News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Timo Hännikäisen "Ilman" kirja

Started by Marjaana, 07.05.2009, 16:36:16

Previous topic - Next topic

Ammadeus

Kun kaikilta kysyy niin joltain saa ;D.....vanha Hervantalainen viisaus
Uskon et käyttökelpoinen ihan joka kolkassa :D

Elisa

Kun olin nuorempi, rakastin flirttailua ja suutelemista (ihan silleen kielen kanssa) yms., enkä koskaan antanu homman mennä seksiin asti. (Sori vaan kaikki, en siis antanu niille muillekaan). Sitten seurustelin vakavasti pitkään, jolloin miesystäväni pyrki järjestelmällisesti kitkemään minusta pois kaiken luonnollisen flirtin ja aivopesemään minut sillä, minkälaisia kaikki miehet ovat, ja ettei poikkeuksia ole. Ennen sitä olin pitänyt toimintaani ihan viattomana ja normaalina.

Eino: etkö koskaan jää kiinni? Mitä jos ihastuisit johonkin huijauksen uhriin?

Quote from: Leikkimielinen pihapeli on 09.05.2009, 16:17:07
Kotiteollisuuden Jouni Hynysellä oli muuten kolumnissaan varsin hyviä pointteja ihmisen pariutumisesta. Mitäköhän mieltä naisihmiset ovat näistä teeseistä?

Jaa-a. On se tietty ikävää, jos miehiltä kuluu tärkeää maailmankehittämisaikaa naisten jahtaamiseen. Uskon kuitenkin tämän pelin lisäävän inspiraatiota. Ja jos jaksaisi kohdistaa niitä tarpeitaan vähän pidemmänkin aikaa samaan naiseen, niin ei menisi niin paljon aikaa hukkaan; kyllä nainenkin voi syttyä nopeasti ja nauttia pikatoiminnasta.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Kari Kinnunen

Hohhoijaa, tätäkin ketjua.  ;D

Onneksi nuo pohdinnat ovat jo kohdaltani lähinnä teoreettisia.

*Mikä ihmeen seksielämä? Minä olen naimisissa*

Muutenkin ajattelen kuten moni muukin hiukan kypsempi herrasmies täällä. Poijjaan koltiaisen se oli se seksi kovastikin mielessä. Ajan kuluessa ja iän karttuessa sitä oivaltaa ettei se venuskukkula olekaan niin tavoittamaton kuin Mount Everest.

Itse asiassa venuskukkulalle kiivenneitä lienee paljon enemmän kuin Mount Everestille kiivenneitä.

Se vaan on se seksi nuorille miehille niin kovin tärkeää, johtunee ihan hormoneista. Vanhemmiten nuo hormoni myrskyt rauhoittuu ja seksinkin osaa sijoittaa omaan pikkulokeroonsa ihmisen elämässä.

IDA

Quote from: Kari Kinnunen on 09.05.2009, 18:11:37

Onneksi nuo pohdinnat ovat jo kohdaltani lähinnä teoreettisia.

*Mikä ihmeen seksielämä? Minä olen naimisissa*

Muutenkin ajattelen kuten moni muukin hiukan kypsempi herrasmies täällä. Poijjaan koltiaisen se oli se seksi kovastikin mielessä. Ajan kuluessa ja iän karttuessa sitä oivaltaa ettei se venuskukkula olekaan niin tavoittamaton kuin Mount Everest.

Itse asiassa venuskukkulalle kiivenneitä lienee paljon enemmän kuin Mount Everestille kiivenneitä.

Se vaan on se seksi nuorille miehille niin kovin tärkeää, johtunee ihan hormoneista. Vanhemmiten nuo hormoni myrskyt rauhoittuu ja seksinkin osaa sijoittaa omaan pikkulokeroonsa ihmisen elämässä.

Ei tätä kysymystä kyllä kannata haudata tuohon, vaikka tuo totta onkin.

On syytä kysellä, tukia ja ihmetellä mikä meidän mimmejä oikein vaivaa :) No ei vaan, mutta noin yleensä olemme ehkä menossa väärään suuntaan ja pitäisi miettiä mikä olisi se oikea suunta.

