News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2011-05-06 US blogit Fatim Diarra:Minua on alkanut pelottaa kävellä pimeällä yks

Started by skrabb, 06.05.2011, 21:18:51

Previous topic - Next topic

skrabb

QuoteMinua on alkanut pelottaa kävellä pimeällä yksin kotiin
6.5.2011 20:54 Fatim Diarra (virh) rasismi, suvaitsevaisuus, tasa-arvo.

Eilen Amsterdamissa ihastelimme hullunkurisia arkkitehtuurisia yksityiskohtia ja ikanavia joilla lipui veneitä täynnä auringon punaiseksi paahtamia turisteja. Yksi matkakumppaneistani totesi että Umayya Abu Hanna, palestiinalaistaustainen Suomessa pitkään asunut toimittaja ja kirjailija oli muuttanut pari vuotta sitten Hollantiin koska ei kestänyt enää Suomen ilmapiiriä. Ohitin aiheen olanhohautuksella. Ystäväni kommentti jäi kuitenkin takaraivooni vaivaamaan minua.

Tänään Antwerpenissa Euroopan nuorisofoorumin kokouksessa olen käynyt lukuisia keskusteluja Perussuomalaisista ja saanut kuunnella pahoitteluita. Äsken luin Hesarin nettisivuilta uutispäällikön Näkokulman Suomessa lisääntyneestä rasismista: Nyt riittää.

Niin riittääkin.
[...]
http://fatimdiarra.puheenvuoro.uusisuomi.fi/72213-minua-on-alkanut-pelottaa-kavella-pimealla-yksin-kotiin

Fatimilla taitaa olla väärää tietoa:
http://hommaforum.org/index.php/topic,45227.60.html

Apuhanna on lähtenyt Koneen säätiön myöntämän apurahan tukemana hollantilaisten riesaksi tänä keväänä.
Taitaa se Apuliina suoltaa samanlaista soopaa tuulimyllymaassa kuin Suomessakin.

Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki. Ei oikeutta maassa saa, ken itse sit' ei hanki.

Ano Nyymi

Saippuakupla

QuoteNyt riittää.

Minuakin ketutti 90-luvun alkupuolella, koska kaksi rikastuttajaa yritti ryöstää minut veitsellä uhaten baarista poistuessani. Yritykseksi jäi! Minuakin on ketuttanut, koska kulttuuria rikastuttavat ovat huudelleet perääni rasisti-kommentteja ammattiin liittyen ja joskus jopa pelkkään ulkoiseen habitukseen liittyen. Toimii siis samalla lailla myös toisinpäin, joten nyt riittää!

Minua vituttaa, mutta en aio lannistua. Aion kävellä edelleen pimeällä yksi kotiin vaikka minua pelottaisikin ja ennen kaikkea aion tehdä työtä sellaisen yhteiskunnan eteen, jota rakennetaan tasa-arvon ja oikeudenmukaisuuden hengessä ja jota ei tarvitse hävetä.

Tasa-arvo muuten liittyy sukupuolten väliseen tasa-arvoon ja yhdenvertaisuus merkitsee sitä, että kaikki ihmiset ovat samanarvoisia riippumatta heidän sukupuolestaan, iästään, etnisestä tai kansallisesta alkuperästään, kansalaisuudestaan, kielestään, uskonnostaan ja vakaumuksestaan, mielipiteestään, vammastaan, terveydentilastaan, seksuaalisesta suuntautumisestaan tai muusta henkilöön liittyvästä syystä.

LW

Luin tuon koko tekstin. Sinänsähän on aivan sama, onko Diarralla käynyt vain helvetillisen huono tuuri, vai onko tuossa koko kaveripiirin kokemukset niputettuna hänen omikseen ja vähän vielä kärjistyksiä päälle ripoteltuna. Syvältä tuollainen käytös on, ja ehdottomasti tuomittavaa. Siihen voi myös puuttua suhteellisen turvallisin mielin, koska känniurpot eivät käytännössä edes suuttuessaan potki sinua joukkoylivoiman turvin teholle tai puukota, toisin kuin kansallispukuiset tai Nuoriso pahalle päälle sattuessaan.

