News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Timo Hännikäisen "Ilman" kirja

Started by Marjaana, 07.05.2009, 16:36:16

Previous topic - Next topic

IDA

Siis. Älkää nyt ottako naisia liian vakavasti.

Naisissa, tai yksilöllisissä mimmeissä, on paljon hienoa ominaisuuksia, jotka ovat täysin riippumattomia siitä saako sitä pimppiä vai ei.

Yksiavioisuus kunniaan ja turvat tukkoon toteaisi ääriluterilainen ;)

Eino P. Keravalta

Haluan osoittaa pahoitteluni Marjaanalle, joka taisi pitää käyttämääni "suttura"-ilmaisua loukkaavana. Tarkoitukseni ei ollut loukata tai vähätellä, valitsin suttura-sanan vain siksi, että siinä aamuyön tunteina laskuhumalan piinatessa ja meikkien levitessä nainen alkoi olla vähemmän huolitellun näköinen. Sanan piti kuvata vain naisen senhetkistä olemusta humoristisesti. En toki itsekään varmaan ollut kovin viehättävä punaisine silmineni ja viinanhuuruisine hengityksineni..

HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Kari Kinnunen

Quote from: IDA on 09.05.2009, 21:00:53
Yksiavioisuus kunniaan ja turvat tukkoon toteaisi ääriluterilainen ;)

Hiukkasen olen samalla kannalla veli IDA:n kanssa.

Ei se äärimmäinen seksuaalikokemusten haaliminen ole, eikä saa olla, kummankaan sukupuolen elämän tarkoitus.
Nainen ja mies muodostavat kokonaisuuden joka täydentää toisiaan.

Jokaiselle on joku jossain. Sen Oikean löytäminen on ilmeisesti ongelma. Itselläni meni siihen viisitoista vuotta.

Eli ihan heti ei kannata hermostua, vaikkei ihan heti 'saisikaan'.

hmoilanen

Quote from: Kari Kinnunen on 09.05.2009, 19:42:35

Se lienee tuo ulkomaalaiseen eksotiikkaan ihastuminen olevan aika normaali ilmiö. Aikoinaan kun reissailin tuolla rapakon takana niin vientiä oli pirusti enemmän kuin kotimaassa.

Outo ilmiö sinänsä. Jenkkitytölle ei kelpaa WellValtalainen punaniska mutta Suomalaisella punaniskalla kyllä riitti seuraa.

Itse kun lukioaikana olin vaihtarina Jenkeissä niin kyllä siinä alkoi ujolla suomi-pojalla hiki valua ja turvotus iskeä kun laitetaan istumaan ensimmäisellä oppitunnilla kauniin ja isolamppuisen tummaverikön viereen, joka saman tien läväyttää tisut naamalle aloittaen hymyillen small talkin ja kehuen aksenttia kiehtovaksi. Eikä ollut kyse v-tuilusta. Nevö forget. Harmittavasti ujona poikana tajusin pelin hengen vasta vaihtariajan viime metreillä, joten hyödyt jäi niukahkoiksi.

Jenkeissä kyllä kaikki saa enemmän (ja kaikki on suurempaa ;) ), deittailua harrastetaan runsaasti ja siihen kuuluu oleellisena osana seksi.

Miniluv

Quote from: kmruuska on 09.05.2009, 18:54:35
Quote from: Henry on 09.05.2009, 18:50:21
Kyllä lukumääräsuhde pariutumismarkkinoilla on tärkeässä asemassa, ja siihen vaikuttaa maahanmuutto. Mitä enemmän maahanmuuttajissa on miehiä, sitä useampi suomalainen mies jää rannalle ruikuttamaan.

Ahh, vanha kunnon "ne vie meidän naiset" -argumentti, ja vielä ilmeisesti ihan tosissaan heitetty. Hienoa!

km, kritisoisit kyllä virheellistä päättelyä, jos se vain olisi mahdollista.

