News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Kuutta puukotettiin häissä Ruotsissa

Started by CaptainNuiva, 18.07.2011, 12:49:12

Previous topic - Next topic

CaptainNuiva

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011071814074158_ul.shtml
Vaikka uutinen ei sitä kerro niin hiukan olen aistivinani
hää-värinää....Tai sitten Lotan ja Svenin hääjärjestelyihin kuuluu
olennaisena osana vieraiden puukotusta.
Näin ne tavat muuttuvat, ennen heiteltiin riisiä ja nyt puukkoa tai ehkä kyse on morsiuskimpun heiton uudesta versiosta: Ne joihin puukko osuu, menevät lähiaikona naimisiin ???
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

MoonShine

Saamani tiedon mikaan erityisesti ruotsinsuomalaiset käyvät Ruotsissa useasti puukkohippaa, joten eiköhän ne Finnjävelit ole taas olleet asialla?
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

annepa

Otsikosta tuli ensimmäisenä mieleen että Ruotsissa on järjestetty pohjalaiset häät.

falco

Mikäli rähmiksen blogissa ollut kuva hääpaikalle johdattavasta viitasta liittyy tapaukseen, se antaa lisätietoa. Kyseessä eivät olleet Pirjon & Åken häät, eikä myöskään Birgitan & Bengtin häät.

pelle12

Itse uutisestahan ei käy ilmi mitään hääparin etnisestä taustasta, mutta nimet Henieh ja Mahram viittaavat kyllä jonnekin eteläisimpiin leveysasteisiin. Tuokin käy selväksi tietysti vasta suurentamalla bröllop-tienviittakuvaa. Toisaalta tuollaiset puukkohippahääthän ovat joka viikkoista kauraa perunanenäkulttuurissakin, vai ovatko? :roll:

Lahti-Saloranta

Ikävä tapaus mutta kyllä siihen on pakko liittyä jollain tapaa ne rasistiset ruotsindemokraatit tai sitten ruotsalaiset nykyään "Gillar olika bröllopen."
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Demokraatti

Tyttäreni on hyvin järkyttynyt tästä ja hän syyttää tapahtuneesta itseään, mutta minä en toru häntä. Entinen mieheni on psykopaatti. En ymmärrä kuinka hän voi tehdä näin tällaisena päivänä. Yrittää nyt puukottaa hengiltä omaa verta ja lihaansa", sanoo äiti kyyneleet silmissä.  (lainaus blogista)

Kuinka paljon tästä voi vääntää ulkomaalaisongelmaksi? (Etenkään kun esim. suomalaiset edelleen puukottelevat toisiaan ihan yhtälailla)?

MW

Quote from: Demokraatti on 01.08.2011, 01:48:44
Tyttäreni on hyvin järkyttynyt tästä ja hän syyttää tapahtuneesta itseään, mutta minä en toru häntä. Entinen mieheni on psykopaatti. En ymmärrä kuinka hän voi tehdä näin tällaisena päivänä. Yrittää nyt puukottaa hengiltä omaa verta ja lihaansa", sanoo äiti kyyneleet silmissä.  (lainaus blogista)

Kuinka paljon tästä voi vääntää ulkomaalaisongelmaksi? (Etenkään kun esim. suomalaiset edelleen puukottelevat toisiaan ihan yhtälailla)?

Joo, mun häissäni faija veti kanssa leukulla mahaan, saatiin siitä sitten monet hyvät naurut jälkeenpäin.

punikkikeisari

No ei tästä kovin etnistä tapahtumaa saa kyllä minustakaan väännettyä, mutta se ei saa häiritä hyvää läpänheittoa. Se on kuitenkin kivijalka, jolle Hommaforum on rakennettu.

Jos nyt oltaisiin Naurunappulassa, sanoisin vielä että TULOKAS HILJAA!!!
In koala we trust.

nickpocket

Quote from: punikkikeisari on 01.08.2011, 05:17:53
No ei tästä kovin etnistä tapahtumaa saa kyllä minustakaan väännettyä, mutta se ei saa häiritä hyvää läpänheittoa. Se on kuitenkin kivijalka, jolle Hommaforum on rakennettu.
Vitsit aiheesta kuuluisivat mielestäni ennemmin Peräkammarin puolelle, uutis-osionhan on tarkoitus olla vakavampaa keskustelua?
En kyllä ymmärrä, mikä logiikka tuolla morsiammen isällä on ollut poikaansa lyödä, kenties jotain vanhoja kaunoja?
Ikävä tapaus kaiken kaikkiaan. Kenties tästä tulee joskus lisää dataa?