News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Kuinka moni on/on ollut parisuhteessa ulkomaalaiseen ?

Started by Fatman, 16.06.2011, 18:37:34

Previous topic - Next topic

Kuinka moni on/on ollut parisuhteessa ulkomaalaiseen ?

Olen parisuhteessa
39 (20%)
Olen ollut
37 (19%)
En ole ollut, mutta voisin olla
105 (53.8%)
En ole ollut, enkä koskaan voisi olla
14 (7.2%)

Total Members Voted: 192

Voting closed: 23.06.2011, 18:37:34

Rebane

Olen eestiläisen miehen kanssa naimisissa. Ensimmäinen suhteeni ulkomaalaiseen. Vaikka vaikea virolaisia on kyllä kovin ulkomaalaisiksi mieltää, kun eroa suomalaisiin on erittäin vähän.  :)
Autetaan autetaan, hampaat irvessä, kaula väkisin joukolla nuoltuna ja äiti piestynä, mieli ja pipari joukkoväärinkäytöksistä rikkinäisenä, tytär raiskattuna ja bensalla elävältäpoltettuna, sillä onhan meillä unelmatm

- jäsen kilohauli

Topi Junkkari

Quote from: Rebane on 17.06.2011, 11:39:12
Vaikka vaikea virolaisia on kyllä kovin ulkomaalaisiksi mieltää, kun eroa suomalaisiin on erittäin vähän.  :)

Tervetuloa foorumille, Rebane! (En muista lukeneeni muuta tuotantoasi vielä.)

Tekisi mieleni jälleen kerran siteerata Lydia Koidulaa sadan kruunun setelin takapuolelta: "Silla otsad ühendatud kandes ühte isamaad..."

Parisuhdetta virolaisen kanssa olen joskus ajatellut puhtaasti teoreettisena mahdollisuutena, mitään konkreettista ei ole ollut. Eräs sikäläinen ystävättäreni on aika merkittävässä asemassa Viron valtionhallinnossa, olisikohan pitänyt 1990-luvulla Tartossa ryhtyä määrätietoisesti vonkaamaan? :P Nyt taitaa olla liian myöhäistä.

Iltalukemisiksi suosittelen Arto Paasilinnan teoksen vironnusta Poodud rebaste mets. Herättää hilpeyttä erityisesti yliopistopiireissä. (Rebane = kettu, mutta myös fuksi = keltanokka = ensimmäisen vuoden opiskelija.)
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Lunoir

En ole koskaan ollut minkäänlaisessa muussa kuin ystäväsuhteessa ulkomaalaisen kanssa, enkä usko että koskaan päätyisinkään muunlaiseen tilanteeseen sillä kumppanikriteereihini lukeutuu mm. erinomainen Suomen kielen taito ja suomalais-pohjoismaalainen luonne. Valitettavasti minuun vetoaa myös vaaleat silmät ja hiukset joten heil hitler vaan.

Vastasin kuitenkin kyselyyn että en ole, mutta voisin, sillä itse ulkomaalaisuus ei ole minulle ongelma, on vain hyvin epätodennäköistä että koskaan päätyisin suhteeseen ulkkiksen kanssa.

Maatiaisjuntitar

Äänestin, että en ole, enkä koskaan voisi olla.

Tämä perustuu siihen, että samanlainen kasvualusta, tavat, harrastukset, ajatusmaailma, kiinnostuksen kohteet ovat minulle erittäin tärkeitä parisuhteen onnistumiselle.

Näin on käynyt ihan automaattisesti, että molemmat pitkät parisuhteeni ovat olleet maanviljelijän poikiin. Vaikka mieheni ja minä olemme syntyneet eri vuosikymmenellä, silti meillä on ollut hyvin samanlainen lapsuus ja se kasvupohja, samanlaiset arvot jne. Minulla on hänen kanssaan paljon enemmän yhteistä kuin koskaan voisi olla omanikäiseni kaupunkilaismiehen kanssa.

Sitä tosin en koskaan ole kokeillut, että miten toimisi suhde jonkun muunmaalaisen maalla kasvaneen miehen kanssa...