Nyt joudut turvautumaan korttien leyhyttelyyn ja tämä kertoo jotakin.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Leikkimielinen pihapeli

Quote from: Elisa on 09.05.2009, 19:22:37Minä (27-v., kuvia voi kattoo galleriasta oon se yks elisasi  ;)) en ole koskaan voinut kuvitellakaan olevani (muualta kuin länsimaista tulleen) mamun kanssa.

Mitä vikaa on kiinalaisissa ja japanilaisissa? Miksi sinulle ei kelpaisi vaikkapa aasialainen NBA-pelaaja tai venäläinen NHL-pelaaja?

Quote from: kmruuska on 09.05.2009, 18:45:24
Quote from: Leikkimielinen pihapeli on 09.05.2009, 18:37:08
Quote from: Elisa on 09.05.2009, 18:02:25Eino: etkö koskaan jää kiinni? Mitä jos ihastuisit johonkin huijauksen uhriin?

Mun mielestä ei voi puhua "uhreista" tässä yhteydessä. Jos naisen tavoitteena on ollut päästä kertomaan kavereilleen, että oli sängyssä hollantilaisen miehen kanssa, niin hänen tavoitteensa on täyttynyt ihan kuten Einonkin. Kumpikin sai mitä halusi. On aika epätodennäköistä, että ne naisen kaverit saisivat selville, että hollantilainen olikin suomalainen.

Samalla logiikalla missään valehtelussa ei ole mitään väärää. Tuo hollantilaisena esiintyminen on sama kuin jos esiintyisi vaikkapa vapaana vaikka on naimisissa.

Mun mielestä nämä ovat eri asioita. Luulisin, että nainen etsii hollantilaisesta enemmän yhden illan panoa, kun taas vapaasta suomalaisesta hän voi haluta jotain vakavampaa.

Lisäki olen sitä mieltä, että jos naisella on mielessä pitempiaikainen suhde, niin eihän hänen kannata muutenkaan antaa ensi näkemällä.

MustaLeski

Quote from: Leikkimielinen pihapeli on 09.05.2009, 23:12:12

Lisäki olen sitä mieltä, että jos naisella on mielessä pitempiaikainen suhde, niin eihän hänen kannata muutenkaan antaa ensi näkemällä.

Mä taas olen hieman sitä mieltä ettei naisen kannata suhteilla miehen kanssa jolle on merkitystä antaako heti vai vasta viikon päästä.

Leikkimielinen pihapeli

Quote from: Kari Kinnunen on 09.05.2009, 20:30:16En ole varma mutta muistelen lukeneeni tutkimuksen jossa nuoret miehet liioittelevat seksin saantiaan. Noh, oikeastaan tähän ei tarvita edes tutkimusta koska miehenä tiedän että tuli joskus hieman liioiteltua (lue kehuttua jokaista poskipusua hurjaksi panoksi).

Tällaista käytöstä en kyllä ymmärrä. Minun kaveripiirissäni ainakin on sanottu ihan suoraan monesta muijasta, että ei antanut, tai että ei se suostunut kuin vain ottamaan suihin, tai että olin niin kännissä ettei hommasta tullut mitään. Sanoisin myös, että sellaisilla pelimiehillä, jotka halutessaan lähtevät baarista joka ilta eri muijan kanssa, ei ole tarvetta tuollaiseen itsekorostukseen. Ennemminkin saattaa mennä sellaisen itseironian puolelle. Tulee mieleen esim. juuri tuo Hynysen Jouni, jolla vientiä bändäriosastolla varmasti riittäisi. Sillä oli esim. jossain radiohaastattelussa tällainen hyvin juttujaan kuvaava pätkä:

Quote- No, tähän väliin yksi helpompi kysymys...
- (keskeyttää toimittajan) No joo, se on kolme senttiä velttona.
- Öööööö, siis olin kysymässä, että...
- Niin ja erektiosta mie en tiiä, kun se oli viimeksi joskus seitkytluvulla.

Quote from: Marjaana on 09.05.2009, 20:21:43Enkä jaksa ymmärtää tuota Hännikäisen ajatusta siitä että "mitä enemmän naisia saa, sitä vähemmän heitä arvostaa jne."

