News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Tulosseuranta. Presidentin vaalit, 1. kierros.

Started by dothefake, 22.01.2012, 19:25:32

Previous topic - Next topic

Juha J.

Quote from: dothefake on 22.01.2012, 20:35:33
Quote from: Emo on 22.01.2012, 20:32:44
Quote from: citizen on 22.01.2012, 20:31:00
Tiettyä tyydytystä tulee jo siitä, että Soini lyönee Lipposen...

No tuo nyt oli alusta asti selvää.

Paavo V. on nostanut Keskustan suosta! Kiviniemelle nyt äkkiä kenkää!!!! Paavo Keskustan puheenjohtajaksi, mikäli ei saada värvättyä miestä PerSuihin!!
Hupaisaa, kun Paavo joutui alkamaan ehdokkaaksi väkisin.

Nyt voin tunnustaa, taktikoin ja äänestin Väyrystä. Pelkäsin Haavistoa enemmän kuin kannatin Soinia.
Arvasin :) Itse en halunnut taktikoida, koska uskoin Soinin saavan tarpeeksi ääniä.
Chillax mothafuckas. Toimitaan järkevästi.

kuhlmey

Quote from: Marius on 22.01.2012, 20:39:57
Se, että Biaudee saa yhtäkään ääntä, tarkoittaa, että maassa on henkilöitä jotka eivät toivo että Suomessa olisi suomalainen presidentti. Vaikka Biaudee ei suoranaisesti ole ruotsalainen, niin paljastaa hänen, pienikin, kannatuksensa jotain todella synkkää Suomesta.

Ankkalammikko. Muutaman vuoden välein tämä porukka keskeyttää strömsö-askartelunsa ja käy kertomassa 95% tämän maan muille asukkaille, miten paljon he luottavat näiden ehdokkaisiin.

John

Soinin ei olisi alun perinkään kannattanut lähteä ehdolle. Väyrysen puolelle olisi pitänyt mennä. Itse olin tätä mieltä jo kesällä.

törö

Quote from: Ari-Lee on 22.01.2012, 20:39:53
Eniten kummastuttaa sivari-homon saama kannatus Suomen puolustusvoimien ylipäällikön virkaan. Olisiko tämä kenties protestia?

Monilla nuorilla aikuisilla on edessä pätkätyökierre ja eläkeiän lykkäytyminen ties kuinka kauas. Siihen kun lisätään turhien rahareikien takia korkeat verot niin eipä niitä maanpuolustushaluja paljon ole. Kriisitilanteen koittaessa voi muuttaa ulkomaille kituuttamaan ja naureskelemaan kun suojatyöpaikkalaisillakin menee välillä huonosti.

Huscarl

Voi noita Niinistön äänimääriä, ovatko suomalaiset todella näin EU-liittovaltio- ja maailmanjärjestysuskovaisia?
Niin vain meille leivotaan Bilderberg-agentti presidentiksi. Näin helposti talutetaan suomalainen veronmaksaja kohti pysyväistä pankkiorjuutta ja orwellilaista
poliisivaltiota. Kele!

Emo

Quote from: dothefake on 22.01.2012, 20:35:33
Quote from: Emo on 22.01.2012, 20:32:44
Quote from: citizen on 22.01.2012, 20:31:00
Tiettyä tyydytystä tulee jo siitä, että Soini lyönee Lipposen...

No tuo nyt oli alusta asti selvää.

Paavo V. on nostanut Keskustan suosta! Kiviniemelle nyt äkkiä kenkää!!!! Paavo Keskustan puheenjohtajaksi, mikäli ei saada värvättyä miestä PerSuihin!!
Hupaisaa, kun Paavo joutui alkamaan ehdokkaaksi väkisin.

Nyt voin tunnustaa, taktikoin ja äänestin Väyrystä. Pelkäsin Haavistoa enemmän kuin kannatin Soinia.

Ihan fiksua!

Mieheni äänesti Väyrystä, minä Soinia. Nyt toivon, että Väykky menee toiselle kiekalle ja Soini saa yli 10%!!

VÄYRYNEN SUOMEN PRESIDENTIKSI!!! VAIKKA VÄKISIN!!!

andrus

Persujen kannalta pahin skeenario olisi Väykän pääsy toiselle kierrokselle ja hirveä eurokriittisyyden painottuminen Keskustan pussiin(Väykkä vain äänessä seuraavat viikot, ei Soini).

Lisäksi tästä viisastuneena(Laaninen) suorittaa nykyisen Keskusta-johdon vaihtamisen Väykän jengiläisiin ja kansan usko Keskustaan palautuu + kuntauudistus (keskustalaiset paljon ammattitaitoisempia/kokeneempia kunta-asiassa kuin persut ja se tulee näkymään) ja Jytky 2 sitä myöten kuopattu.

