News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Loppuuko Scripta kun Jussi pääsee eduskuntaan?

Started by erilainen, 11.04.2011, 20:11:52

Previous topic - Next topic

Jatkaako Jussi menestyksekkään Scriptan päivitystyötä kansanedustajana?

Kyllä, lähes normaaliin tahtiin
58 (23.6%)
Kyllä, mutta harvemmin
131 (53.3%)
Kyllä, mutta sisältö kärsii huomattavasti
11 (4.5%)
Ei, Scripta on työnsä tehnyt
10 (4.1%)
Ma ei tieda
36 (14.6%)

Total Members Voted: 244

Jussi Halla-aho

Tällainen ennustus- ja spekulointiketju on mielestäni vähän hassu. Tässä on nyt ollut hiukan kiirusta, mutta vähänpä olisi järkeä "lopettaa" etabloitunutta julkaisukanavaa. Koko projektin tarkoitus on ollut saada sanoille kuuluvuutta. Nyt on kuuluvuus saavutettu, joten sanomisen lopettaminen olisi pöhköä.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Ant.

Quote from: Veli on 25.04.2011, 13:08:49
Saavilliseni.

Scripta on jo loppunut.

Käytännössä lähes kaikki asiat, mitä Scripta on pyrkinyt käsittelemään, on jo käsitelty. Voi myöskin olla, että Scripta muuntuu yleispoliittiseksi blogiksi, jossa Halla-aho pyrkii käsittelemään aihepiirejä mahdollisimman laajasti.

Scripta on käsitellyt alusta saakka maahanmuuttopolitiikan ja monikulttuurisuuden ajankohtaisia asioita. On tietenkin selvää, että näillä sektoreilla tapahtuu myös jatkossa. Maahanmuuttopolitiikkaa, samoin kuin ulko- tai koulutuspolitiikkaa, tai politiikkaa yleensä, ei ole mahdollista kaluta loppuun.
Homma is the new black.

Veli Karimies

Quote from: Jussi Halla-aho on 25.04.2011, 15:29:04
Tällainen ennustus- ja spekulointiketju on mielestäni vähän hassu. Tässä on nyt ollut hiukan kiirusta, mutta vähänpä olisi järkeä "lopettaa" etabloitunutta julkaisukanavaa. Koko projektin tarkoitus on ollut saada sanoille kuuluvuutta. Nyt on kuuluvuus saavutettu, joten sanomisen lopettaminen olisi pöhköä.

Olet kuitenkin ottanut esimerkiksi facebookin uudeksi julkaisukanavaksi.

Alkuasukas

Eikös Facebookin jutut ole joko a) lyhyehköjä läppiä kuten muillakin ihmisillä, ja b) scriptan tekstit postataam myös naamakirjaan? Mikä on mielestäni järkevää, koska sieltä uudet tekstit bongaa heti.
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Make M

Parempi vähän ja hyvää kuin paljon ja väkisin puserrettua. Lyömättömällä laadullahan Jussi on kannuksensa ansainnut.

tietotyöläinen

Quote from: Veli on 25.04.2011, 13:08:49
Käytännössä lähes kaikki asiat, mitä Scripta on pyrkinyt käsittelemään, on jo käsitelty.

No mitäpä tässä sitten enää jauhamaan, ei muuta kun salkkarin uusintoja pyöriin.

Maahanpäästöpiirileikissä tulee uusia käänteitä ihan puhtaasti asiasisällön kannalta. Näitä paljon enemmän aiheesta keskustellaan, metakeskustellaan, vääristellään ja valehdellaan kuten tähänkin asti. Myös siitä riittää kirjoitettavaa ja myös siitä on hyvä kirjoittaa, jos vaan ehtii. Tietynlaista propagandasotaahan tämä tuntuu olevan.

Näiden lisäksi on olemassa jo nyt kaikenmaailman aiheita ja lisää tulee, jotka sopivat oikein hyvin Jussin agendaan ja kiinnostavat varmasti suurta osaa kannattajista.