Tämähän on silkka fakta. Pointti on se, että sellainen mies, jolla ei ole naisia, soittelee ja viestittelee naiselle herkästi liian aktiivisesti. Naista alkaa ahdistaa se, jos mies on englanninkielistä termiä käyttääkseni "clingy".

Sen sijaan mies, jolla on paljon naisia, ei ole yhtä aktiivinen. Silloin nainen alkaa pitää tätä miestä saaliina eikä päinvastoin, ja kiinnostuu hänestä ihan eri tavalla.

Quote from: MustaLeski on 09.05.2009, 23:25:42Mä taas olen hieman sitä mieltä ettei naisen kannata suhteilla miehen kanssa jolle on merkitystä antaako heti vai vasta viikon päästä.

Kyllä se mielestäni antaa naisesta fiksumman vaikutelman, jos ei ole heti sakset auki. Itse olen niistä harvoista naisista, jotka mulle ovat erehtyneet antamaan, vetänyt seuraavan johtopäätöksen: lähihoitajat, hotellin respat sun muut hanttihommalaiset antaa ensi näkemällä, hyvien perheiden opiskelijatytöt vasta toisella tai kolmannella tapaamisella.

Quote from: Kari Kinnunen on 09.05.2009, 20:31:58
Quote from: Porilainen munalla on 09.05.2009, 20:28:35
Ja noin 38 - 48 vuoden ikäisinä naiset taas haluavat seksiä enemmän kuin miehet. Ainakin parisuhteessa olevat.

Tämä pitää paikkansa. Meillä ainakin on sellainen tilanne että vaimo haluaisi enemmän kuin minä.

Minä taas valitsen seksin sijaan mieluummin vaikka pihvin ja hyvän oluen.

Tämä kyllä riippuu varmasti vähän siitäkin, millaista huolta itsestään pitää. Se taas riippuu paljon myös sosiaaliluokasta. Siinä missä rekkakuskit kiskovat paskaeineksiä ja kittaavat kaljaa, lääkärit juoksevat maratoneja ympäri Eurooppaa ja laskevat ruokavaliostaan proteiinit ja hiilihydraatit tosi tarkkaan. Jo ihan fyysisenä suorituksena seksi on varmasti helpompaa, jos ei sukuelimiä tarvitse kaivaa esiin hyllyvien rasvakerrosten alta.

Olen melko varma, että esim. Jari Kurrin mielestä Vanessa Forsmanin jörniminen on mukavampaa kuin pihvin syöminen, vaikka Jari täyttää kohta jo 50 vuotta.

Maailmanmies

Quote from: Leikkimielinen pihapeli on 09.05.2009, 23:30:38

Tämä kyllä riippuu varmasti vähän siitäkin, millaista huolta itsestään pitää. Se taas riippuu paljon myös sosiaaliluokasta. Siinä missä rekkakuskit kiskovat paskaeineksiä ja kittaavat kaljaa, lääkärit juoksevat maratoneja ympäri Eurooppaa ja laskevat ruokavaliostaan proteiinit ja hiilihydraatit tosi tarkkaan.
Itsestään huolta pitäminen ei tarkoita sairaalloista syömisien vahtimista ja kuntoilua. Pikkuisen pullea nainen on itse asiassa ihan parasta petiseuraa.

Seurustelin kerran juuri tuollaisen lääkärin kanssa. Ei ikinä enää. Seksi oli toki hyvää, mutta jotenkin siinä oli aina taustalla anatomiaoppitunnin maku.

Leikkimielinen pihapeli

Quote from: Maailmanmies on 09.05.2009, 23:57:39Itsestään huolta pitäminen ei tarkoita sairaalloista syömisien vahtimista ja kuntoilua. Pikkuisen pullea nainen on itse asiassa ihan parasta petiseuraa.

Juu, mutta kun katsoo keski-ikäisiä suomalaisia ihmisiä, niin kyllä siellä todella suuri osa sukupuolesta riippumatta on aika railakkaasti enemmän kuin vain "pikkuisen" pulleita.

herra 4x

Quote from: Eino P. Keravalta on 09.05.2009, 14:07:35
http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9789524681650

Näin nelikymppisenä tosin en joutuisi viettämään vuotta ilman. Vuosien mittaan rohkeutta ja itseluottamusta on tullut lisää.