Kysymys kuitenkin herää: Mitä tälle sitten voisi tehdä? Tässä on jo monen monta vuotta toimittu sen linjan pohjalta, että ajetaan lempeän ääriliberaalia maahanmuutto- ja vähemmistöpolitiikkaa, ja huudettu rasismia aina kun vähänkin siltä tuntuu. Aina välillä on jopa tehty tutkintapyyntöjä, savustettu ihmisiä ulos julkisen sektorin työpaikoista tai jopa potkittu suoraan ulos. Alatyylinen vittuilu ja uhkailut julkisuudessa ulostulleita nuivia kohtaan ovat tietysti myös itsestäänselvyyksiä. Toisin sanoen, on toimittu suurin piirtein samoin kuin kaikkialla muuallakin Euroopassa, ja kuinka ollakaan, lopputulos on ollut sama. Oikeistopopulistinen vastareaktio politiikassa ja joidenkin tonttujen kohdalla rasistisena öykkäröintinä purkautuva ketutus. Tämä oli jo vuosikymmen sitten aivan yhtä lailla ennakoitavissa kuin varsinaisten ghettoutuminen ja syrjäytyminen.

Se tuli kuitenkin yhteiskuntamme moraalisella ja älylliselle eliitille täydellisenä yllätyksenä ja karmeana shokkina, eivätkä he näemmä keksi mitään muuta tapaa reagoida kuin "lisää samaa ja vähän äkkiä kanssa!". Tämänkin seuraukset ovat helposti ennakoitavissa, ja ne eivät ole missään mielessä kauniita. On keksittävä jotain muuta. Toki on erinomaisen huvittavaa seurata vierestä, miten suvaitsevaisto ampuu kerta toisensa jälkeen omaan jalkaansa, mutta valitettavasti yhteisiä etuja on niin paljon, että kaikkien kannalta on parasta ottaa se pyssy heiltä pois ja pelastaa heidät omalta idioottimaisuudeltaan.
"Yksi seikka jota ei vielä ole taidettu mainita, ovat rasistineitokaiset, jotka asettuvat houkutuslinnuiksi ja rasistiäijät sitten kyttää taustalla pusikossa puukkoineen ja puntareineen." -Pirjo Pönni Jokinen

Totuus löytyy kaurapuurosta.

Pliers

Minua vituttaa, ...

Minuakin vituttaa. Tyhmyys. Kun ihmiset ovat lopen kyllästyneitä idioottimaiseen maahanmuuttopolitiikkaan, syyttää kirjoittaja kritiikin lisääntymisestä, ja sen eskaloitumisesta suoranaiseksi rasismiksi, tuloerojen kasvua.
"The hardest thing in the world to understand is the income tax."
"Great spirits have often encountered violent opposition from weak minds."
-Albert Einstein-

Ihan sama kohtelu kauttaaltaan kaikille ei ole kuitenkaan yhdenvertaisuutta. -toiminnanjohtaja Eva Lindberg, Pakolaisneuvonta ry-

Kuli

Huomasiko muuten kukaan lukea siellä usarissa sen kommentti ketjun läpi? Mielestäni nimittäin alkaa jää kohta murtumaan tässä suvaitsevuus doktriinissa. Tänään sen pravdan kuravuodatuksen jälkeen oli nuivat mielipiteet kaikista suosituimpia, eli eniten peukutettuja. Mahtaa olla moderaattoreilla pikkuisen hommaa, jos kaiken sen sensuroinnin jälkeen pääsee nuivat kommentit vielä suosituimmiksi.
Kiitos kaikesta Rähmis.

AfriCat

Miten määritellään "vihamielinen katse"? Onko "vihamielinen" synonyymi "rasistiselle"? Pitäisikö "Olen suomalainen" sensuroida karaokevalikoimista tai varata ainoastaan ei-valkoisten karaokelaulajien käyttöön väärien mielikuvien ehkäisemiseksi?

Vihamielisestä katseesta muistuu mieleeni ohjaaja Ritva Siikala, jolla oli kerrottavanaan hieman samanlainen tarina Afro-Suomen historia -tv-dokumenttisarjassa.

Siikala adoptoi 70-luvulla Etiopiasta tyttölapsen ja kun Ritva sitten lähti lapsensa kanssa kahdestaan ulos, seurauksena oli "vihamielisiä katseita ja äänetöntä tuijotusta". Ritvan omien sanojen mukaan häntä myös haukuttiin toistuvasti n**k**ih*o*a**i. Mielenkiintoiseksi asian tekee se, että yksikään rasisti ei suoraan avannut sanaista arkkuaan Ritvaa haukkuakseen vaan ohjaaja Siikala luki törkeydet kanssaihmisten ajatuksista ja ilmeistä.
Ever get the feeling you've been cheated? Good night!

