News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2012-01-31 SK: Somen presidentti Pekka Haavisto

Started by oinas, 01.02.2012, 10:32:40

Previous topic - Next topic

Afrikan kirjeenvaihtaja

Quote from: Mika.H on 02.02.2012, 15:37:59
ps. tuli muuten mieleen onko haaviston mediasuosio täysin harkittua? Medianhan on helppo ohjailla henkilöä, josta saisi kirjoitettua myös melko einiinhyviä uutisia? Niinistö taitaisi olla medialle liian puhtoinen "kiristettävä"? Vai mitä?

Pekka ja Antonio Mäntyniemessä olisivat herkkupala, joka myisi iltapäivälehtiä mukavasti. Tuskin heitä yhtä hellästi käsiteltäisiin kuin tähän asti.
Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

nuiv-or

Tässä haavistolaisten irl-some-video

http://www.youtube.com/watch?v=jaKko3VGAnY

top comment #1,

I really love those kinda stuff with finland, the people are somehow really united. Im from? Sweden and live in Helsinki, have never seen a more beutiful people and city before. You who have seen sweden knows the hope is gone.

aino

Quote from: Kukko on 02.02.2012, 15:31:16
Quote from: aino on 02.02.2012, 15:20:11
Minulla oli aikoinaan samassa työpaikassa kaksi pomoa:

a) muistuttaa Niinistöä ja b) Haavistoa.

Tottakai valitsen Haaviston.

Kivat, tunteisiin vetoavat sterotypiset olkiukot jaksoit sitten rakennella. Kivat sulle.

Ei tämä ole mikään stereotypia. Kyllähän Niinistö tunnetaan, paitsi että mainoskampanja yrittää muokata erilaiseksi.

Eduskunnan puhemiehen Sauli Niinistön kommentit ja toiminta kirvoitti kansanedustajilta useita kommentteja keskiviikkona.

Kimmo Kiljunen (sd.): "Minusta on kohtuutonta arvostella kansanedustajia. Olen sataprosenttisen varma, että yksittäinen kansanedustaja on äänestäessään tiennyt mitä tekee."

Sinikka Hurskainen (sd.): "Moni ei uskalla sanoa, koska pelkää, että ei saa puheenvuoroja, mutta paljon puhutaan siitä, että ilmapiiri on muuttunut negatiiviseksi. Entiset puhemiehet ovat tehneet erittäin hyvää työtä eduskunnan työn kehittämisessä, mutta nyt on tapahtunut päinvastoin, meidän mahdollisuuksia hoitaa tehtäviä monella tapaa rajoitetaan. Minä olen yksi edustaja muiden joukossa, mutta meitä oli yli sata, jotka oli sitä mieltä, että hän ei ole hoitanut tehtävää niin kuin puhemiehen pitäisi."

Pekka Vilkuna (kesk.): "Kaksi kuukautta sitten oltiin (Tero) Rönnin kanssa julkisuudessa ja nyt mies (Niinistö) sanoo, että kritiikki tuli yllätyksenä."

Pirkko Ruohonen-Lerner (ps.): "Niinistö on puhemiehistä Kääriäisen kanssa parhaiten hoitanut homman. Koskinen on karkeasti syrjinyt perussuomalaisia ja suosinut omiaan. On järkevää, että pyritään säästämään ja näyttämään mallia. Jos kansanedustaja saa 1 200 käyntikorttia neljässä vuodessa, sen pitäisi riittää. Turha hyökätä Niinistön kimppuun, jos tilaa 200 lisää ja joutuu maksamaan 69 euroa. Ettäs kehtaakin."

Heikki A. Ollila (kok): "Sauli on ihminen, joka hoitaa annetut tehtävät viimeisen päälle ja oman vakaumuksensa mukaan. Käsittääkseni farssin järjestäjistä aika monella on henkinen krapula. Pelleily kaatuu koko eduskunnan piikkiin."

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/N%C3%A4in+kansanedustajat+kommentoivat+Niinist%C3%B6%C3%A4/1135252608745

Minulla ei ollut 6 vuotta sittenkään vaikeuksia tehdä valintaa: Niinistö on peluri ja sen olen tiennyt niin kauan kuin häntä olen 'saanut kunnian' seurata.

aino

Katsoin juuri Kolmosen Katsomosta Presidentinvaali-kampanjan.

