News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2011-07-30 IS: Sdp haluaa Jussi Halla-ahon eroa

Started by John, 30.07.2011, 07:57:48

Previous topic - Next topic

Mika.H

Quote from: Axel Cardan on 03.08.2011, 20:05:07
Se Jungnerista sitten. Mestarin veikkaus meni siis hieman pieleen, kun kerta demarit eivät sittenkään kavahtaneet Jungnerin arvovaltatappiota.
Jungner siis laski painoarvonsa väärin.
Hyvä näin.

junkkeri laski hesarin varaan koko jutun. ylehän lähti entisen pomonsa mukaan, samoin kuin demarilehtikin, mutta muuten jäi aika yksin. ai niin huuskon uusisuoli oli kyllä menossa mukana, mutta painoarvohan noilla on aika tasan nolla.

kiitos hesarin, että tajusivat missä mennään. syytös oli jopa hesarille liian mielipuolinen, tällä kertaa.

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Rahkoi

Quote from: Mika.H on 03.08.2011, 20:21:05
Se Jungnerista sitten. Mestarin veikkaus meni siis hieman pieleen, kun kerta demarit eivät sittenkään kavahtaneet Jungnerin arvovaltatappiota.
Hyvä näin.

junkkeri laski hesarin varaan koko jutun. ylehän lähti entisen pomonsa mukaan, samoin kuin demarilehtikin, mutta muuten jäi aika yksin. ai niin huuskon uusisuoli oli kyllä menossa mukana, mutta painoarvohan noilla on aika tasan nolla.

kiitos hesarin, että tajusivat missä mennään. syytös oli jopa hesarille liian mielipuolinen, tällä kertaa.

Luulen, että hyökkäyksen kärki on tuossa oikeudenkäynnissä. Mikäli sen päätöksen seurauksena Persut erottavat Halla-ahon valiokunnan puheenjohtajan paikalta, niin Jungerin asema Demareissa vahvistuu. Persujen hajoittamisen lisäksihän tässä on käynnissä maahanmuuttokriittisten hajoittaminen Islamofobisiin ja hyviin kriitikoihin. Itse maestrokin on näköjään tänään A-studiossa.
Näissä asioissa, jotka koskevat koko kansallisen olemassaolon peruskysymyksiä,
on heikkous rikos ja sitä suurempi, kun se voi koitua kohtaloksi nykyisille ja seuraaville
sukupolville.

Vihtori Kosola, Joulukuun seitsemäntenä päivänä 1929

RTT

Quote from: Rahkoi on 03.08.2011, 20:47:57
Luulen, että hyökkäyksen kärki on tuossa oikeudenkäynnissä. Mikäli sen päätöksen seurauksena Persut erottavat Halla-ahon valiokunnan puheenjohtajan paikalta, niin Jungerin asema Demareissa vahvistuu.
Timo Soinin mukaan Halla-aho saa pitää puheenjohtajuutensa mahdollisesta tuomiosta riippumatta. Samoilla linjoilla on myös persujen eduskuntaryhmän puheenjohtaja Pirkko Ruohonen-Lerner. Halla-ahon asema hallintovaliokunnan puheenjohtajana on siis turvasssa.

QuotePerussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini katsoo, ettei kansanedustaja Jussi Halla-ahon (ps.) pidä luopua hallintovaliokunnan puheenjohtajan paikalta, vaikka Korkein oikeus antaisi hänelle tuomion blogikirjoituksistaan.
--
– Kyllä valiokunnan puheenjohtajuus on selvä. Se on yksimielisesti eduskunta hänet valinnut valiokuntaan ja valiokunta valinnut puheenjohtajaksi. Minun mielestäni asia on selvä, Soini toteaa Uudelle Suomelle.
--
– Halla-aholla ei ole lainvoimaista tuomiota mistään kirjoitteluista. Hänen oikeudenkäyntinsä on ollut kaikkien kansanedustajien tiedossa silloin, kun Halla-aho valittiin hallintovaliokunnan puheenjohtajaksi, Ruohonen-Lerner totesi.
Uusi Suomi: Halla-ahon "tuomio": Puheenjohtajuus selvä

