News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

AL: Paavo Arhinmäki ihaili poliisinmurhaajaa?

Started by Jaakko Sivonen, 28.07.2011, 13:43:40

Previous topic - Next topic

Jouko

Paavo Arhinmäki on kunnon ministeri. Kun muistaa asemansa Suomen Kansan edustajana.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Imperium

Paavo EI OLE JALKAPALLOHULIGAANI koska sen kantti ei kestä.
Kaupungin kaduilla liikkuu satoja tarinoita Pikku-Paavosta joka uhkuu ja puhkuu ennen ottelua pubissa, mutta kytät tai vastustajan kannattajat nähtyään poistuu hissukseen takaVASEMMALLE ja jättää muut korjaamaan huutelunsa sadon.

guest3656

Suomeenhan tunnetusti mahtuu vain yksi asia kerrallaan. ABB:n verityö on aiheuttanut ennen näkemättömän vihahyökkäyksen maahanmuuttokriittistä skeneä kohtaan, vaikka asioilla ei ole minkäänlaista yhteyttä.

Vihaan kykenevät parhaiten ne, jotka eivät kykene asialliseen keskusteluun. Tästä on esimerkkinä ministeri Arhinmäki, joka raakaa poliisi-murhaa ylistävien vihapuheidensa perusteella tulisi välittömästi erottaa tehtävistään. Kataiselta tulisi niinikään vaatia irtisanoutumista Arhinmäen vihapuheista vai kannattaako Kataisen hallitus avoimesti anarkiaa ja brutaalia väkivaltaa Suomen kansalaisia puolustavia ihmisiä kohtaan?

MoonShine

Quote from: Imperium on 28.07.2011, 21:57:44
Paavo EI OLE JALKAPALLOHULIGAANI koska sen kantti ei kestä.
Kaupungin kaduilla liikkuu satoja tarinoita Pikku-Paavosta joka uhkuu ja puhkuu ennen ottelua pubissa, mutta kytät tai vastustajan kannattajat nähtyään poistuu hissukseen takaVASEMMALLE ja jättää muut korjaamaan huutelunsa sadon.

Siis toisten selkien takaa huuteleva riidankylväjä.
Kyllä sieltä komukkajoukosta joku syväkurkku pian löytyy, joka visertää totuuksia.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

Nuivanlinna

Nyt Jyrki Kataiselle kannustushuutoa; PAA, PAA, PAAVO PIHALLEE!
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Eldritch

Quote from: L. Brander on 28.07.2011, 21:10:04

Toki mieto "kenttävittuilu" "kivisaareeen " ja muihin halpoihin casual-merkkeihin pukeutuvasta prolesta on aina paikallaan.  ;)

LB

Tuskin kenellekään aidolle prolelle tulisi mieleenkään haaskata koko kuukausipalkkaansa johonkin Kivisaaren naurettavan näköisistä ja tolkuttoman ylihintaisista rievuista.

MoonShine

Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Oami

Quote from: Marko Parkkola on 28.07.2011, 18:31:20
Olet oikeassa. Mutta ministerinä Paavo ei voi toimia. Kultturiministeri joka ihannoi väkivaltaa?! Huh! Ministerin on oltava rehelliseksi tunnettu henkilö.

Ministerinä voi toimia se, jolle eduskunta tämän oikeuden suo.

Itse en varmastikaan Arhinmäkeä äänestäisi, mutta aikas moni äänesti ja seuraukset ovat tässä, niiden mukaan pelataan.

Ton vihapuhehuutelun voisi jättää ylipäänsä vallan muille. Korkeintaan kaksoisstandardin osoituksessa siitä voi huomauttaa, mutta pitää varoa ettei itse sorru siihen mistä muita syyttää.

Arhinmäkeä ja vasemmistoliittoa voi arvostella ihan nykypäivänkin politiikasta, jos niin haluaa.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

CaptainNuiva

Quote from: Ano Nyymi on 28.07.2011, 20:50:56
Miten Arhinmäen kaltainen poliisien murhaajaa ihaileva viharikollinen voi enää olla ministerinä?