Liero

Quote from: Elisa on 09.05.2009, 14:53:40
1) Kuinka ärsyttävää asteikolla 1-5 on se, että antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa?

2) Onko suutelun tarkoitus johtaa seksiin?

3) Onko päämäärän saavuttaminen ("saaminen") kaikkein tärkeintä?

1) 5. Ärsyttää ja turhauttaa, sillä senkin ajan olisi voinut runkata.

2) O.

3) Kaikkein tärkeintä? Eihän seksin... eiku naisen kanssa ole muita päämääriä.  

Leikkimielinen pihapeli

Quote from: Elisa on 09.05.2009, 18:02:25Eino: etkö koskaan jää kiinni? Mitä jos ihastuisit johonkin huijauksen uhriin?

Mun mielestä ei voi puhua "uhreista" tässä yhteydessä. Jos naisen tavoitteena on ollut päästä kertomaan kavereilleen, että oli sängyssä hollantilaisen miehen kanssa, niin hänen tavoitteensa on täyttynyt ihan kuten Einonkin. Kumpikin sai mitä halusi. On aika epätodennäköistä, että ne naisen kaverit saisivat selville, että hollantilainen olikin suomalainen.

Kari Kinnunen

Quote from: IDA on 09.05.2009, 18:29:03
On syytä kysellä, tukia ja ihmetellä mikä meidän mimmejä oikein vaivaa :) No ei vaan, mutta noin yleensä olemme ehkä menossa väärään suuntaan ja pitäisi miettiä mikä olisi se oikea suunta.

Onko? Mikä mielestäsi 'meidän mimmejä' sitten vaivaa?

Minusta asiat on pyörinyt, sen minkä minä muistan, niin kokolailla samoilla urilla. Tytöt keimailee ja poijjaat vonkaa. Sitten tytöt valitsee ja poijjaat jokka jäi ilman valittavat maailman, ja erityisesti tyttöjen, hirvittävää pahuutta sekä epä oikeudenmukaisuutta.

Tietyistä biologisista tosiasioista voidaan ja reiluudesta taikka epäreiluudesta voidaan toki vääntää kättä vaikka maailman tappiin. Biologisia kun ei kuitenkaan politikoimalla muuteta.

Kari Kinnunen

Quote from: Liero on 09.05.2009, 18:32:42

No onhan. Pitäähän jonkun hakea kaljaa ja olla kuskina.  :P

Elisa

Quote from: Kari Kinnunen on 09.05.2009, 18:11:37

Tulee mieleen pullonpyöritys ja kysymysleikit yläasteelta (silleen positiivisesti).  :)
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Henry

Quote from: Kari Kinnunen on 09.05.2009, 18:40:36
Tytöt keimailee ja poijjaat vonkaa. Sitten tytöt valitsee ja poijjaat jokka jäi ilman valittavat maailman, ja erityisesti tyttöjen, hirvittävää pahuutta sekä epä oikeudenmukaisuutta.

Tietyistä biologisista tosiasioista voidaan ja reiluudesta taikka epäreiluudesta voidaan toki vääntää kättä vaikka maailman tappiin. Biologisia kun ei kuitenkaan politikoimalla muuteta.

Kyllä lukumääräsuhde pariutumismarkkinoilla on tärkeässä asemassa, ja siihen vaikuttaa maahanmuutto. Mitä enemmän maahanmuuttajissa on miehiä, sitä useampi suomalainen mies jää rannalle ruikuttamaan. Jos Suomessa päätettäisiin keskittyä nuorten naisten ottamiseen maahanmuuttajina, sitä otollisemmiksi pariutumismarkkinat kävisivät suomailaisille miehille. Omia naisia omaisuutenaan pitävät moniavioiset maahanmuuttajamiehet ovat huonoin vaihtoehto suomalaisen miehen kannalta, jos he oman vaimonsa lisäksi ottavat rinnalle esim. 3 jalkavaimoa.

