News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Kirkon karkeimmat mokutukset

Started by tavallinen jantteri, 17.12.2011, 00:40:50

Previous topic - Next topic

acc

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/456136-helsingin-kirkkojen-ovet-avautuvat-paperittomille-majoitusta-tarjolla-maanantaista
16.11.2016 - 18.05 ASUMINEN
Helsingin kirkkojen ovet avautuvat paperittomille – majoitusta tarjolla maanantaista lähtien

Sitä luulisi, että laittomasti maassa olevat otetaan säilöön ja poistetaan maasta. Mutta Helsingin ev.lut kirkko ajattelee toisin.

http://mvlehti.net/2016/11/17/helsingin-kirkot-avaavat-yoksi-ovet-karkotuspaatosta-pakenevalle-porukalle/
2017 Personality 13: Existentialism via Solzhenitsyn and the Gulag
(Huomaa: käsittämätön feministin raivokohtaus, kohta 42:00 eteenpäin)
https://www.youtube.com/watch?v=w84uRYq0Uc8

Faidros.

Nyt olisi poliisilla tuhannen taalan paikka ratsata kirkot ja saada laittomat maleksijat kiinni, mutta eihän niin voi tehdä, koska ei niin voi tehdä...
Olisihan se näky, kun poliisilla olisi suuroperaatio joissa paperittomat matut olisi nippusiteillä kiinnitettynä kirkonpenkkeihin.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

acc

Quote from: Faidros. on 18.11.2016, 08:52:05
Nyt olisi poliisilla tuhannen taalan paikka ratsata kirkot ja saada laittomat maleksijat kiinni, mutta eihän niin voi tehdä, koska ei niin voi tehdä...
Olisihan se näky, kun poliisilla olisi suuroperaatio joissa paperittomat matut olisi nippusiteillä kiinnitettynä kirkonpenkkeihin.

Tuohan on mainio juoni saada matut kiinni. Ehkä tuo on todellinen kirkkomajoituksen idea. Suvakit eivät välttämättä tajua mistä on kysymys, vaan ohjaavat matuja turvaan eli ansaan. Kiinniotot tietysti pitää tehdä muualla kuin kirkoissa, jotta ansa voi toimia. Luulisin, että osa matuista ottaa huomioon tämänkin mahdollisuuden.
2017 Personality 13: Existentialism via Solzhenitsyn and the Gulag
(Huomaa: käsittämätön feministin raivokohtaus, kohta 42:00 eteenpäin)
https://www.youtube.com/watch?v=w84uRYq0Uc8

Jalopeura

Quote from: UgriProPatria on 16.11.2016, 17:54:21
Vapaaehtoinen tuo vastaaminen onkin! Ihan kohtelias kysely.

En viitsi vastata Askolalle, että kun se yksi suurimmista syistä olet juuri sinä itse! Omat sanamuotoni kun eivät aina tapaa olla niin hillityt.

Minäkin sanon että anna mennä vaan, hillitysti tai vähemmän hillitysti. Sillä voisi oikeasti olla jotain vaikutusta, kun piispa Askola joutuu henkilökohtaisesti kokemaan että seurakuntalaisia ihan oikeasti eroaa kirkosta hänen touhujensa takia. Se ei ole enää vain anonyymiä nettikirjoittelua jonka voi leimata trolleiksi, vaan ihan oikeita uskossa olevia seurakuntalaisia ja kirkollisveron maksajia lähtee lätkimään hänen takiaan.

Ei se tietenkään mitään muuttaisi, mutta ainakin se pakottaisi hänet kohtaamaan sen asian henkilökohtaisella tavalla.
"The board is set, the pieces are moving. We come to it at last, the great battle of our time"

newspeak

Parista Valomerkin uutisesta sitaatteja tuohon kodittomien majoittamiseen:

QuoteKahdeksalta työntekijät ryhtyvät päästämään ihmisiä sisälle. Hermannin erityisdiakonian johtaja Marita Nummelin toivottaa tulijat tervetulleeksi. Hän tarkistaa paperit ja antaa käteen leiman.