Rahkoi

Quote from: RTT on 03.08.2011, 21:03:56
Luulen, että hyökkäyksen kärki on tuossa oikeudenkäynnissä. Mikäli sen päätöksen seurauksena Persut erottavat Halla-ahon valiokunnan puheenjohtajan paikalta, niin Jungerin asema Demareissa vahvistuu.
Timo Soinin mukaan Halla-aho saa pitää puheenjohtajuutensa mahdollisesta tuomiosta riippumatta. Samoilla linjoilla on myös persujen eduskuntaryhmän puheenjohtaja Pirkko Ruohonen-Lerner. Halla-ahon asema hallintovaliokunnan puheenjohtajana on siis turvasssa.

QuotePerussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini katsoo, ettei kansanedustaja Jussi Halla-ahon (ps.) pidä luopua hallintovaliokunnan puheenjohtajan paikalta, vaikka Korkein oikeus antaisi hänelle tuomion blogikirjoituksistaan.
--
– Kyllä valiokunnan puheenjohtajuus on selvä. Se on yksimielisesti eduskunta hänet valinnut valiokuntaan ja valiokunta valinnut puheenjohtajaksi. Minun mielestäni asia on selvä, Soini toteaa Uudelle Suomelle.
--
– Halla-aholla ei ole lainvoimaista tuomiota mistään kirjoitteluista. Hänen oikeudenkäyntinsä on ollut kaikkien kansanedustajien tiedossa silloin, kun Halla-aho valittiin hallintovaliokunnan puheenjohtajaksi, Ruohonen-Lerner totesi.

Luotan tällä hetkellä myös tähän, mutta pessimisti ei pety.
on heikkous rikos ja sitä suurempi, kun se voi koitua kohtaloksi nykyisille ja seuraaville
sukupolville.

P

Hyvä näin.

Olisikohan sossujen aktiivipolitikkojen joukossa jotain hampaankolossa sivulta/ulkopuolelta puoluesihteeriksi ja edustajaksi tunkeutunutta Jungneria kohtaan? :roll:

Samoin riekkuminen ruumiiden päällä puolueen nimissä ilman yhetistä konsensusta suoraa joukkomurhan jälkeen on ilmeisesti ollut myös monesta demarista mautonta? Luultavasti Tuomiojan ulostulo loi Jungnerille virheellisen mielikuvan, että reikkuminen on OK?

Jungnerilla ei taida olla kovin pitkä pinna? Hänet ilmeisesti saa härnättyä helposti tilaan, jossa hän ei pohdi toimiaan? Tämä on hyvä muistaa jatkossa  ;D
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

thinkingmind

Quote from: Igor Sika on 03.08.2011, 18:31:21
Quote from: Asta Tuominen on 02.08.2011, 13:35:24
Quote from: Igor Sika on 02.08.2011, 12:15:06
... enkä pysty tajuamaan miksi väkisin pilaat uskottavuutesi poliitikkona näillä ääliömäisen typerillä, suorastaan moukkamaisilla kommenteilla kerta toisensa jälkeen, jotka eivät totisesti luo mielikuvaa valtiomiehestä. En vaan käsitä. Olisi niin helppo olla kohtelias ja vastata järkevästi, kun siihen television perusteella helposti kykenet. Sitten ei tarvitsisi joka kerta näitä lukiessa irvistellä.

Jaaha. JH-a on päässyt eduskuntaan ihan omilla meriiteillään, olemalla sellainen kuin on. Ja nyt sinä ja media ja ns. valtapuolueet haluavat tasapäistää hänet kohteliaaksi mussukaksi, joka vastaa kiltisti kun kysytään.

"Olemalla sellainen kuin on". Haluaisin uskoa, että Halla-aho ei ole oikeasti tuota, koska siinä tapauksessa, ainakin vaalien jälkeisten Aamulehdessä julkaistujen kommenttien perusteella, hän on vammainen. Ihmeellinen imagovalinta, mutta ilmeisesti harkinnan tulos.

