News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Tulosseuranta. Presidentin vaalit, 1. kierros.

Started by dothefake, 22.01.2012, 19:25:32

Previous topic - Next topic

Brandöt

Quote from: Asta Tuominen on 22.01.2012, 20:18:04
Väyrynen Paavo   33,9 %
Niinistö Sauli   30,9 %

Meillä Kiimingissä. <3
---

Päivittyi:
Väyrynen Paavo   36,3
Niinistö Sauli   28,9

Hyvä Kiiminki, Hyvä Oulu, Hyvä Lappi!!  8)

Kaptah

Biaudetille on ollut tärkeää olla osana vastajytkyä. Tietysti hyvä huudella sieltä viimeiseltä sijalta  ;D
"Krimillä nähdyt joukot olivat paikallisia itsepuolustusjoukkoja. Kuka tahansa voi ostaa univormuja kaupasta."
- V. Putin 4.3.2014

"Viimeaikaiset tapahtumat Krimin niemimaalla osoittivat sotilasvoimiemme uudet laadulliset kyvyt ja henkilökunnan korkean moraalin."
- V. Putin 28.3.2014

nuiv-or

Mikä ihme vaivaa Espoota? Niinistöllä 52,9 %

Emo

Osa Soinin kannattajista ei ole äänestänyt Soinia, koska ei ole halunnut Soinia eläkevirkaan presidentiksi.
Ja moni Soinia äänestäneistäkään (esimerkiksi minä itse) ei oikeasti toivo Soinista presidenttiä.

Nämä oli persuille vaikeat vaalit!

AstaTTT

Quote from: Ari-Lee on 22.01.2012, 20:20:05
Quote from: Asta Tuominen on 22.01.2012, 20:18:04
Väyrynen Paavo   33,9 %
Niinistö Sauli   30,9 %

Meillä Kiimingissä. <3

Tuliko Väyrysestä Kiimingin kuningas? :o

Väyrynen Paavo   36,3
Niinistö Sauli   28,9

Väyrynen tekee täällä ihan oman jytkynsä.  ;D

Saippuakupla

Biaudet selittää tällä kertaa kolmosella olleensa vastajytkyn moottorina. Mitään muuta sanottavaa tuolla ei taida olla!  :facepalm:

FadeAway

Haaviston ja Väyrysen kilpailusta tulee mielenkiintoinen.
Haaviston kannatus suurissa kaupungeissa on 18-28% ja Väyrysen 6-9%, joten kunhan ääniä saadaan laskettua, tilanne tiukkenee.
On paljon vaikeampi purkaa syntynyttä ongelmaa, kuin ennaltaehkäistä se.

Kaptah

Ja toimittajat sekä Jaakonsaari ovat kovasti pettyneitä siihen miten naisia on äänestetty. Sukupuolellahan ei ole merkitystä.
"Krimillä nähdyt joukot olivat paikallisia itsepuolustusjoukkoja. Kuka tahansa voi ostaa univormuja kaupasta."
- V. Putin 4.3.2014

"Viimeaikaiset tapahtumat Krimin niemimaalla osoittivat sotilasvoimiemme uudet laadulliset kyvyt ja henkilökunnan korkean moraalin."
- V. Putin 28.3.2014

Nuivake

kaksi naisehdokasta mukana, joiden yhteiskannatus tällä hetkellä 5.2%. Pikkuhuomio vain.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Sheo

Mikäli niin hyvin käy, että Väykkä menee toiselle kierrokselle. Odotan innolla, mitkä aseet media ja muut kaivaa.
Armonia metallica, concreta realtà
Videoclip elettronico, elogio di civiltà
Confusa progenia di cellule ribelli
Volo verso l'universo, l'attraverserò
Se sei stella fatti vedere, io mi fermerò

Mika.H

Quote from: Juha J. on 22.01.2012, 20:15:30
Quote from: Mika.H on 22.01.2012, 20:13:53
Kuka yllättyi?

Noh, ei yllätä lapsiperheitä

Onneksi olkoon Mika.

Kuka voitti?

Noh pyykkäri tietysti-

Minä en.
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

ihminen

Quote from: andrus on 22.01.2012, 20:04:13
Katos vaan. Persuäänestäjät taktikoivat Väykän toiselle kierrokselle. Ja vielä kun muistetaan kuntauudistusprojektin lisäävän keskustan nostetta entisestään, olen kieltämättä hyvin pettynyt. Jytky 2 ryssittiin ihan itte. Hyvä me.

Ei kannata unohtaa että Eva "vastajytky" Biudee on kyllä ansainnut kiitoksensa omaan osuutensa :roll:

Muuten olet oikeassa, tämä kun toistetaan kuntavaaleissa niin se siitä.

citizen

Väyrynen on jo 4.1% Haavistoa edellä. Riittäisikö?

Itse en vaivaudu äänestämään toisella kierroksella, jos siellä ei ole valinnanvaraa. Haavisto/Niinistö kaksikon ainoa ero on, että toinen tykkää nuorista naisista ja toinen nuorista miehistä.
"In the emerging world of ethnic conflict and civilizational clash, Western belief in the universality of Western culture suffers three problems: it is false; it is immoral; and it is dangerous." – Samuel P. Huntington
Multiculturalism--A Cult of Ignorance http://www.youtube.com/watch?v=H-eNXWtXRQI

pekkasuomalainen

Quote from: Junes Lokka on 22.01.2012, 20:22:36

Espoon erikoistalousalueen asukit pitävät vaan kiinni omista saavutetuista eduistaan. Se suotakoon heille/meille.