Henry

Quote from: kmruuska on 09.05.2009, 18:54:35
Ahh, vanha kunnon "ne vie meidän naiset" -argumentti, ja vielä ilmeisesti ihan tosissaan heitetty. Hienoa!

Kyllä se on väistämätön matematiikan laki, vaikka sitä ei "paljaalla silmällä" havaitsekaan. Samaan johtaa miesten moniavioisuus tai tyttösikiöiden abortointi, kuten Kiinassa on tehty. Siellä alkaakin olla jo 30 miljoonan poikamiehen ylimäärä. Se pistää miesten väliseen kilpailuun vauhtia.

Kari Kinnunen

Quote from: Henry on 09.05.2009, 18:50:21
Kyllä lukumääräsuhde pariutumismarkkinoilla on tärkeässä asemassa, ja siihen vaikuttaa maahanmuutto. Mitä enemmän maahanmuuttajissa on miehiä, sitä useampi suomalainen mies jää rannalle ruikuttamaan. Jos Suomessa päätettäisiin keskittyä nuorten naisten ottamiseen maahanmuuttajina, sitä otollisemmiksi pariutumismarkkinat kävisivät suomailaisille miehille. Omia naisia omaisuutenaan pitävät moniavioiset maahanmuuttajamiehet ovat huonoin vaihtoehto suomalaisen miehen kannalta, jos he oman vaimonsa lisäksi ottavat rinnalle esim. 3 jalkavaimoa.

Täytyypä kyllä myöntää etten tuollaista päättelyketjua ole itse tullut ajatelleeksikaan.

En kyllä ihan allekirjoita tuota oivallusta. Voisiko olla kuitenkin niin että ne naiset jotka pariutuvat maahanmuuttajien kanssa, eivät pitäisi kuitenkaan vaihtoehtona han-suomalaista.

Omien havaintojeni pohjalta sanoisin lisäksi että aika usein mamujen kanssa pariutuneet naiset ovat sitä porukkaan joka ei kuitenkaan VHM:lle kelpaisi. Eli juurikin näitä mailakatriinoita ja oikarinenjabaita.

En todellakaan millään tavalla koe maahanmuuttoa uhkana VHM:n pariutumismahdollisuuksille. Tunnen aika monta naista, parhaassa iässään, jotka eivät oikein mamuista diggaa. Kyllä suomalainen VHM on vielä kuitenkin suomalaisen VHN:n ykkösvalinta.

Elisa

Quote from: Henry on 09.05.2009, 19:01:28
Quote from: kmruuska on 09.05.2009, 18:54:35
Ahh, vanha kunnon "ne vie meidän naiset" -argumentti, ja vielä ilmeisesti ihan tosissaan heitetty. Hienoa!

Kyllä se on väistämätön matematiikan laki, vaikka sitä ei "paljaalla silmällä" havaitsekaan. Samaan johtaa miesten moniavioisuus tai tyttösikiöiden abortointi, kuten Kiinassa on tehty. Siellä alkaakin olla jo 30 miljoonan poikamiehen ylimäärä. Se pistää miesten väliseen kilpailuun vauhtia.

Ei niille suomalaiset naiset kelpaa ku hetkeks. Ensin mennään naimisiin suomalaisen kanssa, pidetään vähän aikaa hauskaa, erotaan ja haetaan kunnon vaimo kotimaasta. Sellainen moraalinen vaimo. Ja kehitys jatkuu...

Kari Kinnunen

Quote from: Henry on 09.05.2009, 19:01:28

Noh, suomessa ei tietääkseni järjestelmällisesti abortoida tyttöjä, vai kui?

Kyllä suomessa on kohtuullisen hyvä kysyntä VHM:llä ja kasvamaan päin kun totuus maahanmuutajien kulttuureista leviää naisten keskuuteen. Karjamarteliukset, sun muuta annemoilaset ovat kokolailla marginaalissa.