Kuten sanoin, en vaan ymmärrä. Nyt olisi mahdollisuus saada äänensä kuuluviin niin paljon kuin haluaa, puhua asiansa suoraan kymmenille tuhansille lukijoille, käytännössä vuosien taistelun jälkeen on sadonkorjuun aika. Toistaiseksi senaattori Halla-aho ei ole valitettavasti ainakaan Aamulehdelle onnistunut loihtimaan yhtä ainoaa järkevää lausetta, saati kokonaista kommenttia. Jokaiseen kysymykseen hän on vastannut kuin siideripöhöinen teinityttö äidilleen.

Olisi vaan kiva lukea joskus jotain viisaitakin kommentteja meidän omalta sillanrakentajaltamme. Tuolla perseilyllä Halla-aho pilaa ennen pitkää kaikki vaikuttamismahdollisuutensa Homma-forumin ulkopuolisessa maailmassa.

Minulle JH-a passaa tasan sellaisena kuin hän on. Kuten kaikki muutkin Perussuomalaiset, joita yritetään puristaa standardimuottiin.

Kamala asenne. Minusta meillä on oikeus ja jopa velvollisuus vaatia edustajiltamme kunnioittavaa ja sivistynyttä käytöstä. Ei Halla-ahon kommentit ole perseennäyttämistä pelkästään toimittajalle, vaan erityisesti näiden lehtien lukijoille. Kuten vaikka minulle.

Standardimuotti tarkoittaa tässä tapauksessa edes välttäviä sosiaalisia taitoja.

Halla-ahon paras piirre on se että kun toimittaja haluaa hänen pomppivan toimittajan nuottien mukaan niin Halla-aho EI pompi toimittajan nuottien mukaan.
Halla-aho tekee niinkuin parhaaksi katsoo eikä lähde toimimaan toimittajien mielipiteiden mukaan.
Sama hieno piirre on myös Soinissa.

Halla-aho on monissa kirjoituksissaan ja arvelisin että varmaan osittain livenäkin välillä kärkevä ja piikikäs, mutta nämäkin ominaisuudet ovat olleet hyödyksi hänelle sillä tarvitaan aika paljon sisua kestää aina vain kovenevaa paskasadetta toimittajien ja suvaitsevaisten monikultturistien taholta vuosikausien ajan ja silti jaksaa tehdä töitä maansa hyväksi.
Veikkaan että 99% suomalaisista olisi vastaavan paskasateen alla luovuttanut.

Kun toimittaja soittaa ja kysyy että irtisanoudutko väitetystä väitetyn kannattajasi puhelusta jossa väitetysti puhuttiin viritetyn lannoitepaketin toimittamisesta Jungnerille niin silloin EI aleta pitämään maahanmuuttokriittisiä puheita koska toimittaja hakee tietynlaista juttua ja aivan varmasti tilanne on jankkaamista jankkaamisen perään jos lähtee toimittajan mukaan pomppimaan.
EN muuten usko että mitään tällaista puhelua on ollutkaan vaan uskon että se oli Jungnerin hätävale sympatian keräämiseksi kun hän huomasi että hänen vihanlietsontansa Halla-ahoa ja Persuja kohtaan oli menossa täysin mönkään.

Jos haluat lukea viisaita kommentteja Halla-aholta niin tiedät varmaan Scriptan osoitteen? Hommassahan olet jo paikalla.

Jos mielestäsi taas Aamulehden Halla-aho jutut ovat perseennäyttämistä lukijoille niin olet aivan oikeassa mutta perseennäyttäjä EI ole Halla-aho vaan perseennäyttäjiä ovat Aamulehti ja Aamulehden toimittajat jotka tekevät luokattomia juttuja ja kysyvät luokattoman typeriä kysymyksiä.
Jos haluat valittaa Aamulehden perseennäyttämisestä niin oikea osoite on Aamulehden päätoimittaja.

