News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Kunnallisvaalit 2012 - ehdokkaat

Started by Alkuasukas, 16.12.2011, 21:16:53

Previous topic - Next topic

L.N

Quote from: Lasse Nortunen on 16.05.2012, 18:10:31
Quote from: Lasse Nortunen on 17.04.2012, 14:25:24
Aloitin värväyksen. Idea on siis nyt sellainen, että kyselen alustavasti porukoilta kiinnostusta lähteä ehdolle perussuomalaisten listoille. Mikäli löydän muutaman potentiaalisen ehdokkaan, niin laitan mahdollisesti homman pyörimään ja asetun itsekin ehdolle. Mikäli kiinnostusta ei löydy, heitä pyyhkeen toistaiseksi kehään. Olen soitellut muutamille henkilöille ja antanut viikon miettimisaikaa. Kukaan ei ole vielä ainakaan tyrmännyt ehdokkuuttaan, mutta toisaalta ei nyt ihan suoraan hyppinyt riemustakaan kynä kädessä nimeään papereihin kirjoittamaan.

Tämä on vaan kohtuu haastava homma. Toivon, että mukaanlähtijöitä löytyisi asillinen, lämmin ja oikeudenmukainen perussuomalainen sydän. Täytyy olla tarkkana, ettei mukaan pääse mitään facebook-perseilijää ym. sankaria. Täytyy olla jonkinnäköinen ihmistuntija ja salapoliisi, kuitenkaan liikaa rajoittamatta mahdollisen ehdokkaan persoonaa ja ajatusmaailmaa.

Katotaan miten käy. Minun maailmani ei romahda, vaikken löytäisi riittävästi innostunutta porukkaa. Toisaalta taas tykkään tosi paljon kunnallisesta päätöksenteosta. Jos et itse ole päättämässä itseäsi, perhettäsi, mummoja ja lapsia koskevista asioista, niin kukas sitten hoitaisi asiat paremmin?
Ei löydy ehdokkaita ei. Kokeilemme vielä saada potkua pitäjämme tilanteeseen puhetilaisuudella. Kansanedustaja Kauko Tuupainen tulee Hankasalmelle La 2.6. Klo 1530-1630 pitämään puhetilaisuuden. Samalla asiasta kiinnostuneiden on mahdollista liittyä Perussuomalaisiin ja antaa suostumuksensa kunnallisvaaliehdokkaaksi.[/b

Mites muilla paikkakunnilla pyyhkii? Toivottavasti näkymät ovat valoisammat.
Paikalla oli peräti kaksi kappaletta mummoja, eli meni just niin kuin ajattelinkin. Vaikeaa on. Todella vaikeaa. Näyttää pahasti siltä, että kunnastamme tulee persuvapaavyöhyke. Turhauttaa.  Olen kysynyt useammaltakin, huonolla menestyksellä. Useaa kiinnostaisi, mutku mutku. Kysyn kerran ja annan miettimisaikaa, jankuttamaan en ala, se on ärsyttävää asiassa kuin asiassa. Itestäni en enää lähde, jos en saa muita mukaan. Katotaan miten käy.

törnström

Quote from: Lasse Nortunen on 03.06.2012, 23:05:39
Quote from: Lasse Nortunen on 16.05.2012, 18:10:31
Quote from: Lasse Nortunen on 17.04.2012, 14:25:24
Aloitin värväyksen. Idea on siis nyt sellainen, että kyselen alustavasti porukoilta kiinnostusta lähteä ehdolle perussuomalaisten listoille. Mikäli löydän muutaman potentiaalisen ehdokkaan, niin laitan mahdollisesti homman pyörimään ja asetun itsekin ehdolle. Mikäli kiinnostusta ei löydy, heitä pyyhkeen toistaiseksi kehään. Olen soitellut muutamille henkilöille ja antanut viikon miettimisaikaa. Kukaan ei ole vielä ainakaan tyrmännyt ehdokkuuttaan, mutta toisaalta ei nyt ihan suoraan hyppinyt riemustakaan kynä kädessä nimeään papereihin kirjoittamaan.

