News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Omakohtaisesti todetut rasistiset tapahtumat

Started by VeePee, 17.08.2011, 13:31:34

Previous topic - Next topic

Toni R Jyväskylästä

Kauheaa, mutta ei yllättävää. Olen kuullut "epävirallista" kautta, että "muumit" yrittävät kalastella reseptejä narkoottisiin lääkkeisiin. Sossu maksaa nekin, joten kaikki mitä myydään kadulla, on vain plussaa.

Itsellä on krooninen vamma, joka vaatii ko. lääkkeitä ja muut kuin oma-lääkärini, luulee että myyn ne edelleen. Joo, raha parantaa tän kivun. Ei enää särje ollenkaan.

Jaakko P.

Quote from: Sanglier on 28.03.2012, 02:04:30
Tunnistan kyllä tyttöjen ahdistelun ilmiönä.
Yleinen moraalin rappio nuorten miesten ryyppyporukoissa. Juttelen ihmisten kanssa työkseni, moni aikuinen mies muistelee kaiholla aikaa kun silmitöntä väkivaltaa ei ollut kaduilla; jos tuli tappelu niin kaverit katsoi vierestä kun osapuolet matsasivat, maassa makaavaa ei potkittu ja tappelun jälkeen homma oli pihvi ja lyötiin kättä päälle. Nyt haetaan joukolla heikompi ja yritetään tappaa ilman mitään syytä, usein pään päällä hyppien.
Pikkutytöistä huolehdittiin, kuten muistakin lapsista, jos kadulla havaittiin. Nyt ne nähdään vain puolustautumaan kykenemättöminä seksuaalisen turhautumisen purkukanavina.

Tämä siis koskee kantasuomalaisia, vertaus kohdistuu menneeseen aikaan jolloin Suomessa ei ollut monikulttuuria. Joissain kulttuureissa tyttöjen ahdistelu on normaalia ja on aina ollut.
Quote from: Uuno Nuivanen on 07.05.2010, 12:31:14
Olen todennut, että kaikki on rasismia. Paitsi mokutus.

Octavius

Eeeh?

Minulla on erittäin hyvät tiedotuskanavat melkein kaikkiin Suomen terveydenhuollon piireihin. Eiköhän tuo ole jo kauan aikaa ollut selvää, että missä somali, siellä X.

X voi olla kulttuurin rikkaus, paskatunkio vailla vertaa tai keväinen mustarastaan laulu - jokainen valitkoon itse omien kokemustensa perusteella.

Mikä tässä oli yllättävää? Se oli varmaan se, ettei faktorista X uutisoida missään. Faktori X aiheuttaa arviolta jo nyt noin puolen miljardin - miljardin ylimääräiset kustannukset suomalaiselle terveydenhuollolle ja lasku kasvaa joka päivä. Minua ihmetyttää se, ettei kukaan X-tekijän kohteeksi osunut ihminen avaa suutansa?

Onko mustarastaan laulu noin kiehtovaa?
Valtiovarainministeri Jyrki Kataisen (kok.) mukaan Irlannin vaikea tilanne todistaa ilman pienintäkään epäilystä, että Kreikan lainajärjestelyjen arvostelijat olivat väärässä.

Pohjan Poika

Löytyy, joo. Tapauksesta on noin 10 vuotta. Siskontyttöni oli kaverinsa kanssa menossa paikalliselle kioskille (minä perässä n. 20 metriä) kaverinsa kanssa. Ikää tytöillä 12-14 v. Paikalle kioskin pihalla kaahasi auto täynnä vietnamilaissukuisia poikia n. 18-25 vuotiaita viisi kappaletta. Jätkät kurvas tyttöjen eteen ja alko huuteleen.: "suomi-pillut, paljo maksaa"...tai..."suomalaiset tytöt haluu aina montaa munaa, nyt ois tarjolla". Jannut tuli autosta pihalle ja alko tönimään tyttöjä autoa kohti. Likat oli melko paniikissa ja juoksin paikalle kovaa kiroillen. Jannut hyppäs autoonsa ja ajeli nakit laulaen pois.
Meilläpäin on asunut aasialaisia kauan mutta tämä oli eka kerta, kun tuli tällainen tapaus omalle kohdalle. Muutama kevyempi tapaus tämän jälkeen tullut vuosien aikana ilmi, muttei tämän tasoista, jossa mielestäni oli jo vakavampi asia kyseessä.
Asuinalueellani asuu paljon venäläisiä, kurdeja, jugoja ja neekereitä. Eniten paskaa niskaan saavat neekerit. Varsinkin jugot ovat jostain syystä tätä rotua vastaan. Kuulen monta kertaa viikossa paikallisten pikku-jugojen solvaavan paikallisia pikku-neekereitä.
Muuten en itse törmää rasismiin, ehkä iästäni johtuen. En siis hengaile paikallisella ostarilla vapaa-aikanani...
Dulce et decorum est pro patria mori

Koskela Suomesta

Vain VHM kykenee rasismiin, ei muut.....  virallinen totuus ihan amerikoista saakka.
'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

Bwana

Quote from: Pohjan Poika on 22.04.2012, 00:39:10

Eniten paskaa niskaan saavat neekerit. Varsinkin jugot ovat jostain syystä tätä rotua vastaan. Kuulen monta kertaa viikossa paikallisten pikku-jugojen solvaavan paikallisia pikku-neekereitä.

