News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2009-04-11 IS: (Soini polttaa siltoja)

Started by herra 4x, 11.04.2009, 11:38:05

Previous topic - Next topic

Vasarahammer

"The trouble with our liberal friends is not that they're ignorant; it's just that they know so much that isn't so." -Ronald Reagan

IDA

Quote from: hxv on 12.04.2009, 21:37:12
Näkeekö joku tuon Sannan jutun Soinista oikeasti myönteisenä kannanottona PS:n puolesta?

Ainakaan itse en näe.

En tiedä onko toimittaja vedellyt omiaan, mutta Soinista tulee jutun perusteella vähän tekopyhä kuva.

IDA

Quote from: ElinaElina on 12.04.2009, 21:46:35
Onko tämä analyysi oikein? Pohdin taas katolisuutta Soinin puheiden herättämien kysymysten pohjalta. Kun Soini sanoo, ettei katolistumisensa jälkeen ole kertaakaan epäillyt, mitä hän sillä tarkoitti? Karsastan tilaa, jossa ei epäillä ja kyseenalaisteta. Voiko uskovalla olla aina 100% pelastusvarmuus?

Ei nyt ole ihan oikein kuitenkaan arvioida katolilaisuutta näillä perusteilla? Soini siis ei ole mikään katolilaisuuden auktoriteetti ja katolilaisuus on kuitenkin noissa jutuissa hierarkisempaa kuin luterilaisuus.

herra 4x

Quote from: lokaali on 12.04.2009, 21:04:52

Itse ostin lehden ja täytyy sanoa, että juttu on parasta Sanna-propagandaa ainakin kuvien puolesta. Siinä missä Halla-aho demonisoitiin mustalla värillä ja verenpunaisella r-kirjaimella niin Soinille omistetaan neljä sivua sympatiaa isoilla kuvilla.

Ensimmäinen sivu on omistettu yhdelle kuvalle, jossa Soini maalaa pääsiäismunaa söpösti hymyillen. Toisella sivulla Soini kättelee vähäosaisia ja rapsuttaa sokean opaskoiraa. Kolmas sivu on taas omistettu yhdelle kuvalle ja siinä Aino, 77, koskettaa lämpimästi Timon kättä ja sanoo "Elä unohda meitä pienimpiä". Neljännellä sivulla on sitten juhlaa ja kärsimystä kuten pääsiäiseen kuuluu.

Siinä jossain välissä Sanna ja Timo käy Espoossa "tutussa kahvilassa", missä Soini "tilaa wieninleikkeen ja vichyn", Sanna ehkä vaan vichyn.

Kynttiläillallinen.
Rakkaudesta lajiin.

ämpee

Itse ostin lehden ja täytyy sanoa, että juttu on parasta Sanna-propagandaa ainakin kuvien puolesta. Siinä missä Halla-aho demonisoitiin mustalla värillä ja verenpunaisella r-kirjaimella niin Soinille omistetaan neljä sivua sympatiaa isoilla kuvilla.

Näitä "empatia-uutisia" on odotettavissa vielä paljon.
Ihokkaansa myynyt puoluejohtaja pidetään vaikka väkisin julkisuudessa juuri niin pitkään, kuin luullaan sillä tehtävän hallaa(!) "rassissteille".

Ihmetyttää näiden "suvaitsevien" täydellinen moraalittomuus.
Kun heidän rovionsa sytyttämisen aika tulee, niin toki tulen muistamaan raamatunlauseen ensimmäisen kiven heittäjästä, ja jos ei omasta takaa tulentekovälineitä löydy, niin tarjoan ainakin tuulensuojaa niille joilta löytyy.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Mika.H

Quote from: herra 4x on 12.04.2009, 21:54:10

Ensimmäinen sivu on omistettu yhdelle kuvalle, jossa Soini maalaa pääsiäismunaa söpösti hymyillen. Toisella sivulla Soini kättelee vähäosaisia ja rapsuttaa sokean opaskoiraa. Kolmas sivu on taas omistettu yhdelle kuvalle ja siinä Aino, 77, koskettaa lämpimästi Timon kättä ja sanoo "Elä unohda meitä pienimpiä". Neljännellä sivulla on sitten juhlaa ja kärsimystä kuten pääsiäiseen kuuluu.