Hippo

Reilu parikymmentä vuotta sitten opiskellessani Ruotsissa kansanopistossa tuuppasin  paikallista pimua, joka asui samalla käytävällä. Siinä ne kokemukset ulkolaisista.

Lemmy

Hmmm... tuli tässä nyt mieleen koska elostelen itse ulkomailla, niin jos pokaan paikallisen, niin enhän minä ole "ulkomaalaisen" kanssa parisuhteessa, vaan hän?
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

sologdin

Quote from: Eino P. Keravalta on 16.06.2011, 20:32:55
En ole ollut enkä hevin ryhtyisikään sellaiseen suhteeseen. Muutoin kyllä, mutta kumppanini suomen kielen on oltava liki täydellistä, sillä olen kommunikatiivinen ihminen ja niin nyanssit kuin huumorikin on voitava välittää. Lisäksi kokemus on osoittanut, että usein suomenkielisenkin kanssa tulee väärinymmärryksiä tavan takaa.
-Alleviivaus minun.

Kommunikaatiokatkokset eri sukupuolta olevien suomenkielisten parisuhteessa johtuvat juuri siitä; naisen ja miehen arvot ja huumorintaju ovat aivan eri perustalla.  Itse asiassa en ole varma onko naisilla huumorintajua minun ymmärtämässäni mielessä ollenkaan.  Kuka tahansa voi testata väittämääni kertomalla naiselle "Miksi sinulla on parsaa korvissasi"-tyyppisen vitsin.  Tai antamalla hänelle luettavaksi Crumbin, Pystysen tai Tilsan sarjakuva-albumin.

Parhaan kuulemani analyysin naisen elämän päämääristä lausui naispääosan esittäjä "El Zapata"-elokuvassa viidellä sanalla:"Yllätyksetön elämä rikkaan miehen rinnalla."
Jos en muitten kanssa mennä saa, kai yksinäni mennä saan.

Ano Nyymi

Kuinkahan moni peräkammaripoika tietämättään seukkaa ulkomaisen sexinuken kanssa?  :flowerhat:

AIP

Ammadeus

Quote from: Ano Nyymi on 17.06.2011, 22:31:50
Kuinkahan moni peräkammaripoika tietämättään seukkaa ulkomaisen sexinuken kanssa?  :flowerhat:
Kas tämä kumipimpsa on näköjäns valmistettu made in china.Mähän olen stana styylannut kinkin kanssa liki kolkyt vuotta :o
Mut uskollinen on ollut,tiämmä ei vieraissa ole käynyt.Vähän hellepäivänä tuoksahtaa mutta mäntynestesaippua tekee ihmeet.

Batman

Mä olen kerran ollut yhden turkulaisen kanssa.
"Tällaiset puheet eivät ansaitse sanavapautta"
- Apulaisvaltakunnansyyttäjä Jorma Kalske

Mielipide on kuin persreikä; jokaisella on omansa.
http://www.youtube.com/watch?v=NrmPehlHK3w&feature=related

Mulli

Quote from: Batman on 18.06.2011, 02:30:03

HYS!!! Sinä herätät ne perkeleet penkomaan kohta kaikkien kaapeista luurankoja!!

Jouko

Johdatteleva kysymys. Tarkoittaa tietysti nussisuhdetta. Ei ole aina välttämättömyys. Suhteita voi olla muutenkin. Olen elämässäni tavannut kauniita neekerinaisia. Länsi-intialaisia. Keskustellut heidän kanssaan aika intiimisti.
Minä ihailen mustia naisia ihan oikeasti. ;)
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Lemmy

Quote from: Batman on 18.06.2011, 02:30:03

No kyl määki. Oliko Nasu?
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Johannes Nieminen

Hetken aikaa oli ulkomaalainen tyttöystävä. Vain hetken, mutta vastasin silti, että olen ollut parisuhteessa ulkomaalaisen kanssa.
Yksi Nuivan Vaalimanifestin alkuperäisistä allekirjoittajista.
Vantaan kaupunginvaltuutettu 2009-2017

Sunt Lacrimae

Sovellan näissä asioissa samanlaisia kriteerejä kuin suomalaisiinkin, tosin käytännössä kriteerini poissulkenevat juutalaiskristillisiä ja itäaasialaisia kulttuureita lukuunottamatta suurinpiirtein kaikki muut kulttuurit.