Tuollaisesta viharikoksesta kun on niin äärettömän pieni matka joukkomurhaajaksi, kuten olemme saaneet medioista kuulla. Ja nyt sellainen uhka sitten patseeraa ministerinä  :flowerhat:

Sinällään mielenkiintoista että ilmeisesti yksikään "vihapuheista" parkua pitävä toimittaja taikka politiikko uskalla/halua ottaa asiaa esille, poliisin tappaminen taikka siihen yllyttäminen on siis hyväksyttävää käytöstä jota ei tarvitse tuomita, ei etu eikä jälkikäteen?
Tämäkin keissi kertoo omaa karua kieltään mikä näiden "Tiedostavien" agenda on.
Hyi helvetti.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

normi

Lienee viisainta vältellä niitä kkyldyyri ja urheilutilaisuuksia joihin Paavo osallistuu, ihan varmuuden vuoksi, jos se vaikka kokee dejavun ja lakaa riehumaan...  :o thisishumor...
Impossible situations can become possible miracles

Ammadeus

Paavo on kai unohtanut ne lukuisat uhrit mitä huliganismi on euroopassa aiheuttanut.
Moni muistaa Heysell stadionin verilöylyn jossa kymmeniä kuoli..
Paavo paavo..kuinka sä kehtaat?

Sunt Lacrimae

Huudot ovat mulle ihan sama, mutta Paavo voisi sen sijaan irtisanoutua vaikkapa punaisesta terrorista Suomen vapaussodan aikana, Hella Wuolijoen maanpetostuomioon johtaneesta toiminnasta, Baader-Meinhof-ryhmästä ja Che Guevaran pystyttämistä näytösoikeuksista Kuuban vallankumouksen aikana.

Odotan Paavolta myös irtisanoutumista seuraavan kerran kun militantti Antifa heittelee polttopulloja tai puukottaa maahanmuuttokriittisen puolueen edustajaa jossakin Euroopan maassa.
Play stupid games, win stupid prizes.

LW

Quote from: Oami on 28.07.2011, 23:19:25Ton vihapuhehuutelun voisi jättää ylipäänsä vallan muille. Korkeintaan kaksoisstandardin osoituksessa siitä voi huomauttaa, mutta pitää varoa ettei itse sorru siihen mistä muita syyttää.

Vihanäin. Vihanoin vihamuuten vihaolen vihasitämieltä, vihaettä vihavihapuheen vihakaltaisen viha-absurdin vihakäsitteen vihapilkkaamisessa vihaon vihavaikeaa vihamennä vihaliian vihapitkälle.

No niin. Nähdäkseni se piruilu on johtunut enimmäkseen siitä, että vastapuolta on herkullista vetää vastapalloon silloin, kun se on nähnyt vaivaa tarjotakseen siihen tilaisuuden. Tästä on kuitenkin masentavan helppoa livetä vastapuolen oman pelin pelaamiseen heidän säännöillään. Siihen ei tule sortua, ja jos itseä mietityttää, kummasta tilanteesta on kyse, mitä todennäköisimmin kannattaa jättää se vastapalloon lyöminen väliin.
"Yksi seikka jota ei vielä ole taidettu mainita, ovat rasistineitokaiset, jotka asettuvat houkutuslinnuiksi ja rasistiäijät sitten kyttää taustalla pusikossa puukkoineen ja puntareineen." -Pirjo Pönni Jokinen

Totuus löytyy kaurapuurosta.

Marko Parkkola

Quote from: LW on 29.07.2011, 02:27:07
Quote from: Oami on 28.07.2011, 23:19:25Ton vihapuhehuutelun voisi jättää ylipäänsä vallan muille. Korkeintaan kaksoisstandardin osoituksessa siitä voi huomauttaa, mutta pitää varoa ettei itse sorru siihen mistä muita syyttää.

Tästä on kuitenkin masentavan helppoa livetä vastapuolen oman pelin pelaamiseen heidän säännöillään.