Kari Kinnunen

Quote from: Elisa on 09.05.2009, 19:07:51
Ei niille suomalaiset naiset kelpaa ku hetkeks. Ensin mennään naimisiin suomalaisen kanssa, pidetään vähän aikaa hauskaa, erotaan ja haetaan kunnon vaimo kotimaasta. Sellainen moraalinen vaimo. Ja kehitys jatkuu...

Sorry oneliner, mutta juuri näin.

IDA

Quote from: Kari Kinnunen on 09.05.2009, 18:40:36
Onko? Mikä mielestäsi 'meidän mimmejä' sitten vaivaa?

Minusta asiat on pyörinyt, sen minkä minä muistan, niin kokolailla samoilla urilla. Tytöt keimailee ja poijjaat vonkaa. Sitten tytöt valitsee ja poijjaat jokka jäi ilman valittavat maailman, ja erityisesti tyttöjen, hirvittävää pahuutta sekä epä oikeudenmukaisuutta.

Totta. Meinasin vain tätä politiikkaa ja yhteiskunnallista elämää, joka hiljalleen muuttuu. Palaan samaan väitteeseen, jonka esitin insinööreille ja matemaatikoille jo aiemmin: Te voisitte polleina äijinä rakentaa ydinvoimalan, mutta te ette saa tehdä sitä.

Elisa

Quote from: Kari Kinnunen on 09.05.2009, 19:06:44
Voisiko olla kuitenkin niin että ne naiset jotka pariutuvat maahanmuuttajien kanssa, eivät pitäisi kuitenkaan vaihtoehtona han-suomalaista.

En usko.

Omien havaintojeni pohjalta sanoisin lisäksi että aika usein mamujen kanssa pariutuneet naiset ovat sitä porukkaan joka ei kuitenkaan VHM:lle kelpaisi. Eli juurikin näitä mailakatriinoita ja oikarinenjabaita.

Mamut ottavat paremman puutteessa kenet vaan. Oleskelulupa ja ehkä kansalaisuus, miettikää! Ja eroon pääse millon vaan.

En todellakaan millään tavalla koe maahanmuuttoa uhkana VHM:n pariutumismahdollisuuksille. Tunnen aika monta naista, parhaassa iässään, jotka eivät oikein mamuista diggaa. Kyllä suomalainen VHM on vielä kuitenkin suomalaisen VHN:n ykkösvalinta.

Mamut osaavat keskimääräisesti paljon paremmin imarrella naisia, kuin VHM:t. Imarteluun tottumattomat saattavat mennä moisesta sekaisin ja uskoa ensimmäistä kertaa olevansa jotain erityistä.

Minä (27-v., kuvia voi kattoo galleriasta oon se yks elisasi  ;)) en ole koskaan voinut kuvitellakaan olevani (muualta kuin länsimaista tulleen) mamun kanssa.

Maailmanmies

Onhan se uhka. Mihin siitä pääsee. Surukseni olen huomannut, että eivät näiden mamujen kanssa pariutuneet ole suinkaan näitä läskejä lähiöliisoja tai muita, vaan ihan tavallisia naisia, jotka olisivat kyllä kelvanneet suomalaisellekin.
Suomi on varmasti se länsimaa jossa on suurin prosentti naisia pariutunut ulkomaisen kanssa.

Usein nähtyä on sekin, että monta mukulaa tehdään mamulle, mutta näiden elatus sitten maksatetaan suomalaisella uudella kumppanilla.

Kari Kinnunen

Quote from: IDA on 09.05.2009, 19:17:16
Totta. Meinasin vain tätä politiikkaa ja yhteiskunnallista elämää, joka hiljalleen muuttuu. Palaan samaan väitteeseen, jonka esitin insinööreille ja matemaatikoille jo aiemmin: Te voisitte polleina äijinä rakentaa ydinvoimalan, mutta te ette saa tehdä sitä.

Tässähän se perusongelma onkin. Humanistiset 'tieteet' pyrkivät jarruttamaan teknologian kehittämistä ja hyödyntämistä.