Tämä on vaan kohtuu haastava homma. Toivon, että mukaanlähtijöitä löytyisi asillinen, lämmin ja oikeudenmukainen perussuomalainen sydän. Täytyy olla tarkkana, ettei mukaan pääse mitään facebook-perseilijää ym. sankaria. Täytyy olla jonkinnäköinen ihmistuntija ja salapoliisi, kuitenkaan liikaa rajoittamatta mahdollisen ehdokkaan persoonaa ja ajatusmaailmaa.

Katotaan miten käy. Minun maailmani ei romahda, vaikken löytäisi riittävästi innostunutta porukkaa. Toisaalta taas tykkään tosi paljon kunnallisesta päätöksenteosta. Jos et itse ole päättämässä itseäsi, perhettäsi, mummoja ja lapsia koskevista asioista, niin kukas sitten hoitaisi asiat paremmin?
Ei löydy ehdokkaita ei. Kokeilemme vielä saada potkua pitäjämme tilanteeseen puhetilaisuudella. Kansanedustaja Kauko Tuupainen tulee Hankasalmelle La 2.6. Klo 1530-1630 pitämään puhetilaisuuden. Samalla asiasta kiinnostuneiden on mahdollista liittyä Perussuomalaisiin ja antaa suostumuksensa kunnallisvaaliehdokkaaksi.[/b

Mites muilla paikkakunnilla pyyhkii? Toivottavasti näkymät ovat valoisammat.
Paikalla oli peräti kaksi kappaletta mummoja, eli meni just niin kuin ajattelinkin. Vaikeaa on. Todella vaikeaa. Näyttää pahasti siltä, että kunnastamme tulee persuvapaavyöhyke. Turhauttaa.  Olen kysynyt useammaltakin, huonolla menestyksellä. Useaa kiinnostaisi, mutku mutku. Kysyn kerran ja annan miettimisaikaa, jankuttamaan en ala, se on ärsyttävää asiassa kuin asiassa. Itestäni en enää lähde, jos en saa muita mukaan. Katotaan miten käy.

Ymmärrän toki jos et halua enää lähteä yksin "rekeä vetämään", mutta olisi se aika sääli jos ei perussuomalaista voisi kunnassasi äänestää. Oletko näille mahdollisesti kiinnostuneille henkilöille kertonut, että oma ehdokkuutesi on heistä kiinni ja että yhdessä voisitte jakaa tehtäviä niin ettei taakka muodostuisi yhdelle liian suureksi?

ääni kentältä

Älä heitä kirvestä kaivoon vielä. Ei ole jankuttamista, jos sinä kysyt vielä miettimisajan jälkeen. Vain se on jankuttamista jos joku sanoo suoraan ei ja sitten vielä kyselee. Mielummin niin monesti kysyt, että saat suoran vastauksen ei tai kyllä.

En tiedä voiko näin tehdä, mutta pyydä puolueelta apua, selvittämään onko paikkakunnallasi muita puolueen jäseniä. Jos esim. puoluesihteeri tms. kiireiltänsä kyselisi heitä ehdokkaaksi. Tietenki sama homma nuorisojärjestön puolelta.

Toivottasti tästä olisi edes hieman apua.

L.N

Quote from: törnström on 04.06.2012, 00:59:50

Ymmärrän toki jos et halua enää lähteä yksin "rekeä vetämään", mutta olisi se aika sääli jos ei perussuomalaista voisi kunnassasi äänestää. Oletko näille mahdollisesti kiinnostuneille henkilöille kertonut, että oma ehdokkuutesi on heistä kiinni ja että yhdessä voisitte jakaa tehtäviä niin ettei taakka muodostuisi yhdelle liian suureksi?

Juurikin näin olen asiani esittänyt.

Quote from: ääni kentältä on 04.06.2012, 19:21:42

Älä heitä kirvestä kaivoon vielä. Ei ole jankuttamista, jos sinä kysyt vielä miettimisajan jälkeen. Vain se on jankuttamista jos joku sanoo suoraan ei ja sitten vielä kyselee. Mielummin niin monesti kysyt, että saat suoran vastauksen ei tai kyllä.

En tiedä voiko näin tehdä, mutta pyydä puolueelta apua, selvittämään onko paikkakunnallasi muita puolueen jäseniä. Jos esim. puoluesihteeri tms. kiireiltänsä kyselisi heitä ehdokkaaksi. Tietenki sama homma nuorisojärjestön puolelta.

