News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2011-09-08 TS: Turku yritti salata tutkimuksen maahanmuuton kustannuksista

Started by keskikasti, 07.09.2011, 21:00:51

Previous topic - Next topic

Teiskolainen

Ennen sanottiin, että suomalainen vastaa kymmentä ryssää.

Maahanmuuttoon liittyvien kustannusten selvittäjänä, Mäenpää
näyttää vastaavan yli neljääsataa persuvaltuutettua.  :)

Jouko

QuoteEsim. Maria Lohela, yksi tuon manifestin allekirjoittajista, kirjoittelee netissä kissoistaan ja tuttaviensa häistä ym. henk. koht. asioistaan eli yksityiselämästään.

Tsot, tsot. Kertoo kyllä osallistumisistaan ja koska ja missä on tavattavissa henk. koht.. Minä luotan Mariaan.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

MoonShine

Quote from: Jouko on 07.10.2011, 14:58:52
QuoteEsim. Maria Lohela, yksi tuon manifestin allekirjoittajista, kirjoittelee netissä kissoistaan ja tuttaviensa häistä ym. henk. koht. asioistaan eli yksityiselämästään.

Tsot, tsot. Kertoo kyllä osallistumisistaan ja koska ja missä on tavattavissa henk. koht.. Minä luotan Mariaan.

Toivottavasti kaikki muutkin häntä äänestäneet luottaa, eihän tästä politiikan teosta muuten mitään tule.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

mikkoellila

Tsot, tsot. Kertoo kyllä osallistumisistaan ja koska ja missä on tavattavissa henk. koht.

Vähän liikaa puhuu eläinoikeuksista. Lisäksi raportoi politiikan tapahtumista ottamatta suoranaisesti kantaa asioihin. Esim.:

Maria Lohela
Helsinkiin saavuttuani työhuoneen pöydällä odotti 706-sivuinen valtion talousarvioesitys vuodelle 2012 (+ reilut sata sivua liitteitä).

Tässä siis kansanedustaja vain toteaa saaneensa hallituksen budjettiesityksen työpöydälleen. Hän ei ota siihen kantaa millään tavalla. Hän vain valittaa, että joutuu työkseen lukemaan läpi 700 sivua budjettitekstiä. Hän ei sano, miten budjettia pitäisi hänen mielestään muuttaa. Hän ei esitä mitään menoleikkauksia tai menonlisäyksiä tai veronalennuksia tai veronkorotuksia. Hän vain toteaa saaneensa hallitukselta budjettiesityksen luettavakseen.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

MoonShine

Quote from: mikkoellila on 07.10.2011, 15:05:19
Tässä siis kansanedustaja vain toteaa saaneensa hallituksen budjettiesityksen työpöydälleen. Hän ei ota siihen kantaa millään tavalla. Hän vain valittaa, että joutuu työkseen lukemaan läpi 700 sivua budjettitekstiä. Hän ei sano, miten budjettia pitäisi hänen mielestään muuttaa. Hän ei esitä mitään menoleikkauksia tai menonlisäyksiä tai veronalennuksia tai veronkorotuksia. Hän vain toteaa saaneensa hallitukselta budjettiesityksen luettavakseen.

Aivan, ottamalla julkisesti kantaa vaikka johonkin budjettikirjan momenttiin saisi medianäkyvyyttä ja olisi siltä osin edustamassa äänestäjiensä mielipiteitä.
Äänestäjät jostain kumman syystä tykkää kuulla omiksi kokemiaan mielipiteitä kansanedustajansa suusta.
Tämä ohje sopii kyllä jokaiselle muullekin persuedustajalle, muista ei tässä vaiheessa olekaan niin väliksi.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

JMV75

Quote from: mikkoellila on 07.10.2011, 15:05:19

Tsot, tsot. Kertoo kyllä osallistumisistaan ja koska ja missä on tavattavissa henk. koht.

Vähän liikaa puhuu eläinoikeuksista. Lisäksi raportoi politiikan tapahtumista ottamatta suoranaisesti kantaa asioihin. Esim.:

Maria Lohela
Helsinkiin saavuttuani työhuoneen pöydällä odotti 706-sivuinen valtion talousarvioesitys vuodelle 2012 (+ reilut sata sivua liitteitä).