Martikainen

Tuota ilmeiden tulkintaa ja "ajatustenlukua" on tullut ihmeteltyä jo pitkään. Luulevatko nämä ihmiset oikeasti, että he voivat noin vain päätellä satunnaisten ihmisten naamatauluista mitä he ajattelevat, etenkin kun näköjään valmiiksi on virittäydytty etsimään jonkinlaisia rasismin tai paheksunnan merkkejä?

Tähän kävisi niin hyvin ne kontekstin vaikutusta havainnointiin havainnollistavat kuvat, missä ensimmäisessä on hymyilevä mies joka näyttää katsovan pientä vauvaa ja toisessa täsmälleen sama otos tästä miehestä, mutta joka näyttää katsovat vähäpukeista naista. Rinnakkaisesta kuvasta riippuen tämä mies näyttää joko hyväntahtoisesti hymyilevältä, tai irstaalta tirkistelijältä.

En vain millään saa päähäni mistä sen löytäisi.

Mika.H

Quote from: Pliers on 06.05.2011, 23:00:53
Minua vituttaa, ...

Minuakin vituttaa. Tyhmyys. Kun ihmiset ovat lopen kyllästyneitä idioottimaiseen maahanmuuttopolitiikkaan, syyttää kirjoittaja kritiikin lisääntymisestä, ja sen eskaloitumisesta suoranaiseksi rasismiksi, tuloerojen kasvua.

Bingo!
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

EL SID

Quote from: skrabb on 06.05.2011, 21:18:51

Eilen Amsterdamissa ihastelimme hullunkurisia arkkitehtuurisia yksityiskohtia ja ikanavia joilla lipui veneitä täynnä auringon punaiseksi paahtamia turisteja. Yksi matkakumppaneistani totesi että Umayya Abu Hanna, palestiinalaistaustainen Suomessa pitkään asunut toimittaja ja kirjailija oli muuttanut pari vuotta sitten Hollantiin koska ei kestänyt enää Suomen ilmapiiriä. Ohitin aiheen olanhohautuksella. Ystäväni kommentti jäi kuitenkin takaraivooni vaivaamaan minua.

Tänään Antwerpenissa Euroopan nuorisofoorumin kokouksessa olen käynyt lukuisia keskusteluja Perussuomalaisista ja saanut kuunnella pahoitteluita. Äsken luin Hesarin nettisivuilta uutispäällikön Näkokulman Suomessa lisääntyneestä rasismista: Nyt riittää.

Niin riittääkin.
[...]
http://fatimdiarra.puheenvuoro.uusisuomi.fi/72213-minua-on-alkanut-pelottaa-kavella-pimealla-yksin-kotiin

Apuhanna on lähtenyt Koneen säätiön myöntämän apurahan tukemana hollantilaisten riesaksi tänä keväänä.
Taitaa se Apuliina suoltaa samanlaista soopaa tuulimyllymaassa kuin Suomessakin.

pistetään pystyyn pieni gallup. Kuinka montaa vit*ttaa jos Fatim Diarra itsekin lähtisi pois suomesta, sinne suvaitsevaiseen hollantiin?
Itse olisni valmis osallistumaan matkakuluihin, sillä ehdolla, että tämä vihertynyt somali sitoutuisi myös pysymään poissa täältä rasistisesta suomesta.

Lodi

Quote from: EL SID on 07.05.2011, 15:58:02

Niin riittääkin.
[...]

pistetään pystyyn pieni gallup. Kuinka montaa vit*ttaa jos Fatim Diarra itsekin lähtisi pois suomesta, sinne suvaitsevaiseen hollantiin?
Itse olisni valmis osallistumaan matkakuluihin, sillä ehdolla, että tämä vihertynyt somali sitoutuisi myös pysymään poissa täältä rasistisesta suomesta.

Tilinumero vaan selkeästi tähän, niin ainakin minä olen mukana taloudellisesti.  ;)
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

liaci

Quote from: Martikainen on 07.05.2011, 15:45:41
Tuota ilmeiden tulkintaa ja "ajatustenlukua" on tullut ihmeteltyä jo pitkään. Luulevatko nämä ihmiset oikeasti, että he voivat noin vain päätellä satunnaisten ihmisten naamatauluista mitä he ajattelevat, etenkin kun näköjään valmiiksi on virittäydytty etsimään jonkinlaisia rasismin tai paheksunnan merkkejä?