Olin sanonut monta kertaa Uuuden Suomen blogeissa, ettei Rikkaat ja Suurpääoma tarvitse presidenttiä, vaan Suomen kansa. (Eli: ei Niinistöä, vaan Haavisto pressaksi.) Nyt Niinistö sanoi lähetyksessä, ettei menestyjät tarvitse presidenttiä, vaan muut.

Voi H*** Voisin ryhtyä vaalikampanjan slogan-keksijäksi näköjään, kun Niinistö vetää sanat suustani oman kampanjansa tueksi. Mitä manipulaatiota ja kusetusta!!

ihminen

Aino vaan ihqusti diggailee tästä luv stoorista joka syttyi taxis niinq

http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/antonio-flores-rakkaus-syttyi-taksissa/art-1288446316221.html

Quote(...) Flores kertoo parin tavanneen kolumbialaisessa yökerhossa oman syntymäpäivänsä jälkeisenä päivänä, ja kertoo rakkauden syttyneen taksissa matkalla ravintolasta toisiin juhliin.

- Tuntui siltä, että olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan, ja kaikki tapahtui todella nopeasti, Flores kuvailee haastattelussa.

Hän myös kertoo töihin palanneen Haaviston etsineen hänen vanhempiensa kotinumeron kolumbialaisten ministeriökontaktien avulla.

Salamarakkautta, no ainakin tästä saa seiskapäivää materiaalia vuosiksi eteenpäin.

Topi Junkkari

Quote from: ihminen on 02.02.2012, 17:37:26
QuoteHän myös kertoo töihin palanneen Haaviston etsineen hänen vanhempiensa kotinumeron kolumbialaisten ministeriökontaktien avulla.

Salamarakkautta, no ainakin tästä saa seiskapäivää materiaalia vuosiksi eteenpäin.

Sattuneesta syystä en ole viime aikoina seurannut iltapäivälehtiä. Voisiko joku kertoa lyhyesti, mikä tämä Kolumbia-juttu on? Olen aiemmin luullut, että Haaviston ja ecuadorilaispojan tavatessa molemmat olivat Kolumbiassa vain käymässä. Edellä esitetystä taas voisi päätellä, että nuorukainen tai hänen vanhempansa tai koko porukka asui tuohon aikaan Kolumbiassa.

Onneksi Suomessa ei tarvitse käyttää ministeriökontakteja puhelinnumeroiden selvittämiseen.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Afrikan kirjeenvaihtaja

Lamauttiko salamarakkaus osapuolet niin, ettei yhteystietojakaan kyetty vaihtamaan?

antero

Quote from: aino on 02.02.2012, 17:29:51
Ei tämä ole mikään stereotypia. Kyllähän Niinistö tunnetaan, paitsi että mainoskampanja yrittää muokata erilaiseksi.
Eduskunnan puhemiehen Sauli Niinistön kommentit ja toiminta kirvoitti kansanedustajilta useita kommentteja keskiviikkona.
Kimmo Kiljunen (sd.): "Minusta on kohtuutonta arvostella kansanedustajia. Olen sataprosenttisen varma, että yksittäinen kansanedustaja on äänestäessään tiennyt mitä tekee."
Sinikka Hurskainen (sd.): "Moni ei uskalla sanoa, koska pelkää, että ei saa puheenvuoroja, mutta paljon puhutaan siitä, että ilmapiiri on muuttunut negatiiviseksi. Entiset puhemiehet ovat tehneet erittäin hyvää työtä eduskunnan työn kehittämisessä, mutta nyt on tapahtunut päinvastoin, meidän mahdollisuuksia hoitaa tehtäviä monella tapaa rajoitetaan. Minä olen yksi edustaja muiden joukossa, mutta meitä oli yli sata, jotka oli sitä mieltä, että hän ei ole hoitanut tehtävää niin kuin puhemiehen pitäisi."
Pekka Vilkuna (kesk.): "Kaksi kuukautta sitten oltiin (Tero) Rönnin kanssa julkisuudessa ja nyt mies (Niinistö) sanoo, että kritiikki tuli yllätyksenä."
Pirkko Ruohonen-Lerner (ps.): "Niinistö on puhemiehistä Kääriäisen kanssa parhaiten hoitanut homman. Koskinen on karkeasti syrjinyt perussuomalaisia ja suosinut omiaan. On järkevää, että pyritään säästämään ja näyttämään mallia. Jos kansanedustaja saa 1 200 käyntikorttia neljässä vuodessa, sen pitäisi riittää. Turha hyökätä Niinistön kimppuun, jos tilaa 200 lisää ja joutuu maksamaan 69 euroa. Ettäs kehtaakin."
Heikki A. Ollila (kok): "Sauli on ihminen, joka hoitaa annetut tehtävät viimeisen päälle ja oman vakaumuksensa mukaan. Käsittääkseni farssin järjestäjistä aika monella on henkinen krapula. Pelleily kaatuu koko eduskunnan piikkiin."
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/N%C3%A4in+kansanedustajat+kommentoivat+Niinist%C3%B6%C3%A4/1135252608745
Minulla ei ollut 6 vuotta sittenkään vaikeuksia tehdä valintaa: Niinistö on peluri ja sen olen tiennyt niin kauan kuin häntä olen 'saanut kunnian' seurata.

