News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Tulosseuranta. Presidentin vaalit, 1. kierros.

Started by dothefake, 22.01.2012, 19:25:32

Previous topic - Next topic

Emo

Quote from: Asta Tuominen on 22.01.2012, 20:04:39
Noh, se on ainakin henk.koht. selvää, että Niinistöä, Mr. Bilderbergiä, en äänestä seuraavalla kierroksella, joten altavastaaja, oli hän kuka tahansa, saa ääneni. Toivottavasti hän on Väyrynen.  :)

Ja minä en äänestä Haavistoakaan, joten jos Bilderberg ja Haavisto ovat vastakkain niin tyhjää äänestän.

nuiv-or

Soini moottorina antiantijytkylle. Lapissa Väyrysellä 42 %

Viimeinen suomalainen

YLEn sivut tilttaa heti, hienoa! Jaakonsaari itkee sossujen kohtaloa ;D Tervemenoa! Ihmettelen Haaviston suurta suosiota? Mitä tällä on Suomelle tarjottavana? Lipponen lähtee rollaattorilla vanhainkoti Iltatähteen, way to go! Soinille ihan hyvä torjuntavoitto.
Viimeinen maastalähtijä sammuttaa valot.

Kuvitteellinen hahmo

Hyvä on jos muut pysyvät Soinin takana.

AIP

Niin bideekö oli siis moottorijytkynä vastassa?

esben

Hämmentäviä kyllä nuo vastajytkypuheet. Eikös Niinistö ikään kuin lähtenyt keulilta, joten miksi jyty on se johon pitää vastata...

nuiv-or

Tämä on noitten etelänmetioitten vika, Hgissä Haavistolla > 28 %, samaa Uudellamaalla ym.

Lahti-Saloranta

Toivottavasti Väyrysen kannatus nousee paremmaksi kuin kepun tulos eduskuntavaaleissa.
Samoin toivon että Lipponen oli oikeassa puhuessaan tulevaisuudesta.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Juha J.

Nojaa, ei sitte. Toivottavasti Väyrynen menee toiselle kierrokselle. Olisi tässä myös kiva nähdä Soinin numeroiden kaunistuvan ihan muuten vaan.

Kuka syö kannatusta keltä, on tässä vielä jonkin verran mielenkiintoista seurattavaa.
Chillax mothafuckas. Toimitaan järkevästi.

Crommower

Quote from: esben on 22.01.2012, 20:12:25
Hämmentäviä kyllä nuo vastajytkypuheet. Eikös Niinistö ikään kuin lähtenyt keulilta, joten miksi jyty on se johon pitää vastata...
Tämä on tätä iänikuista perussuomalaisten mollausta. :-/
Taivas ja Maa ja Tuli ja Lumi. Ihminen taipui ees Pohjolan tuolin. Valan he vannoivat kylmässä kodin. Sanat nuo otti, tai Tuonen nyt koit.

nuiv-or

Quote from: Viimeinen suomalainen on 22.01.2012, 20:11:49
YLEn sivut tilttaa heti, hienoa! Jaakonsaari itkee sossujen kohtaloa ;D Tervemenoa! Ihmettelen Haaviston suurta suosiota? Mitä tällä on Suomelle tarjottavana? Lipponen lähtee rollaattorilla vanhainkoti Iltatähteen, way to go! Soinille ihan hyvä torjuntavoitto.

http://192.49.229.35/TP2012K1/s/tulos/lasktila.html

Käytä tätä

Mika.H

Kuka yllättyi?

Noh, ei yllätä lapsiperheitä
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Ropetus

Tulipas revettyä, kun Lipponen valittelee, ettei toisesta kierroksesta tule mielenkiintoista, kun hän ei sinne pääse.

-Ropetus

qwerty

Gallupmanipulaatio saattoi osua mokuttajien omaan nilkkaan, koska osa Soinin äänistä meni arvatenkin Väyryselle  :)
"The oldest fraud is the belief that the political left is the party of the poor and the downtrodden": Thomas Sowell

Juha J.

Quote from: Mika.H on 22.01.2012, 20:13:53
Kuka yllättyi?

Noh, ei yllätä lapsiperheitä

Onneksi olkoon Mika.

Ari-Lee

Quote from: Emo on 22.01.2012, 20:11:13
Noh, se on ainakin henk.koht. selvää, että Niinistöä, Mr. Bilderbergiä, en äänestä seuraavalla kierroksella, joten altavastaaja, oli hän kuka tahansa, saa ääneni. Toivottavasti hän on Väyrynen.  :)

Ja minä en äänestä Haavistoakaan, joten jos Bilderberg ja Haavisto ovat vastakkain niin tyhjää äänestän.

Rehellisesti näin olen ajatellut. Kirkkovene saa äänen jos Väyrynen tipahtaa.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

D-con

Quote from: Fimbulvetr on 22.01.2012, 20:09:23
Näissä vaaleissa ei sitten enää tarvitse äänestää. Olen pettynyt Soinin äänimäärään, mutta toisaalta tämä on hyvä opetus Soinille siitä, että hänen henkilökohtainen kannatuksensa ei ole lähellekään sitä, mikä puolueen kannatus on.