PS, vinkki kaikille pilluntarvitsijoille: tekeytykää ulkomaalaiseksi. Eräs kaverini sai nätin naisen ravintolasta kun jaksoi esittää ranskalaista. Puhui sianranskaa ja huonoa englantia. Tyttöön meni täydestä. Itsekin olen pari kertaa esiintynyt brittinä ja hollantilaisena. Aika vaikeaa ja työlästä, mutta huomioarvo on naisten puolelta aivan toista luokkaa kuin samalla naamalla suomalaisena.

Olen muuten ihmetellyt, mikseivät mustalaiset näyttele italialaista? Silkkipaidat päälle vain ja englantia kehiin. Naista tulisi autolasteittain. Ei pilde Valdee kiinnosta?

Eräs tuntemani hemmo sai vaimon tekeytymällä matematiikan professoriksi vaikkei ollut yliopistoa nähnyt kuin sanomalehdessä. Totuuden paljastuttua ei sillä enää ollut mitään väliä. Tanskalainen kaksinkertainen poliisinmurhaaja (suomalaisten) sai säkkikaupalla ihailijapostia vankilaan ja meni (ainakin) kihloihin suomalaisen naisen kanssa. Jne. Mitä törkeämpää paskaa kehtaa esittää, sitä parempi flaksi. Totuus on joskus suhteellista, tärkeintä on se miltä näyttää. Normaalia yrjöttää.

EDIT: "Tanskalaislehti Berlingske Tidende ilmoitti 7. helmikuuta 2000 [tanskalaisen kaksinkertaisen poliisinmurhaajan (suomalaisten)]  avioituneen suomalaisen naisen kanssa, joka odottaa hänelle lasta." lähde: Wikipedia et al.
Rakkaudesta lajiin.

Leikkimielinen pihapeli

Quote from: herra 4x on 10.05.2009, 00:46:53Tanskalainen kaksinkertainen poliisinmurhaaja (suomalaisten) sai säkkikaupalla ihailijapostia vankilaan ja meni (ainakin) kihloihin suomalaisen naisen kanssa. Jne. Mitä törkeämpää paskaa kehtaa esittää, sitä parempi flaksi. Totuus on joskus suhteellista, tärkeintä on se miltä näyttää. Normaalia yrjöttää.

EDIT: "Tanskalaislehti Berlingske Tidende ilmoitti 7. helmikuuta 2000 [tanskalaisen kaksinkertaisen poliisinmurhaajan (suomalaisten)]  avioituneen suomalaisen naisen kanssa, joka odottaa hänelle lasta." lähde: Wikipedia et al.

Bill Hicks kiteytti tämänkin aika osuvasti:

http://www.youtube.com/watch?v=XDl5QfkFlDY

herra 4x

Quote from: IDA on 09.05.2009, 15:51:01
Quote from: Henry on 09.05.2009, 12:07:16
- Hänen [naisen] käsiensä kautta kulkee suuri osa miehenkin ansaitsemista rahoista. Näin ollen miesten ja naisten taloudellisen aseman vertaaminen yksinomaan työssä olevien henkilökohtaisten tulojen tai palkan perusteella ei täsmällisesti kuvasta tosiasiallista tilannetta. (s. 5-6)

Itse asiassa kaikki. Ihmettelenkin miksi mummot eivät ole pistäneet tyttäriään kuriin ja opettaneet heille elämän perusasioita. Jos näin olisi tapahtunut, me miehetkin voisimme ottaa vähän rennommin.

Raha on naisten asia ja sen pitäisi olla sitä täysin.

Mies joka antaa palkkansa naisen hallittavaksi (vaihda sukupuolet jos haluat) ja elää vaimon myöntämällä mutta itse ansaitulla viikkorahalla on surkea vätys. En käsitä tätä asiaa, pidän sitä vitsinä, eihän tuollaisia miehiä tai ihmisiä ole voinut olla?
Rakkaudesta lajiin.