Siinä jossain välissä Sanna ja Timo käy Espoossa "tutussa kahvilassa", missä Soini "tilaa wieninleikkeen ja vichyn", Sanna ehkä vaan vichyn.

Kynttiläillallinen.

sannalle tiedoksi, että voin lähteä illalliselle, myös kynttilöiden kanssa... saa kirjoittaa illallisesta päiväkirjaansa (ei julk) jutunkin..;)

ps minä piffaan, rasisti ja sovinisti kun olen...,)
ps2. paas sanna privaviestiä. takaan, ettet pety, kröhym...

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

herra 4x

Quote from: IDA on 12.04.2009, 21:52:51
Onko tämä analyysi oikein? Pohdin taas katolisuutta Soinin puheiden herättämien kysymysten pohjalta. Kun Soini sanoo, ettei katolistumisensa jälkeen ole kertaakaan epäillyt, mitä hän sillä tarkoitti? Karsastan tilaa, jossa ei epäillä ja kyseenalaisteta. Voiko uskovalla olla aina 100% pelastusvarmuus?

Ei nyt ole ihan oikein kuitenkaan arvioida katolilaisuutta näillä perusteilla? Soini siis ei ole mikään katolilaisuuden auktoriteetti ja katolilaisuus on kuitenkin noissa jutuissa hierarkisempaa kuin luterilaisuus.

Totta, mutta ON AINA OIKEIN arvioida ilmiöitä tapahtuneen, todellisen evidenssin perusteella.
Rakkaudesta lajiin.

HaH

Hmmm....

Aiemmin Unna Sakkolan disinformaatiopläjäyksissä Puoluejohto on ollut huolissaan PerSujen hajoittamisesta.

Nyt tässä Unna Sakkolan disinformaatiopläjäyksessä Puoluejohto ei ole huolissaan PerSujen hajoittamisesta.

;D

Vaikka onkin totta, että informaationkulullisesti MuinaisMedia on netin ansiosta jo kuollut ja kuopattu, niin kaikkien nuivien tulee muistaa, että disinformaationlevitystoimi on edelleen Sannojen ehdotonta pätemisaluetta.
Homma^^^ ei voi tarjota leipää, mutta sirkushuveja sitäkin enemmän.

Elisa

Sekoitat taas vanhat paavit nykyiseen katoliseen kirkkoon. Katolinen kirkko on muuttunut. Uskovalle epäily on heikkoutta, kaikissa seurakunnissa.
Pelastusvarmuudesta et ihmisjärjellä tule koskaan saamaan selvää.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

ElinaElina

Kysyisin Sinulta, elisa. Onko Sinulla joka hetki 100% varmuus kaikesta siitä mitä teillä opetetaan ja toiseksi, omasta pelastuksestasi?
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

Elisa

Quote from: ElinaElina on 12.04.2009, 22:04:25
Kysyisin Sinulta, elisa. Onko Sinulla joka hetki 100% varmuus kaikesta siitä mitä teillä opetetaan ja toiseksi, omasta pelastuksestasi?

Vastaus on helppo: ei.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

hxv

Tuo uskovaisuus on sinänsä mielenkiintoinen aspekti. Se on politiikassa toisaalta heikkous, mutta Homman kannalta vahvuus. Eli jos Soini on oikeasti katolilainen, niin varmasti on etunenässä taistelemassa islamisoitumista vastaan. Joten huoli pois hommalaiset.

tapio

Juttukokonaisuus Soinista oli niin myönteinen ja jopa nuoleskeleva, että olen huolestunut siitä, onko Sanna menettänyt kriittisen otteensa journalistina. :(
On muukalaisvihamielistä ja islamofobista vastustaa sitä, että muslimit hirttävät homoja.
http://tuuritapio.blogspot.com/

herra 4x

Quote from: elisa on 12.04.2009, 22:02:02

Sekoitat taas vanhat paavit nykyiseen katoliseen kirkkoon. Katolinen kirkko on muuttunut.