Kaikilla oli henkilöpaperit. Se yllätti, Nummelin sanoo. Hän arveli etukäteen, että paikalle voisi tulla myös kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneita paperittomia.

...

Hätämajoituksen järjestäminen on lain mukaan kuntien ja kaupunkien vastuulla. Ivana kertoo, että he yrittivät viime vuonna Helsingin kaupungin hätämajoitukseen Hietaniemeen. Siellä kerrottiin, ettei paikka ole heitä varten. Myös monet kansalaisjärjestöt ovat syyttäneet Helsingin kaupunkia avun rajaamisesta väärin perustein. Asiasta on kanneltu jopa eduskunnan oikeusasiamiehelle.

...

Majoituskokeilun järjestäjät toivovat, että työ auttaa todellisen avuntarpeen ja avustuskeinojen kartoittamisessa. Kysymyksiä on vielä paljon. Kukaan ei tiedä, kuinka kauan majoitusta voidaan jatkaa.

http://www.valomerkki.fi/uutiset/hermannin-diakoniatalo

QuoteKodittomien hätämajoitus on kuntien lakisääteinen tehtävä. Helsingin kaupunkia on arvosteltu siitä, että se jätti viime vuonna romanikerjäläisiä ja paperittomia pakkaseen. Kaupunginhallitus esitti viime viikolla valtuustolle sosiaali- ja terveysviraston ohjeistuksen muuttamista. Hätämajoitusta olisi tarjottava kaikille taustasta riippumatta.

Helsingin kaupungin perhe- ja sosiaalipalveluiden osastopäällikön Maarit Sulavuoren mukaan ohjeistusta on viraston sisällä jo muutettu. Hänen mukaansa viime vuoden suurin ongelma oli Hietaniemen hätämajoitusyksikön tilanpuute.

Kaupunki paikkaa tilanpuutetta rahoittamalla Helsingin Diakonissalaitoksen ja seurakuntien järjestämää hätämajoitusta. Hermannin diakoniatalolla avautui marraskuun alussa 30 hätämajoituspaikkaa. Sen täyttymisen takia avattiin viime viikon keskiviikkona Diakonissalaitokselle Munkkisaareen lisää majoituspaikkoja.

Hermannin majoituksessa on yöpynyt pääasiassa Romanian ja Bulgarian liikkuvaa väkeä. Paikalle ovat löytäneet myös jotkut suomalaiset ja afrikkalaistaustaiset kodittomat.

http://www.valomerkki.fi/uutiset/helsingin-kirkot-alavat-vuoroviikoin-tarjota-yopaikkaa

Huolestuttavaa tuollainen kaikille kaikkea -ajattelu. Eivät kodittomat/asunnottomat ole mikään yhtenäinen ryhmä, eivätkä haastateltavatkaan selvästi niin ajattele. Jos lähtöajatus olisi, että Suomen sosiaalityö kohdistuisi ensisijaisesti suomalaisille ja järjestöt hoitaisivat sen, mitä hoitavat, ovien avaaminen jokaiselle maan rajan ylittävälle johtaisi suomalaisten kodittomien mahdollisuuksien kaventumiseen. Sitten on ihan turha itkeä ihmisarvon tms. perään, kun valitusten määrä kasvaa.

Pullervo

Quote from: MTVKirkko tekee historiaa – ovet auki kodittomille koko talvikaudeksi

Ensimmäisen kerran sitten toisen maailmansodan Helsingin seurakunnat avaavat ovensa kodittomille koko talvikaudeksi. Lauttasaaren seurakunnassa tiedetään, että luvassa on kasvavassa määrin paperittomia yöpyjiä.

Odotettavissa on niin kodittomia, paperittomia kuin liikkuvaa väestöäkin.

Paperittomia ja liikkuvaa väestöä. Onpa taas käytetty koodikieltä, josta tavallinen veronmaksaja ei ymmärrä, mihin rahat tässä menevät ja kenen hyväksi. Ja tämä projektihan menee juuri, kuten pastori Marjaana Toiviainen ja hc-monikultturistit pienissä, salaisissa ryhmissään taannoin suunnittelivat, ja saivat kirkon mukaan. Tietysti.