Hommafoorumin kannalta surullinen päivä. Maahanmuuttopolitiikka ei muutu ilman valtakirjaa, oppositiosta käsin.
"SDP aina tehny sillai, et se pistää käden jätkän taskuun ja syö sen laskuun" - Teuvo H.

ihminen

SDP:n romahdus jatkuu, eikun siis Lipposen kannatus.

Haavisto saattaa nousta vielä Väyrysen kantaan tai ohi.

Kiviniemi äänesti varmaan Haavistoa, tämä on henkilövaali... :roll:

pattisimonen

Jotenkin uskoisi Soinin kannatuksen tuosta vielä vähän nousevan. Jos pääkaupunkiseudun taajamat on vielä laskematta, luulisi sieltä tulevan vähän kansan ääntä tähänkin vaaliin. Toisaalta alueet ovat myös tunnettuja matalasta äänestysaktiivisuudesta.

YLE:n "ennusteet" voisi laulaa suohon. Voiko vaali-iltaa paremmin vesittää kuin kertomalla jotakin ennusteita lopputuloksesta "seitsemän minuutin" kuluttua. Aika väsynyttä.

kuhlmey

Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 22.01.2012, 20:43:47
Quote from: kuhlmey on 22.01.2012, 20:36:05
Ehkäpä voidaan säätää erikoislaki, joka määrää ettei Perussuomalaisten kannatusprosentiksi tulevissa kunta- ja eduskuntavaaleissa huomioida Soinin presidentinvaalin kannatusta suurempaa.

Ehkä kaltaisiltasi pitäisi poistaa äänioikeus ja sananvapaus?

(trollasin sarkastisesti  :( )

Emo

Quote from: Crommower on 22.01.2012, 20:44:01
Quote from: Teiskolainen on 22.01.2012, 20:20:57
Quote from: Ari-Lee on 22.01.2012, 20:16:09
Quote from: Emo on 22.01.2012, 20:11:13
Quote from: Asta Tuominen on 22.01.2012, 20:04:39
Noh, se on ainakin henk.koht. selvää, että Niinistöä, Mr. Bilderbergiä, en äänestä seuraavalla kierroksella, joten altavastaaja, oli hän kuka tahansa, saa ääneni. Toivottavasti hän on Väyrynen.  :)

Ja minä en äänestä Haavistoakaan, joten jos Bilderberg ja Haavisto ovat vastakkain niin tyhjää äänestän.

Rehellisesti näin olen ajatellut. Kirkkovene saa äänen jos Väyrynen tipahtaa.

Saman piirroksen taidan tuossa tapauksessa käydä itsekin piirtämässä.  :)

Minä olen ehkä henkisesti vanhan aikainen, mutta olen sitä mieltä, että jos äänestyslappuun raapustaa kirkkoveneen tai mustanaamion niin ei pitäisi olla mitään oikeutta alkaa ämpyilemään huonosta politiikasta, tai vaalien tuloksista.

Minä piirränkin Niinistö-Haavisto-tilanteessa miehisen vastineen kirkkoveneelle. En vielä tiedä, piirränkö sen apeasti lerpalleen, vaiko reippaasti pystypäin, mutta kirkkovenettä en voisi kuvitellakaan piirtäväni!!!   :flowerhat: 

Riukulehto

Itse nukun toisen kierroksen, kun Soini ei ole mukana. Enää ei ole ehdolla yhtään aidosti EU-kriittistä/nuivaa ehdokasta, joten hyvää yötä minun osaltani.
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

AstaTTT

Quote from: Junes Lokka on 22.01.2012, 20:41:36
Oulun kaupunki  :facepalm:

*Kurottaa Jäälistä käden ja taputtaa lempeästi olalle*  :)

Ja toivottavasti tuo Väyrysen kaula pitää. Äiti on onnessaan (o.s. Väyrynen), kun yritti vielä päivällä käännyttää minut äänestämään Väyrystä.  ;D

Haplotaxida

Voipi olla, että Haavisto rytkäyttää Väyrysen ohi etelän äänillä. Niinistön kannatus tullee putoamaan vielä useamman prosentin. Muoks: Niin kuin nyt näyttäisi.
THL - Turhuuden ja huolettomuuden laitos

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: kuhlmey on 22.01.2012, 20:45:50
Quote from: Kullervo Kalervonpoika on 22.01.2012, 20:43:47
Quote from: kuhlmey on 22.01.2012, 20:36:05
Ehkäpä voidaan säätää erikoislaki, joka määrää ettei Perussuomalaisten kannatusprosentiksi tulevissa kunta- ja eduskuntavaaleissa huomioida Soinin presidentinvaalin kannatusta suurempaa.

Ehkä kaltaisiltasi pitäisi poistaa äänioikeus ja sananvapaus?

(trollasin sarkastisesti  :( )

Sorry...  :roll:
---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com

Juha J.