Olen muuten havainnut että Halla-aho käyttäytyy kunnioittavasti ja sivistyneesti silloin kun häntä kohtaan käyttäydytään kunnioittavasti ja sivistyneesti.
"Ongelma on se että suomen viranomaiset jakelevat turvapaikanhakijoille oleskelulupia kuin abit karkkia vaikka perusteita turvapaikan saamiseen ei ole.Kaikkiin näihin oleskelulupiin sisältyy lisäksi automaattisesti oikeus tuoda oleskeluluvan saaneen perhe suomeen suoraan sossun asiakkaaksi" -mä

Jussi Halla-aho

Quote from: thinkingmind on 03.08.2011, 21:10:07

Olen muuten havainnut että Halla-aho käyttäytyy kunnioittavasti ja sivistyneesti silloin kun häntä kohtaan käyttäydytään kunnioittavasti ja sivistyneesti.

Juuri näin yritän toimia.

Olen suhtautunut joka ainoaan toimittajaan kunnioittavasti ja sivistyneesti, kunnes hän on antanut ulostuksillaan aihetta muuttaa lähestymistapaa. Minulle nyt vain ei passaa se, että olisin asiallinen niille, jotka vittuilevat minulle.

Pystyn myös mainiosti elämään tämän asenteen mahdollisten seurausten kanssa.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Antichrist

Quote from: Jussi Halla-aho on 03.08.2011, 21:17:51

Olen suhtautunut joka ainoaan toimittajaan kunnioittavasti ja sivistyneesti, kunnes hän on antanut ulostuksillaan aihetta muuttaa lähestymistapaa. Minulle nyt vain ei passaa se, että olisin asiallinen niille, jotka vittuilevat minulle.

The Only Way To Go!

Nuivake

Teet mielestäni juuri oikein.
Ylimieliset vänkääjät, tässä tapauksessa toimittajat jotka luulevat olevansa muiden yläpuolella, kuuluukin saada kohtelu jonka ansaitsevat.

Valitettavasti monella se kusihissi alkaa heti liikkumaan kun ei mennäkkään niin kuin toimittaja haluaa ja on kuvitellut.

Olet Jussi eräänlainen tienavaaja myös tässä suhteessa, siinä kun muut nöyristelevät ja nuoleskelevat toimittajia, sinä teet itsellesi epäedullista työtä ja muutat tätäkin järjettömyyttä, haastattelu kerrallaan.
Lähetetty minun ATK laitteestani Taputapu.

Horn Hill

Iltalehti: Omat hylkäsivät Jungnerin

QuoteHallintovaliokunnassa istuvien demareiden mielestä Halla-ahoa on turha kivittää ennenaikaisesti.

ltalehti kysyi hallintovaliokunnassa istuvilta demarikansanedustajilta, mitä mieltä he ovat Mikael Jungnerin (sd) hyökkäyksestä valiokunnan puheenjohtajaa Jussi Halla-ahoa (ps) vastaan.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011080314144235_uu.shtml
Vihaista puhetta.
Netin harmaa setä.

guest3656

EU:n masinoima kansallisvaltioiden vallan kumous on edennyt selkeästi uuteen vaiheeseen; luokkavihollisten tunnistamiseen ja tuomitsemiseen.

JHa:oon kohdistuva ajojahti on makaaberinta, mitä olisin koskaan voinut kuvitella tapahtuvan demokraattisessa Suomessa. Vastakkainasettelun lietsominen sekä demokratian ja sananvapauden halveksinta eivät kuulu siihen Suomeen, jonka tunnistan isänmaakseni.

Rahkoi

Quote from: Axel Cardan on 03.08.2011, 21:12:05
Quote from: Rahkoi on 03.08.2011, 21:05:14
Quote from: RTT on 03.08.2011, 21:03:56

--
--

Luotan tällä hetkellä myös tähän, mutta pessimisti ei pety.

Miksi ihmeessä oppositiopuolueen pitäisi lähteä tuohon vedätykseen? Halla-ahon erottamisesta persujen asema SDP:n, Keskustan, Kokoomuksen jne. näkökanteilta ei muuttuisi yhtään miksikään.  Ainoa konkreettinen tulos olisi se, että stadissa hermostuu yli 15 000 persujen äänestäjää. Tykkimies saa olla muttei tyhmä!1

Kyllä se asema muuttuu, jos skenaarion seurauksena persut hajoavat eli maahanmuuttokriittiset lähtevät omille teilleen.
sukupolville.