Toivottasti tästä olisi edes hieman apua.
Puolueelta on tullut kiitettävästi apuja ja tulee tarvittaessa jatkossakin. Vielä taitaa olle yksi valtuuston kokous & torstaina tulee paikallislehti haastattelemaan ja sen jälkeen minäkin vetäydyn polittiiselle kesälomalle. Palaan kuntavaaliteemaan syksymmällä ja sitten vielä viimeiset yritykset, väkisin en haluaisi ketää mukaan. Kaikkein parasta olisi, että motivaatio lähtisi ehdokkaalta itseltään.

AstaTTT

Paikalla oli peräti kaksi kappaletta mummoja, eli meni just niin kuin ajattelinkin.

Ehdokkaita ehtii vielä hakea ja asettaa; ota vain uusiksi tuon tilaisuuden järjestäminen. Perussuomalaisille ehdokkaille löytyy kuitenkin nykytilanteessa äänestäjiä, joten ei missään nimessä kannata jättää heitä tyhjän päälle ilman yhtään PS-ehdokasta.

Vielä on aikaa. Voimia täältäkin.  :)

Tomi

Quote from: ääni kentältä on 02.06.2012, 09:40:11
Quote from: Tomi on 01.06.2012, 20:12:34
Onko Hakkarainen yrittämässä Viitasaaren kunnanvaltuustoon?

Tässä joku aika sitten oli KepuKeskisuomalaisessa juttua uudelleen pyrkivistä ja sivuun jättäytyvistä valtuutetuista. Siellä mainittiin muistaakseni, että Hakkarainen harkitsee vielä.
Päivän IS kertoi, että Hakkarainen ei ole ehdolla kunnallisvaaleissa.

Riukulehto

Perussuomalaiset ovat asettaneet ensimmäiset 33 ehdokastaan syksyn kuntavaaleihin uudessa Oulussa.
http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/perussuomalaiset-asetti-kuntavaaliehdokkaita-oulussa/596291/
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

AstaTTT

Kiva, että Anne Snellman on ehdolla! Äänestin häntä eduskuntavaaleissa. Annella on sydäntä, järkeä ja kokemusta.  :)

http://kotisivu.dnainternet.net/b001annesnel/

Tuomas Tähti

Quote from: Simon Elo on 27.05.2012, 23:34:51
Quote from: Tuomas Tähti on 27.05.2012, 22:55:24Itse olen ehkä ehdolla. Poliittisia kannanottojani (ja vähän muutakin) löytyy joka tapauksessa verkkosivustoltani.
Hyviä kirjoituksia, Tuomas. Toivottavasti lähdet ehdolle!

No niin, nyt se on virallista ja julkista: olen ehdolla kuntavaaleissa. Turun Perussuomalaiset julkistivat tänään 11.6. ensimmäiset 15 ehdokasta ja he ovat:

Elomaa Pekka-Juhani, baarimestari
Franco Brito Kristoffer, opiskelija
Korhonen Siru, lähiavustaja
Koskinen Erkki, palomies
Laakso Jouko, mylly-yrittäjä
Lampi Matti, linja-autonkuljettaja
Lampi Pirjo, erikoislaboratoriohoitaja
Mäkinen Jari, VTM
Penttilä Taisto, yrittäjä
Pöyhönen Teijo, yrittäjä
Samia Sara, lähihoitaja/kirjanpitäjä
Siipola Riitta-Anneli, tietotekniikkamekaanikko
Sinkko Erkki, FM
Tähti Tuomas, TkK/opiskelija
Wikström Simo, koulutuspäällikkö

ääni kentältä

Quote from: Tuomas Tähti on 11.06.2012, 21:12:30

No niin, nyt se on virallista ja julkista: olen ehdolla kuntavaaleissa. Turun Perussuomalaiset julkistivat tänään 11.6. ensimmäiset 15 ehdokasta ja he ovat:

Elomaa Pekka-Juhani, baarimestari
Franco Brito Kristoffer, opiskelija
Korhonen Siru, lähiavustaja
Koskinen Erkki, palomies
Laakso Jouko, mylly-yrittäjä
Lampi Matti, linja-autonkuljettaja
Lampi Pirjo, erikoislaboratoriohoitaja
Mäkinen Jari, VTM
Penttilä Taisto, yrittäjä
Pöyhönen Teijo, yrittäjä
Samia Sara, lähihoitaja/kirjanpitäjä
Siipola Riitta-Anneli, tietotekniikkamekaanikko
Sinkko Erkki, FM
Tähti Tuomas, TkK/opiskelija
Wikström Simo, koulutuspäällikkö

Onnea vaaleihin!