Välituntivalvonnassa aikanaan olin.

Koulussa oli Palestiinan tuontia ollut kuudesluokkalainen tyttö, jolla oli luvalla sanoen sille alueelle tyypillinen nenä. Iso ja muodokas kuin mikä.

Koulussa oli myös neljännellä luokalla pikkuinen somalityttö. Heillä oli aina silloin tällöin kiistaa siitä, kuka on oikea muslimi ja kuka ei...
Anyway, tämä pieni somali-likka tuli eräällä välitunnilla kysymään palestiinalaiselta (olin itse n. kolmen metrin päässä) että "Miksi sulla on noin iso nenä?"

Vanhemman neidon vastaus oli kirjaimellisesti: "Painu sinä neekeri vittuun siitä."

On muuten kymmeneen vuoteen ainoa rasistinen (jaa, oli mulla aikanaan luokallani mannevitsejä rakastanut maanviljelijän poika. Se osasi ne kaikki... Ei-rasistisena kuriiositeettinä pitää vielä mainita, että kuudennella luokalla seitsemän vuotta sitten se ilmoitti kanssa että "Soini on ihan oikeassa".) konflikti, johon olen kouluilla oleskellessani törmännyt. Olen näes kiertänyt kaukaa ns. ongelmapesäkkeet.
Nkosi sikelel' Afrika.

Sunt Lacrimae

Quote from: Jaakko P. on 21.04.2012, 23:48:39
Quote from: Sanglier on 28.03.2012, 02:04:30
Tunnistan kyllä tyttöjen ahdistelun ilmiönä.
Yleinen moraalin rappio nuorten miesten ryyppyporukoissa. Juttelen ihmisten kanssa työkseni, moni aikuinen mies muistelee kaiholla aikaa kun silmitöntä väkivaltaa ei ollut kaduilla; jos tuli tappelu niin kaverit katsoi vierestä kun osapuolet matsasivat, maassa makaavaa ei potkittu ja tappelun jälkeen homma oli pihvi ja lyötiin kättä päälle. Nyt haetaan joukolla heikompi ja yritetään tappaa ilman mitään syytä, usein pään päällä hyppien.

Meillä suvun Original Stadin Friidu(tm), eli oma äitini muistelee noita kaupunginosatappeluita välillä. Ihmetteli joskus uutisia tyyliin "viisi potki maassa makaavaa" tms sanoen, että vaikka ennen wanhaan otettiin kyllä porukalla mittaa miehestä niin siinä vaiheessa kun joku sai selkeästi liikaa osumaa niin tajuttiin jättää tämä rauhaan. Nykyään asiat sitten hieman eri lailla, varmaan osittain muiden kulttuurien edustajien joukosta levinneiden toimintamallien mutta toisaalta viihteen vaikutuksen (en usko rajoituksiin, mutta kyllä on pakko myöntää että "eihän toi yks lyönti ollu mikää paha"- ajattelutapa taitaa kummuta näistä leffojen "20 suoraa naamaan ja James Bond nousee vain huuli haljenneena"- tappelukohtauksista) takia. Myös rajojen avautuminen on aiheuttanut katuväkivallan raaistumista koska esimerkiksi luvattomia teleskooppipatukoita ja kaasusumuttimia sekä muita järjestyslaissa kontrolloituja vahingontekovälineitä saa helpommin tuotua Suomeen.
Play stupid games, win stupid prizes.

AuggieWren

Omakohtaisesti todettua rasismia: aamuyöllä odotin dösää ja somppunuorukainen yhdessä jonkun arabin kanssa ystävällisesti yritti juottaa minua bussipysäkillä ryöstökuntoon. Join kaikki poikien viinat (1/2 l yhteensä ilmeisen varastettua konkkua ja likööriä), ryövärit ehti sekunnin taputella kylkiä ja sitten toivottelin poijille hyvää yötä. Kiitos känneistä, mutta muuten vähän huonosti meni. Eli minä olin tässä se rasisti, joka ei antanut ryöstää. ;D
Kaikki ongelmat johtuvat rasismista ja kantaväestön asenteista.

