News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Rippituoli. Pyydä anteeksi entistä poliittista möhläystäsi.

Started by NuivaMikko, 26.11.2011, 15:27:51

Previous topic - Next topic

Nuivanlinna

Ajattelin laittaa anteeksipyyntöketjun pystyyn jonkin poliittisen möhläyksen johdosta.Itse kukin voi ripittäytyä.

Pyydän anteeksi että vuoden 2006 presidentinvaaleissa annoin toisella kierroksella ääneni Tarja Haloselle. Perusteluni oli ettei Suomeen tule kolmatta eläkeläispresidenttiä. Myös vuoden 2000 vaaleissa tuin häntä lievemmin piirtämällä kirkkoveneen äänestyslippuun.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Jouko

Quote from: Nuivanlinna on 26.11.2011, 15:27:51
Ajattelin laittaa ketjun anteeksipyyntöketjun pystyyn jonkin poliittisen möhläyksen johdosta.Itse kukin voi ripittäytyä.

Pyydän anteeksi että vuoden 2006 presidentinvaaleissa annoin toisella kierroksella ääneni Tarja Haloselle. Perusteluni oli ettei Suomeen tule kolmatta eläkeläispresidenttiä. Myös vuoden 2000 vaaleissa tuin häntä lievemmin piirtämällä kirkkoveneen äänestyslippuun.

Nyt kun et ole enää pelkkä kloppi, niin osaat varmasti piirtää numeron oikein lippuun.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

siviilitarkkailija

aivan hillitön idea.

pyydän anteeksi kirsi perkele pihan ja kommunistisen kokoomuspuolueen äänestämistä. Meni tarja halosen taakse kun oli kuulemma naisehdokas ohi kokoomuslaisen Riitta Uosukaisen. Riitta ei ollut kirsin mielestä oikea naisehdokas. Tähän loppui elämänmittainen kokoomusäänestys. Tajusin että perkele, kokoomus on kuin onkin kommunistinen. Siis ajatus oli jäänyt itämään ja kirsi piha vain pakotti heräämään. Eli toisaalta minun pitäisi olla kirsi pihalle kiitollinen. Tiedä vaikka olisin ilman kirsiä vieläkin idiootti kokkkare kommaripuolueessa.

Lieventävänä asianhaarana vetoan ulkonäköseikkoihin. Nuorena kirsi piha oli vetävämmän näköinen. Jälkeempäin ymmärsin että missien haaliminen on kokoomuskommunistista vaalitaktiikkaa. Kokoomus on suomen yrittäjävastaisin puolue.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Emo

Minä pyydän anteeksi, että 1980-luvun puolinvälin paikkeilta asti olen äänestänyt kaikissa mahdollisissa vaaleissa Kokoomusta. Ja kerran pari Vihreääkin ehdokasta  :-[  (voi tätä häpeän määrää)

Ahtisaartakin kerran äänestin, sekin oli moka mutta ei noiden muitten munausteni rinnalla enää merkittävä.

TÄRKEÄ LISÄYS: 17.4.2011 äänestin persua Halla-ahon llistalta!!! Sitä ei tarvitse anteeksi pyytää, mutta mainita pitää, että olen eheytynyt vihdoinkin!

Suomitalon renki

Quote from: Emo on 26.11.2011, 15:45:29
Minä pyydän anteeksi, että 1980-luvun puolinvälin paikkeilta asti olen äänestänyt kaikissa mahdollisissa vaaleissa Kokoomusta. Ja kerran pari Vihreääkin ehdokasta  :-[  (voi tätä häpeän määrää)

Ahtisaartakin kerran äänestin, sekin oli moka mutta ei noiden muitten munausteni rinnalla enää merkittävä.

Häpeäisin itseni hautaan, jos olisin Ahtisaarta äänestänyt. Se jätkä jos joku on bilettänyt Suomen ja YK: rahoillka ja jaellut niitä kavereilleen.

Aukusti Jylhä

Vihreitä, vihreitä ja vihreitä on tullut äänestettyä, mutta se on loppu ny.

Aikaisempi ketju samasta aiheesta:

http://hommaforum.org/index.php/topic,35253.0.html
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

Emo

Quote from: Suomitalon renki on 26.11.2011, 15:50:49
Quote from: Emo on 26.11.2011, 15:45:29

Häpeäisin itseni hautaan, jos olisin Ahtisaarta äänestänyt. Se jätkä jos joku on bilettänyt Suomen ja YK: rahoillka ja jaellut niitä kavereilleen.