Viimeinen suomalainen

Jussille propsit viilipyttynä pysymisen vuoksi, Soinille propsit järkkymättömästä tuestaan Jussia kohtaan vaikka paskaa sataa niskaan 24/7.

Sossuille ei anneta tuumaakaan periksi!
Viimeinen maastalähtijä sammuttaa valot.

Kuvitteellinen hahmo

Jep, ei ihme ettei "tukea löydy omilta". Jungner meni vain keulimaan, eihän vielä ollut edes puolueen kantaa ja uutinen oli että "Sdp vaatii".

Viimeinen suomalainen

Veikkaanpa, että Junkkeri ei kauaa puheenjohtajan pallilla istu.

Hessu

Demarien rivijäsenien irtisanoutuminen Jungnerin puheista saa lisää merkitystä, kun muistaa, että eduskuntaryhmän puheenjohtaja Jouni Backman antoi tukensa Jungnerille.

Rivijäsenet asettuvat poikkiteloin sekä puoluesihteerin että eduskuntaryhmän puheenjohtajan mielipiteen kanssa.

Miksi Ylen uutiset ei reagoinut tähän uuteen käänteeseen, vaikka uutistoimitus on tähän asti seurannut tilanteen kehitystä päivittäin useaan otteeseen?
Jos PS:n rivijäsenet ilmaisisivat mielipiteensä, joka olisi vastoin puoluesihteerin ja eduskuntaryhmän puheenjohtajan lausuntoa, olisi mikrofoni työnnetty jo aikaa sitten Soinin suun eteen.

Otsikot kirkuisivat puolueen jakautumisesta ja sisäisistä riidoista.

Sdp:n realisoituneet ongelmat ovat Ylen uutistoimituksessa tabu.

Raju riita Sdp:n sisällä!!! Siinä olisi valmis otsikko iltapäivälehdille tai US:een.

Mika.H

Pisteet täältäkin. Noiden vääristelevien matosten edessä ei saa nöyristellä. Ei nekään muuten mitään opi!

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Pete_G

Quote from: Viimeinen suomalainen on 03.08.2011, 22:15:56
Voi olla. Nyt muutama demarikin on irtisanoutunut Ljugbergin Jungnerin puheista. Näkivät varmaan eilisen IS:n Mikael vs. Jussi -gallupin tulokset...
87,1 % av alla svenskar är odemokrater.

MW

Quote from: Pete_G on 03.08.2011, 22:20:06
Voi olla. Nyt muutama demarikin on irtisanoutunut Ljugbergin Jungnerin puheista. Näkivät varmaan eilisen IS:n Mikael vs. Jussi -gallupin tulokset...

Veikkaisin, että ei ole istunut hetkeäkään, eikä istu. Jungner on puoluesihteeri. Ettekö nyt Urpilaisen tiukasta otteesta huomaa, että hän on yhä puheenjohtaja?

Kyborg

Kiitos ja syvä kumarrus!
"Samaan aikaan kun maamme koulutetuimmille ihmisille ei ole töitä, joku älypää pitää rasismina sitä, ettei niitä löydy afrikkalaisille koneinsinööreille, jotka ovat hukanneet paperinsa ja lukutaitonsa."

- Nim. Professori

Viimeinen suomalainen

Quote from: MW on 03.08.2011, 22:21:39

Veikkaisin, että ei ole istunut hetkeäkään, eikä istu. Jungner on puoluesihteeri. Ettekö nyt Urpilaisen tiukasta otteesta huomaa, että hän on yhä puheenjohtaja?

Äh sori! Meni puurot ja vellit sekaisin :facepalm: Puoluesihteeriä tietty tarkoitin. Aika jännää, että kohublondi Jurpilainen ei ole ottanut Halliksen asiaan mitään kantaa?