Eikö Maria Lohela lähde ehdolle?

mossad

No niin, nyt se on virallista ja julkista: olen ehdolla kuntavaaleissa.

Brilliant!

Sinussa Tuomas, ja Saarakkalassa on jotain yhteistä, visuaalisesti sekä atmosfääriin kantautuvissa signaaleissa. Jotain mistä pallero ei pidä. Ethän anna sen häiritä vaan edustat suomalaisia perusihmisiä oman järkesi mukaan .. etkä palleron mieliksi, ethän?

Lxoxvxe axnxd dxexmxoxcxraxcxy wxixlxl pxrxexvxaxixl !  - Ei vihaviesti, vaan vitutusviesti -

tance

Eipä tosiaan kauheasti tuttuja nimiä ollut 15:n turkulaisen ehdokkaan joukossa. Milloin muiden ehdokkaiden nimet tulevat julki?

sunimh

Quote from: ääni kentältä on 12.06.2012, 07:16:46
Turun Perussuomalaiset julkistivat tänään 11.6. ensimmäiset 15 ehdokasta ja he ovat:

Ainakin aiemmin keväällä oli epävarma asiasta. Itsekin periaatteessa kiinnostunut, mutta ongelmana on se, että 1) kunnallispolitiikka ei nyt niin kiintoisaa ehkä ole, sekä 2) ei ole aikaa tai rahaa juuri minkäänlaisen kampanjan vetämiseen. Itselle jäi niistä Turun PS-nuorten "kuntavaalikutsunnoista" vähän sellainen maku suuhun, että itse pitää tehdä käytännössä kaikki, puolue tarjoaa lähinnä lämmintä kättä ja ehdokasnumeron (jos siis edes ehdokkaaksi asti pääsee).
Finland - the small Nordic nation, known for its high suicide rates, heavy drinking and domestic violence.
   - Fox News, 31.12.2009

loner

Meillä jokioisilla 5 varmaa ehdokasta. Muutamaa pitää vielä hieman hiillostaa :)
Pitäis oma osastokin perustaa. Ollaan nyt forssalaisten, tammelalaisten, humppilalaisten ja ypäjäläisten kanssa samassa osastossa ja totaalisen kyllästyneitä katseleen forssalaisten tappeluja keskenään.

tance

Quote from: sunimh on 14.06.2012, 09:35:07
Quote from: ääni kentältä on 12.06.2012, 07:16:46
Turun Perussuomalaiset julkistivat tänään 11.6. ensimmäiset 15 ehdokasta ja he ovat:

Ainakin aiemmin keväällä oli epävarma asiasta. Itsekin periaatteessa kiinnostunut, mutta ongelmana on se, että 1) kunnallispolitiikka ei nyt niin kiintoisaa ehkä ole, sekä 2) ei ole aikaa tai rahaa juuri minkäänlaisen kampanjan vetämiseen. Itselle jäi niistä Turun PS-nuorten "kuntavaalikutsunnoista" vähän sellainen maku suuhun, että itse pitää tehdä käytännössä kaikki, puolue tarjoaa lähinnä lämmintä kättä ja ehdokasnumeron (jos siis edes ehdokkaaksi asti pääsee).
En sanoisi, että Turussa pitää tehdä ihan kaikki itse. Kyllä vaalimökki ja vaaliteltta ja vaalitilaisuudet ovat kaikkien käytettävissä,  sama mahdollisuus asettaa oman naamansa yhteisiin vaalijulisteisiin. Rahoituksesta en osaa sanoa, mutta toki vaalimainoksia itse kukin joutuu jakamaan ihan itse. Nuorisojärjestö on myös aikaisemmin milloin milläkin tavalla tukenut ehdokkaita.
Itseäni Turussa häiritsee ei käytännön hommat ennen vaaleja, vaan esim. kunnallisvaaliohjelma kansineen Aurajoen ylle, johon joutuu pakostakin ottamaan kantaa, sekä se, että pistää silmiin kun paikallisessa osastossa ei juuri ole nuoria toimijoita.