Soini tuli huomaamaan saman kuin minäkin; persoona merkitsee monelle äänestäjälle enemmän kuin ajettu politiikka tai henkilökohtaiset kyvyt. Toisin kuin minä tänään, monikaan ei ole valmis kannattamaan hyvääkään politiikkaa ajavaa, pätevää mulkeroa. Siihenhän munkin poliittinen aktiivisuus sippasi  ;)

Vähän silti ketuttaa.

(http://i42.photobucket.com/albums/e322/lajiesite/P1140176.jpg)

Marius

Se on todettava, että Perussuomalaisten, tavallisten suomalaisten vähättely ja mollaaminen todellakin on Ylen ynnä Kolmosen agenda.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

nonoo

No Niinistöstähän se pressa tulee tuli vastaan kuka tahansa, halvemmalla olis päästy kun olis saanut kerralla yli 50%

Sheo

Pahoin pelkään, että Haavisto menee toiselle kierrokselle.
Eva moottorina vastajytkylle 2,5% kannatuksella!
Armonia metallica, concreta realtà
Videoclip elettronico, elogio di civiltà
Confusa progenia di cellule ribelli
Volo verso l'universo, l'attraverserò
Se sei stella fatti vedere, io mi fermerò

AstaTTT

Väyrynen Paavo   33,9 %
Niinistö Sauli   30,9 %

Meillä Kiimingissä. <3
---

Päivittyi:
Väyrynen Paavo   36,3
Niinistö Sauli   28,9

ihminen

Kohti kuntavaaleja.

Tarkoittaa että nämä antijytkyn moottorit eivät tule lepäämään, ei mediassa eikä politiikassa. Loka lentää ja sama PS:n kohtelu jatkuu.

Nyt kannattaa ehdolle lähtevien kaivaa esille kaikki mitä on tullut tehtyä esikoulusta asti. Media tulee tekemään sen muuten.

Soini näyttää noin kolminkertaistaneen kannatuksensa, toistaiseksi. Ei tunnu häviöltä näin mutta ei silti riitä kakkos sijaan. Kakkos sija on sitäpaitsi turha, Niinistö jyrää toisenkin kierroksen. Väyrysen mahdollisuudet toisella kierroksella, jos sinne pääsee, voidaan laskea (noin) Soinin ja Väyrysen äänistä ekalla kierroksella.

Itse en kyllä ole vielä Väyrystä äänestämässä vaikka toiselle kierrokselle menisikin.

l'uomo normale

Taitaa olla lähes yksi yhteen vuoden 1994 toisinto. Tosin nyt Väyrysen kannattajien äänet piti hajottaa. Saas nähdä. Taitaa Teuvo Hakkarainen saada seuraavan ääneni.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

Brandöt

Quote from: Crommower on 22.01.2012, 20:13:27
Quote from: esben on 22.01.2012, 20:12:25
Tämä on tätä iänikuista perussuomalaisten mollausta. :-/

Mitä ei saa nyt alkaa kuunnella. Päästäkää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, tiedätte itse totuuden paremmin. Ainakin toivon niin, että te tiedätte.

Jaska Pankkaaja

PASKAA JOULUA KAIKILLE SUOMALAISILLE!

Eurolakeija ja mokuhinttari valtavalla äänimäärällä 2. een lle.

Näi9n tyhmä kansa joutaakin hävitä.Taidan korkata ja korkkaankin kossun russkij standardin.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Emo

Quote from: Ari-Lee on 22.01.2012, 20:16:09

Minä taidan taiteilla sitten miehisen vastineen kirkkoveneelle  ;D

Juha J.

Quote from: Marius on 22.01.2012, 20:16:36
Se on todettava, että Perussuomalaisten, tavallisten suomalaisten vähättely ja mollaaminen todellakin on Ylen ynnä Kolmosen agenda.

Vastajytkyvoimat vauhdissa  :facepalm: niille.

Ari-Lee

Quote from: Asta Tuominen on 22.01.2012, 20:18:04
Väyrynen Paavo   33,9 %
Niinistö Sauli   30,9 %

Meillä Kiimingissä. <3

Tuliko Väyrysestä Kiimingin kuningas? :o
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

elven archer

Luulen, että Väyrysen etumatka pysyy, joka tarkoittaisi sitä, että toisesta kierroksesta tulisi paljon mielenkiintoisempi, koska siihen muodostuisi silloin selvä EU-vastakkainasettelu. Jos Haavisto olisi toisella kierroksella, niin kierros lässähtäisi täysin kaikilla tavoin. Ei Haavistolla olisi mitään jakoa Niinistöä vastaan, Väyrysellä sentään olisi aivan häviävän pieni EU-vastaisten yhdistäessä voimansa (Väyrysen + Soinin äänet). Samoin vasureiden äänestäjät eivät ihan helpolla mene Niinistön taakse.

Ei Niinistön valintakaan minusta olisi mikään katastrofi. Hän on sentään varsin pragmaattinen rahamies. En usko hänen jatkavan sitä Halosen lässytystä, jolla Halonen on pyrkinyt varmistamaan itselleen YK-viran tämän jälkeen. Eli kyllä tämä joka tapauksessa parannus nykyiseen on ja huomattava sellainen äksyn muumimamman väistyessä syrjään.

Teiskolainen

Quote from: Ari-Lee on 22.01.2012, 20:16:09

Saman piirroksen taidan tuossa tapauksessa käydä itsekin piirtämässä.  :)