No okei, pyydän sitten nöyrimmästi ja erikseen anteeksi vielä tuota Ahtisaarimunaustanikin!

herra 4x

Pyydän anteeksi Suomen kansalta, että olen äänestänyt Kokoomusta äänioikeuteni saamisesta alkaen vuoteen 2004 asti, siis yli kaksikymmentä vuotta ja monta vaalia. Lieventävänä seikkana esitän, että Kokoomus ennen oli Kansallinen Kokoomus, nyt se on Ylikansallinen  Kokoomus. Katainen, Stubb ja koko multikultikonkkaronkka pettivät. Olisi pitänyt nähdä tämä aiemmin. Kokoomuksen äänestämisestä siirryin Perussuomalaisten äänestäjäksi.

Käyttäytymiseni presidentinvaaleissa:
1982: Holkeri
1988: Holkeri
1994: Muistaakseni Ahtisaari, Rehn tai Ilaskivi. En aidosti muista varmasti.
2000: Aho. Pienimmän pahan periaate.
2006: Soini

Erityisesti pyydän anteeksi, että äänestin Suomen EU-jäsenyyden puolesta vuonna 1994 Suomen EU-kansanäänestyksessä. Lieventävänä seikkana esitän, että en jumalauta nähnyt silloin millaiseksi liittovaltiohirviöksi se tullaan ajamaan kansallisvaltioiden itsemääräämisoikeudet riistäen, vaan kuvittelin että talousliiton sisällä on parempi kuin ulkona, ja näin siinä vain talousliiton. Raskauttavana asianhaarana on, että jatkoin vielä senkin jälkeen Kokoomuksen äänestämistä.

Lieventävänä esitän myös sitä, että olen nähnyt poliittisen kupletin juonen pääpiirteissään vasta noin kymmenen vuotta (osakiitos internetille), ja sitä ennen tuntui, että on melkein sama mitä äänestää, asioitten hoito kuitenkin jatkuisi samoilla urilla, ja siksi äänestin jossain vaaleissa Kirsi Pihaa lähinnä eroottisattraktiivisista syistä. Jälkeen päin katsoen syy tietysti oli ymmärrettävä mutta puolue väärä.

Kiteytettynä, pyydän anteeksi ei-kansalliselle Kokoomukselle antamiani arvokkaita ääniä äänestysjaksoni loppua kohti anteeksipyyntöä painottaen.

Rakkaudesta lajiin.

Sunt Lacrimae

Joskus herkässä teini-iässä pidin itseäni vasemmistoliittolaisena.
Play stupid games, win stupid prizes.

Emo

Quote from: herra 4x on 26.11.2011, 16:52:12
... olen äänestänyt Kokoomusta ... Lieventävänä seikkana esitän, että Kokoomus ennen oli Kansallinen Kokoomus, nyt se on Ylikansallinen  Kokoomus. Katainen, Stubb ja koko multikultikonkkaronkka pettivät. Olisi pitänyt nähdä tämä aiemmin...

Erityisesti pyydän anteeksi, että äänestin Suomen EU-jäsenyyden puolesta vuonna 1994 Suomen EU-kansanäänestyksessä. Lieventävänä seikkana esitän, että en jumalauta nähnyt silloin millaiseksi liittovaltiohirviöksi se tullaan ajamaan kansallisvaltioiden itsemääräämisoikeudet riistäen, vaan kuvittelin että talousliiton sisällä on parempi kuin ulkona, ja näin siinä vain talousliiton...

1) Tämä pätee varmasti moniin kokkariäänestäjiin. Puolue ei ollut aiemmin se mikä se on ollut viime vuodet. En itse edes osaa sanoa, milloin tämä muutos Kokoomuksessa täsmällisesti tapahtui.

2) Itsekin äänestin KYLLÄ talousliitolle. Moni äänesti, eikä kukaan antanut hyväksyntää tuolloin liittovaltiolle. Kellään ei käynyt liittovaltio ja itsenäisyyden menetys EU:n kautta edes mielessä.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Erästä  Örkkien ja kylähullujen yhteenlittynää mainostin yli vuoden ajan ennen kuin huomasin että. Organisaatiossa ei paljoa järki päätä pakota.

Ruckafella

Syntilistani on pitkä. Sieltä löytyy vihreitä ja myös punanoita. Luen nuivan vaalimanifestin ääneen kaksitoista kertaa polvistuen mestarin kuvan ääreen puhdistaakseni sieluni.