Punaviherfasistien tyyppivika on se että he eivät osaa kannustaa omiaan, vaan keskittyvät kylvämään vihapuheita ja oksentamaan pahaa oloaan joka suuntaan.
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

aino

Mua ei kiinnosta homous tai homosuhteet pätkääkään.

Mua kiinnostaa ihmisyys. Kuminaama-Niinistöt zombiemaskeineen ja pelurisisältöineen ja huijauksineen voisivat siirtyä eläkkeelle... mahdollisimman nopeasti.

antero

Quote from: aino on 02.02.2012, 17:48:14
Mua kiinnostaa ihmisyys. Kuminaama-Niinistöt zombiemaskeineen ja pelurisisältöineen ja huijauksineen voisivat siirtyä eläkkeelle... mahdollisimman nopeasti.

Sinua kiinnostaa sellainen asia jota ei itsestäsi löydy?
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

aino

Quote from: antero on 02.02.2012, 17:47:59
Quote from: aino on 02.02.2012, 17:29:51

Punaviherfasistien tyyppivika on se että he eivät osaa kannustaa omiaan, vaan keskittyvät kylvämään vihapuheita ja oksentamaan pahaa oloaan joka suuntaan.

Fakta on että Niinistö ei ole hyvä johtaja vaan sellainen, jota kukaan ei toivo pomokseen.

Koita nyt keksiä jotain kivaa sanottavaa hänestä, jotain joka pitäisi paikkansa. Olen kyllästynyt kokkareiden valheisiin.

Jos Pekka olisi hetero, hänet valittaisiin ilman muuta.

Suomella on vain liikaa kaikenmaailman helluntalaisia ja muita lahkolaisia, jotka eivät kykene ajattelemaan ihmistä.

nuiv-or

Quote from: Topi Junkkari on 02.02.2012, 17:44:27
QuoteHän myös kertoo töihin palanneen Haaviston etsineen hänen vanhempiensa kotinumeron kolumbialaisten ministeriökontaktien avulla.

Sattuneesta syystä en ole viime aikoina seurannut iltapäivälehtiä. Voisiko joku kertoa lyhyesti, mikä tämä Kolumbia-juttu on? Olen aiemmin luullut, että Haaviston ja ecuadorilaispojan tavatessa molemmat olivat Kolumbiassa vain käymässä. Edellä esitetystä taas voisi päätellä, että nuorukainen tai hänen vanhempansa tai koko porukka asui tuohon aikaan Kolumbiassa.

Onneksi Suomessa ei tarvitse käyttää ministeriökontakteja puhelinnumeroiden selvittämiseen.

Mitä minä olen käsittänyt (siitä espanjankielisestä linkistä), niin 16-vuotiaana ecuadorilaistaustainen henkilö joutui muuttamaan kotoaan, koska joutui vanhempiensa syrjimäksi. Kävi koulua Kolumbiassa ja Haavisto sattui interreilaamaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Sitten taksi.

Eniten ihmetyttää, miksi toisella matkalla Haavisto käytti lentokonetta eikä interrail-passia. Ei VR:llä ollut vielä 1997 talvisin ongelmia.