"Ensimmäisen kerran sitten toisen maailmansodan..." eli suomalaiset kodittomat eivät ole tätä viimeisten reilun 70 vuoden aikana ansainneet, mutta käännytyspäätöksen saaneet ja Balkanin mustalaiset ansaitsevat, siis ne "paperittomat ja liikkuva väestö".

koko juttu: http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kirkko-tekee-historiaa-ovet-auki-kodittomille-koko-talvikaudeksi/6174522

Lisäys: Tämä on nyt siis sitä toimintaa, josta olen maininnut taannoin ainakin jo näissä kommenteissa kahdessa eri ketjussa:
13.10.2016: http://hommaforum.org/index.php/topic,109108.msg2431934.html#msg2431934
19.10.2016: http://hommaforum.org/index.php/topic,63580.msg2437180.html#msg2437180

Alaric

^ Eli kirkon mielestä näin laajaa tarvetta ei ole aikaisemmin ollut, vaan pottunokat ovat saaneet palella pakkasessa? Nyt kun on tullut parempaa "liikkuvaa väestöä" ja "paperittomia" (vittu mä vihaan newspeakia!), niin kyllähän ovet tietenkin avautuvat.

QuoteMTV Uutiset kysyi papeilta eri puolilta Suomea sitä, pitäisikö kirkon tarjota turvaa kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneille. Kaksi kolmesta papista sanoo, että pitäisi – yhteistyössä viranomaisten kanssa.

Neljännes yli 600:sta vastanneesta kertoo, että näille niin sanotuille paperittomille pitäisi tarvittaessa tarjota suojaa vaikka vastoin viranomaisten tahtoa. Rintamäki ymmärtää tilanteen.

Mielenkiintoista on myös se, että kaksi kolmesta papista tarjoaisi paikan "paperittomille" - yhteistyössä viranomaisten kanssa. Jos tämä maa toimisi edes jossain määrin järjellisellä tasolla, niin viranomaiset metsästäisivät noita paskiaisia eivätkä majoittaisi niitä yhteistyössä mokuttajapappien kanssa.

Lisäksi neljännes mokukirkon papeista toimisi vastoin viranomaisten tahtoa. Tuollaista tahtoa ei nyt kuitenkaan tällä hetkellä ole, joten loppujen lopuksi on oikeastaan aivan sama mitä mieltä kukin on. Ihmisjäte saa joka tapauksessa jäädä maahan ja suuri osa mokukirkkolaisista tekee kaikkensa tämän eteen.

Hyi helvetti sentään.
Ei ota vieraat milloinkaan
kallista perintöänne.
Tulkoot hurttina aroiltaan!
Mahtuvat multaan tänne.

Kim Evil-666

Paperittoman, siis laittoman maassaolijan majoittaminen tuntuu ainakin maalaisjärjellä ajateltuna rikokseen syyllistymiseltä, varsinkin jos kyseessä on karkotuspäätöksen saanut matu.

Kirkko katsoo oikeudekseen polkea suomalaisten oikeustajua, sekä kirjaimellisesti syyllistyy rikollisen toiminnan avunantoon. Suosisin rynnäkköä virkavallan toimesta noihin mädätyspesiin ja gutaleiden kiinniottoa. Nippuun, rautoihin ja ulos maasta.
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Shemeikka

Ja tuollaiselle vielä pitäisi maksaa veroa. Harmittaa että erosin kirkosta vuonna 1989 naispappeuden takia, nyt olisi parempi syy.