Ei maailman ongelmia ratkaista vatvomalla onko jonkin kioskin johdossa naisia vai miehiä. Ongelmat ratkaistaan suhtautumalla pragmaat... eikun käytännöllisesti olemassa olevaan ongelmaan ja valjastamalla ratkaisuun parhaat aivot. Ihan riippumatta onko ne aivot vaikka sinivihreän androgyynin päässä.

Kari Kinnunen

Quote from: Maailmanmies on 09.05.2009, 19:23:46
Onhan se uhka. Mihin siitä pääsee. Surukseni olen huomannut, että eivät näiden mamujen kanssa pariutuneet ole suinkaan näitä läskejä lähiöliisoja tai muita, vaan ihan tavallisia naisia, jotka olisivat kyllä kelvanneet suomalaisellekin.
Suomi on varmasti se länsimaa jossa on suurin prosentti naisia pariutunut ulkomaisen kanssa.

Usein nähtyä on sekin, että monta mukulaa tehdään mamulle, mutta näiden elatus sitten maksatetaan suomalaisella uudella kumppanilla.

En voi ottaa kantaa kuin toteamalla että näin voi olla.

Eiköhän tuo asia korjaannu kun mamujen tosiasialliset motiivit alkavat selvitä laajemmalle joukolle VHN:niä. Aika on tässä VHM:n puolella, onneksi.

MustaLeski

Quote from: Elisa on 09.05.2009, 19:22:37
Minä (27-v., kuvia voi kattoo galleriasta oon se yks elisasi  ;)) en ole koskaan voinut kuvitellakaan olevani (muualta kuin länsimaista tulleen) mamun kanssa.

Panisin  :-* Olenkin uumoillut, että Hommanaiset on parasta A-luokkaa!

Kari Kinnunen

Quote from: Eino P. Keravalta on 09.05.2009, 19:31:28
Eino: etkö koskaan jää kiinni? Mitä jos ihastuisit johonkin huijauksen uhriin?

No kyllä yksi suttura alkoi aamuyöstä epäilemään, puhui minulle suomeakin mutta leikin ymmärtämätöntä..

Mitä jos ihastuisin? No, sitten pitäisi varmaan mennä suomen kielen kurssille. Saattaisi olla, että olisin hyvä ja nopeasti edistyvä oppilas... tuosta aiheestahan saisi vaikkapa huonon romanttisen komedian :)

Korostettakoon, että noita pelleilyjäni toteutin joitakin vuosia sitten. Nykyjään olen parisuhteessa enkä vonkaa vierailta. Että terveisiä vain muijalle, jos sattuu tätä lukemaan..

Se lienee tuo ulkomaalaiseen eksotiikkaan ihastuminen olevan aika normaali ilmiö. Aikoinaan kun reissailin tuolla rapakon takana niin vientiä oli pirusti enemmän kuin kotimaassa.

Outo ilmiö sinänsä. Jenkkitytölle ei kelpaa WellValtalainen punaniska mutta Suomalaisella punaniskalla kyllä riitti seuraa.

Marjaana

Kaikenkaikkiaan tässä keskustelussa naisten seksuaalisesta vallasta tuntuu pahalta sukupuolten välinen "sota" seksin antamisesta ja saamisesta.

Yleinen tosiasia, jonka puoleta omat kokemukseni puhuvat, taitaa olla että miehet ainakin 20-30 ikävuoden hujakoilla haluavat seksiä useammin kuin naiset. On myös ymmärrettävää, että saamattomuus paineiden ollessa kovat aiheuttaa turhautumista.

Haluaisin muistuttaa miehiä siitä, ettemme me naiset kuitenkaan tahallamme, kiusaa tehdäksemme pihtaa, hommat nyt eivät vain onnistu jos ei haluta. Ilmiö on varmaan tuttu myös monille parisuhteessa oleville.

Sitä voi sitten Jouni Hynysen tavoin ihmetellä, jos sattuu luomiskertomukseen uskomaan, että miksi se jumala ei luonut naista enemmän miehen haluja ja tarpeita vastaavaksi.

