News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2012-01-26 Yle uutiset: Demarit antamassa äänestysvapautta Urpilaisen suulla

Started by skrabb, 28.01.2012, 08:13:47

Previous topic - Next topic

skrabb

Demarit ANTAVAT VAPAUDEN jokaiselle jäsenelleen ja kannattajalleen itse päättää kenet he haluavat seuraavaksi presidentiksi.
Urpilainen antamassa vapautta:
http://areena.yle.fi/video/1327605349887 (alk. 12.45)
Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki. Ei oikeutta maassa saa, ken itse sit' ei hanki.

Marjapussi

Syytäkin Urpilaisen on antaa moinen "vapaus".  Eivät kaikki demarien kannattajat ole sentään bolsheviki stallareita a la Tuomioja.
Marokon kauhu oli sanansa mittainen eikä velipoikakaan jäänyt Aarnea pahemmaksi epätoivotun maahanmuuton estämisessä. Mutta kuka tulee torjumaan aiheettoman turvapaikkaturismin?

Lahti-Saloranta

Quote from: skrabb on 28.01.2012, 08:13:47
Demarit ANTAVAT VAPAUDEN jokaiselle jäsenelleen ja kannattajalleen itse päättää kenet he
Demarit taisivat ottaa tässä asiassa varaslähdön jo ensimmäisen kierroksen äänestyksessä.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Fincum

Quote from: Lahti-Saloranta on 28.01.2012, 08:47:45
Quote from: skrabb on 28.01.2012, 08:13:47
Demarit ANTAVAT VAPAUDEN jokaiselle jäsenelleen ja kannattajalleen itse päättää kenet he
Demarit taisivat ottaa tässä asiassa varaslähdön jo ensimmäisen kierroksen äänestyksessä.

Niinhän se on, että poliittisen liikkeen johdolla on taipumus yliarvioida oma asioiden käsityskykynsä ja aliarvioida kannattajiensa.
Liika raha on vähemmistön ongelma, mutta ei heitäkään pidä unohtaa.