News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Muutoksen puheenjohtajapeli

Started by Oami, 16.08.2011, 01:05:18

Previous topic - Next topic

Timo Hellman

Quote from: Mrusu on 02.10.2011, 14:26:14
Jotenkin tuntuu, että Juha Mäki-Ketelä palaa. Siinä olisi mies paikallaan. Ainakin hemmetin hyviä kirjoituksia olen häneltä lukenut viime aikoina.

Palaa mihin? Muutoksen puheenjohtajaksiko? Tällaiseen viittavaa kehitystä ei ole näköpiirissä.
The truth is that what we call Capitalism ought to be called Proletarianism. The point of it is not that some people have capital, but that most people only have wages because they do not have capital. -  G. K. Chesterton

Koskela Suomesta

Ainakin hemmetin hyviä kirjoituksia olen häneltä lukenut viime aikoina.

Loistava provo  ;D ;D
'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

Topi Junkkari

Kuka on Juha Mäki-Ketelä?
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Hermo

Quote from: Topi Junkkari on 02.10.2011, 14:58:58
Kuka on Juha Mäki-Ketelä?

Vadelmalimpparin yliannostuksen vuoksi mainetta niittänyt Herra Torpedo

Teiskolainen

Jotenkin tuntuu, että Juha Mäki-Ketelä palaa. Siinä olisi mies paikallaan. Ainakin hemmetin hyviä kirjoituksia olen häneltä lukenut viime aikoina.

Vaikka mies palaisikin, niin sen pää ei kestäisi kunnallisvaaleihin asti.
Ennen eduskuntavaalejakin oli täysin selvää, että pää ei kestä vaaleihin
asti ja mies kiipeää palmuun.

Miniluv

Juha Mäki-Ketelä ei ole ehdolla Muutos 2011 rp. puheenjohtajaksi marraskuussa pidettävässä puoluekokouksessa.

Quote from: Koskela Suomesta on 02.10.2011, 14:55:13

Loistava provo  ;D ;D

Itsekin linkkasin tänne yhden eilen...

http://hommaforum.org/index.php/topic,59445.msg801243.html#msg801243
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Oami

Quote from: Miniluv on 02.10.2011, 15:17:22
Juha Mäki-Ketelä ei ole ehdolla Muutos 2011 rp. puheenjohtajaksi marraskuussa pidettävässä puoluekokouksessa.

Jos ihan totta puhutaan, niin tätä asiaa ei tiedä muu kuin mies itse. Säännöt eivät tunne aikarajaa siihen kisaan ilmoittautumiselle, kunhan siihen mennessä sen tekee, kun puoluekokouksessa ruvetaan vaalia pitämään.

Ja kaikenlaisista ylläreistähän hänet tunnetaan...  ;D
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Topi Junkkari

Eikös teidän kannattaisi keskittyä seuraavaksi vaaliliittojen solmimiseen?

On hienoa, että ihmiset haluavat pyrkiä politiikkaan, mutta pienpuolueen perustaminen ja sen itsenäisyyden korostaminen ei ole välttämättä se paras keino.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

Miniluv

Miten puheenjohtajan valitseminen oikein on poissa vaaliliittoihin pyrkimisestä?
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Mrusu

Quote from: Oami on 02.10.2011, 16:56:23

Jos ihan totta puhutaan, niin tätä asiaa ei tiedä muu kuin mies itse.
Uijuijui!!! Kunhan joku kipee tyyppi saadaan, ei ole pakko olla kansansuosikki Juha. Joku rajat poistava tyyppi kuitenkin olisi asiaa. Suoraa demokratiaa, raivohullua menoa, rautaista tahtoa.
Quote from: hattiwatti on 03.11.2016, 12:36:47Ei sen tarvitse akuutisti johtaa mihinkään, vaan toimia sotana apatiaa vastaan. Sitä apatiaa, jonka voi vaikkapa nähdä Suomen sisun keskiolut-turvotus-keskiviikkokerhossa.

Timo Hellman

Quote from: Mrusu on 02.10.2011, 18:30:54
Quote from: Oami on 02.10.2011, 16:56:23

Jos ihan totta puhutaan, niin tätä asiaa ei tiedä muu kuin mies itse.
Uijuijui!!! Kunhan joku kipee tyyppi saadaan, ei ole pakko olla kansansuosikki Juha. Joku rajat poistava tyyppi kuitenkin olisi asiaa. Suoraa demokratiaa, raivohullua menoa, rautaista tahtoa.