Quote from: andrus on 22.01.2012, 20:44:59
Hommafoorumin kannalta surullinen päivä. Maahanmuuttopolitiikka ei muutu ilman valtakirjaa, oppositiosta käsin.

Ei nyt vedetä näin hätäisiä johtopäätöksiä. Tai vedetään vaan, spekulaatiot kuuluvat vaali-iltaan.
Chillax mothafuckas. Toimitaan järkevästi.

John

Quote from: Riukulehto on 22.01.2012, 20:47:04
Itse nukun toisen kierroksen, kun Soini ei ole mukana. Enää ei ole ehdolla yhtään aidosti EU-kriittistä/nuivaa ehdokasta, joten hyvää yötä minun osaltani.

Väyrynen on, mutta harmi kun ei tunnu teille änkyröille kelpaavan.

kekkeruusi

Taas tätä "vastajytky"-lässytystä. :facepalm: Tosi yllättävää, että Jungner ei sitten kertonutkaan eroavansa. Jotenkin se siitä lupailustaan luistaa.

Saippuakupla

Jungner: "Ehdokas oli hyvä (Lipponen) ja loppukiri puri."

Tähh!!  :facepalm:

Lemmy

Quote from: Toofast24 on 22.01.2012, 20:49:06

Paasitornissa on hyvät boolit
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Crommower

Kategoriassa torjuntavoitto.  :facepalm:
Taivas ja Maa ja Tuli ja Lumi. Ihminen taipui ees Pohjolan tuolin. Valan he vannoivat kylmässä kodin. Sanat nuo otti, tai Tuonen nyt koit.

Ari-Lee

Quote from: Crommower on 22.01.2012, 20:44:01
Quote from: Teiskolainen on 22.01.2012, 20:20:57
Quote from: Ari-Lee on 22.01.2012, 20:16:09
Quote from: Emo on 22.01.2012, 20:11:13
Quote from: Asta Tuominen on 22.01.2012, 20:04:39
Noh, se on ainakin henk.koht. selvää, että Niinistöä, Mr. Bilderbergiä, en äänestä seuraavalla kierroksella, joten altavastaaja, oli hän kuka tahansa, saa ääneni. Toivottavasti hän on Väyrynen.  :)

Ja minä en äänestä Haavistoakaan, joten jos Bilderberg ja Haavisto ovat vastakkain niin tyhjää äänestän.

Rehellisesti näin olen ajatellut. Kirkkovene saa äänen jos Väyrynen tipahtaa.

Saman piirroksen taidan tuossa tapauksessa käydä itsekin piirtämässä.  :)

Minä olen ehkä henkisesti vanhan aikainen, mutta olen sitä mieltä, että jos äänestyslappuun raapustaa kirkkoveneen tai mustanaamion niin ei pitäisi olla mitään oikeutta alkaa ämpyilemään huonosta politiikasta, tai vaalien tuloksista.

En ole koskaan jättänyt äänestämättä ja en jättänyt nytkään. Silti, jos jollakulla on idea olla antamatta valtuutustaan omasta mielestään väärälle politiikalle minä ymmärrän.

Äänestäminen ei ole velvollisuus toisinkuin kommunistisissa diktatuureissa.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Lahti-Saloranta

Varsin huvittava tuo Jungnerin juttu tuosta loppukiristä ja gallupennusteen tuplaantumisesta.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

ihminen

Quote from: John on 22.01.2012, 20:48:59

Väyrynen on, (...).

:roll: ;D ;D ;D :D         ???         :-X

nonoo

Quote from: Crommower on 22.01.2012, 20:51:31

Kategoriassa torjuntavoitto.  :facepalm:

Sanoi vielä että on juhlan paikka. Missähän todellisuudessa se kaveri elää?

Emo

Kyllä sinä toiseen kierrokseen mennessä toivut sinäkin VäyrysPaten taakse  :)

Näin ainakin toivon.

TheJ

Ennuste kuulemma sanoo että 0.2% jäisi Väyrynen edelle. Tietäen miten tuo lasketaan, tuo on yleensä ollut aika lähellä totuutta ja... 0.2% on todella pieni marginaali.

Blanc73

"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

TheJ

Jaaha ja nyt päivittivät ennusteen toisin päin.. 0.1% haaviston eduks... oliskohan lisätty vähän mokutuskerrointa.

JoKaGO

Quote from: John on 22.01.2012, 20:48:59

Väyrynen on, mutta harmi kun ei tunnu teille änkyröille kelpaavan.

Tiedätkö miksi? Siksi, että me, joilla on mittarissa yli 'köh'kymmentä, muistamme, kuinka nopeasti Väyrysen takki on kääntynyt. En ihmettelisi, vaikka jo huomenna Väyrynen sanoisi, että Suomen valtion tulopuoli pitää ohjata suoraan EU:lle. "Yön yli nukuttuani"
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.