Aivan samalla tavalla kuin olisi vaikeaa kuvitella itseäni parisuhteeseen vaikka herätysliikeaktiivin tai vasemmistonuoriin kuuluvan vegaanin kanssa olisi vaikeaa kuvitella itseäni parisuhteeseen vaikkapa sianlihasta ja alkoholista kieltäytyvän omaan kulttuuriinsa muutenkin tukeutuvan lähi-itäläisen kanssa.

Tuskinpa edellämainittuja esimerkkejä edustavat henkilöt muutenkaan haluaisivat olla tekemisissä tällaisen olutta ja punaista lihaa suosivan kiroilevan sikaniskan kanssa.  ;D

PS: Pakollinen itseironia-disclaimer "Hommaforumilla kaljaajuovat sikaniskat arvostelevat maahanmuuttajanaisia"-otsikoita kärkkyvien toimittajien varalta.
Play stupid games, win stupid prizes.

keppihevosella kuuhun

Minua ei edes kiinnosta suomalaiset naiset, pidän lähinnä japanilaisista.

Quote from: Maatiaisjuntitar on 17.06.2011, 14:09:29
Äänestin, että en ole, enkä koskaan voisi olla.

Tämä perustuu siihen, että samanlainen kasvualusta, tavat, harrastukset, ajatusmaailma, kiinnostuksen kohteet ovat minulle erittäin tärkeitä parisuhteen onnistumiselle.
Samasta syystä minä en voi seurustella suomalaisen kanssa. Ei ole mitään yhteistä. En myöskään pidä suomalaisia (ts. valkoisia) naisia tarpeeksi viehättävinä.

Marjapussi

Quote from: keppihevosella kuuhun on 18.06.2011, 14:47:35
Minua ei edes kiinnosta suomalaiset naiset, pidän lähinnä japanilaisista.

Sama vika ;) , mutta eivät nuo Nipponin tytöt ole aina alistuvaisia geishoja, mutta sanokaamme haastellisia positiviisessa merkityksessä.
Marokon kauhu oli sanansa mittainen eikä velipoikakaan jäänyt Aarnea pahemmaksi epätoivotun maahanmuuton estämisessä. Mutta kuka tulee torjumaan aiheettoman turvapaikkaturismin?

Veikko Suvanto

Mon front est rouge encor du baiser de la Reine ;
J'ai rêvé dans la grotte où nage la Sirène...

Kipling

Taisinpa napata tsekkiläisen naaraan toisen nuivan käsistä. Pahoittelen.
"All stereotypes turn out to be true. This is a horrifying thing about life. All those things you fought against as a youth: you begin to realize they're stereotypes because they're true"
-David Cronenberg

AIP

Quote from: Kipling on 18.07.2011, 21:06:18
Taisinpa napata tsekkiläisen naaraan toisen nuivan käsistä. Pahoittelen.

Internetin perusteella tsekkiläiset naaraat näyttävät aika lisääntymiskykyisiltä. Miten on?

valkobandiitti

Olen eestiläisen miehen kanssa naimisissa. Ensimmäinen suhteeni ulkomaalaiseen. Vaikka vaikea virolaisia on kyllä kovin ulkomaalaisiksi mieltää, kun eroa suomalaisiin on erittäin vähän.  :)

Rebane on hieno nimimerkki, ei miehesi satu olemaan Alfonsille sukua?
Ekologia on valjastettu poliittisten tavoitteiden ajamiseen, ja vihreyden ytimessä on vasemmistolainen, kapitalismin vastainen politiikka, jolla halutaan lopulta rajoittaa yksilön vapautta.

ämpee

Muslimitaustaisen siipan kanssa on vietetty yhteistä aikaa yli kaksikymmentä vuotta, ja molemmat ovat siitä taustasta aivan samaan mieltä, elleivät olisi, puhuttaisiin menneessä aikamuodossa, niin ja huomattavan lyhyemmistä ajoista.

Sitten sama siipan puolesta, eli edellinen uusiksi vaihtaen vain tuon ensimmäisen sanan kristillistaustaiseen.