Ihan puhdas asioiden esillä pitäminen on usein arvokasta, hommalla ja myös scriptalla pidetään liekkiä yllä. Toki pelkkä monotoninen toistelu karkoittaa lukijat melko pian, mutta eipä tässä ole aiheista pulaa ollut.

Jussin sanalla on todellista painoa ja hänellä on ilmiselvästi halu vaikuttaa Suomen käytännön politiikkaan. Mielestäni on melko kaukaa haettua pohtia hylkääkö hän vakiintuneen ja todella hyväksi havaitun kanavan mielipiteensä esiintuomiseksi etenkin kun myös siitä on jonkun verran kokemusta miten valtamedia häntä kohtelee.

Huomasin kyllä, että hän itsekin vastasi jo tähän suuntaan, mutta halusin kuitenkin kipata tämän oman saavilliseni "scripta loppuunpalvelleena pakettiin" mielipiteiden vastineeksi.

Lime

Quote from: Veli on 25.04.2011, 16:00:05
Quote from: Jussi Halla-aho on 25.04.2011, 15:29:04

Olet kuitenkin ottanut esimerkiksi facebookin uudeksi julkaisukanavaksi.

Ei kaikki oo facessa.

Jussi Halla-aho

Haluaisin vielä lisätä, että minulla on tavattoman vapautunut olo vaalimenestyksen jälkeen. Nyt ei tarvitse kampanjoida. On aikaa ajatella asioita. Olen melko varma, että kirjoittaminen muustakin kuin päivänpolitiikasta on jatkossa helpompaa kuin aikaisemmin.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

IDA

Quote from: Jussi Halla-aho on 25.04.2011, 21:34:43
Haluaisin vielä lisätä, että minulla on tavattoman vapautunut olo vaalimenestyksen jälkeen. Nyt ei tarvitse kampanjoida. On aikaa ajatella asioita. Olen melko varma, että kirjoittaminen muustakin kuin päivänpolitiikasta on jatkossa helpompaa kuin aikaisemmin.

Tätä toivon, ja varmasti moni muukin. En rupea neuvomaan, mutta päivänpolitiikkaa varmaan kannattaisikin keskittää vaalisivujen jatkolle.

ekto

Minusta olisi mielenkiintoista seurata mitä teet eduskunnassa. Jos jostain voisi lukea vaikka jonkun viikkokoosteen, tai sitten blogimuotoon väännetyn kirjoituksen aina silloin tällöin juuri eduskuntatyöstäsi. Luulen myös että moni sinua äänestänyt mielellään lukisi mitä siellä puuhataan.

Juho Eerola

Minulle tuli heti vaalien jälkeen iso vastenmielisyys tietokonetta ja kännykkää kohtaan. Ei vaan kiinnostanut avata. Nyt taas pikkuhiljaa aloittelen.

Jaska Pankkaaja

Quote from: Reich on 25.04.2011, 09:53:42
Jos Jussi toimii pelkkänä rivikansanedustajana, niin silloin Scriptan jatkaminen on luonnollista. Jos Jussi sen sijaan valitaan sisäasiain- tai maahanmuuttoministeriksi, niin silloin Sciptan päättyminen on järkevää. Maahanmuuttoasioista päättävän henkilön pitää toimia, eikä runoilla.

Näin on. Toki asioiden taustoja voisi pikaisesti ja sopivasti selittää "oden" malliin. Se uudelleenvalintakin, mikäli kiinnostusta vielä riittää, luultavasti varmistuisi ja vieläpä verrattoman edullisesti tällä tavalla..

Rivikansanedustajan nyt luulisi blogailevan jonkun verrankin, jo ihan tappaaksen aikaa siellä suuressa salissa :)
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Ano Nyymi

Quote from: Luxonia on 25.04.2011, 21:43:25
Tuo viesti kuulosti epäilyttävän inhimilliseltä.  ;D

Joskus Mestarikin esiintyy inhimillisenä olentona, mutta vain joskus  ;D

Saas nähdä mihin Hän kykeneekään nyt kun on rento ja vapautunut olo.. Suvikset jo vapisevat kauhusta, luulen ma.