Simon Elo

Quote from: sunimh on 14.06.2012, 09:35:07Itselle jäi niistä Turun PS-nuorten "kuntavaalikutsunnoista" vähän sellainen maku suuhun, että itse pitää tehdä käytännössä kaikki, puolue tarjoaa lähinnä lämmintä kättä ja ehdokasnumeron (jos siis edes ehdokkaaksi asti pääsee).

Ei missään puolueessa tehdä vaalityötä ehdokkaan puolesta tai anneta vaalirahaa. Kyllä panos lähtee ehdokkaalta itseltään. Toki on yhteisiä tilaisuuksia, lehtimainoksia ja paneeleita. Osa tätä ehdokkaiden ja siitä kiinnostuneiden tukemista oli esimerkiksi kuntavaalikutsunnat. Kaikki puolueet haluavat ehdokkaita, jotka rehellisesti laittavat itsensä likoon aatteen puolesta.

sunimh

Quote from: Simon Elo on 15.06.2012, 14:32:05
Ei missään puolueessa tehdä vaalityötä ehdokkaan puolesta tai anneta vaalirahaa.

No tuota noin, kannattaisiko asiaa kenties harkita? Minusta ainakin tuntuu tyhmältä, että puolueen taholta ei tarjota vaikkapa yhtenäistä blogialustaa tai muuta nettifoorumia (Matias, hello?), yhteisiä mainosmateriaaleja (tilaukset, painatukset jne), taloudellista tukea jne. Puoluetukea tulee ovista ja ikkunoista, ja sitä käytetään sitten mihin? Mikä järki siinä esimerkiksi on, että kukin ehdokas pistetään lähinnä keksimään ja järjestämään itse, millaisia mainoksia ja missä jaetaan, kasaamaan oman tukiryhmänsä jne? Kuinka vaikeaa tällaisia asioita on koordinoida? Vaikuttaisi vähän siltä, kuin puolueen pääasiallisena tarkoituksena olisi vaikeuttaa ihmisten lähtemistä ehdokkaiksi, ja ehdokkaiden valituksi tulemista ja noin kaiken kaikkiaan ollaan jääty jonnekin 70-80 -luvun tienoille vaalitelttoineen ja soppakanuunoineen. Tämä viimeinen kohta nyt tietenkin koskee enemmän tai vähemmän kaikkia puolueita, mutta silti.

Quote from: Simon Elo on 15.06.2012, 14:32:05
Kyllä panos lähtee ehdokkaalta itseltään. Toki on yhteisiä tilaisuuksia, lehtimainoksia ja paneeleita. Osa tätä ehdokkaiden ja siitä kiinnostuneiden tukemista oli esimerkiksi kuntavaalikutsunnat. Kaikki puolueet haluavat ehdokkaita, jotka rehellisesti laittavat itsensä likoon aatteen puolesta.

Kuinka hyvin sellainen jalkapallojoukkue pärjää, joka on yhdessä lähinnä valokuvaamisen ajan, ja kun mennään kentälle, valmentaja taputtaa jokaista pelaajaa selkään ja sanoo, että "mee nyt tonne ja keksi jotain", samalla kun muut joukkueen pelaajat potkivat palloa kukin haluamaansa suuntaan? Olin jonkin verran pettynyt siihen päämäärättömyyteen ja "joukkuehengen" puutteeseen, joka tuolta kuntavaalikutsunnoista jäi käteen. Epäilemättä kaikki puolueet haluavat ehdokkaita, jotka tekevät kaiken itse ja pönkittävät puolueen valtaa ilman, että puolueen tarvitsisi tehdä asian hyväksi juuri mitään, mutta jotenkin sitä kuvittelisi, että vähän ammattimaisemmalla otteella pystyttäisiin luomaan sellainen joukkue, joka potkii palloa enimmäkseen samaan suuntaan ja ymmärtää jopa syöttöpelin alkeet.