IDA

Quote from: herra 4x on 10.05.2009, 01:40:39
Mies joka antaa palkkansa naisen hallittavaksi (vaihda sukupuolet jos haluat) ja elää vaimon myöntämällä mutta itse ansaitulla viikkorahalla on surkea vätys. En käsitä tätä asiaa, pidän sitä vitsinä, eihän tuollaisia miehiä tai ihmisiä ole voinut olla?

Ei minusta näin. Naiset osaavat selvästi paremmin säilyttää omaisuutta ja käyttää rahaa. On viisasta antaa naisten hallita rahaa. Se, että miehet tekevät paremmin omaisuutta on eri juttu.

herra 4x

Quote from: IDA on 10.05.2009, 01:44:50
Quote from: herra 4x on 10.05.2009, 01:40:39

Ei minusta näin. Naiset osaavat selvästi paremmin säilyttää omaisuutta ja käyttää rahaa. On viisasta antaa naisten hallita rahaa. Se, että miehet tekevät paremmin omaisuutta on eri juttu.

Bullshit.

Edit: Bingo. Ota IDA vaikka mehua ja lopeta paskapuhe.
Rakkaudesta lajiin.

IDA

Quote from: herra 4x on 10.05.2009, 01:49:10
Bullshit.

Edit: Bingo. Ota IDA vaikka mehua ja lopeta paskapuhe.

Kuinka niin?

Otetaan nyt esimerkki: 1980-luvulla YIT neuvotteli Kiinassa tehtaiden rakentamisesta. Jokainen neuvottelu oli tavallaan kahteen jaettu. Ensin miesten kanssa tekniikasta ja siitä miten hommat tehdään, sitten naisten kanssa siitä mihin on varaa. Toimii ilmeisen hyvin koska nykyään Kiina omistaa USA:n.

Elisa

Quote from: Elisa on 09.05.2009, 19:22:37Minä (27-v., kuvia voi kattoo galleriasta oon se yks elisasi  ;)) en ole koskaan voinut kuvitellakaan olevani (muualta kuin länsimaista tulleen) mamun kanssa.

Mitä vikaa on kiinalaisissa ja japanilaisissa? Miksi sinulle ei kelpaisi vaikkapa aasialainen NBA-pelaaja tai venäläinen NHL-pelaaja?

Luonto sanoo niin. Venäläinen voisi ehkä toimia. Miksi puhut urheilijoista? Minulle se ei ole mikään tavoiteltava ryhmä. Poikkeuksena voin sanoa, että ihastuin saman tien Petteri Koposeen päädyttyäni työn puolesta paikalle yhteen matsiin ja sen jatkoille. ;)
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

herra 4x

Quote from: IDA on 10.05.2009, 01:54:54

Otetaan nyt esimerkki: 1980-luvulla YIT neuvotteli Kiinassa tehtaiden rakentamisesta. Jokainen neuvottelu oli tavallaan kahteen jaettu. Ensin miesten kanssa tekniikasta ja siitä miten hommat tehdään, sitten naisten kanssa siitä mihin on varaa. Toimii ilmeisen hyvin koska nykyään Kiina omistaa USA:n.

Oli puhe perheen rahojen käytöstä. Jos Kiinassa yritysekonomistit ovat enimmäkseen naisia niin antaa olla.
Rakkaudesta lajiin.

IDA

Quote from: herra 4x on 10.05.2009, 02:16:52
Oli puhe perheen rahojen käytöstä. Jos Kiinassa yritysekonomistit ovat enimmäkseen naisia niin antaa olla.

Totta. Meni varmaan vähän asiat sekaisin.

Silti minusta on niin, että naiset osaavat säilyttää sitä mitä miehet joskus onnistuneesti ja joskus vähemmän onnistuneesti onnistuvat valtaamaan.

herra 4x

Quote from: IDA on 10.05.2009, 02:21:39
Quote from: herra 4x on 10.05.2009, 02:16:52

Totta. Meni varmaan vähän asiat sekaisin.

Silti minusta on niin, että naiset osaavat säilyttää sitä mitä miehet joskus onnistuneesti ja joskus vähemmän onnistuneesti onnistuvat valtaamaan.