Kipee meno saisi minusta jäädä vähemmälle, sitä on tämän puljun lyhyen historian aikana nähty aivan riittämiin.

Onneksi ehdolla on sekä puheenjohtajaksi että hallitukseen tolkullisia ihmisiä.
The truth is that what we call Capitalism ought to be called Proletarianism. The point of it is not that some people have capital, but that most people only have wages because they do not have capital. -  G. K. Chesterton

Topi Junkkari

Quote from: Miniluv on 02.10.2011, 18:25:07
Miten puheenjohtajan valitseminen oikein on poissa vaaliliittoihin pyrkimisestä?

Ei se tietenkään ole poissa mistään, onko joku näin väittänyt?

Pienpuolueena teidän kuitenkin kannattaisi keskittyä aina kulloinkin tärkeimpään asiaan. Tällä hetkellä se on vaaliliittojen solmiminen, jotta saatte edes muutamaan kuntaan valtuutettuja vaaleissa läpi. (Turku, Sastamala, onko muita?)

Olen edelleen sitä mieltä, että pienpuolueiden perustaminen on huono tapa ajaa nuivaa asiaa. Viimeistään tämä tuli ilmi silloin, kun The Päällikkö käänsi takkinsa ja uudeksi puheenjohtajaksi oli pakko valita pikavauhtia kuka tahansa turkulainen tai tamperelainen, joka suostui.

Miniluv

Ihmettelin vaan siksi, että tuot tätä esille pj-valintaa koskevassa ketjussa.

QuotePienpuolueena teidän kuitenkin kannattaisi keskittyä aina kulloinkin tärkeimpään asiaan.

Muita hyviä neuvoja? Älkää mokailko? Älkää syökö keltaista lunta?

...no tulihan sieltä, että älkää ruvetko pienpuolueeksi :roll:

Väsynyttä sarkasmia, myönnän. Mutta ei tuo Päällikköläppäkään nyt ihan tuoreimmasta päästä ollut.

Quote(Turku, Sastamala, onko muita?)

Nyt en oikein hahmota, mitä muita? Yhtään kunnallisvaaliehdokasta ei ole tietääkseni vielä asetettu koko Suomessa.

Ammadeus

Mr Totuusorg olsi aivan oiva pj Muutokselle,kokemusta ja hyvät suhteet mediaan.
Yhdelläkään muulla ehdokkaalla ei ole lähellekään samaa karismaa.

Oami

Quote from: Topi Junkkari on 02.10.2011, 18:04:53
Eikös teidän kannattaisi keskittyä seuraavaksi vaaliliittojen solmimiseen?

Onko sinulla jotain syytä olettaa, että niihin ei keskityttäisi?

Sattumoisin vaan vaaliliitot ovat sellainen asia, jota ei sovita Hommaforumilla vaan niiden vaaliliittokumppanusten kesken. Niin että jos toimit jonkin muutokselle sopivan kumppanipuolueen paikallisyhdistyksen hallituksessa jossain päin maata, niin voipa hyvin olla, että tässä talven mittaan otetaankin muutoksesta yhteyttä juuri sinuun. Se vaan ei tule sitten tapahtumaan Hommaforumin kautta.

Kaija Entola

Loistava provo  ;D ;D

Mainio kirjoitus. Lienee tarkoituksella kirjoitettu niin ettei lukija oikein pääse kärryille kritisoiko Mäksy mamujen huonoa työllistymistä vai onko se oikeesti niistä huolissaan. Ei oikein sytyttäny porukoita tod.orgilla toi Mäksyn kirjoitus. Ne tais tulkita sen niin että Mäksy aukoo mamuille päätään. Asian oikean tolan tietänee vaan kirjoitaja ite.

kertsu59

Quote from: Kaija Entola on 03.10.2011, 12:11:15

Loistava provo  ;D ;D

Mainio kirjoitus. Lienee tarkoituksella kirjoitettu niin ettei lukija oikein pääse kärryille kritisoiko Mäksy mamujen huonoa työllistymistä vai onko se oikeesti niistä huolissaan. Ei oikein sytyttäny porukoita tod.orgilla toi Mäksyn kirjoitus. Ne tais tulkita sen niin että Mäksy aukoo mamuille päätään. Asian oikean tolan tietänee vaan kirjoitaja ite.
Uskomaton sälli tää JM-K Raahautuu tänne valenickin avulla keskustelemaan itsestään. ;D
Onko se monikulttuuri maailman paras asia.....Monietnisyys sensijaan voisi olla sitä.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: kertsu59 on 04.10.2011, 11:55:18
Quote from: Kaija Entola on 03.10.2011, 12:11:15

Loistava provo  ;D ;D

Uskomaton sälli tää JM-K Raahautuu tänne valenickin avulla keskustelemaan itsestään. ;D

Onkos toi ny satavarmaa että ketale ite?