Oma tilanteeni nyt on toki sellainen, etten välttämättä halua vastasyntyneen lapsen kanssa mitään vaalikampanjaa vetää muutenkaan, eikä kunnallispolitiikka muutenkaan hirveästi sytytä. Varmaankin ne, joilla on kova aatteen palo tulevat tekemään hartiavoimin töitä asiansa eteen, mutta voi myös olla, että saadaan mukaan porukkaa, jolla aatteen palo on kovempi kuin järjen valo.
Finland - the small Nordic nation, known for its high suicide rates, heavy drinking and domestic violence.
   - Fox News, 31.12.2009

Marko Parkkola

Quote from: sunimh on 15.06.2012, 15:03:26
No tuota noin, kannattaisiko asiaa kenties harkita? Minusta ainakin tuntuu tyhmältä, että puolueen taholta ei tarjota vaikkapa yhtenäistä blogialustaa tai muuta nettifoorumia

Minä olen juuri pohtimassa blogiwebbinettifoorumasioita pienessä päässäni. Yritin tutkia Soneran sivuilta saanko tämän 10/100 megasen päähän laitettua palvelinta, mutta näkyy olevan sivut kaput. Jos saan, niin voisin jostain kaivella palvelimen. Sitten pitää vielä miettiä domainin hankkimista. Jos tuo ei onnistu, niin sitten voisi pohtia jonkun webbihotellin käyttämistä, joskin perinteisesti ne ovat olleet kökkötraktoreita.

Jos joku kaipaa apua asiassa niin minultakin saa kysellä.

Tuomas Tähti

Quote from: mossad on 12.06.2012, 23:37:49
No niin, nyt se on virallista ja julkista: olen ehdolla kuntavaaleissa.
Brilliant!
Sinussa Tuomas, ja Saarakkalassa on jotain yhteistä, visuaalisesti sekä atmosfääriin kantautuvissa signaaleissa.
Kiitän! Äänestinkin Saarakkalaa viimekertaisissa europarlamenttivaaleissa.

Quote from: cwk on 14.06.2012, 08:36:13
Eipä tosiaan kauheasti tuttuja nimiä ollut 15:n turkulaisen ehdokkaan joukossa. Milloin muiden ehdokkaiden nimet tulevat julki?
Seuraava satsi nimiä julkistetaan Turussa luultavasti heinäkuussa.

Quote from: sunimh on 15.06.2012, 15:03:26
Minusta ainakin tuntuu tyhmältä, että puolueen taholta ei tarjota vaikkapa yhtenäistä blogialustaa tai muuta nettifoorumia
PerusSuomalainen-lehden numero 8/2012 kertoo seuraavaa: "Piireille ja paikallisyhdistyksille toteutetaan uudet, yhtenäisen konseptin mukaiset sivustot puolueen sivurakenteen sisälle. Kunnallisvaaleja varten avataan myös omat vaalisivustot ehdokkaille piireittäin. Ehdokassivustot ovat käytettävissä 25.6.2012 alkaen. Ohjeet sivustojen käyttöönottoon lähetetään piirien kautta paikallisyhdistyksille."

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että Internetistä löytyy useita mainioita ilmaisia blogialustoja.

IDA

Juhlittiin eilen naapureiden kanssa. Tuli lähes vaatimus lähteä ehdokkaaksi ja kättä päälle lupaus ( tosin kännissä annettu, joten kohtuuden nimissä en mene lunastamaan jos ei asianomainen itse muista ) tonnista vaalikassaan. Laskin kymmenen täysin varmaa ääntä.

Jos täällä on kotkalaisia, niin äänestäisittekö minua? Mikäli saan kasaan 20 varmaa ääntä niin lähden ehdokkaaksi.
qui non est mecum adversum me est

AstaTTT

Quote from: Markku Stenholm on 16.06.2012, 18:08:38
Jos täällä on kotkalaisia, niin äänestäisittekö minua? Mikäli saan kasaan 20 varmaa ääntä niin lähden ehdokkaaksi.