Kahden kauppa voi joskus olla vain kahden kauppa, ja kauppahan se kuulemma kannattaa. ;)
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Kaksiulotteinen Mies

Lyhyehkö suhde opiskeluaikoina italialaiseen tyttöön. Saman katon alla ei asuttu kun molemmilla oli tietysti omatkin asunnot. Suhde loppui siihen kun alkoi kesäloma ja hän meni kesäksi takaisin Italiaan. Syksyllä tuli taas takaisin, mutta suhde olikin sitten kesän aikana päässyt kulahtamaan.

Ja mopoiässä tuli "seurusteltua" myös mustilaistytön kanssa, joka oli alunperin suomalainen, mutta hänellä (tai ainakin hänen vanhemmillaan) oli myös Ruotsin kansalaisuus. Muistan sen siitä, kun tämä tyttö kertoi että he saavat sosiaaliavustusta sekä Ruotsista, että Suomesta.

E: Pari typoa.

normi

Ei noihin kysymyksiin voi vastata, koska kaikki etniset ja uskonnolliset ryhmät on niputettu ulkomaalaisiksi. Tietenkin suhteessa voisi olla valkoisen länsimaalaisen kanssa, aasialainenkin onkin jo vähän silleen, että... muslimit ja mustat on never ever. HYI! Käytännössä siis valkoinen läänsimaalaisesta kulttuurista on ainoa teoreettinen vaihtoehto.

Tarkempi rodullinen kysymyksenasettelu siis...
Impossible situations can become possible miracles

Brandöt

Lyhyt suhde uusiseelantilaiseen jalkapalloilijaan vähän päälle parikymppisenä. Sen suhteen suurin kulttuurillinen eroavaisuus oli ajatus siitä, miten jouluaattoaamupäivä tulisi viettää - ko. miehen mielestä silloin pelataan tietenkin beach volley ballia "biitsillä" auringonpaisteessa. Minulla on suomalaisena Suomessa hieman erilainen käsitys.  :D

P

Alankomaalainen, saksalainen, venäläinen. Lyhyemmin ( :roll: ) on tullut sekaannuttua hmm. muihinkin. (Eksoottisin lie Barbados?)
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Rebane

Quote from: valkobandiitti on 19.07.2011, 08:14:28

Rebane on hieno nimimerkki, ei miehesi satu olemaan Alfonsille sukua?

Ei ole.  :D En valinnut nimimerkkiä sukunimen mukaan, vaan ihan vain tuossa "kettu"-merkityksessä.  ;D
Autetaan autetaan, hampaat irvessä, kaula väkisin joukolla nuoltuna ja äiti piestynä, mieli ja pipari joukkoväärinkäytöksistä rikkinäisenä, tytär raiskattuna ja bensalla elävältäpoltettuna, sillä onhan meillä unelmatm

- jäsen kilohauli

Nanfung

Aika usein vertaillaan autoja keskenään. Japanilaisia haukutaan ja saksalaisia kehutaan luotettavaksi ja toiminata varmoiksi, mutta miten on japanilaisen ja saksalaisen naisen kanssa?
Joskus on jäänyt vaivaamaan tyttöystäväni kohtalo Kobessa 1995?
Suomen kielen sanoissa on pasaatituulen lempeää voimaa ja laulettuna se soi, kuin parhaiten viritetty Stradivarius.

Malmi

Vastasin "En ole ollut, mutta voisin olla."

Tosin täytyy sanoa, että suomalaiset naiset/tytöt on (suurimmaksi osaksi) aidompia kuin monet tapaamani ulkomaalaiset naiset/tytöt. Monilla tapaamillani ulkomaalaisilla naisilla on erittäin rajoittunut huumorintaju, perkeleen naiivi suhtautuminen ja tarve vetää jotain ihmeellistä roolia.  ???

En kuitenkaan sulje pois mahdollisuutta, vaikka kaikki parisuhteista on ollut suomalaisen kanssa.  

Asuin tosin vuoden hollantilaisen kanssa ja se tuntui välillä kuin olisi parisuhteessa ilman mitään intiimiä toimintaa.  ;D