Niin, onhan se muuttunut. Viime vuonnakaan ei poltettu yhtäkään naista noitana (tietääkseni). Tiedemiehetkin saivat olla rauhassa. Mitä nyt paavi vähän mestaroi lääketieteellisesti tossa aids-asiassa, meinaan kortonkien suhteen, että estääkö ne vai ei. Paavin mielestä ei. Mutta mitäs pienistä. Katolinen kirkko kun on muuttunut. (Koska sillä ei ole enää toimeenpanovaltaa, ainoa syy miksi syyttömien päitä ei enää putoile eikä sultan-tehtaita murjota maan tasalle.)
Rakkaudesta lajiin.

IDA

Quote from: tapio on 12.04.2009, 22:21:38
Juttukokonaisuus Soinista oli niin myönteinen ja jopa nuoleskeleva, että olen huolestunut siitä, onko Sanna menettänyt kriittisen otteensa journalistina. :(

:o

Tämä olisi kauhea menetys.

IDA

Quote from: herra 4x on 12.04.2009, 22:26:10
(Koska sillä ei ole enää toimeenpanovaltaa, ainoa syy miksi syyttömien päitä ei enää putoile eikä sultan-tehtaita murjota maan tasalle.)

Itse olen tästä ihan historialliseen todistusaineistoon nojaten eri mieltä. Katolinen kirkko esitetään aivan liian usein jonain tuomiolaitoksena tai noitavainojen ylläpitäjänä.

Elisa

Sekoitat taas vanhat paavit nykyiseen katoliseen kirkkoon. Katolinen kirkko on muuttunut.

Niin, onhan se muuttunut. Viime vuonnakaan ei poltettu yhtäkään naista noitana (tietääkseni). Tiedemiehetkin saivat olla rauhassa. Mitä nyt paavi vähän mestaroi lääketieteellisesti tossa aids-asiassa, meinaan kortonkien suhteen, että estääkö ne vai ei. Paavin mielestä ei. Mutta mitäs pienistä. Katolinen kirkko kun on muuttunut. (Koska sillä ei ole enää toimeenpanovaltaa, ainoa syy miksi syyttömien päitä ei enää putoile eikä sultan-tehtaita murjota maan tasalle.)

Kondomeista puheen ollen, paavin mielestä ne eivät ole ratkaisu, koska ne eivät ole 100 %:nen suoja; täyden suojan hiviä vastaan tarjoaa ainoastaan sukupuoliyhteydestä pidättäytyminen avioliiton ulkopuolella.

MW

Quote from: elisa on 12.04.2009, 22:36:15
Kondomeista puheen ollen, paavin mielestä ne eivät ole ratkaisu, koska ne eivät ole 100 %:nen suoja; täyden suojan hiviä vastaan tarjoaa ainoastaan sukupuoliyhteydestä pidättäytyminen avioliiton ulkopuolella.

...sitten on tietysti ne verensiirrot ym. 100% varmuutta ei kai ole muusta kuin kuolemasta, ehkä veroista ja kepusta. Pettää aina. ;D

Eurooppalainen

Paavit ovat väärässä, koska HIV ei ole vain sukupuoliteitse tarttuva tauti. Pidättäytyminen sukupuoliyhteydestä ei tuota 100% suojaa.  Jos kirkko pystyisi Afrikassa todella vaikuttamaan paikallisiin kasuaalisiin seksuaalitapoihin epidemia saattaisi hidastua todellakin ilman kondomejakin. Näin ei ole käynyt. Epidemia jatkaa kulkuaan. Ainoa uskonto joka tapakulttuuriin vaikuttamalla tehokkaasti ehkäisee hiv:n leviämistä Afrikassa on islam sen kaikkein naisia alistavimmassa muodossaan.
Kondomien jakaminen Afrikassa auttaisi myös pienentämään perhekokoja, vapauttaisi naiset jatkuvan raskaustilan orjuudesta ja edesauttaisi siten keskimääräisen lapsen kehittymistä ja kasvamista.

IDA

Quote from: Eurooppalainen on 12.04.2009, 22:55:37
Kondomien jakaminen Afrikassa auttaisi myös pienentämään perhekokoja, vapauttaisi naiset jatkuvan raskaustilan orjuudesta ja edesauttaisi siten keskimääräisen lapsen kehittymistä ja kasvamista.