Samaa on voinut huomata esim. tällä forumilla, kun on kuvailtu muslimien kävelevän nokka pystyssä ja katselevan ylimielisesti kaikkia vastaantulevia suomalaisia ihmisia.

törö

Quote from: liaci on 07.05.2011, 17:37:42

Samaa on voinut huomata esim. tällä forumilla, kun on kuvailtu muslimien kävelevän nokka pystyssä ja katselevan ylimielisesti kaikkia vastaan tulevia suomalaisia ihmisia.

Tässä(kin) asiassa on niin paljon ajatustenlukijoita näkökulmia erottavan valtavan syvän ja leveän kanjonin kummallakin puolella, ettei vuoropuhelua juuri synny kun omat ja vastapuolen näkemykset väittelevät keskenään telepaattien monologeissa, jotka puolestaan ovat hujan hajan ympäri nettiä.

QuoteAjatusten lukeminen on helppoa. Eikä tämä tarkoita sitä, että on helppo lukea toisten kirjoittamia ajatuksia lehdestä tai kirjasta.

Ihmisten päällimmäiset ajatukset tietää kysymättäkin. Tee koe: valitse työpaikaltasi joku ihminen.

Ihan oikeasti. Valitse nyt joku ihminen ennen kuin jatkat lukemista, valitse vaikka itsesi.

Hyvä.

Valitsemasi ihminen on sitä mieltä, että hänen palkkansa pitäisi olla suurempi. Hän on myös sitä mieltä, että hänellä on liikaa töitä.

Hän saa liian vähän palautetta, eivätkä hänen esimiehensä ja kollegansa arvosta häntä tarpeeksi. Eikö totta?

Seuraavasta voit lukea lisää hänen ajatuksiaan. Lue ne hänelle vaikka ääneen.

Palkkasi on liian pieni. Et tee työtäsi pelkän palkan takia, mutta palkka kertoo arvostuksesta.

Muualla sinulle maksettaisiin varmaan enemmän. Ylipäänsä alaasi ja ammattikuntaasi arvostetaan liian vähän. Sinun itsesi lisäksi koko ala on palkkakuopassa.

Saat enemmän aikaan kuin useimmat. Et tosin notku iltaisin työpaikalla kiitosta ja marttyyrin mainetta keräämässä, mutta panoksesi arvoa ei voi mitata pelkällä ajankäytöllä.

Olet keskimääräistä tärkeämpi, sillä teet työpaikalla paljon muutakin kuin omat työsi. Kaikki eivät tätä huomaa ja osaa arvostaa.

Olet ollut monessa asiassa ratkaisevan tärkeä tekijä, vaikka muut mielellään keräävät kehut ja palkinnot. Olet kuitenkin niin vaatimaton, että et ryhdy omaa häntääsi nostamaan.

Et myöskään koskaan vieritä syytä toisten niskoille. Tunnustaisit virheesi, jos tekisit niitä.

Ihmiset eivät näytä osaavan käyttää sanaa kiitos. Se on pieni ja yksinkertainen sana, mutta et muista pitkään aikaan kuulleesi sitä.

...

Lue loput Talouselämästä

Maastamuuttaja

Kaipaakohan Fatim Diarra Mogadishun tai Lagosin turvallisia katuja?

Mika.H

tämä vihertynyt somali sitoutuisi myös pysymään poissa täältä rasistisesta suomesta.

Ei tuo nyt somali ole.

""Se miten maailmaan päädyin johtuu osittain rakkaudesta ja osittain kommunismista. Lappilainen äitini tapasi Malilaisen isäni Leningradissa yliopistossa.""

Silleen.
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

OTU

" Minua on alkanut pelottaa kävellä pimeällä yksin kotiin"

Nyt vasta? Minuakin pelottaisi, jos olisin nainen. Ja etenkin, kun olen lukenut tiettyjen etnisten ryhmien raiskaustilastot, ja havainnut moninkertaisen yliedustuksen kantaväestöön nähden.
http://hommaforum.org/index.php/topic,43057.0.html
Väitätkö meitä väkivaltaisiksi? Peru väitteesi, tai tapamme sinut.
Merkel: ,,Multi-Kulti ist absolut gescheitert"
"David Cameron will say as he declares that the doctrine of multiculturalism has "failed" and will be abandoned."
Sarkozy: Vallitseva maahanmuuttajapolitiikka epäonnistunut.

shakara

Fatimin kokemukset ja sen synnyttämät pelkotilat ovat uskottavia. Kyllähän monikulttuurin kannattajat joutuvat nykyisin salaamaan outoja harrastuksiaan. Tanhuaminen on ok mutta eksoottiset tanssit eivät.