Enkä jaksa ymmärtää tuota Hännikäisen ajatusta siitä että "mitä enemmän naisia saa, sitä vähemmän heitä arvostaa jne." Miksi saamisen jälkeen arvostus laskee? Onko teistä,  miehet, suomalainen nainen niin halveksittava otus ettei häntä muuten tarvittaisikaan kuin panopuuksi? Ja jos on niin miksi?

Eino P.Keravalta tuossa yhdessä postauksessaan kutsui naista, jonka kanssa hän oli harrastanut seksiä, sutturaksi. Miksi? Eikö hänen pitäisi olla iloinen kun sai? Miksi haukkumanimi?

Toivoisin sukupuolten välille enemmän molemminpuolista kunnioitusta.
Ehkä olen liian naiivi.

Porilainen munalla

Jos haluu saada on pakko antaa.
Quote from: Marjaana on 09.05.2009, 20:21:43
Kaikenkaikkiaan tässä keskustelussa naisten seksuaalisesta vallasta tuntuu pahalta sukupuolten välinen "sota" seksin antamisesta ja saamisesta.

Yleinen tosiasia, jonka puoleta omat kokemukseni puhuvat, taitaa olla että miehet ainakin 20-30 ikävuoden hujakoilla haluavat seksiä useammin kuin naiset. On myös ymmärrettävää, että saamattomuus paineiden ollessa kovat aiheuttaa turhautumista.

Ja noin 38 - 48 vuoden ikäisinä naiset taas haluavat seksiä enemmän kuin miehet. Ainakin parisuhteessa olevat.
Suomessa, venäläisen, ruotsalaisen, saamelaisen, saksalaisen ja amerikkalaisen kulttuurin vaikutuksessa kasvanut.
Monikulttuuriasiantuntijako?

Kari Kinnunen

Eino P.Keravalta tuossa yhdessä postauksessaan kutsui naista, jonka kanssa hän oli harrastanut seksiä, sutturaksi. Miksi? Eikö hänen pitäisi olla iloinen kun sai? Miksi haukkumanimi?

Toivoisin sukupuolten välille enemmän molemminpuolista kunnioitusta.
Ehkä olen liian naiivi.

Niin aivan. Ongelma lienee siinä että tietyssä iässä nuorilla miehillä on pääasian se omien tarpeiden tyydyttäminen. Myöskin eräänlainen retostelu kokemuksillaan kuuluu samaan sarjaan.

En ole varma mutta muistelen lukeneeni tutkimuksen jossa nuoret miehet liioittelevat seksin saantiaan. Noh, oikeastaan tähän ei tarvita edes tutkimusta koska miehenä tiedän että tuli joskus hieman liioiteltua (lue kehuttua jokaista poskipusua hurjaksi panoksi).

Kuuluu sillai miehiseen kodekkiin että kun on joskus 'saanut' niin sitä kehutaan että 'nusasinpa tuotakin sutturaa'.

Aikanaan sitten mieskin alkaa ymmärtää naisenkin näkökannan ja kunnioittamaan naista muunakin kuin tarpeiden teko välineenä.
Joillakin tähän ymmärtämiseen menee kauemmin kuin toisilla. Jotkut eivät ymmärrä koskaan.

Kari Kinnunen

Quote from: Porilainen munalla on 09.05.2009, 20:28:35
Ja noin 38 - 48 vuoden ikäisinä naiset taas haluavat seksiä enemmän kuin miehet. Ainakin parisuhteessa olevat.

Tämä pitää paikkansa. Meillä ainakin on sellainen tilanne että vaimo haluaisi enemmän kuin minä.

Minä taas valitsen seksin sijaan mieluummin vaikka pihvin ja hyvän oluen.

Henry

Enkä jaksa ymmärtää tuota Hännikäisen ajatusta siitä että "mitä enemmän naisia saa, sitä vähemmän heitä arvostaa jne." Miksi saamisen jälkeen arvostus laskee? Onko teistä,  miehet, suomalainen nainen niin halveksittava otus ettei häntä muuten tarvittaisikaan kuin panopuuksi? Ja jos on niin miksi?