Menee kyllä reippaasti ymmärrykseni yli, miten Lohela sai ääniä ja millä avuilla. Turun valtuustokouksista on joka toisessa paikalla, ja pitänyt kokonaisen yhden puheenvuoron. Ja Mäenpää joka on ollut 20 vuotta äänessä, ja oikeasti kansan puolella, häntä ehditään haukkua oikealta ja vasemmalta. Joku sanoi täälläkin jotenkin näin: "Kun on Olavi Mäenpäästä kyse, hänen tietolähteensä ovat epäilyttäviä".
Olen tuntenut Mäenpään n.18 vuotta. Tänä aikana hän on hommannut turkulaisille asunnottomille asuntoja, tehnyt eläinsuojelutyötä ja puuttunut ainakin räikeimpiin kusetuksiin ja laittomuuksiin. Jos asia tosiaan on päin veetä, onko silloin tärkeintä puuttua asiaan vai ensimmäiseksi alkaa tivaamaan tietolähteitä? Näin suuret puolueet asioita hoitavatkin. Mitään ei tapahdu kun jatkuvasti tartutaan turhanpäiväisiin nyansseihin. Jos Mäenpää ei halua tietolähteitään paljastaa, minä voin paljastaa että ne ovat luotettavia. Paljastan lisää: Se ei ole Timo Soini. On taidettu unohtaa että Mäenpää on myös yksityisetsivä. Hänen tehtäviinsä ei kuulu avioparien kyttääminen. Mäenpää on myös kärsivällinen.
Toivottavasti kellään ei ole sellaista käsitystä että esim. tämän ketjun aihe KOKONAISUUDESSAAN olisi ollut selvitettävissä parilla puhelulla ja viikon työllä. Kansanedustaja saisi ehkä tällaisia tietoja haltuunsa huomattavasti helpommin, mutta se työmäärä! Se on ilmeisesti liikaa, enemmistölle. Ja se äärimmäinen periksiantamattomuus, jota tarvitaan totuuden kaivamiseksi. Jos jokainen kansanedustaja tekisi työtään kuin Olavi, olisivatko he ansainneet palkkansa? Kyllä!

En koskaan ole Mäenpäältä kysynyt mistä hän ja Soini riitaantuivat 10 vuotta sitten, mutta ilmeisesti aika lihava riita, koska Soini käyttää Turussa liikkuessaan kuulemma aina kahta turvamiestä. Pelkää että Olavi ilmeisesti voisi vetää lättyyn??! Mene, kysy ja tiedä.
Suomessa asiat eivät hoidu tarpeeksi nopeasti. Täällä ei ole minkäänlaista yhteishenkeä. Hommaforum on loistava paikka keskustella asioista järkevästi, koska esim. nämäkin puheenvuorot olisivat moderoitu bittiavaruuteen Turun tai Helsingin Sanomissa.
Kannattaa myös lukea Olavin blogia, sinne kirjoittaa paljon fiksuja ihmisiä, mutta myös jatkuvasti ihmisiä joiden käsitys poliittisesta työstä on sitä, että valehdellaan vaaleissa, ja kansa uskoo (vert. Vas. kreikka-lausunnot ennen vaaleja). Tähänkään ei ole mitään muutosta tai yhteistä halua näkyvissä... Olemme itse hoitaneet omat kukkahattutätimme ja vihervasemmiston. Ehkä myös meidän kuuluu näistä  tuholaisista maksaa? :-[
En mää täsä syylissi kaippa yhtikäs. Konekivääri ja Lahtist mää kaipasi.

Sahaaja

Quote from: far angst on 07.10.2011, 08:18:10
Jostain syystä sikaa saastaisena pitävät ihmiset kuitenkin matkivat sen asuintapoja.
Äläs nyt mollaa viattomia luontokappaleita. Wikipediakin tietää, että sika on luonnostaan hyvin siististi elävä eläin.

Mutta tähän varsinaiseen ketjun aihepiiriin liittyen. Onko tuota itse tutkimusta vielä minnekään vuodettu? Muutamasta ruudunkaappauksesta on hankala tehdä mitään kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Farrow

Quote from: Sahaaja on 07.10.2011, 16:57:44
Mutta tähän varsinaiseen ketjun aihepiiriin liittyen. Onko tuota itse tutkimusta vielä minnekään vuodettu? Muutamasta ruudunkaappauksesta on hankala tehdä mitään kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Olavi Mäenpää ilmoitti taaempana tässä ketjussa, että hän lähettää tutkimuksen sähköpostitse kaikille halukkaille. Ja kai joillekin jo lähettikin.

