News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Puoluekannat

Started by Elisa, 29.04.2009, 20:43:41

Previous topic - Next topic

Mitä puoluetta nuivat edustavat?

Perussuomalaiset
Kokoomus
Keskusta
SDP
Muu, mikä?

Elisa

Jussi Halla-ahon kieltäydyttyä ehdokkuudesta moni kannattaja harkitsee oman puolueensa äänestämistä Sampo Terhon sijaan. Mitä puoluetta sinä kannatat?
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Hoff

Ainoaa nuivaa puoluetta eli Persuja.
"I would rather be exposed to the inconveniences attending too much liberty than to those attending too small a degree of it" -Thomas Jefferson

ElinaElina

Siis tarkoitatko ketä meinataan äänestää kesäkuussa vai mitä puoluetta ollaan kannatettu?
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

Elisa

Quote from: ElinaElina on 29.04.2009, 20:47:43
Siis tarkoitatko ketä meinataan äänestää kesäkuussa vai mitä puoluetta ollaan kannatettu?

Tarkoitan mitä puoluetta ollaan kannatettu tähän asti, jos puoluekanta ei ole täysin muuttunut. Esim. itse äänestän ehkä kesäkuussa Terhoa, mutta olen vielä kokoomuslainen, joten klikkasin kokoomus-vaihtoehtoa.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

svobo

Demari olen ollut verenperintönä, mutta siihen ei ole paluuta, joten joudun varmaan äänestämään sitä Terhoa, kun ei muutakaan ole.
"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."
Jani Ilola (@i_lo_la) December 10, 2015

Maailmanmies

Kokoomuksen ongelma on se, että vaikka siellä onkin melkoisesti nuivistelijoita eivät he saa ääntään kuuluviin puolueen helmikanaosaston takaa.

James Hirvisaari

Vaikka usko on kieltämättä rajusti horjunut, Jussin esimerkkiä seuraten ja itseasiassa pienessä pakkoraossa muutenkin jatkan Perussuomalaisten kannattamista, vaikka puoluejohto ei ansaitsisi saada mitään tukea tältä propelliporukalta. Toivotaan että johto vaihtuu nuivemmaksi. Itse en pääse mukaan puoluekokoukseeen.

Elisa

Quote from: Maailmanmies on 29.04.2009, 20:56:00
Kokoomuksen ongelma on se, että vaikka siellä onkin melkoisesti nuivistelijoita eivät he saa ääntään kuuluviin puolueen helmikanaosaston takaa.

Kunhan tässä saadaan liittouduttua, niin eiköhän ala tapahtua...  :)

escobar

Oma puolue oli persut, nyt sitten itsenäisyyspuoluetta
Zort!

Aldaron

Nykyisin lähinnä Itsenäisyyspuolue.
"Barbaren väljer vapen, du välja må som han,
när vilddjur öppnar gapen, ingen tanke tala kan"
- Pär Lagerkvist

"Men ändå kunde jag inte avstå från att söka mig till det omtöcknade förståndets gemenskap."
- Henrik Tikkanen

Eero

Quote from: James Hirvisaari on 29.04.2009, 21:00:45
Vaikka usko on kieltämättä rajusti horjunut, Jussin esimerkkiä seuraten ja itseasiassa pienessä pakkoraossa muutenkin jatkan Perussuomalaisten kannattamista, vaikka puoluejohto ei ansaitsisi saada mitään tukea tältä propelliporukalta. Toivotaan että johto vaihtuu nuivemmaksi.

Samoilla linjoilla toistaiseksi. Perussuomalaisten johdon kanta meihin propellipäihin voi muuttua äkistikin. Soinilta pääsi varmaan piiiiiiiitkä helpotuksen huokaisu, kun Halla-aho kertoi päätöksensä.

ElinaElina

Lue nyt Rajajooseppi Elisan tarkennus. Ei täällä kysytä ketä meinataan äänestää, vaan ketä ollaan yleensä äänestetty!
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

Raja-Jooseppi

Quote from: ElinaElina on 29.04.2009, 21:17:22
Lue nyt Rajajooseppi Elisan tarkennus. Ei täällä kysytä ketä meinataan äänestää, vaan ketä ollaan yleensä äänestetty!