Sama ilmiöhän vallitsee kaikissa asioissa, joissa niukkuus nostaa asian arvoa. Hyödykettä, jota on rajattomasti tarjolla ei paljoa arvosteta. Vettä tulee kraanasta ja puhdasta ilmaa saa hengittämällä. Kulta on arvosta, koska se on harvinaista.

Ala-asteella kokematon poika on tulenpalavasti rakastunut luokan kauneimpaan tyttöön ja ajattelee, että ainoastaan tuo tyttö tulee kelpaamaan hänelle. Kymmenien seksisuhteiden jälkeen yksittäisen seksisuhteen arvo laskee ja romanttinen yhteen naiseen rakastuminen harvenee.

Sen lisäksi voi käydä niin, että jos ujo poika opettelee iskemään naisia, niin hän kyynistyy sille, että prosessi naisten attraktion herättämiseksi on melko mekaaninen ja se vaatii ujoa poikaa olemaan jotain muuta, kuin mitä on "oikeasti" on. Arvostus naisiin voi kadota, kun hän ei kelpaakaan itsenään, vaan jonkinlaisena naisten "nappuloita" oikealla tavalla painelevana pelimiehenä.

Ammadeus

Quote from: Kari Kinnunen on 09.05.2009, 18:42:51
Quote from: Liero on 09.05.2009, 18:32:42

No onhan. Pitäähän jonkun hakea kaljaa ja olla kuskina.  :P

Yeah,ääni soffalta,tuo kalja,tee safkaa ja tyhjää toi sorsa.... ;D

Kari Kinnunen

Quote from: Henry on 09.05.2009, 20:39:35
Sama ilmiöhän vallitsee kaikissa asioissa, joissa niukkuus nostaa asian arvoa. Hyödykettä, jota on rajattomasti tarjolla ei paljoa arvosteta. Vettä tulee kraanasta ja puhdasta ilmaa saa hengittämällä. Kulta on arvosta, koska se on harvinaista.

Ala-asteella kokematon poika on tulenpalavasti rakastunut luokan kauneimpaan tyttöön ja ajattelee, että ainoastaan tuo tyttö tulee kelpaamaan hänelle. Kymmenien seksisuhteiden jälkeen yksittäisen seksisuhteen arvo laskee ja romanttinen yhteen naiseen rakastuminen harvenee.

Sen lisäksi voi käydä niin, että jos ujo poika opettelee iskemään naisia, niin hän kyynistyy sille, että prosessi naisten attraktion herättämiseksi on melko mekaaninen ja se vaatii ujoa poikaa olemaan jotain muuta, kuin mitä on "oikeasti" on. Arvostus naisiin voi kadota, kun hän ei kelpaakaan itsenään, vaan jonkinlaisena naisten "nappuloita" oikealla tavalla painelevana pelimiehenä.

Jahhas.

Sinulleko nainen, toinen ihminen, on hyödyke? Hyvin kiintoisa ja tavallaan näkemystäsi selkeyttävä argumentti, myönnän.

Itse asiassa sen 'pelimiehenkään' retoriikka ei tehoa kaikkiaan naisiin. Usko pois, minä tiedän.
Joihinkin tuksutukiasiin mahdollisesti 'pelimiesten' retoriikka saattaa upotakkin mutta kukapa meistä haluaisi 'tuksua' elämänkumppanikseen? Niin en minä ainakaan.

Alkaa vaikuttaa, Henry hyvä, että MAT teoriitekkoja ottaa eniten pattiin se että ulkonäöllään ratsastavat tukiaiset eivät ole kiinnostuneita tämän maailman kinnusenkareista eivätkä henryistä.

Kinnusen Karia ja tuskinpa Henryäkään pienen mietinnän jälkeen harmittaa vaikkei 'tuksut' meistä olekaan kiinnostuneita.

Meistä sen sijaan ovat kiinnostuneita vaikkapa Homman naiset ja muut itsenäiset ajattelevat kivat plikat.

Necro

Vanhakansa tiesi sanoa: "Joka paljon valkkaa, se vähän panee". ;) 
"Maailmassa monta on ihmeellistä aasia"