Kotka (ja Suomi) tarvitsee sinua. Ala nyt vaan.  :-*

sunimh

Quote from: Tuomas Tähti on 16.06.2012, 11:18:12
PerusSuomalainen-lehden numero 8/2012 kertoo seuraavaa: "Piireille ja paikallisyhdistyksille toteutetaan uudet, yhtenäisen konseptin mukaiset sivustot puolueen sivurakenteen sisälle. Kunnallisvaaleja varten avataan myös omat vaalisivustot ehdokkaille piireittäin. Ehdokassivustot ovat käytettävissä 25.6.2012 alkaen. Ohjeet sivustojen käyttöönottoon lähetetään piirien kautta paikallisyhdistyksille."

No tämä nyt on selvästi askel oikeaan suuntaan. Noin yleisesti ottaen kaipaisin sitä (varsinkin poliittisesti kokemattoman "potentiaalisen" ehdokkaan ominaisuudessa), että puolue ja sen ehdokkaat tekisivät kampanjaa tiiviimmässä yhteistyössä, enemmän "joukkueena". Tyyliin että meillä on tässä A, B, C ja D, A:n erikoisalaa on ..., B taas hallitsee ..., C on muuten vain kivannäköinen ja D:kin on mukana jostain syystä - äänestä meitä.
   - Fox News, 31.12.2009

Marko Parkkola

Ei kai tuohon puoluetta tarvi. Voimmehan täällä Hommassakin hommailla moisia, tosin ehkä nuo asiat olisi parempi pitää salassa näin alussa. Kotkat kuuntelevat.

Marko Parkkola

Laitoin siguuni vaalisloganini "Sinä äänestät". Se on sitten varattu minulle Tampereella :)

ääni kentältä

Helsingin Perussuomalaiset julkistivat ensimmäiset 62 kunnallisvaaliehdokastaan

Täältä löytyy nimetyt:
http://www.valpas.info/blogi/?p=1322

Vesisade

Quote from: ääni kentältä on 21.06.2012, 20:43:46
Helsingin Perussuomalaiset julkistivat ensimmäiset 62 kunnallisvaaliehdokastaan

Täältä löytyy nimetyt:
http://www.valpas.info/blogi/?p=1322
QuoteNaisehdokas, ei halua nimeään vielä julki
Miesehdokas, ei halua nimeään vielä julki
Miesehdokas, ei halua nimeään vielä julki
Naisehdokas, ei halua nimeään vielä julki
;D ;D ;D ;D

törnström

Hei, onko kenelläkään tietoa Juhani Mönkkösen ehdokkuudesta Helsingissä? Harkitseeko ollenkaan vai jättääkö väliin?

Source

Tein aikoinaan yhdelle demari rouvalle kunnallisvaalimainoksia. SDP:ltä tuli graafiset ohjeet ja logot. Sitä en muista oliko frouva käynyt demarien joukkoprofiilikuvauksissa, mutta ainakin jossakin studiossa kuvat oli otettu. Lisäksi puolue oli tehnyt sopimuksen jonkun painon kanssa, että puolue maksaa x-määrän mainoksia ja jos haluaa enemmän, niin maksaa itse lisää. Lisäksi mun mielestä leiska lähetettiin vielä jollekin puoluetoimistoon hyväksyttäväksi. Kyseessä olivat siis A6-kokoiset 2-puoleiset värimainokset. Se ihmetytti, että jos kaikki muuten oli hyvin järkätty, niin miksi varsinainen leiska piti itse tehdä. Varmaan siitäkin oli joku sopimus, mutta ehkä frouva halusi nähdä itse lopputuloksen ennen painatusta.
"Nämä ihmiset, turvapaikanhakijat vain pömpsähtivät taivaasta."

ääni kentältä

Tämä olisi melkein oman ketjun arvoinen, mutta laitetaan nyt tänne.

Toimi Kankaanniemi kirjoittaa Uudessa Suomessa, että ei lähde hallituspuolueiden riveissä kunnallisvaaleihin.
QuoteSiksi jos asetun ehdokkaaksi, harkitsen sellaista puoluetta (ehkä sitoutumattomana), joka tarjoaa mahdollisuuksia maakuntatasolla,

Nyt Perussuomalaiset käärikää hihat Soinia myöten ja vakuuttakaa Toimille että Perussuomalaiset on oikea valinta.