News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Vetoomusketju IDAn uudelleen kirjautumisen puolesta!

Started by NuivaMikko, 03.08.2011, 12:58:36

Previous topic - Next topic

Nuivanlinna

Tällä ketjulla haluan vedota entinen käyttäjä IDA:an jotta hän 28vrk bannin päätyttyä kirjautuu uudelleen Hommaan.
Kaikista kirjoituksista en ole hänen kanssaan samaa mieltä, mutta vankkumatta mielipiteitään puolustava nuiva on kunnioituksen arvoinen!
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

MoonShine

Josko nyt kuiteskin kunnioitettais yksilön omaakin päätöstä vetäytyä sieltä mistä katsoo tarpeelliseksi.
Sen verran nuiva ja sen verran ahkera kirjoittelija, että palaa takaisin. Jossain muodossa.
Don't u worry.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

Teemu Lahtinen

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

normi

Onko IDA saanu bännin? Mistä? Vai lähtenyt itse...

olen minäkin harkinnut poistumista joksikin aikaa, koska tähän menee liikaa aikaa ja jää vähän koukkuun, kun tekee vielä mieli sanoa vähän lisää.
Impossible situations can become possible miracles

AstaTTT

Quote from: Bonaventura on 03.08.2011, 13:20:20
Todellisuus.orgiin.

Minua kiinnostaa enemmän, miksi. Se, mitä julkisesti kaikkien silmille näkyi, ei aivan selitä tapahtunutta. Rommipullo, vihaa, kanootinmuotoinen....mitä ihmettä on tapahtunut aiemmin?

Aistin vähän samaa, että taustalla on jotain, mikä ei meille ilmene. Sen takia täysin neutraali kanta tässä kohtaa.  8)

Hermo

Vaadin päiväannoksen IDA:aa, tai otan pari eksoottista hirssinviljelijää meille asumaan! Näin. Luulisi bannit nollautuvan?

Brandöt

Quote from: Hermo on 03.08.2011, 13:40:30
Vaadin päiväannoksen IDA:aa, tai otan pari eksoottista hirssinviljelijää meille asumaan! Näin. Luulisi bannit nollautuvan?

;D

Panokset kovenee..

Liityn tähän ketjuun minäkin - ehdottomasti! Jotakin oleellista puuttuu foorumilta nyt, kun IDA ei ole ollut mukana antamassa omaa panostaan keskusteluille.

dothefake

Minä puolestani riisun itseni alasti, mikäli IDA ei eheydy. Toivottavasti pääsee jossain lukemaan näitä vetoomuksia. Soita, jos voit, minulle. En löytänyt numeroasi pikkuetsinnällä. Maahanmuuttokritisointi syö miestä, tiedän sen veteraanina.
-Tytti Tuppurainen

Mika.H

Ehdottomasti IDA takaisin.

Sota ei yhtä miestä kaipaa, mutta tämä paikka on jotenkin vaisu ilman IDAa.

Teen minäkin jonkun kivan teon jos ja kun IDA palaa. En kyllä vielä tiedä mitä se olisi?!
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Mika

Quote from: Mika.H on 03.08.2011, 14:26:51

Teen minäkin jonkun kivan teon jos ja kun IDA palaa. En kyllä vielä tiedä mitä se olisi?!

Vedä vaikka noi housut alas!
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

MoonShine

Quote from: dothefake on 03.08.2011, 14:17:32
Toivottavasti pääsee jossain lukemaan näitä vetoomuksia.

Pääsehän näitä lukemaan ilman rekisteröitymistäkin.
Lukeekin varmasti välillä ja nauraa röhönaurua.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

dothefake

Quote from: Mika on 03.08.2011, 14:29:59

Ja käänny.
-Tytti Tuppurainen

Lalli IsoTalo

Tuolta "mode kiusaa" ketjusta toin osan postauksestani tänne, sekä viipaleen Rapsakkaa Rapua.

Quote from: Lalli IsoTalo on 03.08.2011, 12:51:07

... Mutta kuten Socrates, IDA kyseenalaistaa oman aikansa yhteiskunnan totunnaiset käsitykset: IDA pyrkii löytämään hyveellisyyttä ja oikeudenmukaisuutta katolisesta kirkosta, josta muut vain löytävät, hm, kaikkea muuta. IDA on tietämättään houkuttelut ympärilleen joukon ihailijoita, joihin lukeudun.

Kyllä tämä tästä.

Quote from: Rapsakka Rapu on 03.08.2011, 12:59:45
Myös minä lukeudun IDAn faneihin. Hän on hieno mies ja kovaääninen vastarannan vastarannan kiiski.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

MoonShine

Quote from: dothefake on 03.08.2011, 14:34:34

Ja käänny.

Jos nikki on enne sukupuolesta, ei tarvi vetää eikä kääntyä.
Jos ei, niin molemmat temput käy.

dothefake

Quote from: MoonShine on 03.08.2011, 14:47:05
Quote from: dothefake on 03.08.2011, 14:34:34

Ja käänny.