Martikainen

Quote from: liaci on 07.05.2011, 17:37:42

Samaa on voinut huomata esim. tällä forumilla, kun on kuvailtu muslimien kävelevän nokka pystyssä ja katselevan ylimielisesti kaikkia vastaantulevia suomalaisia ihmisia.

Mjoo, voipi olla. Ulkomailla, lähinnä Englannissa, olen saanut itsekin tuollaisen vaikutelman, mutta tämä voi hyvin johtua ihan ihmisten oppimasta ruumiinkielestä.

Suomessa en ole koskaan moiseen törmännyt, joskin täällä on mamuja, ja sitä myöten kontakteja, vähemmän. Myös habitukseni on kenties syynä siihen, että värilliset mamut tuntuvat täällä aina löytävän tien viereltä jotain kiinnostavaa katseltavaa ja se toinen puoli katuakin näyttää usein olevan miellyttävämpi kävellä jos tulen auringon laskettua vastaan. En siis todellakaan pukeudu mitenkään provosoivasti, kunhan olen kalju (ja kaljuuntuva) kohtalaisen isokokoinen normaalin näköinen mies.

Arvoton

Taitaa mennä sukupolvi, että subjektiivisesta pelon ja uhan tunteesta voi kirjoittaa ja valittaa, eikä kukaan sitä kyseenalaista. Maailman tappiin myös juutalaiset voivat toitottaa vihasta, syrjinnästä, uhasta, jne. Sofikin, olen ymmärtänyt, on ottanut eestiläisille saman roolin.

Aikoinaan Terho Pursiainen kirjoitti mielenkiintoisesti "kärsimällä pakottamisesta". Tänä päivänä sitä käyttävät ilman suurempaa itsekritiikkiä mamuja ja romanikerjäläisiä puolustavat ihmiset. Tai ovat käyttäneet kauan ja tulevat käyttämään, ellei yleinen mielipide muutu maalaisjärkisemmäksi.

Hm... kuinkahan usein etnisen ryhmän sisällä oleva muita heikompi ryhmä, esim. naiset tai muuten arvoasteikon alimpana olevat purkavat ahdistuksensa ryhmänsä ulkopuolelle, esim. "kokemakseen" rasismiksi?

JiM

Niinpä ja näinköhän siinä on käynyt ja nyt hän elää pelossa omassa rakkaassa maassamme?.

Nykyinen painajaismainen maahanmuuttopolitiikkamme.. joka todellakin tullaan vielä muuttamaan.. niin on aiheuttanut sen että entinen.. niin ihanan tavallisen rauhallinen ja turvallinen Suomi on nykypolitiikalla muuttumassa maaksi jossa kohta kaikki pelkäävät kaikkia..

Tämä siksi koska kukaan ei voisi enää tulevaisuudessa luottaa kehenkään.. miksi näin on siis tapahtunut ?.. no koska 'omistamme' ovat nousseet viime vuosikymmeninä valtaan maanpettureita ja selkäänpuukottajia jotka suorastaan nauttivat luomastaan kaaoksesta.. ja kansamme kärsimyksistä.

Tämän kyseisen ihmisen kärsimykset kaikkien niiden suomalaisten lasten, naisten ja kansalaisten kohtaloon verrattuna.. joiden elämä on jo tuhottu erilaisten rikosten muodossa kuten raiskausten, joukkoraiskausten, henkirikosten ja väkivaltarikosten muodossa.. joita ei siis olisi ikinä tapahtunut ilman nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa.. puhutaanko jo tuhansista?.. kymmenistä tuhansista?.. niin on lopulta aika irvokasta..

Tämä kyseinen ihminen kykenee vielä ajamaan omaa parastaan vaikka meitä suomalaisia syyllistämällä kaikesta maailman pahasta.. ja taas nämä suomalaiset joiden elämä on jo tuhottu eivät sitä tule enää ikinä tekemään.