QuotePresidenttiehdokas Pekka Haaviston, 53, puoliso Nexar Antonio Flores, 33, kertoo Extra-lehden haastattelussa joutuneensa jättämään kotinsa Ecuadorin Esmeraldasissa jo teini-ikäisenä.

- En pukeutunut höyheniin, hameisiin tai korkoihin, mutta perheeni oli vaikea hyväksyä, että olen homo, Flores kertoo.

Hänen äitinsä ei ollut uskoa poikaansa, ja kun lähipiiri oli myös järkyttynyt, Flores päätti lähteä kotoaan välttyäkseen ongelmilta.

16-vuotiaana Flores muutti tätinsä luokse Quitoon, sai sieltä opiskelupaikan ja pääsi töihin. 18-vuotiaana veri veti jälleen seikkailuun, ja Flores muutti Bogotaan Kolumbiaan kahden ystävänsä kanssa. Sieltä hän sai töitä kampaajana.

Kesällä 1997 juuri 19 vuotta täyttänyt Flores oli ystäviensä kanssa juhlimassa bogotalaisessa yökerhossa. Siellä hän kohtasi Pekka Haaviston, ja rakkaus syttyi nopeasti.

- Olin oikeassa paikassa täydelliseen aikaan, ja kaikki tapahtui hyvin nopeasti. Ajattelen sitä yhä syntymäpäivänäni, Flores kertoo.

Haavisto lähti takaisin Suomeen, mutta pari piti yhteyttä puhelimitse ja postitse kolmen kuukauden ajan. Sitten Flores muutti takaisin Quitoon Ecuadoriin, ja Haavisto menetti tähän yhteyden.

Ympäristöministerinä tuohon aikaan työskennellyt Haavisto onnistui kuitenkin lopulta saamaan Floresin äidin langan päähän, ja sai kuulla tämän työskentelevän Quitossa. Haavisto lensi Ecuadoriin viettämään joulua ja uutta vuotta, ja siellä hän tapasi myös Floresin äidin.

Seuraavan vuoden toukokuussa Flores osti menolipun Suomeen. Vuonna 2002 pariskunta rekisteröi suhteensa ja 2007 Flores sai Suomen kansalaisuuden.

antero

Quote from: aino on 02.02.2012, 17:52:22
Fakta on että Niinistö ei ole hyvä johtaja vaan sellainen, jota kukaan ei toivo pomokseen.
Koita nyt keksiä jotain kivaa sanottavaa hänestä, jotain joka pitäisi paikkansa. Olen kyllästynyt kokkareiden valheisiin.
Suomella on vain liikaa kaikenmaailman helluntalaisia ja muita lahkolaisia, jotka eivät kykene ajattelemaan ihmistä.

Afrikan kirjeenvaihtaja

Eihän tasavallan presidentillä kovin paljon alaisia ole. Mutta todennäköisesti alaiseksi haluaa Niinistönkin aikana useampi kuin voidaan ottaa.

QuoteSuomella on vain liikaa kaikenmaailman helluntalaisia ja muita lahkolaisia, jotka eivät kykene ajattelemaan ihmistä.

Tämä oli huvittavasti laitettu. Tosin aistin jonkinlaista suvaitsemattomuutta.

ihminen

Quote from: aino on 02.02.2012, 17:48:14
...

Mua ei kiinnosta homous tai homosuhteet pätkääkään.

Mua kiinnostaa ihmisyys. "SUVAITSEVAA SUPINAA NIINISTÖSTÄ"

Minuakaan ei kiinnosta henkilöiden seksuaalinen suuntautuminen, mutta ei myöskään tulevan (?) arvojohtajan parturikampaajapuolison paistattelu lööpeissä tappeluista, rattijuopumuksesta tai taksirakkaudesta. Ei sovi arvojohtajan arvoon että puoliso on mahdollisesti "tuksu kakkonen" .

(...)

(...)

Niin, jos Pekka olisi hetero hän joutuisi tekemään enemmän töitä saadakseen nykyiset kannattajansa taakseen.

Osa äänestää häntä homona ja PS:n vastavoimana (vihreänä), eikä muita syitä tarvita.

Homous ei ole argumentti puolesta eikä vastaan, sen ei pitäisi liittyä tähän asiaan mitenkään. Asiasta on nyt kuitenkin tehty monessa leirissä keskeinen asia, myös Haaviston kannattajien leirissä tätä esiintyy.