Ai sori. Pistetään oluen piikkiin.

rontti4

Kysymyksen asettelu on nyt aivan uranuksesta.  :roll:
Ei sitä selittelyllä paranneta.

Ai niin Homman kokkarisiipeen ilmoittaudun.  :D
20 propellihattuista kottaraisenpönttöä tuijottavaa netsiä ei voi olla väärässä. :)

escobar

Mitä puoluetta sinä kannatat? Tuo on kyllä ihan preesensissä. Mutta keskustaa tuli ennen persuja..
Zort!

MustaLeski

Olen sitoutumaton. Äänestänyt olen persuja ja itsenäisyyspuoluetta. Ei ole mikään ongelma hyppiä vähän siellä sun täällä tarpeen mukaan.

Miniluv

Yleensä max. n. 5% lopullisista äänistä saaneita :)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Andy

Saako täällä selkäänsä jos on männävuosina äänestellyt Virheitä (de röda)? Minä nimittäin olen.

Elisa

Quote from: rontti4 on 29.04.2009, 21:20:58
Kysymyksen asettelu on nyt aivan uranuksesta.  :roll:
Ei sitä selittelyllä paranneta.

Sorry, aika pikaisesti tuli luotua.  :D Eiköhän "puolueuskolliset" kuitenkin tajua, se tässä oli pointtina.

Junkkari

QuoteSaako täällä selkäänsä jos on männävuosina äänestellyt Virheitä (de röda)? Minä nimittäin olen.

Luulenpa, että saat synninpäästön. Itse suurshamaanikin on myöntänyt joskus äänestäneensä virheitä. Kirjoittaako kukaan täällä muuten virheet enää "oikein"?

Itä ei nuku

Vastasin kokoomus. Maahanmuuttoproblematiikka ajaa kuitenkin äänestämään persuja.

Kysymys ei ollut täysin onneton. "Nuivuus" ei ole sellainen ominaisuus, joka määrittää mielipiteitä kaikilla politiikan osa-alueilla. Ainakaan minun käsittääkseni.
"Lähtökohtaisesti elämä on liian lyhyt, jotta kenenkään täysijärkisen ihmisen kannattaisi lukea mitään muuta kuin kaunokirjallisuutta. Satunnaisesti pitää kuitenkin silmäillä faktaakin, jotta tietäisi, mitä maailmassa juuri nyt tapahtuu." Annamari Sipilän toimittajanviisautta (HS 31.10.10)

stadilainen

Onko tämä pelkästään kokkareitten oikeistosiiven foorumi, joskus tuntuu siltä . kerron sitten juhannuksena mielipiteeni eu-ehdokkaasta .
voiko vitutukseen kuolla ? testi käynnissä

Raja-Jooseppi

Saako täällä selkäänsä jos on männävuosina äänestellyt Virheitä (de röda)? Minä nimittäin olen.

Välittömästi! ;D kaasutus hommabunkkerissa

No joo, myönnetään. Olenhan äänestänyt kommareita ja kai minä vieläkin olen jonkin sortin kommari, mutta tuolle maahanmuuttobisnekselle täytyy tulla loppu. Näköjään työmies on taas se jonka selkänahasta tämänkin seikkailun kustannukset revitään.

rontti4

Quote from: stadilainen on 29.04.2009, 21:36:08
Onko tämä pelkästään kokkareitten oikeistosiiven foorumi, joskus tuntuu siltä . kerron sitten juhannuksena mielipiteeni eu-ehdokkaasta .

Tähänastisten äänestystulosten perusteella kokkareita on noin kolmasosa, saman verran persuja ja kolmannes sitten muita. Persuilla siis selvä yliedustus yleistä kannatusta ajatellen.  ;D
20 propellihattuista kottaraisenpönttöä tuijottavaa netsiä ei voi olla väärässä. :)

Tuplis

Jos Homman pohjalta ei masinoida jonkinlaista kansallismielistä puoluetta, taitaa meikäläisen äänestämiset jäädä sikseen.  Tässä on pari vuotta tehokasta työaikaa ja foorumintäysi ukkoja (ja akkoja) joiden foorumillakököttelyajan voisi käyttää rakentavamminkin. :D

PS on itsepäisen aasin omaan suuntaansa luotsaama projekti, jolle suomalaisten hyvinvointi ja edustamamme asia on yhdentekevää.  Sitä ei saada ajoissa - jos lainkaan - käännettyä, yritettiin tai ei.

Homman seuraavaksi välietapiksi katsoisin sen, että muovattaisiin poliittiset tavoitteet, jotka valtaosa hommalaisista suostuu allekirjoittamaan tai ainakin sietämään.  Ne jutut, mistä ei päästä yksimielisyyteen, voi jättää avoimiksi.

Raja-Jooseppi

Jos Homman pohjalta ei masinoida jonkinlaista kansallismielistä puoluetta, taitaa meikäläisen äänestämiset jäädä sikseen.  Tässä on pari vuotta tehokasta työaikaa ja foorumintäysi ukkoja (ja akkoja) joiden foorumillakököttelyajan voisi käyttää rakentavamminkin. :D

Ja minä kun luulin että se asia/päämäärä olisi tärkein.

Älkää nyt antako periksi.

Homman hienoushan piilee juuri siinä, että tavalliset ihmiset yli puolue -ja luokkarajojen pyrkivät säilyttämään lastensa elinmahdollisuudet vähintään yhtä hyvinä, kuin heillä itsellään on aikoinaan ollut. Siinä ei ole varaa riidellä

Miniluv

Quote from: Andy on 29.04.2009, 21:28:19

Kyllä saa, mutta katumusharjoitukset on jokaisen itse suoritettava.

Mea culpa, mea maxima culpa...
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

kaksinaismoralismirules!

SDP Koivistoa olen prsessaksi äänestänyt Samoin kuin mahtivaaria. Elisabeth Rehniä olen äänestänyt kanssa (RKP). Elisabeth Rehnin syytä on muuten se , että Suomella on uskottava ilmapuolustus Hornet hävittäjien muodossa kun Crotale rötköt ei toimi ja Bukit pystytään jumittamaan. Yhtä tulipunakommaria olen myös äänestänyt koska hän oli kirjastonhoitaja , hyvä tyyppi ja muutenkin riitelimme mukavasti. SMP on kanssa ollut listoilla kuten Kokoomus ja Keskusta. Parikertaa on livahtanut ääni sitoutumattomalle. Itseäni olen sitten kanssa äänestänyt koska tiedän kokemuksesta että olen hyvä , loistava , erinomainen , lahjakas , älykääpiö ja....... muutenkin kyrpiintynyt nykypoliitikkojen Teflontyyliin.

James Hirvisaari

Quote from: Raja-Jooseppi on 29.04.2009, 22:00:33
Homman hienoushan piilee juuri siinä, että tavalliset ihmiset yli puolue -ja luokkarajojen pyrkivät säilyttämään lastensa elinmahdollisuudet vähintään yhtä hyvinä, kuin heillä itsellään on aikoinaan ollut. Siinä ei ole varaa riidellä

Tuosta olen niin samaa mieltä. Nuivuus yhdistää ihmisiä laidasta laitaan, ja tosiaankin iloksen olen täällä saanut todeta, että myös kommunisti voi olla nuiva. Löytyy edes yksi yhteinen sävel, joka voi yhdistää koko kansaa poliittisesta väristä riippumatta. Se on suuri asia. Muutenkin minusta on rakentavaa keskittyä kansaa yhdistäviin tekijöihin eikä erottaviin.

Aldaron

Tuon gallupin olisi kyllä voinut rakentaa ihan kunnolla niin että siinä olisi kaikki rekisteröidyt puolueet mukana. Nythän siinä on noin viidesosa kategoriassa "Muut".
"Barbaren väljer vapen, du välja må som han,
när vilddjur öppnar gapen, ingen tanke tala kan"
- Pär Lagerkvist

"Men ändå kunde jag inte avstå från att söka mig till det omtöcknade förståndets gemenskap."
- Henrik Tikkanen