Voi olla. Mutta miehenä en suostu sanomaan etten itse pysty aivan samaan. Lähinnä tarkoitukseni on ollut sanoa vain että Suomessakin takavuosina ollut (?) tapa että mies tuo massin kotiin ja vaimo jakaa pelimerkit eri kohteisiin ja antaa miehelle viikkorahan tästä massista oli (on) aivan perseestä. Näin mahdollisesti toimineet miehet ovat häpäisseet sukupuolensa ja rangaistuksena ansaitsisivat kolmen viikon luentoputken seuraamisen vapaavalintaisen yliopiston naistutkimuslaitoksella, vaikkei lyötyä saisi lyödä.
Rakkaudesta lajiin.

Elisa

Olen samaa mieltä.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

herra 4x

Quote from: Elisa on 10.05.2009, 02:36:49

Olen samaa mieltä.

Osaan säilyttää vähintään samanlaisesti.
Rakkaudesta lajiin.

IDA

Quote from: herra 4x on 10.05.2009, 02:30:55
Voi olla. Mutta miehenä en suostu sanomaan etten itse pysty aivan samaan. Lähinnä tarkoitukseni on ollut sanoa vain että Suomessakin takavuosina ollut (?) tapa että mies tuo massin kotiin ja vaimo jakaa pelimerkit eri kohteisiin ja antaa miehelle viikkorahan tästä massista oli (on) aivan perseestä. Näin mahdollisesti toimineet miehet ovat häpäisseet sukupuolensa ja rangaistuksena ansaitsisivat kolmen viikon luentoputken seuraamisen vapaavalintaisen yliopiston naistutkimuslaitoksella, vaikkei lyötyä saisi lyödä.

:D

Voipi olla noinkin.

Itse kyllä edelleen - omaankin kokemukseen nojaten - jankuttaisin sitä, että naissukupuolella on parempi kyky säilyttää sitä massia.

Elisa

Quote from: herra 4x on 10.05.2009, 02:39:01

Olen samaa mieltä.

Osaan säilyttää vähintään samanlaisesti.

Voi olla. Tuntemani miehet eivät osaa. Enkä todellakaan tarkoita mitään säästämistä.

Leikkimielinen pihapeli

Quote from: Elisa on 10.05.2009, 02:09:59
Quote from: Elisa on 09.05.2009, 19:22:37Minä (27-v., kuvia voi kattoo galleriasta oon se yks elisasi  ;)) en ole koskaan voinut kuvitellakaan olevani (muualta kuin länsimaista tulleen) mamun kanssa.

Luonto sanoo niin. Venäläinen voisi ehkä toimia. Miksi puhut urheilijoista? Minulle se ei ole mikään tavoiteltava ryhmä.

Minä luulen, että luontosi sanoo niin, koska miellät kiinalaiset ja japanilaiset miehet kauttaaltaan pieniksi. Mutta jos nyt kuvitellaan vaikka erittäin arvostettu kiinalainen professori, joka on miehen kokoinen niin raameiltaan kuin muutenkin, niin mikä sellaisessa mättää? Itse luulen, että kiinalaiset ja japanilaiset miehet ovat eurooppalaisnaisen näkökulmasta jotenkin akkamaisia, ja esim. mustan amerikkalaisnaisen mielestä taas kaukaasialaiset miehet ovat vähän samalla tavalla liian naisellisia. Siis jos nyt katsoo vaikka jotain japanilaisia turisteja, niin kyllähän niistä miehistäkin tulee mieleen lähinnä kälättävä ja kikattava akkalauma.

Olen samaa mieltä.