Meillä suomalaisilla on vielä tehtävää edessämme.. ja se tehtävä on nyt vaan hirveän 'itsekkäästi' taata ja varmistaa oma onnellisempi olemassaolomme tulevaisuudessa.. ja ihan ikiomassa maassamme.. meidän omilla säännöillämme.

VikaTikki

Useita nuoria naisia on alkanut pelottaa kävellä pimeällä yksin.
Syy tosin ei ole VHM, vaan monikulttuurinen yhteiskunta.
Bryssä on bryssä vaikka voissa paistais.

pelle12

Quote from: shakara on 07.05.2011, 20:00:45
Fatimin kokemukset ja sen synnyttämät pelkotilat ovat uskottavia. Kyllähän monikulttuurin kannattajat joutuvat nykyisin salaamaan outoja harrastuksiaan. Tanhuaminen on ok mutta eksoottiset tanssit eivät.
Tuo nyt ei kyllä pidä ihan paikkaansa. Tanhussa ollaan jäykkiä, mutta esim. afrotanssissa lantio saa liikettä ja kalorit palaa, joten afris on ihan hyvä liikuntamuoto, joten miksi sitä salaamaan?

MaisteriT

Pelko on tervettä jos se perustuu faktoihin.

Sen verran on tullut nekkuun että en minäkään liiku pelkäämättä joka paikassa. Haluaisin, että kenenkään ei tarvitsisi pelätä, mutta maailmassa on myös pahoja ihmisiä eikä sitä voi täysin korjata. Lupaan kuitenkin tehdä parhaani.
AL: Jussi Halla-Aho (kuvassa) poseeraa tässä arkistokuvassa virallisesti puvussa. Tiistaina hänet nähtiin eduskunnassa rennoissa kesävaatteissa.

Kyborg

Niin riittääkin.
[...]

Minua ei vituttaisi. Ei nyt, ei ikinä.
"Samaan aikaan kun maamme koulutetuimmille ihmisille ei ole töitä, joku älypää pitää rasismina sitä, ettei niitä löydy afrikkalaisille koneinsinööreille, jotka ovat hukanneet paperinsa ja lukutaitonsa."

- Nim. Professori

Kari Kinnunen

Jaa'a Scania suuntaa taas sunnuntaina 15 päivä kohti Tukholmaa. Voin toki ottaa Fatiman kyytiin ja viedä vaikka Rinkebyn kauniiseen ja suvaitsevaan yhteisöön.

Ihan pääsee Fatima hyttiin ilman veloitusta, ei tarvitse matkustaa perävaunun akselien päällä.

Zngr

Quote from: LW on 06.05.2011, 22:01:10
Kysymys kuitenkin herää: Mitä tälle sitten voisi tehdä? Tässä on jo monen monta vuotta toimittu sen linjan pohjalta, että ajetaan lempeän ääriliberaalia maahanmuutto- ja vähemmistöpolitiikkaa, ja huudettu rasismia... Toisin sanoen, on toimittu suurin piirtein samoin kuin kaikkialla muuallakin Euroopassa, ja kuinka ollakaan, lopputulos on ollut sama. Oikeistopopulistinen vastareaktio politiikassa.

Juuri näin, kannattaa kaikkien lukea LW:n viesti vielä uudestaan. Juttelin viime viikolla erään brittisiirtolaisen kanssa (joka oli huvittuneen kauhistunut persuudestani) jossa on vedetty vielä tiukempaa linjaa "rasismin" haistelemisen ja poliittisen korrektiuden saralla aina siihen asti ettei kouluissa enää opeteta asioita jotka voivat "loukata" jotakin vähemmistöä, positiivinen syrjintä on tavallista, yli 70%  ihmisistä on luokiteltu uhriryhmiksi (poislukien syntyperäinen valkoinen brittimies) jotka voivat esittää vaatimuksia, rauhan uskonnolle on annettu käytännössä vapaus saarnata mitä tahansa ynnä historian uudelleenkirjoitus korostamaan imperialistisen britin pahuutta. Lontoossa riehuvien jamaikalaisten rankka väkivaltarikollisuuskin selitettiin The Guardinissa johtuvan siitä, että 150 vuotta sitten englantilainen orjamestari on aiheuttanut heissä homokammon (ihan oikeasti). 