Pete_G

Quote from: Heikki Porkka on 03.08.2011, 22:16:32
Demarien rivijäsenien irtisanoutuminen Jungnerin puheista saa lisää merkitystä, kun muistaa, että eduskuntaryhmän puheenjohtaja Jouni Backman antoi tukensa Jungnerille.

Rivijäsenet asettuvat poikkiteloin sekä puoluesihteerin että eduskuntaryhmän puheenjohtajan mielipiteen kanssa.

Miksi Ylen uutiset ei reagoinut tähän uuteen käänteeseen, vaikka uutistoimitus on tähän asti seurannut tilanteen kehitystä päivittäin useaan otteeseen?
Jos PS:n rivijäsenet ilmaisisivat mielipiteensä, joka olisi vastoin puoluesihteerin ja eduskuntaryhmän puheenjohtajan lausuntoa, olisi mikrofoni työnnetty jo aikaa sitten Soinin suun eteen.

Otsikot kirkuisivat puolueen jakautumisesta ja sisäisistä riidoista.

Sdp:n realisoituneet ongelmat ovat Ylen uutistoimituksessa tabu.

Raju riita Sdp:n sisällä!!! Siinä olisi valmis otsikko iltapäivälehdille tai US:een.

Ensin Soini pisti talouspuheillaan Euroopan sekaisin, nyt Halla-aho hajottaa SDP:tä ;D   Vai oppositiossa muka ei voi vaikuttaa!?

PS. Soinikin nyt jo 11% kannatuksessa ja kakkossijalla pressanvaaleigallupissa. Lienee osin demareitten ansiota sekin.
87,1 % av alla svenskar är odemokrater.

Spinnu

Nyt muutama demarikin on irtisanoutunut Ljugbergin Jungnerin puheista. Näkivät varmaan eilisen IS:n Mikael vs. Jussi -gallupin tulokset...

Kieltämättä se matelijat vertaus on ollut osuva. Ja aiheesta. Ja kyllä, myönnän että se on myös loukkaavaa - niitä matelijoita kohtaan. Niitä oikeasti tarvitaan ekosysteemissämme.

Tämä ei ollut mitään vihapuhetta demareita vastaan, ainoastaan toteamus meidän niljakkaiden matelijoidemme, luonnossa esiintyvien käärmeidemme puolesta. Meidän pitää erityisesti muistaa, että kyyt ovat lain mukaan rauhoitettuja olentoja, vaikka raamatusta löytyykin vihapuhetta yleensäkin käärmeitä vastaan.
"Monien ihmisten mieli on kuin betonia. Hyvin sekaisin, ja pysyvästi!"
(Alfred E. Neuman)
http://www.kiva.org/team/homma

JoKaGO

Peukalo ylhäällä täälläkin!
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

RTT

QuoteKetä lienee palvelee, että syyllisiä etsitään omin voimin Suomesta? Kauhajoen koulusurmien aikaan norjalaiset totesivat, että tuollaista voi sattua vain Suomessa.

Oltakoon Halla-ahosta mitä mieltä tahansa – ja lieneepä syytä ollakin – mutta siitä huuolimatta SDP:n asia ei ole tehdä päätöksiä muiden puolueiden puolesta. Samaa mieltä olivat SDP:n hallintovaliokuntaedustajat keskiviikon Iltalehdessä. Ehkä SDP:n puoluesihteerin kannattaa loppulomalla käydä uimassa kylmässä vedessä: se rauhoittaa kummasti ja siinä kotimaisen pikatoverituomioistuimen ukkotuomarin rooli alkaa unohtua.

Toivottavasti keskustelu laantuu kun yötkin kylmenevät. Vastakkainasettelu lisää vastakkainasettelua.
Timo Haapala: Joko riittäisi vihakeskustelu? Ruvetaan pressahommiin!

maltti on valttia

Mikäli tuttavapiiriisi kuuluu demari, joka tietenkin korostaa yhteisöllisyyttä sosiaalisuutta vähäosaisia kohtaan, ei häneltä kannata kysyä että miten sopii ajatuksiisi se että kuitenkin itse teet pimeitä töitä ja haet viinasi Eestistä...