Marius

Itse kummastelen, puoliksi järkyttyneenä, että Suomesta, keskuudestamme löytyy henkilöitä jotka ovat äänestäneet Biaudeeta Suomen presidentiksi. Suosittelisin avohoitoa.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

FadeAway

Vasemmiston kannatus on romahtanut, verrattuna edellisiin pressanvaaleihin.

Helsinki: Haavisto 28,4%

nuiv-or

Eiss

Baudet

Maarianhamina 37 %
Vaasa 8 %
Kristiinankaupunki 25 %
Pietarsaari 16 %

...

FRY.JPG

Emo

Quote from: citizen on 22.01.2012, 20:24:30
... Haavisto/Niinistö kaksikon ainoa ero on, että toinen tykkää nuorista naisista ja toinen nuorista miehistä.

Tämä on hyvin sanottu, totuus itseasiassa.

TheJ

Quote from: citizen on 22.01.2012, 20:24:30
Väyrynen on jo 4.1% Haavistoa edellä. Riittäisikö?

Itse en vaivaudu äänestämään toisella kierroksella, jos siellä ei ole valinnanvaraa. Haavisto/Niinistö kaksikon ainoa ero on, että toinen tykkää nuorista naisista ja toinen nuorista miehistä.

Menee tiukalle. Jos kattoo ennakkoäänet etelän isoista kaupungeista joista tulee tulokset vikana, siellä Haavistolla on aika lailla kannatusta.

Tosin myös Väyrynen on varmasti saanut loppuvaiheessa "boostia" tuosta median galluphäsäilystä... ts. voi näkyä vaalipäivän äänissä.

Fiftari

Quote from: Kaptah on 22.01.2012, 20:22:25
Biaudetille on ollut tärkeää olla osana vastajytkyä. Tietysti hyvä huudella sieltä viimeiseltä sijalta  ;D

Kovempaa kaveria ei olekkaan kuin vrt. vaasan ilmatorjuntarykmentin kahvinkeittäjä.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

Blanc73

Quote from: Marius on 22.01.2012, 20:25:05
Itse kummastelen, puoliksi järkyttyneenä, että Suomesta, keskuudestamme löytyy henkilöitä jotka ovat äänestäneet Biaudeeta Suomen presidentiksi. Suosittelisin avohoitoa.

Juuri näin. :facepalm:
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Nestori K Kunnari

Heittävät meidät suoraan suljetulle, jos kiinni saavat.

ihminen

;D

Ettei peräti suljettua?

Antijytky on seuraavien kuukausien juttu mediassa, no se ei tunnu missään.

FadeAway

Quote from: pekkasuomalainen on 22.01.2012, 20:24:58
Quote from: Junes Lokka on 22.01.2012, 20:22:36

Espoon erikoistalousalueen asukit pitävät vaan kiinni omista saavutetuista eduistaan. Se suotakoon heille/meille.

Samaa olen ihmetellyt. Kai espoolaiset kuvittelevat olevansa Nokia-miljonäärejä, kun Nokia tönöjen ohi ajelevat.

nonoo

Väykällä käyrä noususssa, toivottavasti jaksaa loppuun asti.

kekkeruusi

Quote from: Kaptah on 22.01.2012, 20:23:27
Ja toimittajat sekä Jaakonsaari ovat kovasti pettyneitä siihen miten naisia on äänestetty. Sukupuolellahan ei ole merkitystä.
Toisaalta miesten äänimäärä on ihan kiitettävä. :)

citizen

Tiettyä tyydytystä tulee jo siitä, että Soini lyönee Lipposen...
"In the emerging world of ethnic conflict and civilizational clash, Western belief in the universality of Western culture suffers three problems: it is false; it is immoral; and it is dangerous." – Samuel P. Huntington
Multiculturalism--A Cult of Ignorance http://www.youtube.com/watch?v=H-eNXWtXRQI

Marius

Jumankekka, että tuo Yle oikein avoimesti osoittaa, että se toivoo Haaviston menestystä.
Puolueetonta tiedonvälitystä, ja ketut.

Jos tarkemmin ajatellaan, niin Haavisto ei edusta Suomen kansaa, vaan on kahdelta taholta totaalimarginaalin edustaja: vihreä ja homo.

Ei sopisi edustamaan Suomen kansaa presidenttinä.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

Viimeinen suomalainen

Bidee ohittanut Essayahin? Kuka tuota Kukkahattutätien alkumuottia on äänestänyt? Ai niin, ruotsinkieliset rannikkokunnat. Heittäkää tuo Jaakonsaari jo ulos lässyttämästä...
Viimeinen maastalähtijä sammuttaa valot.

Sheo

Arhinmäen kannatusta verrataan aiempaan presidentinvaaleihin.
Soinin kannatusta verrataan perussuomalaisten kannatukseen.
Mielenkiintoista.
Armonia metallica, concreta realtà
Videoclip elettronico, elogio di civiltà
Confusa progenia di cellule ribelli
Volo verso l'universo, l'attraverserò
Se sei stella fatti vedere, io mi fermerò