Fatman

En ole koskaan tehnyt poliittista möhläystä.

Churchill on sanonut.
"If you're not a liberal at twenty you have no heart, if you're not a conservative at forty you have no brain."

Ylläolevan mukaan minulla ei ole ollut koskaan sydäntä.
Esim. presidentinvaalit ovat menneet linjassa Koivisto-Ahtisaari-Aho-Niinistö, enkä kadu niistä mitään.

kekkeruusi

Nuorna miehenä äänestin jossain vaalissa vihreiden Rosa "v*ttu haisee hyvältä" Meriläistä, hän oli niin pant.. öö kivan näköinen siihen aikaan pitkässä tukassaan. Annoin pikkuveljen päättää, kun ei muutakaan syytä äänestyksen valinnalle ollut. Vieläkin hävettää moinen. :-[

Luotsi

Quote from: herra 4x on 26.11.2011, 16:52:12
2000: Aho. Pienimmän pahan periaate.

Samoin perustein Halonen. Kävelevä omahyväisyys ei napannut silloin eikä nyt. Tarkemmin sanoen valitsin siis tuntemattoman pahan tunnetun sijasta  :roll:
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

joniq

Nuoruuden hulluudessani äänestin SKDL:ää ja myöhemmin kerran vihreitä eli Osmo Soinivaaraa. Hävettää ja vielä kerran hävettää. Puolustuksekseni yritän selittää että elin nuoruuteni Suomessa jossa YYA-mantraa hoettiin päivittäin ja vapaata tiedonvälitystä ei ollut nimeksikään. Toisekseen siihen aikaan kokoomukselta sai duunarit monoa perseelle ja maalaisliitto vihasi koska duunarit ei suostuneet maalaisliittoa äänestämään. Viime vaaleissa en äänestänyt toisella kierroksella ollenkaan.
En tiedä puhdistuiko siinä omatunto vai ei?

elukka

ikinä en ole vasuria äänestänyt. en edes pvessanvaalin 2. kierroksella. Nobelisti Ahtisaaren sijasta olen äänestänyt Elisabeth Rehniä!

Voih antakaa minulle anteeksi. Ensi kerralla äänestän kyllä Ahtisaarta, mikäli minun annetaan!
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

tietotyöläinen

Ääni on mennyt useinmiten ensin vihreille ja sittemmin kokoomukselle, molempia kadun ja pahoittelen, vaikka kokoomus edustikin aina pelkkää pienintä pahaa. Vihreitä äänestin kokonaan vailla ajatustoimintaa, mutta se menköön nuoruuden haihattelun piikkiin.

Eniten kadun ja pahoittelen kuitenkin sitä, että innostuin JM-K:n touhuista.

dothefake

Kun ensimmäisen kerran pääsin äänestämään, äänestin kotkalaista RKP:n ehdokasta, muistaakseni Ralf jotakin. Syy oli, että mies muistutti kuvassa aivan berndhandilaista koiraa. En osaa oikein hävetäkään tuota, niillähän on se kiva tynnyrikin kaulassaan.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Emo

Quote from: dothefake on 26.11.2011, 18:15:09
Kun ensimmäisen kerran pääsin äänestämään, äänestin kotkalaista RKP:n ehdokasta, muistaakseni Ralf jotakin. Syy oli, että mies muistutti kuvassa aivan berndhandilaista koiraa. En osaa oikein hävetäkään tuota, niillähän on se kiva tynnyrikin kaulassaan.

Pyydätkö edes anteeksi, vaikket häpeäisikään?

dothefake

No, mutta, ajattele nyt, jos se olisi ollut vaikka susikoiran
näköinen, mutta berndhandilainen, voiko sitä pyytää anteeksi.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

cassius ali

Aina olen äänestänyt kun on mahdollisuus annettu.

Pressanvaaleissa milloin Kekkosta, Koivistoa, Ahtisaarta, Halosta ja nyt tulee vuoroon Niinistö, koska aina on minun edustajat pärjänneet. Soinikin voisi olla mahdollinen mutta parempi että pysyy puolueen keulassa ja johtaa sen seuravaan tuplajytkyyn.

Sitte jos noin puoluekantaa kattelee, ketä olen eri vaaleissa äänestänyt, niin SKDL:lläläistä, Vihriää, Demaria, Persua ja nyt tulee sitte ensi kertaa vuoroon Kokkari.

Kuitenkaan puolueista en välitä enään mitään, henkilö ratkaiseen kaiken. Kepulainen, Ristillinen,  Ruottalainen ja Muu odottaa vielä vuoroaan, Kommaria tuskin koskaan, kun ne on jo nähty.

Näin moniarvoisessa maailmassa kun eletään niin yksikään äänestys ei kaduta, aikansa aikaa kutakin. Eikä ole mitää todisteita siitä etteikö joku muu tulos olisi voinut olla vielä pahempi.
ceterum censeo immigration esse delevit

Emo

Quote from: dothefake on 26.11.2011, 18:19:07
No, mutta, ajattele nyt, jos se olisi ollut vaikka susikoiran
näköinen, mutta berndhandilainen, voiko sitä pyytää anteeksi.

Jos koirien kautta asiaa katsomme, niin silloin ei tarvitse pyytää anteeksi, vaikka olisi ollut minkä tahansa rotuisen koiran näköinen, sekarotuisen rakin näköinen tai vaikkapa kantaisä suden näköinen. Koira on aina täydellinen ja puhdas!

Tomi

Quote from: Nuivanlinna on 26.11.2011, 15:27:51
Ajattelin laittaa ketjun anteeksipyyntöketjun pystyyn jonkin poliittisen möhläyksen johdosta.Itse kukin voi ripittäytyä.

Samaa pyydän minäkin ja kaduttaa vieläkin, syy oli se, että Sauli Niinistö kannattaa Natoa.

Taikakaulin

Ala-asteikäisenä kannatin vihreitä. Se on ainoa mitä voin katua. Äänestysikään päästyäni on ääni aina mennyt Persuille.
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Arvoton

Viime aikojen pisimpään harmittanut moka täälläkin oli äänet Tarjalle 06. Sauli olisi ollu pienempi paha.

Pieniä lässähdyksiä oli huomata, että Vatanen on sangen keskinkertainen poliittisesti (vain autoveron viilaushalunsa oli suht' jees), vaikka oli samassa paikassa intissä. Claes Anderssonia diggasin 80-luvun lopussa ja reilun 10 vuoden päästä hän oli minulle yhdentekevä. Huomasin, että vinkun vetäminen, jatsi ja kaiken mahdollisen selkärankaisuuden karttelu on ällöä. Ape Suhonen lakkasi olemasta uudenaikainen joskus vuosituhannen vaihteessa.

Objektiivisesti elämänkokoinen moka oli asua vuosi Neuvostoliitossa 80-luvun lopussa ja sanoa sen jälkeen työväenliikkeessä, että siellä monet asiat ovat päin... ja tuhota siten oma poliittinen uskottavuus. Samalla tuhosin mahdollisen urani toimihenkilönä, koska ilman naurua firmoissa ei luettu cv:tä, jossa loistaa vuosi neukkulassa sen lisäksi, että jätkän naama on ollut moneen kertaan lehdessä väärän puolueen nimissä.

Subjektiivisesti olen selkeästi tyytyväinen valintoihini ja pätkä korkeakoulua kansainvälisessä ilmapiirissä valtavassa itäisessä kaupungissa maassa, joka alkoi kuohua oli huikea kokemus. Siellä tunsi elävänsä.

mustanaamio

Pakko pyytää anteeksi.Koivisto,Ahtisaari,Halonen hyökkäys ketju pressan vaaleissa vuosien aikana,sitten pahin,eduskunta vaaleissa vuosia sitten  äänestin perhe tuttua äitini lahjottuna Jouko Skinnaria.Nyt tullut järkiin ja hallista äänestin.
Onko kaikki huume hörhöt vihreiden kannattajia.Onko pummit vasemmistoliiton kannattajia.KYLLÄ ON.

Marius

Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.

PaulR

Quote from: Marius on 26.11.2011, 19:18:11
Otsikkoon vastatakseni: en pyydä anteeksi.

Tällaisena vanhana ja väsyneenä tullut niin monta äänestystä jossa olisi voinut äänestää vikaan. Kuntavaalit ja eurovaalit?

E: No molemmat menivät sentään nappiin.

Simo Hankaniemi

Pyydän anteeksi, että äänestin Halosen presidentiksi vuonna 2000. Ääneni oli enemmän ääni Esko Ahoa vastaan kuin Halosen puolesta. Äiti paheksui jo heti silloin äänestyskäyttäytymistäni ja täytyy sanoa, että mamma oli oikeassa. Vuonna 2006 en enää ollut yhtä tyhmä.