PaulR

HV Ketelälle, mutta teit sen ihan ite.

Saippuakupla

PaulR

Jäbä asuu tossa parinsadan metrin päässä.

...

Ei millään pahalla, mutta aika mulkku. Morjenstetaan, ehkä jos tavataan.

mossad

Pasi Hallikainen: "Pakko heittää tähän entisenä persuna, että persut on jo edustuksellinen demokratia jos sitäkään... (soinin yksinvaltius on teidän suurin ongelma)"

.. ja muutkin:

- kommentoikaa hieman lisää, itse olen lukenut rivien välistä että persujen sisäinen demokratia ei oikein toimi?

Lxoxvxe axnxd dxexmxoxcxraxcxy wxixlxl pxrxexvxaxixl !  - Ei vihaviesti, vaan vitutusviesti -

JR

Asiahan ei minulle kuulu, mutta aika huono herraonni on ollut Muutoksella......

Mrusu

Todella hyviä itse asiassa olivat edelliset puoluejohtajat. Nyt sitten entistä kovemmin pökköä pesään, joku jämerä kapitalismia kumartamaton emäntä tai isäntä puikkoihin. Ja värikästä porukkaa järkkäämään tapahtumia.
Quote from: hattiwatti on 03.11.2016, 12:36:47Ei sen tarvitse akuutisti johtaa mihinkään, vaan toimia sotana apatiaa vastaan. Sitä apatiaa, jonka voi vaikkapa nähdä Suomen sisun keskiolut-turvotus-keskiviikkokerhossa.

Oami

Quote from: MoonShine on 28.10.2011, 15:01:51
Marjukka Kaakkola, Oula Lintula, Ritva Puolakka ja Timo Röyhkiö.

Hyvä ja kuka heistä on valtakunnallisesti tunnettu, uskottava, karismaattinen ja kansan sytyttävä puheenjohtaja?

En nyt itteeni kehu mutta kilpailijoistanikin jokainen on uskottavampi kuin Katainen, Urpilainen, Kiviniemi, Arhinmäki, Räsänen, V. Niinistö ja Wallin yhteensä.

Ja mitä noihin muihin ominaisuuksiin tulee niin ketunko väliä? Kun kunnallisvaaleihin mennään niin meillä on joka tapauksessa päälle 300 kuntaa, joissa ei voi äänestää yhtäkään noista, eikä myöskään Kaakkolaa, Puolakkaa, Röyhkiötä eikä minua. Paikallisesti nämä hommat on tehtävä ja kansasta se lähtee.

Veli Karimies

Quote from: MoonShine on 28.10.2011, 15:01:51Hyvä ja kuka heistä on valtakunnallisesti tunnettu, uskottava, karismaattinen ja kansan sytyttävä puheenjohtaja?
Vaikkapa omasta mielestäsi.

Meillä ei valitettavasti ole yhtäkään näyttelijää, juontajaa, tanssiopettajaa tai laulajaa ehdokkaana puheenjohtajan paikalle, joten valtakunnallista tunnettavuutta tuskin heiltä löytyy tällä hetkellä. Marjukka Kaakkoja ja Oula Lintula ovat todennäköisesti hyvin tunnettuja ainakin tällä foorumilla, mutta sitä tuskin lasketaan.

Muutoksen keskustelupalstan jäsenosion gallupissa Marjukka näyttäisi olevan suosituin.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Puolueen puoluejohtajaa tulisi verrata yrityksen toimitusjohtajaan. Toimitusjohtajasta tulee yleensä sitten tunnettu stara, kun on saanut hommansa hoidettua hyvin.

Oami

Marjukka Kaakkola valittiin puheenjohtajaksi. Onnittelut hänelle.

turha jätkä

Onnittelut myös täältä.

Imperium

Onko muutoksen jäsenmäärä ollut viimeaikoina nousujohteista?