Tämä varmaan Hommalta löytyykin, mutta kerta kiellon päälle:

http://eroakirkosta.fi/
Vain kuolleet kalat kulkevat virran mukana.

https://esapaloniemi.webnode.fi/
Nude but not naked

"Ajattele itse, tai muut päättävät puolestasi." Aku-Kimmo Ripatti

Shemeikka- mamukurssin käynyt suomalainen

Pärmi

"Laupias Islamilainen"-yhdistys on sitten päässyt vauhtiin.

pontifex

Kirkkomme osittaista päätymistä multikulturalistien valtaan ja suvaitsevaiston johtamaksi on masinoitu median, erityisesti YLE:n kautta. Tässä eroakirkosta-sivusto on ollut ihan reaaliaikainen väline. YLE on toistanut väliaikatietoja.

Vastasin itsekin tuohon MTV3:n kyselyyn. Autamme yhteistyössä viranomaisten kanssa. Helsingin kirkkojen kampanja kuulostaa hiukan  erikoiselta. Kirkkosalin avaaminen ei ratkaise ongelmaa, vaikka se saattaa yhden yön yli auttaa. Helsingissä on järjestäytynyttäkin asunnottomien auttamista yhdessä viranomaisten kanssa.

Itse tarjosin viime viikolla kirkkoturvaa eli lämpimän majapaikan kahdelle opiskelijatytölle Puolasta ja Portugalista. Luulivat, että pohjoisen luonnossa pärjäisi yön ulkona.

Kirkkoturvaa olemme tarjonneet myös kristityksi kääntyneelle ja seurakunnassamme kastetulle turvapaikanhakijalle. Hän on paossa SPR:n toimia, ei viranomaisia. SPR:n VOK:ssa ei suostuttu uskomaan, että muut muslimit vainosivat tätä islamin hylännyttä maanmiestään.
Tympeää oli kuulla moneen kertaan vastaus avunpyyntöömme: SPR ei ota kantaa uskonnollisiin kysymyksiin. Kuulosti enemmän Suomen punaiselta puolikuulta.

Sent from my iPhone using Tapatalk
"Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa,--."

Alaric

^ Mitä se tarkoittaa käytännössä, että "autatte yhteistyössä viranomaisten kanssa"? Saako rajarikollinen teiltä yösijan ja ruokaa? Ilmoitatteko viranomaisille, että täällä olisi nyt "paperiton"?
kallista perintöänne.
Mahtuvat multaan tänne.

pontifex

Kiitos kysymästä. Keskikokoinen luterilainen seurakuntamme on varsin vähävaranen
emmekä voi taloudellisesti paljoa. Neuvomme viranomaisten pakeille ja rohkaisemme
luottamaan Suomen viranomaisiin. Vaikka olen maahanmuuttokriittinen, olen luvannut
rukoilla monien puolesta, kun he menevät kuulusteluihin.

Toistan äskeisestä osan:
Itse tarjosin viime viikolla kirkkoturvaa eli lämpimän majapaikan kahdelle opiskelijatytölle Puolasta ja Portugalista. Luulivat, että pohjoisen luonnossa pärjäisi yön ulkona.

Kirkkoturvaa olemme tarjonneet myös kristityksi kääntyneelle ja seurakunnassamme kastetulle turvapaikanhakijalle. Hän on paossa SPR:n toimia, ei viranomaisia. SPR:n VOK:ssa ei suostuttu uskomaan, että muut muslimit vainosivat tätä islamin hylännyttä maanmiestään.
Tympeää oli kuulla moneen kertaan vastaus avunpyyntöömme: SPR ei ota kantaa uskonnollisiin kysymyksiin. Kuulosti enemmän Suomen punaiselta puolikuulta.

Alaric

Quote from: pontifex on 19.11.2016, 01:25:10
Kiitos kysymästä. Keskikokoinen luterilainen seurakuntamme on varsin vähävaranen
emmekä voi taloudellisesti paljoa. Neuvomme viranomaisten pakeille ja rohkaisemme
luottamaan Suomen viranomaisiin. Vaikka olen maahanmuuttokriittinen, olen luvannut
rukoilla monien puolesta, kun he menevät kuulusteluihin.

Toistan äskeisestä osan:

Luulen, että suurin osa käyttäjistä osasi lukea toistamasi osion kyllä edellisestä viestistäsikin, kiitos vain.