Emo

^ ^ Kauheaa! Älkää nyt kaikkea juoko mitä joku tyrkyttää! Ties mitä tyrmäystippoja tms. sisältävät!  :o

Lasse

Quote from: kmruuska on 23.04.2012, 20:04:11
Quote from: kirov on 23.04.2012, 19:45:48
Jugoissa (serbeissä) Suomenkin toivo lepää. Yli 600 vuotta monikulttuurisuutta. He tietävät.

Joo. Tästä voi lukea millaista kohtaloa nimimerkki kirov Suomeenkin stten ilmeisesti toivoo:

http://en.wikipedia.org/wiki/Bosnian_Genocide

Minulle meni parikymppisenä Jugoslavian hajoamissotien uutisoinnissa serbien pahuus ja syyllisyys ihan sukkana läpi. Nyt olen muuttanut mieltäni, ei sitä yhden piikkiin voinut laittaa, kyllä oli vikaa niin sysissä, kuin sepissäkin. Ei kroaatit tai musukuukerit sen parempia olleet, ollenkaan. Ja albaaneista olen kuullut niin kivoja juttuja YK-hommissa olleilta, että.

Justin Timberlake - Cry Me A River
http://www.youtube.com/watch?v=DksSPZTZES0
NOVUS ORDO HOMMARUM

Leso

Quote from: AuggieWren on 23.04.2012, 20:00:46
[...] Eli minä olin tässä se rasisti, joka ei antanut ryöstää. ;D

Annoit ymmärtää vaan et ymmärtänyt antaa?!
Olen kuullut tota ja ymmärtänyt, että se on törkeetä käytöstä.  ;D
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Emo

Quote from: kmruuska on 23.04.2012, 20:48:13
Quote from: Lasse on 23.04.2012, 20:15:45
Jugoissa (serbeissä) Suomenkin toivo lepää. Yli 600 vuotta monikulttuurisuutta. He tietävät.

Joo. Tästä voi lukea millaista kohtaloa nimimerkki kirov Suomeenkin stten ilmeisesti toivoo:

Minulle meni parikymppisenä Jugoslavian hajoamissotien uutisoinnissa serbien pahuus ja syyllisyys ihan sukkana läpi. Nyt olen muuttanut mieltäni, ei sitä yhden piikkiin voinut laittaa, kyllä oli vikaa niin sysissä, kuin sepissäkin. Ei kroaatit tai musukuukerit sen parempia olleet, ollenkaan. Ja albaaneista olen kuullut niin kivoja juttuja YK-hommissa olleilta, että.

Joo, ei natsitkaan usko että juutalaisia kaasutettiin ja jos kaasutettiinkin, niin heidän mielestään ainakin hyvästä syystä. Ihan mielenkiinnosta että mitkä asialliset historialliset lähteet saivat sinut muuttamaan mieltäsi asiasta?

Tottakai natsit uskovat ja TIETÄVÄT, että juutalaisia kaasutettiin! Natsit itsehän heitä juuri kaasuttivat! Mitä se kmruuska taas hourailee?

AuggieWren

Joo, ei natsitkaan usko että juutalaisia kaasutettiin ja jos kaasutettiinkin, niin heidän mielestään ainakin hyvästä syystä. Ihan mielenkiinnosta että mitkä asialliset historialliset lähteet saivat sinut muuttamaan mieltäsi asiasta?

Mitkä "historialliset" lähteet ovat saaneet sinut vakuuttuneeksi juuri serbien syyllisyydestä (vs. kroaatit, vs. "muslimit")?

Jukka Wallin

Totta on sekin että varsinkaan albaanit eivät olleet syyttömiä. Hekin suorittivat etnisiä puhdistuksia siinä kuin muutkin sodan osapuolet, joisakin tapauksissa he olivat ehkä pahimpia.
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

AuggieWren

Quote from: kmruuska on 23.04.2012, 20:57:51
Quote from: AuggieWren on 23.04.2012, 20:55:45Mitkä "historialliset" lähteet ovat saaneet sinut vakuuttuneeksi juuri serbien syyllisyydestä (vs. kroaatit, vs. "muslimit")?

Ai serbien syyllisyydestä Bosnian etnisiin puhdistuksiin? Suunnilleen kaikki muut paitsi reunakahelien Gates of viennat sunmuut. Ihan oikeasti, et voi esittää että "musut ne siellä Bosniassa oikeasti murhaili".

Ihan oikeasti, et voi väittää (historiaa väärentämättä), että pelkästään ne serbit siellä joukkomurhaili. Vaikka serbit olivatkin varsinkin sodan alkuvaiheissa vastuussa rikoksista ihmisyyttä vastaan.