Siellä vallitsee varmaan eriväristen ihmisten ja kulttuurien harmonia, eikö totta? No ei. Tuttava harmitteli sitä, että kotimaassa asiat ovat vielä paljon pahemmin kuin Suomessa. Etniset mellakat alkoivat jo 20 vuotta sitten. Näin anekdoottina. Tänään asiat ovat huonommin kuin koskaan.

Eli mitäs helvettiä tässä sitten pitää tehdä? Kun ei se rasismileimalla lyöminen, uhri-ryhmien ymmärtäminen ja uhriuttaminen, positiivinen syrjintä, poliittinen korrektius ja käytönnössä toimiva ajatusrikoslaki auta sitten mitään.

Itseasiassa vaikuttaa siltä, että mitä enemmän yhteiskunta yrittää poliittisin päätöksin ohjailla väestöä monikulttuuriseksi ja tasapäistää tismalleen samankaltaiseksi kiintiöin ja syyllistämällä, eli vaikka väksin, sitä vaikeammaksi ongelmat muodostuvat.
Minusta täällä on mukavaa. Istuskelemme, juttelemme ja juomme kahvia.
-Ali, Rinkeby

Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats.
- H. L. Mencken

AIP

Moi! Olen Miss Homma vuodelta 1987 ja toivon rauhaa kaikkialle maailmaan. Miksei me vaan voitaisi tulla kaikki toimeen toistemme kanssa?

Kaksi ongelmaa. Ensimmäinen on se, että kerätään väkisin yhteen ihmisiä, jotka eivät toivo rauhaa maailmaan eivätkä halua tulla toimeen toistensa kanssa. Toinen on se, että jollain sellaisella, jota ääliöt luulevat asennekasvatukseksi luodaan jännitteitä niiden välille, jotka tulevat toimeen toistensa kanssa.

Marjapussi

QuoteVappuna olimme sitsien jatkoilla baarissa. Porukastamme kaksi eivät näyttäneet ulkoisesti kantaväestöltä. Menimme karaokepuolelle istumaan ja seurueemme huomasi kalju iso valkoinen mies. Hän meni haki karaokelapun ja pian hän lauloi meitä mulkoillen "Olen suomalainen"Tyttöystävä istui pöydässä kehuen miestään ylpeänä. Minua kuvotti.

Eli Kari Tapion (R.I.P.) "Olen Suomalainen" laulaminen on razismia?
Marokon kauhu oli sanansa mittainen eikä velipoikakaan jäänyt Aarnea pahemmaksi epätoivotun maahanmuuton estämisessä. Mutta kuka tulee torjumaan aiheettoman turvapaikkaturismin?

Peril

Quote from: Kari Kinnunen on 08.05.2011, 19:14:16
Jaa'a Scania suuntaa taas sunnuntaina 15 päivä kohti Tukholmaa. Voin toki ottaa Fatiman kyytiin ja viedä vaikka Rinkebyn kauniiseen ja suvaitsevaan yhteisöön.

Ihan pääsee Fatima hyttiin ilman veloitusta, ei tarvitse matkustaa perävaunun akselien päällä.

Kaksi väärää tekee yhden oikean? Yhtä hyvin voisi ehdottaa Homma-siirtolan perustamista Pohjois-Karjalaan. :)

Fatima puhuu aivan samaa asiaa kuin täällä Hommassakin. Pelko. Siitä on kyse. Täällä pelätään ihan yhtä paljon ja löytyy tuhansia aivan samanlaisia kirjoituksia, nimet ja tekijät vain vaihtuvat. Aina palataan samaan eli pelkoon. Se ohjaa ihmisten käyttäytymistä ja ajattelua. Kun on kerran alettu pelätä  ja porukalla kaivetaan lisää aiheita pelätä, niin pelottaa vielä enemmän.

Tässä ollaan menossa kohti tilannetta, jossa suomalaiset jakautuvat kahteen leiriin. Täällä se on jo totta, toisella puolella piikkilanka-aitaa on viherpiipertäjämokuttajat tai what ever, jotka ovat aina ja kaikessa väärässä. Ja siellä taas ajatellaan samalla tavalla persunatseista tai whatever.  Eniten nyppii se, että tähän kykenee käytännössä muutama tuhat somalia. Voi kyrsä, ollaanko me tosiaan näin uiveloita?

Lodi

Aika moni, joka joutuu kulkemaan yksin mamujen rikastamalla alueella kokee pelkoa yksin kävellessään.
Sellaistahan se on tämä monikulttuurisuus. Opetelkaa uimaan!
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !