News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Halla-aho ja Niinistö

Started by aino, 26.01.2012, 19:50:09

Previous topic - Next topic

aino

Quote from: Emo on 28.01.2012, 00:55:51
Quote from: aino on 28.01.2012, 00:49:17
Quote from: Emo on 27.01.2012, 21:57:52
Niinistö sanoi juuri äsken MTV3 vaalitentissä, että komeroissa kirjoittelijoiden pitää muistaa ihmisarvo.

Että huhuu hommailijat, kuuluuko sinne teidän komeroihinne ?  Muistakaa ihmisarvo!!!

Mikäköhän ihmisarvo minulla on Niinistön silmissä, kun hän olettaa, että olen komerossa? Minusta tuo oli aika epäkunnioittava ilmaisu.

No eihän sinulla ole mitään ihmisarvoa vihreidenkään poliitikkojen silmissä. Kerroit aiemmin miten kurjaa ja köyhää elämää joudut viettämään, vaikka äänestämäsi poliitikot ovat vallan kahvassa. Mutta eivät ne sinusta välitä eivätkä sinun asioitasi kuntoon hoida.  Silti sinä jatkat heidän äänestämistään. Haluat vieläpä, että minäkin alkaisin heitä kannattamaan.

No, kuule, Kokoomus on viimeinen, joka minun asioitani alkaa hoitamaan. Kysy vaikka niiltä.

Mika.H

Quote from: aino on 28.01.2012, 01:03:58
Kysy vaikka niiltä.

Mitäs mieltä olet maahanmuuttopolitiikasta?

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

normi

Komeroista? kas kun ei kaapeista.  ;D
Impossible situations can become possible miracles

Emo

Niinistö sanoi juuri äsken MTV3 vaalitentissä, että komeroissa kirjoittelijoiden pitää muistaa ihmisarvo.

Että huhuu hommailijat, kuuluuko sinne teidän komeroihinne ?  Muistakaa ihmisarvo!!!

Mikäköhän ihmisarvo minulla on Niinistön silmissä, kun hän olettaa, että olen komerossa? Minusta tuo oli aika epäkunnioittava ilmaisu.

No eihän sinulla ole mitään ihmisarvoa vihreidenkään poliitikkojen silmissä. Kerroit aiemmin miten kurjaa ja köyhää elämää joudut viettämään, vaikka äänestämäsi poliitikot ovat vallan kahvassa. Mutta eivät ne sinusta välitä eivätkä sinun asioitasi kuntoon hoida.  Silti sinä jatkat heidän äänestämistään. Haluat vieläpä, että minäkin alkaisin heitä kannattamaan.

No, kuule, Kokoomus on viimeinen, joka minun asioitani alkaa hoitamaan. Kysy vaikka niiltä.

Enpä jaksa, kun Kokoomukselle ja minulle tuli bänät. Mutta persuja voin suositella sinullekin, niitä ajattelin tässä nyt ainakin seuraavat 5 vuotta kannattaa. Katsoo sitten, jos tästä vakituisemmaksikin suhteeksi olisi. Tänne vaan teikäläinenkin, avoin suhde, enemmän porukkaa suhteessa kuin se tavanomainen kaksi kumppanusta, mutta ei ollenkaan mustasukkaisuutta havaittavissa osapuolten kesken.

kekkeruusi

Quote from: Emo on 28.01.2012, 01:48:29

Enpä jaksa, kun Kokoomukselle ja minulle tuli bänät. Mutta persuja voin suositella sinullekin, niitä ajattelin tässä nyt ainakin seuraavat 5 vuotta kannattaa. Katsoo sitten, jos tästä vakituisemmaksikin suhteeksi olisi. Tänne vaan teikäläinenkin, avoin suhde, enemmän porukkaa suhteessa kuin se tavanomainen kaksi kumppanusta, mutta ei ollenkaan mustasukkaisuutta havaittavissa osapuolten kesken.
Taitaa aino olla vihreiden äänestäjä, joka vain vierailee seuranamme propagandatarkoituksella.