Tässä asiaan liittyvä viesti.
Quote from: Olavi Mäenpää on 08.09.2011, 12:02:16
Quote from: sunimh on 07.09.2011, 22:56:32
Olisi kyllä syytä saada koko tutkimus saataville, eikä pelkästään paria kuvaa. Noita kun tuskin voi vielä käyttää lähteenä. Jos nämä esitetyt tiedot pitävät paikkansa, niin tämähän toimisi hyvänä mallina muutamille PS-edustajillekin. Myös mediaan tulisi olla asian tiimoilta yhteyksissä. Homma ry?

Kyseisen tutkimuksen sivumäärä on niin suuri ettei blogini kapasiteetti riittänyt sen kokonaan julkaisemiseen. Minulta saa kyllä jäljennöksen tutkimuksesta. Pistäkää nimenne, ja sähköpostiosoitteenne tulemaan, niin pistän tutkimuksen sähköpostin liitetiedostona tulemaan.
"To be nobody but yourself in a world which is doing its best day and night to make you like everybody else means to fight the hardest battle which any human being can fight and never stop fighting." - e.e.cummings

henkka

Täällä ollaan kovasti malttamattomia nuivien kansanedustajien suhteen. Minä en olisi, koska käytännössä Eduskunta on ollut vasta kuukauden oikeissa töissä, muu oli lomaa.

Koska oppositio voi vaikuttaa äänestämällä Eduskunnassa, johon hallitus tuo lakialoitteet, niin hiljaista on ollut, koska hallitus ei ole tuonut montaakaan aloitetta Eduskunnan käsittelyyn.

Tietysti opposition kansanedustajat voivat vaikuttaa valiokunnissa, mutta sitä työtä ulkopuolisten on vaikea seurata.

Teiskolainen

Quote from: JMV75 on 07.10.2011, 07:47:05,,,,
Olen muiden Halislaisten kanssa keskustellesani saanut selkeän kuvan siitä, että afrikasta ja lähi-idästä muuttaneet mamut aiheuttavat eniten järjestyshäiriöitä kerrostaloasumisen suhteen. Kustannuksista nyt puhumattakaan!
Olenko väärässä? Vai olenko taloni kyylä, joka haluaa etsiä epäkohtia ulkomaalaisten elintavoista? :o
Olisi mielenkiintoista kuulla myös mielipiteitä ja näkemyksiä muilta paikkakunnilta ko. aiheesta.

Eräs tuttava pariskunta  tekee hyvät rahat mamujen kulttuurieroavaisuuksista.   Pariskunnalla on noin parikymmentä henkeä työllistävä asuntosiivouksia ja -remontteja tekevä liike.  He ovat tätä toimintaa harjoittaneet xxxxxxxxxxxxxxx vajaa parikymmentä vuotta.  Siltä ajalta on kertynyt paljon kerrottavaa, mutta ovat päättäneet avata sanaiset arkkunsa vasta kun ovat firmansa myyneet ja menneet eläkkeelle.  Heille nimenomaan on painotettu, että näistä asioista ei saa puhua, jos mielivät vastaisuudessakin saada urakoita firmalleen.

Olen itse nähnyt sekä laskujäljennöksiä että valokuvamateriaalia remonteista mamujen jäljiltä.  Kun minulla ei niitä tässä ole näyttää, ei ole mahdollisuuksia kertoa, miten todellisuus on pahempaa kuin kaikkien kuulemat legendat.  Sen verran kuitenkin voin sanoa, että halislaiset ovat saaneet ihan oikean kuvan.  Nimenomaan Afrikan ja Lähi-Idän moniosaajat ovat aivan erityisen törkeitä asujia.  Et ole väärässä, sillä kyllä kotimaisetkin hörhöt saavat aikaan pahaa jälkeä, mutta ne kaikkein suurimmat kamaluudet tulevat kyllä kaukaa tulevilta. 

Jostain syystä sikaa saastaisena pitävät ihmiset kuitenkin matkivat sen asuintapoja.

Itse saan tietoja espoonkruunun vuokra-asunnoista. Espoonkruunulla on vuokralla maahanmuuttajia, jotka ovat tuhonneet jo useampia asuntoja virtsalla,ulosteillaan
ja paikkoja särkemällä. Rentokilin myrkyttäjillä on myös kova työ poistaa torakat ja
luteet näiden asukkaiden jäljiltä.

Kerta toisensa jälkeen, näille "ihmispoloille" kuitenkin vuokrataan uusi asunto,
koska heillä on kuulemma oikeus asuntoon. Tämä kaikki luonnollisesti veronmaksajien piikkiin.

mikkoellila

Quote from: Teiskolainen on 07.10.2011, 17:27:35
Quote from: JMV75 on 07.10.2011, 07:47:05,,,,
Olen muiden Halislaisten kanssa keskustellesani saanut selkeän kuvan siitä, että afrikasta ja lähi-idästä muuttaneet mamut aiheuttavat eniten järjestyshäiriöitä kerrostaloasumisen suhteen. Kustannuksista nyt puhumattakaan!
Olenko väärässä? Vai olenko taloni kyylä, joka haluaa etsiä epäkohtia ulkomaalaisten elintavoista? :o
Olisi mielenkiintoista kuulla myös mielipiteitä ja näkemyksiä muilta paikkakunnilta ko. aiheesta.

Eräs tuttava pariskunta  tekee hyvät rahat mamujen kulttuurieroavaisuuksista.   Pariskunnalla on noin parikymmentä henkeä työllistävä asuntosiivouksia ja -remontteja tekevä liike.  He ovat tätä toimintaa harjoittaneet xxxxxxxxxxxxxxx vajaa parikymmentä vuotta.  Siltä ajalta on kertynyt paljon kerrottavaa, mutta ovat päättäneet avata sanaiset arkkunsa vasta kun ovat firmansa myyneet ja menneet eläkkeelle.  Heille nimenomaan on painotettu, että näistä asioista ei saa puhua, jos mielivät vastaisuudessakin saada urakoita firmalleen.

Olen itse nähnyt sekä laskujäljennöksiä että valokuvamateriaalia remonteista mamujen jäljiltä.  Kun minulla ei niitä tässä ole näyttää, ei ole mahdollisuuksia kertoa, miten todellisuus on pahempaa kuin kaikkien kuulemat legendat.  Sen verran kuitenkin voin sanoa, että halislaiset ovat saaneet ihan oikean kuvan.  Nimenomaan Afrikan ja Lähi-Idän moniosaajat ovat aivan erityisen törkeitä asujia.  Et ole väärässä, sillä kyllä kotimaisetkin hörhöt saavat aikaan pahaa jälkeä, mutta ne kaikkein suurimmat kamaluudet tulevat kyllä kaukaa tulevilta. 

Itse saan tietoja espoonkruunun vuokra-asunnoista. Espoonkruunulla on vuokralla maahanmuuttajia, jotka ovat tuhonneet jo useampia asuntoja virtsalla,ulosteillaan
ja paikkoja särkemällä. Rentokilin myrkyttäjillä on myös kova työ poistaa torakat ja
luteet näiden asukkaiden jäljiltä.

Kerta toisensa jälkeen, näille "ihmispoloille" kuitenkin vuokrataan uusi asunto,
koska heillä on kuulemma oikeus asuntoon.

Miksi heitä ei karkoteta hevonvittuun?
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Ano Nyymi

Quote from: Teiskolainen on 27.09.2011, 18:32:50
Onko Olavi Mäenpää Suomen ainoa poliitikko, jolla on kykyä ja halua selvittää maahanmuuttajien aiheuttamia kuluja veronmaksajille?

Valtuustot ja eduskunta ovat pullollaan persuedustajia, mutta mitään ei tapahdu.
Haloo persuedustajat!

Ihmettelen aivan samaa. Luulisi että jokaisessa kunnassa jossa mamuja nyt ylipäätään esiintyy, tehtäisiin samanlaista kustannusselvitystä äänestäjien tiedoksi.

Mutta ilmeisesti persujakaan asia ei vaalien jälkeen enää kiinnosta. Se valtusstopaikka kun on jo saatu.

Ano Nyymi

Quote from: uuninpankko on 07.10.2011, 10:41:57
Mitähän esim Vesa-Matti Saarakkalan nimi tekee tuossa manifestissa?

Kertokaa minulle yksikin nyanssi, jolla ps-poliitikot ovat ajaneet kriittistä mamulinjaa eduskunnassa.

Ei tule nyt mieleen yhtäkään  ???

Kuinkahan moni persuja äänestänyt palaa seuraavissa vaaleissa valtapuolueen äänestäjäksi, kun lopputulos kuitenkin on täsmälleen sama..

Teiskolainen

Quote from: Ano Nyymi on 08.10.2011, 21:05:19

Kertokaa minulle yksikin nyanssi, jolla ps-poliitikot ovat ajaneet kriittistä mamulinjaa eduskunnassa.

Kuinkahan moni persuja äänestänyt palaa seuraavissa vaaleissa valtapuolueen äänestäjäksi, kun lopputulos kuitenkin on täsmälleen sama..

Tällä menolla aika moni. Itse siirryn äänestämään Lehtoa tai pienpuoluetta.

MoonShine

Quote from: mikkoellila on 08.10.2011, 13:41:23

Koska Suomen punavihersosialistit odottavat tilanteen kehittyvän tälläiseksi, kuten Ruotsissa;
http://www.youtube.com/watch?v=zN32eCzIv1U

nuiv-or

Quote from: Ano Nyymi on 08.10.2011, 20:48:41
Onko Olavi Mäenpää Suomen ainoa poliitikko, jolla on kykyä ja halua selvittää maahanmuuttajien aiheuttamia kuluja veronmaksajille?

Valtuustot ja eduskunta ovat pullollaan persuedustajia, mutta mitään ei tapahdu.
Haloo persuedustajat!

Ihmettelen aivan samaa. Luulisi että jokaisessa kunnassa jossa mamuja nyt ylipäätään esiintyy, tehtäisiin samanlaista kustannusselvitystä äänestäjien tiedoksi.

Mutta ilmeisesti persujakaan asia ei vaalien jälkeen enää kiinnosta. Se valtusstopaikka kun on jo saatu.

Kunhan äänestätte mua, niin teen mäenpäät Oulussa. Pahemmin. Suojavärillä.

Jukka Wallin

Haloo persuedustajat!

Tilanne on se että Valtuustot ovat pelkkiä kumileimasimia. Ei siellä tehdä politiikaa, vaan kaupunkien/kuntien virkamiehet ja kaupunginhallitus päättävät/hallitsevat päätöksentekoa. Vasta kun Perussuomalaisilla tai muilla oikein ajattelevilla on enenmistö näissä tärkeissä päätösenteko paikoissa, vsilloin voidaan muuttaa oikeat arvot kunniaan.
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

nuiv-or

Quote from: d100a on 08.10.2011, 22:28:27
Tilanne on se että Valtuustot ovat pelkkiä kumileimasimia. Ei siellä tehdä politiikaa, vaan kaupunkien/kuntien virkamiehet ja kaupunginhallitus päättävät/hallitsevat päätöksentekoa. Vasta kun Perussuomalaisilla tai muilla oikein ajattelevilla on enenmistö näissä tärkeissä päätösenteko paikoissa vasta silloin voidaan muuttaa oikeat arvot kunniaan.

Mutta valtuutetulla on oikeus pyytää selvityksiä niin paljon kuin kerkiää kirjoittaa ja penkoa arkistoja, eikö?

MoonShine

Quote from: nuiv-or on 08.10.2011, 22:29:52
Mutta valtuutetulla on oikeus pyytää selvityksiä niin paljon kuin kerkiää kirjoittaa ja penkoa arkistoja, eikö?

Tietenkin voi ja varsinkin nostella epäkohtia julkisuuteen, mutta jos väsyttää eikä jaksa.

Jukka Wallin

Quote from: nuiv-or on 08.10.2011, 22:29:52
Tilanne on se että Valtuustot ovat pelkkiä kumileimasimia. Ei siellä tehdä politiikaa, vaan kaupunkien/kuntien virkamiehet ja kaupunginhallitus päättävät/hallitsevat päätöksentekoa. Vasta kun Perussuomalaisilla tai muilla oikein ajattelevilla on enenmistö näissä tärkeissä päätösenteko paikoissa vasta silloin voidaan muuttaa oikeat arvot kunniaan.

