News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Tulosseuranta. Presidentin vaalit, 1. kierros.

Started by dothefake, 22.01.2012, 19:25:32

Previous topic - Next topic

IDA

Soini nostaa tuosta vielä. Arhinmäki yllättävän hyvin. Lipponen ei voittanutkaan, vaikka Jaakonsaari sanoi.
qui non est mecum adversum me est

Brandöt

Jeeeeeeeeeessss!! Hyvä Väyrynen!! Ennakkoäänet antavat jo hyvää suuntaa.  :D Loving it.

Pääasia on nyt se, ettei Haavisto jatka kakkoskierrokselle. Sitä pidin tärkeimpänä vastustaa, ja se vastustus tuntuu kantavan hedelmää.  ;)

andrus

Katos vaan. Persuäänestäjät taktikoivat Väykän toiselle kierrokselle. Ja vielä kun muistetaan kuntauudistusprojektin lisäävän keskustan nostetta entisestään, olen kieltämättä hyvin pettynyt. Jytky 2 ryssittiin ihan itte. Hyvä me.
"SDP aina tehny sillai, et se pistää käden jätkän taskuun ja syö sen laskuun" - Teuvo H.

nuiv-or

Emo

Toivottavasti Väyrynen pitää kakkostilan!

AstaTTT

Noh, se on ainakin henk.koht. selvää, että Niinistöä, Mr. Bilderbergiä, en äänestä seuraavalla kierroksella, joten altavastaaja, oli hän kuka tahansa, saa ääneni. Toivottavasti hän on Väyrynen.  :)

AstaTTT

Nuivake

Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

nuiv-or

nonoo

Nihkeys

Brandöt

Quote from: andrus on 22.01.2012, 20:04:13
Katos vaan. Persuäänestäjät taktikoivat Väykän toiselle kierrokselle. Ja vielä kun muistetaan kuntauudistusprojektin lisäävän keskustan nostetta entisestään, olen kieltämättä hyvin pettynyt. Jytky 2 ryssittiin ihan itte. Hyvä me.

Ei pidä paikkaansa. Nämä asiat painavat vaakakupissa nyt enemmän, Väyrynen on paras henkilö haastamaan Niinistöä kakkoskierrokselle - eduskuntavaaleissa (ja myös kuntavaaleissa) Perussuomalaisten asiaa ajetaan jälleen eteenpäin samalla intensiteetillä kun aina ennenkin.

John

Täytyy oikeasti nyt olla kädet ristissä, että Väykkä menee toiselle kierrokselle. Haavistoa en halua nähdä siellä.

TheJ

Heti yrittivät vetää Soinin tuloksesta yhtäläismerkkiä siihen että Perussuomalaisten kannatus olisi nyt huonompi... yllättävää (not).

Kokoliha

Tarkoittaako tämä nyt sitä, että monen demarinkin tavoite toteutui, ja lupauksensa mukaisesti Mikael Jungner alkaa jo tänä iltana pakata kamppeitaan?

nuiv-or

Oulun piirissä Väyrynen 1., 33,1 % vs. Niinistö 30,9 %

qwerty

Quote from: TheJ on 22.01.2012, 20:06:44
Heti yrittivät vetää Soinin tuloksesta yhtäläismerkkiä siihen että Perussuomalaisten kannatus olisi nyt huonompi... yllättävää (not).

Lipposelta unohtivat kysyä samaa.
"The oldest fraud is the belief that the political left is the party of the poor and the downtrodden": Thomas Sowell

AIP

Lipposen jäähyväispuhe saa näemmä hyvin lähetysaikaa.

Aikamatka taaksepäin: Hautala povasi studiossa Haloselle hyviä YK-virkoja. Ai älä?! Ihan tosi että sinnekö Halonen tähtäsikin? Ettei puhunut muuten vaan *¤"!#£1:aa yhden virkakauden ajan?

Saippuakupla

Liisa Jaakonsaari: "Voi onnitella keskustaa, koska osa perussuomalaisten äänestäjistä on palannut kotiin."

Hohhoijaa!!!  :facepalm:

VeePee

Ei naurata Jungneriakaan yleisön joukossa   ;D

Fiftari

Bidee juuri hetki sitten MTV3:lla "olen ylpeä että ....... olen ollut moottorina vastajytkyssä...."  :facepalm:
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

TheJ

Quote from: qwerty on 22.01.2012, 20:08:02
Quote from: TheJ on 22.01.2012, 20:06:44

Lipposelta unohtivat kysyä samaa.

Mites nyt noin sattuikaan...

Kokoliha

Biubau määkii TV1:ssä parhaillaan, ja kertoo olleensa vastajytkyn moottori

nonoo

Bidee hehkuttaa: "Olen ollut moottorina vastajytkyssä" Taisi moottori hiukan yskiä kannatuksesta päätellen..

Jaakko Sivonen

Biaudet väittää olleensa "moottori vastajytkyssä", vaikka saa n. neljä kertaa vähemmän ääniä kuin Soini. Voiko Soinikin sanoa olleensa moottori anti-Biaudet-liikkeessä?
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

Nuivake

Eeva on ylpeä kun on saanut olla moottorina vastajytkyssä! ;D
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

IDA

Kymissä sama järjestys kuin rämesuomessa, mutta Soinilla kuitenkin 11,1 prosenttia, Haavisto 12,1, Väyrynen 15,7 ja Niinistö 44,8.
qui non est mecum adversum me est

ihminen

jaa, no se meni näin ja Sauli Niinistöstä tulee presidentti toisella kierroksella.

Jaakonsaari: "Presidentin vaali kannatuksella ei ole merkitystä puoluekannatuksessa..."

Tämä arvatenkaan ei koske tänä iltana eikä ensi viikon kirjoituksissa perussuomalaisia, heitähän kohdellaan yhtenä blokkina.

Emo

Quote from: Nihkeys on 22.01.2012, 20:06:09
Lipponen on todella vaikeana.

Sääliksi käy, seniili vanhus laitettiin petojen ruuaksi  :(

Eldritch

Jaakonsaari: "Perussuomalaiset häviavät nämä vaalit".

(ennakkoäänet tulevat)

"Presidentinvaaleilla ei ole puolueiden kannatuksen kannalta merkitystä".