Emo

^ Näin itsekin olen ajatellut. Varmaan aino saa palkkaa tästä "käännytystyöstä". Vaan eihän se tehtävä onnistu, täällä on kivinen maaperä kynnettäväksi. En osaa varmaksi sanoa, mutta ehkä Homman maine jo karsii heikkohermoisimmat yrittäjät jotka eivät sen vuoksi ikinä uskalla moiselle rasistipalstalle kirjautuakaan. Joten voisin kuvitella, että me jotka täällä sitten lopulta kuitenkin olemme, olemme keskimääräistä änkyrämpää sakkia. Niinkuin esimerkiksi sinä, kekkeruusi  :D Sinä olet todella paha änkyrä, ihan mahoton!

kekkeruusi

Quote from: Emo on 28.01.2012, 02:07:57
^ Näin itsekin olen ajatellut. Varmaan aino saa palkkaa tästä "käännytystyöstä". Vaan eihän se tehtävä onnistu, täällä on kivinen maaperä kynnettäväksi. En osaa varmaksi sanoa, mutta ehkä Homman maine jo karsii heikkohermoisimmat yrittäjät jotka eivät sen vuoksi ikinä uskalla moiselle rasistipalstalle kirjautuakaan. Joten voisin kuvitella, että me jotka täällä sitten lopulta kuitenkin olemme, olemme keskimääräistä änkyrämpää sakkia. Niinkuin esimerkiksi sinä, kekkeruusi  :D Sinä olet todella paha änkyrä, ihan mahoton!
Yritän parhaani mukaan olla. :D

aino

Soinia äänesti, mutta eilisen jälkeen EN enää koskaan äänestä. Luottamus meni täysin.

Luulin, että Soini on kansanmies ja ihmisen puolella. Mutta hän on vedätettävissä, kuten näköjään te muutkin.

Olen nuorena johtunut kohtaamaan paljon vakavaa huijausta ulkomaalaisten taholta - ja minä vastustan maahnamuuttoa erityisesti muslimimaista. Oli pakko avata jo nuorena silmät ja katsoa, kun joku valehtelee. Oli pakko oppia huomaamaan asia. Tämän jälkeen minua ei ole manipuloitu eikä huijattu.

Huomaan aivan selvästi Niinistön valheellisen kampanjan.

Inhoan valehtelijoita ja pelureita todella paljon, olivatpa ne ulkomaalaisia tai suomalaisia niinistöjä.

Vihreitä en ole äänestänyt vuosiin, mutta linkolalaisen kasvatuksen kun olen saanut lapsena, äänestin heitä nuorena luonnonsuojelun takia (en ulkomaalaispolitiikan takia. (Hippi en ole.) Kunnioitan sydämestään hyviä ihmisiä. Soini ei kuuntele sydäntään enää. Linkolalainen isäni äänestää tänä päivänä Halla-ahoa. Kannatin myös hänen ulkomaalai-ja islam-kritiikkiä, mutta Niinistö ei mene läpi, ei helkuta.

Mika.H

Quote from: aino on 28.01.2012, 09:22:45
Soinia äänesti, mutta eilisen jälkeen EN enää koskaan äänestä. Luottamus meni täysin.

Auttaisiko terapia?

Olet nyt kohta kirjoittanut n 100 viestiä siitä, että Niinistö on /ceestä. Missä vaiheessa ymmärrät, että sinullakin on nyt vain ja ainoastaan kaksi vaihtoehtoa, 1) äänestää Niinistöä 2) äänestää Haavistoa. Toki tietysti voit olla kokonaan äänestämättä, mutta sehän ei sitten vaikuta yhtään mihinkään. Jompi kumpi noista kuitenkin valitaan presidentiksi.

Ehdottaisin ylläpidolle, että perustetaan ns "suljettu osasto" jossa saisi tietyt henkilöt purkaa traumojansa.