No kyllä niitä on jaettu siellä jo kymmeniä vuosia. Ei Paavi hallitse Afrikan mannerta ;)

LambOfGod

Quote from: herra 4x on 11.04.2009, 13:05:05
Soini on itse todennut haastatteluissa ettei ole lukenut Scriptaa, koska "sitä köyttä on niin paljon".

Onkohan Soinilla ADD, ADHD tai lukihäiriö kun ei kerran jaksa (mielestäni) helppolukuista asiatekstiä lukea? Soinin blogia lukiessa tulee väistämättä sellainen mieleen: Jokainen lause on erillinen kokonaisuus, puolittainen ajatus.

Jos soini todellakin ymmärtää vain sen kaltaista kommunikaatiota, mitä itse harrastaa, ei ole ihme jos Scriptan jutut eivät aukea...
Kukkahattuinen Fatima: "Mitkä positiivisen syrjinnän muodot itseäsi eniten huolettavat ja ärsyttävät?"

hxv

Quote from: LambOfGod on 12.04.2009, 23:02:51
Soini on itse todennut haastatteluissa ettei ole lukenut Scriptaa, koska "sitä köyttä on niin paljon".

Onkohan Soinilla ADD, ADHD tai lukihäiriö kun ei kerran jaksa (mielestäni) helppolukuista asiatekstiä lukea? Soinin blogia lukiessa tulee väistämättä sellainen mieleen: Jokainen lause on erillinen kokonaisuus, puolittainen ajatus.

Jos soini todellakin ymmärtää vain sen kaltaista kommunikaatiota, mitä itse harrastaa, ei ole ihme jos Scriptan jutut eivät aukea...

Anteeksi OT, mutta olitko Frostbitessa? Tuli vaan tuosta nimimerkistä mieleen.

Eurooppalainen

Timo Soiniko muka Mr Chauncey Gardiner? Älä naurata! Sehän on Soinin tietoista imagoa.

herra 4x

Quote from: Viljami on 12.04.2009, 19:45:10
Kunnallisvaalien jälkeen olin valmis liittymään perussuomalaisiin. Äänestinkin heitä. Hommasin netistä jäsenhakemuksen ja täytin sen. Jostain syystä se jäi tuohon hyllylle tietokoneen läheisyyteen. Hyvä että jäi. Tällä viikolla lähetin Mäki-Köriläälle postia, ja laitoin äsken perussuomalaisten jäsenhakemuksen saunan pesään. Nyt on hyvä mieli.

Sama vika rahikaisella. Minäkin olin liittymässä Perussuomalaiseen puolueeseen kunnallisvaalien jälkeen, ensimmäistä kertaa elämässäni edes harkitsin mihinkään puolueeseen liittymistä ja taisinpa hehkuttaa hieman Scriptan Vieraskirjassakin asiasta. En kuitenkaan ehtinyt liittyä. Ja Timo Soinin ja Vistbackan selväsanaisten lausuntojen jälkeen asiaa ei tarvitse enää miettiä.

En ole iloinen, en vahingoniloinen. Vain pettynyt. En itseni vaan asian, holtittoman maahanmuuttopolitiikan vastustuksen vaikeutumisen takia. Ja tietysti Jussin takia. Mies on saanut kohtuuttoman kovan kohtelun sekä median, yhteiskunnan että puolueensa suunnalta, vaikka ansaitsisi täysin päinvastaista.
Rakkaudesta lajiin.

Elisa

Quote from: MW on 12.04.2009, 22:49:17

...sitten on tietysti ne verensiirrot ym. 100% varmuutta ei kai ole muusta kuin kuolemasta, ehkä veroista ja kepusta. Pettää aina. ;D

Hivin hävittyä maapallolta verensiirrot ovat turvallisia. Kyllä niissä nykyäänkin aika tarkat testit on. Paavi edustaa ideaalia eikä voi hyväksyä kompromisseja. Se on hänen tehtävänsä tässä muuttuvassa maailmassa.

