News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Homoliitot IV, A New Hope

Started by junakohtaus, 19.10.2010, 17:47:25

Previous topic - Next topic

Alfresco

Quote from: Daemonic on 29.04.2011, 23:52:22
Quote from: ktv on 29.04.2011, 23:50:21
Homoksi ei synnytä, vaan ryhdytään.

Olet väärässä. Osa saattaa ryhtyä jostain kumman syystä, mutta kyllä suurin osa on homoja ihan syntyjään.

Tarkennan sen verran ettei kukaan oikeesti ryhdy homoksi, ellei kyse ole jostain mediatempusta tms. Homoksi ryhtyminen on yhtä absurdia kun väittäisi jonkun ryhtyvän orjaksi.

Tuskin olen kovin väärässä jos väitän, että kaikki homot ovat asian ymmärrettyään haluneet muuttua heteroksi koska heteroelämä on vaan niin paljon helpompaa.

Oranki

Saako tänne kirjoittaa että ei vastusta?

Vastustan sitä että kirkko pakotettaisiin vihkimään samaa sukupuolta olevat, mutta mikäli kirkko näin päättäisi tehdä (ilman painostusta) niin puolestani se olisi ok.

Olin aiemmin vastustaja mutta nähtyäni Miitta-tädin parodian aiheesta käännyin myötämieliseksi  :flowerhat:

Miitta 'kiusasi' homopoikia perinteiseen tyyliin samalla suviksia pilkaten ja koko homman taso (ironiasta lähtien) oli niin paljon perinteistä setan horinoita korkeammalla että ainakin se homopariskunta sai sympatiani.

Valitettavasti ko. klippiä ei tuubista löydy mutta tässä tyylilaji:
http://www.youtube.com/watch?v=MMqvzMy5WeI

Tässä vielä mustalaistesti:
http://www.youtube.com/watch?v=lKhiB2IodWk&feature=related

Miitan tyylilaji on riisua kaikki poliittinen korrektius käsiteltävästä asiasta ja kohtelemalla 'uhrejaan' aikuisina ja pientä piikittelyä sietävinä yksilöinä hän tulee antaneeksi heille sen ihmisarvon minkä koko paska mokutuskoneisto epäonnistuu megakampanjoineen sössimään.

ttw

Quote from: Alfresco on 29.04.2011, 23:33:23

En ole huomannut, että järjestelmä olisi erityisesti laadittu homomyönteiseksi. Eikä sen edes pidä ollakaan sitä. Järjestelmän pitäisi lähtökohtaisesti olla sama kaikille. Perusteltuja poikkeuksia sallittakoon.

he itse vain kokevat kaiken vaikeaksi.

Kyllä moni homo kokee elämänsä vaikeaksi. Kokemus pohjautuu yleensä nuoruudesta, missä saa kuulla olevansa paska kaikin tavoin. Yleinen nimittely nuorilla on homoksi haukkuminen eikä sitä koskaan tehdä positiivisessä mielessä. Negatiivinen ilmapiiri kuluttaa monen nuoren henkisesti täysin puhki.
Suurin osa nuorista homoista valitsee tämän takia piilossa pysymisen tien, eli ollaan "kaapissa". Itsearvon puutteen kokemus pitkälti pohjautuu nuoruuden ajasta ja monille jää tämä vaihe päälle loppuiäksi, tai ainakin niin pitkään kunnes kokee itsensä henkisesti niin vahvaksi ettei enää välitä.

Tämä kokonaisuus johtaa siihen, että moni homo ei koe olevansa osa perinteistä suomalaista kansalaismaisemaa vaan koetan aina olevansa joku "muu porukka". Tämä helposti kärjistyy vastakainasetteluun esimerkiksi tällaisissa keskusteluissa.

No ei seksuaalivähemmistöt ole mikään erityisryhmä jota erilaisuuden takia kiusataan.  Ne samat idiootit mitkä kiusaa homoja niin ne kiusaa vammaisia, lihavia, naisia, miehiä... Näin on ammoisista ajoista valitettavasti ollut ja aina uusia idiootteja syntyy. Herranjestas 2011 suomessa sentään. Joka tuutista tulee kuka on isoin,  komein ym paras homo. Avoimesti ja monesti vielä megafoonilla huudetaan, että täältä tulee homo, kattokaa. So what. Ai sää olet homo...big deal presidentti on lepakko kans ja marski saatto olla homo...seuraava aihe. Homot on ihan hauskaa juomaseuraa, mutta pieninä annoksina kerrallaan kun kaikki on aina yhtä suurta draamaa sekä asiat/keskustelu pyörii pinppien ja meisseleiden ympärillä vain. Ruotsinkieliset, homot ja yön timpat on ratsastamassa samoilla draamoilla sekä koitetaan luoda etuoikeuteetu porukka. Vammaisetkaan ei ole jatkuvasti rollaatoreineen sankoin tukijoukoin joka tuutissa sekä paikassa julistamassa/kertomassa vääryyksistä. Vammaisten fanittaminen ei olekkaan niin trendikästä ja näiden todelliset ongelmat arjessa tylsiä.
Uutisia naapurista-> http://rahmispossu.net

Noottikriisi

Quote from: Alfresco on 29.04.2011, 23:54:09

Homous aiheuttaa monelle epämiellyttäviä assosiaatioita jotain likaisesta, perverssistä ja jopa pedofiliasta. Koko asia tuntuu epämukavalta. Lapsen pistämiseen tällaiseen tilanteesen on luonnollisesti myös epämukava ajatus. Tämä ajatus pohjautuu täyteen tietämättömyteen homouden luonteesta.

Minä olen täysin tietämätön homouden luonteesta mutta ajatus homojen adoptio-oikeudesta aiheuttaa minussa juuri mainitsemiasi epämiellyttäviä assosiaatioita.

- Katolisen kirkon pedofiiliskandaalit -> homoja?
- juuri paljastunut maailman suurin pedofiilirinki boylover.net -> homoja?

Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

elven archer

En vastusta. Haluaisin kuitenkin erottaa adoptiokysymyksen omaksi kokonaisuudekseen avioliitosta, vaikka en vastusta adoptiotakaan (en ole ikinä nähnyt mitään todisteita, että lapset voisivat huonommin tuollaisissa perheissä, mutta olen nähnyt jonkin verran todisteita päinvastaisesta). Adoptiota voisi säädellä erillisillä lailla tai määräyksillä, kuten kai jo nytkin tehdään. Kirkkohäille ei, koska on uskovaisten asia, millaisia riittejä he harjoittavat ja millaisia eivät. Harmi sinällään, koska mieltäni lämmittäisi uskovaisten hammastenkiristely asioiden tiimoilta. Olen liian reilu omaksi harmikseni.  :)