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

kekkeruusi

Quote from: aino on 28.01.2012, 09:22:45

Luulin, että Soini on kansanmies ja ihmisen puolella. Mutta hän on vedätettävissä, kuten näköjään te muutkin.

Olen nuorena johtunut kohtaamaan paljon vakavaa huijausta ulkomaalaisten taholta - ja minä vastustan maahnamuuttoa erityisesti muslimimaista. Oli pakko avata jo nuorena silmät ja katsoa, kun joku valehtelee. Oli pakko oppia huomaamaan asia. Tämän jälkeen minua ei ole manipuloitu eikä huijattu.

Huomaan aivan selvästi Niinistön valheellisen kampanjan.

Inhoan valehtelijoita ja pelureita todella paljon, olivatpa ne ulkomaalaisia tai suomalaisia niinistöjä.

Vihreitä en ole äänestänyt vuosiin, mutta linkolalaisen kasvatuksen kun olen saanut lapsena, äänestin heitä nuorena luonnonsuojelun takia (en ulkomaalaispolitiikan takia. (Hippi en ole.) Kunnioitan sydämestään hyviä ihmisiä. Soini ei kuuntele sydäntään enää. Linkolalainen isäni äänestää tänä päivänä Halla-ahoa. Kannatin myös hänen ulkomaalai-ja islam-kritiikkiä, mutta Niinistö ei mene läpi, ei helkuta.
Seliseli, uskottavuutesi on aika heikko. Alle kehdeksankymmentä viestiä ja niistä varmaan 80% viimeisen kahden päivän aikana Haaviston puolesta. Hauku vain Soinia ja Niinistöä, jokainen ajatteleva yksilö tajuaa sinun olevan soluttautuja vastakkaisesta leiristä. Virheistä tai mistä lie.

aino

Kannatan Geert Wildersiä ja ennen myös Halla-ahoa.

Maahanmuuttokritiikin takia

a) olen tänne kirjautunut

b) olen lopettanut vihreiden äänestämisen. Nuorena äänestin Kimmo Kiljustakin (SDP), mutten enää.

Kusetusta en voi sietää

a) muslimeilta

b) Niinistöltä

c) kokoomukselta

Minua kiinnostaa erityisesti uskonnot ja myös nämä pressan vaalit. Islamia inhoan.

Sori vaan, mutta en jaa moniakaan "äijä"-mielipiteitä, eikä minua kiinnosta kaikki yhteiskunnalliset seikat, mistä täällä paljon puhutaan. Silti vastustan maahanmuuttoa. Niinistön tyhmyyttä ja kusetusta siedän erittäin vähän.

WartburgVeyron

http://www.youtube.com/watch?v=ANIPhPRAzds

Tässä on Haaviston kommentit Halla-aho & Breivik -teemasta (noin 0,45).

Muuten totean, että kiihkeä vaahtoaminen presidentinvaalista on turhaa. Näin selvää poliittista vaalia ei ole Suomessa koskaan nähty. Lopputulos tulee olemaan: N 63 - 67 % - H 33 - 37 %.

IDA

On rumaa syyttää toista valehtelijaksi.

Itselleni riittää kunhan presidentti ei ole rauhaton eikä pelokas, ei kohtuuton, eikä itsepäinen, ei mustasukkainen, eikä epäluuloinen sillä muutoin hän ei saa koskaan rauhaa. Ja kunhan hän on kaikissa määräyksissään varovainen ja harkitsevainen. Oli kyse sitten hengellisistä tai maallisista asioista, hän punnitsee asiaa ja on kohtuullinen. Ja, että hän ajattelee Jaakobin ymmärrystä: "Jos rasitan laumaani liiaksi, ne kaikki kuolevat samana päivänä".

Tästä syystä äänestän Sauli Niinistöä.
qui non est mecum adversum me est

MW

Quote from: WartburgVeyron on 28.01.2012, 11:03:42
http://www.youtube.com/watch?v=ANIPhPRAzds

Tässä on Haaviston kommentit Halla-aho & Breivik -teemasta (noin 0,45).

Muuten totean, että kiihkeä vaahtoaminen presidentinvaalista on turhaa. Näin selvää poliittista vaalia ei ole Suomessa koskaan nähty. Lopputulos tulee olemaan: N 63 - 67 % - H 33 - 37 %.

Kiitos linkistä.

Öh, poliittiset presidentinvaalit? Onpa aikoihin eletty... ;D

Mika.H

Quote from: Puhdas sielu on 28.01.2012, 22:06:23
Quote from: Mika.H on 28.01.2012, 09:57:01

sinullakin on nyt vain ja ainoastaan kaksi vaihtoehtoa, 1) äänestää Niinistöä 2) äänestää Haavistoa.

Valitettavasti tässä tapauksessa ei voi noudattaa lempimottoani a la Rosa Liksom - valita kahdesta pahasta molemmat - vaan täytyy valita vain toinen tai ei ketään. Molemmilla on massoittain huonoja puolia, todella isoja miinuksia. Ja molemmat ovat kaiken lisäksi höynähtäneet nuoreen seksiin, mikä ei todista kovin suurta älykkyyttä.

positiivisesti jos ajatellaan niin KUMPIKIN hakkaa tämän nykyisen katkeran akan 100-0.

Joten olemme siis win-win-tilanteessa. Sääli, että vielä kuukausi joudutaan kärsimään.

ps. Ensi keskiviikkona olisi vaihtunet presidentti ilman periaatevastustusta.

Emo

Haavisto kertoi vaalitentissä, että hänen elämäänsä vaikutti paljon rakas isoäitinsä, jonka kanssa Haavisto nuorena kuulemma usein keskusteli mm. elämän tarkoituksesta ym. pohdiskeluja.

Tänään uutisvuodossa Haavisto paljasti, että isoäidin paras ystävä oli selvänäkijä Aino Kassinen. Haavisto mm. vieraili Kassisen luona mummonsa kanssa.

:o 

Kaikenmaailman kouhojen luokse ihmiset lapsia vievät! Ei ihme, että kasvavat "suvaitseviksi".

Elisa

Quote from: Puhdas sielu on 28.01.2012, 22:06:23
Ja molemmat ovat kaiken lisäksi höynähtäneet nuoreen seksiin, mikä ei todista kovin suurta älykkyyttä.

Tämä on paitsi loukkaus kaikkia neljää kohtaan, myös hyvin suoraa ikärasismia. Tuolla tavalla ajattelevat ihmiset eivät varmasti pidä isoäitejään hyvinä ystävinään, eivätkä muutenkaan osaa jakaa asioita eri ikäluokkiin kuuluvien ihmisten kanssa. Se on mielestäni kulttuurista köyhyyttä yksinkertaisimmillaan.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Radio Kerava

Tekis mieli pistää pystyyn äänestys siitä onko tämä "aino" jälleen kerran yksi vihreiden false flag -operaatio. Jos on, niin erittäin tökerösti toteutettu. Mato on huono ja koukku näkyy kilometrin päähän.

Emo

aino

Olen vihannut Niinistöä ja kokoomuksen kusetusta jo viime pressan vaaleista lähtien. Pidän Niinistöä tyhmänä. Se, ettei hän kykene antamaan kysymyksiin vastauksia, vaan kiertelee ja kaartelee, kertoo juuri tästä.

Hän on suuryritysten sikailut ja pörssihuijarit hyväksyvä moraaliton tyhjä kuori, joka ei välitä, mitä nämä keinottelijat aiheuttavat meidän yhteiskunnan yleiselle luottamukselle ja työelämässä kärvisteleville työntekijöille, jotka eivät kykene rakentamaan elämäänäsä eteenpäin.

Luulin, että Soini on KANSAN mies. Nyt liittoutui talouseliitin kanssa. Kokoomus pitää huolen, ettei sijoituksia veroteta. Köyhistä he eivät välitä pätkääkään. Luulin, että Soini välittäisi, mutta erehdyin pahan kerran.