Tomi

Quote from: Conductor on 02.02.2012, 14:00:33
Miksi aina "vihreys" ja homous kulkevat käsi kädessä?  Miksei voi olla vihreä ja edustaa vaikka Kokoomusta? Miksei voi olla homo ja edustaa vaikka KD:ta?
On siellä eduskunnassa yksi ei-vihreä homoseksuaali, Vasemmistoliiton Silvia Modig.

aino

Voi kun Väyrynen ja Haavisto olisivat olleet viimeisellä kierroksella Niinistöä haastamassa, niin Väyrynen olisi laittanut Niinistön narsismin koetukselle ja olisimme saaneet huomata, kuinka naamari olisi valunut kurana maahan. Haavisto ei kehtaa toimittaa Niinistöä raivon partaalle, vaikka Kolmosen haastattelussa oli aika lähellä, kun muisteltiin Niinistön aihuttamaa kansanmurhaa laman ajoilta.

Kristiina

http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/antonio-flores-rakkaus-syttyi-taksissa/art-1288446316221.html

Quote(...) Flores kertoo parin tavanneen kolumbialaisessa yökerhossa oman syntymäpäivänsä jälkeisenä päivänä, ja kertoo rakkauden syttyneen taksissa matkalla ravintolasta toisiin juhliin.

- Tuntui siltä, että olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan, ja kaikki tapahtui todella nopeasti, Flores kuvailee haastattelussa.

Hän myös kertoo töihin palanneen Haaviston etsineen hänen vanhempiensa kotinumeron kolumbialaisten ministeriökontaktien avulla.

Floresistahan on jo seiskamateriaalia entuudestaankin, miehen pahoinpitely DTM-ravintolassa ja rattijuopumus Ecuadorissa. Jennistä ja Saulista hyötyisivät paitsi iltapäivälehdet niin myös naistenlehdet, se nimittäin ei ole sanottua, etteikö Jennille ja Saulille voisi tulla perheenlisäystäkin. :)

aino

Quote from: ihminen on 02.02.2012, 18:06:49

Ei sovi arvojohtajan arvoon että puoliso on mahdollisesti "tuksu kakkonen" .

Osa äänestää häntä homona ja PS:n vastavoimana (vihreänä), eikä muita syitä tarvita.

Vastustajat nostavat asian esiin, en minä. Minä en ole nostanut yhtään kertaa seikkaa syyksi, jonka vuoksi äänestän. Tuksuhan on samanlainen kuminaama kuin Niinistö.

Itse asiassa olisin äänestänyt vaikka Väyrystä (jota pidän yhtä lailla vitsinä kuin Niinistöä) mieluummin kuin peluri- ja rahat silmillä vaeltavaa Niinistöä. Ihan ketä muuta vain kuin Niinistöä. En ymmärrä, että ihmiset voivat ihan vain sulkea silmänsä siltä, mikä 'ihminen' tai sen mukaelma siellä sisällä on.

Muhun ei ole ennenkään tehneet huijarit ja maskit mitään vaikutusta.

Afrikan kirjeenvaihtaja

Quote from: aino on 02.02.2012, 18:16:09
Muhun ei ole ennenkään tehneet huijarit ja maskit mitään vaikutusta.

Eteviä huijareita ei ehkä tunnista kukaan.

PaulR

Kuten sanottua, isot pojat vievät höppänä-Haavistoa kuin litran mittaa. Niinistö sentään tietää pelin nimen.

Sahaaja

Quote from: Siili on 02.02.2012, 15:24:53
Toki niistä hän keräsi ääniä tuoneet meriittinsä.  Ahtisaarella oli kuitenkin vankka virkatausta myös ulkoministeriössä:

http://www.tpk.fi/ahtisaari/fin/henkilot/martti_ahtisaari.cv.html

Tämä ihan vain tiedoksi niille lukijoille, jotka näkevät Haaviston uutena Ahtisaarena.
Tästä varmaan kannattaisi kertoa presidentti Martti Ahtisaarelle, joka muutama vuosi sitten ainakin oli sitä mieltä, että Pekka Haavisto on ehdottomasti nuoremman polven uusi 'Martti Ahtisaari'.

PaulR

Katselen asioita tiettyjen lasien läpi. Jos ne kaikki läväyttäisi ruudulle, dissattaisiin hulluna.

Näiden lasien läpi Niinistö on osoittanut ymmärtävänsä pelin hengen, melkein lipsauttanut sen ilmoille, mutta viisaasti niellyt sanansa.

Joten. Toivon Saulia pressaksi ja hyväntahtoisuutta. Vaihtohto olisi kaveri, joka ei ymmärrä kokonaisuutta.

Kristiina

Pekka Haavisto, eduskunnan taksisuharien kuningas vuodelta 2010.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010082212205965_uu.shtml

Sitä edellisenä vuonna se oli Jyrki Kasvi.

oinas

Quote from: aino on 02.02.2012, 18:08:39
Voi kun Väyrynen ja Haavisto olisivat olleet viimeisellä kierroksella Niinistöä haastamassa, niin Väyrynen olisi laittanut Niinistön narsismin koetukselle ja olisimme saaneet huomata, kuinka naamari olisi valunut kurana maahan. Haavisto ei kehtaa toimittaa Niinistöä raivon partaalle, vaikka Kolmosen haastattelussa oli aika lähellä, kun muisteltiin Niinistön aihuttamaa kansanmurhaa laman ajoilta.
Aino, kyllä sinä kovasti yrität, mutta taitaa täällä tuo käännyttäminen olla mahdoton tehtävä.  :) Saattaa olla, että vastaehdokkaan jatkuva mollaaminen vaikuttaa lukijoihin ihan päinvastaisesti kuin on tarkoitus.

Bored.

(...)
(...)
Niin, jos Pekka olisi hetero hän joutuisi tekemään enemmän töitä saadakseen nykyiset kannattajansa taakseen.
...
Samaa mieltä. Jos Pekka olisi hetero, hän ei olisi ollut lähelläkään toista kierrosta.

aino

Quote from: Bored. on 02.02.2012, 19:15:14
(...)
(...)
...
Samaa mieltä. Jos Pekka olisi hetero, hän ei olisi ollut lähelläkään toista kierrosta.

Te, jotka ette kykene äänestämään häntä homouden takia kuvittelette, että muut äänestää häntä homouden takia!

Äänestän Haavistoa vain, koska hän on viisas ja hyvä ihminen.

Niinistöä en äänestäisi vaikka vaihtoehtona olisi Väyrynen.

Niinistö on typerä ja valheellinen peluri.

Häntä ei kiinnostaa asiat, joiden puolesta kampanjoi. Häntä kiinnostaa oma perseensä ja palli, jolle sen saa asettaa.

Oletteko ihan vedätettävissä?

Afrikan kirjeenvaihtaja

Quote from: aino on 02.02.2012, 19:21:03

Häntä ei kiinnostaa asiat, joiden puolesta kampanjoi. Häntä kiinnostaa oma perseensä ja palli, jolle sen saa asettaa.

Minä en näe, että ihmiset jakautuisivat noin selkeästi hyviin ja pahoihin. Jos luottaa syvästi jonkun ihmisen hyvyyteen ja viisauteen, joutuu ennemmin tai myöhemmin pettymään.

nuiv-or

Te, jotka ette kykene äänestämään häntä homouden takia kuvittelette, että muut äänestää häntä homouden takia!

http://mustajoki.net/vaalikone/

Itsehän äänestän tod.näk. Haavistoa, koska muuten rasmi. Molemmat ihan hanurista.

Haavisto selittää varsinkin Afrikka-raporttinsa poikineen runsaasti puhetilaisuuksia. Kiireisimpinä aikoina hänellä on ollut jopa neljä puhetilaisuutta päivässä.

Ihme selittelijä.

ihminen

Quote from: Bored. on 02.02.2012, 19:15:14
(...)
(...)
...

:facepalm:

Sulla ei toi LU-E-TUN YM-MÄR-TÄ-MI-NEN ole sitten se vahvin laji?

Toistan nyt sitten vielä, en ole kiinnostunut ehdokkaiden sukupuolisesta suuntautuneisuudesta.

Aivan loistavia perusteluja Niinistöä vastaan, suvaitsevaa logiikkaa.

Saatko muuten jo äänestää?