistimarssilla. Miten sellaisen häpeän kanssa voi ihminen elää? Minua kiusattiin koulussa siksi, että olin köyhä. Minusta olisi ihan hyvä, jos köyhiltä kiellettäisiin lailla lasten tekeminen. Siten vältyttäisiin suurelta määrältä inhimillistä kärsimystä.

Quote from: Pöllämystynyt on 13.05.2009, 00:44:25
Haittaako se? Etkö suostu puolustamaan maatasi ja kansaasi, jos samassa rintamassa on "viherliberaaleja"? Nyt on nimittäin tilanne, että rintama on jo olemassa ja rakentumassa, ja ajatteluun kykenevät kotimaamyönteiset "viherliberaalit" ovat siinä mukana. Kukaan isänmaallinen ihminen ei lähde marmattaen käpykaartiin jättäen "viherliberaaleja" ja muita tilanteesta huolestuneita rintamavastuuseen.

Niin, eli kelpaavatko homot armeijaan? Kinkkinen kysymys:

http://www.youtube.com/watch?v=Np6_b-72H3E

Whatsername

Quote from: SyvänneTumpelo on 13.05.2009, 14:22:57
Itse en ymmarra mika haloo tasta asiasta on noussut. Mita valia onko vanhempana mies/nainen, mies/mies, nainen/nainen, pelkka mies tai nainen!

Onko hieman eri asia?
"I have nothing to declare but my genius" - Oscar Wilde

SkaSkin

Rupeaa suorastaan uituttamaan Oinosen kutsuminen juntiksi. Täällä vaaditaan kovaan ääneen sananvapautta, mutta ilmeisesti se onkin joidenkin rajattavissa että mitä voidaan hyväksyä. Aika junttia itkeä siitä, että Suomessa kansanedustaja sanoo mitä tarkoittaa ja tarkoittaa mitä sanoo. Tanten Astrid on kanssanne samalla linjalla ja varmasti hyväksyy tapaanne tuomita väärät mielipiteet.
Iso, kalju ja tatuoitu. Homma etenee.

Pirjo

Miksi tästäkin pitää väitellä vaikka kukaan ei ole kysynyt lapsen mielipidettä. Olen varma, että lapsi on ihan tyytyväinen vaikka hänellä olisi 2 isää tai 2 äitiä. Kaikki raiskaajat, murhaajat, pedofiilit sun muut rikolliset ovat omanneet heterovanhemmat joten näyttö heterovanhemmuutta vastaan on vahvempi kuin homovanhempia.

Vihervasemmisto

Quote from: SkaSkin on 13.05.2009, 14:31:11
Rupeaa suorastaan uituttamaan Oinosen kutsuminen juntiksi. Täällä vaaditaan kovaan ääneen sananvapautta, mutta ilmeisesti se onkin joidenkin rajattavissa että mitä voidaan hyväksyä. Aika junttia itkeä siitä, että Suomessa kansanedustaja sanoo mitä tarkoittaa ja tarkoittaa mitä sanoo. Tanten Astrid on kanssanne samalla linjalla ja varmasti hyväksyy tapaanne tuomita väärät mielipiteet.

Niin onhan se väärin kritisoida ihmisten mielipiteitä. Hyväksytäänhän täällä myös maahanmuuttomyönteiset mielipiteet ilman kritiikkiä ja haukkumista.
Punaisen paholaisen verkoston jäsen.

Leikkimielinen pihapeli

Quote from: Hoff on 13.05.2009, 10:04:37B)Onko se kehityshäiriö? Tarttuuko homous? Mikä siinä on se "uhka"?

En tiedä, onko asiaa tutkittu, mutta luulisin, että kyllä se varmaan herkästi tarttuu. Luultavasti homoperheissä kasvaisi todennäköisemmin homoja lapsia.

Quote from: Pirjo on 13.05.2009, 14:32:34
Miksi tästäkin pitää väitellä vaikka kukaan ei ole kysynyt lapsen mielipidettä. Olen varma, että lapsi on ihan tyytyväinen vaikka hänellä olisi 2 isää tai 2 äitiä.

Lapsi saattaa vielä ollakin tyytyväinen, mutta kasvaakseen tasapainoiseksi ihmiseksi hänellä pitää olla kotona sekä miehen että naisen malli. Viimeistään teini-iässä hän tajuaa tämän itsekin, eikä enää olekaan yhtä tyytyväinen. Tilastoista näemme, että isättömät lapset tekevät suhteessa valtavasti enemmän itsemurhia ja väkivaltarikoksia kuin normaalit lapset. Yksinhuoltajien lapset pärjäävät elämässä keskimäärin paljon huonommin kuin normaalit ihmiset.

EL SID

olen Oinosen kanssa sama mieltä. Suvaitsevaisuudessa ollaan menemässä liian pitkälle.
Jos sama meno jatkuu, niin vuonna 2025 voi esikouluun ilmoitettu lapsukainen todeta, että isäni nimi on Tapio ja äitipuoleni on kaunis suomenhevonen nimeltään Oras ja että itseasiassa isäni on myös rakastajani.

aikuiset tehkööt mitä vaan, mitä pidetään siitä lapset erillään. Ihmisen erottaa eläimistä se, että me pystymme hallitsemaan himomme ja halumme. Nykyinen linja vie ihmiset takaisin eläinten tasolle.

Leikkimielinen pihapeli

Quote from: I_Heit_ on 13.05.2009, 11:46:21Biologiset siteet ovat tietty tärkeitä, mutta kuten tuossa aikaisemmin taidettiin mainita, varsinainen biologinen side jää vähäiselle tarkoitukselle kasvatus-siteen välissä. Se joka lasta tuudittaa, se on lapsen vanhempi, näkisin minä.

Tämäkään ei pidä paikkaansa. Tutkimuksissa on todettu, että isäpuolet ovat paljon väkivaltaisempia ja ilkeämpiä kasvattamaansa lasta kohtaan kuin biologiset isät.

SyvänneTumpelo

Quote from: Whatsername on 13.05.2009, 14:30:02
Quote from: SyvänneTumpelo on 13.05.2009, 14:22:57

Onko hieman eri asia?

Miksi niin? Ei tuossa lähtökohtaisesti kumpikaan ole alisteinen toiselle osapuolelle ja jos ovat täysi-ikäisiä, niin eikö samat oikeudet kuuluisi heille täysin samoilla perusteilla?
Tehokkuus alas, kustannukset ylös!

EL SID

pirjolla ei taida oikein leikata:

Quote from: Pirjo on 13.05.2009, 14:32:34
Miksi tästäkin pitää väitellä vaikka kukaan ei ole kysynyt lapsen mielipidettä. Olen varma, että lapsi on ihan tyytyväinen vaikka hänellä olisi 2 isää tai 2 äitiä. Kaikki raiskaajat, murhaajat, pedofiilit sun muut rikolliset ovat omanneet heterovanhemmat joten näyttö heterovanhemmuutta vastaan on vahvempi kuin homovanhempia.