Pidin jo 1. kierroksella Haavistoa kirkkaasti älykkäimpänä ja viisaimpana henkilönä, mutta silti halusin äänestää Soinia, koska en kaipaa tämän suurempaa yhteyttä Eurooppaan ja sen muslimiväestöön. No, onneksi tuli toinen kierros ja voin äänestää fiksuinta, vaikken ole kaikista poliittisista kysymyksistä samaa mieltä.

Tyhmät ihmiset yrittävät kusettaa ja kusetus on yleensä aika läpinäkyvää. EI Niinistöä, ikinä.

Minut on 20 vuotta sitten yritetty raiskata 80% muslimilähiössä, mikä herätti jo silloin katsomaan Pariisin muslimitilannetta toisin. Luin jo silloin, jälkeenpäin tosin, Hesarista, että näissä muslimilähiöissä joukkoraiskataan tyttöjä, jotka eivät käytä huntua. Koska minulla on hieman omakohtaista kokemusta tällaisesta tilanteesta ja olen feministi tietenkin, niin luuletteko todella, että en ole maahanmuuton vastainen? Jumankauta, voisin mennä yövartioon aseiden kanssa Kaisaniemenpuistoon katsomaan, ettei siellä naisia raiskata. Vituttaa sen verran, mutta olen töissä ja opiskelen, joten aikaa ei ole. Eikä asetta. Onneksi Haavisto jakaa ajatukseni siitä, että pakolaisia tulisi auttaa lähtömaissaan, eikä raijata heitä tänne, koska eivät tule sopeutumaan koskaan, edes 3. polvessa. Täten en koe moraalista ristiriitaa äänestää häntä itselleni tärkeässä kysymyksessä. En kylläkään ole niin sydämetön, etten kokisi kaikilla maailman valtioilla olevan velvollisuus auttaa Somalian nälkäänäkeviä ihmisiä... siellä.

Mika.H

Quote from: aino on 28.01.2012, 23:56:44

Luulin...

Kannattaisi varmaan mennä keskustelemaan jonkun ammattilaisen kanssa.

aino

Quote from: Mika.H on 29.01.2012, 00:21:00

Ai kun en usko Kokoomuksen kusetusta? Lääkärinne Niinistöhän totesi jo, että kärsin mielisairaudesta nimeltä kateus, koska minua ei kiinnosta tukea suuryritysten kusetusta kansalaisia kohtaan.

Elisa

Quote from: aino on 29.01.2012, 00:42:20
Quote from: Mika.H on 29.01.2012, 00:21:00

Ai kun en usko Kokoomuksen kusetusta? Lääkärinne Niinistöhän totesi jo, että kärsin mielisairaudesta nimeltä kateus, koska minua ei kiinnosta tukea suuryritysten kusetusta kansalaisia kohtaan.

Itsehillintää ja totuuksissa pysymistä, kiitos.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Lalli IsoTalo

Mainos:

Niinistön hissipuhe: http://hommaforum.org/index.php/topic,67170.0.html

Fiilistelyä keihäänheitosta, mustakynästä ja lehdokista. Asiaa sananvapaudesta ja NATOsta.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

aino

Quote from: Elisa on 29.01.2012, 01:00:21

Itsehillintää ja totuuksissa pysymistä, kiitos.

Lue hänen omin sanoin Maarit Tastulan haastattelusta:
http://punainenlanka.blogspot.com/2006/01/sauli-niinist-kenen-joukoissa-seisot.html

Niinistö alkoi tukea Hurstia ja lahjoitti suuren summan nuorten tukemiseen TASAN sen jälkeen, kun hävisi Haloselle viime vaalit. Joku huomasi heikkoudet ja päätti paikkailla mielikuvia. Mistään oma-aloitteisesta hyväsydämisyydestä ei ole kyse. Silkkaa pelaamista ja taktikointia perille pääsyn varmistamiseksi.