MW

Quote from: herra 4x on 12.04.2009, 23:12:31
Kunnallisvaalien jälkeen olin valmis liittymään perussuomalaisiin. Äänestinkin heitä. Hommasin netistä jäsenhakemuksen ja täytin sen. Jostain syystä se jäi tuohon hyllylle tietokoneen läheisyyteen. Hyvä että jäi. Tällä viikolla lähetin Mäki-Köriläälle postia, ja laitoin äsken perussuomalaisten jäsenhakemuksen saunan pesään. Nyt on hyvä mieli.

Sama vika rahikaisella. Minäkin olin liittymässä Perussuomalaiseen puolueeseen kunnallisvaalien jälkeen, ensimmäistä kertaa elämässäni edes harkitsin mihinkään puolueeseen liittymistä ja taisinpa hehkuttaa hieman Scriptan Vieraskirjassakin asiasta. En kuitenkaan ehtinyt liittyä. Ja Timo Soinin ja Vistbackan selväsanaisten lausuntojen jälkeen asiaa ei tarvitse enää miettiä.

En ole iloinen, en vahingoniloinen. Vain pettynyt. En itseni vaan asian, holtittoman maahanmuuttopolitiikan vastustuksen vaikeutumisen takia. Ja tietysti Jussin takia. Mies on saanut kohtuuttoman kovan kohtelun sekä median, yhteiskunnan että puolueensa suunnalta, vaikka ansaitsisi täysin päinvastaista.

Aivan samat mietteet herran 4x kanssa. No, se on herännyt, poliittinen aktiivisuus. PS on holdissa, nyt katsotaan miten homma^^^ kantaa. En haluaisi p*skanheittelyyn ryhtyä, mutta helpolla näköjään Soinin 30 hopearahaa kokoon saatiin.

herra 4x

Quote from: LambOfGod on 12.04.2009, 23:02:51
Soinin blogia lukiessa tulee väistämättä sellainen mieleen: Jokainen lause on erillinen kokonaisuus, puolittainen ajatus.

Halla-ahon Scriptan ja Soinin blogin välinen ero lukijalle loogisen argumentointitaidon näkökulmasta tarkastellen on verrattavissa siihen että lukisi Richard Feynmania ja Peppi Pitkätossua.
Rakkaudesta lajiin.

Pöllämystynyt

Et ole yksin. Jopa minä punavihreä ekohippi olin jo ehtinyt päättää, että sitoudun perussuomalaisiin puolueena ja liityn puolueen jäseneksi. En pitänyt kaikista perussuomalaisten näkemyksistä enkä varsinkaan sen imagosta, mutta katsoin, että se on ainoa vastuullisen maahanmuuttopolitiikan tukija, siis ainoa täystuhoa vastustava puolue, ja siksi olin valmis antamaan periksi kaikessa muussa. Jos minäkin marginaalisena punavihreänä olisin ollut liittymässä persuihin, niin miten monta sataa tuhatta suomalaista olisi jo lähivuosina voinut kokea persut omakseen, paljon minua helpommin?

Soini kehtaa vielä esiintyä puolueensa pelastajana, vaikka hän vain oman asemansa vuoksi hylkäsi puolueelle kultalautasella tarjotut valtavat mahdollisuudet.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

MW

Quote from: elisa on 12.04.2009, 23:18:55
Hivin hävittyä maapallolta verensiirrot ovat turvallisia. Kyllä niissä nykyäänkin aika tarkat testit on. Paavi edustaa ideaalia eikä voi hyväksyä kompromisseja. Se on hänen tehtävänsä tässä muuttuvassa maailmassa.

Ideaalit ovat tietysti mukavia, "astu sisään ja laita aivot narikkaan." Ideaaleihin on vaan joutunut pettymään. No, ei henkilökohtaisesti, kun ei ole niihin koskaan luottanutkaan. Yritän nyt kuitenkin vielä säilyttää luottoa tähän kansaan siinä, että asialliset hommat^^^ hoidetaan.

HaH

Uskonnoista, HIVistä, gummeista ja ties mistä vempula-aiheista on syytä jutella muualla kuin tässä ketjussa. Tänx.
Homma^^^ ei voi tarjota leipää, mutta sirkushuveja sitäkin enemmän.