On tottakai, kun tietää että millainen byrokraattinen tehtävä se on, niin se yleensä haudataan johonkin sosiaalilautakunnan tai muun vastaavan virkamiehen pöydälle, tai hymähdetään "vastaalkajan" innokkuudelle... Ei Roomaakaan rakennettu viikossa. Jos itse olisin valtuutettu niin pyrkisin hankkiman oikeat kontaktit ensin vasta sitten alkaisin kyselemään oikeita kysymyksiä.
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Octavius

Quote from: Teiskolainen on 08.10.2011, 21:21:17

Tällä menolla aika moni. Itse siirryn äänestämään Lehtoa tai pienpuoluetta.

Se oikeus Sinulla on. Demokratiassa saa onneksi äänestämällä vaikuttaa.

Minäkin uskon, että PS:n kannatus suorastaan romahtaa. Ehkä jopa vajoaa. Tippuu kenties? Puolue hajoaa kolmeen osaan? Tai viiteen?

Ok - sovitaan niin, että PS hajoaa 68 osaan ja sen kannatus romahtaa. Ok?
Valtiovarainministeri Jyrki Kataisen (kok.) mukaan Irlannin vaikea tilanne todistaa ilman pienintäkään epäilystä, että Kreikan lainajärjestelyjen arvostelijat olivat väärässä.

turha jätkä

Persujen johdon valitsema linja karkottaa pienen osan kevään äänestäjistä sirpalepuolueiden pariin. Toisaalta se tuo huomattavasti enemmän uusia äänestäjiä muista puolueista. Kukin saa kohdallaan miettiä mitä pitää tärkeämpänä, true-miesten valumista sirpaleryhmiin vai laajenevaa kansansuosiota.

nuiv-or

Quote from: turha jätkä on 08.10.2011, 22:57:52

Persujen johdon valitsema linja karkottaa pienen osan kevään äänestäjistä sirpalepuolueiden pariin. Toisaalta se tuo huomattavasti enemmän uusia äänestäjiä muista puolueista. Kukin saa kohdallaan miettiä mitä pitää tärkeämpänä, true-miesten valumista sirpaleryhmiin vai laajenevaa kansansuosiota.

Ainakin täällä Oulussa haetaan vaaliliittoa ps+pienpuolueet, eikö!

mossad

Quote from: JMV75 on 07.10.2011, 09:59:08
Aivan näin. Totuutta ei saa tuoda julki. Onko tämän kieltänyt joku kaupunki vai talonyhtiö?
Varmasti tässä on pohjoismaisen hyvinvointivaltion ydin; Pidetään kansalaiset tyytyväisenä jättämällä pois ikäviä puolia, sekä suoraan valehtelulla.  >:(
Maksamme järkyttävää laskua lapsellisen hyväuskoisesta politiikasta mamuja kohtaan, joita kaikki puolueet (Perussuomalaisia lukuunottamatta) ajavat. Myös media on valjastettu puhumaan paskaa. Tämä nyt ei ollut uutinen, mutta kun puhutaan ihanista "uus-suomalaisista", eikö silloin pitäisi suurelle yleisölle myös kertoa että tällaista huoneistojen tuhoamista tapahtuu ja se maksaa helvetisti. Sekä se, että suojavärillä pääsee asuntojonon kärkeen.

Itse toimin poikasena saneerausfirmassa. Krääksuolla oli savuvahinkokämppä, musta ja haisi pahalle (siis kämppä). Uuniin oli heitetty klapit ja sytytetty. Ja ilmeisesti kunnon hiilloksen jälkeen kanat tai muuta skeidaa ritilälle. Tätä kesti niin kauan kunnes naapurit valitti. Alku(peräis)asukkaat saivat uuden asunnon, ehkä kerrottiin myös sähkölieden olemassaolosta .. ?

Lxoxvxe axnxd dxexmxoxcxraxcxy wxixlxl pxrxexvxaxixl !  - Ei vihaviesti, vaan vitutusviesti -

JMV75

Herää kysymys välillä näistä vastaanottokeskuksien säännöistä. Kuinka kauan siellä pitää olla? Mitä jos ei osaa lukea? Mitä jos ei kiinnosta, tai edes yrittää sopeutua tänne?
Näitä saapuu maahan varmasti paljon? Mutta ei noita jumalauta voi päästää asumaan kerrostaloon, jossa on 33 huoneistoa ja 9 kerrosta.
Aika rulettia on jos tollaset kävelevät paloturvallisuusriskit muuttais naapuriin.
Toki voin näin paloturvallisuuskortin omaavana henkilönä neuvoa miten myös sähköä käytetään. Minä poistaisin asunnosta sulakkeet. Kaikille turvallisinta mikäli entinen osoite on ollut savimaja. Tai voisin neuvoa jotain sähköpalon sammuttamisesta kraanan alla.. :D
En mää täsä syylissi kaippa yhtikäs. Konekivääri ja Lahtist mää kaipasi.

