News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Vuoden Homma-tiedottaja -palkinto?

Started by AstaTTT, 18.06.2011, 15:39:15

Previous topic - Next topic

AstaTTT

Tuli tiskatessa mieleen, että voisimme vuosittain palkita mediatiedottajan, joka on ansioitunut rehellisenä tiedon tuottajana. Tarkemmat kriteerit voidaan listata, jos hanke saa kannatusta.

Vuoden Homma-tiedottaja niittäisi ajallaan mainetta ja kunniaa; alussa varmaan joutuisi tyytymään kehystettyyn diplomiin ja pullakahviin ilman sen suurempaa medianoteerausta.

Miltä kuulostaa? Kalevan sarjakuvapiirtäjä Jari olisi yksi ehdokas.

Homman etu on se, että tuemme myönteisellä tavalla rehellistä tiedotusta ja uutisointia.

Eino P. Keravalta

HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Nuivanlinna

Hyvä idea. Itse ehdottaisin Taloussanomien Jan Hurria!
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

MaisteriT

Itse ajattelin vuoden moku-uunoa, niitä olisi enemmän tarjolla. Tämä idea olisi rakentavampi. Minulla ei ole ehdokasta, mutta palkintoon tarvittaneen rahaa, joten lompakolla osallistumista tarvittaneen. Lisäksi pitää varmistaa, että saaja haluaa palkinnon.
AL: Jussi Halla-Aho (kuvassa) poseeraa tässä arkistokuvassa virallisesti puvussa. Tiistaina hänet nähtiin eduskunnassa rennoissa kesävaatteissa.