Jos nikki on enne sukupuolesta, ei tarvi vetää eikä kääntyä.
Jos ei, niin molemmat temput käy.
Tarkoitukseni olikin selvittää tämä kuvan ja nimen välinen ristiriita.
-Tytti Tuppurainen

Riukulehto

Quote from: Teemu Lahtinen on 03.08.2011, 13:12:31
WTF? Mihin IDA on kadonnut?

Quote from: IDA on 31.07.2011, 01:28:34
Katsotaan miten käy:

HaH:ille toteaisin, että haista pitkä ja kanootinmuotoinen vittu.
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

repo

:o Eih! Hommaforumini romahtaa. Vaadin kaksoisstandardeja käyttöön: IDA:lle on sallittava vihapuhe edes ylläpitoa kohtaan. Hallitus kaatukoon!

...ja IDAlle hyvät melontalomat toivotti Miniluv. Kaksoisjärkytys! :o :o

Eikö Hommassa osata edes kaksoisstandardeja! Odotan päivää, milloin JH-a tai Turkkila saa bänniä - tai aihetta, joka saisi heidät kiihtymään bännin veroisesti. :D Toivon IDAa pian takaisin 26 päivän kuluttua (kaksi päivää jo kulunut).
"Kokoomusvihassa ei ole mitään huvittavaa. Kolmannen polven kokoomuslaisena totesin 2000- luvun alussa, ettei Kokoomusta enää voi äänestää, eikä naurattanut minua yhtään silloin eikä edelleenkään." -- Emo

Mika.H

Quote from: dothefake on 03.08.2011, 14:51:11

En kai mä nyt omaa kuvaani täällä näytä?! Kuka mun kanssa sitten keskustelisi?!

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

l'uomo normale

Quote from: Bonaventura on 03.08.2011, 13:02:47
Minä myös kaipaan IDAa. Olisi suuri menetys, jos hän ei tulisi takaisin.

Totta, mutta keskinkertaisuus voittaa lopulta ja se on ehdottomasti oikein...
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

dothefake

Quote from: Mika.H on 03.08.2011, 15:09:26
Quote from: dothefake on 03.08.2011, 14:51:11

En kai mä nyt omaa kuvaani täällä näytä?! Kuka mun kanssa sitten keskustelisi?!

Mitäh? Eikö oma kuva olekaan pakollinen?
-Tytti Tuppurainen

Veli Karimies

En kyllä jää kaipaamaan uskontoöyhötystä ja huonoa argumentointia.

Miniluv

Vetoan!
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Lalli IsoTalo

Quote from: Veli on 03.08.2011, 16:23:19
En kyllä jää kaipaamaan uskontoöyhötystä ja huonoa argumentointia.

Voit avata oman ketjun, jossa voit vedota entiseen käyttäjään IDA:an jotta hän ei kirjaudu 28vrk bannin päätyttyä.

Ja kannattaako raottaa Pandoran boxia ...
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

ajuha

Ei tarvinnut pitkän huiskean kaivella wikipediaa, IDA:n kirjoitukset+perustelut, olivat lukemisen arvoisia.

Lähes 12.000 viestiä, (tai jotain). eiku takasin.

Hermo

Halkaisin vanhat hitsaushanskat ja vetäisin puolikkaat pulkan narulla lanteille molemmin puolin. Tein rusetin tuohon navan alle. Kiukaan pesästä sain hiiliä ja naamaa koristaa nyt karmea sotamaalaus. Käyttäydyin uhkaavasti meidän ainoaa omenapuuta kohtaan. Sadattelin sen juurella ja taivuttelin oksia villisti. Naapurin kissalle näytin samalla kansainvälistä.

Muija huuteli takaisin saunaan, mutta koska päätin kaivaa t-lusikalla tunnelin Hommaforumin banaanivarastoon, niin periksihän ei anneta!

Eikä apua oteta vastaan!!

..minä itte kaivan..

..vaikka menis lusikan varsi poikki..

..perkele..

Afrikan kirjeenvaihtaja

Aika pitkä banni, mutta ehkä siinä ajassa kaikki osapuolet ehtivät rauhoittua, levätä ja mitä kaikkea. Liityn vetoajiin. IDA on Homman peruspilareita.
Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

Tasapainorealisti

IDA:ssa kiteytyy Homma pähkinänkuoressa, niin hyvässä, kuin pahassakin.

mannym

"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

dothefake

Juuri äsken pihallemme saapuneen Kymin ruhtinaskunnan eteläisen käskynhaltijan matkaansaattama ratsulähetti on saanut avattua sanaista arkkuan parin kiljupäälärin jälkeen. Hevonen toki on huollettu ja vaahdot kyljistä pesty. Lähetti kertoo, että IDA on pöyristynyt siitä, mihin liemeen rommi hänet on saattanut. Katumusharjoitukset on jo aloitettu ja huomenna messun jälkeen hänet voi tavata Kouvolan asemalla vissylasin ääreltä. Viimeistään saamansa ankaran bannan jälkeen hän on luvannut saapua keskuuteemme ja nopeamminkin, mikäli moderaattori suo.
-Tytti Tuppurainen