Hieman tuossa jäi mietityttämään, että ethän sinä tosissasi rinnasta puolalaista ja portugalilaista opiskelijatyttöä joihinkin irakilaisiin ja afganistanilaisiin elintasopakolaisiin ja sotarikollisiin, kun heidät piti jostain syystä tämän aiheen yhteydessä mainita?

Olen kyyninen paskiainen ja totean, että tuo sinun kristittysi on kääntynyt vain ja ainoastaan turvapaikan ja taikaseinän vuoksi.
kallista perintöänne.
Mahtuvat multaan tänne.

pontifex

Kysymyksesi sai epäilemään, että ihan kaikki eivät osanneet. [emoji3][emoji1103]
Nyt yleistät pahasti. Tarjosin kirkkoturvaa ihan samalla tavalla hädässä oleville opiskelijatytöille Puolasta ja Portugalista kuin irakilaiselle hädässä olevalle opiskelijapojalle. Sotarikollinen hän ei ollut eikä tuota määritelmääsi millään voi yleistää kaikkiin turvapaikanhakijoihin.

Voit olla kyyninen, olen sitä tarpeen tullen itsekin. Tuntemani ja kastamani entiset muslimit todella ovat innokkaita kristittyjä. He vaarantavat turvallisuutensa kääntymällä ja opiskelevat innokkaasti rippikoulussamme.

Emo

Quote from: Alaric on 19.11.2016, 01:31:04Olen kyyninen paskiainen ja totean, että tuo sinun kristittysi on kääntynyt vain ja ainoastaan turvapaikan ja taikaseinän vuoksi.

Minä olen kyynisempi paskiainen todetessani, että helpommin nuo saavat turvapaikan ja taikaseinän tästä kulttuurimarxilaisesta tasavallastamme musulmaaneina kuin kristittyinä.

Kim Evil-666

SPR:n ei tule ottakkaan kantaa uskonnollisiin kysymyksiin. Kirkko on "piilotellut" karkotuspäätöksen saaneita matuja ja se jos jokin on suomalaisten vastaista toimintaa. Jos karkotuspäätökset on asetettu lainvoimaisiksi, millä oikeudella kirkko katsoo voivansa toimia lakia vastaan.

Jos matu saa karkotuspäätöksen, on aivan sama onko hän kristitty, muslimi, hindu, tai muumi. Se ei muuta asiaa. Uskonto ei voi, eikä saa olla määrittävä tekijä turvapaikan perusteena. Katsoisi kirkkokin vähän ympärilleen, eikä toimisi kuin jokin Juudas suomalaisille.

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

pontifex

Quote from: Emo on 19.11.2016, 01:43:25
Quote from: Alaric on 19.11.2016, 01:31:04Olen kyyninen paskiainen ja totean, että tuo sinun kristittysi on kääntynyt vain ja ainoastaan turvapaikan ja taikaseinän vuoksi.

Minä olen kyynisempi paskiainen todetessani, että helpommin nuo saavat turvapaikan ja taikaseinän tästä kulttuurimarxilaisesta tasavallastamme musulmaaneina kuin kristittyinä.

Tämä on valitettavasti minunkin kokemukseni. Asiaan saattaa vaikuttaa myös virallinen tulkki, joka on useimmiten muslimi.

Emo

Quote from: Kim Evil-666 on 19.11.2016, 01:43:58
Katsoisi kirkkokin vähän ympärilleen, eikä toimisi kuin jokin Juudas suomalaisille.

Huvittaa, kun Luciferin seuraajiksi julistautuneet kritisoivat maailmassa vallitsevaa vääryyttä.
Miten te nyt tuolla tavoin vastustatte sen tekoja, ketä kumarratte?

Alaric

Quote from: pontifex on 19.11.2016, 01:42:00
Kysymyksesi sai epäilemään, että ihan kaikki eivät osanneet. [emoji3][emoji1103]
Nyt yleistät pahasti. Tarjosin kirkkoturvaa ihan samalla tavalla hädässä oleville opiskelijatytöille Puolasta ja Portugalista kuin irakilaiselle hädässä olevalle opiskelijapojalle. Sotarikollinen hän ei ollut eikä tuota määritelmääsi millään voi yleistää kaikkiin turvapaikanhakijoihin.

Voit olla kyyninen, olen sitä tarpeen tullen itsekin. Tuntemani ja kastamani entiset muslimit todella ovat innokkaita kristittyjä. He vaarantavat turvallisuutensa kääntymällä ja opiskelevat innokkaasti rippikoulussamme.

Siinähän tarjoilet turvaasi. Toimintasi on silti omasta näkökulmastani suomalaisille vahingollista eikä sinun kannata ihmetellä jos joku muukin sattuu olemaan samaa mieltä.

Minua ei oikeastaan kiinnosta vitunkaan vertaa, että onko täysin valheellisin perustein maahamme valunut kehitysmaalainen muslimi, kristitty vai kenties myöhemmin kristityksi kääntynyt, joka opiskelee innokkaasti rippikoulussa. Minä haluan heidät ainoastaan ulos täältä.
kallista perintöänne.
Mahtuvat multaan tänne.

Emo

Quote from: Alaric on 19.11.2016, 01:52:05Minua ei oikeastaan kiinnosta vitunkaan vertaa, että onko täysin valheellisin perustein maahamme valunut kehitysmaalainen muslimi, kristitty vai kenties myöhemmin kristityksi kääntynyt, joka opiskelee innokkaasti rippikoulussa. Minä haluan heidät ainoastaan ulos täältä.

Ulos, ulos, mutta onhan sillä nyt jokin merkitys onko muhamettimaasta Suomeen tuleva kristitty, ainakin jos hän jo tullessaan on kristitty, koska silloin todennäköisimmin kyseessä onkin ihan oikea YK:n pakolaisstatuksen kriteerit täyttävä turvapaikanhakija.

Alaric

Quote from: Emo on 19.11.2016, 01:56:23
Quote from: Alaric on 19.11.2016, 01:52:05Minua ei oikeastaan kiinnosta vitunkaan vertaa, että onko täysin valheellisin perustein maahamme valunut kehitysmaalainen muslimi, kristitty vai kenties myöhemmin kristityksi kääntynyt, joka opiskelee innokkaasti rippikoulussa. Minä haluan heidät ainoastaan ulos täältä.

Ulos, ulos, mutta onhan sillä nyt jokin merkitys onko muhamettimaasta Suomeen tuleva kristitty, ainakin jos hän jo tullessaan on kristitty, koska silloin todennäköisimmin kyseessä onkin ihan oikea YK:n pakolaisstatuksen kriteerit täyttävä turvapaikanhakija.

Tulisiko oikea kristitty valehtelevien muhamettilaisten maanmiestensä tapaan lukuisten turvallisten maiden läpi hakemaan turvapaikkaa täältä pussinperältä? Ei kai tähän voi olla mitään kaksoisstandardeja täälläkään.
kallista perintöänne.
Mahtuvat multaan tänne.

pontifex

Quote from: Alaric on 19.11.2016, 01:52:05
Quote from: pontifex on 19.11.2016, 01:42:00

Siinähän tarjoilet turvaasi. Toimintasi on silti omasta näkökulmastani suomalaisille vahingollista eikä sinun kannata ihmetellä jos joku muukin sattuu olemaan samaa mieltä.

Minua ei oikeastaan kiinnosta vitunkaan vertaa, että onko täysin valheellisin perustein maahamme valunut kehitysmaalainen muslimi, kristitty vai kenties myöhemmin kristityksi kääntynyt, joka opiskelee innokkaasti rippikoulussa. Minä haluan heidät ainoastaan ulos täältä.

Niinpä teemme. Turhaa kuitenkaan täällä vikisette ja miehekkäästi kiroilette takanapäin, jos ette näitä tulijoita uskalla kohdata. Jos minä tai muut kristityt eivät tulijoita kohtaa, muodostavat he radikaaleja muslimiyhteisöjä maahamme. Osa heistä joka tapauksessa jää tänne.

Pärmi

Silloin, harvan kerran, kun muslimi kääntyy kristityksi oikeasti, hän tekee sen turvallisuuttaan ja jopa henkeään uhaten muiden muslimien keskuudessa. Miksi: koska hän on muslimien mielestä vaarallisin uhka islamille, hän voi opettaa muita kääntymään kristinuskoon. Sen jälkeen heitä on valmiina lähtemään takaisin ilman kehoitustakin, ja ilman turvaa saada pitää henkensä.

Emo

Quote from: Alaric on 19.11.2016, 01:59:33Tulisiko oikea kristitty valehtelevien muhamettilaisten maanmiestensä tapaan lukuisten turvallisten maiden läpi hakemaan turvapaikkaa täältä pussinperältä? Ei kai tähän voi olla mitään kaksoisstandardeja täälläkään.

Saattaa tulla. Voihan kristittykin tavoitella parasta Kela-Goldia, eihän nekään mitään täydellisiä pyyteettömiä ihmisiä ole. Tosin valitettavan yleistä on, että kristityt pysyvät kotimaissaan vainoista huolimatta, eivätkä lähde minnekään.

Minä pidän totena, että muhamettejä kääntyy aidosti kristinuskoon, voi siellä tietenkin olla joku pelleilijä joukossa mutta miksi ihmeessä, koska kääntyminen luetaan heille korkeintaan haitaksi turvapaikkaprosessissa ja tännehän saa jäädä muutenkin kaikki ketkä eivät halua vapaaehtoisesti lähteä pois, joten mihin tuossa enää kristityksi kääntymistä tarvitaan, kun palvelu pelaa 100%?
Tietenkin jos tahtovat päästä maanmiestensä vainoamiksi Suomessa, niin masokisti kääntyy ilmanmuuta kristinuskoon.

Alaric

Quote from: pontifex on 19.11.2016, 02:01:42
Quote from: Alaric on 19.11.2016, 01:52:05Siinähän tarjoilet turvaasi. Toimintasi on silti omasta näkökulmastani suomalaisille vahingollista eikä sinun kannata ihmetellä jos joku muukin sattuu olemaan samaa mieltä.

Niinpä teemme. Turhaa kuitenkaan täällä vikisette ja miehekkäästi kiroilette takanapäin, jos ette näitä tulijoita uskalla kohdata. Jos minä tai muut kristityt eivät tulijoita kohtaa, muodostavat he radikaaleja muslimiyhteisöjä maahamme. Osa heistä joka tapauksessa jää tänne.

Olen näitä tulijoita "kohdannut" kaduilla ihan tarpeeksi elämäni aikana, joista on muistoina sekä itselläni että tulijoilla erinäisiä jälkiä, että kaadapa niin sanotusti vaan itelles. Näiden uusimpien tulijoiden kanssa en ole vielä päässyt vielä kohtaamaan, mutta eiköhän sekin hetki vielä koita, kun näitä "paperittomia" täällä hyysätään edelleen.

Pidän omalta osaltani huolen, että noista ei tule jäämään jälkeäkään tänne.
kallista perintöänne.
Mahtuvat multaan tänne.

Kim Evil-666

Quote from: Emo on 19.11.2016, 01:51:45
Quote from: Kim Evil-666 on 19.11.2016, 01:43:58
Katsoisi kirkkokin vähän ympärilleen, eikä toimisi kuin jokin Juudas suomalaisille.

Huvittaa, kun Luciferin seuraajiksi julistautuneet kritisoivat maailmassa vallitsevaa vääryyttä.
Miten te nyt tuolla tavoin vastustatte sen tekoja, ketä kumarratte?

Lapselliseen kommenttiisi totean, että kaikki uskonnot ovat minulle taikauskoa, todellista höpöhöpöä. Siitä voit vetää johtopäätökset mitä kumarretaan ja mitä seurataan. Sanotaan, että tälle kaikelle hihhuloinnille on hyvä hihhuloida käänteisesti takaisin. Amen

Malla

Quote from: pontifex on 19.11.2016, 01:25:10
Toistan äskeisestä osan:

Hämmästelen puolalaisen luuloa. Kaverini tuli juuri Puolasta ja sanoi, että siellä oli sangen kylmää. Matkustavaiset opiskelijatytöt (ja huhujen mukaan jotkut  -pojatkin :) ) osaavat varmasti ottaa selvää kohdemaan sääoloista.
Jok. tap: Yksityisen yösijan tarjoaminen turistille on ihan eri asia kuin kirkon harjoittama paperittomien piilottelu.

Emo

Quote from: Alaric on 19.11.2016, 02:10:32Olen näitä tulijoita "kohdannut" kaduilla ihan tarpeeksi elämäni aikana, joista on muistoina sekä itselläni että tulijoilla erinäisiä jälkiä, että kaadapa niin sanotusti vaan itelles. Näiden uusimpien tulijoiden kanssa en ole vielä päässyt vielä kohtaamaan, mutta eiköhän sekin hetki vielä koita, kun näitä "paperittomia" täällä hyysätään edelleen.

No se on sinullakin sitten eräänlainen lähetystyö meneillään, nimittäin poislähetystyö. Mutta jää niistä jälkeäkään tänne, justhan kerroit että sinussa on erinäisiä jälkiä kohtaamisista. Nyt tarkkuutta argumentointiin, vaikka onkin yömyöhä. Kas, lähdenpä nukkumaan, öitä!

Eiku enpä vielä lähde...

Quote from: Kim Evil-666 on 19.11.2016, 02:14:07Lapselliseen kommenttiisi totean, että kaikki uskonnot ovat minulle taikauskoa, todellista höpöhöpöä. Siitä voit vetää johtopäätökset mitä kumarretaan ja mitä seurataan. Sanotaan, että tälle kaikelle hihhuloinnille on hyvä hihhuloida käänteisesti takaisin. Amen

Niinhän se Homman Mestarikin kehoittaa äänestämään Vihreitä. Siitä voi vetää johtopäätöksen, että maahanmuuttokriittisyys on syvää höpöhöpöä, joten  käänteishihhulointia kehiin. Lapsellista toden totta.  Ja nyt öitä!

pontifex

Quote from: Alaric on 19.11.2016, 02:10:32
Quote from: pontifex on 19.11.2016, 02:01:42
Quote from: Alaric on 19.11.2016, 01:52:05Siinähän tarjoilet turvaasi. Toimintasi on silti omasta näkökulmastani suomalaisille vahingollista eikä sinun kannata ihmetellä jos joku muukin sattuu olemaan samaa mieltä.

Olen näitä tulijoita "kohdannut" kaduilla ihan tarpeeksi elämäni aikana, joista on muistoina sekä itselläni että tulijoilla erinäisiä jälkiä, että kaadapa niin sanotusti vaan itelles. Näiden uusimpien tulijoiden kanssa en ole vielä päässyt vielä kohtaamaan, mutta eiköhän sekin hetki vielä koita, kun näitä "paperittomia" täällä hyysätään edelleen.

Luulen, että kohtaamme samaa ongelmaa hiukan erilaisin lääkkein.
Vaadin rajojemme sulkemista omalla nimelläni ja virkani kertoen julkisessa lehdessä jo vuosi sitten.
Kirkonmiehenä kantani oli, että ongelmaa ei väestösiirroilla voi ratkaista.
Nyt kun maamme hallitus (keskusta, persut ja kokoomus) ovat ottaneet tulijat maahamme,
ei asia kummene täällä julmistelemalla tai esimerkiksi minulle kiroilemalla.
Kiroile vain itsellesi. Tilannetta ei auta tulijoiden huono kohtelu. Turhat tulijat
on saatava maasta pois minunkin mielestäni, mutta se asia voidaan samalla
rahalla hoitaa ystävällisesti, laillisesti ja oikeudenmukaisesti.