JoKaGO

Haloo persuedustajat!

Tilanne on se että Valtuustot ovat pelkkiä kumileimasimia. Ei siellä tehdä politiikaa, vaan kaupunkien/kuntien virkamiehet ja kaupunginhallitus päättävät/hallitsevat päätöksentekoa. Vasta kun Perussuomalaisilla tai muilla oikein ajattelevilla on enenmistö näissä tärkeissä päätösenteko paikoissa, vsilloin voidaan muuttaa oikeat arvot kunniaan.

Tämä taas johtuu siitä, että valtuustoihin äänestetään kunnan virkamiehiä, siis heitä, joiden toimintaa valtuuston tulisi valvoa ja ohjata, sekä ammattipoliitikkoja, siis heitä, jotka ovat päättämässä kunnan virkoihin valittavista henkilöistä. Tämä noidankehä pitää rikkoa, muuten meno ei muutu!

Meillä Tampereella on Heikki Luoto, joka kynnet verillä yrittää saada selvityksiä asioihin, mutta systeemi pistää hanttiin kaikin keinoin. Tarkastuslautakunnastakin hänet potkittiin pois ja syytteet perään, kun oli mennyt kertomaan, että katujen kaivonkannet ostetaan aina samasta paikasta hintaan (muistaakseni) 3000 euroa / kpl, vaikka toimitus pitäisi lain mukaan kilpailuttaa.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Teiskolainen

Quote from: JoKaGO on 10.10.2011, 09:01:24

Haloo persuedustajat!

Tämä taas johtuu siitä, että valtuustoihin äänestetään kunnan virkamiehiä, siis heitä, joiden toimintaa valtuuston tulisi valvoa ja ohjata, sekä ammattipoliitikkoja, siis heitä, jotka ovat päättämässä kunnan virkoihin valittavista henkilöistä. Tämä noidankehä pitää rikkoa, muuten meno ei muutu!

Meillä Tampereella on Heikki Luoto, joka kynnet verillä yrittää saada selvityksiä asioihin, mutta systeemi pistää hanttiin kaikin keinoin. Tarkastuslautakunnastakin hänet potkittiin pois ja syytteet perään, kun oli mennyt kertomaan, että katujen kaivonkannet ostetaan aina samasta paikasta hintaan (muistaakseni) 3000 euroa / kpl, vaikka toimitus pitäisi lain mukaan kilpailuttaa.

Selvityspyyntöä maahanmuuton kustannuksista, en ole kuitenkaan kuullut Heikki Luodon vaatineen.
Itseäni kiinnostaisi huomattavasti enemmän se, kuin kaivonkannet.

Blanc73

Quote from: MoonShine on 08.10.2011, 22:23:57
Quote from: mikkoellila on 08.10.2011, 13:41:23

Koska Suomen punavihersosialistit odottavat tilanteen kehittyvän tälläiseksi, kuten Ruotsissa;
http://www.youtube.com/watch?v=zN32eCzIv1U

Voi helv*** mikä video :facepalm: Onnittelut Ruotsille, itse olette Hommanne mokanneet...
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Jukka Wallin

Ei ei Toisaalta Meri-Rastila alka olla pikkuhiljaa tämän näköinen  :o

Marko Parkkola

Quote from: JoKaGO on 10.10.2011, 09:01:24
Tämä taas johtuu siitä, että valtuustoihin äänestetään kunnan virkamiehiä, siis heitä, joiden toimintaa valtuuston tulisi valvoa ja ohjata

Mikäli tällaista tapahtuu, kokousten päätökset, joissa esteelliset henkilöt ovat toimineet, tulee riitauttaa ja viedä poliisille. Kuntalain 5. luvun pykälät 34 - 36 kieltää moisen kytkyn ja rikoslain 40. luvun pykälät 7 - 10 määräävät sanktiot.