Eijeijei. En minä ole livennyt. Lipeäminenhän tarkoittaa hallinnan menettämistä, which leads to anger and anger leads to the Dark Side. Kylmän rauhallisesti minä tuon typerän irvokasta sarkasmia sisältävän kommentin kirjoitin. En vihan vallassa kuten Paavon huudot ovat tapahtuneet. Puolustaudun sillä, että tällainenhan tuntuu kuuluvan nykyajan poliittiseen debaattiin. Vai milloinka viimeksi eduskunnassa on jätetty hyvä jabi väliin? ;)

M on muuten hieman epätarkka vastauksessaan. Ei ministerin tarvitse saada ensimmäistäkään ääntä kansalta, eduskunnalta kyllä. Eihän Stubbikaan ollut kansanedustaja. Ja ministerin tulisi olla rehelliseksi tunnettu, mutta ilmeisesti kansanedustuslaitos ei tästä pykälästä ole piitannut aikoihin, vuosikymmeniin, jos koskaan. Pykälän voisi poistaa laista kokonaan, kun sitä ei kerran käytetä.

VeePee

Unohtamatta tätä viimeisintä jalkapallohuliganismivihahuutelua:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/arhinmaki-kutsui-serbialaisfaneja-murhaajiksi/art-1288336506782.html

QuoteArhinmäki poistui protestinomaisesti stadionilta kesken ottelun ja huusi serbeille mennessään: "Kosovans' murderers!" Hän viittasi 1990-luvulla tapahtuneeseen Kosovon albaanien kansanmurhaan, josta on tuomittu useita serbejä.

MoonShine

Ooppera-Paavosta sikiää vielä monet naurut ennen hallituksen vaihtumista.

thinkingmind

Toivottavasti kaikki suomen poliisit muistavat miten Arhinmäki on käyttäytynyt.

"Ongelma on se että suomen viranomaiset jakelevat turvapaikanhakijoille oleskelulupia kuin abit karkkia vaikka perusteita turvapaikan saamiseen ei ole.Kaikkiin näihin oleskelulupiin sisältyy lisäksi automaattisesti oikeus tuoda oleskeluluvan saaneen perhe suomeen suoraan sossun asiakkaaksi" -mä

Nuivanlinna

Quote from: thinkingmind on 29.07.2011, 14:47:18
Toivottavasti kaikki suomen poliisit muistavat miten Arhinmäki on käyttäytynyt.

Kalle Jokinen, Tom Packalen ja Kari Tolvanenhan voisivat alkaa hieman kouluttamaan urheiluministeriämme!
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

CaptainNuiva

Anarkisti-Arhinmäki soveltaa vanhaa hokemaa: Älkää tehkö niin kuin minä teen vaan tehkää niin kuin sanon!
Mielestäni vaikkapa Nasse-setä sopisi paremmin ministeriksi, olisi meinaan tällä enempi katu-uskottavuutta ministerinä.

"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

pelle12

Quote from: Pate on 28.07.2011, 13:51:15
Minäkin tuomitsen tämän vihapuheen, tuomitsen kaikki vihapuheet!

Sanoudun siis irti vihapuheista.
Vaadin edelleen: Paven on irtisanouduttava suomalaisten anarkistien iskuista!!

L.N

Ernst

Quote from: Lasse Nortunen on 30.07.2011, 10:13:50
Jaahas iltapulun toimittajat ovat taas olleet lueskelemassa Hommaa :D
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011073014128158_uu.shtml

- Minulla on tapana soittaa ja tarkastaa väitteiden todenperäisyys. Esimerkiksi kerran joku väitti, että somalialaiset saavat jokaiselle lapselle uudet lastenrattaat.

Arhinmäki oli soittanut sosiaalivirkailijoille ja tiedustellut asiaa. Virkailija kertoi, että he saavat aina käytetyt rattaat, jotka palautetaan ja kunnostetaan seuraavalle.