Tom Waits tästä laulaa niin herkästi, että tippa tulee linssiin:
Will you take me across the Channel,
London Bridge is falling down.
Strange a woman tries to save
What a man will try to drown.

http://www.youtube.com/watch?v=0xgXeTO5pkA&feature=related

nuiseva

Hännikäisen kannattaisi lukea Neil Straussin pelimies-kirja. Turha itkeä, että naiset eivät huoli, jos ei ole itsellä pienintäkään kiinnostusta pokailuun vaan vain valittamiseen siitä, miten naisia ei saa ja jos saa, niin arvotus naisia kohtaan laskee. Pokaamisen idea on juuri luoda naiselle niin turvallinen ja kiva olo, että hän lähtee kiinnostuu ja lähtee mukaan. Sitä ei tehdä ulisemalla naisen puutetta ja haukkumalla naisia. Olen itse nainen ja odotan, että miehen on tehtävä aloite. Sitten joku oikein kirjoittaa kirjan saamattomuudestaan, haloo! Timo, ole MIES, iske nainen, älä ulise.
Koko ajan puhutaan vain kuluista, puuskahtaa Helsingin kaupunginhallituksen puheenjohtaja Risto Rautava (kok.).
Hän haluaisi puhua enemmän Guggenheimin positiivisesta vaikutuksesta ja vähemmän hankkeen kustannuksista.

Henry

Quote from: nuiseva on 10.05.2009, 11:26:00
Hännikäisen kannattaisi lukea Neil Straussin pelimies-kirja. Turha itkeä, että naiset eivät huoli, jos ei ole itsellä pienintäkään kiinnostusta pokailuun vaan vain valittamiseen siitä, miten naisia ei saa ja jos saa, niin arvotus naisia kohtaan laskee.

Itse asiassa The Mystery Method on mielestäni parempi kirja. Itsekin olen vuosien varrella neuvonut flaksittomia miehiä, että itseä ja naisten iskennän  taitoja pitää kehittää, pitää opetella käyttämään alkoholia ja tehdä harjoitusaloitteita, vaikka kuinka menisi pieleen ja tuntuisi pahalta. Monet ovat vastanneet - kuten ilmeisesti myös Hännikäinen - että se tuntuu liian väärältä alkaa muuttaa itseään joksikin, mitä ei ole. Nuo miehet ovat tyytyväisiä itseensä sellaisina kuin he ovat. Naissuhteisiin pääsemisessä tuo "oma itse" ei vain riitä, koska "peli" ei vain toimi. Ei osata viedä hommaa eteenpäin.

QuotePokaamisen idea on juuri luoda naiselle niin turvallinen ja kiva olo, että hän lähtee kiinnostuu ja lähtee mukaan. Sitä ei tehdä ulisemalla naisen puutetta ja haukkumalla naisia. Olen itse nainen ja odotan, että miehen on tehtävä aloite. Sitten joku oikein kirjoittaa kirjan saamattomuudestaan, haloo! Timo, ole MIES, iske nainen, älä ulise.

Olen kyllä ymmärtänyt, että nyt julkkikseksi tulon jälkeen Hännikäisen flaksi on parantunut selvästi, eli hän on saanut flaksinsa paranemaan nimenomaan ruikuttamalla. Eli kyllä ruikuttaminenkin voi toimia. Naiset pitävät yleensä miehistä, joka ovat omalla sarallaan huippuja ja miksei ruikuttamisessakin voi edustaa huippua. Keskivertoruikuttaminen ei tosiaan toimi.

Liero

Quote from: IDA on 10.05.2009, 02:40:28
Itse kyllä edelleen - omaankin kokemukseen nojaten - jankuttaisin sitä, että naissukupuolella on parempi kyky säilyttää sitä massia.

Ylivoimaisesti kitsaimmat ihmiset olen tavannut hyvätuloisissa naisista. Koko elämä pyörii sen tilisaldon seuraamisen ympärillä ja käytännön sovellukset keikkuvat koko ajan siinä rajalla, että mietitään, pitäiskö paskapaperit pyöräyttää pesukoneessa kustannussäästöjä varten. Tästähän on vanha sanontakin "kun raha tulee taloon, niin rakkaus lentää ikkunasta". Toisten (lue:miesten) rahoja naiset käyttävätkin sitten surutta ihan fiiliksen mukaan:

(http://i43.tinypic.com/1z6zaja.jpg)

Marjaana

Quote from: Kari Kinnunen on 09.05.2009, 20:30:16
Quote from: Marjaana on 09.05.2009, 20:21:43
Eino P.Keravalta tuossa yhdessä postauksessaan kutsui naista, jonka kanssa hän oli harrastanut seksiä, sutturaksi. Miksi? Eikö hänen pitäisi olla iloinen kun sai? Miksi haukkumanimi?