Tuhatkauno

ei oo Jungner ehtinyt vaalien jälkeen kirjoittaa äänestäjilleen mitään painavaa blogiinsa

http://mikaeljungner.fi/blogi/

taita twitteröinti ja facebookkaaminen riittää
Ei haukku haavaa tee, ellei halol' päähän lyö.

Ville Niinistö: " Kysymys ei ole siitä, mikä on laitonta, vaan siitä mikä on soveliasta poliittiselle päättäjälle."

Jouko

Quote from: hiljainen tukija on 03.08.2011, 22:38:32
Mikäli tuttavapiiriisi kuuluu demari, joka tietenkin korostaa yhteisöllisyyttä sosiaalisuutta vähäosaisia kohtaan, ei häneltä kannata kysyä että miten sopii ajatuksiisi se että kuitenkin itse teet pimeitä töitä ja haet viinasi Eestistä...

Aito demu vastaa siihen kaarrellen että älä tee niin kuin minä teen, vaan tee niin kuin minä sanon. ;)
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

perunanena

Urpilainenhan jyräsi aikoinaan Jungerin puoliväkisin puoluesihteeriksi. Taas yksi strateginen virhe Urpilaiselta. SDP:n kentällä Jungeria ei hirveän korkealle arvosteta.  Monien pitkän linjan demareiden mielestä mies muistuttaa aivan liikaa Stubb/Katais-tyylistä liberaalikokoomuslaista. Demareiden kentällä on paljon väkeä, joka on selvästi puoluejohtoa nuivempaa ja jotka näkisivät demarit mielummin PS:n kuin kokoomuksen hallituskumppaneina. Tällä menolla äänien siirtyminen SDP:ltä PS:lle jatkuu kiihtyvään tahtiin tulevissa vaaleissa. Monien mielestä PS ajaa sosiaalidemokraattisia arvoja paremmin kuin SDP.

herra 4x

Quote from: perunanena on 03.08.2011, 23:31:32
Urpilainenhan jyräsi aikoinaan Jungerin puoliväkisin puoluesihteeriksi. Taas yksi strateginen virhe Urpilaiselta. SDP:n kentällä Jungeria ei hirveän korkealle arvosteta.  Monien pitkän linjan demareiden mielestä mies muistuttaa aivan liikaa Stubb/Katais-tyylistä liberaalikokoomuslaista. Demareiden kentällä on paljon väkeä, joka on selvästi puoluejohtoa nuivempaa ja jotka näkisivät demarit mielummin PS:n kuin kokoomuksen hallituskumppaneina. Tällä menolla äänien siirtyminen SDP:ltä PS:lle jatkuu kiihtyvään tahtiin tulevissa vaaleissa. Monien mielestä PS ajaa sosiaalidemokraattisia arvoja paremmin kuin SDP.

Tuo on totta.

Vaikka tässä avaruusajassa käsite teollisuustyöväki on epämuodikas, niin heitä on paljon, itse asiassa pyörittämässä niitä (vienti)teollisuuden rattaita, joitten tuotolla yhteiskunnassa kaikki, korostan kaikki, maksetaan. Tämä käsitettynä laajasti alihankintaketjuja, kuljetuksia, kunnossapitoja, koulutuksia jne. myöden.

Heistä suuri osa on demareita. Heille rakkauslöpinä-Jungner taikka verkkosukka-Urpilainen taikka maailmanhalaaja-Tuomioja eivät ole aivan se SDP, mitä on odotusarvo. Monikultturismi-EU-SDP:n sijaan he äänestäjinä haluaisivat kenties hieman eri profiilia puolueeltaan. On mielenkiintoista nähdä, vaipuuko demarit samaan kymppikerhoon seuraavissa vaaleissa, mihin Kepu.

Jos nämä molemmat vaipuvat, se tarkoittaa hyvin pitkälti jytky numero kahta Ps:lle tulevissa vaaleissa. Paljon on kiinni myös Ps:n omista teoista taikka myös toilailuista.

Rakkaudesta lajiin.