Somalit siis saavat rattaat sosiaalitoimesta. Kun meille syntyi lapsi, ostimme rattaat itse.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ernst

Quote from: Marko Parkkola on 29.07.2011, 07:42:42

M on muuten hieman epätarkka vastauksessaan. Ei ministerin tarvitse saada ensimmäistäkään ääntä kansalta, eduskunnalta kyllä. Eihän Stubbikaan ollut kansanedustaja. Ja ministerin tulisi olla rehelliseksi tunnettu, mutta ilmeisesti kansanedustuslaitos ei tästä pykälästä ole piitannut aikoihin, vuosikymmeniin, jos koskaan. Pykälän voisi poistaa laista kokonaan, kun sitä ei kerran käytetä.

Vastasin viestiin, jossa kirjoittaja piti Arhinmäkeä sopimattomana sekä ministeriksi että kansanedustajaksi. Vastasin vain siihen, mikä koski Arhinmäkeä kansanedustajana. Möllit voivat edelleenkin äänestää möllin edustajakseen, ja siihen meidän muiden on tyytyminen. Ministrinä toimiminen menee juuri niin kuin kirjoitit.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

PeteA1

Arhinmäen vihahuutoon liittyen: SKP:n Seppo Lampela (osallistui 2007 ja 2008 eduskunta- ja kunnallisvaaleihin) tunnetaan paremmin räppärinä nimeltään Steen 1 (alunperin nimi oli Steen Christensen). Tässä on toinen murhaajien ihannoija, joka on tällä hetkellä Helsingissä varavaltuutettuna.

MW

Quote from: Bonaventura on 30.07.2011, 23:32:47

- Minulla on tapana soittaa ja tarkastaa väitteiden todenperäisyys. Esimerkiksi kerran joku väitti, että somalialaiset saavat jokaiselle lapselle uudet lastenrattaat.

Arhinmäki oli soittanut sosiaalivirkailijoille ja tiedustellut asiaa. Virkailija kertoi, että he saavat aina käytetyt rattaat, jotka palautetaan ja kunnostetaan seuraavalle.

Tässä ei ole nyt kaikki kohdallaan. Kuulostaa vallan siltä, kuin sosiaalitoimella olisi jossain varastohallit täynnään käytettyä tavaraa (tai sitten vain käytettyjä lastenrattaita), ja toimeentulotukiasiakkaille annettaisiin tavaraa tai vain niitä rattaita sieltä hallista. Palauttavatkin sosiaalitoimelle vielä.

Missähän nämä varastot ovat? Entä minne voin toimittaa omilla rahoilla ostamani, käytetyt hyväkuntoiset lastenrattaat toimeentuloasiakkaiden käyttöön? Yritin viedä Fidaan, mutta eivät ota vastaan, koska niitä ei kuulemma kukaan osta. Eipä ole kukaan osannut vinkata sosiaalitoimen suurista käytettyjen rattaiden halleista. Ehkä siksi, että niitä ei olemassa.

Missä on Helsingin Kaupungin Lastenvaunuvarikon korjaamo, jossa näitä kunnostellaan?

Ammadeus

Quote from: MW on 30.07.2011, 23:49:56
Quote from: Bonaventura on 30.07.2011, 23:32:47

Tässä ei ole nyt kaikki kohdallaan. Kuulostaa vallan siltä, kuin sosiaalitoimella olisi jossain varastohallit täynnään käytettyä tavaraa (tai sitten vain käytettyjä lastenrattaita), ja toimeentulotukiasiakkaille annettaisiin tavaraa tai vain niitä rattaita sieltä hallista. Palauttavatkin sosiaalitoimelle vielä.

Missähän nämä varastot ovat? Entä minne voin toimittaa omilla rahoilla ostamani, käytetyt hyväkuntoiset lastenrattaat toimeentuloasiakkaiden käyttöön? Yritin viedä Fidaan, mutta eivät ota vastaan, koska niitä ei kuulemma kukaan osta. Eipä ole kukaan osannut vinkata sosiaalitoimen suurista käytettyjen rattaiden halleista. Ehkä siksi, että niitä ei olemassa.

Missä on Helsingin Kaupungin Lastenvaunuvarikon korjaamo, jossa näitä kunnostellaan?
[/quote
Ihan täyttä paskaa saatana,loinen kusettaa minkä kerkee