Toivoisin sukupuolten välille enemmän molemminpuolista kunnioitusta.
Ehkä olen liian naiivi.

Niin aivan. Ongelma lienee siinä että tietyssä iässä nuorilla miehillä on pääasian se omien tarpeiden tyydyttäminen. Myöskin eräänlainen retostelu kokemuksillaan kuuluu samaan sarjaan.

Kuuluu sillai miehiseen kodekkiin että kun on joskus 'saanut' niin sitä kehutaan että 'nusasinpa tuotakin sutturaa'.

Aikanaan sitten mieskin alkaa ymmärtää naisenkin näkökannan ja kunnioittamaan naista muunakin kuin tarpeiden teko välineenä.
Joillakin tähän ymmärtämiseen menee kauemmin kuin toisilla. Jotkut eivät ymmärrä koskaan.

Toivottavasti näin. Välillä vaan tuntuu siltä että molempi pahempi: jos et anna, olet frigidi pihtari, ja jos annat, olet suttura, huora jne. :)

QuoteTähän väliin voi kai lainata Elina Haavio-Mannilan kirjaa "Suomalainen nainen ja mies" (1968):

- Hänen [naisen] käsiensä kautta kulkee suuri osa miehenkin ansaitsemista rahoista. Näin ollen miesten ja naisten taloudellisen aseman vertaaminen yksinomaan työssä olevien henkilökohtaisten tulojen tai palkan perusteella ei täsmällisesti kuvasta tosiasiallista tilannetta. (s. 5-6)

- Naisten taloudellinen asema on heidän itse ansaitsemiensa tulojen perusteella selvästi heikompi kuin miesten. Kuitenkin naimisissa olevien naisten käytettävissä olevat tulot saattavat olla yhtä suuret kuin miesten, koska heillä on mahdollisuus käyttää myös miestensä ansaitsemia rahoja - - (s. 159)

Hmmm.. Kirja on 60-luvulta, ovatkohan ajat hieman muutuneet tuon kirjoittamisen jälkeen?
En kiellä etteivätkö parisuhteessa olevat yleensä jaa tulojaan yhdessä perheen menoihin, jolloi enemmän ansaitseva saattaa "kärsiä". Mikään laki ei kuitenkaan näin pakota tekemään, joten asiaan on mielestäni turha vedota kun puhutaan miesten ja naisten erisuuruisista palkoista. Jokainen sopikoon itse kumppaninsa kanssa rahan käytön pelisäännöistä.

Kukahan se olikaan, joka tässä ketjussa perusteli miesten suurempia palkkoja (samasta tehtävästä, samalla pätevyydellä) mm. sillä että miehet syövät enemmän, miehet joutuvat tarjoilemaan naisille drinkkejä ja miehillä on useammin auto kuin naisilla jne.

Tämä varmaan oli vitsi. Auton omistaminenhan on jokaisen oma valinta. Uskon että miehiltä onnistuu julkisen liikenteen käyttö siinä missä naisiltakin.

Yksittäistapausten vertailu koko kansaa koskevassa kysymyksessä on hyödytöntä. Tuon tyypinen vertailu (miehet tarvitsevat elääkseen enemmän rahaa kuin naiset) olisi mielekästä vain siinä tapuksessa että tilastollisesti voitaisiin osoittaa että miesten välttämättömät, hengissä pysymiseen vaadittavat elinkustannukset ovat suuremmat kuin naisilla. (auton omistus tuskin on elinehto)

Väitän kuitenkin, että lain määrittämällä minimipalkalla (onko se 1000 € suunnilleen?) selviävät hengissä niin miehet kuin naiset.

Edellinen kuva oli kyllä humoristinen, mutta sen todistusarvo jäänee pieneksi. (Edelleen: mikään laki ei pakota miestä antamaan rahojaan naisen käyttöön!)